damn... te laatDisciplus-Simplex schreef op 04 maart 2004 @ 22:26:
[...]
Bij deze ben je genomineerd voor de beste post sinds tijden. Ga 'em meteen bestellen.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
damn... te laatDisciplus-Simplex schreef op 04 maart 2004 @ 22:26:
[...]
Bij deze ben je genomineerd voor de beste post sinds tijden. Ga 'em meteen bestellen.
IGN heeft 4 nieuwe screens. Daarin komt dat spookhuis uit het eerste filmpje weer terug. Ik denk dat het een "ouderwetse" Resident Evil wordt die zich voor een groot deel binnen afspeelt met een aantal nieuwe elementen en "zombies" die vrij goede AI hebben, in tegenstelling tot in de vorige delen uit de serie. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, dit spel gaat fantastisch worden!rajackar schreef op 05 maart 2004 @ 10:03:
Hmm, ik wordt bij iedere screen die ik zie van RE4 minder vrolijk.
Ik krijg langzaam het idee dat dit gewoon een domme shooter aan het worden is die een RE verhaaltje meekrijgt en supervette graphics heeft.
* rajackar wil de RE4 van de eerste screens en filmpjes terug
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Alleen bij de laatste 2 screens staat een 2004 datum de andere 2 zijn dus al een stuk ouder. Ook schijnt er door capcom mensen gezegd te zijn dat we alles moeten vergeten wat er vorig jaar op de E3 naar buiten is gebracht, en laat dat nu net de RE4 zijn waar ook deze screens uit komen.MetroidPrime schreef op 05 maart 2004 @ 10:23:
[...]
IGN heeft 4 nieuwe screens. Daarin komt dat spookhuis uit het eerste filmpje weer terug. Ik denk dat het een "ouderwetse" Resident Evil wordt die zich voor een groot deel binnen afspeelt met een aantal nieuwe elementen en "zombies" die vrij goede AI hebben, in tegenstelling tot in de vorige delen uit de serie. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, dit spel gaat fantastisch worden!
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
[ Voor 99% gewijzigd door rajackar op 05-03-2004 10:33 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik denk niet dat het een matige game wordt, ik ben alleen bang dat het survival horror gedeelte matig wordt zodat er een goede shooter overblijft en da's voor een verstokte horror fan als ondergetekende moeilijk te verkroppen.schnumi schreef op 05 maart 2004 @ 10:36:
Nou als ik die screens enz zo bekijk en de informatie heb gelezen gaat RE4 echt geen matige RE game worden maar juist een zeer grote verbetering kwa gameplay.
Eindelijk die vage controls weg etc.
Dat zal nog wel meevallen.rajackar schreef op 05 maart 2004 @ 10:39:
[...]
Ik denk niet dat het een matige game wordt, ik ben alleen bang dat het survival horror gedeelte matig wordt zodat er een goede shooter overblijft en da's voor een verstokte horror fan als ondergetekende moeilijk te verkroppen.
Is er al een prijs bekend??rajackar schreef op 05 maart 2004 @ 10:51:
[...]
Ik hoop echt dat jullie gelijk hebben.
Maar eerst kijk ik nog even uit naar Code veronica die precies over een week in nederland verschijnt
[ Voor 39% gewijzigd door Vanitas op 05-03-2004 10:58 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Hmm, toen ik het bericht poste stond er onder de twee rechter screen ook 03/04/2004. IGN heeft kennelijk een foutje gemaakt en het net pas verbeterd.schnumi schreef op 05 maart 2004 @ 10:32:
Nee want kijk maar eens goed naar de datums onder de andere 2.![]()
Die zijn al ouder ze hebben maar 2 nieuwe screens.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik hoop echt dat jullie gelijk hebben.Vanitas schreef op 05 maart 2004 @ 10:48:
[...]
Dat zal nog wel meevallen.
Tis RE en ze zal niet echt veel veranderen.
In de filmpjes laten ze toch altijd het nieuwste en het beste van zo'n spel zien.
Ik maak me er niet echt zorgen over, komt wel goed.
Verwijderd
Op dimplus staat ie voor 29 pleuro aangekondigd. Dat zijn wel vriendelijkere prijzen dan die 45 pleuro voor eerdere ports. En dat terwijl CV een stuk recenter en beter is.Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 11:01:
Ik las ergens dat Code veronica voor 25 euro te koop was/gaat komen (Gamerelease of GCshop oid)
dat lijkt me wel een vette prijsheb ik mn RE collectie nog completer
*heeft ze bijna allemaal)
Verwijderd
Iemand Ubisoft al gebeld? Geldt dit gewoon voor iedereen?jasjenl schreef op 04 maart 2004 @ 22:28:
Ik heb ook nog maar eens over de nederlandse BG&E met Ubisoft UK gemaild en het lijkt er inderdaad op dat je toch wel een engelse versie kunt krijgen als je dat wilt:
[...]
Toch wel mooi dat ze nog gehoor geven aan de klachten van een 'klein' landje als Nederland, morgen maar eens in m'n winkel informeren hoe het daar zit met de levering
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
Verwijderd
Wat heet weinig ? linkje ??Disciplus-Simplex schreef op 05 maart 2004 @ 13:35:
JAAAAAAAAAAAAA Burnout 2 PoI is weer te bestellen bij FR voor weinig.
Vanmorgen stond hij nog "tijdelijk niet leverbaar" op de site, en in de winkels stond hij ook niet in de computer (heb even rondgebeld).Disciplus-Simplex schreef op 05 maart 2004 @ 13:35:
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Goed dat je het even zegt; heb hem meteen besteld.Disciplus-Simplex schreef op 05 maart 2004 @ 13:35:
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 15:06 ]
Verwijderd
... en oranje! :P
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
[ Voor 12% gewijzigd door Aikon op 05-03-2004 16:21 ]
This is the Way.
Hm, wel vaag weer allemaal dan.. Je hebt er bij dat nummer in Huizen wel aan gedacht dat je die 31 aan het begin moet vervangen door een 0?Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 15:47:
Ik ben net met Ubisoft in 'De Meern' en die zeggen mij in ieder geval dat deze informatie niet klopt over 'NL versie opsturen, UK versie ontvangen'. Dat Ubisoft nummer in Huizen werkt niet.
Verwijderd
Verwijderd
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
En toch zie je op de site van gcshop dat je je Nederlandse versie gewoon om kunt ruilen door hem naar ubi-soft te sturen. Blijkbaar is niet iedereen bij ubisoft er van op de hoogte maar het is toch echt zo. Ik ga het iig zo snel mogelijk doen
Misschien alleen voor lui die hem bij gcshop gekocht hebben? Maar dat lijkt me toch sterk?Beyond Good & Evil omruilactie
Voor iedereen die de (Nederlandse) GameCube-versie van Beyond Good & Evil heeft besteld, is het nu mogelijk om het spel terug te sturen naar UbiSoft in ruil voor een Engelse versie. Het spel kan worden gestuurd naar:
UbiSoft
Rijnzathe 7A4
3454 PV De Meern
Vermeld er even bij dat je mee wilt doen aan de omruilactie en vergeet uiteraard niet je adres bij te sluiten.
[ Voor 46% gewijzigd door Ecco op 06-03-2004 12:23 ]
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
[ Voor 48% gewijzigd door Max|Burn op 06-03-2004 13:35 ]
Ik heb ze zelf in de volgende vogorde gespeeld:MaxBurn schreef op 06 maart 2004 @ 13:22:
BG&E einde is wel stoere shit
Heb net Resident Evil 0 binnen gehad, maar ga ze denk ik maar allemaal sparen.
Als ik ze allemaal wil spelen welke volgorde is het best?
RE1, RE2, RE3, RE0 ? (Code V. erbuiten gelaten)
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Twee Dee op 06-03-2004 14:09 ]
Er is een hele dikke lading discs rondgegaan.Twee Dee schreef op 06 maart 2004 @ 14:07:
Zijn er meer mensen al verrast met de Zelda Collector's disc van het [N]Gamer Magazine? Ik vond hem gisteren in de brievenbus
Het einde was wel stoer, maar...MaxBurn schreef op 06 maart 2004 @ 13:22:
BG&E einde is wel stoere shit
Enige is dat ik het niveau van BG&E kwa moeilijkheidsgraad niet hoog genoeg vond, maar een goeie game is het zekers. Hij is ook te kort , ik was rond / binnen 10 uur klaarik had toch echt aardig wat parels over dus....
Anyway zoals ik al zei wel een HELE goeie game.
Heb net Resident Evil 0 binnen gehad(14 euro ofzo), maar ga ze denk ik maar allemaal sparen.
Als ik ze allemaal wil spelen welke volgorde is het best?
RE1, RE2, RE3, RE0 ? (Code V. erbuiten gelaten)
heb ooit RE1 en 3 gedaan maar noit veel
tegelijkertijd ook kut. Je raakt toch gehecht aan die ouwe knorrepot |
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
uhm, mailserver is plat voor werkzaamheden..ze kunnen je gerust mailen, mail verdwijnt niet hoor..wordt gewoon opgehooptWillybubba schreef op 06 maart 2004 @ 15:15:
En idd, ik heb m`n (tweede) zelda CE binnen. Ik wil em wel verkopen, maar dit weekend ligt m`n mailserver plat dus als iemand interresse heeft, vanaf maandag mailen aub
[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 06-03-2004 15:25 ]
Verwijderd
[ Voor 53% gewijzigd door Willybubba op 06-03-2004 15:27 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
[ Voor 93% gewijzigd door Max|Burn op 06-03-2004 19:02 ]
Verwijderd
omfg, stil es ofzo ?MaxBurn schreef op 06 maart 2004 @ 18:39:
ik heb t niet zo op "kijk es wat ik heb" posts of "kijk es hoeveel punten ik heb tegen 3 vrienden" posts.
kan mn hele huis wel posten met alle tech shit, zijn we morgen ook nog niet klaar.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 18:48 ]
Verwijderd
Dope !Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 18:23:
Zoals beloofd ff een paar foto's van het avondje gamen bij mijn ouderlijk huis
4 vrienden, mn vriendin en ik, tv van boven halen, kubus aansluiten, 4 controllers erin, bier, games, en gezelligheid
resultaat -->
[afbeelding]
Chris
[afbeelding]
[afbeelding]
"de" 4 vrienden
[afbeelding]
het spel : " beuk Mart de baan af "
aangezien ik veel te veel punten had, vonden ze het nodig de volgende 5 games ervoor te zorgen dat ik in het water donderde![]()
Check ook player 3, die dus 13k+ punten heeft, de rest staat bovenaan te wachten totdat ik klaar ben met mn jump
[afbeelding]
Wazige ik..![]()
vriendin was douchen op dat moment , dus staat er niet bij
laat maar?Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 18:43:
[...]
game es niet zovaak en volg een cursus " hoe kan ik normaal communiceren met mensen "
en btw, het was niet eens de opzet om te laten zien _ hoeveel punten ik wel niet heb
[ Voor 61% gewijzigd door Max|Burn op 06-03-2004 18:57 ]
Laat die gast toch z'n foto's posten en bewaar dat gefrustreerde maar voor je lief dagboek.MaxBurn schreef op 06 maart 2004 @ 18:39:
ik heb t niet zo op "kijk es wat ik heb" posts of "kijk es hoeveel punten ik heb tegen 3 vrienden" posts.
kan mn hele huis wel posten met alle tech shit, zijn we morgen ook nog niet klaar.
Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
ben helemaal niet gefrustreerd, reageer nu misschien wat overdreven maar ach.Disciplus-Simplex schreef op 06 maart 2004 @ 18:54:
[...]
Laat die gast toch z'n foto's posten en bewaar dat gefrustreerde maar voor je lief dagboek.
Verwijderd
Ik vind het persoonlijk wel erg tof om te weten hoe het er bij andere mensen aan toe gaat, maar anyway, ik ga niet verder op je in, aangezien jij echt zo'n moderator-wannabee wilt zijn hier.MaxBurn schreef op 06 maart 2004 @ 18:52:
[...]
Als ik hier wat pics douw van ik en wat gasten die dronken zitten te cuben kan je je afvragen wat de waarde daarvan is voor andere mensen.
flame vooral door, lekker gezellig.Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 18:58:
[...]
aangezien jij echt zo'n moderator-wannabee wilt zijn hier.
[ Voor 8% gewijzigd door Max|Burn op 06-03-2004 19:02 ]
Verwijderd
was niet de bedoeling stoer te zijn, meer om indruk te geven hoe het er bij mij aan toegaatAikon schreef op 06 maart 2004 @ 18:58:
Maxburn doe ff niet zo ongelovelijk kansloos aub
@M4rt: stoer, doe ik hier ook weleens, 3 vrienden uitnodigen en dan Mario Karten. Of ik neem m'n cube mee naar m'n stam'kroeg' en sluit hem aan op de beamer
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 19:07 ]
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
[ Voor 71% gewijzigd door Aikon op 06-03-2004 19:36 ]
Ik snap dus nog steeds geen reet van dit soort postsAikon schreef op 06 maart 2004 @ 19:35:
Aikon en Kenker (don't ask)
Ben benieuwd
Hoe maak je eigenlijk goede brieven, want ik had er 2 gestuurd en 1 was boos op me omdat de brief zo dom was en de ander snapte er ook al weinig van. Doe ik een kadootje erbij vind ik die de volgende dag op de vuilnisbelt
DIe is in NL nog niet normaal te krijgen of wel?
Mja ik vind van MGS het sterke punt het verhaal en de goede uitvoering van het stealth genre. Maar aangezien het verhaal dus niet helemaal veranderd is en het stealth genre niet echt meer zo vernieuwend is als toen, ben ik er minder enthousias overMaxBurn schreef op 06 maart 2004 @ 19:01:
[...]
flame vooral door, lekker gezellig.
iig sorry ofzo mensen ik zal wel kriegel zijn vandaag![]()
ontopic:
ben ik de enige die mgs:tts , ook al zijn de graphicsen de AI veeel beter etc, het niet het kopen waard vind omdat ie bijna dezelfde game tig jaar geleden al op de psx1 heeft gespeeld..?
Goed planVerwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 18:58:
[...]
Ik vind het persoonlijk wel erg tof om te weten hoe het er bij andere mensen aan toe gaat, maar anyway, ik ga niet verder op je in, aangezien jij echt zo'n moderator-wannabee wilt zijn hier.
[ Voor 23% gewijzigd door admiral866 op 06-03-2004 20:07 ]
[ Voor 99% gewijzigd door admiral866 op 06-03-2004 20:08 . Reden: ho, even vergeten dat ik hier niet kan deleten ]
Hoop dat je deze nog niet hebt, anders heb je pech
Hoe maak je eigenlijk goede brieven, want ik had er 2 gestuurd en 1 was boos op me omdat de brief zo dom was en de ander snapte er ook al weinig van. Doe ik een kadootje erbij vind ik die de volgende dag op de vuilnisbelt
[ Voor 3% gewijzigd door Dyxtra op 06-03-2004 20:26 ]
f.k.a D³
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Verwijderd
Verwijderd
ook veel van gehoord ja, ik heb em ook niet gespeeld, is het een aanrader ?Willybubba schreef op 06 maart 2004 @ 20:46:
Zo... net ff m`n preorder van MGS:TTT betaald. Nooit het origineel gespeeld dus voor mij is het het zeker waard
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 21:05 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik dacht 28 maart.. maar het kan iets eerder zijn.Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 21:18:
Gaara, enig idee wanneer hij uitkomt ? ben de laatste tijd beetje achtergebleven op al het cube-geweld(te druk met stage)
Heb amper tijd om te spelen, dus moet ik hier wat meer hulp vragen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 21:26 ]
Verwijderd
Is de US versie, ander plaatje hebben die op het hoesjePittie schreef op 07 maart 2004 @ 03:25:
Ik had een vraagje aan jullie
Kan 1 van jullie zien aan deze advertentie of deze game nu PAL is?
Of verkoopt amazon alleen NTFS games
het gaat om Burn out 2
http://www.amazon.co.uk/e...62VSJ/026-9864897-4855651
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 03:45 ]
Even laat nog: Het is met een hoesje net als de normale hoesjesVerwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 14:12:
Twee Dee, zit hij bij jou in zo'n hoesje ? ( read mijn post hierboven btw)
[ Voor 11% gewijzigd door Twee Dee op 07-03-2004 08:43 ]
EN BEDANKT!Pittie schreef op 07 maart 2004 @ 05:44:
offtopic
tis niet normaal dat ik nu al achter de pc zit, maar dat is omdat er f1 was he
Enne <blaat> wint :D:D
f.k.a D³
Idd zo kwam ik vanmorgen ook achter de winnaar.
Verwijderd
LOL! Yip, what's new! F1 is al een tijdje niet meer 'challenging', het dondert me niet wie wint eigenlijk, mijn 'held' was altijd Hakinnen, maar ik vond het altijd boeiend als er goeie spanning was, als die er niet echt is, is het echt niet boeiend om te kijken. Zo is het al een tijdje dus! Maaja, genoeg over dit OT :)!
Hoe de fuck doe je cijfers danD³ schreef op 06 maart 2004 @ 20:24:
[...]
Hoop dat je deze nog niet hebt, anders heb je pech
9rvO&8haB5dWAA
swwa8r#veir&d3
O zou ook een 0 kunnen zijn
MGS1 op de MSX jah!Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 21:25:
[...]
Ik dacht 28 maart.. maar het kan iets eerder zijn.
Echt ik heb net MGS2 op de xbox uitgespeeld en hij is echt super, dus ik heb helemaal zin in MGS1 op de cube(blijft de beste Metal Gear)
Staat er ergens bij hoor, moet je op een knop drukken om het toetsenbord te veranderen.Aikon schreef op 07 maart 2004 @ 12:51:
[...]
Hoe de fuck doe je cijfers dan
Zal er wel overheen kijken ofzo maar ik zie het dus echt niet...
In Animal Crossing wordt er geen onderscheid gemaakt tussen de O en de 0. Je kunt ze dus door elkaar halen zonder dat je er iets van zal merken.D³ schreef op 06 maart 2004 @ 20:24:
[...]
9rvO&8haB5dWAA
swwa8r#veir&d3
O zou ook een 0 kunnen zijn
Verwijderd
@ Zelda Collectors Disc : zou je die kunnen inscannen op akelig hoge dpi ? zou ik fantastisch vindenTwee Dee schreef op 07 maart 2004 @ 08:41:
[...]
Even laat nog: Het is met een hoesje net als de normale hoesjes![]()
Heb hem er nog niet uitgehaald, ben nog even bezig met Zelda TWW (en ik heb al een hoop gevaren, maar heb er echt nog geen problemen mee, heb 3 triforce stukjes en 5 charts die ik ga ontcijferen).
[oude zak modus]
Jeetje wat was het toch heerlijk om jong te zijn, middelbare school, geen verantwoordelijkheden, veel vrije tijd... ohhh, vroegah...
[/oude zak modus]
Verwijderd
Mee eens, anders had ik ook niet gekeken hoor, zelfs al is het Hakkinen :)!schnumi schreef op 07 maart 2004 @ 12:30:
Ja je had geluk dat schumacher in zijn Ferrari het hakkinen nog moeilijk kon maken. Als schumacher er toen niet was geweest was het toen ook al boring geweest.
Ow sorry, daar had ik niet aan gedachtEN BEDANKT!*zucht*
volgens mij is het de PAL versie, maar dan van burnout 1 en niet 2...Pittie schreef op 07 maart 2004 @ 03:25:
Ik had een vraagje aan jullie
Kan 1 van jullie zien aan deze advertentie of deze game nu PAL is?
Of verkoopt amazon alleen NTFS games
het gaat om Burn out 2
http://www.amazon.co.uk/e...62VSJ/026-9864897-4855651
[ Voor 21% gewijzigd door blakez op 07-03-2004 16:19 ]
Geen probleem. Was maar niet opgestaan omdat mijn vader altijd 's middags kijkt en ik het anders altijd eruit flap.Pittie schreef op 07 maart 2004 @ 15:32:
[...]
Ow sorry, daar had ik niet aan gedacht
Excusues voor de f1 fans, die niet zijn opgestaan
Ja!MetroidPrime schreef op 07 maart 2004 @ 15:11:
[...]
In Animal Crossing wordt er geen onderscheid gemaakt tussen de O en de 0. Je kunt ze dus door elkaar halen zonder dat je er iets van zal merken.
Enne Glorix Jim, MGS1 is nooit op de MSX uitgebracht, de MSX kon dat soort 3D-graphics niet aan.Je bedoelt zeker MG1???
[ Voor 4% gewijzigd door Glorix Jim op 07-03-2004 17:05 ]
Dat zag ik idd vanmiddag ook.Kentut schreef op 07 maart 2004 @ 15:46:
[...]
volgens mij is het de PAL versie, maar dan van burnout 1 en niet 2...
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq