[PC/XBOX/PS2] Driver 3

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 594 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erkandude schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 19:58:
Het is geen 100% save game. Maar alle steden zijn wel geunlocked:
http://home.planet.nl/~karab067/D3P_temp.rar

edit: je moet hem in de map met savegame zetten. Dan kan je die profile selecteren.
_/-\o_ helemaal toppie. Kan ik lekker in istanbul op kamelenjacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:26
Zo raar, met mijn thrustmaster Force Feedback Ferrari stuurtje kon ik @ Driver 1 heeerlijk cruisen door de stad. Nu krijg ik force feedback geeneens aan de praat in Driver3!

Das toch belachelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Heb het spel een beetje gespeeld, alles is gewoon heel erg vaag en niet goed afgerond.Als je de besturing wat tweakt gaat het nog wel, maar goed is het niet.
Verder vind ik deze game wel beter dan true crime, maar je kan het absoluut niet vergelijken met GTA series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark_k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:44
Misschien een stomme vraag, maar hoe beklim je een ladder :? Moet nu met die cargo truck gaan werken, waar ik die kraan op moet. Tanner wil alleen die ladder maar niet op komen |:(. PC-versie gaat het hier om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij klim ik op een ladder met F (in/uitstap knopje bij auto's), maar standaard staat deze op E :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even op de PC gespeeld. Een paar jaar geleden was dit mischien wel iets, maar nu is het gewoon bagger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:18
Het duurde bij mij ook maar 5 minuten, voordat de ergenis zo groot werd, dat ik niets anders kon dan uninstallen. Alleen Adobe Reader 6, die heeft het overleeft. Werd ongevraagd erbij geïnstalleerd. :?

Gelukkig krijg ik morgen BiA, ga daar m'n hoop maar op vestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark_k
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 16:35:
Bij mij klim ik op een ladder met F (in/uitstap knopje bij auto's), maar standaard staat deze op E :)
Bedankt! Had alle knopjes waarvan me de functie niet 100% duidelijk was geprobeerd, maar hierbij de Enter (aka GTA >:)) overgeslagen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2S
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

J2S

Ik heb het spel niet eens gespeeld. Ik ging ff op zoek naar de Graphics settings. Toen zag ik de keuze tussen 4:3 en 16:9. Ik denk leuk maar toen ik vervolgens naar het resolutie scherm ging kreeg ik als hoogste reso: 1280*800 :? das verdomme breedbeeld! Dus toen ging ik maar een reso lager. 1100*800 ofzo. Alleen vergeten op het aantal Hz te letten met als gevolg dat m'n monitor het niet meer aankon en toen kon ik om de een of andere reden ook niet meer uit het spel komen --> reset. Toen kon ik em ook niet meer uninstallen dus maar gewoon de apparte mappen weg gegooid. Rot spel :( Nu heb ik ook nog wat probleempjes met andere spellen dus kan ik weer fijn windows opnieuw installen :r

Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

voor het eerst een spel binnen 10minuten verwijderd, die 10minuten had ik dus nodig om de introfilmpje te bekijken. ongelovelijke baggerzooi!

zo, ff mijn frustraties kwijt over het downen van 5gb aan troep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SYQ schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:28:
voor het eerst een spel binnen 10minuten verwijderd, die 10minuten had ik dus nodig om de introfilmpje te bekijken. ongelovelijke baggerzooi!

zo, ff mijn frustraties kwijt over het downen van 5gb aan troep :)
Het introfilmpje vond ik juist het mooist van alles (of misschien is 'minst-afschuwelijke' een betere verwoording). En daarnaast, sinds wanneer kun je aan een introfilmpje (in dit geval een FMV) afleiden hoe een game is?

Driver 3 is inderdaad een enorme baggergame, maar dit vind ik toch wel een rare manier van redeneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J2S schreef op maandag 21 maart 2005 @ 13:20:
Ik heb het spel niet eens gespeeld. Ik ging ff op zoek naar de Graphics settings. Toen zag ik de keuze tussen 4:3 en 16:9. Ik denk leuk maar toen ik vervolgens naar het resolutie scherm ging kreeg ik als hoogste reso: 1280*800 :? das verdomme breedbeeld! Dus toen ging ik maar een reso lager. 1100*800 ofzo. Alleen vergeten op het aantal Hz te letten met als gevolg dat m'n monitor het niet meer aankon en toen kon ik om de een of andere reden ook niet meer uit het spel komen --> reset. Toen kon ik em ook niet meer uninstallen dus maar gewoon de apparte mappen weg gegooid. Rot spel :( Nu heb ik ook nog wat probleempjes met andere spellen dus kan ik weer fijn windows opnieuw installen :r
Ik draai hier fijn @ 1600*1200 :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
Ik draai het ook prima op 1280x960, geen problemen met beeld verder.Ik vind dat jullie ook overdrijven, driver 3 is geen briljante game.Maar als je paar min aan de besturing sleutelt is het best wel een relaxed spel hoor, stukken beter dan true crime.Ok als San Andreas nu gereleased werd zou niemand driver3 spelen, maar nu ik toch geen andere games heb is driver 3 een prima alternatief.
Ik zou de game toch wel een 7,5 geven en ik ga hem ook uitspelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 17:54

FlyEragon

Alien Monkeys

Net uitgespeeld :*) Beetje aan de korte kant maar toch wel een vermakelijke game. Vooral het bochtenwerk ed is erg vet. En scheuren met motoren is ook wel relax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:37:
[...]

Het introfilmpje vond ik juist het mooist van alles (of misschien is 'minst-afschuwelijke' een betere verwoording). En daarnaast, sinds wanneer kun je aan een introfilmpje (in dit geval een FMV) afleiden hoe een game is?

Driver 3 is inderdaad een enorme baggergame, maar dit vind ik toch wel een rare manier van redeneren.
ik zal het wel verkeerd hebben geformuleerd, maar ook ik stond vol bewondering te kijken naar de intro filmpje. toen ik eenmaal aan de slag kon was het gelijk exit game en uninstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het zien van de zwembewegingen van het character wist ik helemaal niet hoe snel ik dit spel eraf moest gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de PC versie. Het bugt redelijk vooral de gfx, maar ik wil het toch een kans geven. De graphics opzich zijn erg mooi, maar VEEL render fouten.

hoe kan je de sensitivity van je mouse omlaag schroeven? dit is niet te doen bijna. zou het bijna op auto aim zetten :) ik race met mijn gamepad en dat is eigenlijk het leukste van het spel denk ik. ook verhaal technisch kan het me absoluut niet pakken. simpel en slecht uitgewerkt.

ik zal wel ff in de .ini file kijken ofzo...

volgens mij moet je dit spel PUUR en alleen als racespel gebruiken want de charactercontrol is waardeloos. ook de ai en noem het allemaal maar op.

wel lekker scheuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
gewoon bij instelling en dan mouse sens, verder is charakter control en aim prima gedaan.Het is geen next-gen fps, maar dat verwacht ook niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:07
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 20:03:
Na het zien van de zwembewegingen van het character wist ik helemaal niet hoe snel ik dit spel eraf moest gooien
Dat was ook heel vaag bij de PC versie: Zoals je misschien al weet heeft Tanner een zwembad in zijn achtertuin. Alleen leek het net ofdat in de PC versie het bad niet was gevuld, althans bij mij dan :p. Dus ik spring in het water, begint Tanner ineens te zwemmen 8)7 Knap hoor, als je dat voor elkaar krijgt: ''Zwemmen in.......lucht!?'' :9
Maaruh, ikzelf vermaak me eigen nog af en toe met de Xbox versie, als ik bijvoorbeeld gewoon even zin heb om lekker vrij rond te scheuren door de straten van Miami, Istanbul of Nice :)

[ Voor 6% gewijzigd door Yonix op 21-03-2005 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 20:03:
Omdat de zwembewegingen niet goed zijn een spel weggooien? Met zo'n instelling kan je geen enkele game spelen. Er is geen enkel game die perfect is. Je moet juist de goede kanten eruit halen en de slechte punten maar voor lief nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij heb ik ook geen water-textures, waarschijnlijk een spelbug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee er is geen 'mouse' sensitivity. wel een look sensitivity maar dat is heel wat anders. ik draai gewoon de mouse sens in windows ff lager. werkt wel.

ik heb net nog ff gespeeld. denk dat dit niet lang op mijn pc gaat staan... hoewel het race gedeelte wel leuk is gedaan. ik wil ff alle steden unlocken en dan gebruiken als race spel net als GTA:VC na 3x uitspelen. af en toe met je mp3's aan lekker scheuren.

ik zit nu in de missie 'kill tico' en moet op een motor op het strand achter hem aan scheuren... maar waarheen? na een tijdje kan je hem niet meer volgen(na een tijdje op de snelweg te hebben gezeten)

kan er niks over vinden in walkthroughs. is dit een pc versie missie?
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 22:57:
Bij mij heb ik ook geen water-textures, waarschijnlijk een spelbug :P
ik vind het water(zee/rivier) juist erg mooi. dat het zwembadwater niet mooi is of het zwemmen niet helemaal super eruit ziet... tsja als je zo games gaat beoordelen kan je beter gaan tafeltenissen ofzo denk ik. non-argumenten...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Ergens op de snelweg is de weg geblokkeerd door auto's. Er volgt een ingame filmpje waarna je per auto weer verder gaat. Ik denk dat je de verkeerde weg in bent geslagen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aah ok. niet gezien. kan hier ook niks over vinden in walkthroughs? die hele missie niet? ik zal wel scheel zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

De Survival mode is best geinig, erg verslavend zelfs voor mij...Met de filmeditor kan je ook wel leuke dingen in elkaar zetten

http://home.planet.nl/~karab067/Movie.WMV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De super slomo camera oid. levert ook wel leuke beelden op.

Afbeeldingslocatie: http://img37.exs.cx/img37/5710/driv3r200503220359453tk.th.gif

Was het ingame maar zo. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt ingame ook een slomo-cam :P Thrill-Cam, staat standaard op de letter T :P

FAQ enzo :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 22:32
Ik heb het ook echt 1 minuut gespeelt, het ziet er gewoon niet uit! Jammer, want Driver 1 was dus echt wel vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:33

KingCrash

Angry Rabbit

pff gelukkig het spel nie gekocht.
Na men vele potjes GTA-VC (mp) was dit echt een teleurstelling zeg..
Die graphics zijn echt outdated,camera en character movement waardeloos.
Het rijden was dan wel weer iets beter...Maar ik zat me continu te storen aan de camera en de AI.

Ben snel weer naar huis gegaan en GTA opgestart voor men portie race actie

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sja, rij voor de grap eens over de boulevard van Vice City, en die van Driv3r. Zeker wel dat bij Driv3r de omgeving en de auto's er beter uitzien :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 13-09 22:32
Meen je dat nou? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Driv3r ziet er dus echt wel veel beter uit. Of je hebt nog een sis 2,5 mb kaartje ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 11:30
Kom op jongens, wat is het nou?? Mooier of niet mooier dan GTA:VC??
Ik heb Driver 1 gespeeld en moet zeggen dat ik het inderdaad speelde voor het rijden, ik vond de scenery er bij deel 1 ook al niet echt spannend uit zien.. Als ik de meningen hier hoor zal dat bij Deel 3 ook hetzelfde zijn.. Ben benieuwd, zal eens gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AteZ
  • Laatst online: 11:16
Ik vind het verschil tussen driver 1 en 3 niet echt groot.

het lijkt nu meer op GTA maar dan slechter.

ook is de besturing slechter dan driver versie1

grafisch vind ik het ook erg tegenvallen.

ik heb het nu over de pc versie, of de Xbox of PS2 versie ook zo tegenvalt kan ik niet beoordelen

sexy: use feather kinky:use entire chicken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Maar goed dat ik eerst een test-versie heb gedownload vooraleer het te gaan kopen in de winkel ... wanteuh ... ik - persoonlijk - vind dit typisch zo'n spel dat 3 jaar te laat uitgebracht is. En dan nog, besturing trekt op nog minder dan niets, en gfx zijn echt niet meer van deze tijd .. en nee, aan m'n PC ligt het niet (http://www.damn.be/specs.php) .... this has crappy console port written all over it!

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:09

nexhil

BAM!

ik heb em nu ook op de xbox... ik had me er heel wat meer van voorgesteld,
er zit echt geen sfeer in.

[ Voor 33% gewijzigd door nexhil op 22-03-2005 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de gfx zijn absoluut niet lelijk. ze niet super bruut, maar absoluut mooier dan gta:vc. 1% van de sfeer, gameplay en verhaallijn van gta, maar dat terzijde...

als de character besturing nou eens wat beter was, was het best nog aardig allemaal. maar het aimen is onmogelijk zon beetje... ben bijna geneigd op auto aim te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmud
  • Laatst online: 08-06-2022
De screenshotlinks in de startpost werken niet meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen jullie aub ophouden met dat gezeur. Nee het is geen topgame nee, dat weten we nu ook wel weer. Dat hoeven jullie niet te herhalen.

Alsof Vice City zo lekker is, met zijn slechte graphics, waar je lekker met een bazooka rond kan lopen zonder dat iemand dat vreemd vind :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
Idd, deze game heeft veel slechte punten.Maar er zijn ook dingen die beter zijn tov van gta series.Character besturing is prima als je het goed instelt en aimen gaat ook heel goed bij mij;)
In het begin lijkt het wel een kutgame, maar als je verder komt wordt het steeds leuker.Kijk naar mafia, ook een briljante game.
Verder zeiken jullie ook teveel volgens mij, bv over de bewegingen die je maakt bij zwemmen.Bij gta vc ga je gelijk dood als je in het water terecht komt 8)7
Ok, het had een classic kunnen worden, maar wat er nu van gemaakt is kan wel mee hoor.

[ Voor 51% gewijzigd door Hasib op 22-03-2005 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Mensen, ik zit echt vast :(

Ik zit in die missie dat ik calita moet achtervolgen vanuit dat stadion...maar met die &^@%&^$ auto lukt het me maar niet.. dat ding glijdt veel te veel.
Iedere keer is er wel een bochtje waar een paal staat, knal je dr op en dan ben je dr al weer kwijt :(

Ik ben al wel zover gekomen dat ik met een motor kon rijden, maar zodra je het spel opnieuw start begin je weer met die auto.
Iemand die misschien weet of er in een ini filetje is in te stellen met welke auto in die missie wordt gestart :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
  • Laatst online: 11-09 13:42
Kunnen die replays uit worden gezet? zodat het spel wat soepeler verloopt?? op de PC versie dan he

To Beezze or not to Beezze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
shaidar schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:29:
Maar goed dat ik eerst een test-versie heb gedownload vooraleer het te gaan kopen in de winkel ... wanteuh ... ik - persoonlijk - vind dit typisch zo'n spel dat 3 jaar te laat uitgebracht is. En dan nog, besturing trekt op nog minder dan niets, en gfx zijn echt niet meer van deze tijd .. en nee, aan m'n PC ligt het niet (http://www.damn.be/specs.php) .... this has crappy console port written all over it!
x2.

serieus. ik zou me echt genaaid voelen als ik hier mijn zuurgespaarde 30 euro voor neer had gelegd. normaal valt het illegaal verkrijgen van spellen natuurlijk niet goed te praten, maar ik ben echt blij dat ik 'm eerst ff heb geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor 30 euro moet jij zuur sparen? lol

maareuh prima game... ben nu in nice best lachen... de achtervolgingen mogen wel wat langer/moeilijker elke missie haal je ongeveer in 1 á 2 keer... het is wel makkelijk. ik vind trouwens in nice wel meer sfeer zitten dan in miami, maar dat is in het echt ook zo lijkt me :)

edit: nou ik zet hem lekker op auto aim. met deze sensitivty raak ik nooit iemand. ik heb die altijd heel laag om secuur te mikken. dit is echt een n00b sens...

[edit] spel wordt steeds leuker. zit nu in nice en die eerste 2/3 missies zijn echt super gaaf. die race met die grote vrachtwagen is vet en die knightrider missie helemaal met die wagens in die truck rijden. wel super moeilijk, maar dat is juist leuk. de rest van de missies zijn allemaal heel makkelijk.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excibular
  • Laatst online: 14:09
Ik vind het ook een tof spel! Gfx zijn misschien niet van Halflife 2 niveau maar zeker wel redelijk. Ik heb alleen wel af en toe dat hiij niet goed loopt krijg dan erg veel last van clipping terwijl andere keren het gewoon goed gaat (draw distance lijkt dan opeens heel dichtbij). Misschien moet ik ook wel eens nieuwe driver instaleren?! 8)7

Ik vind de missies erg leuk alleen af en toe zijn ze wel wat makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
hehe, jah ik ben nu bij die grote vrachtwagen missie. kei leuk! Zitten soms wel grote fouten in het spel maar dat kan de pret niet drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een domme opmerking zeg... halflife 2 niveau.
welk deel van een console port heb je niet begrepen? de pc versie is gewoon wat opgepoetst. of denk jij dat een PS2 ook dx9 heeft met een videokaart van 128mb? even nadenken aub...

die clipping en render fouten liggen niet aan jou. die heeft iedereen. maar kan ik me niet zo vreselijk aan storen. gewoon lekker scheuren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Laatst online: 11:33

KingCrash

Angry Rabbit

Erkandude schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:18:
Driv3r ziet er dus echt wel veel beter uit. Of je hebt nog een sis 2,5 mb kaartje ofzo
Je zit er niet ver naast ;-)
Maar het ging mij vooral om de 'feel' en gameplay van het spel. Ik kreeg het niet bij driver..en heb het wel bij GTAvc.Gtavc is inmiddels ook al 2 jaar uit??
(naja GTA3 en VC hebben toch dezelfde engine al dan niet ietsjes getweaked? not 100%)

Qua graphics is Driver wel beter als GTA..maar qua feel niet de topper die ik had verwacht na deel 1

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excibular
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 16:26:
wat een domme opmerking zeg... halflife 2 niveau.
welk deel van een console port heb je niet begrepen? de pc versie is gewoon wat opgepoetst. of denk jij dat een PS2 ook dx9 heeft met een videokaart van 128mb? even nadenken aub...

die clipping en render fouten liggen niet aan jou. die heeft iedereen. maar kan ik me niet zo vreselijk aan storen. gewoon lekker scheuren :D
Ik zeg dus dat het GEEN halflife 2 niveau is, en dat ik daar NIET mee zit. Dit in reactie op eerdere posters in deze draad. Bovendien port of niet maakt mij weinig uit als ik een game bekijk. Ik beoordeel de game gewoon ansich. Bovendien chronicles of riddick bewijst dat een port lang niet altijd slechte graphics moet hebben.

Die clipping en render fouten heb ik maar af en toe. Meestal helpt het dan om gewoon de game opnieuw te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee dat bedoel ik. ze kunnen ook niet van halflife 2 niveau zijn omdat het een console port is :)

laten we het op miscommunicatie houden.

gfx zijn sowieso ondergeschikt aan gameplay, sfeer en soundtrack. die 3 dingen maken een game, gfx is mooi meegenomen, maar niet bepalend vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excibular
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 20:44:
nee dat bedoel ik. ze kunnen ook niet van halflife 2 niveau zijn omdat het een console port is :)

laten we het op miscommunicatie houden.

gfx zijn sowieso ondergeschikt aan gameplay, sfeer en soundtrack. die 3 dingen maken een game, gfx is mooi meegenomen, maar niet bepalend vind ik.
Okay, over dat laatste zijn we het eens!! :)

Ik ga nu nog maar even driv3r spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
k, laten we het spel niet meer vergelijken met gta en de graphics neit meer op half life..
dan komen we echt nergens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik vind het rijden best leuk, beetje crossen door de steden etc. Alleen waarom zo'n slechte draw distance. Alles 10 meter van je af is zelfs nog onscherp?? En waarom steeds dat zelfde irritante muziekje :( .

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt vrees ik aan je vid kaart. ik heb draw distance op max en AF op 16x quality en AA op 2x en alles ziet er haarscherp uit hoor hier.

nieuwe drivers kunnen ook werelden van verschil zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:38

Martinspire

Awesomeness

helaas schokt het bij mij nogal als ik alles helemaal open trek [als ik bv alleen anti aliasing [of hoe schrijf je die pokketerm ;)] uit zet niet meer] maar jammer dat je niet iets aan de config kunt doen want ik weet zeker dat mijn pc meer kan
maar het zou bv al schelen als die stomme replay uit kan, die kijk ik toch bijna nooit [of iig iets korter dan]
klopt het trouwens ook dat die replay niet alles opneemt, naja boeit opzich niet want ik wil hem WEG!!!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:30:
ligt vrees ik aan je vid kaart. ik heb draw distance op max en AF op 16x quality en AA op 2x en alles ziet er haarscherp uit hoor hier.

nieuwe drivers kunnen ook werelden van verschil zijn.
Ik draai met de nieuwste omega drivers 9800pro zonder aa en af. Maar als je kijkt naar de weg dat is gewoon slechte draw distance ook borden in de verte. Dit heb ik zeker bij GTA3 en VC niet! of andere games.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Afbeeldingslocatie: http://img104.exs.cx/img104/3421/temp1ja.jpg Kijk hier eens naar de weg in de verte en de rest.

[ Voor 6% gewijzigd door Ghostrider op 25-03-2005 22:32 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GreenFury schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 22:32:
[afbeelding] Kijk hier eens naar de weg in de verte en de rest.
en ook van dichtbij. :P
ziet er ook niet uit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Voor de duidelijkheid dit is dus op 1280x1024 geresized naar 640x480. met alles high behalve aa en af aan. Ik vind het triest deze poort :( (en voornamelijk de fps dit op een 3000+64,1gig9800pro)

[ Voor 22% gewijzigd door Ghostrider op 25-03-2005 23:03 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 13:07
Graphics zijn inderdaad om te grienen. Iemand zei het al, maar het ziet er echt niet veel beter uit dan Driver 1. Beetje triest.... Ook het laden van nieuwe omgevingsgeometrie is er lelijk gedaan (van 3 polygonen staat er opeens floeps een stad...

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 13:22

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Weet er iemand of er een manier is om die grote deadzone weg te werken als je met een stuurtje speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ben ik ook wel benieuwd na. Het rijd echt voor geen METER :(

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 14:10
Het meest vermaak ik me met de missies, en het bekijken van de filmpjes.. Ze hadden beter wat minder tijd in de filmpjes kunnen steken en wat meer in de gameplay..

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
-ETz-Memphis Z schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 11:02:
Weet er iemand of er een manier is om die grote deadzone weg te werken als je met een stuurtje speelt?
Dat is idd ook wel een groot nadeel. Heel lastig sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Breepee schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 11:32:
[...]

Dat is idd ook wel een groot nadeel. Heel lastig sturen.
Alsof er speling inzit van 10cm ;( Ik vind dit echt een hele slechte poort. Ik heb wel zin in san andreas :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AA heeft imo sowieso geen nut tenzij je een 15" monitor hebt en je op 800x600 speelt ofzo.
oftewel uitzetten schelt ongeveer de helft van je performance. De AF moet je wel gewoon aan zetten en probeer eens 'forced' ipv quality. dan push je je vid kaart nog net ff wat meer.

bij mij loopt het echt heel erg lekker. en het spel had beter in nice kunnen beginnen dan in miami. ik weet 100% zeker dat meer mensen het dan leuk vonden. Miami missies zuigen hard kont en in nice zijn ze super bruut(+ de sfeer en alles is daar 10x beter)

ben benieuwd hoe istanbul is, zal ook wel lachen zijn door die kleine straatjes scheuren enzo :)

miami is gewoon een geflopte stad/missies imo. jammer als je daar eerst doorheen moet bijten. haakt alweer de helft af.

[edit] welke replays? ik heb ze nooit. nog geen 1 gezien. hoef ik ook niet. bij mensen waarbij het slecht loopt is wellicht het geheugen het probleem en niet zozeer de vid. kaart. zo mooi is het niet en het heeft geen dx9 features(althans niet te zien)

dus ff rammetje bij de pc boer halen á 40e voor 256 ofzo. is sowieso makkelijk ook bij komende spellen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2005 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 12:33:

[edit] welke replays? ik heb ze nooit. nog geen 1 gezien. hoef ik ook niet. bij mensen waarbij het slecht loopt is wellicht het geheugen het probleem en niet zozeer de vid. kaart. zo mooi is het niet en het heeft geen dx9 features(althans niet te zien)

dus ff rammetje bij de pc boer halen á 40e voor 256 ofzo. is sowieso makkelijk ook bij komende spellen.
Ik haal gewoon 40frames dat vind ik toch wel bar slecht voor mijn systeem met een game die er zo uitziet. UT2004 draait met alles high nog beter :/ En ja ik heb 1gig ddr

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 13:22

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 12:33:
AA heeft imo sowieso geen nut tenzij je een 15" monitor hebt en je op 800x600 speelt ofzo.
oftewel uitzetten schelt ongeveer de helft van je performance. De AF moet je wel gewoon aan zetten en probeer eens 'forced' ipv quality. dan push je je vid kaart nog net ff wat meer.

bij mij loopt het echt heel erg lekker. en het spel had beter in nice kunnen beginnen dan in miami. ik weet 100% zeker dat meer mensen het dan leuk vonden. Miami missies zuigen hard kont en in nice zijn ze super bruut(+ de sfeer en alles is daar 10x beter)

ben benieuwd hoe istanbul is, zal ook wel lachen zijn door die kleine straatjes scheuren enzo :)

miami is gewoon een geflopte stad/missies imo. jammer als je daar eerst doorheen moet bijten. haakt alweer de helft af.

Ik heb 1 gig ddr en het loop nog altijd slecht, en ik heb ook nog een 6800GT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij zit er ook iets niet goed, misshien weten jullie een oplossing ?

Van de de een op de andere keer doet het spel het niet meer 8)7
Als ik het opstart krijg ik een zwart scherm en na 2 sec. word het scherm geminimaliseerd en sta ik weer op mn bureaublad. Als ik dan terug switch naar het spel, word het gelijk weer geminimaliseerd... Ik heb al de No Intro Patch geinstalleerd maar het blijft hetzelfde ? Ik heb ook al de nieuwste Nvidia drivers enz..

Iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
-ETz-Memphis Z schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:18:
[...]

Ik heb 1 gig ddr en het loop nog altijd slecht, en ik heb ook nog een 6800GT...
Bij mij loopt het prima, maar ik heb dan ook 2GB (en een GFFX5900XT). Op bepaalde stukken heb ik trouwens ook drops hoor, dus ik denk dat het gewoon een beetje brakjes is geprogrammeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zit iedereen hier nu te jammeren over dit spel?
Graphics zijn inderdaad om te grienen. Iemand zei het al, maar het ziet er echt niet veel beter uit dan Driver 1.
Euuh, heb jij ooit al driver 1 gespeeld? op de ps1?? Kan u verzekeren dat driv3er er effectief beter uitziet. En niettegenstaande de grafx op de ps1 ook enorm crap waren heb ik mij nog nooit zo geamuseerd met een game (in die periode tot ik de ps2 had) als met driver 1, en dan daarna driver 2, met de 2 player mogelijkheden. Waar is de tijd :) uuuuuuuren hebben ik en mijn broer mekaar achterna gezeten in chases en checkpoint battles en zo. Zalig spel gewoon. Gewoon om nog maar eens erop te wijzen dat grafx wel belangrijk zijn maar gameplay toch net ietsje belangrijker.
Bvb lichtinval is wel redelijk goed als je het op de ps2 of xbox bekijkt (in elk geval in console middens heel mooi zal ik maar zeggen) en die bugs? tja daar heeft de driver serie altijd al last mee gehad, van driver 1 tot nu. Het zal er wel bij komen kijken als je van die gigantische levels moet maken in een zeer uitgebreid spel (qua speel area dan toch) vroeger kon ik zelfs die bugs in mijn voordeel gebruiken ;)

Ivm met de vergelijking met Vice city. De grafx van VC zijn zonder meer 'meer arcade' en kinderachteriger dan driv3r, met al die dwaze dingen en funky kleurtjes en zo. Ook de look and feel van VC komt niet zo realistisch over als driv3r. Ik vond VC zowiezo te arcade: met kettingzaag en bazooka en weet ik veel wat nog allemaal over straat lopen... (en allemaal tegelijk op zak he ;))

Je hebt wel gelijk wat de draw distance betreft (ik kan alleen maar oordelen over de Xbox en de PS2 versie), veel te klein, maar daar had driver 1 en 2 ook al ferm last van. Niet dat die bij VC beter is op de PS2. Textures zijn ook rijker dan in VC.

Ik heb driv3r 2x uitgespeeld, eenmaal voor mezelf op de ps2 en eenmaal voor iemand anders die dat spel gekocht had en zelf de skills niet had om het te spelen op de xbox (zo meer het rustige turnbased rpg type ;) . Ik heb dus beide gezien en beide zijn vergelijkbaar qua graphs, zowel op ps2 als xbox.

En dan het belangrijkste van allemaal: HET DRIVEN ZELF. Ik ken geen enkel spel dat de zelfde drive sensatie weet over te brengen, en al zeker VC niet. Waar ik mij dan nog het meest aan stoorde aan VC en GTA3 is het rijden met de wagens. Zo onmogelijk en zo kut. Toen die spellen uitkwamen was het laatste wat gelijkaardig was driver 2, met sublieme autobesturing. Wat een afknapper zijn VC en GTA3 dan niet. (met uitzondering van grafx tegenover driver 2 dan) En dat is het sterkste punt van driver, het rijden met de wagens (al moet ik toegeven dat driver 2 daarin nog net ietsje beter was)
Handrem is briljant, zo kan je met knap bochtenwerk elke straat insturen, tot het kleinste steegje toe zonder ook maar 1 fout te maken. die handrem rules voor handbrake turns. Icm met die burnout is rijden hier gewoon top. Als ze dat nu eens in GTA hadden gestoken dan was gta nog meer een topper dan het nu al was. Het zit nu ietsjes meer in SA, maar nog niet in die mate zoals ik het had gewild, ma goed, je kan niet alles hebben he.

Wie veel tegen palen botst kan gewoon niet rijden, het overkomt mij bijna nooit, het enige waar je af en toe kan tegen rijden is verkeer, maar dat heb je dan ook niet helemaal in de hand. En wat schieten betreft, dat is idd op een console nogal stroef maar het spel heet dan ook driver, dus de nadruk ligt toch zeker op het rijden. En ik kan wel zeer deftig spelen met die driver serie :) dus ik weet waarover ik het heb. (tja oefening baart kunst he ;)) Echt zo een verademing op driv3r te spelen na die stroeve VC...

En wat die bugs betreft, SA is er ook niet vrij van hoor, verre van. Evenzeer enorm veel bugs in SA. Het zal eigen zijn aan dat soort uitgestrekte games met veel vrijheid waarin niet iedere actie kan voorzien worden. (en eigen aan de PS2) Dus ipv van nog extra te ontwikkelen, gewoon het spel op de markt brengen zodat iedereen er plezier aan kan beleven. Who cares, die paar bugjes in SA verbrodden toch ook niet de hele gameplay of spelervaring? Waarom zou je dan dit spel louter en alleen op de bugs helemaal in de grond stampen.

just my 0.02$ ;)

happy driving ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 14:41:
Wat zit iedereen hier nu te jammeren over dit spel?

[...]

Euuh, heb jij ooit al driver 1 gespeeld? op de ps1??
Op de PC uiteraard. Graphics vergelijken tussen consoles en PC gaat niet, enkel als je ze beide op hetzelfde scherm aansluit.

[ Voor 18% gewijzigd door Brent op 28-03-2005 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GreenFury schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:04:
[...]

Ik haal gewoon 40frames dat vind ik toch wel bar slecht voor mijn systeem met een game die er zo uitziet. UT2004 draait met alles high nog beter :/ En ja ik heb 1gig ddr
Je ziet het verschil niet tussen een constant 25 fps en zeg 40 fps, dat is onmogelijk, het zou juist van intelligentie getuigen als de (blijkbaar) overtollige capaciteiten ten goede komen van de kwaliteit.
Dan hebben we nog iets: de "physics". zover je dat zo kan noemen. Ik rijd op de snelweg, duw tegelijkertijd links en handrem in: Auto begint te slippen en vlieg tewoon over de kop..Suuuure....
Toen ik daarna met een moter op een stoeprandje reed, vloog deze motor zo hard omhoog dat ik er zelf vanaf geschoten werd, en doodviel.
Je hebt best een rare kijk op wat jij "physics" noemt, als een spel dit modelleert is dat toch prima, natúurlijk heeft een auto de neiging om de kantelen in de door jouw beschreven situatie, in mijn wereld ligt het zwaartpunt namelijk bóven de grond en als er lucht in de motorbanden zit zal het inderdaad opveren, dit is gewoon kankeren om te kankeren.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2005 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
patch 2 is uit. Bijna 22 mb!

http://gamershell.com/news/21127.html

Screen corruption in the Main Menu if Anti-Aliasing is enabled on your video card is fixed.
Issue where if you have an ATI Radeon series video card you may encounter a situation where at night if you collide with another object the buildings nearest or in line-of-sight of the collision will appear with rainbow or bright white textures is fixed
If you have a Matrox P750 or Matrox Parhelia video card you would encounter a situation where vehicle windows are not displaying properly and showing up as a solid white texture.
During gameplay, if you have all other video options enabled except for advanced shaders, you may encounter a situation where your character's hands and legs appear white. To resolve this go into Options - Settings - Display - Advanced Video Card Settings and enable advanced shaders. This issue is resolved.
Added improvements to enhance gameplay performance.
If you have a LCD display you may encounter a situation where during all introduction movies, before selecting a profile, the picture is offset to the left or to the right and auto-adjustment does not help. To resolve this issue, once you have created a profile go into Options - Settings - Display - Advanced Video Card Settings and adjust your resolution to 800x600 or higher.
If you are experiencing sound problems, including volume issues, missing audio channels (i.e., no sound comes through your center speaker channel), crashes, or any other audio issues, we recommend switching your sound driver to the default MILES Fast 2D Driver.
If you have a Sound Blaster PCI 16/64/128 sound card you may encounter a situation where if you hit ESC when firing a fully automatic weapon, such as the M16, the audio will stutter for a few seconds before entering the menu.
If you have a Sound Blaster Live! 5.1, Sound Blaster Audigy, Sound Blaster Audigy LS, or ADI AD1980 sound card you may encounter a situation where with 5.1 speakers selected, in third-person camera view, any in-game effects, such as gunfire, only come from the center channel. This is normal behavior.
If you have a Turtle Beach Santa Cruz, Sound Blaster Live! 5.1, Sound Blaster Audigy LS, or Realtek ALC650 sound card you may encounter a situation where in the game menu and during cutscenes, regardless of audio settings, with 5.1 speakers selected, no sound is produced by the center channel. This is normal behavior.
If you have a Sound Blaster Extigy sound card you may encounter a situation where during gameplay, regardless of audio settings, with 5.1 speakers selected, the front left and right speakers only produce audio. This is normal behavior.
Driv3r does not support non-analog gamepads, such as the Microsoft Sidewinder, Gravis Gamepad Pro, or Logitech Precision gamepad. You will need to obtain an analog controller, such as the Logitech Dual-Action gamepad or Logitech Wingman Rumblepad if you wish to play Driv3r with a gamepad.
During gameplay you may encounter a situation where, depending upon the viewing angle and distance from the car you are driving a black box will appear around your steering wheel. This is fixed.
During gameplay you may encounter a situation where, if you have shadows enabled and are standing in a shadowed area on a daylight level, the muzzle flash from your selected weapon will not be present while it is present during night time levels. This is fixed.
During gameplay you may encounter a situation where the water does not appear transparent or is a solid texture. This is fixed

DIT GELOOF JE NIET
Install this patch only if you haven't installed Patch 1 already. If you have already installed Patch 1 and whish to add Patch 2, uninstall and re-install your game first

[ Voor 3% gewijzigd door Zware Unit op 29-03-2005 19:07 ]

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 17:36:
[...]

Je ziet het verschil niet tussen een constant 25 fps en zeg 40 fps, dat is onmogelijk, het zou juist van intelligentie getuigen als de (blijkbaar) overtollige capaciteiten ten goede komen van de kwaliteit.
Maar 40fps vind ik gewoon slechte performance. Bovendien is 40fps gewoon teweinig om soepel tekunnen spelen. Daarvoor is minstens 60nodig. Maar dat is mijn voorkeur. Ik vind GTA VC met 30fps ook niet erg lekker spelen.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
heb het spel net uitgespeeld zonder patches, af en toe een clippinfout, maar niks ergs verder.
Ik vond het wel een mooi spel, het was duidelijk dat het nog niet klaar was, maar oke.Ik heb zelf nooit ergens lage fps gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 12:38

Martinspire

Awesomeness

vries335 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 18:59:
patch 2 is uit. Bijna 22 mb!

http://gamershell.com/news/21127.html

...patchinfo...

DIT GELOOF JE NIET
Install this patch only if you haven't installed Patch 1 already. If you have already installed Patch 1 and whish to add Patch 2, uninstall and re-install your game first
tja dat moet ik dus nog doen
iemand die al iets van verschil merkt?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excibular
Ja ik heb de patch net geinstalleerd. Ik had het gevoel dat gfx iets zijn verbeterd/veranderd en ik had minder last van wat kleine probleempjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 14:41:
En dan het belangrijkste van allemaal: HET DRIVEN ZELF. Ik ken geen enkel spel dat de zelfde drive sensatie weet over te brengen, en al zeker VC niet. Waar ik mij dan nog het meest aan stoorde aan VC en GTA3 is het rijden met de wagens. Zo onmogelijk en zo kut.
Lol :D

Sorry, maar dat is echt de omgekeerde wereld :). De besturing in GTA3/VC is juist ultra-makkelijk (op de PC, that is, console weet ik niet). En installeer de Peugot 406 Taxi voor GTA3 en tweak de handling.cfg wat en je wil geen andere wagen meer.

Goed, niet iedereen kan in dezelfde dingen goed zijn, maar als je de besturing van GTA3/VC kut en onmogelijk vond vraag ik me echt af hoe erg je je controls fucked up had.

In Driv3r kan ik trouwens niet écht goed rondrijden, maar dat zou waarschijnlijk wel wat verbeteren als de FPS wat beter was (die nu met alle settings laag vaak onder de 20 zakt). Denk dat deze sowieso niet lang meer op m'n HD blijft..
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 17:36:
[...]

Ik zie het verschil tussen 60fps constant en 120fps constant. Ben ik nu onmenselijk?

..nee, dat verschil zie je gewoon wél. De reden dat een film er op 25fps wel vloeiend uitziet is dat daar motion blur inzit. In games zit dat (standaard) niet dus heb je een veel hogere framerate nodig om het er vloeiend uit te laten zien. Op 30fps kan ik veel games sowieso amper spelen.

En als je écht snel wil kunnen reageren op een game is >60fps dus een must. Met 30fps kan dat gewoon niet (of het is erg veel moeilijker).

[ Voor 6% gewijzigd door Mentalist op 04-04-2005 06:45 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Heeft iemand een idee om de eerste level in nice uit te spelen. Achterin het busje krijg ik de auto's niet stuk. Ik heb dan ongeveer 2FPS. De meeste levels zijn nog wel te spelen hoewel vaak de framerate een paar seconden op 0,5~2 blijft steken, maar die nice level is niet te doen op deze manier.

Het concept is leuk, maar de performance is echt om te huilen, en dan ziet het er nog bagger uit ook.

P-M 1300 512MB Radeon mobility 9000 64MB met alles zo laag mogelijk.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wil je met zo een laptop, boven de 15fps uitkomen?

Framerate kan btw nooit op 0,5 komen, hoe wil je een half beeld genereren?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2005 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 00:36:
Wat wil je met zo een laptop, boven de 15fps uitkomen?
Met alle grafische settings laag wel ja, deze game vraagt gewoon teveel performance voor matige graphics.
Framerate kan btw nooit op 0,5 komen, hoe wil je een half beeld genereren?
1 beeld per 2 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb je 1 FP2S :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

0,5fps dus ja, want niemand weet anders wat je met "fp2s" wil zeggen. In zulke dingen neem je gewoon het gemiddelde. Een Q3 benchmark kan ook 67,2fps als resultaat geven, en die ,2fps was echt niet meer binnen dezelfde seconde op het beeld gestampt..

Waarom ga ik dit serieus uitleggen? Je maakt natuurlijk gewoon een grap 8)7

:*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:* Inderdaad :)

Maar ik vond het zo raar, een half beeldje per seconden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lennium
  • Laatst online: 24-06 21:34

B-lennium

Volvo 164 1975!

ahhhh ik vind het maar niets..

ziet er aardig uit, missies zijn best moeilijk...

waar ik we enorm aan erger is :

tijdens een achtervolging gaat mijn auto gewoon langzamer (hoor je aan geluid)
als ik dan een bocht afsnij (zodat ik bijna op de bumper van die ander rijd) valt de wagen gewoon bijna stil! tja zo kan ik ook een game maken

leuk hoor dat je die vent dood moet hebben (the HIT) maar waarom niet halverwege met zn auto tegen een boom drukken ?

durven ze het nog 'driver' te noemen ook...vond GTA VC leuker

[ Voor 7% gewijzigd door B-lennium op 05-04-2005 15:29 ]

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
B-lennium schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 15:28:
ahhhh ik vind het maar niets..

ziet er aardig uit, missies zijn best moeilijk...

waar ik we enorm aan erger is :

tijdens een achtervolging gaat mijn auto gewoon langzamer (hoor je aan geluid)
als ik dan een bocht afsnij (zodat ik bijna op de bumper van die ander rijd) valt de wagen gewoon bijna stil! tja zo kan ik ook een game maken

leuk hoor dat je die vent dood moet hebben (the HIT) maar waarom niet halverwege met zn auto tegen een boom drukken ?
Als je die ene dood moet maken die je bij het ophalen van de auto niet helemaal dood hebt gemaakt moet je echt de achtervolging uitrijden. Als ik sneller ben en hem inhaal dan gaat de auto langzamer, en als ik ineens een heel eind voor lig lijkt het alsof de motor uit gaat en kan ik niet meer verder, ook niet als die gast me weer inhaalt.

Ook mensen doodschieten, ik heb het uitgeprobeert, gast had 100 kogels recht in zijn kop, maar hij was nog niet dood. Ze gaan pas dood als ze veel kogels tegelijk krijgen, of als je ze doodschiet terwijl ze bukken.

GTA:VC is idd stukken leuker.
Nice heb ik nu uitgespeelt. Speciaal hiervoor een 2500+@2315mhz onder het stof weggetrokken. GF4 TI4200 op 300/600 en 512MB dual channel op 210 2/2/2/11 en nog loopt het brak (op 800*600, tv-out wil niet hoger)

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Iemand enig idee hoe ik het op mijn geforce 2ti draaiende krijg?
Volgens de systeemvereisten moet het op een 64mb T&L videokaart moeten draaien.
Nu geeft ie bij mij aan dat ik geen pixelshaders (1.2 of 1.1 ofzo) heb. Dat klopt dan wel, maar volgens de specs zou het dus met T&L moeten draaien, dat doet het dus niet :(

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Met een GF2Ti kan je het volgens mij beter vergeten. Áls het draait haalt het hooguit 5fps of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

W3ird_N3rd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 22:31:
Met een GF2Ti kan je het volgens mij beter vergeten. Áls het draait haalt het hooguit 5fps of wat.
Das jammer...

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Laatst online: 10:08
Ik ben nu bij de missie dat je de Bomb Truck moet vernietigen. Dat is die level waarbij er allemaal exploderende tonnetjes uit die truck komen. Het probleem is alleen dat ik steeds dood ga, probeer die tonnetjes zoveel mogelijk te ontwijken maar het lijken wel heat seeking raketten. Iemand tips hoe ik deze missie moet volbrengen?

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat dacht je ervan op ze kapot te schieten? :)

ik ben trouwens genokt met het spel. ik vind er echt geen hol aan.

ik heb GTA3 maar weer geinstalleerd en moet zeggen dat ie nu stukken beter loopt dan toen :P (en hierdoor dus ook stukken leuker is)
ik wacht rustig tot san andreas uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Join the club ik blijf nog wel ffe VC spelen want dit spel is dus echt bagger en langer dan 5 dagen tespelen. Jammer leuk idee maar slechte poort.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Hmm.. net even de demo gedownload, en even gespeeld, maar wat is dat belachelijk slecht zeg! Lelijke graphics, onbestuurbare wagen, lelijke omgeving...

Ik ben een groot van van GTA VC, en deze demo maakt van Driv3r zeker geen aanrader voor GTA fans..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm, alsof in GTA:VC de auto's realistisch rijden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_oetker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 07:19
Damn ik heb Driv3r op de PC gespeeld, ik moet zeggen dat Driver 1 stukken, maar dan ook stukken beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 21:00:
Lezen is ook een vak. Onbestuurbaar / lekker bestuurbaar zegt geen flikker over het realisme..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark_k
TheGeneral schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:48:
Ik ben nu bij de missie dat je de Bomb Truck moet vernietigen. Dat is die level waarbij er allemaal exploderende tonnetjes uit die truck komen. Het probleem is alleen dat ik steeds dood ga, probeer die tonnetjes zoveel mogelijk te ontwijken maar het lijken wel heat seeking raketten. Iemand tips hoe ik deze missie moet volbrengen?
Vind deze missie ook zwaar moeilijk :(
Je kan ze inderdaad kapot schieten, maar vaak stuiteren ze daarvoor te hoog, te laag of niet in jouw vuurlinie zeg maar. En als ze naast je ontploffen staat je auto al snel tegen een van de vele lantaarnpalen |:(

Is hij jou inmiddels al gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 21:00:
persoonlijk vind ik de auto's in driver realistischer aanvoelen dan gta. dat wil echter niet zeggen zat het ook lekker rijdt. het enige wat bij driver nog enigszins lekker scheurt is de motor. de auto's zijn niet vooruit te branden en een lekkere handbraketurn is absoluut onmogelijk.

ik snap de constante vergelijking met GTA ook niet zo. het zijn een zelfde soort games(grote stad en rondscheuren), maar op zoveel punten totaal anders. gta is meer humor/ met een knipoog. en driver is meer een film waarbij je zelf de scene's speelt. GTA is non-liniair en offroad VEEL meer meer te doen, waar driver gewoon keihard liniair is en buiten de missies om niks in de stad te doen valt.

waar iedereen het denk ik wel over eens is, is dat het idee harstikke leuk is, maar de uitvoering zo vreselijk slecht. dit hard gewoon echt een heel vet spel kunnen worden, maar dat is het niet. over 2 maanden, als san andreas uit is op de PC, weet niemand meer dat dit bestaat. de game is op de consoles nog harder geflopt dan op de pc volgens mij(nog meer bugs enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winnetou
  • Niet online
Ik schop dit topic toch maar even omhoog omdat ik het na een tijdje spelen best wel mooi vind. Qua graphics lijkt het zeker ietsje beter dan GTA:VC, en de auto's rijden opzich ook wel netjes. Het spel is wel heel erg zwaar, maarja je krijgt er wel behoorlijk mooie graphics voor terug. Alleen de draw-distance, zoals eerder al genoemd, is wel erg laag.

Het verhaal vind ik een beetje vaag. De missies sluiten niet duidelijk op het verhaal zoals in de tussenfilmpjes te zien is aan.

De moeilijkheid van de missies valt op zich wel mee. Sommige missies zijn vrij lastig te rijden. Er zitten echter ook veel missies tussen die best te doen zijn. Vooral doordat je tegenstanders vaak niet zo slim zijn kun je ze behoorlijk makkelijk neerschieten. Een enkele missie, zoals bijvoorbeeld de een-na-laatste waarbij je een vrachtwagen moet achtervolgen en neerschieten die constant bommen dropt is echt gigantisch lastig. Ik snap niet dat ze zoiets in het spel doen.

Al met al is het wel een leuk spel, zeker als je GTA:VC een beetje zat ben :P

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

Pagina: 1 2 3 4 Laatste