Hoe komt dat volgens jou dan?
En met wat voor setup speel je het btw? (stuurtje)
En met wat voor setup speel je het btw? (stuurtje)
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2005 12:39 ]
Verwijderd
Nee.Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 12:53:
ff snel door heen....
kan je nu ook met z'n 2e in splitscreen dit spelen?
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Verwijderd
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik weet dat er in de RichardBurnsRally.ini file een resolutie opgegeven kan worden, gewoon getallen invullen. Echter, ik weet niet of dat dan lekker gaat werken met verdere positionering van dingen als digitaal dashboard. Aan de andere kant, daar is ook weer een setje aan .ini files voor, per resolutie eentje, dus misschien is het inderdaad mogelijk om RBR op widescreen te krijgen.pnieuwla schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 15:44:
Weet iemand of er een hack / patch is om RBR op widescreen resoluties aan de gang te krijgen? Ik lees overal dat RBR geen widescreen ondersteuntmaar misschien is er toch iemand die het aan de gang heeft gekregen?
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
[ Voor 17% gewijzigd door Arfman op 12-10-2005 14:18 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
[ Voor 77% gewijzigd door Impry op 12-10-2005 16:28 ]
Ja en nee: ze hebben stukken bestaande stages gebruikt. Dat zie je vanzelf als je dat Mont Blanc filmpje dat Arfman linkte bekijkt. Bepaalde bochten herken je, dan weer een stuk dat niet in RBR zit, en vervolgens wéér een bekend stuk. Alsof ze een sectie weggelaten hebben. 1:1 is het dus zeker niet.ZAMoRANo schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:14:
Ja voor zover ik weet zijn het allemaal echte proeven in RBR. De bekendste is natuurlijk de Mineshaft stage.
Ah ok, thnx voor de info.JumpStart schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:41:
[...]
Ja en nee: ze hebben stukken bestaande stages gebruikt. Dat zie je vanzelf als je dat Mont Blanc filmpje dat Arfman linkte bekijkt. Bepaalde bochten herken je, dan weer een stuk dat niet in RBR zit, en vervolgens wéér een bekend stuk. Alsof ze een sectie weggelaten hebben. 1:1 is het dus zeker niet.
Nou dit is niet echt een jumpImpry schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:24:
Dit is de jump uit de Mineshaft-stage
[afbeelding]
http://www.pauljones.id.au/photos/cat.php?cat=roc02
Klein stukje verder scrollen
er is iemand bezig met een plugin voor 3d studio maxArfman schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 17:23:
Hoezo ? Wat ? Vertel ! Ik zat net nog weer RBR te spelen en zat te denken "eigenlijk heb ik die stages wel gezien na anderhalf jaar". Is men bezig om zelf tracks te maken ofzo ?
Erhmm, nu haal je mogelijk 2 dingen door elkaar:dragon9114 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:37:
[...]
er is iemand bezig met een plugin voor 3d studio maxdie persoon heeft de parkeer plaats al verandert ik zoek ff naar een linkje
Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!
[ Voor 6% gewijzigd door ThaBuz op 14-11-2005 15:12 ]
is de plugin voor trackt te maken voor 3d max al vrijgegeven ?BruT@LysT schreef op maandag 14 november 2005 @ 14:27:
Wat een slechte instelling zeg om voor een spel die je graag speelt je niet eens in een "editor" te willen verdiepen. Zo van, ik weet niets van dat programma, dus kan ik het niet... Denk je dat ik de Doom1 level editor van tevoren snapte? of map editors voor Quake1,2 en 3? Nee, ik ging er gewoon mee kloten, wat resulteerde in een enorm inzicht in 3d gerelateerde applicaties. 3DsMax had ik in enkele dagen al zeer behoorlijk onder de knie door gewoon wat tutorials te volgen. Het heeft me nooit zee'en van tijd gekost en levert je echt een hoop leuks op, en in dit geval krijg je ook nog eens een hoop credits van mensen als je een track aan weet te passen naar wens.
just my 2 cents
Wat een onzin. Ik heb helemaal geen tijd om me hierin te verdiepen. Ik ben al blij als ik 's avonds een uurtje achter m'n PC kan besteden, en dan wil ik spelletjes spelen, geen 3DMax leren. Dat laat ik graag over aan bij pappie en mammie wonende TweakersBruT@LysT schreef op maandag 14 november 2005 @ 14:27:
Wat een slechte instelling zeg om voor een spel die je graag speelt je niet eens in een "editor" te willen verdiepen.
[snip]
just my 2 cents
Background
We are happy to finally announce a first full mod for Richard Burns Rally – the 2002 Season, by E3S & URQ. The aim is to make RBR experience more complete, allowing the players to take part in a full season championship and use all the cars that featured during the 2002 season. All physics will be updated, and you can enjoy the dominating Peugeot 206s, the closely fought battles between Ford/Subaru and Mitsubishi/Hyundai/Skoda or take the Citroen Xsara WRC and see how you can fare with it before this French car became the dominant force of the last 2 years of WRC. The addon is standalone that won’t overwrite any files– we don’t want to keep making backups or compromise your default skins and cars installed just to use the mod! The game will run from original executable file but you won’t be handicapped by things such as mismatching car names in the menu. 2002 Season mod will have an updated new look to the GUI, and skins will all be in high detail.
Main Features
• Stand alone season, without interfering with original game
• At least 6 remodeled and updated WRC cars by eddy3spain, for example Ford Focus WRC 2002 and Citroen Xsara WRC; Skoda Octavia by Nomis
• High detailed skins for all cars and drivers
• Relevant track updates
• Fresh updated look to the graphic interface
• Sound updates
• Ability to choose any tyre compound for any surface/weather from within the game
• Multiple skins for car models, can be switched within the menu
• New realistic physics, representing the 2002 season
Car List
• Citroen Xsara WRC (A8)
• Ford Focus WRC '02 (A8)
• Hyundai Accent WRC Evo3 (A8)
• Mitsubishi Lancer WRC (A8)
• Peugeot 206 WRC '02 (A8)
• Skoda Octavia WRC Evo2 (A8)
• Subaru Impreza WRC S9 (A8)
• Mitsubishi Lancer Evo VII (N4)
Contributors
The mod started in August by UrQuattro and eddy3spain, and now enjoys support from our friends from RBR community: BlackF and Racer_S (programming), Rueda (physics) and Tremblay (texturing). As a rule, we will not give any exact release dates for this mod, but our aim is to complete it as soon as it is physically possible for us, without interfering into our every day lives. There is still a lot of work to do, but we hope to get it done this year.
For more updates, keep an eye on WRC2002Mod section and you can view the latest screenshot updates here.
[ Voor 12% gewijzigd door Fuelke op 15-11-2005 09:35 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
DankjewelBruT@LysT schreef op maandag 14 november 2005 @ 14:27:
Wat een slechte instelling zeg om voor een spel die je graag speelt je niet eens in een "editor" te willen verdiepen. Zo van, ik weet niets van dat programma, dus kan ik het niet... [...]
just my 2 cents
Description: comlete sell out:
- engine update for realistic soundmod
- 44 new/updated engine sounds
(not all perfect)
Date Posted: 07-11-2005
File Size: 13.4 MB
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ook gewoon op het BHMS forum.Arfman schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:03:
Group B mod ?
Effe geGoogled maar kon niets vinden
Wingman software geinstalleerd?Wazzup! schreef op woensdag 16 november 2005 @ 01:00:
Toffe game Alleen krijg ik me pedalen niet lekker ingesteld.
Heb een DFP pro.
Als ik zeg maar half gas geef gaat ie er volgas vandoor en is totaal niet te doseren.
Heb zitten klooien met flitter settings enzovoort maar dat werkt niet echt.
Als ik bij Controller settings kijk bij die blokjes als je gas geeft of remt dan is het geen probleem om die gedoseert naar rechts te laten gaan alleen als ik de game start dan doseert het voor geen meter.
Dit probleem heb ik ook. Ik weet niet of het ook in dit topic staat, maar mij werd destijds verteld dat het aan de geblazen motor lag, dus als je de MG zou proberen, heb ik er idd wel minder last van, maar het komt nog steeds zo over.Wazzup! schreef op woensdag 16 november 2005 @ 01:00:
Toffe game Alleen krijg ik me pedalen niet lekker ingesteld.
Heb een DFP pro.
Als ik zeg maar half gas geef gaat ie er volgas vandoor en is totaal niet te doseren.
Heb zitten klooien met flitter settings enzovoort maar dat werkt niet echt.
Als ik bij Controller settings kijk bij die blokjes als je gas geeft of remt dan is het geen probleem om die gedoseert naar rechts te laten gaan alleen als ik de game start dan doseert het voor geen meter.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
[open deur]Je hebt ook de officiele patch/update geinstalleerd?[/open deur]Wazzup! schreef op woensdag 16 november 2005 @ 19:12:
Alles is default heb niks verandert.
Maar wat dus zo gek is als ik bij die control setup ben in het spel dan heb je van die rode blokjes als je bijv gas geeft. En die gaan gewoon gedoseert naar rechts toe. Dus half gas blokjes tot half vervege vol gas blokjes tot het einde.
Maar in game is het dus gas pedaal tot de helft is vol gas.![]()
Naja gelukkig heb ik er maar 5 euro voor betaalt.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ja heel onverwachts ook, vind ik. Ik las het zoeven op RSC.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 16:55:
http://teletekst.nos.nl/gif/614-01.html
Richard Burns is overleden... op 34-jarig leeftijd, bijzonder tragisch...
Ja ik speel het nog.dragon9114 schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 12:51:
zijn er nog mensen die richard burn rally nog spelen ?
en weet iemand hoever ze zijn met de plugins voor 3d sudio max voor baanen te editen ?
[ Voor 22% gewijzigd door dragon9114 op 30-09-2006 13:03 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Arfman op 30-09-2006 15:46 ]
Aangezien Richard Burns bijna een jaar geleden overleden ishp38guser schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 15:39:
Ik hoop dat richard Burns Rally nog een vervolg krijgt. De reden dat het toch niet zo'n geweldig succes is geworden is wel het onhandige configureren en de brakke support voor controllers. Gelukkig is er een actieve community en heb ik het voor elkaar gekregen de besturing te optimaliseren voor m'n Driving Force Pro stuurwiel. Hiervoor heb ik echter handmatig alle auto-configuratie bestanden moeten aanpassen op maximale steering-lock en alle input-filter instellingen moeten verwijderen. Wie bedenkt er dan in vredesnaam input-filtering???Dit zie ik echt niet iedereen zomaar even doen.
Ducati: making mechanics out of riders since 1946
[ Voor 23% gewijzigd door Impry op 30-09-2006 17:10 ]
dan heb je iets verkeerd gedaan...dat had ik nl. ook de eerste keer....Arfman schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 17:45:
Die mod is waardeloos. Geprobeerd, springt terug naar desktop nadat de baan geladen is. Ik RBR schoon geinstalleerd, nog steeds hetzelfde. Bagger.
[ Voor 77% gewijzigd door Arfman op 30-09-2006 21:53 ]
bij mij deed ie het meteenArfman schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 17:45:
Die mod is waardeloos. Geprobeerd, springt terug naar desktop nadat de baan geladen is. Ik RBR schoon geinstalleerd, nog steeds hetzelfde. Bagger.
Die mod is waardeloos, want hij werkt niet bij jou... leuke redenatie, Einstein. Amerkaanse politiek iets voor jou?Arfman schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 17:45:
U vraagt, wij antwoorden.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
Luister eens gastje, als je gelezen had had je gezien dat ik RBR schoon geinstalleerd heb, updates eroverheen (zoals in de apart te downloaden read-me.txt te lezen is) gehaald en toen de MOD geinstalleerd. Als het dan niet werkt is het gewoon bagger in mijn ogen. Maar ondertussen werkt hij soms, ik klik RSRBR3 aan, installeer dat car- en trackpack, start hem op via RBRdll en dan start hij soms op. En als het eenmaal werkt, dan blijft het werken. En als ik andere cars wil doorloop ik het proces een keer of 3, tot het werkt. Brak, maar er valt tenminste mee te rijden. Voor de rest hoop ik dat je nu verder normaal gaat doen.MeMoRy schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 12:38:
[...]
Die mod is waardeloos, want hij werkt niet bij jou... leuke redenatie, Einstein. Amerkaanse politiek iets voor jou?
Ik ook, jamemr dat de afwerking dan weer zo brak moet. Er zitten waarschijnlijk honderden uren in, maar een goed werkende interface of een duidelijke handleiding ontbreken dan weer. Zonde.Ik vind het persoonlijk geweldig dat mensen zo veel tijd hebben gestoken in een gratis mod...
Bedankt, zal eens kijken of deze goed werkt, al betwijfel ik het. Maar goed, ik heb dit weekend de tijd om uit te proberen, mocht ik problemen tegenkomen horen jullie het hier weldragon9114 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 11:28:
RSRBR IV Mod
http://www.rallyesim.com/rbr/rsrbr4.asp
grootte: 619.78 MB
Description: It includes more than 120 cars and 108 stages. The update also allows you to play all RBR originals stages in 4 mods: all-tarmac, all-snow, all-gravel and normal. RSRBR requires the v1.02 patch
[ Voor 22% gewijzigd door -DG- op 05-01-2007 16:25 ]
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2007 20:18 ]
Verwijderd
Heeft ook een computer!
Verwijderd
Verwijderd
Ja, met EA F1 Challenge geen problemen. Ik kan de 1.02 patch ook niet installeren, ik krijg een foutmelding die te maken heeft met .net Framework. Waarschijnlijk kan de patch installer niet omgaan met .net Framework 3.0 (dat volgens mij bij Vista hoort). Maar ik weet niet zeker of de patch het probleem wel zal verhelpen.Impry schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 00:48:
Ik heb hetzelfde stuur maar onder XP geen problemen. Dus zou aan Vista kunnen liggen... werkt hij bij andere spellen wel goed?
Er is geen vergelijkbaar rallyspel...Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 09:08:
[...]
Of er moet een minstents net zo goede rallygame zijn te krijgen (McRae 2005?)
Verwijderd
damn was ik al bang voor
Verwijderd
nope helaas werkt nietArfman schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 12:39:
Euh sja .. compatibility mode proberen ofzo?
Verwijderd
probeer hier het eens:Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 22:44:
ik heb problemen met force feedback. Ik heb een MS sidewinder ff stuurtje, alles werkt perfect behalve de force feedback.
Ik draai overigens vista.
Ik had hetzelfde met een Thrustmaster. Nu ik een Logitech MOMO Force (red) heb, werkt de FF wel correct.Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 18:14:
[...]
probeer hier het eens:
http://forum.rscnet.org/forumdisplay.php?f=563
of
http://www.bhmotorsports....a59c032dc42cd208f2ce403b7
lijkt me toch een driver probleem van MS
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq