[PC/XBOX/PS2] Driver 3

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 590 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb je 1 FP2S :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

0,5fps dus ja, want niemand weet anders wat je met "fp2s" wil zeggen. In zulke dingen neem je gewoon het gemiddelde. Een Q3 benchmark kan ook 67,2fps als resultaat geven, en die ,2fps was echt niet meer binnen dezelfde seconde op het beeld gestampt..

Waarom ga ik dit serieus uitleggen? Je maakt natuurlijk gewoon een grap 8)7

:*

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:* Inderdaad :)

Maar ik vond het zo raar, een half beeldje per seconden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lennium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-06 21:34

B-lennium

Volvo 164 1975!

ahhhh ik vind het maar niets..

ziet er aardig uit, missies zijn best moeilijk...

waar ik we enorm aan erger is :

tijdens een achtervolging gaat mijn auto gewoon langzamer (hoor je aan geluid)
als ik dan een bocht afsnij (zodat ik bijna op de bumper van die ander rijd) valt de wagen gewoon bijna stil! tja zo kan ik ook een game maken

leuk hoor dat je die vent dood moet hebben (the HIT) maar waarom niet halverwege met zn auto tegen een boom drukken ?

durven ze het nog 'driver' te noemen ook...vond GTA VC leuker

[ Voor 7% gewijzigd door B-lennium op 05-04-2005 15:29 ]

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
B-lennium schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 15:28:
ahhhh ik vind het maar niets..

ziet er aardig uit, missies zijn best moeilijk...

waar ik we enorm aan erger is :

tijdens een achtervolging gaat mijn auto gewoon langzamer (hoor je aan geluid)
als ik dan een bocht afsnij (zodat ik bijna op de bumper van die ander rijd) valt de wagen gewoon bijna stil! tja zo kan ik ook een game maken

leuk hoor dat je die vent dood moet hebben (the HIT) maar waarom niet halverwege met zn auto tegen een boom drukken ?
Als je die ene dood moet maken die je bij het ophalen van de auto niet helemaal dood hebt gemaakt moet je echt de achtervolging uitrijden. Als ik sneller ben en hem inhaal dan gaat de auto langzamer, en als ik ineens een heel eind voor lig lijkt het alsof de motor uit gaat en kan ik niet meer verder, ook niet als die gast me weer inhaalt.

Ook mensen doodschieten, ik heb het uitgeprobeert, gast had 100 kogels recht in zijn kop, maar hij was nog niet dood. Ze gaan pas dood als ze veel kogels tegelijk krijgen, of als je ze doodschiet terwijl ze bukken.

GTA:VC is idd stukken leuker.
Nice heb ik nu uitgespeelt. Speciaal hiervoor een 2500+@2315mhz onder het stof weggetrokken. GF4 TI4200 op 300/600 en 512MB dual channel op 210 2/2/2/11 en nog loopt het brak (op 800*600, tv-out wil niet hoger)

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:14

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Iemand enig idee hoe ik het op mijn geforce 2ti draaiende krijg?
Volgens de systeemvereisten moet het op een 64mb T&L videokaart moeten draaien.
Nu geeft ie bij mij aan dat ik geen pixelshaders (1.2 of 1.1 ofzo) heb. Dat klopt dan wel, maar volgens de specs zou het dus met T&L moeten draaien, dat doet het dus niet :(

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Met een GF2Ti kan je het volgens mij beter vergeten. Áls het draait haalt het hooguit 5fps of wat.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:14

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

W3ird_N3rd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 22:31:
Met een GF2Ti kan je het volgens mij beter vergeten. Áls het draait haalt het hooguit 5fps of wat.
Das jammer...

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 20:07
Ik ben nu bij de missie dat je de Bomb Truck moet vernietigen. Dat is die level waarbij er allemaal exploderende tonnetjes uit die truck komen. Het probleem is alleen dat ik steeds dood ga, probeer die tonnetjes zoveel mogelijk te ontwijken maar het lijken wel heat seeking raketten. Iemand tips hoe ik deze missie moet volbrengen?

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat dacht je ervan op ze kapot te schieten? :)

ik ben trouwens genokt met het spel. ik vind er echt geen hol aan.

ik heb GTA3 maar weer geinstalleerd en moet zeggen dat ie nu stukken beter loopt dan toen :P (en hierdoor dus ook stukken leuker is)
ik wacht rustig tot san andreas uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Join the club ik blijf nog wel ffe VC spelen want dit spel is dus echt bagger en langer dan 5 dagen tespelen. Jammer leuk idee maar slechte poort.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:20
Hmm.. net even de demo gedownload, en even gespeeld, maar wat is dat belachelijk slecht zeg! Lelijke graphics, onbestuurbare wagen, lelijke omgeving...

Ik ben een groot van van GTA VC, en deze demo maakt van Driv3r zeker geen aanrader voor GTA fans..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm, alsof in GTA:VC de auto's realistisch rijden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_oetker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 07:19
Damn ik heb Driv3r op de PC gespeeld, ik moet zeggen dat Driver 1 stukken, maar dan ook stukken beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:20
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 21:00:
Lezen is ook een vak. Onbestuurbaar / lekker bestuurbaar zegt geen flikker over het realisme..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark_k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:23
TheGeneral schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:48:
Ik ben nu bij de missie dat je de Bomb Truck moet vernietigen. Dat is die level waarbij er allemaal exploderende tonnetjes uit die truck komen. Het probleem is alleen dat ik steeds dood ga, probeer die tonnetjes zoveel mogelijk te ontwijken maar het lijken wel heat seeking raketten. Iemand tips hoe ik deze missie moet volbrengen?
Vind deze missie ook zwaar moeilijk :(
Je kan ze inderdaad kapot schieten, maar vaak stuiteren ze daarvoor te hoog, te laag of niet in jouw vuurlinie zeg maar. En als ze naast je ontploffen staat je auto al snel tegen een van de vele lantaarnpalen |:(

Is hij jou inmiddels al gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 21:00:
persoonlijk vind ik de auto's in driver realistischer aanvoelen dan gta. dat wil echter niet zeggen zat het ook lekker rijdt. het enige wat bij driver nog enigszins lekker scheurt is de motor. de auto's zijn niet vooruit te branden en een lekkere handbraketurn is absoluut onmogelijk.

ik snap de constante vergelijking met GTA ook niet zo. het zijn een zelfde soort games(grote stad en rondscheuren), maar op zoveel punten totaal anders. gta is meer humor/ met een knipoog. en driver is meer een film waarbij je zelf de scene's speelt. GTA is non-liniair en offroad VEEL meer meer te doen, waar driver gewoon keihard liniair is en buiten de missies om niks in de stad te doen valt.

waar iedereen het denk ik wel over eens is, is dat het idee harstikke leuk is, maar de uitvoering zo vreselijk slecht. dit hard gewoon echt een heel vet spel kunnen worden, maar dat is het niet. over 2 maanden, als san andreas uit is op de PC, weet niemand meer dat dit bestaat. de game is op de consoles nog harder geflopt dan op de pc volgens mij(nog meer bugs enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik schop dit topic toch maar even omhoog omdat ik het na een tijdje spelen best wel mooi vind. Qua graphics lijkt het zeker ietsje beter dan GTA:VC, en de auto's rijden opzich ook wel netjes. Het spel is wel heel erg zwaar, maarja je krijgt er wel behoorlijk mooie graphics voor terug. Alleen de draw-distance, zoals eerder al genoemd, is wel erg laag.

Het verhaal vind ik een beetje vaag. De missies sluiten niet duidelijk op het verhaal zoals in de tussenfilmpjes te zien is aan.

De moeilijkheid van de missies valt op zich wel mee. Sommige missies zijn vrij lastig te rijden. Er zitten echter ook veel missies tussen die best te doen zijn. Vooral doordat je tegenstanders vaak niet zo slim zijn kun je ze behoorlijk makkelijk neerschieten. Een enkele missie, zoals bijvoorbeeld de een-na-laatste waarbij je een vrachtwagen moet achtervolgen en neerschieten die constant bommen dropt is echt gigantisch lastig. Ik snap niet dat ze zoiets in het spel doen.

Al met al is het wel een leuk spel, zeker als je GTA:VC een beetje zat ben :P

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

Pagina: 1 2 3 4 Laatste