Het Grote Gamecube Topic deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.493 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 18:13
Disciplus-Simplex schreef op 04 maart 2004 @ 22:26:
[...]

Bij deze ben je genomineerd voor de beste post sinds tijden. Ga 'em meteen bestellen. _/-\o_
damn... te laat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Naar de winkel rennen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54
rajackar schreef op 05 maart 2004 @ 10:03:
Hmm, ik wordt bij iedere screen die ik zie van RE4 minder vrolijk.
Ik krijg langzaam het idee dat dit gewoon een domme shooter aan het worden is die een RE verhaaltje meekrijgt en supervette graphics heeft.

* rajackar wil de RE4 van de eerste screens en filmpjes terug :'(
IGN heeft 4 nieuwe screens. Daarin komt dat spookhuis uit het eerste filmpje weer terug. Ik denk dat het een "ouderwetse" Resident Evil wordt die zich voor een groot deel binnen afspeelt met een aantal nieuwe elementen en "zombies" die vrij goede AI hebben, in tegenstelling tot in de vorige delen uit de serie. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, dit spel gaat fantastisch worden!

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nee want kijk maar eens goed naar de datums onder de andere 2. :)

Die zijn al ouder ze hebben maar 2 nieuwe screens. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

MetroidPrime schreef op 05 maart 2004 @ 10:23:
[...]

IGN heeft 4 nieuwe screens. Daarin komt dat spookhuis uit het eerste filmpje weer terug. Ik denk dat het een "ouderwetse" Resident Evil wordt die zich voor een groot deel binnen afspeelt met een aantal nieuwe elementen en "zombies" die vrij goede AI hebben, in tegenstelling tot in de vorige delen uit de serie. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, dit spel gaat fantastisch worden!
Alleen bij de laatste 2 screens staat een 2004 datum de andere 2 zijn dus al een stuk ouder. Ook schijnt er door capcom mensen gezegd te zijn dat we alles moeten vergeten wat er vorig jaar op de E3 naar buiten is gebracht, en laat dat nu net de RE4 zijn waar ook deze screens uit komen.

In alles wat later naar buiten is gebracht komt dit helemaal niet meer terug.
Ik hoop dus echt dat het er allemaal nog in zit maar er zijn ondertussen wel erg veel bronnen die roepen dat RE4 dus echt een heel ander soort spel gaat worden.
Misschien dat Capcom hetzelfde trucje aan het toepassen is dat ze met RE3 hebben gedaan. Een matige RE game (re3 op de playstation) uitbrengen om aan de verplichtingen doen en het echte meesterwerk op een andere console (code veronica op de dreamcast) uitbrengen. Er gaan namelijk ook geruchten over een nieuwe RE game op de PS2. Ik hoop niet dat Capcom dit geintje gaat flikken maar ze hebben het eerder gedaan.
Maar waarschijnlijk zal het tot de E3 nog wel onduidelijk blijven.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

sorry, dubbelpost :(

[ Voor 99% gewijzigd door rajackar op 05-03-2004 10:33 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nou als ik die screens enz zo bekijk en de informatie heb gelezen gaat RE4 echt geen matige RE game worden maar juist een zeer grote verbetering kwa gameplay.

Eindelijk die vage controls weg etc.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

schnumi schreef op 05 maart 2004 @ 10:36:
Nou als ik die screens enz zo bekijk en de informatie heb gelezen gaat RE4 echt geen matige RE game worden maar juist een zeer grote verbetering kwa gameplay.

Eindelijk die vage controls weg etc.
Ik denk niet dat het een matige game wordt, ik ben alleen bang dat het survival horror gedeelte matig wordt zodat er een goede shooter overblijft en da's voor een verstokte horror fan als ondergetekende moeilijk te verkroppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Ik heb Viewtiful Joe uitgespeeld op Adult.
Ik heb iets van 4 dagen vast gezeten in Episode 6, bij Leo.
Die was echt super lastig, maar wel heel erg leuk.

Tis alleen wel weer zo'n situatie waar je mega boos van wordt.
Maar die normale kereltjes kan je makkelijk in elkaar nokken.

Nu nog een keer met Silvia uuitspelen.
rajackar schreef op 05 maart 2004 @ 10:39:
[...]

Ik denk niet dat het een matige game wordt, ik ben alleen bang dat het survival horror gedeelte matig wordt zodat er een goede shooter overblijft en da's voor een verstokte horror fan als ondergetekende moeilijk te verkroppen.
Dat zal nog wel meevallen.
Tis RE en ze zal niet echt veel veranderen.

In de filmpjes laten ze toch altijd het nieuwste en het beste van zo'n spel zien.
Ik maak me er niet echt zorgen over, komt wel goed.
rajackar schreef op 05 maart 2004 @ 10:51:
[...]
Ik hoop echt dat jullie gelijk hebben.
Maar eerst kijk ik nog even uit naar Code veronica die precies over een week in nederland verschijnt _/-\o_
Is er al een prijs bekend??
Want de 45 euro in het begin dat RE 2&3 uitkwamen is teveel.

[ Voor 39% gewijzigd door Vanitas op 05-03-2004 10:58 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
schnumi schreef op 05 maart 2004 @ 10:32:
Nee want kijk maar eens goed naar de datums onder de andere 2. :)

Die zijn al ouder ze hebben maar 2 nieuwe screens. :)
Hmm, toen ik het bericht poste stond er onder de twee rechter screen ook 03/04/2004. IGN heeft kennelijk een foutje gemaakt en het net pas verbeterd.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Vanitas schreef op 05 maart 2004 @ 10:48:
[...]

Dat zal nog wel meevallen.
Tis RE en ze zal niet echt veel veranderen.

In de filmpjes laten ze toch altijd het nieuwste en het beste van zo'n spel zien.
Ik maak me er niet echt zorgen over, komt wel goed.
Ik hoop echt dat jullie gelijk hebben.
Maar eerst kijk ik nog even uit naar Code veronica die precies over een week in nederland verschijnt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las ergens dat Code veronica voor 25 euro te koop was/gaat komen (Gamerelease of GCshop oid)

dat lijkt me wel een vette prijs :D heb ik mn RE collectie nog completer :) *heeft ze bijna allemaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 11:01:
Ik las ergens dat Code veronica voor 25 euro te koop was/gaat komen (Gamerelease of GCshop oid)

dat lijkt me wel een vette prijs :D heb ik mn RE collectie nog completer :) *heeft ze bijna allemaal)
Op dimplus staat ie voor 29 pleuro aangekondigd. Dat zijn wel vriendelijkere prijzen dan die 45 pleuro voor eerdere ports. En dat terwijl CV een stuk recenter en beter is.

Ach ja, ik zal Capcom toch nooit begrijpen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasjenl schreef op 04 maart 2004 @ 22:28:
Ik heb ook nog maar eens over de nederlandse BG&E met Ubisoft UK gemaild en het lijkt er inderdaad op dat je toch wel een engelse versie kunt krijgen als je dat wilt:
[...]
Toch wel mooi dat ze nog gehoor geven aan de klachten van een 'klein' landje als Nederland, morgen maar eens in m'n winkel informeren hoe het daar zit met de levering :)
Iemand Ubisoft al gebeld? Geldt dit gewoon voor iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:34
Rajackar, ik denk dat je gewoon op Capcom zult moeten vertrouwen. Ze werken al zwaar lang aan deze game. Dus je hoeft geen RE3 taferelen te verwachten. Daarnaast lijkt iedereen die de game speelt lyrisch te zijn. Ik denk persoonlijk dat het een ultieme survival horror gaat worden. Ik denk namelijk dat er geen punten meer zijn waar je zeker weet dat je veilig bent. Dus blijf je altijd gespannen... Die out-door scenes zijn denk ik ook alleen maar als intro of als valse hoop. Ik heb er iig nog alle vertrouwen in!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disciplus-Simplex
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

JAAAAAAAAAAAAA Burnout 2 PoI is weer te bestellen bij FR voor weinig.

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Disciplus-Simplex schreef op 05 maart 2004 @ 13:35:
Wat heet weinig ? linkje ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:19

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Vanmorgen stond hij nog "tijdelijk niet leverbaar" op de site, en in de winkels stond hij ook niet in de computer (heb even rondgebeld).

Nu ook meteen maar besteld :) binnenkort even ophalen!

Kost dus €14.99 , maar dat had je zelf ook wel kunnen vinden op de site ;)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 07:48

TdV

Goed dat je het even zegt; heb hem meteen besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GVD wat is dit voor bullshit, ik burnout 2 aan tasje toevoegen wil ik order afmaken staat er niks in grrrrrrrr.

Is dat kutding soms op maar is de site niet up to date ?

En ja hoor 30 minuten later staat er eindelijk dat ie niet meer leverbaar is GVD !!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net met Ubisoft in 'De Meern' en die zeggen mij in ieder geval dat deze informatie niet klopt over 'NL versie opsturen, UK versie ontvangen'. Dat Ubisoft nummer in Huizen werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 15:47

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Burnout 2 is weer op. Grrr....

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

jah :( ikke wil ook burnout 2....

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zo, ben weer terug uit Egypte :) (al paar daagjes eigenlijk)
Burnout 2 en Animal Crossing dus eindelijk binnen gekregen (net voor ik wegging) en ze bevallen echt super. Van Burnout wist ik het al, maar Animal Crossing wist ik niks van. Wat een ongelovelijk lelijk spel, maar toch erg leuk. Alleen wel jammer dat ik nu letterlijk tot morgen moet wachten op een brief, maar aan de andere kant is dat wel weer erg cool :)

[edit]
Kan je eigenlijk nog de naam van de stad en/of karakter veranderen naderhand?

Tnx Hiv :)

[ Voor 12% gewijzigd door Aikon op 05-03-2004 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 13:06

NoTimeRemains

I know

ik stuur je geld zo snel mogelijk op ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 15-09 19:54

jasjenl

Liab A Tymo

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 15:47:
Ik ben net met Ubisoft in 'De Meern' en die zeggen mij in ieder geval dat deze informatie niet klopt over 'NL versie opsturen, UK versie ontvangen'. Dat Ubisoft nummer in Huizen werkt niet.
Hm, wel vaag weer allemaal dan.. Je hebt er bij dat nummer in Huizen wel aan gedacht dat je die 31 aan het begin moet vervangen door een 0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yip, 035 ipv 3135, maar ik heb ze allebei geprobeerd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTW weet iemand of de Nederlandse versie van Sphinx 60 Hz ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moe'k ff kijken zo, ik zit op mijn werk! Kun je dat zien doordat 'ie erom vraagt bij het opstarten? Want dat doen ze niet allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meestal staat het wel in het boekje! Maar als je de B-button inhoudt met opstarten dan vraagt ie er ook om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
En als je een RGB-Kabel hebt en altijd (waar mogelijk) 60Hz gebruikt.
Dan zie je het vanzelf bij het opstarten, komt automatisch in beeld.

Ook zonder B indrukken.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 16:55:
Yip, 035 ipv 3135, maar ik heb ze allebei geprobeerd :).
En toch zie je op de site van gcshop dat je je Nederlandse versie gewoon om kunt ruilen door hem naar ubi-soft te sturen. Blijkbaar is niet iedereen bij ubisoft er van op de hoogte maar het is toch echt zo. Ik ga het iig zo snel mogelijk doen :)
Beyond Good & Evil omruilactie
Voor iedereen die de (Nederlandse) GameCube-versie van Beyond Good & Evil heeft besteld, is het nu mogelijk om het spel terug te sturen naar UbiSoft in ruil voor een Engelse versie. Het spel kan worden gestuurd naar:

UbiSoft
Rijnzathe 7A4
3454 PV De Meern

Vermeld er even bij dat je mee wilt doen aan de omruilactie en vergeet uiteraard niet je adres bij te sluiten.
Misschien alleen voor lui die hem bij gcshop gekocht hebben? Maar dat lijkt me toch sterk?

Btw RE4 ziet er echt :9~ uit. Naar wat ik er tot nu toe van gezien heb is het alles dat de andere RE's waren, maar nog meer :D

[ Voor 46% gewijzigd door Ecco op 06-03-2004 12:23 ]

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

BG&E einde is wel stoere shit :D
Enige is dat ik het niveau van BG&E kwa moeilijkheidsgraad niet hoog genoeg vond, maar een goeie game is het zekers. Hij is ook te kort , ik was rond / binnen 10 uur klaar :( ik had toch echt aardig wat parels over dus....
Anyway zoals ik al zei wel een HELE goeie game.

Heb net Resident Evil 0 binnen gehad(14 euro ofzo), maar ga ze denk ik maar allemaal sparen.
Als ik ze allemaal wil spelen welke volgorde is het best?
RE1, RE2, RE3, RE0 ? (Code V. erbuiten gelaten)
heb ooit RE1 en 3 gedaan maar noit veel :)

[ Voor 48% gewijzigd door Max|Burn op 06-03-2004 13:35 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op 06 maart 2004 @ 13:22:

Heb net Resident Evil 0 binnen gehad, maar ga ze denk ik maar allemaal sparen.
Ik heb ze zelf in de volgende vogorde gespeeld:
RE1, RE0, RE2, RE3 en ik ga binnenkort aan Code Veronica beginnen. RE0 bevat voornamelijk spoilers over RE1, dus je kunt hem makkelijk voor de andere spellen spelen. RE3 kan mij eigenlijk niet zo heel erg boeien, dus ik ben er dan ook nog niet zo heel ver in(half uur spelen ongeveer). De Nemesis is veel te irritant.

Hopelijk krijgt de GC of zijn opvolger ooit nog eens een poort van Outbreak, dat lijkt me een van betere spin-offs van de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds vorige week ff de Zelda Collectors Disc weten te bemachtigen bij de Gameshop in Hengelo ( twente ) , ben daar oud werknemer geweest, dus kreeg ik em mee voor een zacht prijsje :P

Alleen 1 probleempje, ik kreeg em in zo'n " inklik-systeem-houdertje "
(die je dus ook hebt bij windwaker limited edition, en bij de double dash pack)

Dus ik heb ff een Cube-hoesje gebietst , maarja zonder frontje natuurlijk
Heb al gekeken online naar voorkantjes voor games enzo, maar die zijn niet echt high quality natuurlijk.

Zijn er hier mensen met die (pal)promotional disc ? zo ja.. ook met scanner ? :D
Zou iemand die dan voor mij willen inscannen ( ik kan em zelf wel resizen naar hoesjes formaat enzo)
iig bedankt :)

(btw, zal zo ff foto's posten van mijn "cube-vakantie :D "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Zijn er meer mensen al verrast met de Zelda Collector's disc van het [N]Gamer Magazine? Ik vond hem gisteren in de brievenbus :)

Ik had hem nog lang niet verwacht, toch fijn als een keer iets lekker snel geregeld is :*)

[extra]
Ik had op 12 feb. online een abonnement afgesloten, en enkele dagen later was het geld afgeschreven. Volgens hun voorwaarden zou ik 4 weken na betaling ongeveer de disc kunnen verwachten, dus ik ga bellen dat ie een week of 2 te vroeg is :( :+
[/extra]

[ Voor 39% gewijzigd door Twee Dee op 06-03-2004 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee Dee, zit hij bij jou in zo'n hoesje ? ( read mijn post hierboven btw :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Twee Dee schreef op 06 maart 2004 @ 14:07:
Zijn er meer mensen al verrast met de Zelda Collector's disc van het [N]Gamer Magazine? Ik vond hem gisteren in de brievenbus :)
Er is een hele dikke lading discs rondgegaan.
Ik heb hem ook, en op dezelfde dag WillyBubba ook denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
MaxBurn schreef op 06 maart 2004 @ 13:22:
Enige is dat ik het niveau van BG&E kwa moeilijkheidsgraad niet hoog genoeg vond, maar een goeie game is het zekers. Hij is ook te kort , ik was rond / binnen 10 uur klaar :( ik had toch echt aardig wat parels over dus....
Anyway zoals ik al zei wel een HELE goeie game.

Heb net Resident Evil 0 binnen gehad(14 euro ofzo), maar ga ze denk ik maar allemaal sparen.
heb ooit RE1 en 3 gedaan maar noit veel :)
Het einde was wel stoer, maar...
tegelijkertijd ook kut. Je raakt toch gehecht aan die ouwe knorrepot :P Was waarschijnlijk iets voor een vervolg; maar ik vraag me zwaar af of die er ook komt na de tegenvallende verkopen.

Verder, ik speelde hem uit in 12 uur en had _alles_. Dus dat was jammer ja. Maar ik ben alweer opnieuw begonnen :P

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:39

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo, weer ff PoP gedaan. Ik moet zeggen, dat hele rennen/klimmen/springen etc is echt cool gedaan, maar dat vechten is soms wel _erg_ irritant hoor, met name de camera dan. En het feit dat ze ingolven komen, soms duurt het maar en duurt het maar. Maar goed, zeker wel een goeie game :)

En idd, ik heb m`n (tweede) zelda CE binnen. Ik wil em wel verkopen, maar dit weekend ligt m`n mailserver plat dus als iemand interresse heeft, vanaf maandag mailen aub :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Willybubba schreef op 06 maart 2004 @ 15:15:
En idd, ik heb m`n (tweede) zelda CE binnen. Ik wil em wel verkopen, maar dit weekend ligt m`n mailserver plat dus als iemand interresse heeft, vanaf maandag mailen aub :)
uhm, mailserver is plat voor werkzaamheden..ze kunnen je gerust mailen, mail verdwijnt niet hoor..wordt gewoon opgehoopt :P

[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 06-03-2004 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Camera's in dit soort games zullen altijd zo blijven, het is of dit, of 3D sidescrollers. Ik vind de camera in PoP echt top. Gevechten kunnen inderdaad pittig worden, maar alles is te doen uiteindelijk, gewoon veel dodgen en blocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Nou... stond in de nieuwsbrief "Zo veel mogelijk" bla bla zwets... dus ik neem het zekere voor het onzekere.

@ Farting Bob: Ik speel nog steeds door, dus het is zeker wel de moeite :) De camera verplaatst zich af en toe gewoon op een erg ongunstig moment. De gevechten zijn idd te doen, niet altijd even handig maar te doen.

[ Voor 53% gewijzigd door Willybubba op 06-03-2004 15:27 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:39
Bah :(

Vandaag dus heel Maastricht door gelopen. Burnout 2 is nergens te krijgen.
Niet bij de 3 freerecordshops
niet bij dixons
niet bij Bart Smid
niet bij E-plaza

En verder vind ik em alleen bij bol.com, maar daar is hij €70 d8 k.
Ik ga maar een rondneuzen voor een tweede hansje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 16:34
BO2 is goed. Jammer voor mij dattie nu ook als PAL zo cheap is... Maar ja can't win em all

Wanneer komt MGS:TTS eigenlijk uit? Daar hebbik nl. wel zin in

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

26 maart als ik me niet vergis. PAL versie dan he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals beloofd ff een paar foto's van het avondje gamen bij mijn ouderlijk huis :+

4 vrienden, mn vriendin en ik, tv van boven halen, kubus aansluiten, 4 controllers erin, bier, games, en gezelligheid

resultaat -->

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/martbijl/Temp/gamen_01.jpg

Chris

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/martbijl/Temp/gamen_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/martbijl/Temp/gamen_03.jpg

"de" 4 vrienden ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/martbijl/Temp/gamen_04.jpg

het spel : " beuk Mart de baan af "

aangezien ik veel te veel punten had, vonden ze het nodig de volgende 5 games ervoor te zorgen dat ik in het water donderde :/
Check ook player 3, die dus 13k+ punten heeft, de rest staat bovenaan te wachten totdat ik klaar ben met mn jump :D

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/martbijl/Temp/gamen_05.jpg

Wazige ik.. :X

vriendin was douchen op dat moment , dus staat er niet bij 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

edit: ben blijkbaar met t verkeerde been uit bed gestapt vandaag

[ Voor 93% gewijzigd door Max|Burn op 06-03-2004 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op 06 maart 2004 @ 18:39:
ik heb t niet zo op "kijk es wat ik heb" posts of "kijk es hoeveel punten ik heb tegen 3 vrienden" posts.
kan mn hele huis wel posten met alle tech shit, zijn we morgen ook nog niet klaar.
omfg, stil es ofzo ?
ik laat ff foto's zien van een avondje gamen, dat andere mensen misschien leuk vinden om te zien.. moet je het meteen weer de grond in boren ofzo ?

game es niet zovaak en volg een cursus " hoe kan ik normaal communiceren met mensen "

en btw, het was niet eens de opzet om te laten zien _ hoeveel punten ik wel niet heb _

dat is de complete essentie niet eens, dat maak jij ervan, dus stil en ga lief spelen :>

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 18:23:
Zoals beloofd ff een paar foto's van het avondje gamen bij mijn ouderlijk huis :+

4 vrienden, mn vriendin en ik, tv van boven halen, kubus aansluiten, 4 controllers erin, bier, games, en gezelligheid

resultaat -->

[afbeelding]

Chris

[afbeelding]

[afbeelding]

"de" 4 vrienden ;)

[afbeelding]

het spel : " beuk Mart de baan af "

aangezien ik veel te veel punten had, vonden ze het nodig de volgende 5 games ervoor te zorgen dat ik in het water donderde :/
Check ook player 3, die dus 13k+ punten heeft, de rest staat bovenaan te wachten totdat ik klaar ben met mn jump :D

[afbeelding]

Wazige ik.. :X

vriendin was douchen op dat moment , dus staat er niet bij 8)
Dope ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 18:43:
[...]
game es niet zovaak en volg een cursus " hoe kan ik normaal communiceren met mensen "

en btw, het was niet eens de opzet om te laten zien _ hoeveel punten ik wel niet heb
laat maar?
persoonlijk iemand afkraken zal helpen ..

[ Voor 61% gewijzigd door Max|Burn op 06-03-2004 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disciplus-Simplex
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

MaxBurn schreef op 06 maart 2004 @ 18:39:
ik heb t niet zo op "kijk es wat ik heb" posts of "kijk es hoeveel punten ik heb tegen 3 vrienden" posts.
kan mn hele huis wel posten met alle tech shit, zijn we morgen ook nog niet klaar.
Laat die gast toch z'n foto's posten en bewaar dat gefrustreerde maar voor je lief dagboek.

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Disciplus-Simplex schreef op 06 maart 2004 @ 18:54:
[...]
Laat die gast toch z'n foto's posten en bewaar dat gefrustreerde maar voor je lief dagboek.
ben helemaal niet gefrustreerd, reageer nu misschien wat overdreven maar ach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op 06 maart 2004 @ 18:52:
[...]

Als ik hier wat pics douw van ik en wat gasten die dronken zitten te cuben kan je je afvragen wat de waarde daarvan is voor andere mensen.
Ik vind het persoonlijk wel erg tof om te weten hoe het er bij andere mensen aan toe gaat, maar anyway, ik ga niet verder op je in, aangezien jij echt zo'n moderator-wannabee wilt zijn hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Maxburn doe ff niet zo ongelovelijk kansloos aub :{

@M4rt: stoer, doe ik hier ook weleens, 3 vrienden uitnodigen en dan Mario Karten. Of ik neem m'n cube mee naar m'n stam'kroeg' en sluit hem aan op de beamer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 18:58:
[...]
aangezien jij echt zo'n moderator-wannabee wilt zijn hier.
flame vooral door, lekker gezellig.
iig sorry ofzo mensen ik zal wel kriegel zijn vandaag :S :)

ontopic:
ben ik de enige die mgs:tts , ook al zijn de graphics :9~ en de AI veeel beter etc, het niet het kopen waard vind omdat ie bijna dezelfde game tig jaar geleden al op de psx1 heeft gespeeld..?

[ Voor 8% gewijzigd door Max|Burn op 06-03-2004 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aikon schreef op 06 maart 2004 @ 18:58:
Maxburn doe ff niet zo ongelovelijk kansloos aub :{

@M4rt: stoer, doe ik hier ook weleens, 3 vrienden uitnodigen en dan Mario Karten. Of ik neem m'n cube mee naar m'n stam'kroeg' en sluit hem aan op de beamer :)
was niet de bedoeling stoer te zijn, meer om indruk te geven hoe het er bij mij aan toegaat :)

btw, paar dagen geleden sonic mega collection gehaald en sega soccer slam, 2 erg vette discs :)
alleen wel klote om 30 keer een game te moeten starten om bepaalde hidden games te unlocken :(

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Met stoer bedoel ik gewoon 'leuk'. Niks anders hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Zeg, wel wat aardiger doen tegen de Godfather van dit topic he! :( ;)

Aikon: wat is je naam/town in AC, stuur ik ff een kadootje :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Aikon en Kenker (don't ask :P)

Ben benieuwd :)

Hoe maak je eigenlijk goede brieven, want ik had er 2 gestuurd en 1 was boos op me omdat de brief zo dom was en de ander snapte er ook al weinig van. Doe ik een kadootje erbij vind ik die de volgende dag op de vuilnisbelt ;(

[ Voor 71% gewijzigd door Aikon op 06-03-2004 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Aikon schreef op 06 maart 2004 @ 19:35:

Hoe maak je eigenlijk goede brieven, want ik had er 2 gestuurd en 1 was boos op me omdat de brief zo dom was en de ander snapte er ook al weinig van. Doe ik een kadootje erbij vind ik die de volgende dag op de vuilnisbelt ;(
Ik snap dus nog steeds geen reet van dit soort posts :X
Maar het lijkt me wel erg leuk, welk spel is dit nu eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Het gaat over AC, Animal Crossing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

DIe is in NL nog niet normaal te krijgen of wel?

en is dat dan online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 12:34

admiral866

The King Personality Disorder

MaxBurn schreef op 06 maart 2004 @ 19:01:
[...]

flame vooral door, lekker gezellig.
iig sorry ofzo mensen ik zal wel kriegel zijn vandaag :S :)

ontopic:
ben ik de enige die mgs:tts , ook al zijn de graphics :9~ en de AI veeel beter etc, het niet het kopen waard vind omdat ie bijna dezelfde game tig jaar geleden al op de psx1 heeft gespeeld..?
Mja ik vind van MGS het sterke punt het verhaal en de goede uitvoering van het stealth genre. Maar aangezien het verhaal dus niet helemaal veranderd is en het stealth genre niet echt meer zo vernieuwend is als toen, ben ik er minder enthousias over :(.
Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 18:58:
[...]

Ik vind het persoonlijk wel erg tof om te weten hoe het er bij andere mensen aan toe gaat, maar anyway, ik ga niet verder op je in, aangezien jij echt zo'n moderator-wannabee wilt zijn hier.
Goed plan :) Ik zal volgende keer es wat posten als ik er aan denk ik fotos te maken

[ Voor 23% gewijzigd door admiral866 op 06-03-2004 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 12:34

admiral866

The King Personality Disorder

.

[ Voor 99% gewijzigd door admiral866 op 06-03-2004 20:08 . Reden: ho, even vergeten dat ik hier niet kan deleten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Aikon schreef op 06 maart 2004 @ 19:35:

Hoop dat je deze nog niet hebt, anders heb je pech :P

9rvO&8haB5dWAA
swwa8r#veir&d3

O zou ook een 0 kunnen zijn

Voor het eerst dat ik groen gras ipv sneeuw zie trouwens (ja tijdje niet meer gespeeld :P).
:D Zijn een aantal regels voor geloof ik, oa vermelden van jouw naam, die van de ontvanger, de plaats waar je woont en verder woordjes als love/happy/friends/etc. en geen fouten in de grammatica/spelling maken.

Heb overigens een chagrijn die in mn dorp woont flink uitgescholden maar daar heb ik verder niets van gemerkt (hij woont er nog steeds :P)

[ Voor 3% gewijzigd door Dyxtra op 06-03-2004 20:26 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:40

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik heb gisteren de Zelda collectors disk van N-gamer (dat tijdschrift) ontvangen.

Nu heb ik dus 3x Zelda OOT (origineel op de N64, bonusdisk van TWW en nu de collectors disk)

Ik ben begonnen met Majora's mask te spelen. Ik vind het best wel irritant dat je niet zomaar even kan opslaan, en dat wanneer je dat doet ook al je items weer verliest, je bent dus gedwongen om steeds voor langere periodes achter elkaar te spelen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan wel zomaar even opslaan bij dat uilenbeeld, door er met je zwaard tegenaan te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo... net ff m`n preorder van MGS:TTT betaald. Nooit het origineel gespeeld dus voor mij is het het zeker waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op 06 maart 2004 @ 20:46:
Zo... net ff m`n preorder van MGS:TTT betaald. Nooit het origineel gespeeld dus voor mij is het het zeker waard :)
ook veel van gehoord ja, ik heb em ook niet gespeeld, is het een aanrader ?
heb nog een 50 euro bon liggen voor dixons namelijk, en ik was wel van plan een cube game te gaan halen, ik twijfel alleen nog tussen, burnout2 en mgs:ttt

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MGS TT is echt een supergame, veel verhaal, en dikke actie.

echt er is geen verhaal waarin je meer genaaid word dan hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaara, enig idee wanneer hij uitkomt ? ben de laatste tijd beetje achtergebleven op al het cube-geweld ;( (te druk met stage)

Heb amper tijd om te spelen, dus moet ik hier wat meer hulp vragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 21:18:
Gaara, enig idee wanneer hij uitkomt ? ben de laatste tijd beetje achtergebleven op al het cube-geweld ;( (te druk met stage)

Heb amper tijd om te spelen, dus moet ik hier wat meer hulp vragen :P
Ik dacht 28 maart.. maar het kan iets eerder zijn.

Echt ik heb net MGS2 op de xbox uitgespeeld en hij is echt super, dus ik heb helemaal zin in MGS1 op de cube :D (blijft de beste Metal Gear)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
Ik had een vraagje aan jullie
Kan 1 van jullie zien aan deze advertentie of deze game nu PAL is?
Of verkoopt amazon alleen NTFS games
het gaat om Burn out 2

http://www.amazon.co.uk/e...62VSJ/026-9864897-4855651

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pittie schreef op 07 maart 2004 @ 03:25:
het gaat om Burn out 2

Is de US versie, ander plaatje hebben die op het hoesje

Edit (Europese):
Afbeeldingslocatie: http://www.lamstraal.demon.nl/burnout2_box.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 03:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
ah oke, thx
Dan wordt het dus niet die :(

offtopic
tis niet normaal dat ik nu al achter de pc zit, maar dat is omdat er f1 was he ;)
Enne Schumi wint :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 14:12:
Twee Dee, zit hij bij jou in zo'n hoesje ? ( read mijn post hierboven btw :) )
Even laat nog: Het is met een hoesje net als de normale hoesjes :P

Heb hem er nog niet uitgehaald, ben nog even bezig met Zelda TWW (en ik heb al een hoop gevaren, maar heb er echt nog geen problemen mee, heb 3 triforce stukjes en 5 charts die ik ga ontcijferen).

Burnout 2 is nu ook voor cheapo in de bestelling bij FRS, ik hoop dat dit wel een game is die je ook eventjes kan spelen (en die je dan niet wil/kan wegleggen :9 ).

@GC-party-pics: Ziet er gezellig uit, ik heb helaas niet zo snel meer 4 vrienden bij elkaar die dan ook nog eens GC als hobby hebben. Vrienden zitten overal en nergens en we zijn allemaal druk bezig met studie, werk, sport, huisje boompje beestje enz, en de ene keer dat je dus iets afspreekt heb je zoveel te praten dat er geen spelletje tussen kan komen.

[oude zak modus]
Jeetje wat was het toch heerlijk om jong te zijn, middelbare school, geen verantwoordelijkheden, veel vrije tijd... ohhh, vroegah...
[/oude zak modus]

[ Voor 11% gewijzigd door Twee Dee op 07-03-2004 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Pittie schreef op 07 maart 2004 @ 05:44:
offtopic
tis niet normaal dat ik nu al achter de pc zit, maar dat is omdat er f1 was he ;)
Enne <blaat> wint :D:D
EN BEDANKT! :( *zucht*

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

D³ schreef op 07 maart 2004 @ 12:12:
[...]
Idd zo kwam ik vanmorgen ook achter de winnaar.

Volgende keer aub niet meer doen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op 07 maart 2004 @ 12:12:
[...]
LOL! Yip, what's new! F1 is al een tijdje niet meer 'challenging', het dondert me niet wie wint eigenlijk, mijn 'held' was altijd Hakinnen, maar ik vond het altijd boeiend als er goeie spanning was, als die er niet echt is, is het echt niet boeiend om te kijken. Zo is het al een tijdje dus! Maaja, genoeg over dit OT :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ja je had geluk dat schumacher in zijn Ferrari het hakkinen nog moeilijk kon maken. Als schumacher er toen niet was geweest was het toen ook al boring geweest. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
D³ schreef op 06 maart 2004 @ 20:24:
[...]
Hoop dat je deze nog niet hebt, anders heb je pech :P

9rvO&8haB5dWAA
swwa8r#veir&d3

Hoe de fuck doe je cijfers dan :?
Zal er wel overheen kijken ofzo maar ik zie het dus echt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 11:08
Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 21:25:
[...]

Ik dacht 28 maart.. maar het kan iets eerder zijn.

Echt ik heb net MGS2 op de xbox uitgespeeld en hij is echt super, dus ik heb helemaal zin in MGS1 op de cube :D (blijft de beste Metal Gear)
MGS1 op de MSX jah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Aikon schreef op 07 maart 2004 @ 12:51:
[...]

Hoe de fuck doe je cijfers dan :?
Zal er wel overheen kijken ofzo maar ik zie het dus echt niet...
Staat er ergens bij hoor, moet je op een knop drukken om het toetsenbord te veranderen.

Ik heb hem pas ook weer terug gekocht, maar speel hem niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
D³ schreef op 06 maart 2004 @ 20:24:
[...]

9rvO&8haB5dWAA
swwa8r#veir&d3

In Animal Crossing wordt er geen onderscheid gemaakt tussen de O en de 0. Je kunt ze dus door elkaar halen zonder dat je er iets van zal merken.

Enne Glorix Jim, MGS1 is nooit op de MSX uitgebracht, de MSX kon dat soort 3D-graphics niet aan. ;) Je bedoelt zeker MG1???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee Dee schreef op 07 maart 2004 @ 08:41:
[...]

Even laat nog: Het is met een hoesje net als de normale hoesjes :P

Heb hem er nog niet uitgehaald, ben nog even bezig met Zelda TWW (en ik heb al een hoop gevaren, maar heb er echt nog geen problemen mee, heb 3 triforce stukjes en 5 charts die ik ga ontcijferen).

[oude zak modus]
Jeetje wat was het toch heerlijk om jong te zijn, middelbare school, geen verantwoordelijkheden, veel vrije tijd... ohhh, vroegah...
[/oude zak modus]
@ Zelda Collectors Disc : zou je die kunnen inscannen op akelig hoge dpi ? zou ik fantastisch vinden

@ ouwe zak modus : ik zal je zeggen, dit avondje gamen was voor mij ook zeldzaam, ik doe nu stage, en vrije tijd ho maar, ben blij als ik strax naar het 4e jaar kan :)

ontopic : ga zo maar weer es beginnen met TWW, na em samen met vriendin hebben uitgespeeld wordt het nu maar es tijd om zelf alles te gaan ontdekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 07 maart 2004 @ 12:30:
Ja je had geluk dat schumacher in zijn Ferrari het hakkinen nog moeilijk kon maken. Als schumacher er toen niet was geweest was het toen ook al boring geweest. :P
Mee eens, anders had ik ook niet gekeken hoor, zelfs al is het Hakkinen :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
Ow sorry, daar had ik niet aan gedacht
Excusues voor de f1 fans, die niet zijn opgestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Wat gaat het toch weer allemaal hard met die Gamecube spellen. Heb besloten om tot MGS:TTS geen spellen te kopen omdat er veel te veel goede cds uitkomen en daarnaast nog veel te veel concerten die ik moet bezoeken (nog 12 tussen nu en de zomer ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Laatst online: 15-09 18:13
Pittie schreef op 07 maart 2004 @ 03:25:
het gaat om Burn out 2

volgens mij is het de PAL versie, maar dan van burnout 1 en niet 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Heb daarnet eens even al m'n savegames uitgezocht en een nieuwe backup gemaakt via de USB memory card.. Ben van plan om maar weer eens fanatiek te gaan cuben.. Heb nog zoveel toppers liggen (zoals Zelda, Mario, Eternal Darkness, Metroid, etc) die ik maar half gespeeld heb.. Voor de rest heb ik de laaste tijd maar vrij weinig games meer gekocht..
Wel heb ik van de week nog de Zelda Collector's edition in de bus gehad, waarvoor ik had gekozen bij het Ngamer abbo.. Zwaar kicken om Zelda 1 weer eens te spelen en Zelda 2 had ik nog nooit gespeeld, dus die ga ik binnekort ook maar eens proberen.. :)
Volgende game die ik waarschijnlijk ga aanschaffen zal "Harvest moon: A wonderful life" worden.. Dit spel heb ik een tijd terug voor de gba gekocht en sindsdien compleet verslaafd aan geraakt, dus de gamecube versie zal ook zeker wel iets voor mij zijn.. :)

[ Voor 21% gewijzigd door blakez op 07-03-2004 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Pittie schreef op 07 maart 2004 @ 15:32:
[...]

Ow sorry, daar had ik niet aan gedacht
Excusues voor de f1 fans, die niet zijn opgestaan
Geen probleem. Was maar niet opgestaan omdat mijn vader altijd 's middags kijkt en ik het anders altijd eruit flap. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Eej, ik post ook maar weer eens wat denk ik.. Kheb komende week tot vrijdag vrij zo'n beetje en weinig te doen dus heb zin in een nieuw spel.. weet iemand nog een leuk spel die ik kan huren/kopen? Ik hou van adventure/horror/rpg spellen.. Kheb al eternal darkness, resident evil, monkeyball, metroid, zelda, rogue leader, fzero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

adventure: beyond good and evil (mits nederlands gesproken geen probleem is... anders de engelse ergens ritselen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Die nederlandse versie komt er sowieso niet in.. heb echt een afkeer van nederlands gesproken rotzooi. Game lijkt me wel aardig trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

is er eigenlijk al een nederlandse winkel die de engelse versie heeft liggen?
Lijkt me best een goede business op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 11:08
MetroidPrime schreef op 07 maart 2004 @ 15:11:
[...]

In Animal Crossing wordt er geen onderscheid gemaakt tussen de O en de 0. Je kunt ze dus door elkaar halen zonder dat je er iets van zal merken.

Enne Glorix Jim, MGS1 is nooit op de MSX uitgebracht, de MSX kon dat soort 3D-graphics niet aan. ;) Je bedoelt zeker MG1???
Ja! :) Maaarrrr.. MGS = ook Metal Gear Solid Snake imo
Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2003/all/06/03/562988.jpg

dusss :)

[ Voor 4% gewijzigd door Glorix Jim op 07-03-2004 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Dat zou dan toch MG2SS zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
Kentut schreef op 07 maart 2004 @ 15:46:
[...]

volgens mij is het de PAL versie, maar dan van burnout 1 en niet 2...
Dat zag ik idd vanmiddag ook.
Het is idd Burnout 1. Burnout 2 is tekoop voor $35,-

We zullen maar zeggen dat het te vroeg was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opzoek naar van die goedkope controllers, bv. van bigben. Een paar weken geleden hadden ze die dingen nog bij de dixons voor € 13, daar zat ook een memorycard bij. Maar nu ik ze wil kopen zijn ze nergens meer te krijgen :(

Weet iemand nog een winkel of web-shop hier in Nederland waar ik zoiets kan halen???
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.