smoke, in de goeie mortal kombats had je alleen scorp subzero, reptile en smoke
ermac,chameleon etc kwam in de mk3-trilogy versies etc..blah
[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 01-03-2004 08:31 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
smoke, in de goeie mortal kombats had je alleen scorp subzero, reptile en smoke
[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 01-03-2004 08:31 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik vind het echt stom van Ubi dat ze niet eens de Engels versie er bij op hebben gezet.rajackar schreef op 01 maart 2004 @ 10:20:
Heeft iemand btw al een nerderlandse winkel gevonden die BG&E in het engels verkoopt. Dat gedoe met Dimplus was namelijke een misverstand, ze dachten dat ik het over de pc versie had
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Da's op zich geen probleem maar ik heb geen cc en dan is uit het buitenland bestellen plotseling een stuk lastiger. Maar uiteindelijk zal er wel een nederlandse zaak zo slim zijn om voor een paar euro's meer de engelse versie aan te bieden denk ik. En ik heb geduld.schnumi schreef op 01 maart 2004 @ 10:26:
lol lekker handig.Ik denk dat je gewoon pech hebt en dat alles zo is hoor.
Als je perse de engelse versie wil zul je toch een UK versie moeten halen denk ik.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Yep US versie heb je freeloader voor nodig.rajackar schreef op 01 maart 2004 @ 11:24:
nadeel van de US versie is dat je dan weer een freeloader nodig hebt.
De UK versie is gewoon speeldbaar op een NL cube toch?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
[ Voor 31% gewijzigd door Ecco op 01-03-2004 14:11 ]
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Verwijderd
Ik heb bij de media markt een schakel doos gekocht die speciaal voor game consoles enzo was , heeft 3 rgb scart aansluitngen en 2 av-aansluitingen , en je kunt er ook nog een 12 dvd's / games bovenop op bergen.Willybubba schreef op 01 maart 2004 @ 14:00:
OK... vraagje. Ik heb al even gesearched maar er kwam voor mij geen bevredigend antwoord uit dus dan maar ff zo:
Ik zoek een manier waarop ik m'n Cube op RGB Scart kan aansluiten (heb ik momenteel op m'n enige RGB ingang van m'n TV, EXT1) EN m'n DVD speler ook. Oftewel, ik zoek een goeie RGB switch / splitter. Iemand enige ervaring ermee, of aanraders?
Verwijderd
Noob Saibotspaceboy schreef op 29 februari 2004 @ 23:03:
[...]
Ik bedenk me net, die ninja-figuur wordt vaker gebruikt in MK:
Je hebt dus Sub-Zero:
[afbeelding]
(the ice-master)
Scorpion:
[afbeelding]
"GET OVER HERE!"
Reptile:
[afbeelding]
Chameleon:
[afbeelding]
Het figuur "Rain" ziet er trouwens ook zo uit maar is ook niet speelbaar volgens mij.
Ermac:
[afbeelding]
Vergeet ik nu nog iemand?
nu maar hopen dat iemand de hint oppakt en zo'n inkoopactie begintschnumi schreef op 01 maart 2004 @ 11:29:
[...]
Yep US versie heb je freeloader voor nodig.
UK versie is gewoon PAL voor zover ik weet dus die kun je gewoon spelen.
Toen ik vorig jaar met school naar Engeland was geweest had ik daar nog twee games gekocht.rajackar schreef op 01 maart 2004 @ 11:24:
nadeel van de US versie is dat je dan weer een freeloader nodig hebt.
De UK versie is gewoon speeldbaar op een NL cube toch?
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
OK... Zeker weten RGB? En weet je toevallig ook een merk / type?Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 14:09:
[...]
Ik heb bij de media markt een schakel doos gekocht die speciaal voor game consoles enzo was , heeft 3 rgb scart aansluitngen en 2 av-aansluitingen , en je kunt er ook nog een 12 dvd's / games bovenop op bergen.
Was meen ik 29,99. kunt hem vinden op de games afdeling.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Daar kan ik zo ff niet naar kijken , zit @ stage, maar gebruik er zelf thuis een van.Willybubba schreef op 01 maart 2004 @ 14:57:
[...]
OK... Zeker weten RGB? En weet je toevallig ook een merk / type?
oftewel Tobias Boon
[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 01-03-2004 15:36 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Max|Burn op 01-03-2004 15:36 ]
Hoe aan te sluiten op je GC?Reignman schreef op 29 februari 2004 @ 19:08:
Is dit een vervanger voor de BBA..??
[afbeelding]
http://www.linksys.com/splash/gameadapters_splash.asp
De WGA11B kost 67 euro en de WGA54G kost 94 euro...
waarschijnlijk de BBA erop aan sluiten
-Xbox Gamertag: Dbongers
Nee dat ding sluit je op de bba aan
Ik wil je feest niet bederven maar dat is de adviesprijs
oeh, dan heb ik mazzel dat ik 'm niet gekocht hebMaxBurn schreef op 01 maart 2004 @ 18:22:
Ik wil je feest niet bederven maar dat is de adviesprijs
je zie hem bij veel webwinkels voor 23 euro enzo...
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Net smoke?MaxBurn schreef op 01 maart 2004 @ 15:35:
[...]
oftewel Tobias Boonde 2 namen van de main ontwikkelaars
inderdaad ben ik ook vergeten..alhoewel dat net smoke was...
TOASTYYYY!
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Omdat het slecht verkocht in Amerika dacht ik. Prince of Persia verkocht ook niet heel goed en is daarom ook wat goedkoper. Maar BG&E slaat wel alles ja..daFubar schreef op 01 maart 2004 @ 23:12:
waarom is beyond good and evil meteen al zo goedkoop?
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Heb er nog "2" voor je nl. Cyrax en die andere cyber-ninja.spaceboy schreef op 29 februari 2004 @ 23:03:
[...]
Ik bedenk me net, die ninja-figuur wordt vaker gebruikt in MK:
Je hebt dus Sub-Zero:
[afbeelding]
(the ice-master)
Scorpion:
[afbeelding]
"GET OVER HERE!"
Reptile:
[afbeelding]
Chameleon:
[afbeelding]
Het figuur "Rain" ziet er trouwens ook zo uit maar is ook niet speelbaar volgens mij.
Ermac:
[afbeelding]
Vergeet ik nu nog iemand?
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
mja dat waren robots. Die andere bot was trouwens Sektor.Copycat schreef op 01 maart 2004 @ 23:17:
[...]
Heb er nog "2" voor je nl. Cyrax en die andere cyber-ninja.
En sorry van dat geblaat van die draadloze netwerkadapter.
dr kwam toch rook vanaf heheReCreator schreef op 01 maart 2004 @ 23:08:
[...]
Net smoke?
Die kerel was helemaal zwart...:P contouren...
[ Voor 44% gewijzigd door Max|Burn op 02-03-2004 10:29 ]
En wat zegt dit
Ik kan het filmpje niet kijken, omdat ik op mijn werk zit, dus weet niet precies waar het is. Zo te zien kom je net de 'tunnel' uit. Heb de challenge al wel gehaald, dus zal het proberen uit te leggen.spaceboy schreef op 01 maart 2004 @ 22:15:
philip, of andere SSX-spelers, hier 'n probleempje... ik probeer die f@#$ckin challenges uit te voeren, ben nu op Peak 2 bezig. Een challenge hier is dat je door 38 poortjes moet. Op een gegeven moment kom je hier:
[afbeelding]
Tussen de poortjes door is geen probleem, maar daarna ga ik OF op m'n bek OF gelijk OUT OF BOUNDS... waar the FUCK moet ik heenspringen? links, rechts, midden? je ziet namelijk niets en remmen is er niet bij, want je valt gegarandeerd...
(ter verduidelijk heb ik 't ook effe op film (hier is de link) gezet, de kwaliteit is niet geweldig, maar het geeft een beeld waar het is)
[ Voor 12% gewijzigd door tjempjun op 02-03-2004 11:50 ]
iddWillybubba schreef op 02 maart 2004 @ 10:23:
Dat heb ik precies hetzelfde! PoP ga ik wel doen als ik BG&E uitgespeeld heb...
[ Voor 66% gewijzigd door Glorix Jim op 02-03-2004 11:49 ]
Verwijderd
Ik kan er nog niets over zeggen, BG&E ben ik pas in de fabriek. Verhaal is inderdaad iets beter, maar dat vond ik bij PoP ook allesbehalve nodig. Het zijn verschillende gametypes.Glorix Jim schreef op 02 maart 2004 @ 09:26:
Ik vind BG&E zo hard roelen.. t boeit me nu al meer dan PoP en dat terwijl ik nog wel de nederlandstalige BG&E aan t spelen ben! Ik stoor me er zowieso al niet meer aan en eigenlijk vind ik t zelfs geinig.
Het verhaal is echt zo meeslepend, je wilt gewoon weten wat er nog meer te wachten staat en wat je allemaal moet doen. De graphics zijn ook echt super en voor mijn gevoel loopt dit spel soepeler dan PoP want daarmee had ik t gevoel alsof ik telkens in slowmotion speelde.
Hmm, ik vind PoP al geweldig, ga BG&E erna doen... Komt nog een plezierige tijd voor mij danGlorix Jim schreef op 02 maart 2004 @ 09:26:
Ik vind BG&E zo hard roelen.. t boeit me nu al meer dan PoP en dat terwijl ik nog wel de nederlandstalige BG&E aan t spelen ben! Ik stoor me er zowieso al niet meer aan en eigenlijk vind ik t zelfs geinig.
Het verhaal is echt zo meeslepend, je wilt gewoon weten wat er nog meer te wachten staat en wat je allemaal moet doen. De graphics zijn ook echt super en voor mijn gevoel loopt dit spel soepeler dan PoP want daarmee had ik t gevoel alsof ik telkens in slowmotion speelde.
Verwijderd
Verwijderd
Ander vraagje: het is niet mogelijk om in PoP iets van subtitles aan te zetten? Af en toe zit ik met een boel achtergrondgeluid, en kan ik geen yota verstaan van wat Prinsje in zichzelf loopt te murmelen... zeer storend.Kentut schreef op 02 maart 2004 @ 15:16:
Echt slecht vind ik het niet, alleen bij de gesprekken is de mindere kwaliteit (duidelijk) merkbaar.
... en oranje! :P
Inderdaad, daar heb ik ook last van, stemmen verzuipen in het andere lawaai. je kan in het optiemenu alle andere geluiden zachter zetten en de stemmen harder, dat scheelt al wat.iNSaNe-oNe schreef op 02 maart 2004 @ 15:39:
[...]
Ander vraagje: het is niet mogelijk om in PoP iets van subtitles aan te zetten? Af en toe zit ik met een boel achtergrondgeluid, en kan ik geen yota verstaan van wat Prinsje in zichzelf loopt te murmelen... zeer storend.
Woei, binnenkort Resident Evil 4 filmpjeMarch 01, 2004 - The Resident Evil hype machine has crossed the Pacific and landed in the Land of the Rising Sun (where the Sun has, strangely enough, actually been rising, in place of the expected non-stop rain and clouds).
The latest batch of Japanese game magazines set for publication in the coming weeks are to include details on Resident Evil 4, titled Biohazard 4 over there. Last week's Famitsu hinted that it would be sharing lots of details on the game in its coming issue, due for release this Friday. We expect other magazines to follow, either this week or next.
Even better is some news from the editors of Famitsu Wave, a DVD magazine that sees a new issue every two months. The May issue of the magazine, set for release on 3/30, will contain a movie of Resident Evil 4, along with footage of Killer 7.
Famitsu Wave, which has readership in the hundreds of thousands, tends to get some big exclusives, including, a few months back, the first footage of Final Fantasy XII. This time around, it looks like GameCube owners have reason to pick up the issue. Check with your import shop if they'll be stocking the May issue of Famitsu Wave.
Verwijderd
Kwestie van geluid afstellen! Stemmen hoger dan muziek en gamegeluiden.iNSaNe-oNe schreef op 02 maart 2004 @ 15:39:
[...]Ander vraagje: het is niet mogelijk om in PoP iets van subtitles aan te zetten? Af en toe zit ik met een boel achtergrondgeluid, en kan ik geen yota verstaan van wat Prinsje in zichzelf loopt te murmelen... zeer storend.
[ Voor 32% gewijzigd door Willybubba op 02-03-2004 23:07 ]
sja das alleen nuttig als je of een warez-sletje bent of je origineel is stuk en je heb TOEVALLIG een backup op je hdd....rajackar schreef op 02 maart 2004 @ 19:26:
de eerste werkende GC emulator.
[ Voor 53% gewijzigd door Max|Burn op 03-03-2004 08:17 ]
Ooit gehoord van demo's? Nintendo levert lekker weinig demo-discs dus moeten we vaak een spel maar 'op de gok' kopen, als je daar warez voor gebruikt ben je geen sletje imho. Sowieso vind ik je uiting van antipathie tegen warez nogal triest, wedden dat ik op jouw pc warez aantref, om maar te beginnen met je windowsMaxBurn schreef op 03 maart 2004 @ 07:25:
[...]
sja das alleen nuttig als je of een warez-sletje bent of je origineel is stuk en je heb TOEVALLIG een backup op je hdd....
denk trouwens dat je nog wel 1.5-2 jaar mag wachten voor t goed draait ;d (vergelijkend met de ontwikkeling op ps2 emulatie n64 emu etc..)
En je kunt natuurlijk über geek zelf games gaan schrijven voor de cuberajackar schreef op 03 maart 2004 @ 09:07:
Ik vind het gewoon leuk om mee te rommelen en het werkt idd nog niet dusdanig goed dat het een manier wordt om GC games te spelen. Maar je kan wel een goede indruk van een spel krijgen.
En daarnaast heeft het gewoon een hoge g33k-waarde
wedden dat ik naast een illegale xp ook 3 licenties heb voor 3 andere windows.johnnyv.nl schreef op 03 maart 2004 @ 08:32:
[...]
wedden dat ik op jouw pc warez aantref, om maar te beginnen met je windows
[ Voor 20% gewijzigd door Max|Burn op 03-03-2004 10:18 ]
Verwijderd
alsof dat zo fijn is onder tijdsdruk met allemaal meekijkende mensen ff een gamepje proberen.MaxBurn schreef op 03 maart 2004 @ 10:17:
[...]
wedden dat ik naast een illegale xp ook 3 licenties heb voor 3 andere windows.
btw ook een licentie voor office2003
je kan games btw ook wel in de winkel proberen hoor ...
trueVerwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 10:21:
[...]
Ik vind het ook een klein beetje de schuld van nintendo, voor de ps2 en x-box kun je gewoon maandelijks een demo discje halen om de nieuwste games te proberen.
Grote fout van nintendo.
jammergenoeg kan dit niet.iNSaNe-oNe schreef op 02 maart 2004 @ 15:39:
[...]
Ander vraagje: het is niet mogelijk om in PoP iets van subtitles aan te zetten? Af en toe zit ik met een boel achtergrondgeluid, en kan ik geen yota verstaan van wat Prinsje in zichzelf loopt te murmelen... zeer storend.
D3 is ook*high fives Vanitas*
[ Voor 13% gewijzigd door Vanitas op 03-03-2004 10:31 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 12:08 ]
Heb je de Ghost ship-kaart al gevonden?Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 12:07:
Kan iemand mij een kleine aanzet geven hoe bij de ghostship te komen. UAB geen al te grote spoiler maar een kleine hint. Het gaat over TWW.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 12:38:
[...]
Nee die heb ik nog niet. Ik hoorde in die fotoshop dat een of andere oude man hem heeft?
Volgens mij ligt ie in een gat-in-de-grond level... |
[ Voor 11% gewijzigd door pagani op 03-03-2004 12:56 ]
johnnyv.nl schreef op 03 maart 2004 @ 12:56:
[...]
Volgens mij ligt ie in een gat-in-de-grond level...
Klopt ja... |
Verwijderd
Waar is dat gat dan? Er zijn zoveel gat in de grond levels!johnnyv.nl schreef op 03 maart 2004 @ 12:56:
[...]
Volgens mij ligt ie in een gat-in-de-grond level...
Kwestie van afstellen, maar je hebt gelijk, bij de default settings zijn de stemmen slecht te horen. Daar had ik eigenlijk op moeten wijzen in de reviewVerwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 15:11:
Is het iemand al opgevallen hoe slecht het geluid in PoP is trouwens? Echt heel erg gecomprimeerd. Kheb de X-Box versie een stukje gedaan, en dat klonk echt stukken beter. Jammer, want kvind 't verder een heel cool spel.
Thanks! Het is ondertussen gelukt!tjempjun schreef op 02 maart 2004 @ 11:48:
[...]
Ik kan het filmpje niet kijken, omdat ik op mijn werk zit, dus weet niet precies waar het is. Zo te zien kom je net de 'tunnel' uit. Heb de challenge al wel gehaald, dus zal het proberen uit te leggen.
- Als je net uit die 'tunnel' komt neem je die schans en daar ga je dan een beetje schuin naar rechts vanaf. Neem hem niet te snel, want dan vlieg je over de volgende gate heen.
GL
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Verwijderd
Kijk eens aan, je kunt het wel :)! Ikzelf ben nu eventjes met Castlevania: Lament of Innocence bezig, ff wat afwisseling, daarna ga ik weer verder met BG&E! Jammer dat deze Castlevania game niet op de Cube verschijnt, zowieso, ik heb nog geen hack n' slasher gezien op de Cube, da's jammer, PS2 en Xbox krijgen allebei hun aandeel dubbeldik, Castlevania, Devil May Cry (1 & 2), Rygar, Shinobi, Ninja Gaiden, Crimson Sea, Otogi .... Cube heeft alleen P.N.03 in dit genre, een leuk spel, maar toch ver op afstand van deze games. Ik vind het tijd dat de Cube zoiets krijgt. Ok, Ninja Gaiden kwaliteit (grafisch) lukt niet, maar ik zie toch wat dingen op de PS2, en dan te bedenken dat er uit de Cube toch iets meer te halen valt nog, kijk maar naar Resident Evil. Die handel komt zowieso voornamelijk uit Japan, die gasten hebben daar wel kaas van gegeten, wat FPS is voor het westen, is hack n' slash voor hun volgens mij. Qua single player games, sluit ik me toch graag bij de Japanners aan! Daarnaast is volgens mij de Cube controler er uitermate geschikt voor.Willybubba schreef op 03 maart 2004 @ 19:15:
Oef! Papa of Persia is de pijp uit, ik kan eindelijk verder
(Komt ook mooi op tijd, ben net weer begonnen na BG&E gefinished te hebben)
Dus niet de moeite om de cube-gba player erbij te kopen, tnxWillybubba schreef op 04 maart 2004 @ 12:48:
Het is bij een aantal games een leuke extra, meer niet. Alleen Final Fantasy: Crystal Chronicles gaat er echt iets mee doen, dan gebruik je je GBA als controller en het schermpje dus als stats-scherm enzo.
Als je die tweede zelda CE wilt verkopen hou ik me aanbevolenWillybubba schreef op 04 maart 2004 @ 11:28:
LOL!
Ik had me dus opgegeven voor het abbonement op [N]Gamer met FF:CC. Nu kreeg ik vorige week thuis de acceptgiro voor het Zelda-abbonement. Das noiet goed, denk ik, dus mailtje sturen. Nu bleek dat mn ISP problemen had met de e-mail, dus ik dacht, kom, ik bel ze even op. Net gedaan dus, en dat vrouwtje zegt, das niet zo mooi want Zelda ligt al klaar, zijn al ingepakt en worden verzonden. Ik zeg, lijkt me sterk, heb nog niks betaald. Zegt zij: Ow, maar hier staat een betaling van je... dat is dan foutgegaan... dan laten we Zelda maar zitten want die staat toch al klaar om te verzenden. Pas het bedrag op je Giro maar aan voor FF:CC.. Dus...
Ik krijg EN [N]Gamer abbo, EN Zelda Collector's Edition EN FF:CC voor het bedrag van alleen FF:CC
(Maarja, ik heb Zelda:CE al... en als ik niet had gebeld had ik Zelda gekregen en een gratis abbo)
Die dingen bestaan wel, maar zijn prut.Vimana schreef op 04 maart 2004 @ 12:54:
[...]
Dus niet de moeite om de cube-gba player erbij te kopen, tnx
Kan je de Cube ook aansluiten op een CRT monitor? Kan op play.com en lik-sang geen adapters ervoor vinden.
Die adapters heten VGA-adapters. Bij liksang staat een hele aparte categorie daarvoor, vreemd dat je het niet kon vinden...Vimana schreef op 04 maart 2004 @ 12:54:
[...]
Dus niet de moeite om de cube-gba player erbij te kopen, tnx
Kan je de Cube ook aansluiten op een CRT monitor? Kan op play.com en lik-sang geen adapters ervoor vinden.
Je vergeet the four swords (zelfde idee). En vergeet niet de berg games waarbij je heel veel dingen kan unlocken, bijv. bij Zelda:TWWWillybubba schreef op 04 maart 2004 @ 12:48:
Het is bij een aantal games een leuke extra, meer niet. Alleen Final Fantasy: Crystal Chronicles gaat er echt iets mee doen, dan gebruik je je GBA als controller en het schermpje dus als stats-scherm enzo.
Verwijderd
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 13:48 ]
[ Voor 34% gewijzigd door Elroy op 04-03-2004 18:57 ]
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
t Nederlands is goed gedaan dus ik zie t probleem niet.Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 19:01:
Nederlands zit kreeg ik wel een beetje medelijden met iedereen hier die wel de EU versie heeft! Ben echt zwaar tegen na-synchoniseren!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Kheb Puyo Puyo Fever net gereviewd, vond 'm erg leuk:JeroenB schreef op 04 maart 2004 @ 13:35:
Weet iemand leuke klassieke puzzelaars voor de GC trouwens? Super Bust-a-Move All Stars is wel grappig met z'n vieren maar niet echt een spel dat leuk is om alleen te spelen. is Puyo Pop Fever dat misschien wel? Jammer alleen dat dat weet niet met meer dan twee spelers tegelijk kan, oh well...
Of iets anders misschien?
Iedereen moet nu dus ff voor zichzelf een keuze maken; wil je de Nederlandse of wil je de Engelse? Toch jammer dat ze geen Nederlands/Engelse versie hebben want ik ga deze wel missenBeste Erik,
Vandaag hebben we van UbiSoft te horen gekregen dat je het spel naar ze kan terugsturen. Je krijgt dan een Engelse versie teruggeleverd. Het adres is:
Ubisoft
Rijnzathe 7A4
3454 PV De Meern
Ik hoop dat je hieraan genoeg hebt. Als je nog vragen hebt, hoor ik het wel.
Met vriendelijke groet,
Thijs Hoogstraten
Hmm, die dorpsbewoners lijken net zo te bewegen als de zombies in de eerdere Resident Evil spellen. Zouden er dan toch "ouderwetse" zombies in het spel zitten?Elroy schreef op 04 maart 2004 @ 18:55:
Hieronder een kort stukje van de Resident Evil 4 filmpje, die binnenkort verschijnt
RE4 Filmpje
Hij is er ook in GIF formaat, ach wat ik post hem hier gewoon (sorry 56k'ers)
[afbeelding]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Bij deze ben je genomineerd voor de beste post sinds tijden. Ga 'em meteen bestellen.Willybubba schreef op 04 maart 2004 @ 21:30:
http://www.freerecordshop...view.asp?ProductID=351630
BurnOut 2 voor 14,99! Is het nou waar dat dit spel soms Memcards leeghaalt / corrupt maakt..? (Ik heb een echte Ninty memcard)
Anders... dan ga ik em halen ook! 14,99 is geen geld
Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
Toch wel mooi dat ze nog gehoor geven aan de klachten van een 'klein' landje als Nederland, morgen maar eens in m'n winkel informeren hoe het daar zit met de leveringI have spoken to UBISOFT in Holland and I understand they are waiting for some UK stock to be delivered.
I suggest you contact the UBISOFT office direct to ask about this,
UBISOFT Entertainment B.V.
Huizemaatwag 3A
1273 NA Huizen
Tel: 31 35 528 88 10
Fax: 31 35 525 28 72
Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
[ Voor 4% gewijzigd door rajackar op 05-03-2004 10:03 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq