Richard Burns Rally

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 10.496 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:01

R-B

Blokkert

Henkus schreef op 05 september 2004 @ 08:14:
Inderdaad zonder AF en FSAA geen strepen meer ;)

Is het iemand al gelukt om een redelijke tijd neer te zetten in een stage.
Is het iemand al gelukt om een stage te rijden zonder dwars te staan.

Ik bedoel een tijd die beneden het stage record in het spel ligt.

Het spel ziet er fantastisch uit en voelt perfect, maar jesus wat is het moeilijk.
hmmz.

die stage van Richard Burns Rally zelf.

in de oefening geen 1x dwars ofzo gestaan en 2 sec onder stage record :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 20:23
Zojuist mijn 1e rally gewonnen in season rally

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-07 10:13
hmm, m'n clutch doet 't nog steeds niet goed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

iemand geintresseerd in screenies? Japan in het mooie bos :D

jpg of dikke bmp? :+

[ Voor 18% gewijzigd door R-B op 05-09-2004 11:14 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Als we hier met screenies beginnen ("Wacht op mij, wacht op mij!!" ... Ik krijg komende week RBR pas binnen) dan moeten we het wel even goéd aanpakken:

code:
1
2
3
[url=http:// <adres van het screenshot op originele grootte> ]
[img]http:// <adres van je RESIZED TOT 600 PIX BREED plaatje> [/img]
[/url]
(Open deur intrappen: de spaties en '<' en '>' natuurlijk weglaten uit de URLs)

8) Anders wordt het hier zo'n lay-out verneukende bende. Het laatste is bovendien wat vriendelijker voor 56k6 smalbanders onder ons. :)

[ Voor 14% gewijzigd door JumpStart op 05-09-2004 11:36 ]

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

zal er zo ook een paar posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Screens zijn genomen in replay
1280 resised naar 750
hier weer resised naar 600
van bmp omgezet naar JPG

dus dit zijn kwaliteit verloren screens!!

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/joanus.blokker/RichardBurnsRally%202004-09-05%2011-09-35-82.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/joanus.blokker/RichardBurnsRally%202004-09-05%2011-10-18-85.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/joanus.blokker/RichardBurnsRally%202004-09-05%2011-11-24-60.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/joanus.blokker/RichardBurnsRally%202004-09-05%2011-14-35-65.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Laatst online: 04-09-2024
Wel stom dat je de wielen niet ziet sturen in replays 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door kNarf_ op 05-09-2004 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Screens zijn genomen in replay
1280 resised naar 750
hier weer resised naar 600
van bmp omgezet naar JPG

dus dit zijn kwaliteit verloren screens!!

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/joanus.blokker/RBR1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/joanus.blokker/RBR2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/joanus.blokker/RBR3.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/joanus.blokker/RBR4.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/joanus.blokker/RBR5.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/joanus.blokker/RBR6.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/joanus.blokker/RBR7.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/joanus.blokker/RBR8.JPG

Screens zijn genomen in Mineshaft stage in AUSTRALIE 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 17:09

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Overleeft jouw auto die crash? :P Ik ging de eerste keer te snel en de motor was kapot :P

Waarom resize je eigenlijk 2 keer?

[ Voor 21% gewijzigd door SideSwipe op 05-09-2004 12:42 ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

SideSwipe schreef op 05 september 2004 @ 12:41:
Overleeft jouw auto die crash? :P Ik ging de eerste keer te snel en de motor was kapot :P

Waarom resize je eigenlijk 2 keer?
welke crash bedoel je? :) :Y)

uhmmz tja, op 1280 wordt het alweer 200 kb en dan gaat me limiet wel hard hiero 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

R-B schreef op 05 september 2004 @ 12:53:
[...]

uhmmz tja, op 1280 wordt het alweer 200 kb en dan gaat me limiet wel hard hiero 8)
Als je dan eens zonder resizen opnieuw opslaat met wat meer jpeg compressie?

Of je moet gewoon meteen resizen naar 600 breed en het daarbij laten. Het is een beetje zinloos om een 2e groter plaatje te hosten dat maar 25% groter is. (600 = 4x150, 750 is 5x150)

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117323

Is het nu een port of niet? :?
Heb namelijk al de PS2 versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08-2021
Anoniem: 10456 schreef op 05 september 2004 @ 09:18:
speciaal voor dit spel een MoMo-stuurtje aangeschaft :D
en rijd het spel een beetje fijn met een MoMo-stuurtje? Ik heb zelf namelijk ook zon stuurtje en heb eigenlijk nog geen enkele game die ik er echt lekker mee kan rijden.

Ben benieuwd of dit wat wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als ik in de Rally School de Powerslide course (advanced techniques) wil doen, vliegt het spel bij mij naar de desktop zodra ik kan beginnen. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07 22:03
Zojuist even 2 uurtjes gespeeld :)
De graphics zijn in orde en de gameplay ook. De drivingschool is een leuke toegevoegde waarde en ik kreeg zelfs het idee dat ik er echt wat leerde :P De besturing vind ik aardig lastig met een joypad, maar ik denk dat de besturing met een stuurtje zeker in orde zal zijn. De stages en auto's zien er goed en afgewerkt uit, en ook het schademodel is in orde. Ik heb al menig auto total loss gereden, en toen ik met een openstaande deur een boom meepakte was mijn deur :w :P

[ Voor 4% gewijzigd door Crash op 05-09-2004 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99973

Is het nu echt zo extreem-realistisch als werd beweerd (bijvoorbeeld in de BHM-preview)..

Kan iemand ide het spel al heeft hier wat meer informatie over geven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jackazz schreef op 05 september 2004 @ 13:32:
[...]

en rijd het spel een beetje fijn met een MoMo-stuurtje? Ik heb zelf namelijk ook zon stuurtje en heb eigenlijk nog geen enkele game die ik er echt lekker mee kan rijden.

Ben benieuwd of dit wat wordt.
ik vind het heel lekker sturen, maar ik heb nog niet zoveel ervaring met stuurtjes dus kan het niet echt voor je vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duronbug
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-07 21:39

duronbug

Step on it.....!

Bij mij doet het geluid erg raar. In het menu lagged het en in het spel hoor ik alleen maar bepaalde geluiden. Alleen de turbo en voice.
Heb inmiddels hardwareversnelling in windows op de een na laagste stand gezet. Ik hoor nu wel meer geluiden, oa het motorgeluid. Maar nog steeds valt er soms wat weg en blijft het geluid laggen in het menu.
Ik heb trouwens een SBLive 1024.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:13

BM

Moderator Spielerij
Kwam er net achter dat als je linkerdeur open staat, het geluid uit m'n linkerboxjes ook wat harder en snerpender is als uit rechtsboxjes. Toch leuk :)

Zal misschien vanavond wat screenies hier neer zetten, kan nu ff niet uploaden

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wat een kutspel :+ eigenlijk, wordt me daar een beetje afgeleid door opvliegende vogeltjes, op het laatste moment wegspringend fotografen en natuurschoon. :Y)
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo rallyrijder maar wat een heerlijk spel zeg.
Mijn verwachting was eigenlijk een CM achtig spel aan te treffen met een wat andere feel.
Maar dit spel slaat Collin gewoon vierkant om de oren op alle belangrijke punten.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:32
Is het spel een beetje te spelen met toetsenbord of eventueel joypad? Ik heb geen stuurtje meer. CMR vind ik nog steeds prima te spelen met toetsenbord, joypad vind ik daarmee minder.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Bij sendit.com nogsteeds in pré-order. Ik heb deze maar gecancelled en bij play.com besteld.

Ik hoor iedereen wel leuk over de graphics en de effectjes maar waar het echt om gaat bij een sim is natuurlijk de physics. Daar hoor ik mensen hier weinig over (in diepgang).

Het zal nog even duren voordat ik kan spelen maar als dit echt goed is ga ik toch weer kijken voor een FREX stuur en pedalen. Ik heb nu 180 graden lock-to-lock en das toch echt te weinig voor een rally-sim.

Ik hoop trouwens dat de lange stage die eruit is gehaald alsnog in een patch/add-on beschikbaar komt. Warthog heeft gezegd dat ze dat zouden doen als er genoeg animo voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117323

ZAMoRANo schreef op 05 september 2004 @ 18:49:
Ik hoor iedereen wel leuk over de graphics en de effectjes maar waar het echt om gaat bij een sim is natuurlijk de physics. Daar hoor ik mensen hier weinig over (in diepgang).
Richard Burns Rally In-game Movie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik vind voorlopig stages van 9/10 minuten lang genoeg, tis al een godswonder als ik 2 minuten lang geen grote fout maak :)

ZAMoRANo >>
Over de physics, weet niet precies hoe ik dat moet omschrijven, maar het voelt heel realistisch aan, voor mijn gevoel gewoon goed iig, en dat vind ik heel belangrijk. CMR lijkt voor mijn gevoel in niks op een rallywagen :)

Denk dat je er geen miskoop aan doet iig.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Wat wil je daarmee zeggen? :?
Dat filmpje heb ik al lang gezien (en zo'n beetje elk ander filmpje van RBR ook trouwens).
SpeedAddict schreef op 05 september 2004 @ 19:02:
Ik vind voorlopig stages van 9/10 minuten lang genoeg, tis al een godswonder als ik 2 minuten lang geen grote fout maak :)

ZAMoRANo >>
Over de physics, weet niet precies hoe ik dat moet omschrijven, maar het voelt heel realistisch aan, voor mijn gevoel gewoon goed iig, en dat vind ik heel belangrijk. CMR lijkt voor mijn gevoel in niks op een rallywagen :)

Denk dat je er geen miskoop aan doet iig.
Nee miskoop denk ik zeker niet, ik volg deze sim al vrij lang en heb m al dik 2 maanden in pre-order staan.
Alleen ik probeer een beetje een goede discussie over de physics op gang te brengen.
Hebben mensen eigenlijk al geexperimenteerd met verschillende diff. instellingen bijvoorbeeld? Ik las dat hier erg veel instelmogelijkheden waren.

Sommigen vinden het zelfs al GPL op gravel. Da's wel een erg groot compliment.

[ Voor 66% gewijzigd door Zamorano op 05-09-2004 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
Anoniem: 10456 schreef op 05 september 2004 @ 16:46:
[...]

ik vind het heel lekker sturen, maar ik heb nog niet zoveel ervaring met stuurtjes dus kan het niet echt voor je vergelijken.
Ik heb mijn stuurtje ook maar eens onder het stof vandaan gehaald.. En volgens mij speelt het wel lekker.. Nu weer een vraagje. Heb jij ook dat als je ergens tegen aanknalt dat je dan niet veel van de force feedback merkt, ik merk der namelijk zelf geen ene hol van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
ZAMoRANo schreef op 05 september 2004 @ 19:07:
[...]

Nee miskoop denk ik zeker niet, ik volg deze sim al vrij lang en heb m al dik 2 maanden in pre-order staan.
Alleen ik probeer een beetje een goede discussie over de physics op gang te brengen.
Hebben mensen eigenlijk al geexperimenteerd met verschillende diff. instellingen bijvoorbeeld? Ik las dat hier erg veel instelmogelijkheden waren.

Sommigen vinden het zelfs al GPL op gravel. Da's wel een erg groot compliment.
Ik heb zelf nog niet echt geexperimenteerd met settings, maar er is idd behoorlijk veel in te stellen.
Heb alleen nog maar een keer de vering wat harder gezet, en ook al waren de veranderingen vrij klein (paar clicks maar), het verschil was heel erg goed te merken, wagen onderstuurde als de ziekte, sindsdien rijd ik weer met de default settings rond.

Tijdens de rally school krijg je een opdracht om achtjes te rijden met zachte vering, en daarna met harde vering. Ondanks dat de zachte vering heel erg klote aanvoelt, is ie wel sneller dan de hardere vering, die was sneller reageert, maar beduidend minder grip bied.

En zo heb je nog veel meer instellingen tot je beschikking ;)

[ Voor 17% gewijzigd door BM op 05-09-2004 19:23 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Anoniem: 99973 schreef op 05 september 2004 @ 15:47:
Is het nu echt zo extreem-realistisch als werd beweerd (bijvoorbeeld in de BHM-preview)..

Ja. De handeling, grafhics, geluid, force feedback alles voelt echt aan.

Als je de 1e keer speelt lig je binnen 20 seconden in de berm of sta je dwars.

Je moet bij dit spel ook niet altijd volgas gaan, maar beheerst en gecontroleerd rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:58

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Willen jullie aub je specs posten en hoe het spel bij je loopt? Ik ben namelijk zeer benieuwd of het bij mij wel of niet loopt...
mijn systeem: (zie onder) 1600+ 512 MB ddr-ram geforce 2ti 64 mb (deze kan het probleem worden...) en natuurlijk de nodige randapparatuur (inclusief MOMO racing force!!!)

De vraag is dus eigenlijk of mijn videokaart het aankan...

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
bartvl schreef op 05 september 2004 @ 20:02:
Willen jullie aub je specs posten en hoe het spel bij je loopt? Ik ben namelijk zeer benieuwd of het bij mij wel of niet loopt...
mijn systeem: (zie onder) 1600+ 512 MB ddr-ram geforce 2ti 64 mb (deze kan het probleem worden...) en natuurlijk de nodige randapparatuur (inclusief MOMO racing force!!!)

De vraag is dus eigenlijk of mijn videokaart het aankan...
Dat kun je vergeten met die videokaart. Wordt maximaal de laagste settings, als het uberhaupt al loopt. GF4 Ti/R9500 is een beetje het minimum om het aardig te spelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik krijg het spel niet opgestart. Ik krijg eem foutmelding nadat ik het spel gestart is. Ik heb een ti4200 met xp. Iemand nog meer dit probleem :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Laatst online: 11:45

DaWaN

'r you wicked ??

Dr. Strangelove schreef op 05 september 2004 @ 18:27:
Is het spel een beetje te spelen met toetsenbord of eventueel joypad? Ik heb geen stuurtje meer. CMR vind ik nog steeds prima te spelen met toetsenbord, joypad vind ik daarmee minder.
Ik heb een joypad met 2 analoge sticks en het rijden gaat daarmee gewoon hardstikke goed :) Je hebt veel goede instellingen om de controls naar eigen wens in te stellen, maar nix is beter als een stuur natuurlijk ;)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

ZAMoRANo schreef op 05 september 2004 @ 20:07:
[...]

Dat kun je vergeten met die videokaart. Wordt maximaal de laagste settings, als het uberhaupt al loopt. GF4 Ti/R9500 is een beetje het minimum om het aardig te spelen denk ik.
Qua graphics vind ik dit spel niet super..... Ik vind CM4 er mooier uitzien, vooral de textrure resoluties zijn bagger :/ (maar daar gaat het niet om, qua gameplay verdient dit spel een 10 :) )

[ Voor 8% gewijzigd door DaWaN op 05-09-2004 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jackazz schreef op 05 september 2004 @ 19:16:
[...]

Ik heb mijn stuurtje ook maar eens onder het stof vandaan gehaald.. En volgens mij speelt het wel lekker.. Nu weer een vraagje. Heb jij ook dat als je ergens tegen aanknalt dat je dan niet veel van de force feedback merkt, ik merk der namelijk zelf geen ene hol van
Nope ik merk het duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103091

Heeft iemand hem al in Nederland in de winkel zien liggen? Eerder in de thread staat al een lijstje van winkels die hem (nog) niet hebben, een lijstje van waar hij wél al ligt zou ook wel handig zijn. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
DaWaN schreef op 05 september 2004 @ 20:51:
[...]

Qua graphics vind ik dit spel niet super..... Ik vind CM4 er mooier uitzien, vooral de textrure resoluties zijn bagger :/
Niet mee eens... RBR is denk ik het mooiste racespel wat ik ooit heb gezien. Niet qua resoluties o.i.d. maar puur qua realisme, de belichting is echt perfect. De kleuren zijn niet te fancy of te faal, maar gewoon precies zoals het moet en de vele schaduwen maken het compleet. Soms als ik aan het rijden ben heb ik wel eens het idee dat ik naar een onboard filmpje zit te kijken :9~

En over de physics kan ik nog niet meer zeggen dan dat ze gewoon heel erg goed zijn. Heb behalve de bandensoort eigenlijk nog niks aan m'n setup veranderd, omdat ik eerst maar eens het rijden goed onder de knie moet krijgen. Ik zou niet weten wat er nu mankeert aan m'n wegligging dat ik het zou moeten veranderen eerlijk gezegd.. dat is voor mij toch een stuk moeilijker aan te voelen dan bij gewone circuit-race sims.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:02
Ik heb het spel nu ook goed draaien, maar tis wel aardig pittig.

Ik kan me wagen amper goed op de baan houden, zeker met hoge snelheden :)

En die cursus lukt ook niet echt, dat driften door de bocht, met de linkervoet op de rem.
Krijg het maar niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:37
DaWaN schreef op 05 september 2004 @ 20:51:
[...]

Qua graphics vind ik dit spel niet super..... Ik vind CM4 er mooier uitzien, vooral de textrure resoluties zijn bagger :/ (maar daar gaat het niet om, qua gameplay verdient dit spel een 10 :) )
Ik vind de omgeving er erg goed uit zien hoor. :)
Wagen ziet er idd stuk minder uit dan CMR4/5, maar kwa gameplay is dit gewoon echt geweldig.

Ben niet echt een sim speler met instellen van die zooi enzo, maar vind het wel erg leuk om realistich te racen. Net als GTR heerlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
SandeR schreef op 05 september 2004 @ 21:21:
Ik heb het spel nu ook goed draaien, maar tis wel aardig pittig.

Ik kan me wagen amper goed op de baan houden, zeker met hoge snelheden :)

En die cursus lukt ook niet echt, dat driften door de bocht, met de linkervoet op de rem.
Krijg het maar niet voor elkaar.
Sturen met je voeten, iets mooiers is er bijna niet met autoracen. :9
Alle GPL ervaring komt hierbij wel van pas.

Mn order bij play.com staat inmiddels op "processing" dus ik hoop eind van de week zeker te kunnen racen.

En over de graphics, tja, als ik zo de filmpjes en screens bekijk is de belichting en het algehele kleurenpalet zo goed als perfect. Vergelijk dit maar eens met een stuk footage uit een echte rally en dan klopt het gewoon. Iets mooiere textures hadden gekund maar als het spel nu al zo zwaar draait is het misschien wel een verstandige beslissing geweest.
Als textures editable zijn kunnen we op een gegeven moment wel hi-res texture packs verwachten net als met F1C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76438

Dus... Heb net ook ff de rolkooi getest, ben een paar keer achterstevoren gegaan, heb me dood geërgerd aan die fotograven met een 'death-wish' (die ik vervolgens achterstevoren platreed tot het rood op mn scherm werd) en vervolgens mn gamepad (Thrustmaster Firestorm)in de hoek gegooid. Ik race met elk spel (ook sims, NFS (1 tm 26) + CMR & Co. vind ik niets) met een gamepad, heb er nooit problemen mee gehad, maar damn... Ik krijg de instellingen maar niet goed, en dan vooral de gevoeligheid van de knoppen.
Nee, ik ben niet van het type dat pas ná de bocht remt...

Ziet er verder erg mooi uit, geluid is ook dik in orde. Alleen jammer dat je steeds weer moet 'confirmen' en dat je zo vaak ff iets moet laden, zoals bij de rally school, vooral als je het vaak vern**kt.

Op een R9600Pro 128Mb ook goed te spelen op 1024*768. Dat viel me nog mee moet ik zeggen.

Ik denk dat ik toch eens een degelijk stuurtje ga kopen, een MOMO of zo. Ik ga er van uit dat dat stukken beter gaat. Ik vind het met een gamepad in ieder geval niet zo goed te doen. Dan mis ik toch wat precisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74967

Bij mij klapt ie terug naar windows bij de 3e rijles... Iemand oplossing, of een savegame ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
Wat een graphics 8)7

En dan die vogels, die fotografen en de toeschouwers. Wat een detail zitten er in dit spel :9~

Het rijden voelt ook erg lekker aan, en dan die voorruit met barsten erin omdat je die boom niet zag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank155
  • Laatst online: 08-07-2023
erg lastig maar erg gaaf. alleen heb ik het idee dat de eerste 3 mm indrukken van het gaspedaal al volgas betekent (logitec momo) iemand ook dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Frank155 schreef op 06 september 2004 @ 00:33:
erg lastig maar erg gaaf. alleen heb ik het idee dat de eerste 3 mm indrukken van het gaspedaal al volgas betekent (logitec momo) iemand ook dit probleem?
nope niet probleem, auto accelereert wel iig erg snel (subaru cker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Laatst online: 20-06 22:43
Damn, wat een spel ! :9

Vreemde bij mij is dat ik in de replay niet de stuurbewegingen van m'n auto zie, de wielen staan altijd recht, heeft iemand anders dit ook?

Hier had ik m'n wielen toch echt vol naar links:
Afbeeldingslocatie: http://img81.exs.cx/img81/3806/burns1.jpg

BTW, loopt erg lekker op m'n AMD1800+, 512Mb & Radeon 9800Pro. :)

Edit: Voor de wanna be mod hieronder ff het plaatje aangepast. :9

[ Voor 31% gewijzigd door MartijnA3 op 06-09-2004 13:48 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
MartijnA3 schreef op 06 september 2004 @ 09:08:

Vreemde bij mij is dat ik in de replay niet de stuurbewegingen van m'n auto zie, de wielen staan altijd recht, heeft iemand anders dit ook?

[afbeelding]

Klopt in de replay sturen de voorwielen niet, maar als je een paar de replay gezien hebt gebruik je deze meestal toch niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:16
Ik heb hem nu ook in mijn bezit.

Wat een goede sim zeg.
Lekker smijten ala rc2000 is er niet echt meer bij :)
nu toch maar opletten bij elke bocht.
Want mijn 1ste koprol heb ik al gemaakt.
Oja mijn eerste toeschouwer is ook al plat. grin kwam even iets te hard een bocht uit :D

maar wel een gave sim.
Lekker landschap en wagen besturen.
Foto's komen nog wel .. ik ga weere even verder met de driving school.

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 07-07 10:13
leuk dat het beeld dan ff rood wegfade ;)
Ik schrik me af en toe rot van die gastjes met die groene hesjes aan die nog gauw ff van de weg lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

[afbeelding]

|:( Erhh, lees [rml]JumpStart in "[ Multiplatform] Richard Burns Rally"[/rml] even, alsjeblieft...

Of alternatief:

code:
1
[img=w,h] url van afbeelding met afmetingen [/img]

Met w = 600 en h = 450. Dan verneuk je de lay-out tenminste niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 13:36

Arfman

Drome!

Anoniem: 99973 schreef op 05 september 2004 @ 15:47:

Ja. Dit is GPL op onverhard.
duronbug schreef op 05 september 2004 @ 17:22:
Bij mij doet het geluid erg raar. In het menu lagged het en in het spel hoor ik alleen maar bepaalde geluiden. Alleen de turbo en voice.
Heb inmiddels hardwareversnelling in windows op de een na laagste stand gezet. Ik hoor nu wel meer geluiden, oa het motorgeluid. Maar nog steeds valt er soms wat weg en blijft het geluid laggen in het menu.
Ik heb trouwens een SBLive 1024.
EAX uitzetten als je dat aan had gezet. Is een bekende bug.
ZAMoRANo schreef op 05 september 2004 @ 18:49:
Zie hierboven :P
Echt dik in orde. Ik ben gewoon bang om veel gas te geven, zeker in Japan met die smalle k*tweggetjes ;)
Het zal nog even duren voordat ik kan spelen maar als dit echt goed is ga ik toch weer kijken voor een FREX stuur en pedalen. Ik heb nu 180 graden lock-to-lock en das toch echt te weinig voor een rally-sim.
Goed stuur is inderdaad aan te raden. Ik heb een Thrustmaster Ferrari F1. Prima stuur, alleen heeft het ding last van een vreemde bug. Als ik heel snel van links naar rechts stuur (of andersom) zoals in een hairpin, gaat het gas soms voor 1 seconde voluit en reageert het stuur nergens meer op gedurende die seconde. En heel erg soms reageert het suur helemaal niet meer, moet ik rebooten :(
Iemand een idee ?
Ik hoop trouwens dat de lange stage die eruit is gehaald alsnog in een patch/add-on beschikbaar komt. Warthog heeft gezegd dat ze dat zouden doen als er genoeg animo voor is.
Post op het BHMS forum "I want that 27 KM Japan stage". Er is een speciale thread voor.

[afbeelding]

Klopt, is een bekende bug.

Overigens: alle crash to desktop problemen: op het BHMS forum zijn er een aantal personen bij wie het hielp om alle sound, gfxdrivers, etc. te updaten naar de nieuwste versie en DirectX 9.0C te installeren. Dit kan ik niet proberen aangezien ik (nog) geen CTD crashes heb meegemaakt.

(specs: P4 3 GHz, SB Audigy 2, Radeon 9800Pro)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Zo hier heb ik ook een paar schotjes..

Zo eerste even lekker crossen door bossen.
waar bij af en toe een boom ook niet on beschadigd blijft.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/91WFM7VAO5G7

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/7LLJ2E48621T

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/QM71B6Q2K162

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/KQ826SXT4T2L

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/0BTKT606N133

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/KFZ3OBR67J2U

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/MH53YWMJ676E
Ook op sneeuw is het wel lekker rijden.
Alleen een stuk moeilijker :)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/D9J4DP2G8CST

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/JSFVOKQ53U6D

[ Voor 5% gewijzigd door ravw op 06-09-2004 14:37 ]

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

[...]

Edit: Voor de wanna be mod hieronder ff het plaatje aangepast. :9
Ik ook van jou hoor :D ;) Ik wil trouwens helemaal geen mod zijn, da's veel teveel heisa. Als ik behoefte heb aan moderatie, dan ga ik wel slijmen bij delegeer ik dat wel aan Fuelke. :)

Maar euhh... Netjes binnen de lay-out blijven ziet er wel zo strak uit.

[hint]Als er nou nog meer mensen even lezen hoe ze hun plaatjes op 600 pixels breed houden... [/hint] :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
JumpStart schreef op 06 september 2004 @ 14:31:
[...]
Maar euhh... Netjes binnen de lay-out blijven ziet er wel zo strak uit.
Ik zie liever een screenshot van 800x600 ofzo dan iets van 600 pixels breed, je verliest zoveel details. De layout kan me dan ff niet zoveel boeien, als het maar niet breder wordt dan 1024 pixels. Maar blijkbaar ben ik in de minderheid als ik het hier zo lees allemaal op GOT. :)

EDIT: En ja, ik weet dat je kunt linken naar grotere plaatjes, maar als ik ff snel ergens wat wil plaatsen is me dat teveel werk. :+

[ Voor 14% gewijzigd door MartijnA3 op 06-09-2004 14:56 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
MartijnA3 schreef op 06 september 2004 @ 14:44:
[...]

Ik zie liever een screenshot van 800x600 ofzo dan iets van 600 pixels breed, je verliest zoveel details. De layout kan me dan ff niet zoveel boeien, als het maar niet breder wordt dan 1024 pixels. Maar blijkbaar ben ik in de minderheid als ik het hier zo lees allemaal op GOT. :)
Ja daar ben ik het ook mee eens 640 vind ik ook gewoon nog netjes.

Maar ze hoeven van mij ook geen 1600 , 1200 tezijn.
gewoon 800 bij 600 is mooi zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

blackhole, welke baan is dat in de bossen? ziet er wel redelijk aardig uit om te oefenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
R-B schreef op 06 september 2004 @ 17:00:
blackhole, welke baan is dat in de bossen? ziet er wel redelijk aardig uit om te oefenen :)
dat is de 2de baan van de campain als ik het goed heb , want de eerste race heb ik niet afgemaakt en daarna kreeg ik deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Blackhole schreef op 06 september 2004 @ 17:04:
[...]

dat is de 2de baan van de campain als ik het goed heb , want de eerste race heb ik niet afgemaakt en daarna kreeg ik deze.
lol, moet nog campain beginne, morgen heb ik weer tijd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Vandaag kwam mijn andere bestelling binnen van www.play.com, die een dag eerder verstuurd was...

Deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.play.com/covers/113917m.jpg

Dus morgen komt (hopelijk) RBR binnen... Nog een nachtje slapen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blackhole schreef op 06 september 2004 @ 17:04:
[...]

de eerste rally (Great Britain) heb je dan niet gehaald en dan ga je meteen door naar Japan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Hmm, ik heb het spel nu echt goed gespeeld en ff de mappen doorgebladerd, maar idd de tracks zijn grafisch cker bter als CM maar ik had ff snel een ritje gemaakt dus dan kun je maar beter je mond houden :) Maargoed, deze is cker goed modbaar heb ik al gezien :D Ik posts stax nog ff pic's en filmpje mits ik webruimte kan vinden, wanadoo heeft Datalimiet op webspace :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Nog wat tips voor mensen die beginnen met de season mode:

-Maak veel gebruik van left foot braking (het werkt echt)
-Kies bij versnellingsbak semi-automaat, je kunt dan zelf schakelen, maar het hoeft niet.
-Rem af op de motor bij bochten door manueel terug te schakelen, de auto blijft dan beter bestuurbaar dan wanneer je vol op de rem gaat.
-Safe na elke stage
-Als je een stage verkloot hebt (door bijv. een perongelijke jumpstart), druk je op control / alt / delete en sluit je RBR af. Als je dan het spel opnieuw opstart kun je weer op nieuw beginnen bij die stage.
-Als je naast de weg zit, maak dan zo min mogelijk gebruik van "call for help" , want dit zorgt er voor dat de teller zo'n 15 a 20 seconde vooruit wordt gezet.
Je kunt dan beter proberen uit de berm te komen op eigen kracht, dit duurt meestal veel korter.

Have fun :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
JumpStart schreef op 06 september 2004 @ 18:00:
Vandaag kwam mijn andere bestelling binnen van www.play.com, die een dag eerder verstuurd was...

Deze:
[afbeelding]

Dus morgen komt (hopelijk) RBR binnen... Nog een nachtje slapen dus.
Ah die is gaaf ja, must-see voor elke (sim-)racefanaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Die laatste stage van de rally school. In het begin verschrikkelijk moeilijk.

Na een dagje of 2 racen nog eens de school stage geprobeerd. Je staat er van te kijken hoeveel harder je kunt als je het eenmaal onder de knie hebt.

Dit is nou echt een spel met een "learning curve"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand al een savegame met alle auto's / banen unlockt? Wil ze ff bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Anoniem: 74967 schreef op 06 september 2004 @ 20:34:
Ga eens naar de map waar RBR staat geinstalled, kun je glijk zien wat voor auto's er in de game zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

DaWaN schreef op 06 september 2004 @ 20:39:
[...]

Ga eens naar de map waar RBR staat geinstalled, kun je glijk zien wat voor auto's er in de game zitten ;)
8 auto's maar ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
Henkus schreef op 06 september 2004 @ 19:58:
Die laatste stage van de rally school. In het begin verschrikkelijk moeilijk.

Na een dagje of 2 racen nog eens de school stage geprobeerd. Je staat er van te kijken hoeveel harder je kunt als je het eenmaal onder de knie hebt.

Dit is nou echt een spel met een "learning curve"
Ik kwam vandaag ook bij die laatste stage. En ik heb het er ook erg moeilijk mee.

Hopen dat ik hem binnen een paar dagen dan ook kan halen.. Want ik kom nu nog zo'n 10 seconde te kort :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaWaN schreef op 06 september 2004 @ 20:39:
[...]

Pssst misschien wil ik ook ff weten hoe ze rijden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Jackazz schreef op 06 september 2004 @ 21:03:
[...]

Ik kwam vandaag ook bij die laatste stage. En ik heb het er ook erg moeilijk mee.

Hopen dat ik hem binnen een paar dagen dan ook kan halen.. Want ik kom nu nog zo'n 10 seconde te kort :S
oh die baan, opzich niet zo moeilijk hoor. Je moet vooral NIEt te hard gaan. Dat was vooral mijn oorzaak, en GEEN Call For Help gebruike :P

trouwens weet iemand met welke player is replay kan afspelen? Niet RBR zelf als kan.
En heeft iemand leuke replay? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
R-B schreef op 06 september 2004 @ 22:17:
[...]

oh die baan, opzich niet zo moeilijk hoor. Je moet vooral NIEt te hard gaan. Dat was vooral mijn oorzaak, en GEEN Call For Help gebruike :P

trouwens weet iemand met welke player is replay kan afspelen? Niet RBR zelf als kan.
En heeft iemand leuke replay? :)
JA maar als je op je dak ligt is er wijnig keuze om het niet te gebruiken of wel ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:43

Polycom

Poes van goud

op insidegamer.nl kreeg deze game een 4.

hmmm. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
Pu_Dy schreef op 06 september 2004 @ 22:20:

Vonden het zeker te moeilijk. :+
Ik ook trouwens ben niet echt een goede sim racer. :) En dan meteen eerste rally van seizoen overal hout naast de baan enzo. Verschrikkelijk. :D Moet me echt inhouden :p

Oh en is PS2 versie. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Albinoraptor op 06-09-2004 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_

zegt meer over die site dan over het spel :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
kNarf schreef op 06 september 2004 @ 22:28:
[...]

JA dat zekers , want ik vind het echt een gave sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:43

Polycom

Poes van goud

de reviews zijn 9 van de 10 keer klote dat is waar, maar ze geven een game toch niet zo maar een 4. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Blackhole schreef op 06 september 2004 @ 22:35:
[...]

JA dat zekers , want ik vind het echt een gave sim.
idem ik voel eindelijk is iets voor een rally game, cmr 4 met stuur zuigt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
kNarf schreef op 06 september 2004 @ 22:28:
[...]

tja je moet de kunde van de reviewer nier onderschatten hoor... hij is namelijk heel goed in DTM2 :P
Jongens die commentaar op mijn rijcapaciteiten hebben mogen mijn ass proberen te whoopen op xbox live. KlaasjeNL is m'n tag. PM me maar als je een keer een potje DTM2 ofzo wil racen tegen de voormalig nummer 23 van de wereld en daarmee tevens de hoogstgeplaatste nederlander, die tevens de een paar jaar geleden de snelste tijd op de hockenheimring had met GP2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Viggen schreef op 06 september 2004 @ 22:54:
[...]

tja je moet de kunde van de reviewer nier onderschatten hoor... hij is namelijk heel goed in DTM2 :P

[...]
Heel goed zijn met arcade gebaseerde race spellen is géén garantie dat je het met race sims ook goed doet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
JumpStart schreef op 06 september 2004 @ 22:57:
[...]

Heel goed zijn met arcade gebaseerde race spellen is géén garantie dat je het met race sims ook goed doet. :+
dat was ook m'n punt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000

Die hadden blijkbaar een game verwacht

RBR zal waarschijnlijk, hopelijk, de massa niet aanspreken. Meestal betekent dat nl. dat het kwaliteit is....

[ Voor 22% gewijzigd door Stefke op 06-09-2004 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

stefijn schreef op 06 september 2004 @ 23:13:
[...]

RBR zal waarschijnlijk, hopelijk, de massa niet aanspreken. Meestal betekent dat nl. dat het kwaliteit is....
Da's onzin, vind ik.

Dat zou hetzelfde zijn als zeggen dat een #1 in de Top 40 geen kwaliteit kan hebben. Die suggestie slaat natuurlijk nergens op. Een muziek productie die gericht is om bij een zo breed mogelijk publiek aan te slaan (en dus gemaakt is om hoog te scoren) is vaak een compromis, en dus kwalitatief minder: doen wat de massa goed kan 'verteren'. Maar dat betekent nog niet dat iemand die ècht een kwaliteitsproductie op #1 krijgt, zonder daarbij zich te houden aan geeigende paden, die kan/mag je kwaliteit niet ontzeggen.

RBR is een sim. Zoveel blijkt ondertussen wel. Het is niet erop gemaakt om een zo breed mogelijk publiek aan te spreken door het racen toegankelijk te maken. Maar mocht het, ondanks het *kuch* ontbreken *kuch* van deze For The Masses intentie, toch een hit worden dan is dat toch prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Bij veel reviewers zie je dat te moeilijk meteen een slechte score betekent.
Want zij zijn zo goed in rally-rijden, als ze niet meteen met CMR-stijl alle rally's winnen is het gewoon een slecht spel, zo werkt dat. :p

Eigenlijk moet je iedere game beoordelen op de doelstelling en naar de doelgroep. Als je niet tot de doelgroep behoort kun je eigenlijk ook geen relevante review schrijven. Maargoed, als je lezers gegarandeerd ook niet tot die doelgroep horen kun je er samen achter komen dat je er niks aan vind.

Voor mij betekent dat vaak dat het een goede sim is en waar je niet snel op uitgekeken raakt.

Kijk maar naar GPL, hoeveel mensen zijn er elke dag nog blij als ze een negative rank halen, al is het alleen maar op 1 bepaalde baan.
Niet slecht voor een spel uit '98. Dat zegt wat over de diepgang.
Ik zie met RBR wel hetzelfde gebeuren, zeker als er ook een vorm van online competitie mogelijk gaat zijn (een server die elke deelnemer omstebeurt dezelfde stage locaal laat rijden als een soort hotlap, waardoor een gevoel van een echte rally ontstaat?). GPL was ook niet perfect bij release maar is meegegroeid, als RBR dat ook kan.....

Ik kan niet wachten tot ik m ook binnen heb ergens in de komende dagen (vanochtend verstuurd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

stefijn schreef op 06 september 2004 @ 23:13:
[...]

ik vindt master game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
R-B schreef op 06 september 2004 @ 23:51:
[...]

ik vindt master game sim :D
:Y)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Eejh!

Pilsener is bier, maar bier is niet per sé altijd pilsener. Een sim is een game, maar een game is niet per sé een sim. Get it? :+ Dus RBR mag je een game noemen. Niet ieder spel mag je zomaar een sim noemen. :)

[ Voor 15% gewijzigd door JumpStart op 07-09-2004 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus

Dit was de PS2 versie. Hij klaagt over slechte grafhics, op de PC is RBR het mooiste rally spel tot nu toe. Ok de auto's zijn in CMR mooier, maar tijdens het rijden zit je er in en zie je ze toch niet. De stage en de belichting daarvan zijn de mooiste die ik tot nu toe gezien heb.

Hij praat over de "onzichtbare muur" . Mij viel juist op dat je vrij lang naast de baan kan rijden voordat je niet meer verder kunt. Het geluid: toppie, alleen in de replay is het minder.

Maar het allermooiste: Hij heeft het spel gereviewed ZONDER STUUR 8)7 8)7 8)7

Dat is net zo iets als als doom3 reviewen op een P2 500 met een Geforce 1 kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Anoniem: 74967 schreef op 06 september 2004 @ 20:34:
Als perse zo nieuwsgierig bent:

De Easy mod:

Hiermee kun je eenvoudig alles winnen. Ik heb em zelf niet geprobeerd

http://www.bhmotorsports.com/board/viewtopic.php?t=22167

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-06 10:49
Edit, keys werken nu wel.

[ Voor 89% gewijzigd door Sunrise op 07-09-2004 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/8XF1P9W5R050

Oeps die boom stond dichter bij dan ik gewild had :(

Wat een Sim zeg.
Ik ben blij dat er weer eens een echte rallysim op de markt is gebracht na RC2000.

En dat het nu niet eens is van lekker in stappen en winnen,
Ala CMR XX.
Ik vermaak me uitstekend met deze sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Weet iemand al een oplossing voor het crashen bij het begin van meerdere Rally School onderdelen? Dus een crash naar de desktop. Ik heb nog geen oplossingen gelezen en ik hoor nu van steeds meer mensen bij iedere keer een ander onderdeel dat het spel bij ze terug schiet naar de desktop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Ik had gister voor het eerst een vastloper, was jammer genoeg niet de enige. Spel loopt vast, kan de taak nog wel afsluiten en terug naar Windows. Gebeurede 2x vlak na de start van een stage en 1x er midden in. Beeld blijft stilstaan en het geluid zit in een loop.

Geen idee waardoor het komt, had net gereboot.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Hier een wat shots van een sneeuw race :)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/0054662ZA30L
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/UO363NFA6F00
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/4K9750569HPK
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/3NU906QI533M
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/750TD5708V2N
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/5FP49687B86T
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/Z1GB6AO5PF2M
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/19YN642S6N41
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/M28BGZM92677

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Vet moeilijk die sneeuw race denk _/-\o_

[ Voor 74% gewijzigd door R-B op 07-09-2004 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank155
  • Laatst online: 08-07-2023
oh wat is het lastig maar de kick als je als je met left foot braking (werkt! 8) ) en scandanavian flick al oversturend over die gravel stages jaagt is enorm. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18476

R-B schreef op 06 september 2004 @ 22:43:
[...]

idem ik voel eindelijk is iets voor een rally game, cmr 4 met stuur zuigt :Y)
Hehe, rbr is echt een game voor een stuurtje, met je toetsenbord lukt het gewoon niet...

Gas in of rem in, bagger met toetsenbord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18476

Pu_Dy schreef op 06 september 2004 @ 22:41:
de reviews zijn 9 van de 10 keer klote dat is waar, maar ze geven een game toch niet zo maar een 4. ?
De mensen die de reviews schrijven, kijken vanuit het punt van een gamer die gewoon wilt racen, en dit is eignx net autorijden in deze topper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Frank155 schreef op 07 september 2004 @ 15:14:
oh wat is het lastig maar de kick als je als je met left foot braking (werkt! 8) ) en scandanavian flick al oversturend over die gravel stages jaagt is enorm. _/-\o_
Dat left foot braking is zwaar moeilijk, ik komer niet voorbij met de school.
Want ik gebruik meer mijn stuur om hem dwars tegooien.

Want met 110 door een bocht gaat makelijk.
Maar dan wel zonder rem.
Dus als iemand mij even kan vertellen wat nu exact de bedoeling is van dta left foot braking?
Ik doe het nu ala GP L.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76438

Ik weet niet wat je bedoeld met "alla GP L", ik ga er van uit dat het te maken heeft met Grand Prix Legends, maar in elk geval: left foot braking is remmen en gas geven tegelijk.

Ik kom er ook niet voor bij met die school, hij zegt dat ik niet rem, maar dat doe ik wel degelijk...
Het is met een gamepad een beetje lastig, maar je kunt een knop binden aan de rem. Wel ff kloten met de settings bij filter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Anoniem: 74967 schreef op 05 september 2004 @ 23:43:
Bij mij klapt ie terug naar windows bij de 3e rijles... Iemand oplossing, of een savegame ?
Ik heb hier een oplossing voor gevonden. Je moet één keer de uitleg volledig kijken, dus niet op "Continue" rammen, dan werkt het en als het goed is kun je daarna gewoon wel meteen op "Continue" drukken.
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste