Jup hier ook.D³ schreef op 24 maart 2004 @ 22:29:
BG&E has shipped, OMG!!! DVDsoon heeft er slechts 2 maanden over gedaan, petje af.
Tis wel 18 euro, en volgens mij kan de douane gaan 'zeuren' vanaf 17...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Jup hier ook.D³ schreef op 24 maart 2004 @ 22:29:
BG&E has shipped, OMG!!! DVDsoon heeft er slechts 2 maanden over gedaan, petje af.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Bij de GCShop een week vertraagd? Huh?Willybubba schreef op 25 maart 2004 @ 09:11:
Damn! MGS:TTT die ik bij GCShop had besteld is een week vertraagd...
FF:CC ook nog steeds niet binnen... ARHG!
Zonde! MGS:TTT verwacht ik vandaag in de brievenbus (eigenlijk gisteren al ...Willybubba schreef op 25 maart 2004 @ 09:11:
Damn! MGS:TTT die ik bij GCShop had besteld is een week vertraagd...
FF:CC ook nog steeds niet binnen... ARHG!
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Anoniem: 89542
Anoniem: 109824
En je hebt 'm ook maar direct even uitgespeeld aan je verhaal te lezen?Anoniem: 109824 schreef op 25 maart 2004 @ 11:34:
Ik heb mijn exemplaar van MGS:TT gisteren bij MM Arena gehaald, er werd net een stapel van 20 (ofzo) stuks voor m'n neus neergelegd.
Net zoals dat ik voor MGS2:Substance een xbox kocht is MGS:TT is de reden dat ik een cube heb gekocht (met metroid prime en super mario sunshine om de tijd te doden) en het was 't zeker waard! Geweldige gameplay, goede graphics, vette cut-scenes en het verhaal blijft gewoon geweldig, (origineel al iets van 8x uitgespeeld)
Nu maar hopen dat Snake Eater voor de cube of anders xbox uitkomt want om nou nog een console te moeten kopen![]()
Anyway, er zullen vast nog wel een paar stuks liggen bij MM Arena, ik heb er 49.99 voor betaald.
[ Voor 3% gewijzigd door blakez op 25-03-2004 11:45 ]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Heh, neuh, al ga ik er wel vrij snel doorheen, zit nu bij Psycho Mantis. Maar ik kijk ook veel rond in 1st person om naar alle nieuwe textures en andere details te kijkenblakez schreef op 25 maart 2004 @ 11:45:
[...]
En je hebt 'm ook maar direct even uitgespeeld aan je verhaal te lezen?Hoe lang doe je nu gemiddeld met deze game, want het schijnt dat die vrij snel is uitgespeeld, al ken jij natuurlijk het orgineel al door en door.. Ik heb zelf MGS nog nooit gespeeld, dus neem aan dat het dan wel iets langer duurt..
2x 100 pullups doen |
Dat stelt niet echt veel voor hoor.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Nee beren behoren zeker tot de heavy class maar volgens mij zijn ze immuun voor "incapacitate heavy".Twee Dee schreef op 25 maart 2004 @ 11:53:
Een vraagje voor de Gladius kenners:
Wat is nu precies de tactiek tegen "beast'-class fighters? Ik had gisteren een gevecht tegen 2 level-3 beren, en ergens wordt verteld dat beren en wolven gelden als "heavy" classes. Deze beren zouden dus meer moeite moeten hebben met een light class.
Helaas werkt de skill "incapacitate heavy" niet op deze beren, en mijn level 2 bandit (light) kreeg in 1 klap ineens toch 32 damage.
Zijn deze beasts niet gewoon een "neutrale" klasse net als bijvoorbeeld "support"?
Beetje wazig, algemeen vertraagd? Wat wilt hij daarmee zeggen? Ik pre-order dat spel via die speciale cubezone actie, zodat ik hem op 26 maart binnenkrijg voor me verjaardag en verwacht dus ook dat ik hem morgen simpelweg binnen krijg.Willybubba schreef op 25 maart 2004 @ 09:44:
http://www.gamecom.nl/forum/thread/3121
Post op het GCShop forum waaruit de week vertraging blijkt
[ Voor 4% gewijzigd door Vanitas op 25-03-2004 16:17 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ze zijn er inderdaad immuun tegen, je kunt de skill niet eens toepassen op die beestenGoudstof schreef op 25 maart 2004 @ 15:56:
[...]
Nee beren behoren zeker tot de heavy class maar volgens mij zijn ze immuun voor "incapacitate heavy".
Dus andere tactiek kiezen als het niet lukt.
Mja ik ga er eigenlijk vanuit dat ik hem gewoon morgen in de brieven bus krijg. Toen die actie begon heb ik meteen mijn versie besteld en het geld overgemaakt, dat is zo'n 3 weken geleden. Maar goed ik kan me er nu wel druk om maken terwijl er misschien niets aan de hand is, als dit wel het geval is het in ieder geval erg poepskie en hadden ze tenminste even een berichtje kunnen sturen of plaatsen op hun eigen site. Bleh ik wou mgs spelen.hemiparo schreef op 25 maart 2004 @ 16:37:
Heb ze vanmorgen ook meteen gemaild toen het hier bekend werd en tot op heden geen reactie.
Begin van de week gemaild met de vraag of ik het spel zou hebben op de 26e als ik zou bestellen en het antwoord was 'ja als er betaald is'.
Wel, de betaling is ontvangen en verwerkt (al sinds woensdag) en ik wil gewoon mijn spel! Maar we wachten nog even op een reactie...
Schiet een guard in z'n rechterarm (die waarmee hij z'n gun vastheeft) zodat hij deze niet meer kan gebruiken dan pakt ie een spuit morfine uit z'n zak en steekt ie 't in z'n been, vervolgens kan ie er weer ff tegen en pakt ie z'n gun weer |
Nogal ja. En dan vooral Solid Snake (2 dus). Dat spel heb ik nog nooit gespeeld. Ik dacht altijd dat Snake's Revenge deel 2 van Metal Gear was. Totdat ik op dit forum terechtkwam.Anoniem: 109824 schreef op 25 maart 2004 @ 22:55:
Zou trouwens ook wel gaaf zijn als er nu nog eens remakes zouden komen van de eerste 2 metal gear games
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Anoniem: 81784
Bij Viewtiful Joe is het meer een probleem van Capcom, dit gebeurde namelijk ook bij Resident Evil 0. Capcom besteld meestal te weinig units van een spel bij Nintendo voor de Europese launch. Ik denk dat dit probleem dan ook bij GCShop ligt, ik heb het spel gisteren besteld en kreeg vandaag bericht dat hij verzonden is, dus ik moet hem morgen hebben.Willybubba schreef op 25 maart 2004 @ 21:39:
WAT?! Gaat lekker dan...![]()
Die tekorten, dat is toch wel een probleem bij Ninty hoor. Van Viewtiful Joe waren er toendertijd ook te weinig, en zo nog wel meer titels. Het is toch logisch dat er naar zo'n titel een grote vraag is...
FF:CC van [N]Gamer is ook nog steeds niet aangekomen... naja.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dus zij zeggen dat het in heel Nederland een probleem is om aan MGS:TTS te komen... Gelukkig ga ik zometeen voor een lang weekend naar Brussel, eens ff kijken of ie daar wel ligt. Zo niet, dan hou ik mn GCShop bestellign en wacht ik het af. Zo wel, dan annuleer ik hem en neem ik hem uit Belgenland mee.Geachte heer/mevrouw,
Helaas moeten wij u mededelen over het feit dat er algemene leveringsproblemen zijn met de titel Metal Gear Solid: The Twin Snakes. Door deze leveringsproblemen hebben wij geen exemplaren gekregen van deze game en kunnen wij u dus helaas niet de game opsturen. Op het moment worden er nieuwe exemplaren bijgedrukt door Konami omdat er een Europees tekort is. Hierdoor wordt de levertijd met een behoorlijk aantal dagen verlengd, namelijk 3 tot 4 weken.
Wij begrijpen dat dit voor veel mensen te lang is en hebben navraag gedaan bij andere winkels. Momenteel hebben zeer weinig winkels de game, de gamespeciaalzaken zullen u helaas waarschijnlijk niet verder kunnen helpen. De meeste kans om een exemplaar te kunnen vinden is bij de MediaMarkt of Bart Smit, maar bij deze winkels is de voorraad ook klein of alweer op.
U kunt uiteraard uw bestelling annuleren om de game bijvoorbeeld ergens anders te kopen. Echter, gezien het landelijke probleem raden wij u aan eerst te kijken of u de game ergens anders kunt bemachtigen. Als dit het geval is zullen wij uiteraard het geld zo snel mogelijk terugstorten. Wij krijgen de game wel gelijktijdig met de volgende levering van bijvoorbeeld de MediaMarkt en u heeft momenteel recht op onze eerste levering.
Wij betreuren de gehele situatie en werken momenteel aan een oplossing om dit in de toekomst te voorkomen. Kunt u ons laten weten wat uw keuze is betreft de annulering? Uiteraard krijgt u de game eerder opgestuurd als dit mogelijk is en uw order open blijft staan.
Met vriendelijke groet,
Met een beetje zoeken zijn de MSX versies (Metal Gear en Metal Gear 2: Solid Snake) wel te vindenGolbeZeromus schreef op 25 maart 2004 @ 23:38:
[...]
Nogal ja. En dan vooral Solid Snake (2 dus). Dat spel heb ik nog nooit gespeeld. Ik dacht altijd dat Snake's Revenge deel 2 van Metal Gear was. Totdat ik op dit forum terechtkwam.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ik heb het spel juist bij Bart Smit online besteld 2 dagen geleden en heb hem vanochtend binnen gekregen. Je kunt volgens mij alleen bij Bart Smit online bestellen als ze hem op voorraad hebben, en hij staat daar nog gewoon bestelbaar op de voorpagina van de site. Ik heb ook gehoord dat winkels zoals de Media Markt het spel nog gewoon massaal in voorraad hebben, dus ik denk dat GCShop onzin aan het vertellen is.Willybubba schreef op 26 maart 2004 @ 09:13:
Het door hun verzonden mailtje:
[...]
Dus zij zeggen dat het in heel Nederland een probleem is om aan MGS:TTS te komen... Gelukkig ga ik zometeen voor een lang weekend naar Brussel, eens ff kijken of ie daar wel ligt. Zo niet, dan hou ik mn GCShop bestellign en wacht ik het af. Zo wel, dan annuleer ik hem en neem ik hem uit Belgenland mee.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Anoniem: 76616
mijne ook weeeeeeeeeeeeeedaFubar schreef op 25 maart 2004 @ 23:32:
mijn zelda disk is vandaag binnen gekomen! woei!
lekker 8 bitten op mijn cubeje \o/
-Xbox Gamertag: Dbongers
Anoniem: 25534
Hey hoe is die Harvest moon? Details please:)Anoniem: 76616 schreef op 26 maart 2004 @ 12:34:
Ik heb MSG:TTS ookEn Harvest Moon ook al..
Bied er overigens nog een paar te koop aan op Ebay.nl voor 43 euri p/s.
Overigens is Animal Crossing ZWAAR verslavend..
Ben ik ook erg benieuwd naar!! Heb er vandaag mee in m'n handen gestaan, maar daarna toch terug gezet en Metal Gear Solid gepakt..Anoniem: 25534 schreef op 26 maart 2004 @ 15:08:
[...]
Hey hoe is die Harvest moon? Details please:)
Mijn taktiek is support-fighters gebruiken. Je hebt dieren zo dood als je ff je gugnir ofzo erop laat speerwerpen. Vanaf een afstandje dood archen/werpen/etc dus. Moet je alleen nog zorgen dat ze dus niet bij je komenTwee Dee schreef op 25 maart 2004 @ 11:53:
Een vraagje voor de Gladius kenners:
Wat is nu precies de tactiek tegen "beast'-class fighters? Ik had gisteren een gevecht tegen 2 level-3 beren, en ergens wordt verteld dat beren en wolven gelden als "heavy" classes. Deze beren zouden dus meer moeite moeten hebben met een light class.
Helaas werkt de skill "incapacitate heavy" niet op deze beren, en mijn level 2 bandit (light) kreeg in 1 klap ineens toch 32 damage.
Zijn deze beasts niet gewoon een "neutrale" klasse net als bijvoorbeeld "support"?
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Anoniem: 54938
Nee alleen bij nintendo games (ook niet bij allemaal)hemiparo schreef op 26 maart 2004 @ 15:27:
krijg je niet voor ELKE game sterren? Ze zaten namelijk niet bij MGS:TTS?
[ Voor 27% gewijzigd door Max|Burn op 26-03-2004 16:25 ]
kheb em ook gespeeld op gba maar kwam er niet echt wijs uit wat ik nou moest doenAnoniem: 54938 schreef op 26 maart 2004 @ 16:10:
Harvest Moon net binnen gekregen, het is wel even wennen in het begin. Het is echt koe melken, schoffelen, zaaien, water geven, en met mensen in het dorp babbelen. Denk wel dat het veel tijd gaat kosten om alles een beetje draaiende te krijgen.
Anoniem: 54938
Anoniem: 89542
Volgens mij heeft te maken met wat voor tier(amateur, semi, pro) je hebt.Twee Dee schreef op 26 maart 2004 @ 09:35:
Nog maar een vraagje over Gladius
Bij alle equipment soorten staat een level requirement, maar deze lijkt totaal niks voor te stellen. Een level 1 kan met gemak gewoon level 4 wapens gebruiken, dus mis ik hier iets of maakt het level van het wapen inderdaad niks uit?
[ Voor 11% gewijzigd door Deddiekoel op 26-03-2004 16:57 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Anoniem: 51765
Anoniem: 5577
Metroid dit jaar nog?Wario Ware Inc. Mega Party Game$ -- April 4th, 2004
Custom Robo -- May 10th, 2004
The Legend of Zelda: Four Swords Adventures -- June 7th, 2004
Pikmin 2 -- July 1st, 2004
Donkey Konga -- July 15th, 2004
Star Fox 2 -- October 15th, 2004
Metroid Prime 2 -- November 18th, 2004
Paper Mario 2 -- December 10th, 2004
Geist -- TBA 2004
Super Mario 128 -- TBA 2004
Stage Debut -- TBA 2004
Kuju Action Nintendo Game -- TBA 2004
The Legend of Zelda: The Wind Waker 2 -- TBA 2004
Animal Crossing 2 -- TBA 2005
Game Zero -- TBA 2005
[ Voor 9% gewijzigd door hemiparo op 27-03-2004 10:10 ]
Ik heb Gladius deze week nog gekocht bij E-plaza naast de Mediamarkt (Rotterdam). Daar waren er nog flink wat (25€). Je profile zegt dat je in Delft woont, dus je zult vast wel eens in Rotterdam komenAnoniem: 51765 schreef op 26 maart 2004 @ 19:13:
Ik loop Gladius echt overal mis geloof ik. E-Plaza, Bart Smit, Free Record shop, vind 'm nergens. Op de E-Plaza website issie nog eens 55 euro ook
Kheb Harvest Moon meegekregen voor een review, ga ik van het weekend intensief spelen is het plan. Vanmiddag al even bij c-e gedaan, zijn deze filmpjes van gekomen
http://www.cube-europe.com/news.php?nid=6291
Dat was 't eerste wat mij opviel en ik baal er ook flink van, de muziek bracht zoveel sfeer in metal gear solid, In MGS2 was de muziek wel erg goed, (harry gregson-williams) maar die hebben ze helaas niet betrokken bij deze versie, gemiste kans als je 't mij vraagt.hemiparo schreef op 27 maart 2004 @ 00:01:
Eerlijk is eerlijk: ik heb een paar uur MGS:TTS gespeeld en de graphics zijn mooi maar wat is er toch ge%$^% met de muziek?...
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 109824 op 27-03-2004 12:09 ]
Anoniem: 23844
Bij de 'jeep escape'. Alleen hoor je hem niet zo goed door het geluid van je auto en machinegun geratel.. |
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 27-03-2004 12:34 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 109824 op 27-03-2004 12:52 ]
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Anoniem: 51765
Rotterdam heb ik gekeken, waren ze op gisteren. Den Haag ook gekeken, ook opTwee Dee schreef op 27 maart 2004 @ 10:06:
[...]
Ik heb Gladius deze week nog gekocht bij E-plaza naast de Mediamarkt (Rotterdam). Daar waren er nog flink wat (25€). Je profile zegt dat je in Delft woont, dus je zult vast wel eens in Rotterdam komen
Anders kan ik er wel eentje oppikken en meenemen naar Delft, daar schijn ik ook nog regelmatig naar toe te moeten komen
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 51765 op 27-03-2004 16:24 ]
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Erg tof die Four Swords, maare je hebt geen gba nodig om te mp'en dat is nu optioneel namelijk.D³ schreef op 27 maart 2004 @ 17:07:
• Voor Windows XP users Gamecube Desktop Themes
Vooral de Wind Waker versie is IMO extreem cool (klik)
[afbeelding]
Hier te downloaden: http://www.majexto.com/nintendo/themes/ - Metroid Prime versie ontbreekt, maar die is toch niet zo heel mooi.
• Verder heb ik Legend of Zelda: The Four Swords Adventures "geprobeerd" *wink wink nudge nudge* enne...WOEI! Natte droom voor LttP liefhebbers voor zover ik tot nu toe kan zien,al heb ik nog maar een half uur oid geprobeerd. Heerlijke graphics, weliswaar 2D maar oh zo sweet. Mengeling van LttP en TWW, met supergave effecten en extreem vloeiend. Oldschool muziek is ook present, heb al LttP en OOT deuntjes gehoord. Snap er geen ene kont van want het is allemaal Japans maar tot nu toe erg leuk met die 4 Linkjes.
En dan heb ik nog geeneens de multiplayer mode geprobeerd (kan alleen weer met GBA's helaasch), naar wat ik hoor het beste onderdeel van het spel. Hierbij nodig ik eenieder die met mij wil Four Sworden graag uit, wel 2 GBA's meenemen svp
[afbeelding]
Om maar even bij het thema van vandaag te blijven, 0wn4g3!!
f.k.a D³
Dat is dan wel wazig, het is namelijk officieel gezegt dat een gba niet meer percé nodig was. Zodra je een huis binnenliep zou je het op je GBA zien of in een klein venster op je TV (als er geen GBA is). Ik zou niet weten of dat dus alleen bij de Europese en USA versie is.D³ schreef op 27 maart 2004 @ 17:21:
Ow wist ik niet, maar in het spel zelf staat er bij de multiplayer optie "<GBA icoon> only" en bij 1P mode een GC controller of GBA. Misschien alleen bij de JPN versie?
[ Voor 8% gewijzigd door schnumi op 27-03-2004 18:00 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
ah en hoe installeer ik die themes?D³ schreef op 27 maart 2004 @ 17:07:
[afbeelding]
Hier te downloaden: http://www.majexto.com/nintendo/themes/ - Metroid Prime versie ontbreekt, maar die is toch niet zo heel mooi.
Das die eindbaas met die bijen neem ik aan? Af en toe komt er zo'n rood ding uit omhoog, die schiet je gewoon aan flarden. Als je in health problemen zit ga je gewoon die bijen schieten, komen wel energie balletjes uit. Verder gewoon bukken en springen om het vuur te ontwijkenThijs schreef op 27 maart 2004 @ 19:37:
Ben net weer verder gegaan met Metroid Prime (eindelijk), alleen zit ik nu vast bij die dynamo. Eén of andere laser/machinegeweer zit steeds op me te knallen en weet niet hoe ik hem dood krijg. Iemand tips?Of moet ik weer terugspringen naar boven en daar die computers scannen?
Die screenshots zijn volgens mij behoorlijk nep. Als je je GameCube op nintendo.nl registreerd voor de VIP-sterren, krijg je een GameCube-desktop theme. Als je vensters zien er dan precies zo uit als in dat screenshot. De achtergrond is volgens mij simpelweg een inelkaar-gephotoshopte wallpaper. Die login-windows zou je met dat desktop theme makkelijk zelf moeten kunnen maken. Mijn conclusie: het is een vroege 1-april grap!Kentut schreef op 27 maart 2004 @ 20:29:
Nintendo officieel online? Zou op de E3 bekendgemaakt moeten worden...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bron: Ghome
[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 27-03-2004 22:32 ]
f.k.a D³
[ Voor 44% gewijzigd door Keesr op 28-03-2004 14:46 ]
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Nope that's as good as it gets, vind het eigenlijk best wel aan aardig spel, beetje diable achtig hack/slash zonder veel poespas.D³ schreef op 28 maart 2004 @ 14:44:
Wat een zaadloos spel dat FFCC zeg. Heb nu 2 'levels' gedaan (stukje zinloos wandelen terwijl je doodsaaie vijanden tegenkomt en dan een eindbaasje) enne *gaap*Wordt het later in het spel nog wat?
Kom jij toevallig ook niet langs die 2de Miasma stream?D³ schreef op 28 maart 2004 @ 14:44:
Wat een zaadloos spel dat FFCC zeg. Heb nu 2 'levels' gedaan (stukje zinloos wandelen terwijl je doodsaaie vijanden tegenkomt en dan een eindbaasje) enne *gaap*Wordt het later in het spel nog wat?
[ Voor 7% gewijzigd door GZ op 28-03-2004 15:11 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Nee, waar heb je er dan last van? Ik ben zelf net in de grot(de eerste als er meerdere zijn).ATL schreef op 28 maart 2004 @ 15:05:
Hebben jullie ook last van slowdowns bij MGS?
De kracht zit hem ook in de multiplayer, singleplayer is het niet veel bijzondersD³ schreef op 28 maart 2004 @ 14:44:
Ben er nog maar 1 tegen gekomen geloof ik, net het eerste jaar afgesloten.GolbeZeromus schreef op 28 maart 2004 @ 15:10:
Kom jij toevallig ook niet langs die 2de Miasma stream?
I know, maar ik had niet verwacht dat de SP zulke drek zou zijnGoudstof schreef op 28 maart 2004 @ 17:18:
De kracht zit hem ook in de multiplayer, singleplayer is het niet veel bijzonders
f.k.a D³
This is the Way.
Heb je Four Swords laten importeren!? Zo ja.. hoeveel was je kwijt en is t nog wel te spelen (japanse teksten ensow) ?D³ schreef op 27 maart 2004 @ 17:07:
[afbeelding]
• Verder heb ik Legend of Zelda: The Four Swords Adventures "geprobeerd" *wink wink nudge nudge* enne...WOEI! Natte droom voor LttP liefhebbers voor zover ik tot nu toe kan zien,al heb ik nog maar een half uur oid geprobeerd. Heerlijke graphics, weliswaar 2D maar oh zo sweet. Mengeling van LttP en TWW, met supergave effecten en extreem vloeiend. Oldschool muziek is ook present, heb al LttP en OOT deuntjes gehoord. Snap er geen ene kont van want het is allemaal Japans maar tot nu toe erg leuk met die 4 Linkjes.
En dan heb ik nog geeneens de multiplayer mode geprobeerd (kan alleen weer met GBA's helaasch), naar wat ik hoor het beste onderdeel van het spel. Hierbij nodig ik eenieder die met mij wil Four Sworden graag uit, wel 2 GBA's meenemen svp
[afbeelding]
Anoniem: 23844
Couldn't agree more!D³ schreef op 27 maart 2004 @ 17:07:
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 28-03-2004 19:43 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
[ Voor 16% gewijzigd door MetroidPrime op 28-03-2004 21:26 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq