Het Grote Gamecube Topic deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.506 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 16:22:
[...]

Kennis van me heeft de usa versie.

Die had er het volgende over te zeggen:

Singleplayer: erg saai, geen enkele goede verhaallijn, bent er snel op uitgekeken, absoluut geen final fantasy feel what so ever.

Multiplayer:

Absoluut super het spel is echt 99,9% toegespits op multiplayer spelen wat echt super gaat met de gameboys, absoluut 1 van de beste multiplayer games om te spelen.

Dus voor zover ik het dus gehoord heb is het een super multiplayer game maar voor single player spelen wordt toch FFX / FFX-2 aangeraden
Ik heb hem dus alleen nog maar single player gespeelt en het valt me niet tegen. Na alle felle kritiek van de diverse sites. Verhaal is idd minder maar gewoon de gameplay vind ik best lachen (hack & slash) en beter als dat turnbased gedoe.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:51
Reignman schreef op 09 maart 2004 @ 18:06:
[...]

cool... waar had je hem besteld...???
Ikaruga kan je gewoon halen bij de FreeRecordShop hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorix Jim schreef op 09 maart 2004 @ 19:07:
[...]

Ikaruga kan je gewoon halen bij de FreeRecordShop hoor :)
wordt lastig... er zijn er nog maar een paar te krijgen over heel FRS... dus veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Woohoo Tales of Symphonia komt officieël uit in de US. :) Hopelijk snel ook baten kaitos. 8)
Publisher Namco Hometek today announced that it would release the role-playing game Tales of Symphonia for Nintendo's console in the US this summer. Namco did not reveal a firm release date for the game, though it's set to ship on July 13 if retail dates are to be believed. The title would remain an exclusive for GameCube, according to the company.

Tales of Symphonia, which is already available in Japan, is the latest in Namco's Tales series, a franchise that dates back to 1995's Tales of Destiny for Super Nintendo. The title features characters designed by Japanese artist Kosuke Fujishima, anime-styled cel-shaded visuals and more. Symphonia includes an epic storyline and unfolds in true 3D using a unique real-time battle system that gives players full control over their party characters. The game takes approximately 80 hours to beat with all side quests and mini-games considered, according to Namco.
Toch goed nieuws voor de RPG fans. Hier de eerst engelse screens:

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/taleseng_030904_%20(6).JPG
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/taleseng_030904_%20(1).JPG
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/taleseng_030904_%20(4).JPG

[ Voor 59% gewijzigd door schnumi op 09-03-2004 19:46 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 09 maart 2004 @ 19:45:
Woohoo Tales of Symphonia komt officieël uit in de US. :) Hopelijk snel ook baten kaitos. 8)

[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
is dat ongeveer een gelijk soort spel als Star Wars: KOTOR... zelfde battle-systeem bedoel ik, want dat is wel erg vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Warppipe 3.5 is uit, check de nieuwe flashy site :

www.warppipe.com

iemand nog die online tegen me wilt spelen?
Ik heb MKDD en 1080 avalanche. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 14:11

Leejow(saait)

Blater

Hidde schreef op 09 maart 2004 @ 20:02:

www.warppipe.com

Helaas geen BBA :X

weer wachten tot er centje sop de rekening staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

website blabla exceeded blabla for today :)

als je m ff mailt naar mij, "mirror" ik m wel :)

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:30

admiral866

The King Personality Disorder

Hidde schreef op 09 maart 2004 @ 20:02:

www.warppipe.com

Ah nice, frisse website ook :)
Ik wil dit weekend, zondag, wel even warpipe'n. Ik heb alleen NTSC, dus dan zul je ook NTSC of 60hertz moeten ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
Metal Gear Solid: The Twin Snakes Review
Presentation9.0
Metal Gear Polish? Pretty close. From a slick interface to the most gorgeous cut-scenes and storyline, you'll be amazed. Development extras included. Yes, Mario is in the game.
Graphics9.0
Very impressive. Beautiful models and worlds. The best real-time cut-scenes ever. Loads of texture, lighting and particle effects. Some blurry textures and an occasionally inconsistent framerate.
Sound9.0
Awesome. Crisp, deep sound effects, excellent voice work and both ambient and epic music, all running in Dolby Pro Logic II surround sound.
Gameplay8.0
Fun and entertaining. Control works well enough, Snake features a wide arsenal of weapons and gadgets, and the action revolves around a great story.
Lasting Appeal6.0
Short, but very sweet. Some interesting secrets to see and unlock. You can play through the game again with the extras, but the draw to do so isn't great.
OVERALL: 8.5 (out of 10 / not an average)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 19:35:
[...]

wordt lastig... er zijn er nog maar een paar te krijgen over heel FRS... dus veel succes!
ik ken van de 4 FRS waar ik laatst ben geweest, 3 die Ikaruga hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29

[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Baten Kaitos wordt ook in de USA uitgebracht :) Is al een tijd geleden aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

philipnorth schreef op 09 maart 2004 @ 21:13:
[...]

website blabla exceeded blabla for today :)

als je m ff mailt naar mij, "mirror" ik m wel :)
LOL

Ik wist echt niet dat dat erop zat daar.
Wordt tijd dat mijn eigen server weer online gaat.
100mbit helemaal van mij :)

maaruh ik kan hier slecht mailen dus dat wordt dan echt morgen :(

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ziet er erg goed uit, lekkere sfeer ook, wordt denk ik wel mn volgende game, zit nog steeds te twijfelen tussen ikaruga, mgs en ff:cc , ff nog wat screens en reviews lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
admiral schreef op 09 maart 2004 @ 21:35:
[...]

Ik wil dit weekend, zondag, wel even warpipe'n. Ik heb alleen NTSC, dus dan zul je ook NTSC of 60hertz moeten ondersteunen.
wat heeft je regio of aantal herzen te maken met het online spelen tegen anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

daFubar schreef op 09 maart 2004 @ 23:03:
[...]

wat heeft je regio of aantal herzen te maken met het online spelen tegen anderen?
nouja eigenlijk alleen aantal hertzen. Maar omdat NTSC per definitie 60 hertz is, vandaar ook die onderscheiding.
Omdat een game op verschillende hertzen een andere snelheid heeft kan het een probleem zijn bij tegen elkaar spelen.
Veel weet ik er ook niet van in het geval van bijvoorbeeld warppipe, maar ik dacht dat het zo zat.

[ Voor 6% gewijzigd door admiral866 op 09-03-2004 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 21:20
In BG&E ben ik op één of andere manier Pey'J kwijtgeraakt... Volgens mij lijkt dit wel op een bug :( Of weet iemand hoe ik dit varkentje terug kan vinden? Anders maar opnieuw beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foutje :z

[ Voor 113% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 02:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 02:28:
Metal Gear Solid: Twin Snakes, de reden dat mijn cube er nog is :P

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/twinsnakesbig.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.ign.com/thumb/682/682539/xmgstts_020604_x7_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.ign.com/thumb/587/587938/mgstwin_082803_x5_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.ign.com/thumb/681/681247/mgstts_020504_x12_thumb.jpg

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 02:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Heb mn hoesje maar zelf even online gezet: http://sc.game-server.cc/images/ZeldaCE.bmp

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal toch niet waar zijn. FF:CC het eerste spel dat pas op de release datum te koop is.

Komop wie heeft hem al te koop gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 02:32:
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 02:28:
Metal Gear Solid: Twin Snakes, de reden dat mijn cube er nog is :P

[afbeelding]
die art is echt zo ziekelijk mooi gewoon, de neiging wordt nu wel heel erg groot om ff:cc gewoon ff te laten liggen :D

trouwens, het valt me op dat ik de laatste tijd alleen nog maar van die retro games aan het spelen ben op mn cube

sonic mega collection en die zelda promodisc (gvd wat is zelda2 moeilijk zeg voor de nes :/ , had em vroeger ook al, maar toen vond ik em niet zo lastig als ik het me goed kan herinneren )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
[quote]Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 09:20:
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 02:32:
sonic mega collection en die zelda promodisc (gvd wat is zelda2 moeilijk zeg voor de nes :/ , had em vroeger ook al, maar toen vond ik em niet zo lastig als ik het me goed kan herinneren )
Met Zelda 2 was ik nog wel heel ver gekomen.
Ik zat bij de eindbaas, tweede vorm.

En ik ben nooit verder gekomen dan dat. :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timen
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-08 09:18
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 08:37:
Het zal toch niet waar zijn. FF:CC het eerste spel dat pas op de release datum te koop is.

Komop wie heeft hem al te koop gezien.
ze hadden hem gister al bij de bart smit, maar ze wouden haar nog niet verkopen :(. Mooi doosje zit er trouwens omheen wel met CUBE <-> GBA kabel, helaas zonder OST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Zijn er ook ergens lege GC doosjes te koop? Dan kan ik die Zelda Bonusdisc apart in een doosje doen.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op 10 maart 2004 @ 10:35:
Zijn er ook ergens lege GC doosjes te koop? Dan kan ik die Zelda Bonusdisc apart in een doosje doen.
ja die zijn los te koop bij verschillende gameshops,

www.gameshop-twente.nl verkoopt ze sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
rajackar schreef op 09 maart 2004 @ 22:14:
[...]

LOL

Ik wist echt niet dat dat erop zat daar.
Wordt tijd dat mijn eigen server weer online gaat.
100mbit helemaal van mij :)

maaruh ik kan hier slecht mailen dus dat wordt dan echt morgen :(
Dan is het misschien ook handig om je afbeeldingen als .jpg op te slaan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Que schreef op 10 maart 2004 @ 10:32:
[...]

ze hadden hem gister al bij de bart smit, maar ze wouden haar nog niet verkopen :(. Mooi doosje zit er trouwens omheen wel met CUBE <-> GBA kabel, helaas zonder OST.
Wat is OST??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Official Sound Track :)
johnnyv.nl schreef op 10 maart 2004 @ 10:51:
[...]

Dan is het misschien ook handig om je afbeeldingen als .jpg op te slaan 8)
wel high quality dan, anders heb je er nog niet veel aan :P

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 10:53:
[...]
wel high quality dan, anders heb je er nog niet veel aan :P
Idd, maar het scheelt toch al gauw een MB of 3-4, helemaal bij de bonusdisc waar veel dezelfde kleuren en gelijdelijke kleurverlopen in zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op 10 maart 2004 @ 10:55:
[...]

Idd, maar het scheelt toch al gauw een MB of 3-4, helemaal bij de bonusdisc waar veel dezelfde kleuren en gelijdelijke kleurverlopen in zitten...
helemaal waar, misschien is het dan toch nog beter om die bmp in een zip file te doen ofzo, dan behoud je de kwaliteit, en word hij ongeveer net zo groot als een 100% jpg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12
Ik zit te twijfelen of ik FF:CC zal gaan kopen. Ik had gehoord dat ie alleen leuk is als je met multiplayer doet. Ik heb alleen geen GBA(SP), laat staan meerdere... is hij het dan wel waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op 10 maart 2004 @ 10:59:
Ik zit te twijfelen of ik FF:CC zal gaan kopen. Ik had gehoord dat ie alleen leuk is als je met multiplayer doet. Ik heb alleen geen GBA(SP), laat staan meerdere... is hij het dan wel waard?
Jahoor :) hij is alleen NOG leuker als je samenspeelt met iemand.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 11:04:
[...]

Jahoor :) hij is alleen NOG leuker als je samenspeelt met iemand.
Let wel: op het moment zit ik ZEER krap in het geld, het hakt er echt in. :p Maar hij is dus wel net zo cool als alle andere FF's? En dus het geld meer dan waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op 10 maart 2004 @ 11:07:
[...]

Let wel: op het moment zit ik ZEER krap in het geld, het hakt er echt in. :p Maar hij is dus wel net zo cool als alle andere FF's? En dus het geld meer dan waard?
Zoals al eerder vermeld is dit een FF die op zichzelf staat. Je moet het dus niet vergelijken met de FF reeks. Ik vind deze game echter zeker de moeite waard.

Zeker omdat ik hem met zijn tweeen ga spelen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op 10 maart 2004 @ 11:07:
[...]

Tja, je moet gewoon niet denken: Dit is DE nieuwe Final Fantasy!!!!111 want dat is het gewoon niet. het is gewoon een leuke Hack and slash game met de sfeer van FF en superleuk in multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Nou ja, ik kijk wel. :) Misschien dat ik hem vanmiddag dan gewoon ga spelen, m'n broertje betaalt dan toch de helft mee. :p Hij lijkt me wel erg cool, dus.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:52

Willybubba

Nut up or shut up.

* Willybubba hoopt dat [N]Gamer FF:CC op de post heeft gegooid :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op 10 maart 2004 @ 12:19:
* Willybubba hoopt dat [N]Gamer FF:CC op de post heeft gegooid :)
is FF:CC uberhaupt ergens al te koop ? ( en dan niet in een pack, maar gewoon los )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 10:59:
[...]
helemaal waar, misschien is het dan toch nog beter om die bmp in een zip file te doen ofzo, dan behoud je de kwaliteit, en word hij ongeveer net zo groot als een 100% jpg :)
gerart was t nog 4.19mbyte, in png was het 4.5mbyte gerart
ander onderwerp nu :O

[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 10-03-2004 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 12:22:
[...]

is FF:CC uberhaupt ergens al te koop ? ( en dan niet in een pack, maar gewoon los )
de enige manier hoe je FFCC kan krijgen is MET linkkabel, omdat je die er gewoon bijkrijgt. er is geen speciale pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

MaxBurn schreef op 10 maart 2004 @ 12:27:
[...]

gerart was t nog 4.19mbyte, in png was het 4.5mbyte gerart
ander onderwerp nu :O
Hierzo in jpg http://www.xs4all.nl/~admiral/ZeldaCE.jpg , ongeveer 1,5mb.

Wie hebben er eigenlijk al es wat ervaring opgedaan met warppipe? En wat vinden jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net FF:CC gehaald bij de Bart Smid. 1 filiaal wou hem morgen pas meegeven maar de andere deed er niet moeilijk over. Zit trouwen in een hele mooie doos.

Op mijn strooptocht naar een GBA-GC kabel (die &^*&#^*^&^ nergens te krijgen is) zag is FF:CC ook bij de FRS liggen.

Weet iemand waar je nog een GBA-GC kabel kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:58
Weet iemand toevallig of'ie al te krijgen is bij de MediaMarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 14:32:
Heb net FF:CC gehaald bij de Bart Smid. 1 filiaal wou hem morgen pas meegeven maar de andere deed er niet moeilijk over. Zit trouwen in een hele mooie doos.

Op mijn strooptocht naar een GBA-GC kabel (die &^*&#^*^&^ nergens te krijgen is) zag is FF:CC ook bij de FRS liggen.

zou je misschien pics ervan kunnen maken, en vertellen wat er allemaal inzit ? :P
ben wel erg benieuwd moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk maar eens op www.gameqube.nl
daar staat een soort special met pics van de verpakking van FF CC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De inhoud is verder niet heel spannend.
Dat bestaat uit de standaard cube cd-houder met daarin het schijfje, een vip formulier de handleiding en wat reclame.
Handleiding in het Nederlands en 44 pagina;s dik.

En last but not least een linkkabel.
De prijs van dit alles was 61 euro (dus of die kabel nu wel gratis is vraag ik me af :( )

Heb trouwens bij de bart smit in IJsselstein (na veel bellen) een linkkabel kunnen vinden. Het muliplayen kan gaan beginnen :P :*)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 14:44:
kijk maar eens op www.gameqube.nl
daar staat een soort special met pics van de verpakking van FF CC
Dat is inderdaad wat ik gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
admiral schreef op 10 maart 2004 @ 13:55:
[...]

Wie hebben er eigenlijk al es wat ervaring opgedaan met warppipe? En wat vinden jullie ervan?
Heb het nog niet... maar ben dus wel superbenieuwd of je er dalijk ook Splinter Cell mee online kunt spelen... dat zou echt te gek zijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 14:46:

Heb trouwens bij de bart smit in IJsselstein (na veel bellen) een linkkabel kunnen vinden. Het muliplayen kan gaan beginnen :P :*)
als ik het goed begrijp zat er toch al een linkkabel bij ? , of wil je er 2 ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 14:51:
[...]

als ik het goed begrijp zat er toch al een linkkabel bij ? , of wil je er 2 ofzo :P
Er zit inderdaad een kabel bij maat ik wel er twee hebben. FF:CC moet toch MP gespeeld worden heb ik begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 14:54:
[...]

Er zit inderdaad een kabel bij maat ik wel er twee hebben. FF:CC moet toch MP gespeeld worden heb ik begrepen.
dat is waar, maar nu snap ik er helemaal nix meer van, je hebt toch 1 controller voor je cube, en dan een linkkabel ( voor je gameboy neem ik aan ) dus ben je met 2 spelers toch al ?

of je kan ook gewoon met 2 cube controllers spelen.. ? ik snap er nix meer van , someone help me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Dat is het probleem. Wil je het spel met z'n 2en spelen, heb je TWEE GBA's nodig en dus ook TWEE linkkabels. Dus met die ene linkkabel die je er bij krijgt, ben je er nog niet.

Ik heb hem nog niet "gekocht" (heb hem hier wel liggen, op voorraad :p) maar zit nog steeds te twijfelen... vriend van me koopt hem sowieso, dus ik kijk wel ff bij hem of het die 25 euro waard is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 14:32:

Welke stad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op 10 maart 2004 @ 15:05:
Dat is het probleem. Wil je het spel met z'n 2en spelen, heb je TWEE GBA's nodig en dus ook TWEE linkkabels. Dus met die ene linkkabel die je er bij krijgt, ben je er nog niet.

Ik heb hem nog niet "gekocht" (heb hem hier wel liggen, op voorraad :p) maar zit nog steeds te twijfelen... vriend van me koopt hem sowieso, dus ik kijk wel ff bij hem of het die 25 euro waard is. :)
nu snap ik het HELEMAAL niet meer, heb je per speler sowieso een gba nodig dan ? 8)7 kan je niet gewoon met 2 cube controllers spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 15:13:
[...]

nu snap ik het HELEMAAL niet meer, heb je per speler sowieso een gba nodig dan ? 8)7 kan je niet gewoon met 2 cube controllers spelen ?
Yep. Per speler een GBA + linkkabel nodig. Dus niet met 2 GameCube-controllers nee, dat kan alleen als je het in je eentje wilt spelen!

Dit maak ik tenminste op uit het plaatje achterop het hoesje, daar zie je 4 GBA SP's aangesloten op 1 GameCube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

single player heb je geen GBA nodig (maar je kunt hem wel erbij gebruiken).
Multiplayer heb je voor elke speler 1 GBA nodig, dus ook de "eerste" speler (je kunt geen controllers gebruiken).
Op de site van Nintendo http://www.nintendo-europe.com/microsite/ffcc/nlNL/
vind je een animatie van hoe het werkt! Is daarin zeer goed uitgelegd!!!

Ik heb mijn FF:CC in Zeist gescored.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foutje :(

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(Offtopic)

Ik wil even kwijt dat ik net onverwachts Viewtifull Joe als een kadootje heb gekregen van een collega van me.
Ik heb zijn vaders PC namelijk opnieuw geinstalleerd en die was zo blij dat ik prettig verrast werd toen ik 's ochtends binnenkwam op mijn werk :-)

Erg leuk spel is het trouwens. En het is mijn 14e spel alweer. Ik vind dat, als ik 15 spellen bezit, het wel een foto waard is :-) Misschien is het een goed idee dat iedereen die de 15 spellen passeerd een foto van zijn/haar collectie post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom je nu pas mee? Ik zit al over de 15 een tijdje :), maar gefeliciteerd, da's een goed spel :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Ik heb hier 2 cubes (waarvan 1 met GB player) en een GBA SP dus ik kan wel FFCC multiplayer spelen. Ok, het mag dan wel NOG omslachtiger zijn, maar het kan wel :)
Weet eigenlijk niet eens zeker of ik hem wel haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Damn... nog geen [N]Gamer - FF:CC gekregen...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

[...]
nu snap ik het HELEMAAL niet meer, heb je per speler sowieso een gba nodig dan ?
single player maakt niet uit, multiplayer moet. (dit is al geantwoord) maar ik wil verder nog wat kwijt:

Elke review spreekt over een wel leuke single player ervaring, maar dat ie toch wel minder is dan de meeste andere FF's, maar multiplayer zou erg leuk zijn.
mijn punt: ik vind het echt SCHANDALIG dat je alleen maar met (1-4) GBA's kan spelen. Ik snap dat het erg moeilijk is om voor 4 mensen een menu op TV te gooien (dus ja gba is handig, kan je makkelijk je item info etc kwijt) maar op deze manier heb je geen keus. als je nou op een minder handige manier ook met 4 cube controllers zou kunnen spelen zou ik em kopen, nu heb je de keus niet, en is het spel voor mij de moeite niet waard(nog, voor deze prijs)

[ Voor 6% gewijzigd door Max|Burn op 10-03-2004 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
admiral schreef op 09 maart 2004 @ 21:35:
[...]

Ah isgoed, 60 hz is geen probleem!
En dat jij NTSC hebt is ook geen probleem want dan kan zoiezo gewoon.
Voeg me toe op msn of mail me zondag voor het ip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
mijn ngamer abo is afgeschreven. heb de brief ook gekregen, maar daarin staat dat ik dus nu nog een 4 weken moet wachten :(

nou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:15

NoTimeRemains

I know

man Ikaruga is tog niet moeilijk te krijgen of wel?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

daFubar schreef op 10 maart 2004 @ 17:40:
mijn ngamer abo is afgeschreven. heb de brief ook gekregen, maar daarin staat dat ik dus nu nog een 4 weken moet wachten :(

nou!
:o 4 weken? Wanneer heb je je opgegeven...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Hidde schreef op 10 maart 2004 @ 16:44:
[...]

Ah isgoed, 60 hz is geen probleem!
En dat jij NTSC hebt is ook geen probleem want dan kan zoiezo gewoon.
Voeg me toe op msn of mail me zondag voor het ip!
ok will do. Alleen moet ik dan wel een adres hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 10 maart 2004 @ 18:03:
man Ikaruga is tog niet moeilijk te krijgen of wel?
Niet dat ik weet de nedgame had laats zelfs de pal versie voor 29,99 liggen, maar ik vind de boxart van de US versie zo mooi dus heb daarom de US versie weten te kopen voor 25e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klein stukje MP gedaan met FF:CC. Mijn eerste indruk s dat het erg strak gedaan is.
Is heel handig dat je de menu's op de GBA kunt bekijken.
Graphics het beste wat ik tot nu toe gezien heb.

Als ik wat langer MP gespeeld heb laat ik een uitgebreidere indruk achter op GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 18:57:
[...]

Niet dat ik weet de nedgame had laats zelfs de pal versie voor 29,99 liggen, maar ik vind de boxart van de US versie zo mooi dus heb daarom de US versie weten te kopen voor 25e
De conversie naar 50 Hz is ook niet zo netjes gedaan bij de PAL versie. De boel schokt af en toe iets meer op sommige punten en je superaanval werkt zelfs minder goed dan in de NTSC versie. 1e eindbaas bijvoorbeeld, bij de PAL versie gaat je superaanval eerst naar die 2 satalietjes achter de eindbaas en daarna pas de eindbaas zelf, NTSC andersom. Als je dus maar klein beetje superaanval gespaard hebt raak je bij PAL de eindbaas niet.

En de US boxart is idd veel mooier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

daFubar schreef op 10 maart 2004 @ 17:40:

nou!
is een standaardbrief, stond er bij mij ook, kreeg mn zelda disc na 1.5 week.
Wanneer ze weer een lichting de deur uit doen (aan discs, of het nou Zelda of FF is) ben je aan de beurt lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:06

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Niet te geloven:
Zelda:TWW is bij mij gecrasht!!!

Geen woorden voor...
Toch maar weer even spelen want ik ben in de laatste toren (moet weer wat bazen opnieuw doen nu......)

Heeft iemand dit ooit megemaakt bij Z:TWW???

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op 10 maart 2004 @ 16:34:
[...]

ik vind het echt SCHANDALIG dat je alleen maar met (1-4) GBA's kan spelen.
dat ben ik dus echt _helemaal_ met je eens, ik dacht namelijk dat je het ook gewoon met 2 cube controllers kon doen, dan kon je lekker hacken,slashen, en dingen gaan ontdekken met zn 2en, mooi samenwerken en boos op elkaar worden als de een de andere kant op wil, en de andere de andere kant (vage zin :D)
maar helaas je moet dus wel met een gba spelen, wel klote eigenlijk, want ik speel liever met mn gc-controller in mn handen.

Nou ja misschien issie single player nog wel leuk, ik zal em toch es moeten bekijken dan :)
Twee Dee schreef op 10 maart 2004 @ 20:00:
Niet te geloven:

Geen woorden voor...
Toch maar weer even spelen want ik ben in de laatste toren (moet weer wat bazen opnieuw doen nu......)

Heeft iemand dit ooit megemaakt bij Z:TWW???
LOL what the f*ck ? :D op welke manier issie gecrashed dan ? gewoon het beeld/muziek/geluid vast ( of happeren ) of gewoon een zwart scherm ofzo ? , heb ik nog nooit meegemaakt met zelda ( met geen enkele game btw op mn cube )

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 20:03:
.... ( met geen enkele game btw op mn cube )
Ik tot nu toe ook niet, maar had pas wel een nasty bug in SSX 3. Opeens was m'n boarder onzichtbaar (alles werkte, ook de sporen in de sneeuw). Er moest echt een hardware reset aan te pas komen... Vreemde gewaarwording op 'n cube.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 18:57:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/P/B00008VFBV.01.LZZZZZZZ.jpg

is idd wel cool :) Ik heb de Pal versie...

FF:CC net meegenomen.. is totaal geen game voor mij. Ik heb nu al wel redelijk wat moeten knokken, wat wel leuk is.. maar ik wordt doodmoe van de liedjes en het gelul tussendoor... RPG is echt niets voor mij. De enige dieik leuk vond was KOTOR, maar dat was puur omdat het Star Wars was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 01-01 13:01
Het enige spel dat bij mij regelmatig vast loopt op me cube is Fifa 2004 .
Ik save nu ook naar iedere gespeelde wedstrijd , omdat ik bang ben dat ie
blijft hangen , heel vervelend !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik ga morgen denk ik FF:CC maar eens kopen. De game intrigeert me namelijk wel...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Twee Dee schreef op 10 maart 2004 @ 20:00:
Niet te geloven:
Geen woorden voor...
vergeet niet dat t niet per se een bug hoeft te zijn he :P kan zelfs een stofje geweest zijn :) of iets anders vaags :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:06

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 20:03:
LOL what the f*ck ? :D op welke manier issie gecrashed dan ? gewoon het beeld/muziek/geluid vast ( of happeren ) of gewoon een zwart scherm ofzo ? , heb ik nog nooit meegemaakt met zelda ( met geen enkele game btw op mn cube )
Het was een freeze, dus stilstaand beeld met zoemmmmMmmmmm,,,

Het gebeurde bij een van de laaste bazen, die onwijs vervelende snelle (zonder spoiler gevaar ;) )

Hij kwam dus driftig op me af en ik botste tegen zijn staart op hetzelfde moment dat mijn pijl zijn staart raakte... Iets te toevallig allemaal misschien :)

Anyway, inmiddels is Zelda:TWW nu ook uitgespeeld... Wat nu wat nu? Dikke paniek :)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

KunDun schreef op 10 maart 2004 @ 20:52:
Het enige spel dat bij mij regelmatig vast loopt op me cube is Fifa 2004 .
Ik save nu ook naar iedere gespeelde wedstrijd , omdat ik bang ben dat ie
blijft hangen , heel vervelend !
Harry Potter Quidditch WC hier 1x bliven hangen
EA bugje? :)

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Bij mij is alleen Metroid Prime een keer blijven hangen.
En gelijk met de mooi "vastlooptekst" van nintendo.

Daz op de xbox wel anders.
Was een tijd geleden bij een vriend van me op de XB Splinter Cell aan het spelen.
En hij is 4 keer vastgelopen in minder dan een kwartier.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee Dee schreef op 10 maart 2004 @ 21:23:
[...]

Anyway, inmiddels is Zelda:TWW nu ook uitgespeeld... Wat nu wat nu? Dikke paniek :)
Ik ken het gevoel, ik had precies hetzelfde, ik samen met mn vriendin hele week lopen spelen en alles uitzoeken, dag in , dag uit, lekker samen op de bank, en alleen maar roken eten drinken en gamen :D , toen waren we klaar, en we keken elkaar echt zo aan van : " oké, dat was dat, en nu ? "

sinds zelda geen game meer gehad die me zo onwijs aangreep, ik ken mensen die felle kritiek op zelda hebben omdat het zowaar cell-shaded is, en cartoony en kinderachtig en bla, maar ik heb er __erg__ veel plezier aan gehad iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

LOL... lees net op Cube Europe dan de sterrencatalogus bijgevuld was met een aantal EoN dingen, EoN voor Cube en EoN voor GBA bijvoorbeeld. Maar don`t bother, is alweer op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:04
is iemand zijn MGS:TTS al verstuurd?

zou toch vandaag moeten, hij kwam zelfs vandaag officieel uit

(import hebben we het over dan)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op 10 maart 2004 @ 23:30:
LOL... lees net op Cube Europe dan de sterrencatalogus bijgevuld was met een aantal EoN dingen, EoN voor Cube en EoN voor GBA bijvoorbeeld. Maar don`t bother, is alweer op :(
wat is EoN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Entendo of Neurope... duh stupid! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Everything or Nothing

Nothing voor Willybubba dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op 10 maart 2004 @ 20:34:
[...]

Ik tot nu toe ook niet, maar had pas wel een nasty bug in SSX 3. Opeens was m'n boarder onzichtbaar (alles werkte, ook de sporen in de sneeuw). Er moest echt een hardware reset aan te pas komen... Vreemde gewaarwording op 'n cube.
Hey dat heb ik ook gehad bij ssx 3 is dacht echt van WTF is dit nou weer 8)7 !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Ik heb vandaag Resident Evil Code Veronica X binnen gekregen. Ik heb het spel nog niet zo heel lang kunnen spelen, maar het spel lijkt me veel meer op aktie gericht dan de andere Resident Evil spellen. Ik vind het spel alleen grafisch erg teleurstellend. Terwijl Resident Evil 2 en 3 er ondanks hun ouderdom niet zo heel erg slecht uitzagen, ziet Code Veronica er wel slecht uit. Het spel ziet er meer uit als een N64 spel(veel blurring en overal een vreemd misteffect). Ik ben nog niet zo heel ver in het spel, dus ik hoop eigenlijk dat het op grafisch gebied nog wat beter wordt later in het spel.

Ik hoop trouwens dat Resident Evil 4 meer weg zal hebben van de stijl van de remake van Resident Evil dan van de andere Resident Evil spellen, deze heeft naar mijn mening de beste sfeer van alle RE's. De remake is mijn favoriete deel in de serie.

Jammer dat de sterrencatalogus weer leeg is, ik had Everything or Nothing wel willen bestellen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
admiral schreef op 10 maart 2004 @ 18:42:
[...]

ok will do. Alleen moet ik dan wel een adres hebben :)
me profiel? :P
Naja iig voor anderen die ook willen spelen :

hidderv@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:04
ben blijkbaar de enige die het vreemd vind dat MGS:TTS nog niet verstuurd is vanuit dvdboxoffice?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

MetroidPrime schreef op 11 maart 2004 @ 01:06:
Ik heb vandaag Resident Evil Code Veronica X binnen gekregen. Ik heb het spel nog niet zo heel lang kunnen spelen, maar het spel lijkt me veel meer op aktie gericht dan de andere Resident Evil spellen. Ik vind het spel alleen grafisch erg teleurstellend. Terwijl Resident Evil 2 en 3 er ondanks hun ouderdom niet zo heel erg slecht uitzagen, ziet Code Veronica er wel slecht uit. Het spel ziet er meer uit als een N64 spel(veel blurring en overal een vreemd misteffect). Ik ben nog niet zo heel ver in het spel, dus ik hoop eigenlijk dat het op grafisch gebied nog wat beter wordt later in het spel.

Ik hoop trouwens dat Resident Evil 4 meer weg zal hebben van de stijl van de remake van Resident Evil dan van de andere Resident Evil spellen, deze heeft naar mijn mening de beste sfeer van alle RE's. De remake is mijn favoriete deel in de serie.

Jammer dat de sterrencatalogus weer leeg is, ik had Everything or Nothing wel willen bestellen.
Bij mij lag ie ook gisteren op de mat, hulde aan DimPlus! :)

Ik vind dat ie er niet eens zo slecht uiziet. Natuurlijk kan je op je vingers natellen dat een DC spel uit 2000 nooit supergraphics gaat hebben maar al met al ziet het er niet verkeerd uit. En het speelt erg prettig. Soundtrack is ook dik in orde maar had wat meer in de stijl van RE1 en REmake kunnen zijn.
Ook vind ik het gericht zijn op actie wel meevallen. Ik denk dat het ff duurt om in het verhaal te komen. Heb gisteren een uur of 2/3 gespeeld en het is niet zo dat je alleen maar aan het schieten bent.
Ik ben er eigenlijk wel zeer goed over te spreken. Maar de definiteve mening volgt pas als ik het uitgespeeld heb ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:15

NoTimeRemains

I know

Thijs schreef op 10 maart 2004 @ 15:05:

25 euro? Mag ik weteen waar? Stuur maar een mailtje als je wilt

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
HIValicious schreef op 11 maart 2004 @ 10:27:
[...]

25 euro? Mag ik weteen waar? Stuur maar een mailtje als je wilt
Ik zou hem dan samen met m'n broertje kopen, dus dok ik slechts de helft van het spel. :)
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 23:02:
[...]

Ik ken het gevoel, ik had precies hetzelfde, ik samen met mn vriendin hele week lopen spelen en alles uitzoeken, dag in , dag uit, lekker samen op de bank, en alleen maar roken eten drinken en gamen :D , toen waren we klaar, en we keken elkaar echt zo aan van : " oké, dat was dat, en nu ? "

sinds zelda geen game meer gehad die me zo onwijs aangreep, ik ken mensen die felle kritiek op zelda hebben omdat het zowaar cell-shaded is, en cartoony en kinderachtig en bla, maar ik heb er __erg__ veel plezier aan gehad iig :)
Dit had ik precies zo met m'n broertje ongeveer. Allebei een eigen game, dus steeds "ik heb dit al, ik heb dat al" enzo. :D En toen had hij hem uitgespeeld en toen had ik gewoon geen zin meer om zelf die eindbaas nog te verslaan. :p

[ Voor 62% gewijzigd door Thijs op 11-03-2004 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

krijg je ook VIP punten bij nintendo player choice ? (als het echt nintendo game is, bijv. Pikmin)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
rajackar schreef op 11 maart 2004 @ 08:47:
[...]

Bij mij lag ie ook gisteren op de mat, hulde aan DimPlus! :)

Ik vind dat ie er niet eens zo slecht uiziet. Natuurlijk kan je op je vingers natellen dat een DC spel uit 2000 nooit supergraphics gaat hebben maar al met al ziet het er niet verkeerd uit. En het speelt erg prettig. Soundtrack is ook dik in orde maar had wat meer in de stijl van RE1 en REmake kunnen zijn.
Ook vind ik het gericht zijn op actie wel meevallen. Ik denk dat het ff duurt om in het verhaal te komen. Heb gisteren een uur of 2/3 gespeeld en het is niet zo dat je alleen maar aan het schieten bent.
Ik ben er eigenlijk wel zeer goed over te spreken. Maar de definiteve mening volgt pas als ik het uitgespeeld heb ;)
CV had ik toendertijd nog op mijn dreamcast gedaan en wat ik me zover ervan herinner is juist dat de graphics erg top waren. Zelfs als ik nu kijk naar screenshots vind ik het nog niet erg slecht (en zeker niet voor die tijd). Of die actie gericht was weet ik zo ook zelf niet meer, ik weet alleen dat ik CV geweldig vond en lekker in de RE serie pasde :) Heb hem toen uitgespeelt maar overweeg nu wel om hem weer te gaan kopen als de prijs redelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Hehe, vanmorgen eindelijk de laatste persuit (custum muscle car) gehaald in Burnout-2. Ik ben al maanden bezig deze te halen en vandaag haal ik hem omdat ie zichzelf binnen 3 seconden klem rijdt tegen een bus en mij. |:( Foutje in het spel.

Een van de weinige spellen die met vaste regelmaat mijn cube binnenkomt.

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:58
Wat betalen jullie voor FF:CC? Bij de MediaMarkt in Den Haag lag'ie gisteren voor 59,99 euro. Is dat de reguliere prijs of is'ie bij andere (offline) zaken als Dixons/Bart Smit/etc. duurder?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.