Het Grote Gamecube Topic deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.293 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
D³ schreef op 24 maart 2004 @ 22:29:
BG&E has shipped, OMG!!! DVDsoon heeft er slechts 2 maanden over gedaan, petje af.
Jup hier ook. :)

Tis wel 18 euro, en volgens mij kan de douane gaan 'zeuren' vanaf 17...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:15

Willybubba

Nut up or shut up.

Damn! MGS:TTT die ik bij GCShop had besteld is een week vertraagd... :(

FF:CC ook nog steeds niet binnen... ARHG!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-04 20:46
Willybubba schreef op 25 maart 2004 @ 09:11:

Bij de GCShop een week vertraagd? Huh? :/ kan je daar iets meer over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 22-04 22:13

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Willybubba schreef op 25 maart 2004 @ 09:11:

Zonde! MGS:TTT verwacht ik vandaag in de brievenbus (eigenlijk gisteren al ... :/ ). Is er al iemand die de EU versie heeft?

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-03 13:22
Hij komt officieel morgen pas uit, ik ga vanavond eens bij de MediaMarkt in Den Haag kijken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

http://www.gamecom.nl/forum/thread/3121

Post op het GCShop forum waaruit de week vertraging blijkt :/

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89542

Ik verwacht mijne ook vandaag anders morgen besteld bij dvdsoon gaat altijd lekker snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109824

Ik heb mijn exemplaar van MGS:TT gisteren bij MM Arena gehaald, er werd net een stapel van 20 (ofzo) stuks voor m'n neus neergelegd.

Net zoals dat ik voor MGS2:Substance een xbox kocht is MGS:TT is de reden dat ik een cube heb gekocht (met metroid prime en super mario sunshine om de tijd te doden) en het was 't zeker waard! Geweldige gameplay, goede graphics, vette cut-scenes en het verhaal blijft gewoon geweldig, (origineel al iets van 8x uitgespeeld)

Nu maar hopen dat Snake Eater voor de cube of anders xbox uitkomt want om nou nog een console te moeten kopen :D

Anyway, er zullen vast nog wel een paar stuks liggen bij MM Arena, ik heb er 49.99 voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 20-01 14:20
Anoniem: 109824 schreef op 25 maart 2004 @ 11:34:
Ik heb mijn exemplaar van MGS:TT gisteren bij MM Arena gehaald, er werd net een stapel van 20 (ofzo) stuks voor m'n neus neergelegd.

Net zoals dat ik voor MGS2:Substance een xbox kocht is MGS:TT is de reden dat ik een cube heb gekocht (met metroid prime en super mario sunshine om de tijd te doden) en het was 't zeker waard! Geweldige gameplay, goede graphics, vette cut-scenes en het verhaal blijft gewoon geweldig, (origineel al iets van 8x uitgespeeld)

Nu maar hopen dat Snake Eater voor de cube of anders xbox uitkomt want om nou nog een console te moeten kopen :D

Anyway, er zullen vast nog wel een paar stuks liggen bij MM Arena, ik heb er 49.99 voor betaald.
En je hebt 'm ook maar direct even uitgespeeld aan je verhaal te lezen? :) Hoe lang doe je nu gemiddeld met deze game, want het schijnt dat die vrij snel is uitgespeeld, al ken jij natuurlijk het orgineel al door en door.. Ik heb zelf MGS nog nooit gespeeld, dus neem aan dat het dan wel iets langer duurt..

Vandaag trouwens maar eens kijken of ik Harvest Moon: A wonderfull life al ergens te koop is.. Misschien dat de FRS 'm al heeft.. Eindelijk ook eens boeren op big screen, want steeds op m'n gameboy valt ook niet mee.. :)

[ Voor 3% gewijzigd door blakez op 25-03-2004 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:00

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Een vraagje voor de Gladius kenners:
Wat is nu precies de tactiek tegen "beast'-class fighters? Ik had gisteren een gevecht tegen 2 level-3 beren, en ergens wordt verteld dat beren en wolven gelden als "heavy" classes. Deze beren zouden dus meer moeite moeten hebben met een light class.
Helaas werkt de skill "incapacitate heavy" niet op deze beren, en mijn level 2 bandit (light) kreeg in 1 klap ineens toch 32 damage.

Zijn deze beasts niet gewoon een "neutrale" klasse net als bijvoorbeeld "support"?

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

blakez schreef op 25 maart 2004 @ 11:45:
[...]
En je hebt 'm ook maar direct even uitgespeeld aan je verhaal te lezen? :) Hoe lang doe je nu gemiddeld met deze game, want het schijnt dat die vrij snel is uitgespeeld, al ken jij natuurlijk het orgineel al door en door.. Ik heb zelf MGS nog nooit gespeeld, dus neem aan dat het dan wel iets langer duurt..
Heh, neuh, al ga ik er wel vrij snel doorheen, zit nu bij Psycho Mantis. Maar ik kijk ook veel rond in 1st person om naar alle nieuwe textures en andere details te kijken :) Ook ben ik een tijdje bezig geweest met grip lvl 3 halen

2x 100 pullups doen

Ik denk dat wanneer je de game voor 't eerst speelt je wel een uurtje of 10 nodig hebt, maar de pret begint pas wanneer je alle dogtags gaat proberen te halen. (en dat was op tanker in mgs2 al een boel werk, laat staan op plant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
GolbeZeromus schreef op 24 maart 2004 @ 23:01:
[...]

Belangrijker is, HOE deed je dat?
Dat stelt niet echt veel voor hoor.

In level 2-2 kom je op een gegeven moment 2 van de cowboy kereltjes tegen, die met pistolen. Als je die verslaat dan moet je door de vloer om verder te kunnen. (Je komt dan in een kamer met zo'n bed met een doek erover.) Maar in die kamer met de cowboy's zit ook zo'n roze doos. Dus leg je daar een bom neer, en met turbo ga je er tegenaan schoppen. Dan zal een van je projecties op die doos worden geprojecteerd, en daaruit krijg je een rood flesje (oneidig VFX). Dan moet je gewoon de hele tijd Slow gebruiken. De vijanden, b.v. die gast in de kamer met het bed krijg je al 4X je punten voor. En dan verder gewoon die simpele kereltjes in elkaar schoppen.

Zo lukt het makkelijk.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-03 16:39
Twee Dee schreef op 25 maart 2004 @ 11:53:
Wat is nu precies de tactiek tegen "beast'-class fighters? Ik had gisteren een gevecht tegen 2 level-3 beren, en ergens wordt verteld dat beren en wolven gelden als "heavy" classes. Deze beren zouden dus meer moeite moeten hebben met een light class.
Helaas werkt de skill "incapacitate heavy" niet op deze beren, en mijn level 2 bandit (light) kreeg in 1 klap ineens toch 32 damage.

Zijn deze beasts niet gewoon een "neutrale" klasse net als bijvoorbeeld "support"?
Nee beren behoren zeker tot de heavy class maar volgens mij zijn ze immuun voor "incapacitate heavy".

Dus andere tactiek kiezen als het niet lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Willybubba schreef op 25 maart 2004 @ 09:44:
http://www.gamecom.nl/forum/thread/3121

Post op het GCShop forum waaruit de week vertraging blijkt :/
Beetje wazig, algemeen vertraagd? Wat wilt hij daarmee zeggen? Ik pre-order dat spel via die speciale cubezone actie, zodat ik hem op 26 maart binnenkrijg voor me verjaardag en verwacht dus ook dat ik hem morgen simpelweg binnen krijg.

Het spel is zelfs vandaag al in de winkels te krijgen, dus wat bedoelen ze met vertraagd..zeker hun eigen bestelling niet binnen gekregen? Als dat echt zo is bestel ik daar dus echt geen games meer. Wat een lapzwams actie :|

Ik heb ook nog geen email ontvangen of iets dergelijks dus ik wacht het nog even af. Kan nou niet direct andere informatie vinden over de "algemene" vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Volgens mij is dat zo'n geval van iemand blij maken met een dood vogeltje.

Als je iets beloofdt dan moet je het ook nakomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Vanitas op 25-03-2004 16:17 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Goudstof schreef op 25 maart 2004 @ 15:56:
[...]
Nee beren behoren zeker tot de heavy class maar volgens mij zijn ze immuun voor "incapacitate heavy".

Dus andere tactiek kiezen als het niet lukt.
Ze zijn er inderdaad immuun tegen, je kunt de skill niet eens toepassen op die beesten :)

Ach ja, misschien komt die hoge damage gewoon doordat mijn level 2 bandit erg lage defense had. En zowiezo zie ik die beren altijd veel damage doen in gevechten...

Ik ga gewoon door! Naarmate er meer gevechten komen zal ik vanzelf wel beter snappen wat verstandig is om te doen, net als het gebruik van die affinities, daar merk je in het begin nog niet heel veel van maar dat zal vanzelf wel belangrijker worden.

Errug verslaved inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:42
Heb ze vanmorgen ook meteen gemaild toen het hier bekend werd en tot op heden geen reactie.
Begin van de week gemaild met de vraag of ik het spel zou hebben op de 26e als ik zou bestellen en het antwoord was 'ja als er betaald is'.
Wel, de betaling is ontvangen en verwerkt (al sinds woensdag) en ik wil gewoon mijn spel! Maar we wachten nog even op een reactie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
hemiparo schreef op 25 maart 2004 @ 16:37:
Heb ze vanmorgen ook meteen gemaild toen het hier bekend werd en tot op heden geen reactie.
Begin van de week gemaild met de vraag of ik het spel zou hebben op de 26e als ik zou bestellen en het antwoord was 'ja als er betaald is'.
Wel, de betaling is ontvangen en verwerkt (al sinds woensdag) en ik wil gewoon mijn spel! Maar we wachten nog even op een reactie...
Mja ik ga er eigenlijk vanuit dat ik hem gewoon morgen in de brieven bus krijg. Toen die actie begon heb ik meteen mijn versie besteld en het geld overgemaakt, dat is zo'n 3 weken geleden. Maar goed ik kan me er nu wel druk om maken terwijl er misschien niets aan de hand is, als dit wel het geval is het in ieder geval erg poepskie en hadden ze tenminste even een berichtje kunnen sturen of plaatsen op hun eigen site. Bleh ik wou mgs spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
..En tot op heden nog steeds geen gameboy player ontvangen die ik besteld had op de VIP site.. Had vorige week al eens een mailtje gestuurd naar Nintendo om te vragen waar m'n gameboy player bleef.. Stuurde ze terug dat ze het vergeten waren en dat ze deze week een nieuwe zouden sturen.. |:( Maar nog steeds niks ontvangen.. Is nu al meer dan vijf weken geleden dat ik besteld heb, dus 't wordt toch wel eens tijd dat ik wat ontvang.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Waren die dingen weer beschikbaar dan? Hoeveel hadden ze er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Okie zojuist een mailtje ontvangen van de gc shop en voor de mensen die hem ook daar besteld hebben....we hebben enorme pech. Het kan van 3 tot 4 weken duren totdat we hem weer binnenkrijgen aangezien er een erg groot tekort is aan MGS:TTS. Lekker zeg, met de grootste pech krijg ik hem dus over een maand...yippie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

WAT?! Gaat lekker dan... :( :'(

Die tekorten, dat is toch wel een probleem bij Ninty hoor. Van Viewtiful Joe waren er toendertijd ook te weinig, en zo nog wel meer titels. Het is toch logisch dat er naar zo'n titel een grote vraag is...

FF:CC van [N]Gamer is ook nog steeds niet aangekomen... naja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-03 14:07

RSP

ga je nou elke post melden dat je ff:cc nog niet hebt binnen gekregen?

Ik heb inmiddels Super Bust A Move Allstars aangeschaft
wat een heerlijke multiplayer game is dat toch :) zeker met 'n paar biertjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry voor de GCShop klanten maar: MGS:TT is écht vet! de cutscenes zijn zoveel cooler en een aantal details zijn gewoonweg super cool!

Details als:
Schiet een guard in z'n rechterarm (die waarmee hij z'n gun vastheeft) zodat hij deze niet meer kan gebruiken dan pakt ie een spuit morfine uit z'n zak en steekt ie 't in z'n been, vervolgens kan ie er weer ff tegen en pakt ie z'n gun weer :D

Het is er alleen wel een stuk makkelijker op geworden nu je in 1st person kan schieten, doordat je van een afstand alle guards kan afknallen. Misschien dat op hard er vaker 'nothing here' wordt gezegd via de radio, dat zou 't weer moeilijker maken. Verder niets dan lof!

Zou trouwens ook wel gaaf zijn als er nu nog eens remakes zouden komen van de eerste 2 metal gear games _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

@ RSP: Hmm ja, je hebt wel gelijk :P

Sorry, won't happen any more.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-04 10:02
mijn zelda disk is vandaag binnen gekomen! woei! :P
lekker 8 bitten op mijn cubeje \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

Anoniem: 109824 schreef op 25 maart 2004 @ 22:55:

Zou trouwens ook wel gaaf zijn als er nu nog eens remakes zouden komen van de eerste 2 metal gear games _/-\o_
Nogal ja. En dan vooral Solid Snake (2 dus). Dat spel heb ik nog nooit gespeeld. Ik dacht altijd dat Snake's Revenge deel 2 van Metal Gear was. Totdat ik op dit forum terechtkwam.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81784

Vandaag MGS:TS gekocht bij de FRS.
Spel ziet er werkelijk fantastisch uit, alhoewel ik het spel op de pc heb gespeeld is het wel heel mooi opgepoetst en speelt als nieuw.
Alleen ik vind um wel een beetje hoog geprijsd, ik had het idee dat eerdere berichten um tegen een lagere prijs hadden staan.
Maar goed, 58 euro maar dan heb je wel een klassieker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-04 07:33
Willybubba schreef op 25 maart 2004 @ 21:39:
WAT?! Gaat lekker dan... :( :'(

Die tekorten, dat is toch wel een probleem bij Ninty hoor. Van Viewtiful Joe waren er toendertijd ook te weinig, en zo nog wel meer titels. Het is toch logisch dat er naar zo'n titel een grote vraag is...

FF:CC van [N]Gamer is ook nog steeds niet aangekomen... naja.
Bij Viewtiful Joe is het meer een probleem van Capcom, dit gebeurde namelijk ook bij Resident Evil 0. Capcom besteld meestal te weinig units van een spel bij Nintendo voor de Europese launch. Ik denk dat dit probleem dan ook bij GCShop ligt, ik heb het spel gisteren besteld en kreeg vandaag bericht dat hij verzonden is, dus ik moet hem morgen hebben.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Het door hun verzonden mailtje:
Geachte heer/mevrouw,

Helaas moeten wij u mededelen over het feit dat er algemene leveringsproblemen zijn met de titel Metal Gear Solid: The Twin Snakes. Door deze leveringsproblemen hebben wij geen exemplaren gekregen van deze game en kunnen wij u dus helaas niet de game opsturen. Op het moment worden er nieuwe exemplaren bijgedrukt door Konami omdat er een Europees tekort is. Hierdoor wordt de levertijd met een behoorlijk aantal dagen verlengd, namelijk 3 tot 4 weken.

Wij begrijpen dat dit voor veel mensen te lang is en hebben navraag gedaan bij andere winkels. Momenteel hebben zeer weinig winkels de game, de gamespeciaalzaken zullen u helaas waarschijnlijk niet verder kunnen helpen. De meeste kans om een exemplaar te kunnen vinden is bij de MediaMarkt of Bart Smit, maar bij deze winkels is de voorraad ook klein of alweer op.

U kunt uiteraard uw bestelling annuleren om de game bijvoorbeeld ergens anders te kopen. Echter, gezien het landelijke probleem raden wij u aan eerst te kijken of u de game ergens anders kunt bemachtigen. Als dit het geval is zullen wij uiteraard het geld zo snel mogelijk terugstorten. Wij krijgen de game wel gelijktijdig met de volgende levering van bijvoorbeeld de MediaMarkt en u heeft momenteel recht op onze eerste levering.

Wij betreuren de gehele situatie en werken momenteel aan een oplossing om dit in de toekomst te voorkomen. Kunt u ons laten weten wat uw keuze is betreft de annulering? Uiteraard krijgt u de game eerder opgestuurd als dit mogelijk is en uw order open blijft staan.

Met vriendelijke groet,
Dus zij zeggen dat het in heel Nederland een probleem is om aan MGS:TTS te komen... Gelukkig ga ik zometeen voor een lang weekend naar Brussel, eens ff kijken of ie daar wel ligt. Zo niet, dan hou ik mn GCShop bestellign en wacht ik het af. Zo wel, dan annuleer ik hem en neem ik hem uit Belgenland mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Nog maar een vraagje over Gladius :)
Bij alle equipment soorten staat een level requirement, maar deze lijkt totaal niks voor te stellen. Een level 1 kan met gemak gewoon level 4 wapens gebruiken, dus mis ik hier iets of maakt het level van het wapen inderdaad niks uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Gisteravond Arnhem in geweest en echt overal waar ze games verkopen lag een voorraadje MGS:TS, dus GCshop loopt gewoon te blaten B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 22-04 22:13

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

GolbeZeromus schreef op 25 maart 2004 @ 23:38:
[...]

Nogal ja. En dan vooral Solid Snake (2 dus). Dat spel heb ik nog nooit gespeeld. Ik dacht altijd dat Snake's Revenge deel 2 van Metal Gear was. Totdat ik op dit forum terechtkwam.
Met een beetje zoeken zijn de MSX versies (Metal Gear en Metal Gear 2: Solid Snake) wel te vinden ;)

GCShop blaat inderdaad lekker. Gisteren lag MGS:TTT bij mij in de bus _/-\o_
Heerlijk. Wat een detail. De PSX versie heb ik al redelijk wat gespeeld maar dit is echt super! (en nog wat moeilijker ook, de AI is stukken beter :X ). ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Willybubba schreef op 26 maart 2004 @ 09:13:
Het door hun verzonden mailtje:

[...]

Dus zij zeggen dat het in heel Nederland een probleem is om aan MGS:TTS te komen... Gelukkig ga ik zometeen voor een lang weekend naar Brussel, eens ff kijken of ie daar wel ligt. Zo niet, dan hou ik mn GCShop bestellign en wacht ik het af. Zo wel, dan annuleer ik hem en neem ik hem uit Belgenland mee.
Ik heb het spel juist bij Bart Smit online besteld 2 dagen geleden en heb hem vanochtend binnen gekregen. Je kunt volgens mij alleen bij Bart Smit online bestellen als ze hem op voorraad hebben, en hij staat daar nog gewoon bestelbaar op de voorpagina van de site. Ik heb ook gehoord dat winkels zoals de Media Markt het spel nog gewoon massaal in voorraad hebben, dus ik denk dat GCShop onzin aan het vertellen is.

Ik vond vanochtend toevallig nog de demo van Metal Gear Solid voor de PSOne die ooit bij de PU zat terug, dus ik kan het eerste level van het spel met de PlayStation versie vergelijken. Jammer is alleen dat ik nu weg moet, ik kan het spel pas vanmiddag laat gaan spelen. :/

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
ook ik kon niet wachten en heb hem bij FRS gehaald. Was wel de duurste die ik kon vinden maar -10% van mijn ANWBpas viel het gemiddelde wel weer te halen.
GCShop zeg ik dus af (had ook voor € 49,95 bij Bart Smit Online kunnen bestellen maar wilde niet wachten ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:28
hehe iedereen blij met zijn MGS:TTS

jammer dat ie zo kort is... zelfs ik kon em nog uitspelen met mijn Short Attention Span-afwijking hehe

8 uurtjes... dus geniet er maar van zolang het duurt

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76616

Ik heb MSG:TTS ook :) En Harvest Moon ook al.. :D Bied er overigens nog een paar te koop aan op Ebay.nl voor 43 euri p/s.

Overigens is Animal Crossing ZWAAR verslavend.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-04 09:51

philipnorth

Zeg maar Danny

daFubar schreef op 25 maart 2004 @ 23:32:
mijn zelda disk is vandaag binnen gekomen! woei! :P
lekker 8 bitten op mijn cubeje \o/
mijne ook weeeeeeeeeeeeee :D

kan alleen pas zondag ermee beginnen :)

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

Anoniem: 76616 schreef op 26 maart 2004 @ 12:34:
Ik heb MSG:TTS ook :) En Harvest Moon ook al.. :D Bied er overigens nog een paar te koop aan op Ebay.nl voor 43 euri p/s.

Overigens is Animal Crossing ZWAAR verslavend.. :D
Hey hoe is die Harvest moon? Details please:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Anoniem: 25534 schreef op 26 maart 2004 @ 15:08:
[...]

Hey hoe is die Harvest moon? Details please:)
Ben ik ook erg benieuwd naar!! Heb er vandaag mee in m'n handen gestaan, maar daarna toch terug gezet en Metal Gear Solid gepakt.. :) Nog niet gespeeld.. Maar ga er vanavond aan beginnen.. Harvest Moon bestel ik wel via internet denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
krijg je niet voor ELKE game sterren? Ze zaten namelijk niet bij MGS:TTS?

(zal vast wel ergens in dit of de andere 41 topics te vinden zijn maar ben op dit moment een beetje verslaafd aan het spelen maar wilde het gewoon even weten - vergeef me mijn luiheid!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Twee Dee schreef op 25 maart 2004 @ 11:53:

Mijn taktiek is support-fighters gebruiken. Je hebt dieren zo dood als je ff je gugnir ofzo erop laat speerwerpen. Vanaf een afstandje dood archen/werpen/etc dus. Moet je alleen nog zorgen dat ze dus niet bij je komen :P
Over die levels van de wapens zat ik ook al vaag naar te kijken; lijkt wel een bug; want je kunt bijna altijd zodra je op een nieuwe plek komt alle wapens kopen die je wilt; en dat lijkt me niet de bedoeling ofzo...

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54938

Harvest Moon net binnen gekregen, het is wel even wennen in het begin. Het is echt koe melken, schoffelen, zaaien, water geven, en met mensen in het dorp babbelen. Denk wel dat het veel tijd gaat kosten om alles een beetje draaiende te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-04 12:03

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

hemiparo schreef op 26 maart 2004 @ 15:27:
krijg je niet voor ELKE game sterren? Ze zaten namelijk niet bij MGS:TTS?
Nee alleen bij nintendo games (ook niet bij allemaal)

Nintendo VIP-Product lijst

[ Voor 27% gewijzigd door Max|Burn op 26-03-2004 16:25 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 54938 schreef op 26 maart 2004 @ 16:10:
Harvest Moon net binnen gekregen, het is wel even wennen in het begin. Het is echt koe melken, schoffelen, zaaien, water geven, en met mensen in het dorp babbelen. Denk wel dat het veel tijd gaat kosten om alles een beetje draaiende te krijgen.
kheb em ook gespeeld op gba maar kwam er niet echt wijs uit wat ik nou moest doen :S

misschien dat ik door animal crossing al lang te hebben uitgekeken ben op dit soort games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54938

Moet vanavond heel de nacht werken en neem mijn cube wel mee, ga heel de nacht Harvest Moon spelen. post dan morgen wel hoe het is om het een tijdje te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89542

Allemaal wel leuk en aardig maar ik wil wel is weten op wat voor niveau jullie hem allemaal uitspelen!

Ik ben met MGS:TT namelijk op hard begonnen en het lukte voor geen meter, ik heb ook nooit een MGS gespeeld dus deze game is helemaal nieuw voor me.
Ben daarom nu maar op Normal begonnen en dat vindt ik zelfs nog aardig zwaar als het zo moeilijk blijft ben ik er nog wel een tijdje mee bezig.

Ik begin wel vaker op normaal of hard want als ik een game heb uitgespeeld is voor mij vaak de lol er af en ga ik hem niet op een ander niveau spelen. En ik wil graag wat langer over deze game doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Twee Dee schreef op 26 maart 2004 @ 09:35:
Nog maar een vraagje over Gladius :)
Bij alle equipment soorten staat een level requirement, maar deze lijkt totaal niks voor te stellen. Een level 1 kan met gemak gewoon level 4 wapens gebruiken, dus mis ik hier iets of maakt het level van het wapen inderdaad niks uit?
Volgens mij heeft te maken met wat voor tier(amateur, semi, pro) je hebt.
Amateur kan tot lvl 5 equipen, semi tot 10, pro...alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Gisteren hel even MGS kunnen spelen. Het ziet er idd erg strak uit. Het is wel weer even wennen allemaal (ik heb niet in het boekje gekeken naar de controls). Maar ik denk dat ik snel Gladius ga halen (en wellicht bust-a-move) want ik heb MGS al een keer doorgespeeld. Deze versie zal dus ook niet lang stand houden vrees ik :)

[ Voor 11% gewijzigd door Deddiekoel op 26-03-2004 16:57 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Ik loop Gladius echt overal mis geloof ik. E-Plaza, Bart Smit, Free Record shop, vind 'm nergens. Op de E-Plaza website issie nog eens 55 euro ook :(

Kheb Harvest Moon meegekregen voor een review, ga ik van het weekend intensief spelen is het plan. Vanmiddag al even bij c-e gedaan, zijn deze filmpjes van gekomen :)
http://www.cube-europe.com/news.php?nid=6291

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Zit de originele Metal Gear nu wel of niet verstopt in MGS:TTS?
Vind ik nl. altijd wel leuke bonussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 31-03 09:28
Pikmin 2 trailer

Btw, als nog niemand met de nieuwe topic begonnen is, dan moet degene die zich aangesproken voelt, dat nu doen!

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Ziet er goed uit pikmin 2 , waneer moet die eigenlijk uitkomen ergens in de zomer toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Release dates!!
Wario Ware Inc. Mega Party Game$ -- April 4th, 2004
Custom Robo -- May 10th, 2004
The Legend of Zelda: Four Swords Adventures -- June 7th, 2004
Pikmin 2 -- July 1st, 2004
Donkey Konga -- July 15th, 2004
Star Fox 2 -- October 15th, 2004
Metroid Prime 2 -- November 18th, 2004
Paper Mario 2 -- December 10th, 2004

Geist -- TBA 2004
Super Mario 128 -- TBA 2004
Stage Debut -- TBA 2004
Kuju Action Nintendo Game -- TBA 2004
The Legend of Zelda: The Wind Waker 2 -- TBA 2004
Animal Crossing 2 -- TBA 2005
Game Zero -- TBA 2005
Metroid dit jaar nog? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
Eerlijk is eerlijk: ik heb een paar uur MGS:TTS gespeeld en de graphics zijn mooi maar wat is er toch ge%$^% met de muziek?
Echt helemaal niks meer van over :(
Zelfs de muziek by Psycho Mantis is helemaal weg (ja, heel even hoor je nog flarden) en juist de muziek maakte MGS juist zo goed (vond ik dan)
Denk dat ik hem morgen maar ga ruilen en even wacht tot de game wat goedkoper is geworden.

[ Voor 9% gewijzigd door hemiparo op 27-03-2004 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Anoniem: 51765 schreef op 26 maart 2004 @ 19:13:
Ik loop Gladius echt overal mis geloof ik. E-Plaza, Bart Smit, Free Record shop, vind 'm nergens. Op de E-Plaza website issie nog eens 55 euro ook :(

Kheb Harvest Moon meegekregen voor een review, ga ik van het weekend intensief spelen is het plan. Vanmiddag al even bij c-e gedaan, zijn deze filmpjes van gekomen :)
http://www.cube-europe.com/news.php?nid=6291
Ik heb Gladius deze week nog gekocht bij E-plaza naast de Mediamarkt (Rotterdam). Daar waren er nog flink wat (25€). Je profile zegt dat je in Delft woont, dus je zult vast wel eens in Rotterdam komen :)

Anders kan ik er wel eentje oppikken en meenemen naar Delft, daar schijn ik ook nog regelmatig naar toe te moeten komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hemiparo schreef op 27 maart 2004 @ 00:01:
Eerlijk is eerlijk: ik heb een paar uur MGS:TTS gespeeld en de graphics zijn mooi maar wat is er toch ge%$^% met de muziek?...
Dat was 't eerste wat mij opviel en ik baal er ook flink van, de muziek bracht zoveel sfeer in metal gear solid, In MGS2 was de muziek wel erg goed, (harry gregson-williams) maar die hebben ze helaas niet betrokken bij deze versie, gemiste kans als je 't mij vraagt.

Er zitten wel een paar goeie stukjes in, als meryl door mantis wordt beheerst is 't thema erg mooi, maar van het originele thema is niets over |:(

Gelukkig is er de soundtrack nog :7

Edit: Als je de muziek in de trailers voor snake eater hoort wordt dat wel weer een klein symphonisch feestje! nu nog die port naar de GC

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 109824 op 27-03-2004 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

MGS2 theme van Harry-gregson zit wel in TTS verwerkt. Je hoort hem alleen niet zo vaak.

De theme heb ik gehoord als je gespot wordt door de guards. Er zijn namelijk meerdere 'clear team' theme's waarvan de MGS2 theme één is.

En ik heb hem gehoord tijdens het einde: (spoilers)

Bij de 'jeep escape'. Alleen hoor je hem niet zo goed door het geluid van je auto en machinegun geratel..

Maar idd, die theme had een prominente rol moeten hebben.. bij een dramatisch scene oid. :). 'The best is yet to come' is imo ook een sfeervol liedje (tijdens end-credits)

Verder is dit spel echt 0wn4g3! _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 27-03-2004 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik bedoelde meer dat gregson-williams niet actief betrokken was door muziek te schrijven voor TTS, tenminste, ik heb z'n naam niet gezien op de end credits.

Maar zoals ds al zegt, ownage game! advies: Kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 109824 op 27-03-2004 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Nou, FF is binnen van de N-Gamer, maar mooi geen Collectors Edition. Beetje naaistreek, over de telefoon zeiden ze dat we die wel zouden krijgen. Nou ja, ik mis toch niet echt iets, heb niet eens een GBA, maar toch :(

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Twee Dee schreef op 27 maart 2004 @ 10:06:
[...]

Ik heb Gladius deze week nog gekocht bij E-plaza naast de Mediamarkt (Rotterdam). Daar waren er nog flink wat (25€). Je profile zegt dat je in Delft woont, dus je zult vast wel eens in Rotterdam komen :)

Anders kan ik er wel eentje oppikken en meenemen naar Delft, daar schijn ik ook nog regelmatig naar toe te moeten komen ;)
Rotterdam heb ik gekeken, waren ze op gisteren. Den Haag ook gekeken, ook op :(

Edit: ok dan, in Delft lag er bij de Bart Smit nog eentje achter, laatste :)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 51765 op 27-03-2004 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik heb gisteren al een tijdje MGS gespeeld, maar ik snap niet waarom er zo over de besturing geklaagd werd. Ik vind de besturing zelf wel lekker werken. Ik begrijp nu wel eindelijk waarom iedereen MGS2 teleurstellend vond, MGS is gewoon een spel met een veel beter verhaal en een spannendere sfeer dan MGS2. Dit is ook het eerste spel sinds The Wind Waker, waar, als ik er eenmaal aan begonnen ben, moeite heb om te stoppen met spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik ben ook al aaridig met MGS aant opschieten. Wel dezelfde frustraties als de eerste keer dat ik speelde. De eerste drie 'levels' heb ik echt al 1000x gedaan. Maar het verhaal is nu op gang en ik denk dit weekend hem wel doorgespeeld te hebben.
Daarom heb ik vandaag bij de Bart Smit (Tilburg centrum) maar even Gladius voor € 25,- opgepikt. Die lijkt mij ook erg leuk!
Daarnaast heb ik ook nog FF:CC. Nu nog tijd ervoor en ik ben helemaal blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76616

Iemand ervaring met deze site? :

http://www.degamesite.nl/

Beetje raar & vaag gedoe, imho..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
• Voor Windows XP users Gamecube Desktop Themes

Vooral de Wind Waker versie is IMO extreem cool (klik)

Afbeeldingslocatie: http://www.pixtudio.com/portfolio/43/zelda.jpg

Hier te downloaden: http://www.majexto.com/nintendo/themes/ - Metroid Prime versie ontbreekt, maar die is toch niet zo heel mooi.

• Verder heb ik Legend of Zelda: The Four Swords Adventures "geprobeerd" *wink wink nudge nudge* enne...WOEI! Natte droom voor LttP liefhebbers voor zover ik tot nu toe kan zien,al heb ik nog maar een half uur oid geprobeerd. Heerlijke graphics, weliswaar 2D maar oh zo sweet. Mengeling van LttP en TWW, met supergave effecten en extreem vloeiend. Oldschool muziek is ook present, heb al LttP en OOT deuntjes gehoord. Snap er geen ene kont van want het is allemaal Japans maar tot nu toe erg leuk met die 4 Linkjes.

En dan heb ik nog geeneens de multiplayer mode geprobeerd (kan alleen weer met GBA's helaasch), naar wat ik hoor het beste onderdeel van het spel. Hierbij nodig ik eenieder die met mij wil Four Sworden graag uit, wel 2 GBA's meenemen svp :*

Afbeeldingslocatie: http://www.zeldauniverse.net/misc/fourswordsgcfeat3.jpg

Om maar even bij het thema van vandaag te blijven, 0wn4g3!!

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
D³ schreef op 27 maart 2004 @ 17:07:

[afbeelding]

Hier te downloaden: http://www.majexto.com/nintendo/themes/ - Metroid Prime versie ontbreekt, maar die is toch niet zo heel mooi.

• Verder heb ik Legend of Zelda: The Four Swords Adventures "geprobeerd" *wink wink nudge nudge* enne...WOEI! Natte droom voor LttP liefhebbers voor zover ik tot nu toe kan zien,al heb ik nog maar een half uur oid geprobeerd. Heerlijke graphics, weliswaar 2D maar oh zo sweet. Mengeling van LttP en TWW, met supergave effecten en extreem vloeiend. Oldschool muziek is ook present, heb al LttP en OOT deuntjes gehoord. Snap er geen ene kont van want het is allemaal Japans maar tot nu toe erg leuk met die 4 Linkjes.

En dan heb ik nog geeneens de multiplayer mode geprobeerd (kan alleen weer met GBA's helaasch), naar wat ik hoor het beste onderdeel van het spel. Hierbij nodig ik eenieder die met mij wil Four Sworden graag uit, wel 2 GBA's meenemen svp :*

[afbeelding]

Erg tof die Four Swords, maare je hebt geen gba nodig om te mp'en dat is nu optioneel namelijk.
Gegevens krijg je nu gewoon op de tv te zien in een klein venster ipv op je gba scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Ow wist ik niet, maar in het spel zelf staat er bij de multiplayer optie "<GBA icoon> only" en bij 1P mode een GC controller of GBA. Misschien alleen bij de JPN versie?

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
D³ schreef op 27 maart 2004 @ 17:21:
Ow wist ik niet, maar in het spel zelf staat er bij de multiplayer optie "<GBA icoon> only" en bij 1P mode een GC controller of GBA. Misschien alleen bij de JPN versie?
Dat is dan wel wazig, het is namelijk officieel gezegt dat een gba niet meer percé nodig was. Zodra je een huis binnenliep zou je het op je GBA zien of in een klein venster op je TV (als er geen GBA is). Ik zou niet weten of dat dus alleen bij de Europese en USA versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Goed om te horen dat iedereen MGS:TTS leuk vind. :)

Heb nu maar Burnout 2 besteld met luigi's mansion. :P Een goede racegame kan ik nog wel gebruiken en luigi's mansion blijf ik gewoon leuk vinden ookal is het een zeer kort spel. :)

Op naar pikmin 2! :P

[ Voor 8% gewijzigd door schnumi op 27-03-2004 18:00 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Heb nu WaveRace.
Idd vet tof spel als je ff oefen.
multiplay ownz, banen zijn nice, physics nice, 1 vet irritant ding: single player, grootste reden dat ik niet eerste wordt is het GEBEUK van de compleet bezopen cpu tegenstanders.(ok ze rijden best ok maar-->) Maak je een mooie bocht, komt dr zon debiel doorheen rammen..die nergens last van lijkt te hebben..en zelf lig ik dan in t ziekenhuis ofzo ;s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 13:29
Ben net weer verder gegaan met Metroid Prime (eindelijk), alleen zit ik nu vast bij die dynamo. Eén of andere laser/machinegeweer zit steeds op me te knallen en weet niet hoe ik hem dood krijg. Iemand tips? :p Of moet ik weer terugspringen naar boven en daar die computers scannen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox

[afbeelding]

ah en hoe installeer ik die themes?
want wilde er ff eentje uitproberen, ga toch morgen formatteren... maar geen idee hoe ik dat aan t werken krijg maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Laatst online: 21-04 11:15
Nintendo officieel online? Zou op de E3 bekendgemaakt moeten worden...

Afbeeldingslocatie: http://gamecubex.info/images/contentbilder/gc_online_scan_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gamecubex.info/images/contentbilder/gc_online_scan_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gamecubex.info/images/contentbilder/gc_online_scan_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gamecubex.info/images/contentbilder/gc_online_scan_6.jpg

bron: Ghome

[ Voor 82% gewijzigd door Kentut op 27-03-2004 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Als dit waar is, is het een donderslag bij heldere hemel. Wel enorm vet. De laatste tijd zijn er al wel wat games aangekondigd die ook op de Cube online speelbaar zouden zijn. Ik vind het in ieder geval vet. Ik hoop nu dat ze Pokemon RPG dan ook maar meteen als online spel uitbrengen (net als AC2).

Zie ik het ook goed dat de headset gebruik maakt van Bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Headset van Logitech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Laatst online: 26-11-2021
yep... das het bluetooth tekentje... vet hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:28
Leen nou ff soul caliber, vet spel. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Thijs schreef op 27 maart 2004 @ 19:37:
Ben net weer verder gegaan met Metroid Prime (eindelijk), alleen zit ik nu vast bij die dynamo. Eén of andere laser/machinegeweer zit steeds op me te knallen en weet niet hoe ik hem dood krijg. Iemand tips? :p Of moet ik weer terugspringen naar boven en daar die computers scannen?
Das die eindbaas met die bijen neem ik aan? Af en toe komt er zo'n rood ding uit omhoog, die schiet je gewoon aan flarden. Als je in health problemen zit ga je gewoon die bijen schieten, komen wel energie balletjes uit. Verder gewoon bukken en springen om het vuur te ontwijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Kentut schreef op 27 maart 2004 @ 20:29:
Nintendo officieel online? Zou op de E3 bekendgemaakt moeten worden...

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

bron: Ghome
Die screenshots zijn volgens mij behoorlijk nep. Als je je GameCube op nintendo.nl registreerd voor de VIP-sterren, krijg je een GameCube-desktop theme. Als je vensters zien er dan precies zo uit als in dat screenshot. De achtergrond is volgens mij simpelweg een inelkaar-gephotoshopte wallpaper. Die login-windows zou je met dat desktop theme makkelijk zelf moeten kunnen maken. Mijn conclusie: het is een vroege 1-april grap!

EDIT: Werkt er al iemand aan een nieuw topic-deel?

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 27-03-2004 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het zou best wel eens kunnen dat het een 1 april grap is, want sinds waneer laat nintendo iemand anders spul maken voor hun eigen 1st party hardware, die BT headset zou nintendo op moeten staan niet logitech en waar is de hardware die in de cube gaat, waarom daar dan niet ff een fototje van.

* Anoniem: 2766 vertrouwd dit dus voor geen meter he anders had het al lang op sites zoals ign en gamespot gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Hey guys dit is de duizendste post alweer, was er al iemand bezig met een nieuwe openingspost? (geen copy/paste post! :D)

Dat online gebeuren lijkt me aardig nep ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Is er dan niemand bezig met een nieuw topicdeel? Ik wil het anders wel doen, maar dat zou vanwege gebrek aan tijd niet meer dan een simpele copy/paste met enkele aanpassingen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Wat een zaadloos spel dat FFCC zeg. Heb nu 2 'levels' gedaan (stukje zinloos wandelen terwijl je doodsaaie vijanden tegenkomt en dan een eindbaasje) enne *gaap* :Z Wordt het later in het spel nog wat?

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Laatst online: 15-08-2017
Tijd voor nieuw topic ^^

1004 reply's nu.

edit:

Is al gezegd, ik ben sloom vandaag :O

[ Voor 44% gewijzigd door Keesr op 28-03-2004 14:46 ]

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D³ schreef op 28 maart 2004 @ 14:44:
Wat een zaadloos spel dat FFCC zeg. Heb nu 2 'levels' gedaan (stukje zinloos wandelen terwijl je doodsaaie vijanden tegenkomt en dan een eindbaasje) enne *gaap* :Z Wordt het later in het spel nog wat?
Nope that's as good as it gets, vind het eigenlijk best wel aan aardig spel, beetje diable achtig hack/slash zonder veel poespas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATL
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

ATL

Hebben jullie ook last van slowdowns bij MGS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

Kom jij toevallig ook niet langs die 2de Miasma stream?

[ Voor 7% gewijzigd door GZ op 28-03-2004 15:11 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
ATL schreef op 28 maart 2004 @ 15:05:
Hebben jullie ook last van slowdowns bij MGS?
Nee, waar heb je er dan last van? Ik ben zelf net in de grot(de eerste als er meerdere zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATL
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

ATL

In het begin als je Snake net kunt besturen en in het sneeuw bij Heliport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
De kracht zit hem ook in de multiplayer, singleplayer is het niet veel bijzonders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
GolbeZeromus schreef op 28 maart 2004 @ 15:10:
Kom jij toevallig ook niet langs die 2de Miasma stream?
Ben er nog maar 1 tegen gekomen geloof ik, net het eerste jaar afgesloten.
Goudstof schreef op 28 maart 2004 @ 17:18:
De kracht zit hem ook in de multiplayer, singleplayer is het niet veel bijzonders
I know, maar ik had niet verwacht dat de SP zulke drek zou zijn :P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Komt er nog eens een nieuw topic ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 15-04 06:03

White Dust

PlaneScape: Torment

*MetroidPrime zal een nieuw deel posten, tot die tijd blijft deze open...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:28

NoTimeRemains

I know

ram bink ...

zijn er trouwens mensen die een defecte GC hebben en daar geen garantie meer op hebben?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:33

[afbeelding]

[afbeelding]

Heb je Four Swords laten importeren!? Zo ja.. hoeveel was je kwijt en is t nog wel te spelen (japanse teksten ensow) ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

[afbeelding]

Couldn't agree more! _/-\o_

En ik ben graag van de partij met multiplayer zelda! Nu nog iemand zoeken met 3 GBA's + linkkabels. :+

Four swords is _totaal_ niet import vriendelijk. De single player bestaat uit veel en veel te veel tekst en het is meer trial and error om verder te komen :P.

Play-asia heeft een aanbieding. 43 dollar inclusief verzendkosten.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 28-03-2004 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

The four swords komt ook zeker in mijn collectie. :) Lijkt me weer zeer cool een soort LTTP achtig idee. 8)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik ben bezig met het nieuwe topicdeel, maar dat valt nog niet mee. Ik heb de startpost van D3 _/-\o_ weer als basis genomen en ben hem aan het updaten, en dat was behoorlijk nodig. Ik hoop hem binnen een uur af te hebben.

EDIT: Hij is af!!!

[ Voor 16% gewijzigd door MetroidPrime op 28-03-2004 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.