"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
1004 reply's nu.
Is al gezegd, ik ben sloom vandaag

[ Voor 44% gewijzigd door Keesr op 28-03-2004 14:46 ]
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Anoniem: 5577
Nope that's as good as it gets, vind het eigenlijk best wel aan aardig spel, beetje diable achtig hack/slash zonder veel poespas.D³ schreef op 28 maart 2004 @ 14:44:
Wat een zaadloos spel dat FFCC zeg. Heb nu 2 'levels' gedaan (stukje zinloos wandelen terwijl je doodsaaie vijanden tegenkomt en dan een eindbaasje) enne *gaap*Wordt het later in het spel nog wat?
Kom jij toevallig ook niet langs die 2de Miasma stream?D³ schreef op 28 maart 2004 @ 14:44:
Wat een zaadloos spel dat FFCC zeg. Heb nu 2 'levels' gedaan (stukje zinloos wandelen terwijl je doodsaaie vijanden tegenkomt en dan een eindbaasje) enne *gaap*Wordt het later in het spel nog wat?
[ Voor 7% gewijzigd door GZ op 28-03-2004 15:11 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Nee, waar heb je er dan last van? Ik ben zelf net in de grot(de eerste als er meerdere zijn).ATL schreef op 28 maart 2004 @ 15:05:
Hebben jullie ook last van slowdowns bij MGS?
De kracht zit hem ook in de multiplayer, singleplayer is het niet veel bijzondersD³ schreef op 28 maart 2004 @ 14:44:
Ben er nog maar 1 tegen gekomen geloof ik, net het eerste jaar afgesloten.GolbeZeromus schreef op 28 maart 2004 @ 15:10:
Kom jij toevallig ook niet langs die 2de Miasma stream?
I know, maar ik had niet verwacht dat de SP zulke drek zou zijnGoudstof schreef op 28 maart 2004 @ 17:18:
De kracht zit hem ook in de multiplayer, singleplayer is het niet veel bijzonders
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
zijn er trouwens mensen die een defecte GC hebben en daar geen garantie meer op hebben?
This is the Way.
Heb je Four Swords laten importeren!? Zo ja.. hoeveel was je kwijt en is t nog wel te spelen (japanse teksten ensow) ?D³ schreef op 27 maart 2004 @ 17:07:
• Voor Windows XP users Gamecube Desktop Themes
Vooral de Wind Waker versie is IMO extreem cool (klik)
[afbeelding]
Hier te downloaden: http://www.majexto.com/nintendo/themes/ - Metroid Prime versie ontbreekt, maar die is toch niet zo heel mooi.
• Verder heb ik Legend of Zelda: The Four Swords Adventures "geprobeerd" *wink wink nudge nudge* enne...WOEI! Natte droom voor LttP liefhebbers voor zover ik tot nu toe kan zien,al heb ik nog maar een half uur oid geprobeerd. Heerlijke graphics, weliswaar 2D maar oh zo sweet. Mengeling van LttP en TWW, met supergave effecten en extreem vloeiend. Oldschool muziek is ook present, heb al LttP en OOT deuntjes gehoord. Snap er geen ene kont van want het is allemaal Japans maar tot nu toe erg leuk met die 4 Linkjes.
En dan heb ik nog geeneens de multiplayer mode geprobeerd (kan alleen weer met GBA's helaasch), naar wat ik hoor het beste onderdeel van het spel. Hierbij nodig ik eenieder die met mij wil Four Sworden graag uit, wel 2 GBA's meenemen svp
[afbeelding]
Om maar even bij het thema van vandaag te blijven, 0wn4g3!!
Anoniem: 23844
Couldn't agree more!D³ schreef op 27 maart 2004 @ 17:07:
• Verder heb ik Legend of Zelda: The Four Swords Adventures "geprobeerd" *wink wink nudge nudge* enne...WOEI! Natte droom voor LttP liefhebbers voor zover ik tot nu toe kan zien,al heb ik nog maar een half uur oid geprobeerd. Heerlijke graphics, weliswaar 2D maar oh zo sweet. Mengeling van LttP en TWW, met supergave effecten en extreem vloeiend. Oldschool muziek is ook present, heb al LttP en OOT deuntjes gehoord. Snap er geen ene kont van want het is allemaal Japans maar tot nu toe erg leuk met die 4 Linkjes.
En dan heb ik nog geeneens de multiplayer mode geprobeerd (kan alleen weer met GBA's helaasch), naar wat ik hoor het beste onderdeel van het spel. Hierbij nodig ik eenieder die met mij wil Four Sworden graag uit, wel 2 GBA's meenemen svp
[afbeelding]
Om maar even bij het thema van vandaag te blijven, 0wn4g3!!
En ik ben graag van de partij met multiplayer zelda! Nu nog iemand zoeken met 3 GBA's + linkkabels.
Four swords is _totaal_ niet import vriendelijk. De single player bestaat uit veel en veel te veel tekst en het is meer trial and error om verder te komen
Play-asia heeft een aanbieding. 43 dollar inclusief verzendkosten.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 28-03-2004 19:43 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
EDIT: Hij is af!!!
[ Voor 16% gewijzigd door MetroidPrime op 28-03-2004 21:26 ]
Dit topic is gesloten.