Richard Burns Rally

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 10.440 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
heumm.. ik probeer die mod ff, na het installeren crasht rsrbr4 en de gewone rbr na een kort zwart scherm.

Er komt na die crash gelijk een DMP file in mn game directory. Iemand?!? De Mod install was wel gelukt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 22:40
flashin schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 14:21:
heumm.. ik probeer die mod ff, na het installeren crasht rsrbr4 en de gewone rbr na een kort zwart scherm.

Er komt na die crash gelijk een DMP file in mn game directory. Iemand?!? De Mod install was wel gelukt..
heb je de patch al geinstalleert ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-03 19:33
Zijn er hier meer mensen die problemen hebben met het installeren van RBR onder Vista Ultimate 64? Ik krijg bij het installeren direct een fatal error. Heb de setup al uitgevoerd in Win XP SP2 modus en als administrator maar dat mocht niets baten... Heb al wel een mail verstuurd naar de ontwikkelaars van RBR en de report van de foutmelding door gestuurd maar ik vroeg me af of hier toevallig ook mensen zijn die hetzelfde probleem hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
dragon9114 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 16:32:
[...]

heb je de patch al geinstalleert ?
Omg wat dom :p.. Ik had de patch voor rsrbr nog niet geinstalleerd!
Valt me goed mee deze mod! Best leuk, lang niet meer geRBRt!

Favorite car op dit moment: Toyota Celica st205 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182580

Ik wil dit spel graag kopen voor de PC. Had hem altijd voor de ps2 en xbox. Iemand een idee waar ik hem nog kan krijgen?

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-04 19:12
Ergens in de actiebakken voor 5 euro. ;)
Geen idee hoe al die winkels heten, maar als je gewoon langs wat speelgoedwinkels waar ze games verkopen langs gaat dan vind je hem nog we.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem besteld bij Nedgame. Wacht nog steeds op de bevestigingsmail die ik zou krijgen na ik mijn betaling via Ideal had gedaan maar ja.

Had in de tussentijd de demo gedownload. Alleen de setup van de controls kreeg ik met geen mogelijkheid voorelkaar. Heb het met toetsenbord, wired 360 controler en logitech controller gedaan. Veel dubbele input conflicts tijden het toewijzen van knoppen en tijdens het racen bleef het gas heel vaak hangen of andere rare dingen. Alleen sturen lukt eigenijk. Qua remmen en gas is die demo helemaal in de war lijkt het wel. Is dit een bekend probleem met die demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Ik zou het niet weten, ik heb wel eens een 2e joystick naast m'n stuurtje gebruikt voor de koppeling (oke dat werkt heel kut kan ik vertellen. :+ ) maar softwarematig gezien had ik geen problemen, ik kon ze gewoon tegelijk gebruiken en aanwijzen met RBR.

Dat was trouwens niet met de demo, maar gewoon de volledige versie.

[ Voor 12% gewijzigd door -DG- op 30-05-2007 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ja maakt niet uit. Ik heb totdat ik de pc versie binnenkrijg zowel de ps2 als de xbox1 versie van RBR dus daar vermaak ik me dan eerst wel weer mee.

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem binnen. Ik heb heeeeel wat te stellen gehad met de instelling van de buttonconfiguration en vooral ook met de instellingen voor gevoeligheid enzo. Heel frustrerend. Maar nadat ik alles eindelijk goed had ingesteld was ik echt in de hemel. Wat een genot! Ik hoop echt dat hier nog een keer een next gen versie van komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

duderuud

Sliden is koel

Anders ik wel, nog steeds het enige goede rallyspel wat er is...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-06 20:36
Anoniem: 182580 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 12:51:
Ik heb hem binnen. Ik heb heeeeel wat te stellen gehad met de instelling van de buttonconfiguration en vooral ook met de instellingen voor gevoeligheid enzo. Heel frustrerend. Maar nadat ik alles eindelijk goed had ingesteld was ik echt in de hemel. Wat een genot! Ik hoop echt dat hier nog een keer een next gen versie van komt.
De kans dat er nog een RBR komt is meer dan zeer klein, daar Richard Burns niet meer leeft.

Het blijft echter wel de beste rally sim die er op de PC is. Kijk ook maar eens naar de RBR4 mod, waarmee met 120 auto's op alleen tarmac of sneeuw ect kunt rijden.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:20

Arfman

Drome!

Ook is het bedrijf wat RBR gemaakt heeft overgenomen door Gizmo(n)do(?), en die heeft nog steeds de rechten op de sourcecode, las ik ooit ergens.

Men is wel bezig met een trackeditor (zie BHMotorSports), dat zou de game wat mij betreft echt weer een impuls geven, want ik ken alle proeven ondertussen uit m'n hoofd in alle variaties (tarmac, snow, gravel) :X

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165702

ik ben eigelijk gister pas echt beginnen te spelen en moet zeggen het is wel een leuke uitdaging om die banen goed te rijden en het is best moeilijk.

enigste wat ik heb gehaald is de rally school en nogniet alles op gold en rally school stage rischard burns challenge en thats it zo ongeveer, verder ist een super spel om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Anoniem: 165702 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 21:01:
ik ben eigelijk gister pas echt beginnen te spelen en moet zeggen het is wel een leuke uitdaging om die banen goed te rijden en het is best moeilijk.

enigste wat ik heb gehaald is de rally school en nogniet alles op gold en rally school stage rischard burns challenge en thats it zo ongeveer, verder ist een super spel om te spelen :)
Dat klopt. Ik denk dat ik er minstens 100+ uur in heb zitten. En dan nog geef ik op de meeste proeven zo 5 seconden toe op de wereldtop (had ooit een site met de snelste tijden).

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die ene tarmac mod staat heelaas niet meer op bh motorsport dat is wel jammer want die wou ik wel proberen maarja die track editor zou ook wel leuk zijn al het niet te moeilijk is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Anoniem: 165702 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 09:22:
die ene tarmac mod staat heelaas niet meer op bh motorsport dat is wel jammer want die wou ik wel proberen maarja die track editor zou ook wel leuk zijn al het niet te moeilijk is :P
Zoeken naar RSRBR4, dat is de overkoepelende gravel/tarmac/snowmod. Trackeditor is (nog) niet uit, schijnt ook retemoeilijk te zijn, dus je hebt er sowieso nog niet veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Er is een update voor Bob's Track Builder. Nu met RBR support. _/-\o_
http://www.bobstrackbuilder.net/news.aspx
Hopelijk brengt dit weer wat leven en nieuwe tracks in dit spel deze sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
eens een kleine baan maken :D

[ Voor 86% gewijzigd door dragon9114 op 11-06-2007 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoeperKees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-06 21:09
heb me eerste track al gemaakt :D zuigt nog wel maar goed, je kan er op rijden. Toch super zeg....kan gewoon je GPS data er invoeren etc.

Zijn er al wat sites waar mensen hun custom tracks hebben gepost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
SoeperKees schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:21:
heb me eerste track al gemaakt :D zuigt nog wel maar goed, je kan er op rijden. Toch super zeg....kan gewoon je GPS data er invoeren etc.

Zijn er al wat sites waar mensen hun custom tracks hebben gepost?
op het forum van bhmotorsports staan er al een paar :P

http://www.bhmotorsports.com/board/viewforum.php?f=99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Ik heb het geprobeerd, maar ik vind dat de textures helemaal niet lijken, alsvalt voelt totaal niet als asvalt, eerder als gravel en de rest is ook maar kut. :S
Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoeperKees
Koel tx :)
-DG- schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 17:52:
Ik heb het geprobeerd, maar ik vind dat de textures helemaal niet lijken, alsvalt voelt totaal niet als asvalt, eerder als gravel en de rest is ook maar kut. :S
Hebben jullie dat ook?
Uhm nee....voelt precies zoals RBR asfalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:18
Modbreak:Vragen naar no-dvd of no-cd cracks is niet toegestaan op GoT. Een volgende keer krijg je hiervoor een officiële waarschuwing! :o

[ Voor 79% gewijzigd door Crash op 25-06-2007 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
*knip

[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 25-06-2007 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb nu de mod maar heb al op internet gekeken maar kan nog niet een echte goeie tutorial vinden om de mod te instaleren en het is volgens mij best een moeilijke install :| :P

edit: heb het over de RSRBR IV mod

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 165702 op 05-07-2007 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-11-2024
Wie gebruikt hier allemaal een G25 in combinatie met RBR.

Ben erg benieuwd naar jullie stuur settings.
Stuur uitslag (aantal graden)
FFB settings
mogelijke tweaks in configuratie bestanden.

Ik heb zelf namelijk een G25 en ben al aardig aan het stoeien geweest met RBR. Op 240 Graden is hij goed te besturen. Maar op 540 graden (wat de meerste WRC's zijn) vind ik hem maar traag reageren en komt het niet echt heel realistisch over.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 08:23
Volgens mij ook niet echt realistisch, je ziet WRC coureurs meestal stuuruitslagen van max rond de 90 graden maken, in extreme situaties wel eens 180 (dan is het dus 360 van links naar rechts). Die dingen sturen zo direct, die hebben volgens mij geen 540 graden stuuruitslag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusteloos
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-10-2012
The Otherside schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 14:40:
Wie gebruikt hier allemaal een G25 in combinatie met RBR.

Ben erg benieuwd naar jullie stuur settings.
Stuur uitslag (aantal graden)
FFB settings
mogelijke tweaks in configuratie bestanden.

Ik heb zelf namelijk een G25 en ben al aardig aan het stoeien geweest met RBR. Op 240 Graden is hij goed te besturen. Maar op 540 graden (wat de meerste WRC's zijn) vind ik hem maar traag reageren en komt het niet echt heel realistisch over.
Ja ikke.

Stuur uitslag 200 graden (240 ga ik ook maar eens morgen proberen)
Kracht van centrale veer staat op 110
FFB heb ik terug geschroefd naar ongv 75%. Soms zijn de krachten te sterk tenzij jezelf ook continu extra spanning uitoefend, maar dat rijdt naar mijn mening minder accuraat, bovendien krijg je als coureur nou ook weer niet zoveel "feedback" terug
Voor de rest geen tweaks.

Zooo.. ik speel nu pak'em beet 3 dagen, 6uurtjes schat ik zo en eindelijkkkkkkkkkkkkk heb ik 1 stage uit weten te rijden, wel me schade dat wel.

[ Voor 6% gewijzigd door rusteloos op 26-08-2007 22:35 ]

SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Iemand die RBR op Vista aan de praat heeft? Ik heb al diverse dingen geprobeerd (o.a. verse install) maar hij kapt ermee als ik een race wil opstarten. De rallyschool werkt wel (m.a.w. het spel an sich zou moeten werken), maar verder dan dat kom ik niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Stefke op 03-12-2007 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-03 19:33
Ik ben daar ook wel benieuwd naar... Het spel werkt bij mij onder Vista helemaal niet (krijg het niet eens opgestart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Simpele dingen zoals compatibility mode al geprobeerd neem ik aan? (geen ervaring met Vista hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterdeBruin
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-11-2023
Om Richard Burns Rally te draaien onder Vista moet je 'Gebruikeraccountbeheer' (User Account Control, UAC) eenmalig tijdelijk uitschakelen.
Ga naar configuratiescherm, gebruikersaccounts, zet UAC uit, start en speel RBR, en zet UAC weer aan.
Vervolgens kun je RBR starten zónder UAC uit te zetten, ik wel althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Holy Thread Kick, Bat Man! :+

Ik moet m'n stuurtje en pedalen eigenlijk weer eens afstoffen. Weer eens een dagje gaan boenderen op (mijn favoriet) het virtuele franse asfalt.

Maar omdat ik RBR dus al dik een jaar niet meer gespeeld heb, en ook de ontwikkelingen niet heb bijgehouden, kan iemand hier even kort samenvatten wat nou de status is van custom tracks? Zijn er al track-packs? Zijn er al complete conversies naar andere rallies?

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoeperKees
JumpStart schreef op zondag 20 april 2008 @ 11:21:
Holy Thread Kick, Bat Man! :+

Ik moet m'n stuurtje en pedalen eigenlijk weer eens afstoffen. Weer eens een dagje gaan boenderen op (mijn favoriet) het virtuele franse asfalt.

Maar omdat ik RBR dus al dik een jaar niet meer gespeeld heb, en ook de ontwikkelingen niet heb bijgehouden, kan iemand hier even kort samenvatten wat nou de status is van custom tracks? Zijn er al track-packs? Zijn er al complete conversies naar andere rallies?
Poe uhm voor zover ik weet niet bijzonder veel.

Wat je kan doen is kijken op (natuurlijk) http://www.bhmotorsports.com/rbr/

Ik weet wel dat er een pack is van een Tsjechische gast/gasten maar wilde bij mij niet goed draaien. Helaas weet ik zo even niet meer de naam.

http://rbr.onlineracing.cz/index.php dat is hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Er is ook een track met een superspecial, maar als je die installeert zie je hem nergens, een readme ontbreekt ook 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

*kick*

Ik heb sinds kort een nieuwe PC. Intel C2D E8400, 2GB RAM (voorlopig nog in afwachting van RMA, dan 4GB) ATi/AMD 4870X2 (CrossFire dus, op 1 kaart). Nu loopt RBR echter voor geen meter meer :'(

Het loopt wel soepel (duh), maar elke 2 seconden (ongeveer) schokt het beeld eventjes. Ik heb al van alles geprobeerd: Windows XP, Windows Vista. Onder XP loopt-ie nog het beste, de schokken zijn iets erger onder Vista. Ik heb resoluties aangepast, EAX aan/uit, softwareaudio aan/uit, triple buffers aan/uit, waitretrace aan/uit (dit zijn allemaal settings die je in de RichardBurnsRally.ini kunt zetten), maar niks helpt.

Iemand nog een idee wat ik kan doen hieraan? Ik draai overigens de 8.10 HotFix drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Arfman schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:36:
*kick*

Ik heb sinds kort een nieuwe PC. Intel C2D E8400, 2GB RAM (voorlopig nog in afwachting van RMA, dan 4GB) ATi/AMD 4870X2 (CrossFire dus, op 1 kaart). Nu loopt RBR echter voor geen meter meer :'(

Het loopt wel soepel (duh), maar elke 2 seconden (ongeveer) schokt het beeld eventjes. Ik heb al van alles geprobeerd: Windows XP, Windows Vista. Onder XP loopt-ie nog het beste, de schokken zijn iets erger onder Vista. Ik heb resoluties aangepast, EAX aan/uit, softwareaudio aan/uit, triple buffers aan/uit, waitretrace aan/uit (dit zijn allemaal settings die je in de RichardBurnsRally.ini kunt zetten), maar niks helpt.

Iemand nog een idee wat ik kan doen hieraan? Ik draai overigens de 8.10 HotFix drivers.
Zal vanmiddag als ik thuis ben eens kijken hoe het hier loopt op E7300, 4GB Ram en ATi HD4850 met 8.9 drivers. Ondanks dat we wel verschillende pc's hebben zijn denk opzich ook hetzelfde. beide Intel Wolfdale cpu, beide ATi HD4800 kaart :).

Maar als het niet werkt, denk ik dat ik de oude P4 2,6 met 6600GT en 1,5GB maar niet weg doe.. :|

[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 12-11-2008 10:23 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Arfman schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:36:
*kick*

[...] Iemand nog een idee wat ik kan doen hieraan? Ik draai overigens de 8.10 HotFix drivers.
Er was inderdaad iets met stotteren, ik zou alleen echt niet meer weten wat voor conflict dat nou betrof. Misschien eens speuren op het BHMotorsports forum?

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Sorry ik kan het niet proberen. Mijn legale cd is kapot :'( :'( :'( :'( Zit een heel dikke scheur in.

* GAIAjohan mailt maar even met SCi

[ Voor 34% gewijzigd door GAIAjohan op 12-11-2008 19:44 ]

• GAIAjohan
  • Nu online
Hmm het lijkt erop dat SCi, wat nu onder EIDOS lijkt te vallen het niet mag doen. Omdat het gewoonlijk via de retailer gaat.. Zij stellen voor dat ik maar op eBay of iets dergelijks kijk.

Net maar even 5euro op een product op marktplaats geboden.. kzie wel wat de reply wordt ;( Al heb ik liever de DVD-versie dan de CD-versie. Maargoed, de DVD-versie lijkt niet in NL verkocht te zijn?

Hmm hij wil er 10euro excl verzendkosten.. Dan kijk ik wel verder :/ Heb destijds de mijne uit de winkel gehaald voor 5euro. Op eBay staan ze wel voor <10euro incl verzend

[ Voor 23% gewijzigd door GAIAjohan op 13-11-2008 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

JumpStart schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:39:
[...]

Er was inderdaad iets met stotteren, ik zou alleen echt niet meer weten wat voor conflict dat nou betrof. Misschien eens speuren op het BHMotorsports forum?
Gedaan, Geprutst met tools die RichardBurnsRally.exe standaard op High Priority laten draaien, standaard op 1 processorcore ipv. 2, PCI latency aangepast, helpt allemaal niks. Zou het niet gewoon de Crossfire bug zijn waarbij het spel soepel loopt maar om de zoveel seconden schokt? Erg jammer dit, het spel is er onspeelbaar door geworden, dus als iemand een hint heeft in welke richting ik het moet zoeken hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Heb weer een RBR gevonden in de Toys 'r us in Groningen. Prijs was €6,99 wat ik niet gek vind voor een nieuw exemplaat *O*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Overigens was mijn stotterprobleem opgelost toen ik een profiel in ATi Tools had aangemaakt waarin VSync op Off werd gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Komt er eigenlijk nog een vervolg op RBR? Ik vond het altijd een erg goed rallyspel op de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
VantageR schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 12:14:
Komt er eigenlijk nog een vervolg op RBR? Ik vond het altijd een erg goed rallyspel op de xbox.
Hij is inmiddels overleden, dus ik denk het niet. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door -DG- op 06-12-2008 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
-DG- schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 12:19:
[...]

Hij is inmiddels overleden, dus ik denk het niet. ;)
Colin McRae ook, en daar komt ook nog een nieuw spel van. Zegt dus niet alles.

Al denk ik dat de kans niet heel groot is dat RBR2 ooit het levenslicht zal zien.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
BM schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 12:24:
[...]

Colin McRae ook, en daar komt ook nog een nieuw spel van. Zegt dus niet alles.

Al denk ik dat de kans niet heel groot is dat RBR2 ooit het levenslicht zal zien.
Die kans is er gewoon niet. SCi is overgegaan in EIDOS. Daarnaast kan Richard geen input meer geven aan het ontwikkelteam, waar dat bij de CMR serie niet nodig was wegens slechte physics :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

OK. Iemand die dit spel al goed werkend heeft gekregen onder Vista (Ultimate) x64 SP1?

Op m'n nieuwe PC werkt hij nu onder XP goed, maar onder Vista loopt het superbrak. Schokkerig, houterig, niet mee te rijden. Ik heb al van alles geprobeerd (compatibility mode e.d.), maar het lukt me niet. Als ik zoek op Google vind ik meestal problemen met Force Feedback, die ik eerst ook had maar heb opgelost. De brakke framerate vind ik eigenlijk niets van terug, terwijl ik dit voorheen ook had op m'n oude PC onder Vista. Toen draaide ik echter XP als hoofd OS, nu, vanwege 4GB RAM, Vista x64. De rest van de spellen die ik speel draaien allemaal prima onder Vista, en ik heb geen zin om steeds heen en weer te booten.

Iemand een hint voor mij in de juiste richting? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Komop mensen, het spel werkt gewoon niet correct onder Vista! Er moeten toch meer mensen zijn die dit spel nog spelen? Zeer frustrerend dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Arfman schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 13:14:
Komop mensen, het spel werkt gewoon niet correct onder Vista! Er moeten toch meer mensen zijn die dit spel nog spelen? Zeer frustrerend dit.
Ik denk dat je meer kans van slagen hebt als je op het BH Motorsports forum gaat kijken.

(Al ben ik daar zelf al in geen jaren meer geweest, het kan zijn dat de community daarzo ook niet meer zo druk bezig is met RBR.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158317

Ik draai zelf een dual boot vista - xp en het is gewoon zo dat het TE verschillend is qua drivermodel om elk spel vlot draaiend te krijgen . Zo heb ik ook Pure op Xp staan omdat het in vista echt geweldige 'stotteringen' geeft , memory leaks denk ik . Xp is de way to go....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

M-M-M-M-M-M-MEGASCHOP! >:)

Ik kam er een paar dagen geleden achter dat en OpenVR support is voor Richard Burns Rally *O*

Aangezien imo RBR nog steeds de beste rallygame ooit gemaakt is, was ik zeer blij verrast.

De patch is gemaakt door Keijo "Kegetys" Ruotsalainen en is hier te downloaden:

http://www.kegetys.fi/rbr...-for-crash-with-the-rift/

Uitpakken in de RBR map, RichardBurnsRally_SSE.exe opstarten en genieten maar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naish123
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-06 15:37
Draait RBR ook op Windows 10?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefke
Geen probleem, maar dan zou ik wel kijken naar http://xvi.rallyesim.com/accueil.asp

Ik heb tot 2014 een aantal jaren in deze competities gereden (niet geheel onverdienstelijk, 2x NL kampioen én WRC gereden in de top 10 in één van de fabrieksteams) en deze lui hebben enorm veel updates (30Gb inmiddels of zo?) op het standaard spel. Bergen auto's en de meest fantastische stages, en het opzet van deze competitie is super.

Er was ook een bijbehorende nederlandse community maar die is momenteel niet meer actief denk ik www.mijnrally.nl (op rallysim te zien is er dit jaar ook geen NL-rallyseizoen/kampioenschap)

[ Voor 23% gewijzigd door Stefke op 17-12-2016 09:29 ]

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste