De adviesprijs is 65 euro, dus ik denk dat je bij MediaMarkt nog wel goedkoop uitbent dan.JeroenB schreef op 11 maart 2004 @ 11:43:
Wat betalen jullie voor FF:CC? Bij de MediaMarkt in Den Haag lag'ie gisteren voor 59,99 euro. Is dat de reguliere prijs of is'ie bij andere (offline) zaken als Dixons/Bart Smit/etc. duurder?
Waar heb je die gehaald als ik vragen mag?Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 18:57:
[...]
Niet dat ik weet de nedgame had laats zelfs de pal versie voor 29,99 liggen, maar ik vind de boxart van de US versie zo mooi dus heb daarom de US versie weten te kopen voor 25e
want ik wil Ikaruga ook heel graag hebben en idd die box art is veel mooier
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Gekocht van een kennis, die hem zelf weer gekocht had bij dvdboxoffice.com maar het spel achteraf niet echt leuk vond.-=BoKKiE=- schreef op 11 maart 2004 @ 13:33:
[...]
Waar heb je die gehaald als ik vragen mag?
want ik wil Ikaruga ook heel graag hebben en idd die box art is veel mooier
hmmz k dan haal ik em gewoon bij dvdboxofficeVerwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 13:36:
[...]
Gekocht van een kennis, die hem zelf weer gekocht had bij dvdboxoffice.com maar het spel achteraf niet echt leuk vond.
al uitgespeeld?
op de DC kom ik niet eens tot de 3e eindbaas

Wat is BG&E toch geweldig zeg.. al 13 uur gespeeld of zo in 2 dagen
Hoop dat het niet binnenkort voorbij is
Verwijderd
Hij staat zelfs al op Ebay:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...?ViewItem&item=3084235420
49€ Nieuw & Gesealed.
Ik heb hem gisteren gekocht..
Ben nu 3 uur bezig, lekker vermakelijk hoor
Maar multiplayer lijkt me gaver.. Iemand omgeving schiedam die daar zin in heeft? ditisnouluuk@hotmail.com !
49€ Nieuw & Gesealed.
Ik heb hem gisteren gekocht..
Net FF:CC gehaald (€59.99 bij de lokale Intertoys).. ga hem zondag pas spelen (morgen tentamen, daarna bazar opzetten, zaterdag hele dag bazar, zondag hopelijk ff tijd).
Ben wel blij dat ik toen voor Zelda een GC=>GBA-kabeltje heb gehaald, momenteel zijn ze inderdaad erg moeilijk te vinden (toen ook al, maar toen had het minder haast, en wilde niet half Nederland zo'n ding hebben
).
Wat kosten die kabeltjes trouwens (origineel Nintendo)? Kan ik er een aan m'n broertje doorverkopen
. Ze staan niet op de FRS/Dixons/Bart Smit website..
Ben wel blij dat ik toen voor Zelda een GC=>GBA-kabeltje heb gehaald, momenteel zijn ze inderdaad erg moeilijk te vinden (toen ook al, maar toen had het minder haast, en wilde niet half Nederland zo'n ding hebben
Wat kosten die kabeltjes trouwens (origineel Nintendo)? Kan ik er een aan m'n broertje doorverkopen
[ Voor 24% gewijzigd door Tarin op 11-03-2004 13:47 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
op 13 uur zit je meestal vrij ver in het spel.. (afhankelijk van hoe je speel enzo)RedruM schreef op 11 maart 2004 @ 13:38:
Wat is BG&E toch geweldig zeg.. al 13 uur gespeeld of zo in 2 dagenHoop dat het niet binnenkort voorbij is
Verwijderd
15 euro kosten ze los.Tarin schreef op 11 maart 2004 @ 13:46:
Net FF:CC gehaald (€59.99 bij de lokale Intertoys).. ga hem zondag pas spelen (morgen tentamen, daarna bazar opzetten, zaterdag hele dag bazar, zondag hopelijk ff tijd).
Ben wel blij dat ik toen voor Zelda een GC=>GBA-kabeltje heb gehaald, momenteel zijn ze inderdaad erg moeilijk te vinden (toen ook al, maar toen had het minder haast, en wilde niet half Nederland zo'n ding hebben).
Wat kosten die kabeltjes trouwens (origineel Nintendo)? Kan ik er een aan m'n broertje doorverkopen. Ze staan niet op de FRS/Dixons/Bart Smit website..
Verwijderd
He krijg nou wat. Die poster heb ik er niet bij gekregen??Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 13:44:
Hij staat zelfs al op Ebay:
49€ Nieuw & Gesealed.
Ik heb hem gisteren gekocht..Ben nu 3 uur bezig, lekker vermakelijk hoor
Maar multiplayer lijkt me gaver.. Iemand omgeving schiedam die daar zin in heeft? ditisnouluuk@hotmail.com !
Verwijderd
Ik ook nietVerwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 14:07:
[...]
He krijg nou wat. Die poster heb ik er niet bij gekregen??
Verwijderd
Die van piranha koste me 10 eurie. Maar ik vind hem duidelijk minder dan die van Nintendo (zoals gewoonlijk). Vooral de stekker aan de GBA gaat heel stroef en soms is het contact niet geweldig. Maarja ik was blij dat ik er 1 had, laat staan 1 van nintendo. Volgens mij distribueren ze er 5 per maand of zo.
Hij zegt ook dat je bij de veiling alleen de game krijgt (dus geen kabel/poster/doosje). Dikke kans dat hij er gewoon 2 heeft gekocht, met het idee "die andere raak ik vast nog wel voor een redelijk bedrag kwijt, en de poster uit de PU of whatever gehaald heeft.Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 14:07:
[...]
He krijg nou wat. Die poster heb ik er niet bij gekregen??
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Verwijderd
Vraagje over FF:CC:
Je karavaan kan 8 karakters bevatten, maar wanneer ga je samen werken? En wanneer maak je de karakters aan? En wat is een goede keus? En wanneer ga je met welke spelen?
Je karavaan kan 8 karakters bevatten, maar wanneer ga je samen werken? En wanneer maak je de karakters aan? En wat is een goede keus? En wanneer ga je met welke spelen?
Dan ben je al een heel stuk verder dan dat ik ben. Ik ben nu net inrajackar schreef op 11 maart 2004 @ 08:47:
[...]
Bij mij lag ie ook gisteren op de mat, hulde aan DimPlus!
Ik vind dat ie er niet eens zo slecht uiziet. Natuurlijk kan je op je vingers natellen dat een DC spel uit 2000 nooit supergraphics gaat hebben maar al met al ziet het er niet verkeerd uit. En het speelt erg prettig. Soundtrack is ook dik in orde maar had wat meer in de stijl van RE1 en REmake kunnen zijn.
Ook vind ik het gericht zijn op actie wel meevallen. Ik denk dat het ff duurt om in het verhaal te komen. Heb gisteren een uur of 2/3 gespeeld en het is niet zo dat je alleen maar aan het schieten bent.
Ik ben er eigenlijk wel zeer goed over te spreken. Maar de definiteve mening volgt pas als ik het uitgespeeld heb
het paleis waar ik net het filmpje heb gezien van die broer en zus. |
Het probleem van spellen die crashen heb ik ook al een paar keer gehad. In Tony Hawk 3 kreeg ik een keer een Windows-achtige BSOD("This is not happening!", dacht ik toen
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Je kan elk moment karakters aanmaken, als je gaat spelen moet je selecteren welke (max. 4) karakters op reis gaan. Het hoogste lvl van de karakters wordt verder in het spel als uitgangspunt genomen.Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 14:23:
Vraagje over FF:CC:
Het mooie is dat er ook gastspelers zijn. Dit zijn karakters die op een andere memorykaart staan en waar je er 1 van kunt importeren.
Volgens mij wordt het vanaf daar alleen maar beter omdat je dan het "intro" stukje gehad hebt.MetroidPrime schreef op 11 maart 2004 @ 14:29:
[...]
Dan ben je al een heel stuk verder dan dat ik ben. Ik ben nu net inIk vind het spel zeker niet slecht, maar tot nu toe is het niet echt wat ik ervan verwacht had.
het paleis waar ik net het filmpje heb gezien van die broer en zus.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Misschien een stomme vraag, maar wat is nu een vergelijkbaar spel voor FF: CC. Ene kant gaat het wel kriebelen, maar ja, MGS: TTS komt er ook al aan vanuit Canada.
Ik zal FF: CC trouwens veel in mijn eentje spelen.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
ik zit dus met hetzelfde dilemma als jijGolbeZeromus schreef op 11 maart 2004 @ 15:52:
Misschien een stomme vraag, maar wat is nu een vergelijkbaar spel voor FF: CC. Ene kant gaat het wel kriebelen, maar ja, MGS: TTS komt er ook al aan vanuit Canada.

ik had ff:cc meteen gekocht als je gewoon lekker met zn 2en dingen kon ontdekken hacken en slashen en gewoon op avontuur kon gaan
aangezien het dat niet is , en ik niet van plan ben telkens met mn gba in je handen te zitten (speelt niet echt lekker lijkt me) moet ik nog wachten op zo'n game ( turtles ofzo, maar daarmee kan je niet ontdekken en dingen verzamelen
dus het wordt toch mgs:tts denk ik
Heb gelukkig nog een laatste exemplaar van Ikaruga op de kop kunnen tikken bij de FRS in Tilburg voor 29 eurootjes... 
ben errug benieuwd naar de game... kan hem pas volgende week spelen
kun je hem op 60Hz zetten...? schijnt dat die op 50Hz af en toe wat minder loopt ofzo..
ben errug benieuwd naar de game... kan hem pas volgende week spelen
ja dacht het welReignman schreef op 11 maart 2004 @ 16:02:
Heb gelukkig nog een laatste exemplaar van Ikaruga op de kop kunnen tikken bij de FRS in Tilburg voor 29 eurootjes...
ben errug benieuwd naar de game... kan hem pas volgende week spelenkun je hem op 60Hz zetten...? schijnt dat die op 50Hz af en toe wat minder loopt ofzo..
be prepared ^_^ advies, begin op easy, zelfs dan is ie moeilijk
Verwijderd
Nee kan niet, heb ik paar dagen geleden ook al wat over gepost.Reignman schreef op 11 maart 2004 @ 16:02:
ben errug benieuwd naar de game... kan hem pas volgende week spelenkun je hem op 60Hz zetten...? schijnt dat die op 50Hz af en toe wat minder loopt ofzo..
Minder zit er ook op te wachten. Hopelijk word hij snel verstuurd.Phusebox schreef op 11 maart 2004 @ 07:59:
ben blijkbaar de enige die het vreemd vind dat MGS:TTS nog niet verstuurd is vanuit dvdboxoffice?
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Iemand die al zijn FF:CC via Ngamer binnen heeft?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Als het goed is zouden ze hem vandaag of morgen moeten versturen.schnumi schreef op 11 maart 2004 @ 17:03:
[...]
Minder zit er ook op te wachten. Hopelijk word hij snel verstuurd.
Wel effe rekening houden dat hun minstens 8 uur achterlopen in tijd.
En ze versturen het bijna altijd op donderdag, vrijdag of dinsdag.
Btw, ik zie net dat ik hem al akelig lang in preorder heb staan

Ordered On: Thursday, August 21 2003
Verwijderd
Sorry als het al gemeld is maar krijg je bij de canadese versie van FFCC ook een kabel om te linken met je GBA?
Ik had hem gepreorderd bij dvdboxoffice en ik heb een T-shirt erbij ontvangen.Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 19:11:
Sorry als het al gemeld is maar krijg je bij de canadese versie van FFCC ook een kabel om te linken met je GBA?
Maar die zul je nu ook wel niet meer krijgen aangezien dat alleen voor preorders gold.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
We wachten met smartWillybubba schreef op 11 maart 2004 @ 18:15:
Iemand die al zijn FF:CC via Ngamer binnen heeft?
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Pas op, vette game!
Vanmiddag FF:CC gekocht, dan wil je toch graag met z'n 2'en spelen, dus koop je d'r nog zo'n kabeltje bij. je komt erachter dat je memory card te klein is om nog 22 blocks te dragen dus je koopt nog 'n memory card en vervolgend vreet je GBA ook nog gewoon je batterijen leeg! je wordt wel heel erg beroofd hoor
FF:CC | 59,99 |
Mem. Card | 29,99 |
NGC-GBA Link | 14.99 |
Totaal | 104,97 |

Verder nog wat?
Ja! Eternal Darkness eindelijk uit gepseeld. hij was ff blijven liggen maar heb 'm nu toch in 1 ruk gehaald. wat een lekker spel is dat toch; fijn verhaal, voldoende spanning en lekker insane
[ Voor 8% gewijzigd door RSP op 11-03-2004 23:08 ]
Omdat FF:CC er nog niet is ben ik maar opnieuw begonnen met Prince of Persia. Ook de tweede keer is het een zeer stoere game. Ubisoft is goed bezig. Ow, en ik heb ff Prince of Perisa 1 ge-unlockt, was ik vorige ronde vergeten
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
kan dat?Willybubba schreef op 11 maart 2004 @ 23:16:
Omdat FF:CC er nog niet is ben ik maar opnieuw begonnen met Prince of Persia. Ook de tweede keer is het een zeer stoere game. Ubisoft is goed bezig. Ow, en ik heb ff Prince of Perisa 1 ge-unlockt, was ik vorige ronde vergeten
damn
Verwijderd
oops
was ff wat aan het testen 
Naja, vraag aan een van jullie. Weet ook iemand hier hoe lang het duurd voordat ik mijn game krijg als dvdboxoffive heb heeft verstuurd
Zit namelijk op Metroid Zero te wachten is Donderdag verstuurd! Dvdsoon doet er 3-5 dagen over, maar die hebben geen GBA game!
Let me know!
Naja, vraag aan een van jullie. Weet ook iemand hier hoe lang het duurd voordat ik mijn game krijg als dvdboxoffive heb heeft verstuurd
Let me know!
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 09:55 ]
Je kan je post ook editen/bewerken heVerwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 09:52:
oopswas ff wat aan het testen
Naja, vraag aan een van jullie. Weet ook iemand hier hoe lang het duurd voordat ik mijn game krijg als dvdboxoffive heb heeft verstuurdZit namelijk op Metroid Zero te wachten is Donderdag verstuurd! Dvdsoon doet er 3-5 dagen over, maar die hebben geen GBA game!
Let me know!
Maar het hangt er van af of je de game gepre-ordert hebt. Dan kan je em in een week tot 10 dagen wel verwachten. Anders is het moeilijk te zeggen bij dvdbo.
edit:
Oh hij is al verstuurd... Tja kan wel een dag of 10 zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door admiral866 op 12-03-2004 10:03 ]
Verwijderd
Bleeee damn wat is dvdsoon dan snel!
Die games heb ik vaak binnen 4 dagen na dat ze verstuurd zijn, mits ze de games op voorraad hebben want laatst duurde het 1 maand voordat ze BG&E verzonden, maar toen hij eenmaal verzonden was was hij er ook in 4 dagen.
Die games heb ik vaak binnen 4 dagen na dat ze verstuurd zijn, mits ze de games op voorraad hebben want laatst duurde het 1 maand voordat ze BG&E verzonden, maar toen hij eenmaal verzonden was was hij er ook in 4 dagen.
Je kan niet POP 2 unlocken he??
Dat kan toch alleen op de Xb versie, of zit ik er nu naast.
POP 1 heb ik wel "gevonden".
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Alleen PoP 1 inderdaad
ik ben zeker een van de weinigen die FF:CC niet gaat kopen?
als ik het woord gba-connectivity hoor haak ik al af
hehe ik heb nog niet een spel gezien waar dat echt fatsoenlijk werkt
en dvdboxoffice, waar blijft mijn MGS:TTS ??? heb ze maar eens gemaild of ze nog van plan zijn die dingen op te gaan sturen
als ik het woord gba-connectivity hoor haak ik al af
en dvdboxoffice, waar blijft mijn MGS:TTS ??? heb ze maar eens gemaild of ze nog van plan zijn die dingen op te gaan sturen
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik haal FF:CC ook niet hoor. Eerste spel wat ik ga halen is MGS:TT en daarna vind ik t wel weer even welletjes geweest qua nieuwe spellen. Kwil alleen nog wel SC2 kopen ooit
Verwijderd
FFCC is 49.99 bij de mediamarkt in Utrecht ik weet niet of dat goedkoop is, maar was wel een reden om hem niet uit het buitenland te halen.
Verwijderd
Moet zeggen dat ik dit het eerste spel vind waar de gba-conectivity echt gelukt is. Zelf SP is de map erg handig om erby te hebben, en MP is het echt goed bedacht.Phusebox schreef op 12 maart 2004 @ 11:10:
als ik het woord gba-connectivity hoor haak ik al afhehe ik heb nog niet een spel gezien waar dat echt fatsoenlijk werkt
Hey,
Ik heb nu 4 cube controllers en nu wilde ik eigenlijk wel weten welke spellen met 4 spelers kunnen worden gespeelt. Ik heb mario kart double dash al, wat een groot succes is met meerdere spelers.
Nu denken jullie vast wat een makkelijke weg om dit zo even te vragen maar ik wil ook graag weten wat jullie van dat spel vonden. Zoals Mario kart kun je heel lang plezier van hebben en dat zoek ik want ik wil geen 40/60 euro uitgeven voor een spel wat na een week s0x0rz is
Er zijn wel veel cwle spellen maar vaak zijn ze voor 2 spelers of alleen single player, en nu met 4 bakkies zoek ik eik een 4 player game (duh
)
Dus ik wil graag weten welk spel jullie aanraden en waarom. BVD.
Ik heb nu 4 cube controllers en nu wilde ik eigenlijk wel weten welke spellen met 4 spelers kunnen worden gespeelt. Ik heb mario kart double dash al, wat een groot succes is met meerdere spelers.
Nu denken jullie vast wat een makkelijke weg om dit zo even te vragen maar ik wil ook graag weten wat jullie van dat spel vonden. Zoals Mario kart kun je heel lang plezier van hebben en dat zoek ik want ik wil geen 40/60 euro uitgeven voor een spel wat na een week s0x0rz is

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.
Verwijderd
Super Smash Bros: Melee is top
TimeSplitters 2: heerlijke shooter
Super Monkey Ball 1/2 mingames
TimeSplitters 2: heerlijke shooter
Super Monkey Ball 1/2 mingames
Het is niet zozeer dat ik afhaak bij het horen van de gba connectivity maar meer bij de magere singleplayer. Tuurlijk is de SP nog vermakelijk maar om daar nou de volle 60 euro voor te betalenPhusebox schreef op 12 maart 2004 @ 11:10:
ik ben zeker een van de weinigen die FF:CC niet gaat kopen?
als ik het woord gba-connectivity hoor haak ik al afhehe ik heb nog niet een spel gezien waar dat echt fatsoenlijk werkt
De GBA connectivity vind ik een mooie feature maar als die er niet in had gezeten had ik hem waarschijnlijk al lang in huis gehaald. Ik weet namelijk dat ik nu niet optimaal van de game kan genieten als ik nooit de multyplayer portie aanraak en dat is juist zo balen aangezien het me echt fantastisch lijkt in MP.
Later misschien als die wat goedkoper is...
Ze hebben hem bij mij vandaag (of gisterenPhusebox schreef op 12 maart 2004 @ 11:10:
Ik heb nog geen email gehad, maar als je inlogt op de site dan kan je zien of hij verstuurd is of niet.
Nog 8 dagen, dus volgende week zaterdag heb ik MGS:TTS
Verwijderd
Ja maar ik was een beetje laat en heb geen zin om nog een week (of 2) te wachten. Ik weet niet hoe het zit nu met dvdboxoffice als je een spel besteld na de realease datum, duurt dat nog 2 weken?Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 11:28:
Oja? Ik had hem anders uit het buitenland binnen 4 dagen en voor 41 Eurie
Super Smash Bros. Melee: op een melige manier iedereen in elkaar trappen!
http://www.smashbros.com/battle/index.html
http://www.smashbros.com/battle/index.html
mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!
Vergeet F-zero niet, de ultieme racekick en dan met enkele duizenden van seconden verschil in tijd winnen van je maten
dat zie je echt vaak tegenwoordig. gouwe ouwe classics die te unlocken zijn, of die je op een maffe manier kan verkrijgen door fusion uit te spelen en dan fusion en prime met elkaar te laten kloten... voila... metroid 1 op je memcard
ik moet alleen nog zo'n kabel kopen. zag er vandaag eentje voor een tientje, maar moet eerst weer ff mijn ww-centjes ontvangen
binnenkort komt Pacman VS.Fed-Ex schreef op 12 maart 2004 @ 11:50:
Hey,
Nu denken jullie vast wat een makkelijke weg om dit zo even te vragen maar ik wil ook graag weten wat jullie van dat spel vonden. Zoals Mario kart kun je heel lang plezier van hebben en dat zoek ik want ik wil geen 40/60 euro uitgeven voor een spel wat na een week s0x0rz isEr zijn wel veel cwle spellen maar vaak zijn ze voor 2 spelers of alleen single player, en nu met 4 bakkies zoek ik eik een 4 player game (duh
)
en Wario Ware op de cube wordt ook super multiplayer fun!
damn, die twee spellen heb ik echt zin in.
[ Voor 48% gewijzigd door Fubaruba op 12-03-2004 13:09 ]
Woei van t weekend lekker 8 player mario kart 
btw, ik was op zoek naar een Breedband adapter en ze vertelden me dat die niet meer verkocht werken omdat je je cube ermee kan hacken. (een deur verder verkochten ze em wel). klopt da?
btw, ik was op zoek naar een Breedband adapter en ze vertelden me dat die niet meer verkocht werken omdat je je cube ermee kan hacken. (een deur verder verkochten ze em wel). klopt da?
Bier, Whiskey en Metal!!
jah heb ik gelezen je kunt 1 game gratiz via je pc of zo op internet spelen of je kon dat spel via je pc spelen zoiets was het maar dat gaat maar om 1 game zover ik heb gelezen
Soms zit het mee, Soms zit het tegen.
Ja je kan er games mee streamenLord_Mithril schreef op 12 maart 2004 @ 13:13:
Woei van t weekend lekker 8 player mario kart
of ze daarom niet meer verkocht worden weet ik niet, de ene winkel zegt van wel terwijl de andere winkel ze inderdaad nog steeds heeft en aanbied
ik heb er gelukkig wel 1 voor 35 euri op de kop weten te tikken
multi player is leuk, maar had beter kunnen zijn, maar mischien dat dat nog komt
btw gisteravond Ikaruga besteld bij dvdboxoffice ^_^ kan niet wachten tot ik hem heb, ondertussen speel ik em wel op me dreamcast
arf bij mij dus niet... grrrElroy schreef op 12 maart 2004 @ 12:15:
[...]
Ze hebben hem bij mij vandaag (of gisteren) al verstruurd
Ik heb nog geen email gehad, maar als je inlogt op de site dan kan je zien of hij verstuurd is of niet.
Nog 8 dagen, dus volgende week zaterdag heb ik MGS:TTS
en ik heb 8 maanden geleden gepre-ordered... stelletje fuckups
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ikaruga owned, maar is bijna niet te doen in je eentje. Die 3rde of 4de boss (waar je de klapjes open moet schieten) is bijna onmogelijk in je eentje.-=BoKKiE=- schreef op 12 maart 2004 @ 13:16:
[...]
Ja je kan er games mee streamen
of ze daarom niet meer verkocht worden weet ik niet, de ene winkel zegt van wel terwijl de andere winkel ze inderdaad nog steeds heeft en aanbied
ik heb er gelukkig wel 1 voor 35 euri op de kop weten te tikken
multi player is leuk, maar had beter kunnen zijn, maar mischien dat dat nog komt
btw gisteravond Ikaruga besteld bij dvdboxoffice ^_^ kan niet wachten tot ik hem heb, ondertussen speel ik em wel op me dreamcast
Bier, Whiskey en Metal!!
Oetvarken: wanneer heb jij BG&E besteld bij DVDsoon? Ik 29/1 en hij staat nog steeds op 'on order'. En wel mn CC afschrijven, stelletje honden. DVDBO schrijft pas af als het ook echt is verzonden. Geen DVDsoon meer voor mij denk ik

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Volgens mij hebben die winkels daar geen invloed op hoor. Zodra jij bestelt, wordt het automatisch van je CC afgeschreven. Bij DVDBO heb je zeker nog nooit langer dan x weken hoeven te wachten.D³ schreef op 12 maart 2004 @ 14:06:
Oetvarken: wanneer heb jij BG&E besteld bij DVDsoon? Ik 29/1 en hij staat nog steeds op 'on order'. En wel mn CC afschrijven, stelletje honden. DVDBO schrijft pas af als het ook echt is verzonden. Geen DVDsoon meer voor mij denk ik
Verwijderd
@d3: En dat niet alleen. BG&E is ook nog goedkoper geworden bij dvdsoon. Eerst ging de prijs van 30,98 CND naar 19,98 CND en nu staat hij geloof ik op 23.98. Bij mij is hij ook al afgeschreven van de CC (oude prijs
) en verstuurd. 7-2-2004 besteld, 8-3-2004 verstuurd
. Ik ga ervan uit dat hij nu al op de deurmat ligt (4 dagen geleden).
dvdsoon is voor mij wel een blijvertje, mits ze de spellen op voorraad hebben!

dvdsoon is voor mij wel een blijvertje, mits ze de spellen op voorraad hebben!
Ze mogen pas afschrijven als het verstuurd is.Thijs schreef op 12 maart 2004 @ 14:43:
[...]
Volgens mij hebben die winkels daar geen invloed op hoor. Zodra jij bestelt, wordt het automatisch van je CC afgeschreven. Bij DVDBO heb je zeker nog nooit langer dan x weken hoeven te wachten.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 14:51 ]
http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=104540
Tis in iedergeval niet duur 15 euro voor de engelse versie... heb hem nu ook maar besteld... on order 3-5 dagen staat erbij... ben benieuwd
Tis in iedergeval niet duur 15 euro voor de engelse versie... heb hem nu ook maar besteld... on order 3-5 dagen staat erbij... ben benieuwd
Verwijderd
Iemand hier onlangs nog wat bij gamerelease besteld? Kheb Sphinx daar drie weken geleden besteld. Geld is netjes meteen afgeschreven hier maar heb nog geen spel gekregen. Ze reageren ook niet op mn mailtjes en een telefoonnummer kan ik niet vinden op hun site. Begin toch een beetje bezorgd te raken nu
Verwijderd
Aan het SSb:M verhaal il ik graag aan toevoegen dat ook de Singleplayer lang, lang, leuk blijft 
Ik speel het nu nog regelmatig singleplayer, ook al heb ik alles allang unlocked
Ik speel het nu nog regelmatig singleplayer, ook al heb ik alles allang unlocked
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 16:08 ]
De winkel bepaalt wanneer de afschrijving plaatsvindt. Heb er op zich geen problemen mee (met het afschrijven ten tijde van de bestelling, heeft ook voordelen), maar schiet dan wel op met de levering en laat me geen maanden wachten.Thijs schreef op 12 maart 2004 @ 14:43:
Volgens mij hebben die winkels daar geen invloed op hoor. Zodra jij bestelt, wordt het automatisch van je CC afgeschreven. Bij DVDBO heb je zeker nog nooit langer dan x weken hoeven te wachten.
Ik zag het ja, ik heb hem voor 28CDN dacht ik. Beetje wazig dat het zo fluctueert. Maar jij hebt dus later besteld en de boel is al verzonden, tijd voor nog een mailtje DVDsoon me dunkt. Bedankt voor de info.Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 14:50:
@d3: En dat niet alleen. BG&E is ook nog goedkoper geworden bij dvdsoon. Eerst ging de prijs van 30,98 CND naar 19,98 CND en nu staat hij geloof ik op 23.98. Bij mij is hij ook al afgeschreven van de CC (oude prijs) en verstuurd. 7-2-2004 besteld, 8-3-2004 verstuurd
. Ik ga ervan uit dat hij nu al op de deurmat ligt (4 dagen geleden).
f.k.a D³
Verwijderd
Dat was dacht ik afgelopen Zaterdag ( toen had ik hem binnen) een maand geleden ongeveer, dacht rond 27 jan 2003.D³ schreef op 12 maart 2004 @ 14:06:
Ik ben wel zeer tevreden over over dvdsoon, maar soms heb je geduld nodig!
Zelda TWW net uitgespeeld.... 
Hij maakt dan een save game aan zodat je de game nog een keer kunt spelen...
maar wat is er dan speciaal of nieuw aan?? behalve dan dat mijn groene pakje onzichtbaar is geworden...
maar wat is er dan speciaal of nieuw aan?? behalve dan dat mijn groene pakje onzichtbaar is geworden...
Verwijderd
je speelt dan de hele game in je pyama en je hebt meteen die deluxe pictobox, voor de rest weet ik het eigenlijk nietReignman schreef op 12 maart 2004 @ 16:32:
Zelda TWW net uitgespeeld....
Verwijderd
Vraagje over FF:CC .... zijn bepaalde 'puzzels' aleen met 4 players mogelijk? Ik kom bepaalde drukknoppen tegen, elke keer zijn het er 4 .... theoretisch zou je er wat op moeten kunnen leggen, maarja .... wat?
Verwijderd
Zoals verwacht lag BG&E idd op de deurmat. Vananvond maar even proberen.
MGS is ook verstuurd alleen is dvdboxoffice zo vriendelijk geweest om hem 2x te sturen (en ook 2x in rekening te brengen). Kan ik daar weer achteraan. Zowel dvdbox en dvdsoon hebben elk hun eigen problemen *zucht*
. Weet alleen niet of dvdbox aan refund doet.
Anyway, als iemand belang heeft bij de NTSC versie van Metal Gear Solid, geef me dan ff een seintje (mail, GoT). Als er geen belangstelling is dan neem ik maandag contact op met Dvdboxoffice.
MGS is ook verstuurd alleen is dvdboxoffice zo vriendelijk geweest om hem 2x te sturen (en ook 2x in rekening te brengen). Kan ik daar weer achteraan. Zowel dvdbox en dvdsoon hebben elk hun eigen problemen *zucht*
Anyway, als iemand belang heeft bij de NTSC versie van Metal Gear Solid, geef me dan ff een seintje (mail, GoT). Als er geen belangstelling is dan neem ik maandag contact op met Dvdboxoffice.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 18:25 ]
Nee, voor mij ook zeker niet meer.D³ schreef op 12 maart 2004 @ 14:06:
BG&E heb ik ook gelijk besteld met AC en B2 (voor Hiv) en staat nog steeds 'on order', na een paar dagen geleden 2 dagen op 'packaging' te hebben gestaan
Nee, ik koop daar niks meer.
Damn, nog steeds geen Ngamer FF:CC... dan maar Eternal Darkness gekocht
voor hoeveel wil je MGS dan kwijt?Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 18:23:
MGS is ook verstuurd alleen is dvdboxoffice zo vriendelijk geweest om hem 2x te sturen (en ook 2x in rekening te brengen). Kan ik daar weer achteraan. Zowel dvdbox en dvdsoon hebben elk hun eigen problemen *zucht*![]()
This is the Way.
Je kan ook nog de taal van de draak, Valoo dacht ik, en die van die vis verstaan.Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 16:55:
[...]je speelt dan de hele game in je pyama en je hebt meteen die deluxe pictobox, voor de rest weet ik het eigenlijk niet
Geen engels nu.
Niet echt smashing dacht ik zo.
Edit:
Weet iemand hoeveel MGS:TTT in de winkel gaat kosten (niet online)??
[ Voor 11% gewijzigd door Vanitas op 12-03-2004 19:31 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Wel belangstelling hier, zit nog op 3 NTSC games te wachten dus een freeloader moet er sowieso komenVerwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 18:23:
MGS is ook verstuurd alleen is dvdboxoffice zo vriendelijk geweest om hem 2x te sturen (en ook 2x in rekening te brengen). Kan ik daar weer achteraan. Zowel dvdbox en dvdsoon hebben elk hun eigen problemen *zucht*![]()
MGS komt op 26 Maart toch uit in europa? Daar wacht ik wel op. Ik twijfel nog steeds over FF:CC...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
60 euro zou ik denken, hoezo datVanitas schreef op 12 maart 2004 @ 19:28:
[...]
Je kan ook nog de taal van de draak, Valoo dacht ik, en die van die vis verstaan.
Geen engels nu.
Niet echt smashing dacht ik zo.
Edit:
Weet iemand hoeveel MGS:TTT in de winkel gaat kosten (niet online)??
Verwijderd
Zolang ik er maar geen verlies op maak vind ik alles best. 40 euro inc. verzendkosten wordt het dan ongeveer.
Verwijderd
Deal, als ie nog geseald is enzoVerwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 21:45:
[...]
Zolang ik er maar geen verlies op maak vind ik alles best. 40 euro inc. verzendkosten wordt het dan ongeveer.
sodeju, ik heb vanmiddag FF:CC gekocht, rond een uurtje of 4 bij de frs. En ik zet net me cube pas uit. Wat een net spel, mooie graphics, erg goede sfeer, en lekkere besturing. Gewoon een heel goed spel.
Helemaal niks op aan te merken.
Ik heb er 53.95 voor betaald, bij de FRS. niet duur voor een game en link kabel vind ik.
Ik heb er 53.95 voor betaald, bij de FRS. niet duur voor een game en link kabel vind ik.
[ Voor 17% gewijzigd door koornee op 12-03-2004 22:49 ]
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Nu Twin Snakes dan eindelijk een feit is ben ik van plan een Gamecube aan te schaffen (destijds ook een PS2 aangeschaft voor Metal Gear Solid 2
) - nu is alleen de vraag: is het bekend of er een gift-set gaat komen (Gamecube + Twin Snakes) zoals ook vaak met de PS2 gebeurd? In dat geval wacht ik namelijk nog even en anders straks meteen even langs de Mediamarkt!
Komt wel een giftset, maar helaas alleen in japan...
Nou ik dacht dat ze TTT voor een lagere prijs verkocht werd, omdat het een remake is.
Dat was ook eerder aangekondigd, dacht ik.
Maar verder heb ik er niks meer van gehoord.
Het is idd een budget release en bij DVDsoon is ie maar 30 euro zie ik. Hmm toch nog maar eens proberen?
f.k.a D³
Goed om te horen dat nog meer mensen ook van de single player genieten.koornee schreef op 12 maart 2004 @ 22:48:
sodeju, ik heb vanmiddag FF:CC gekocht, rond een uurtje of 4 bij de frs. En ik zet net me cube pas uit. Wat een net spel, mooie graphics, erg goede sfeer, en lekkere besturing. Gewoon een heel goed spel.
Heb trouwens net een breedbeeld tv gekocht en dat is echt
That's it. Als de FRS hem heeft dan ga ik dalijk FF:CC kopen!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Ah net gister van 15.00 tot 21.30 FFCC gespeeldDeddiekoel schreef op 13 maart 2004 @ 13:24:
That's it. Als de FRS hem heeft dan ga ik dalijk FF:CC kopen!
echt een vet spel in 2 spelermode, en er onstaan echt leuke situaties
vooral bazen zijn erg spannend, omdat je dan echt MOET samenwerken (we vonden ze trouwens wel erg pittig
Erg vet, maar het leuke teamspel gaat volgensmij nogal verloren in je eentje (al die tactieken doen er niet toe, omdat hij toch allen jou kan aanvallen.
Verwijderd
Daarom is het ook Single Player, dan heb je geen teamspel, beetje overbodige opmerking
.
SP is wel leuk vind ik, hierbij moet je net zo goed proberen niet geraakt te worden! Ik probeer nog ff van iemand een extra GBA te lenen.
In hoeverre zijn de bosses moeilijker in MP? Meer HPs of ook brutere en snellere attacks?
SP is wel leuk vind ik, hierbij moet je net zo goed proberen niet geraakt te worden! Ik probeer nog ff van iemand een extra GBA te lenen.
In hoeverre zijn de bosses moeilijker in MP? Meer HPs of ook brutere en snellere attacks?
Verwijderd
Ik wil hem ook MP spelen 
Maar heb geen GBA, en geen vrienden met GBA..
Iemand in omgeving Schiedam die zin heeft? In FF:CC dus..
Maar heb geen GBA, en geen vrienden met GBA..
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2004 14:17 ]
Verwijderd
K'heb hem gister ook maar gehaald!!! FF:CC is zeker moooooi!
Wel opvallen dat op de doos een prijs van 62,- ofzo stond, en hij sloeg bij de kassa maar 59,95,- aan. (bij Dixons dan).
Heb nu net me eerste krab baas verslagen, heb er wel even over gedaan want net voordat ik hem versloeg, deed ik ergen teleport, om te kijken wat dat nou inhield, bleek gelijk dat ik heel de stage opnieuw moest doen
.
Denk trouwens nu er ook aan om een GBA te halen.. nintendo heeft me in z'n greep!
Wel opvallen dat op de doos een prijs van 62,- ofzo stond, en hij sloeg bij de kassa maar 59,95,- aan. (bij Dixons dan).
Heb nu net me eerste krab baas verslagen, heb er wel even over gedaan want net voordat ik hem versloeg, deed ik ergen teleport, om te kijken wat dat nou inhield, bleek gelijk dat ik heel de stage opnieuw moest doen
Denk trouwens nu er ook aan om een GBA te halen.. nintendo heeft me in z'n greep!
Na veel twijfelen heb ik FF:CC toch ook maar gehaald. De Limited Edition kon ik gewoon niet laten liggen en staat nu fijn bij de verzameling. Man wat een pracht van een spel, de graphics zijn gewoon verbazingwekkend prachtig
echt geweldig hoe de levels eruit zien...hands down dus
Voor het single player gedeelte, ik kan alleen maar zeggen hij is er rond 2 uur erin gegaan en pas net uitgezet omdat ik moest eten. Uiteraard mist er wat extra gameplay en coolheid maar in SP is het spel nog steeds erg tof en hoe alles is uitgewerkt is gewoon fantastisch
Ik zie mezelf dit spel nog voor een lange tijd spelen. Damn wat een graphics
En gameplay is natuurlijk ook prima in orde, en ik kan niet wachten om het eens in MP uit te proberen,
Heeft iemand al z'n bestelling uit de sterrencatalogus ontvangen? En met name toen Nintendo op 18 februari z'n sterrencatalogus weer had ge-update.. Ik heb toen direct een Gameboy Player voor 5000 sterren besteld, maar tot op heden nog nix ontvangen.. Hoe lang duurt dat nu over het algemeen?? 
Nu ik trouwens al die positieve verhalen over FF:CC lees, begin ik toch ook wel redelijk nieuwschierig naar dit spel te worden.. En dan ook zeker de singleplayer.. Maar over een paar weken komt ook Harvest Moon: A wonderful life uit en die moet ik ook zeker heb, al heb ik het idee dat ik de enigste ben die dat spel gaat kopen, of niet?
Nu ik trouwens al die positieve verhalen over FF:CC lees, begin ik toch ook wel redelijk nieuwschierig naar dit spel te worden.. En dan ook zeker de singleplayer.. Maar over een paar weken komt ook Harvest Moon: A wonderful life uit en die moet ik ook zeker heb, al heb ik het idee dat ik de enigste ben die dat spel gaat kopen, of niet?
[ Voor 4% gewijzigd door blakez op 13-03-2004 19:13 ]
Ik heb destijds die Zelda collector's edition besteld en met 4 weken had ik 'm. (om 'm vervolgens binnen een week te verpatsen)blakez schreef op 13 maart 2004 @ 19:12:
Heeft iemand al z'n bestelling uit de sterrencatalogus ontvangen? En met name toen Nintendo op 18 februari z'n sterrencatalogus weer had ge-update.. Ik heb toen direct een Gameboy Player voor 5000 sterren besteld, maar tot op heden nog nix ontvangen.. Hoe lang duurt dat nu over het algemeen??
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Ik heb toen een GBA SP carry case en een abbonement op n-gamer besteld, de GBA SP case heb ik al een weekje binnen, het n-gamer jaarabbo heb ik nog niks van gezien.blakez schreef op 13 maart 2004 @ 19:12:
Ik heb toen ook een abbonement op de Ngamer genomen, maar niet via de sterrencatalogus, maar gewoon via de site van Ngamer zelf en gekozen voor de Zelda Collector's edition.. Die heb ik al anderhalve week binnen, maar van het blad zelf heb ik nog nix gezien.. Terwijl nr. 3 al sinds 12 februari te krijgen is..
ik heb FF:CC nu ook mega mooi spel ...
Morgen maar ff meer in verdiepen
PS: zijn er mensen die een GBA-linkk kabel willen hebben ? Ik heb uhm al en nu zat er ook nog een bij FF ... voor 5 euro mag je uhm hebben ...
Mail me @ => sl1pknot AT home DOT nl
Morgen maar ff meer in verdiepen
PS: zijn er mensen die een GBA-linkk kabel willen hebben ? Ik heb uhm al en nu zat er ook nog een bij FF ... voor 5 euro mag je uhm hebben ...
This is the Way.
Verwijderd
/me kijkt ergens in z'n laden. Ahhhh De gameboy color versie... * back flash *blakez schreef op 13 maart 2004 @ 19:12:
En dan ook zeker de singleplayer.. Maar over een paar weken komt ook Harvest Moon: A wonderful life uit en die moet ik ook zeker heb, al heb ik het idee dat ik de enigste ben die dat spel gaat kopen, of niet?
Oops waar was ik.. Ja ik IK ga harvest moon ook halen haha
Lijkt me wel weer een kick, old skool bouwen op de nintendo... Hmm en wanneer komt Theme Park uit?
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2004 20:57 . Reden: poep ]
Verwijderd
Als HIValicious geen interesse heeft dan is ie van jou. Hij was namelijk net iets eerder.Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 22:25:
[...]
Deal, als ie nog geseald is enzoPoster erbij zou pré zijn
Ik wil natuurlijk niet minder goodies dan wanneer ik de europese versie zou kopen
Tssssk, schaam je!D³ schreef op 13 maart 2004 @ 13:15:
Het is idd een budget release en bij DVDsoon is ie maar 30 euro zie ik. Hmm toch nog maar eens proberen?![]()
1. Eerst aldoor beweren dat je geen interesse in MGS hebt.
2. ook nog eens Dvdsoon compleet afzeiken.
En vervolgens gaat meneer MGS bestellen bij dvdsoon

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2004 21:48 ]
Via de gameboy player ben ik al wel bezig met de gba-versie van Harvest Moon, hij is wel erg geinig ja. Nooit geweten dat boer zijn zoveel werk was.blakez schreef op 13 maart 2004 @ 19:12:
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
De Dtjes aan het kibbelen?Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 21:15:
[...]
Tssssk, schaam je!
1. Eerst aldoor beweren dat je geen interesse in MGS hebt.
2. ook nog eens Dvdsoon compleet afzeiken.
En vervolgens gaat meneer MGS bestellen bij dvdsoon. Oooooh.. de ironie.
Hij is hier in Nederland trouwens niet budget geloof ik, best jammer, denk niet dat ik 'm kan betalen nu
Ik ben nu voor de tweede keer bezig met ED en ik heb nu voor het eerst de 4e kleur magic gevonden (Mantorok).
De eerste keer dat je het spel speelt kan je het eigenlijk niet krijgen, je hebt het gewoon dan niet door dat er daar nog iets te vinden is om voor terug te gaan
(geen spoilerbalk nodig
)
Is er nog iets bijzonders aan het hebben van die Mantorok magic? Is deze kleur altijd goed tegen alle andere kleuren magic, of heeft het andere bijzondere eigenschappen?
[edit]
Heb het inmiddels al opgezocht via Gamefaqs (was nieuwsgierig ja). Er zitten wel wat leuke extraatjes bij die Mantorok alignment... Toch weer net dat beetje extra leuk de 2e keer doorlopen
De eerste keer dat je het spel speelt kan je het eigenlijk niet krijgen, je hebt het gewoon dan niet door dat er daar nog iets te vinden is om voor terug te gaan
Is er nog iets bijzonders aan het hebben van die Mantorok magic? Is deze kleur altijd goed tegen alle andere kleuren magic, of heeft het andere bijzondere eigenschappen?
[edit]
Heb het inmiddels al opgezocht via Gamefaqs (was nieuwsgierig ja). Er zitten wel wat leuke extraatjes bij die Mantorok alignment... Toch weer net dat beetje extra leuk de 2e keer doorlopen
[ Voor 18% gewijzigd door Twee Dee op 13-03-2004 22:52 ]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Dit topic is gesloten.