Hmzz... over die ramkoelers: ik zit er aan te denken om een 1U koperen serverkoelertje ervoor op te offeren. De errors die vietnam wel eens geeft als je FSAA en ANISO aanzet schijnen trouwens geen verband te hebben met de flash naar XT, ik ken diverse mensen die de fout ook hebben met een stock 9700 / 9800.
@Gengis Khan: ik zou gewoon de bios nemen die in deze draadjes het best aanbevolen wordt of welke je denkt dat het beste bevalt. Ik persoonlijk heb de BBA bios en die draait bij mij best, goed overclockbaar enz.
Maar er zijn hier ook zat mensen die voorkeur geven aan powercolor bios bijvoorbeeld.
Ikzelf ga binnenkort wel weer hocus pocussen met die biossen, het draait op het moment, en daar ben ik tevreden mee
Ik zal trouwens vóór dat de nieuwe draad opgengaat wel zorgen voor een stel batchbestandjes voor álle biossen.
(ow God, wat heb ik nu weer gezegd
)
@Gengis Khan: ik zou gewoon de bios nemen die in deze draadjes het best aanbevolen wordt of welke je denkt dat het beste bevalt. Ik persoonlijk heb de BBA bios en die draait bij mij best, goed overclockbaar enz.
Ikzelf ga binnenkort wel weer hocus pocussen met die biossen, het draait op het moment, en daar ben ik tevreden mee
(ow God, wat heb ik nu weer gezegd