Richard Burns Rally

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 10.560 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:59
^^ Heb je een linkje? Die heb ik namelijk nog niet geprobeerd :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SysRq schreef op 28 september 2004 @ 07:48:
^^ Heb je een linkje? Die heb ik namelijk nog niet geprobeerd :)
http://www.bhmotorsports.com/download/7244

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-07-2024
BHMS hier kan je verschillende mod's uitproberen.....Niet vergeten om een backup te maken..gewoon een van je mappen naar een andere locatie te kopieren ;)

edit: net te laat

[ Voor 41% gewijzigd door -whodini- op 28-09-2004 10:56 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Hmm, ik heb dus een probleempje met mijn stuurtje. Als ik gas geef gaat het netjes analoog, dus dat werkt. Als ik echter rem is het ineens klaboem: vol remmen. :? :/
Het gaat om een MS sidewinder ff wheel., op separate controls voor gas/remmen.

Iemand een idee? In Windows lijkt het wel goed te gaan.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 07:29
Staat hij niet per ongelijk op digitaal?

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Pendalen niet onafhankelijk instellen, maar op gas en remmen tegelijk (Y-as), dan werkt het.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Eerst alle controls wissen in de control settings, en dan appart throttle en brake opnieuw instellen werkte voor mij.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Peppio schreef op 28 september 2004 @ 22:48:
Staat hij niet per ongelijk op digitaal?
Nee :)
JumpStart schreef op 28 september 2004 @ 23:20:
Eerst alle controls wissen in de control settings, en dan appart throttle en brake opnieuw instellen werkte voor mij.
Inderdaad ja, maar dat wil ik dus niet. Left foot braking is wel zo leuk, en daar heb je twee afzonderlijke assen voor nodig. :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Ja, maar separate axis, dat is --bij mij tenminste-- een setting die in de game controller settings thuishoort. Dat gaat buiten het spel om dus, zit in Control Panel / Game Controllers / Properties van mijn stuurwiel.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• SysRq
@Jumpstart: excuses, ik heb jou gekwoot, maar ik wilde reageren op marco899 :P

Separate axis heb ik inderdaad in het configscherm ingesteld. Ik kan nog eens proberen om in-game alles te wissen en opnieuw te configureren.

-

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Nou het spel bevalt me echt super, eindelijk eens een spel wat lekker door de bochtjes hangt... Ik weet niet of er mensen zijn die dit met dual analog spelen ?? Is imo ook een prima oplossing als je niet zo'n log stuur op je bureau wil...

Mag ik de programmers overigens nog een pluim geven voor de moeite die ze hebben genomen om je controller in te stellen _/-\o_

Deze plek is te koop.

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 08:23

McLambo

MTB Junky

Geweldig!

dit is pas realistisch rally rijder.
Ik als rally fan ben een tijdje uit de rally games geweest. Speelde vroeger veel Rally masters over internet, daarna nog eens Rally Trophy geprobeerd.
De Colin mcrae reeks was na deel 2 niet veel soeps meer.

Heb RBR net ook ff bij play.com voor een schamele 27 pleuro!

Vind het alleen jammer dat er niet een B groep in het spel zit. Met dit soort realisme kan ik alleen maar dromen om een Audi S1 of een Lancia 037 te rijden! ( Okay, in het echt dan misschien :7 )

• Tupel
Wie weet komt er nog een MOD ;)

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Verwijderd

KeeZ schreef op 29 september 2004 @ 09:59:
Nou het spel bevalt me echt super, eindelijk eens een spel wat lekker door de bochtjes hangt... Ik weet niet of er mensen zijn die dit met dual analog spelen ?? Is imo ook een prima oplossing als je niet zo'n log stuur op je bureau wil...

Mag ik de programmers overigens nog een pluim geven voor de moeite die ze hebben genomen om je controller in te stellen _/-\o_
Wat is dual analog? :?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2004 20:22 ]

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

2 analoge pookjes, dus met 2 afzonderlijk bestuurbare pookjes ala PS2.. dit werkt echt magnifiek door links op gas en rechts op sturen (of visa versa) te zetten :D

Deze plek is te koop.

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Zo, en toen had ik, na het uitvoeren van een ietwat lompe hack, de MG 1600 vrijgespeeld door (de tijd van) Burnsie te verslaan 8)

Na poging 5 begon ik me mateloos te ergeren aan de ghostcar, die niet uit te zetten valt. In plaats van goed te letten op rempunten, apexen en dergelijke, schoten mijn ogen steeds weer richting die ghostcar. Ook als ik na een klein, maar op zich nog niet dramatisch, foutje ineens die ghostcar in beeld zag komen nadat ik voorlag kwam er, door de afleiding, meestal een grotere fout achteraan...

In je RBR install folder zit een folder \cars\ en daarin staat een bestandje GhostCarSettings.ini.

* JumpStart ging even editen met behulp van notepad...

Eerst de file eigenschappen aanpassen zodat de file niet meer read-only is en vervolgens even wat waardes aanpassen:

code:
1
2
3
4
[Settings]
Ambient = 1.0 1.0 1.0
FadeDistance = 10
MaxOpacity = 0.01

Ambient is niets anders dan Red Green Blue (RGB) kleurwaarden in fracties. 0.0 0.0 0.0 is dus zwart, 1.0 0.0 0.0 is rood, 0.5 0.5 0.5 is grijs, enzovoorts.

FadeDistance is me niet helemaal duidelijk. Heb de waarde wel verlaagd.

MaxOpacity is de belangrijkste hier, hoe lager deze waarden, hoe doorzichtiger de ghostcar.

En ziet! Géén ghost car meer ter afleiding! :)

En voor de mensen die ook gaan editen, maar te dom zijn om een backup te maken, hier zijn de originele waardes:

[Settings]
Ambient = 0.5 0.5 0.7
FadeDistance = 100
MaxOpacity = 0.7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
  • Laatst online: 28-07-2024
Zo wat vonden jullie van de sprong in Australie. SStage6 Mineshaft .....Man wat een diepe sprong.
ik reed met incar cam en het was best wel eng.

moest stiekum toch ff slikken

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

DE SPEELBARE DEMO VOOR PC IS UIT!!!

Bevat: De intro film, advanced rally trailing (niet duidelijk of ALLES of een paar trainingen hierin zitten) en de Quick Rally stage Harwood Forest.

Bron, inclusief 4 mirrors: http://www.bhmotorsports.com/RBR/downloads/3733

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General_Failure
  • Laatst online: 13:28

General_Failure

Vrolijk Pasen!!!

@Jumpstart: _/-\o_

Die hack had ik nodig. Ik vermoed trouwens dat fadedistance de afstand is waarop de auto doorzichtiger wordt, die zou je dan moeten verhogen. Vooral als dat blauwe kreng een paar meter voor je rijdt is de weg nauwelijks zichtbaar.

Voor de mensen die nog niet overtuigd zijn: download die demo (als je een stuurtje hebt). Het enige minpunt is naar mijn mening de schade, verder een geniaal spel. Ik ben wel een voorstander van boem=ho, wat er gelukkig inzit, maar als je watertemperatuur oploopt (altijd in no time naar exact 139 graden) gebeurt er niets. Er zitten geen lekke banden en geen slijtage (zoals in RC2000) in. Vooral dat laatste is jammer naar mijn mening.

Maar die kick als je vol gas in je 6 gaat en je weet dat 1 foutje einde rally betekent, maar ja... je wilt winnen... Geweldig! Vooral de VS-rally is op dat punt een verschrikking :).

Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

General_Failure schreef op 01 oktober 2004 @ 09:19:
Ik ben wel een voorstander van boem=ho, wat er gelukkig inzit, maar als je watertemperatuur oploopt (altijd in no time naar exact 139 graden) gebeurt er niets.
Niet helemaal waar. Ik heb wel meegemaakt dat op een lange Franse proef een onzahte aanraking met een boom ertoe leidde dat mijn temperatuur opliep tot 139 graden (da's wel jammer ja) en dat een kiloemter of 4, 5 verderop de boel begon te sissen, olielampje ging branden, de auto trok niet meer en even later stond ik stil.
Er zitten geen lekke banden en geen slijtage (zoals in RC2000) in. Vooral dat laatste is jammer naar mijn mening.
Jazeker wel. Ik zat eens te klooien op een Franse proef (donuts etc.) en toen was plotseling mijn linkerachterband lek.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General_Failure
  • Laatst online: 13:28

General_Failure

Vrolijk Pasen!!!

Rijd jij op realistic damage? Mijn meeste ervaringen zijn op reduced, hoewel ik nu na twee rally's op realistic nog niet veel verschil merkte. Behalve dan dat je auto nog wat eerder kapot is. Dan is het alleen nog maar beter, als je geluk heb kun je de stage nog uitrijden en de boel repareren en anders pech.

Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
^^ Ik doe het iig voorlopig nog op reduced. :) Bij realistic kon ik niet één seizoen volledig uitrijden. :X Moet toch eens leren voorzichtiger te rijden.

En een tweede probleem is dat het remmen met m'n FF wheel niet lekker gaat. (Of vol remmen of niets. :/ ) Ik ga binnenkort maar eens Win98 installeren om het daarop te proberen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Ok, 2 dingen om even te proberen:

• Controleer of rem- en gaspedaal op "separate axis" zitten.
• Zorg dat 'Accelerate and Brake' léég is. Zie hieronder:

Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/rbr/RBRcontrollersettings.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Tja, beide oplossingen al geprobeerd. Maar het werkt helaas nog niet goed. In windows of andere programma's gaat het wel goed. Als ik ze op combined axis zet werkt het wel... maar ja, tegelijk gas en remmen is vaak wel zo makkelijk. :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

SysRq schreef op 01 oktober 2004 @ 10:31:
Tja, beide oplossingen al geprobeerd. Maar het werkt helaas nog niet goed. In windows of andere programma's gaat het wel goed. Als ik ze op combined axis zet werkt het wel... maar ja, tegelijk gas en remmen is vaak wel zo makkelijk. :)
En hoe heb je dan de filters ingesteld?

Probeer anders ook DXTweak2 eens. Dat is een tooltje om de DirectX Controller input weer te geven. Als daar je rem wèl analoog werkt, dan zal het toch met settings van RBR te maken hebben.

Ik heb zelf trouwens de bug dat ik, voordat ik RBR start, eerst handmatig m'n stuur/pedalen moet initialiseren door in Control Panel -> Game Controllers -> Thrustmaster FF wheel te openen en even op het gas te trappen. Als ik dat niet doe dan blijven de default settings actief. (Return to zero FF staat dan aan, en de assen zijn dan niet gescheiden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Tnx voor de link en uitleg. Ga ik vanavond eens proberen. :*

Overigens zie ik in het configscherm wél een analoge rem.. dus ik denk toch dat het aan RBR ligt.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

General_Failure schreef op 01 oktober 2004 @ 10:03:
Rijd jij op realistic damage? Mijn meeste ervaringen zijn op reduced, hoewel ik nu na twee rally's op realistic nog niet veel verschil merkte. Behalve dan dat je auto nog wat eerder kapot is. Dan is het alleen nog maar beter, als je geluk heb kun je de stage nog uitrijden en de boel repareren en anders pech.
Jup, ik rijd altijd op realistic. Megafrustrerend als je weer eens een boompje meepakt, echter, je bent simrijder of je bent het niet ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Arfman schreef op 01 oktober 2004 @ 11:12:
[...]

Jup, ik rijd altijd op realistic. Megafrustrerend als je weer eens een boompje meepakt, echter, je bent simrijder of je bent het niet ;)
Of je houdt van zelfkastijding, of niet ;)

Nah, serieus: Ik wéét van mezelf dat ik gewoon niet zo goed ben. De auto op de weg houden op béétje snelheid (dan heb ik het over 10 a 20 seconden boven stage records) vind ik al prestatie genoeg. Een keertje eraf glijden ga ik voorlopig nog niet bestraffen met 'retirement'. Ik bedoel, het moet wel leuk blijven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:05

Piggen

Lekker bakkie

/me download de demo

Ik ben benieuwd, als fanatiek Colin Mcrae Rally en Rallisport Challenge speler :)
Ik heb iig wel een stuur, dus dat vergemakkelijkt het misschien een beetje. Hoewel het geen topstuur is (Thrustmaster 360 Modena Pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

MPmad schreef op 01 oktober 2004 @ 17:20:
/me download de demo

Ik ben benieuwd, als fanatiek Colin Mcrae Rally en Rallisport Challenge speler :)
Ik heb iig wel een stuur, dus dat vergemakkelijkt het misschien een beetje. Hoewel het geen topstuur is (Thrustmaster 360 Modena Pro)
Ik waarschuw alvast maar... RBR is Sim, geen Arcade, mocht het nog niet duidelijk zijn.

Je zal waarschijnlijk veel moeite hebben je aangeleerde rijstijl te onderdrukken. Je bent Arcade gedrag gewend, dat is RBR zeker niet. Even gaan zitten en lekker scheuren is er dus niet bij, RBR vereist focus en concentratie en bovenal zelfbeheersing, véél zelfbeheersing.

Je zal in het begin waarschijnlijk veel te hard op de rem stampen (ja, en met blokkerende voorwielen ga je maar één kant op: rechtdoor!) ABS, daar doen ze in de rallysport niet aan. Bij volgas wil de achterkant van de auto veel te gretig voorbij powersliden. Doseren dus, want je kan het in je voordeel gebruiken.

"You need to go slow, in order to go fast!" ... Echt een waarheid als een spreekwoordelijke koe. Echter, de 'investering' van zoveel concentratie en zelfbeheersing wordt dubbel en dwars terugbetaald als je erin slaagt om die auto heelhuids over de rallyproef te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Mjah het is gewoon een heerlijk gevoel allejezust hard over een circuit te gaan, je wagen niet te mollen en ook nog redelijk goed eindigen... dat was met CMR toch een heel ander gevoel van zelfvoldoening :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik dacht eerst:

Training is voor mietjes

toen ik de eerst bocht niet doorkwam schrok ik

dit is echt bruut!, binnekort effe USB stuurtje aanschaffen, daar gaat het vast beter mee :)

Tis echt een supergaaf spel,

ik vroeg me af of iemand nog stage's weet waar veel jumps in zitten? (behalve Minexxxxxxx)

[ Voor 26% gewijzigd door Bertus op 02-10-2004 03:42 ]

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

USA Diamond Creek, om er maar eentje te noemen, daar kom je een paar keer los. En ben je zwaar het zakje als je niet van tevoren de goede lijn hebt als je "over crest" gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Heeft iemand een idee hoe ik deze (pracht)game op een geforce2ti kan spelen? (geen pixelsharders... :( )

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
bartvl schreef op 02 oktober 2004 @ 17:05:
Heeft iemand een idee hoe ik deze (pracht)game op een geforce2ti kan spelen? (geen pixelsharders... :( )
kan niet, andere videokaart kopen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

bartvl schreef op 02 oktober 2004 @ 17:05:
Er schijnen developer tools te zijn die 'ingrijpen' en op die manier pixelshader effecten naar het stuk programma toe wel rapporteren, maar verder negeren en de kaart dus niet laten uitvoeren. Het precieze hoe en wat kan ik helaas zo even snel niet terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg twee foutmeldingen na het introfilmpje (RBR.wmv) te zien:
Warning: Nothing will be rendered.
The reference rendering device was selected, but your computer only has a reduced-functionality reference device installed. Install the DirectX SDK to get the full reference device.
Wanneer ik dan op OK klik:
Generic application error. Enable debug output for detailed information.

Richard Burns Rally will now exit.
Kan iemand me a.u.b. helpen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit spel vorige week ook gekocht, ik speel al jaren rallygames maar dit is het beste tot nu toe.
Op mijn pentium 4 1600mhz en fx5200 loopt het spel soepel al heb ik de videoinstellingen wat moeten aanpassen, ook van het terugslaan naar de desktop heb ik geen last.
Met rijden heb ik totaal geen problemen door mijn ervaring met vorige rallygames al is deze toch veel moeilijker te rijden, ik rijd trouwens met een Momo racing van Logitech met ff aan.
Ik heb wel teveel betaald denk ik, 50 euro, al is deze game dit bedrag wel waard.

Dan mijn vraag, is er al een crack die alle banen en wagens beschikbaar steld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan mijn vraag, is er al een crack die alle banen en wagens beschikbaar steld?
http://www.richardburnsrally.com/support.htm#a1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke bedankt deze werkt goed, alleen jammer dat je dan niet onder je eigen naam kunt rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een tip van mij, bekijk na elke stage de replay in helicopter perspectief, hier leer je ontzettend veel van, vooral je aanrempunten kun je hierdoor optimaliseren.
Haarspeldbochten: rol er rustig in zonder gas en geef halverwege de bocht weer gas, de auto draait de neus dan in rijrichting en glijd zo mooi door de bocht.
Is voor mij de snelste manier om erdoor heen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JumpStart schreef op 02 oktober 2004 @ 17:56:
[...]

Er schijnen developer tools te zijn die 'ingrijpen' en op die manier pixelshader effecten naar het stuk programma toe wel rapporteren, maar verder negeren en de kaart dus niet laten uitvoeren. Het precieze hoe en wat kan ik helaas zo even snel niet terugvinden.
Ik ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Ik ook :D
Ik heb nog niks kunnen vinden, misschien iets voor een apart topic? Ik denk dat er best wat mensen zijn met dit probleem...

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Mjah wordt het dan toch echt niet eens een keer tijd voor een upgrade... Het werd toch vermeld bij de specs van de game ??

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
bartvl schreef op 03 oktober 2004 @ 13:31:
[...]

Ik ook :D
Ik heb nog niks kunnen vinden, misschien iets voor een apart topic? Ik denk dat er best wat mensen zijn met dit probleem...
Nah, ik had een Geforce4MX (dus de 2 ;) ) en ik ben een paar dagen bezig geweest om het uit te zoeken. Zonder resultaat overigens. :/ In theorie moet het kunnen, maar in de praktijk heb ik nog geen werkende oplossingen gevonden.

Dus ik heb maar een Raedon 9600XT gekocht. Kun je het spel tenminste ook op normale resolutie en met maximale kwaliteit draaien. :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

HOEIIIII!!

Gisteren met behulp van RBRdll mijn Diamond Creek II run (3:20:75, kan beter) gecaptured op 1280x1024x32 in rauwe AVI. 27 GB (!!!) aan uncompressed AVI stukken omgezet in BMP met AVI2BMP. Daarna met Irfanview het totaal aan 5552 frames (a ongeveer 5 MB per stuk, 1280x1024x32 BMP) gecropped naar 720p HDTV resolutie, dus 1280x720.

Alleen ... die RBRdll captured alleen beeld, geen geluid. Ok, dan laten we maar een wav opname progsel op de achtergrond runnen terwijl we de RBR opstarten en de replay nog een keer afspelen. Beeld en geluid in sync krijgen was even lastig, maar door het exacte wegrij moment te bepalen en te vergelijken met de losse beelden is het me gelukt!

Nou heb ik dus mijn volledige Diamond Creek II run, 3:42 totaal, op hoge resolutie, mèt geluid, als XviD MPEG4 high definition (720p HDTV dus) film. :X 135 MB...

Ik moet daarvoor toch eerst met een van de eigenaren babbelen van mijn webspace, en vragen of 135 MB ter download beschikbaar stellen een probleem vormt op gesponsorde bandbreedte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/rbr/Temp0293.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/rbr/Temp0725.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/rbr/Temp1240.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/rbr/Temp1846.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/rbr/Temp2114.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/rbr/Temp2221.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/rbr/Temp2345.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/rbr/Temp2405.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/rbr/Temp2775.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/rbr/Temp2800.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/rbr/Temp3223.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/rbr/Temp3358.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/rbr/Temp3916.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/rbr/Temp4065.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/rbr/Temp4297.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/rbr/Temp4401.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/rbr/Temp4759.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/rbr/Temp5163.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/rbr/Temp5243.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/rbr/Temp5320.jpg

En het filmpje staat hier.

Let op: 135 MB groot, XviD MPEG4 codec, 1280x720 HDTV resolutie!

Win 2000 / Windows Media Player 6.4 trekt tussen de 30 en 50% van mijn P4 2,66 GHz.

Dit filmpje kan je dus niet vloeiend afgespelen op, zeg, een PIII 800 oid!

De XviD codec kan je onder andere hier downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 20:58
JumpStart schreef op 04 oktober 2004 @ 17:35:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]

Win 2000 / Windows Media Player 6.4 trekt tussen de 30 en 50% van mijn P4 2,66 GHz.

Link = dood :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euh kan 'm hier gewoon downloaden :/
Zie alleen 't nut van zo'n grote replay niet helemaal in maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Mja, mijn excuses. Ik ben 2 belangrijke dingen vergeten te vermelden:
  • GEBRUIK GEEN DOWNLOAD ACCELERATORS
  • Als het netwerk van je provider geen 'peering' heeft met het hosting bedrijf, dan gaat het feest niet door.
En over het nut van high-res replays? Op deze manier kan je in-game footage op zo-goed-als in-game kwaliteit laten zien: op hoge resolutie dus, zonder dat je gewoon de demo of het spel zelf moet installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
JumpStart schreef op 04 oktober 2004 @ 17:35:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]

Leuk filmpje...

Ik kon het niet laten >:) , hier is dan mijn replay 3:04:46 :Y) Een paar schoonheids foutjes, maar dat komt door mijn agressieve rijstijl }) . Zeer leuk om te bekijken!! veel actie!! Gereden in een Subaru Impreza met een standaard setup.
Controller: Logitech Momo Force

http://members.chello.nl/d.way/SnellerUSA.rpl

Laat me ff weten wat jullie ervan vinden... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
^^ Waar moet je dat ding neerplempen? Ik heb al even lopen zoeken, maar ik kijk er waarschijnlijk overheen. :?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
SysRq schreef op 04 oktober 2004 @ 20:15:
^^ Waar moet je dat ding neerplempen? Ik heb al even lopen zoeken, maar ik kijk er waarschijnlijk overheen. :?
In je replay mapje :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Heb ik niet??

/.edit, vaag ik heb het mapje aangemaakt, maar nog zijn ze niet te zien. :?

[ Voor 76% gewijzigd door SysRq op 04-10-2004 20:20 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Mr.David schreef op 04 oktober 2004 @ 20:05:
[...]

Ik kon het niet laten >:) , hier is dan mijn replay 3:04:46 :Y) Een paar schoonheids foutjes, maar dat komt door mijn agressieve rijstijl }) .

[...]
Hey, no Shit Sherlock !! Doe es nie zo goedkoop :P ;)

Ik bedoel:
JumpStart schreef op 04 oktober 2004 @ 10:29:
HOEIIIII!!

Gisteren met behulp van RBRdll mijn Diamond Creek II run (3:20:75, kan beter) gecaptured op 1280x1024x[...]
Bij de weg:
SysRq schreef op 04 oktober 2004 @ 20:18:
Heb ik niet??

HD:\Richard Burns Rally\Replays\

Met een extra 's' dus. Open deur en dergelijke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
SysRq schreef op 04 oktober 2004 @ 20:18:
Heb ik niet??

F:\Program Files\SCi Games\Richard Burns Rally\Replays

Hier moet je het bestandje plaatsen.

Start het spel op ga dan naar (ik geloof) driver profile en load replay.

BTW Check die jump met die bocht erachter.. ging maar net goed. 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Mr.David op 04-10-2004 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
:X Het werkt inderdaad...

Hele gave replay trouwens :) Ik zie maar weinig foutjes. Knap gedaan.

* SysRq gaat proberen die tijd te verbeteren...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
@JumpStart

Wat een gaaf filmpje zeg op die resolutie!! Echt super!! _/-\o_
Volgende keer ééntje die, laten we zeggen, in Frankrijk is gereden?? Of de UK ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Peppio schreef op 05 oktober 2004 @ 00:33:
@JumpStart

Wat een gaaf filmpje zeg op die resolutie!! Echt super!! _/-\o_
Volgende keer ééntje die, laten we zeggen, in Frankrijk is gereden?? Of de UK ;)
Besef je wel hoeveel werk het is? Kostte me wel een halve avond om dat ene filmpje te maken :X (vooral >klik< >HD ratel ratel ratel [...] ratel ratel< Ah, hij is klaar, volgende stap, >klik< >HD ratel ratel ratel [...] ratel ratel< Ah, hij is klaar, volgende stap, >klik< wachten... wachten... enz. enz.)

Maar op zich, als iemand een ècht mooie replay heeft van een KORTE run van niet meer dan 4 minuten en een beetje, dan ben ik potentieel misschien eventueel wel te porren. Ik heb nu iig de procedure wel redelijk uitgevogeld dus kan ik het nu wel wat sneller.

Die 3:20:75 run met start en finish erbij was 3:42. Om precies te zijn: 5552 frames van 5112 kb/stuk. Dat betekende dat ik iets meer dan 27 gigabyte aan vrije HD ruimte nodig had. Aangezien ik op een snelle schijf nu een gig of 35 vrij heb kan ik dus pak 'em beet 7000 frames opslaan. Bij 25 fps is dat dus 280 seconden, 4 minuten en 40 seconden.

[ Voor 3% gewijzigd door JumpStart op 05-10-2004 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Ik zal even m'n best doen... als ik nou is wat meer tijd zou hebben voor het spel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:05

Piggen

Lekker bakkie

Wow, dit is echt andere soep dan Colin Mcrae :D (net de demo gespeeld)

De auto voelt veel lichter aan en slaat eerder over de kop (iets te snel als je het mij vraagt, maar dat zal in het echt dan ook wel zo zijn).
Ik heb het spel wel met een gamepad moeten spelen, want volgens mij is het stuur niet helemaal goed meer. Het was ook al niet zo degelijk meer, dus ik denk dat met de gamepad spelen zowieso fijner was. Het is ook wel een goede gamepad, met 2 analoge sticks (Thrustmaster Firestorm Dual Power)

Het is zeker wel een aparte ervaring, dit spel. Maar ik moet nog even kijken of ik het waard vind om te kopen. Misschien even downloaden om uit te proberen, want de demo is erg beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddey
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-09 23:30
Ik ben met de demo aan de gang geweest, maar het lijkt mij dat het met toetsenbord geen doen is...

Ik heb instellingen aangepast m.b.t. digital buttons, en dat scheelt zeker wel, maar dan nog maak ik regelmatig uitstapjes. Snelste tijd op die track is 4:51, dat is 58 seconden boven het baanrecord. Not even close dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je kunt rijden met het toetsenbord, maar ik zou het nooit aanraden, 80% van de beleving is daarmee weg.
Gamepad of joystick is wat beter te doen maar je kunt m.i. dan nooit het spel op zn waarde spelen en/of beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Eddey schreef op 06 oktober 2004 @ 02:25:
Ik ben met de demo aan de gang geweest, maar het lijkt mij dat het met toetsenbord geen doen is...

Ik heb instellingen aangepast m.b.t. digital buttons, en dat scheelt zeker wel, maar dan nog maak ik regelmatig uitstapjes. Snelste tijd op die track is 4:51, dat is 58 seconden boven het baanrecord. Not even close dus.
Koop voor ong €100 een stuurtje. :P Dat is het geld zeker waard. Het gevoel is echt 100x beter.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

SysRq schreef op 06 oktober 2004 @ 12:30:
[...]

Koop voor ong €100 een stuurtje. :P Dat is het geld zeker waard. Het gevoel is echt 100x beter.
Speuren op Marktplaats.nl ofzo, en je kan goeie force feedback exemplaren vinden voor 30-50 euro. Ik kon via via een vrijwel ongebruikte Thrustmaster/Guillemot Ferrari FF Wheel overnemen voor 40 €, inclusief verzekerde pakketpost verzendkosten.

Dat leek me een betere deal dan gloedjenieuw een stuurtje kopen en potentieel afknappen omdat RBR te moeilijk/te realistisch voor je blijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddey
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-09 23:30
Probleem is dat ik momenteel een jaar in het buitenland studeer, in 3 verschillende landen. En ik heb geen plek om een stuurtje mee te verhuizen. Dus daar begin ik voorlopig niet aan... Kortom het is laptop-keyboard of niets :D

Erop afknappen zal ik niet zo snel. Ik heb heel veel RC2000 gedaan. Dit is weer een flinke stap vooruit. Bovendien hou ik wel van uitdagingen :)

Probleem met keyboard is dat je heel veel overstuur hebt als je op het gas gaat. En ook het rijden op een stuk weg met veel flauwe bochten is lastig te controleren. Nou kun je door pulserend gas te geven wel wat verhelpen, maar fijn is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er geen Ford Escort Cosworth skin/auto? Dat zou vet zijn!

Afbeeldingslocatie: http://www.camcenter-gmbh.de/presse/wbra0208/0208-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10:05
Als er niet snel een online multiplayer inplementatie komt van dit spel ben ik er over een paar weken wel weer op uitgekeken...
Het moet toch mogelijk zijn om online tegen de ghost van een tegenstander te racen?
ps: Ik vind het spel heerlijk racen, hoor. Lekker gooien met die bak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Psst ... http://www.bhmotorsports.com/download/7531
- Whats new in v1.4 on 10/6/04?
*Ghost Car is now forced on for all Quick Rally tracks and some
Rally School Lessons (play any stage you like!)
*New data transfer system (now uses byte arrays instead of strings)
*More international bug fixes
*Smoother rotations on ghost
*Faster, more accurate prediction
*Progress Percentage and distance time is shown on top of screen
*Fixed another backspace bug in-game
*Split times are displayed in chat
*Ability to change ghost car to something other than Subaru
*Lobby updated to v1.4
*More accurate Data Stats
Werkt behoorlijk goed volgens mij, en wordt actief ontwikkeld, dus komt helemaal goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol met die patch is het NOG vetter

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/silverbojaaper/Screenshots/1-fsscr022-new.jpg
Na een botsing deed mn motorkap nogal raar

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/silverbojaaper/Screenshots/2-fsscr023-new.jpg
Waardoor ik de bocht niet zag

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/silverbojaaper/Screenshots/3-fsscr024-new.jpg
Op een auto klapte :P

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/silverbojaaper/Screenshots/4-fsscr025-new.jpg
En mn auto total-loss reed. Aan de voorruit te zien zou mn co-driver wel hoofdpijn hebben gehad hierna >:)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/silverbojaaper/Screenshots/5-fsscr026-new.jpg

Edit : Vanavond nog ff gedaan, mooie screen gemaakt :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/silverbojaaper/Screenshots/2%20wiele.JPG
Allemaal clickable, high res ownd harder :P

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2004 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10:05
Arfman schreef op 08 oktober 2004 @ 16:45:

[...]

Werkt behoorlijk goed volgens mij, en wordt actief ontwikkeld, dus komt helemaal goed :)
Yes! Een "netmod" voor één op één!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Wat leuk zou zijn is gewoon met z'n 10-en ofzo inloggen via een client/website á la F1RST2 en dan om de 2 minuten ofzo gaat er iemand van start, de tussentijden worden realtime bijgehouden en als je klaar bent wacht je in de lobby de rest van de tijden af van mensen die nog rijden.
In de lobby zie je ook de tussentijden en kun je nog chatten ofzo, dat zou echt een ideale (en realistische) multiplayer voor RBR zijn IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wtf is dit nou weer. Sinds wanneer staan de mensen langs de baan elkaar te filmen ipv mij :/ :D

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/silverbojaaper/Screenshots/fsscr006%20copy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Zo te zien waren je skills toch niet goed genoeg ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 09:07:
Wtf is dit nou weer. Sinds wanneer staan de mensen langs de baan elkaar te filmen ipv mij :/ :D

[afbeelding]
Waarschijnlijk staat er 1tje het 'aankomende' stuk te filmen, maar waarom die ander dan ervoor gaat staan :? Misschien foto's in de bocht nemen?

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SlinkingAnt schreef op 09 oktober 2004 @ 11:36:
[...]

Waarschijnlijk staat er 1tje het 'aankomende' stuk te filmen, maar waarom die ander dan ervoor gaat staan :? Misschien foto's in de bocht nemen?
Volgens mij staat ie te bellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op 08 oktober 2004 @ 16:45:

[...]

Hoe installeer je deze patch, wil niet erg lukken hier, krijg steeds een foutmelding 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Het zou helpen als je precies vertelt wat je gedaan hebt en welke foutmelding je precies krijgt (evt. met screenshot) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op 09 oktober 2004 @ 15:10:
Het zou helpen als je precies vertelt wat je gedaan hebt en welke foutmelding je precies krijgt (evt. met screenshot) 8)7
Ik wil de patch kopieeren naar de map waar RBR staat, als ik dit wil doen krijg ik de melding dat het programma in gebruik is terwijl dit niet zo is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 15:29:
[...]

Ik wil de patch kopieeren naar de map waar RBR staat, als ik dit wil doen krijg ik de melding dat het programma in gebruik is terwijl dit niet zo is :(
reboot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al gedaan, maar helaas.

Misschien kan iemand hier de juiste methode ff beschrijven, mijn dank zou groot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 09:47:
[...]

Ook al gedaan, maar helaas.

Misschien kan iemand hier de juiste methode ff beschrijven, mijn dank zou groot zijn.
zie readme.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het al gezien, moet eerst patch 1.01 erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er helemaal geen toetsen om je replay te pauzeren (vooruit/achteruit spoelen e.d.) ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 19:06:
Zijn er helemaal geen toetsen om je replay te pauzeren (vooruit/achteruit spoelen e.d.) ??
Nope. Met die RBRDLL patch kun je wel vooruit speolen en pauzeren, achteruit helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Citroën Xsara Kit Car texture, upgraded naar 2048x2048 texture, voor de external versie tenminste. Er moet nog steeds het nodige gebeuren, beetje tweaken hier en daar, en de 'scrapped' versies van de textures maken. Logo's komen bij http://www.brandsoftheworld.com/ vandaan, het modificeren van de originele skin is met PSP6 gedaan, en voor het converteren van DDS files van en naar TGA is DDS converter 2 gebruikt.

Vrije interpretatie van het kleurenschema van de seizoen 2000 Xsara dus, zoals gereden door Philippe Bugalski en Jesus Puras.

Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/rbr/rbr_xsaraskinv2_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/rbr/rbr_xsaraskinv2_02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/rbr/rbr_xsaraskinv2_03.jpg

WinRar 3 pakje met xsara_internal.dds en xsara_external.dds Zie de readme.txt voor hoe je deze alternatieve skin moet installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ziet er heel goed uit hoor, ik rijd ook t liefst in de Xsara dus zo'n skin is erg welkom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer, meer skins :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/silverbojaaper/Screenshots/subaru%20door%20bocht.JPG
Vol door de bocht :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/silverbojaaper/Screenshots/hyundai%20wegslippen.JPG
Vol goede moed op weg..

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/silverbojaaper/Screenshots/hyundai%20crash.JPG
Maar zoals altijd komt daar snel een einde aan (ze staan nu iig wel de goeie kant op te filmen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Psssst, BHMS forum!

RBR skins vindt je her en der verspreid, onder andere hier:

http://www.bhmotorsports.com/board/viewtopic.php?t=23330 en hier:

http://www.bhmotorsports.com/board/viewtopic.php?t=21869

Ook in de BHMS RBR download sectie staat het nodige, niet alle vermeldingen en verwijzingen in het forum staan echter bij die downloads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-03 19:33
Ik heb na lang klooien het spel eindelijk werkend met mn nieuwe videokaart. Na een hoop frustratie door mijn oude videokaart o.a. voor dit spel een nieuwe kaart gekocht. Toen ik na het installeren van mijn nieuwe videokaart (en heel windows) het spel opstartte bleef het bij het aanmaken van een nieuw "account" compleet hangen. Alleen via een harde reset kon ik mn pc opnieuw opstarten. Na veel uitproberen en zoeken op het internet bleek het door de videoinstellingen te komen... Ik speel dus nu RBR op 1280x1024 alles op low detail met een videokaart van € 500,- |:( Magoe hij doet het nu iig wel en dat is voorlopig even het belangrijkste....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

Wat voor videokaart heb je dan gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
Pu_Dy schreef op 11 oktober 2004 @ 15:32:
Wat voor videokaart heb je dan gekocht?
Asus X800Pro ViVo. Heb al verschillende drivers geprobeerd maar het probleem blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

ThaBuz schreef op 11 oktober 2004 @ 15:46:
[...]

Asus X800Pro ViVo. Heb al verschillende drivers geprobeerd maar het probleem blijft.
En de voorgeschiedenis?

Als je overstapt van de ene GPU fabrikant naar de ander, S3, nVidia, Matrox, ATi, maakt niet uit, dan is een verse install van windows wel zo verstandig. En anders op z'n minst speciale driver removal tools gebruiken.

Verder: Heb je de officiele RBR patch al geinstalleerd?

Ook nog: heb je een VIA chipset en/of een Creative Audigy kaart? Er is nogal wat gedoe met hardware versnelling van geluidskaarten, AGP fastwrites, sidebanding en AGP aperture size. Was dat alles? Nee, ook het forceren van AA kan problemen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
Ja, ik heb wel mn huiswerk gedaan anders had je me wel eerder gezien in dit topic ;)
Het is een schone install van windows, de RBR patch geinstalled en ook heb ik de dingen die jij noemt geprobeerd met mn geluidskaart (aangezien ik idd een Audigy heb). Ik heb veel fora doorgelezen en ik heb wat topics voorbij zien komen waar het zelfde probleem wordt besproken maar nergens is er een echte oplossing dan alleen de graphics op low te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer mensen die een sport maken van het zo cool mogelijk crashen :P?

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/silverbojaaper/Screenshots/crash1.JPG

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 20:56:
Nog meer mensen die een sport maken van het zo cool mogelijk crashen :P?

[afbeelding]
Ja, ik moet toch echt die 'scrapped' skin ook maar snel maken, want die auto-met-poedersuiker ziet er niet uit 7(8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 10:04

duderuud

Sliden is koel

WTF?

www.bhmotorsports.com verwijst naar een of andere domainseller/banner??

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Het is ook http://www.bhmotorsports.com :P

Met een 's' erachter, weet je \x/ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lytjepole
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:23

lytjepole

Schier?

Arfman schreef op 12 oktober 2004 @ 09:43:
Het is ook http://www.bhmotorsports.com :P

Met een 's' erachter, weet je \x/ ;)
Heb je ook al es op je eigen linkje geklikt?

[Did you know... ... that 35% of statistics are made-up?]

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste