Richard Burns Rally

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 10.495 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-07 19:27

Piggen

Lekker bakkie

Wow, ziet er echt goed uit.

Ik twijfel nog wel of ik deze zal kopen. Ik neem aan dat er wel een demo van uitkomt, dan zal ik die eens uitproberen. Maar het lijkt me wel wat.

Over GPL gesproken, die ga ik ook maar eens spelen. Een tijdje geleden gekocht (voor 5,99 bij de supermarkt :P) en nog niks mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
mpmad schreef op 23 juli 2004 @ 23:44:
Wow, ziet er echt goed uit.

Ik twijfel nog wel of ik deze zal kopen. Ik neem aan dat er wel een demo van uitkomt, dan zal ik die eens uitproberen. Maar het lijkt me wel wat.
De demo laat denk ik nog even op zich wachten. Als er al één uitkomt voor de PC release.
Over GPL gesproken, die ga ik ook maar eens spelen. Een tijdje geleden gekocht (voor 5,99 bij de supermarkt :P) en nog niks mee gedaan.
Zeker doen, succes met updaten, ben je ook wel een paar dagen mee zoet. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116850

mpmad schreef op 23 juli 2004 @ 23:44:
Goed plan :) Haal dan ook even de community patches voor betere graphics, nieuwe cockpits en dergelijke. op www.gplea.com kan je veel vinden. Vergeet ook de patches niet voor als je een AMD hebt etc (speedfix)

Beetje een probleem vind ik dat er niet een éénduidig updatepakket is, dat maakt het wat onoverzichtelijk.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 116850 op 24-07-2004 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Voor wie de "Mineshaft stage" movie gezien heeft, Zo ziet die jump er in t echt uit (als je m te hard en uit balans neemt). ;)
Anoniem: 116850 schreef op 24 juli 2004 @ 14:13:
[...]
Goed plan :) Haal dan ook even de community patches voor betere graphics, nieuwe cockpits en dergelijke. op www.gplea.com kan je veel vinden. Vergeet ook de patches niet voor als je een AMD hebt etc (speedfix)

Beetje een probleem vind ik dat er niet een éénduidig updatepakket is, dat maakt het wat onoverzichtelijk.
Is wel een beetje off topic maar ik had dit nog in mn bookmarks staan waar iemand misschien wat aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Jammer dat het hier zo stil is om de beste rallysim ooit.

richardburns.de heeft een beta van de PC versie ontvangen van Warthog en er een preview over geschreven:
PR-Manager Emily Britt has been so kind to send richardburnsrally.de the latest RBR preview (V0.48 28-JUL-2004). Here are my very first impressions (please excuse my humble English):

hour 1: something is weird, either with the program or me. I must be missing something, as I drive like shit. Did I expect too much?

hour 2: Crash. Crash. And, hell yeah, crash! How am I supposed to complete only a single British stage without having to crawl? Bad program or bad driver? I can't be that bad!

hour 3: ok, ok, I went to Rally school (even though I did play RC2000, RT, LFS and probably hundred other racing games before). And somehow Richard Burns did help. I got used to the car handling and finally cooled down enough to be able to *concentrate* on listening to my CoDriver's pacenotes.

hour 4: gee, that's cool: I finally learned to drive with patience and control. Even though I still am not able to do a 'Scandinavian Flick' without injuries, suddenly there is no big problem about British forest tracks anymore. I begin to think about things that I never did care about in Rally games before. And the best: I did not have so much fun anymore since playing Colin McRae 1 (also a breakthrough title in its time).

hour 5: it's getting better and better. I won my first British Rally (on 'Rookie', of course) and am totally hooked. This program is awesome. And it even gets better the more you find out: for example to drive on snow is simply so cooool, and I did not have *any* problems on tarmac (apart from being scared to death driving with full speed through some narrow villages). MORE MORE MORE

I could go on like that for hours.
This is the best racing game I have ever played.

BUT: I found it incredibly important to use the incar or bumper cam, as the exteriour cam IMHO almost is unplayable (at least for me). I guess that's simply because you do not have the 'butt feeling' here you need to feel the track. No wonder that the arcarde people who are used to the exterior cam often do not succeed at all with RBR: no other cam is harder to play than this one. So do yourself a favour: use the incar or bumper cam.

So I can confirm from my very own experience: this game is a SHOCK on first sight for regular computer players. It is so incredibly hard that many people just looking for fun probably will not have the demo longer than 30 mins on their hard disk. But who invests some time and patience, and finally is able to shake off the "experience" from other Rally games may receive the PC Rally experience of his lifetime. RBR probably can be like hell for beginners (see my first hours), but later it feels like heaven if you hold on to it and don't give up on it too early.

I dear to predict that the pc release of RBR, even though probably having some initial start-up problems because of the difficulty, will become a fair success and, most important, will win a very *loyal* fan community, as this program is absolutely extraordinary and gives you a kind of Rally sensation no other Rally program does.

Warthog and SCI: THANK YOU a hundred times.
Finally I am addicted to a racing game again - I almost forgot how this feels.

Kai Fiebach
http://richardburnsrally.de

P.S. once I can stop playing for a little longer I will posts some more preview impressions on our German site. To see the latest pc screenshots, click on SCREENSHOTS (there will be more of them over the next days).

And yes, there is a cockpit cam on the left side and I will post a screenshot of it tomorrow. Even though this 'windscreen view' looks a bit dull compared to other titles, it offers a great track view and this is essential for a Rally game. Moreover this resembles the kind of visibility I have by daily driving. And if all that does not convince you: in this rock-hard simulator you would not have time to look down to your instruments without slowing down anyway, so the windscreen view combined with a digital dashboard IMHO is a clever solution.
Verder schijnen de hardware requirements vrij hoog te liggen:

MINIMUM REQUIRED SPECIFICATION:

1.6GHZ Processor
256MB System Ram
64MB Video Card (Card must support Pixel Shading)
At least 3.10GB HD space
DirectX compatible soundcard

RECOMMENDED SPECIFICATION:

2.6GHZ Processor
512MB System Ram
128MB Video Card (Card must support Pixel Shading)
At least 3.10GB HD space
Sound Blaster© Audigy 2 ZS
Logitech© Momo© Steering Wheel

Ook zou de demo deze week bij een aantal tijdschriften gebundeld zitten en zal het dan niet lang duren voor deze op het web verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
PC versie is gold en ligt op 3 september in de winkels :) Zijn er mensen die hem 'blind' kopen, of eerst de demo afwachten? Ik weet nog niet precies wat ik moet verwachten namelijk, behalve dat het een sim wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38022

Wat zal ik zeggen, in de PU zeggen dat dit niet echt een game is en dat je dit dus kan vergelijken met flight simulator van Microsoft. Als je dus van een lekker potje scheuren houdt, is dit spel niet voor je bedoelt.
Je moet dus echt een die-hard simmer zijn net als bij de flight simulater. Daarom kreeg dit spel ook niet echt een hoog cijfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-07 16:13

R-B

Blokkert

hmmz, ik denk dat ik eerst de "demo" probeer en dan kijken of het wat is, iig ik heb stuur :D

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
kNarf schreef op 24 augustus 2004 @ 11:04:
PC versie is gold en ligt op 3 september in de winkels :) Zijn er mensen die hem 'blind' kopen, of eerst de demo afwachten? Ik weet nog niet precies wat ik moet verwachten namelijk, behalve dat het een sim wordt..
Ik heb hem al geruime tijd in de pré-order staan.

Elke degelijke Rally-sim kan rekenen op mijn centen. We hebben zoooooo lang moeten wachten tot er (weer?) 1 uitkwam.

Heb ik iig wat te racen tot GTR uitkomt ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Zamorano op 24-08-2004 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Waar heb je hem gepreorderd? (en ben je er een credit card voor nodig, want die heb ik niet)
Ik heb er wel vertrouwen in dat RBR goed gaat worden, maar er is verder geen referentiemateriaal van deze ontwikkelaars (in tegenstelling tot bv. GTR en rFactor) dus het blijft een beetje afwachten als je niet eerst een demo hebt gespeeld. Dus ik denk dat ik toch eerst wat reacties afwacht van mensen die hem hebben, en dan koop ik hem op 4 september alsnog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
kNarf schreef op 24 augustus 2004 @ 13:02:
Waar heb je hem gepreorderd? (en ben je er een credit card voor nodig, want die heb ik niet)
Ik heb er wel vertrouwen in dat RBR goed gaat worden, maar er is verder geen referentiemateriaal van deze ontwikkelaars (in tegenstelling tot bv. GTR en rFactor) dus het blijft een beetje afwachten als je niet eerst een demo hebt gespeeld. Dus ik denk dat ik toch eerst wat reacties afwacht van mensen die hem hebben, en dan koop ik hem op 4 september alsnog ;)
Bij sendit.com, helaas is een CC wel nodig volgens mij (heb ik iig wel gebruikt).
Als ik de reacties op de PS2/Xbox versie zo lees en de previews van de PC versie heb ik er alle vertrouwen in dat dit een regelrechte hardcore-sim is en zeker de moeite waard gaat zijn.

Mocht het spel nog niet helemaal goed zijn dan hoop ik dat toch veel mensen het kopen zodat Warthog/SCi genoeg heil ziet in een vervolg en dan verbeteringen kan gaan doorvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-07 22:03

Fuelke

Forza Ferrari

Iemand uit een raceleague waarin ik zit wist me daarnet te vertellen dat RBR gereleased is:

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/fuelke/RBR.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Fuelke op 27-08-2004 19:48 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

En ik heb hem al in de pre-order gezet :P
3 september (vrijdag) komt ie uit :D

Tijd voor een GoT league? :z

[ Voor 18% gewijzigd door siggy op 30-08-2004 18:47 ]

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-07 16:43
als ik de previews mag geloven is dit een échte rally sim maar toch wacht ik op de demo om te zien of het zo moeilijk is al gezegd wordt. (datum nog niet bekend?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 06-07 22:03

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Richard Burns Rally

our price: EUR 28.99 Delivered
Als in: DAMN!!, dat is strak geprijsd bij Play.com!

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
JumpStart schreef op 31 augustus 2004 @ 13:57:
[...]

Als in: DAMN!!, dat is strak geprijsd bij Play.com!
Ja is bijna altijd zo.
De mijne staat ook pre-ordered bij Sendit voor 29 euro.

Ik koop eigenlijk nooit spellen bij de FRS ofzo. Veel te duur en voor de service hoef je t niet te doen.

Kan niet wachten tot ie binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:24

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Komt ie nou ook in nederland of niet, want dat zou balen zijn...
En in Duitsland over 7 dagen de release en de demo komt in September...
(d.w.z. dat het een 100% complete demo is, met een paar restricties erop, stukken beter dus dan de codemaster demo's van 1% completed)
Bron: richardburnsrally.de

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Tuurlijk komt 'ie uit in Nederland, de consoleversies zijn hier ook te koop. Voorzover ik weet nog steeds op 3 september.

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-07 15:45
Iemand em al zien liggen in de winkels?

Instagram

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Furfoot schreef op 02 september 2004 @ 12:59:
Iemand em al zien liggen in de winkels?
Het bericht daar meteen boven zegt:
kNarf schreef op 01 september 2004 @ 22:31:
Tuurlijk komt 'ie uit in Nederland, de consoleversies zijn hier ook te koop. Voorzover ik weet nog steeds op 3 september.
Zou 'ie dan al in de winkels liggen denk je ? [/sarcastisch]

Maar even zonder gekheid:

op www.richardburnsrally.com staat
European PC spec details
Release Date: 8/4/2004 12:00:00 AM
En op Play.com, waar ik 'em besteld heb, was het eerst 3 september als release date en is het ondertussen
availability: In stock.
Usually dispatched within 24 hours.
(Ook helemaal niet zo gek, gezien het vandaag de 2e is, en ze morgen dus blijkbaar mogen beginnen met versturen van de orders.)

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-07 15:45
Inderdaad want elke winkel houdt zich altijd strak aan alle release data [/sarcastisch]

Instagram

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Furfoot schreef op 02 september 2004 @ 14:12:
Inderdaad want elke winkel houdt zich altijd strak aan alle release data [/sarcastisch]
Zijn er dan nog winkels (in de zin van: pand, verkoopbalie, uitstalling van spellen) waar je goedkoper spellen kan kopen dan online shops die geen extra overhead kosten hebben?

Mééstal zijn nieuwe spellen online goedkoper dan in gewone 'irl' winkels...

• Frank155
  • Laatst online: 08-07-2023
En op Play.com, waar ik 'em besteld heb, was het eerst 3 september als release date en is het ondertussen

quote:
availability: In stock.
Usually dispatched within 24 hours.
ook besteld bij play.com en hij is al verstuurd! :9~ _/-\o_

31/08/2004 Richard Burns Rally (PC) EUR 28.99 Posted on 02/09/2004

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Frank155 schreef op 02 september 2004 @ 18:48:
[...]

ook besteld bij play.com en hij is al verstuurd! :9~ _/-\o_

31/08/2004 Richard Burns Rally (PC) EUR 28.99 Posted on 02/09/2004
Ditto bij mij :9~

De praktijk is dat het 3 tot 4 werkdagen duurt, versturen door Play.com. (Tenminste, dat is mij verteld. Ik heb pas 2 dingen bij Play.com besteld, en zijn nu beide onderweg.) Maandag of dinsdag waarschijnlijk dus...

• siggy
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Ditto hier, echter nog geeen bevestiging via email gekregen, wat normaal wel is.

Afijn, ik kan echt niet wachten op dit geval en het is weer sinds een hele lange tijd dat ik dat gevoel weer heb, wachten op iets :P

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

• Zamorano
  • Niet online
siggy schreef op 02 september 2004 @ 19:10:
Ditto hier, echter nog geeen bevestiging via email gekregen, wat normaal wel is.

Afijn, ik kan echt niet wachten op dit geval en het is weer sinds een hele lange tijd dat ik dat gevoel weer heb, wachten op iets :P
lol ja bij mij begint het ook een beetje te kriebelen.
Ik heb expres weinig geracet de laatste tijd, nu met RBR over een paar dagen en GTR niet ver meer weg heb ik er straks lekker veel zin in.

Ik heb de mijne trouwens pré-ordered bij Sendit.com maar daar heeft ie nog steeds de status pré-order (3 sept.).

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik heb RBR al op de Xbox en zoals al eerder gezegt is het idd gewoon heel erg sim.

Ik had ervoor altijd geraced met RalliSport Challenge 2 maar dan is RBR toch effe heel wat anders, dan houdt je eerst de wagen nog geeneens in het rechte spoor. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

spel heeft starforce 3 he :X

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 07-07 15:50

Arfman

Drome!

R-B schreef op 03 september 2004 @ 07:37:
spel heeft starforce 3 he :X
Bron ?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik weet niet meer zeker of er officiele bronnen zijn. De geruchten doen iig al wel heel lang de ronde (zelfde geldt voor GTR). Ik ga er eigenlijk vanuit dat het erop zit.

Aan de ene kant is het geweldig dat er zo'n goede beveiliging op zit. Aan de andere kant is dit misschien iets te ingrijpend, zeker als het performance verlies betekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

ZAMoRANo schreef op 03 september 2004 @ 09:12:
[...]

Ik weet niet meer zeker of er officiele bronnen zijn. De geruchten doen iig al wel heel lang de ronde (zelfde geldt voor GTR). Ik ga er eigenlijk vanuit dat het erop zit.

Aan de ene kant is het geweldig dat er zo'n goede beveiliging op zit. Aan de andere kant is dit misschien iets te ingrijpend, zeker als het performance verlies betekent.
Performance verlies ? Ik wist niet dat SF3 beveiliging performance kostte :/
Maar even kijken of ik hem koop dan .. ik zit eigenlijk te wachten op Half-Life 2, die wil ik _perse_ gekocht hebben, en ik kan het me niet veroorloven om 2 games te kopen in dezelfde maand .. had eigenlijk gehoopt op een demo zodat ik even kon proberen of ik hem op de PC ook zo leuk vind als op de Xbox, of eigenlijk leuker, want een simulatie spelen met die @#$%@# controlelr is natuurlijk niks.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99973

Fuelke schreef op 27 augustus 2004 @ 19:45:
Iemand uit een raceleague waarin ik zit wist me daarnet te vertellen dat RBR gereleased is:

[afbeelding]
:D hey! das een "team-genoot" van mij bij het ook op de foto staande COCA-Racing Team _/-\o_

Ik ga vanmiddag ook eens kijken of ik hem kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:09
Heeft iemand hem al zien liggen in de winkels :)

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Nou ... StarForce 3 protectie of niet, hij is inderdaad uit ... in de warez scene.

must .. not ... download ...

Vanmiddag maar ff langs de Dixons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Arfman schreef op 03 september 2004 @ 11:02:
Nou ... StarForce 3 protectie of niet, hij is inderdaad uit ... in de warez scene.

Nou, als je em hebt laat het dan maar even horen want ik heb al iets van 6 verschillende winkels gebeld en geen van alle heeft em :'(

Deze dus:
- Media Markt
- Computer Collectief
- Intertoys
- Bart Smit
- Games en Zo
- IllusionGames

[ Voor 13% gewijzigd door AcXeller op 03-09-2004 11:19 . Reden: winkels erbij ]

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Arfman schreef op 03 september 2004 @ 11:02:

* JumpStart checkte net een niet nader genoemde site met Warez release info en zag daar dus ook dat de DVD-image inderdaad uit is :X :o

Pssst, regel iemand met een kredietkaart en koop bij www.play.com of www.sendit.com ... € 28,99, inclusief gratis verzenden. (Bij play.com tenminste, ik weet niet wat sendit rekent voor verzenden.)

De goedkoopste entry op www.elcheapo.nl is bij www.nlstore.nl en moet daar € 38,40 kosten, ook tegen gratis verzenden.

[ Voor 7% gewijzigd door JumpStart op 03-09-2004 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

AcXeller schreef op 03 september 2004 @ 11:17:
[...]

Nou, als je em hebt laat het dan maar even horen want ik heb al iets van 6 verschillende winkels gebeld en geen van alle heeft em :'(
Grr .. zojuist in m'n pauze Dixons en nog wat andere comuterzaakjes hier gehad, was nog niet binnen :(
Zo wordt de verleiding wel erg groot, moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Spel is hier in Assen ook nog nergens te bekennen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik dacht dat ie in nederlandse winkels pas de 12e ofzo verkrijgbaar zou zijn.

Ik wacht dan ook geduldig op mn order van Sendit.com. Als ie ergens volgende week binnenkomt vind ik prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Laatst online: 07:06

DaWaN

'r you wicked ??

Game heeft dus geen StarForce maar SecuRom, dus das al een puntje minder :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
ZAMoRANo schreef op 03 september 2004 @ 15:06:
Ik dacht dat ie in nederlandse winkels pas de 12e ofzo verkrijgbaar zou zijn.
bron?

Ik denk dat ik hem dan maar bestel bij NLStore, is nog altijd ruim 10 euro goedkoper dan in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
kNarf schreef op 03 september 2004 @ 15:19:
[...]

bron?

Ik denk dat ik hem dan maar bestel bij NLStore, is nog altijd ruim 10 euro goedkoper dan in de winkel.
Ik zeg ook "ik dacht dat...." ;)
Bron heb ik niet, ik heb het gewoon ergens gelezen of gehoord. Officiele release in een aantal landen in Europa was 8 september en de rest zou een paar dagen of een week later volgen. De 12e is trouwens op een zondag dus dat zal dan wel niet. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117323

Ik wil dit topic niet verpesten, maar het zou een port geworden zijn...

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 17:09

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Hij speelt echt geweldig :) Okee... Je hebt dus geen muis ingame, maar dat mag de pret niet drukken :) Stuurtje is echt aanbevolen voor het rijden :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Björn schreef op 03 september 2004 @ 18:43:
Ik wil dit topic niet verpesten, maar het zou een port geworden zijn...

:'(
Nou eigenlijk is de consoleversie een port van de PC versie geweest.
Het spel is altijd (qua gameplay) bedoeld voor de PC.

Het is en blijft een 100% sim volgens mij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Zit er iets van een career mode in?

Dat vind ik onwijs leuk bij racegames namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

ZAMoRANo schreef op 03 september 2004 @ 18:58:
[...]

Sim is het zeker... Vooral als je de CMR serie gewend bent, dan ga je al gauw te hard en crash je hard ;( :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

idd, ik ga veel te hard

ik moet nodig flink de practice sessie doen want ik zit zo op de 150 met die subaru lol

echt een onwijs goede game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Ach ja, leren jezelf in te houden :) Daar had ik in RC2000 ook last van. 100% voluit een stage doorjakkeren is prima hoor, maar dan is je koeling/ophanging/motor aan gort ergens in proef 3, en dan kom je na de 2e maintenance de keuring niet meer door. Zo'n redline is er niet voor niets. Tempo drukken deed ik altijd door te shortshiften (dus expres iets te vroeg opschakelen).

Ja, en verder [open deur intrap alert] ... Hard gaan is niet erg, zolang je maar heel goed weet waar je voluit in de ankers moet zodat je de bocht goed doorkan. Echter, als ik het nodige over RBR lees is het denk ik een tactiek die dan niet meer gaat werken. Nu wordt remtemperatuur en -slijtage namelijk nauwkeurig bijgehouden. Ik ben héél benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

hmmz, die 1e practice van advanced, moet je overstuur creeeren, ik heb overstuur maar wordt niet goedgekeurd ofsow 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Leer je daar nog wat op die drive school?

Met het realisme zit het wel goed zo te horen.
In cmr kon je je bak altijd afraggen en toch niet al te veel verliezen.
Ooit 2e geworden in een stage met een lekke band in Japan. 8)7 [2e moeilijkheids graad]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-07 00:03

danplo

The Force is strong with me

Ik krijg mijn Microsoft sidewinder force feedback stuur niet goed in het spel.
Als ik het moet instellen bij controllers, dan krijg ik of ik nu recht's of link's stuur het zelfde als keuze, en komt het in het rood te staan, dit zelfde heb ik ook met remmen en gas, deze krijg ik ook niet goed ingesteld, krijg ik of ik nu rem of gas geef in de instellingen het zelfde optie.
Is hier wat aan te doen ??

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg in de 4e stage van de rally school constant op exact dezelfde plek op het traject een melding dat ik op de weg moet blijven, maar ik rijd 100% zeker weten gewoon op de weg :?

Ik heb ook aardig wat random crashes naar mijn desktop..

Iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Erhh, ik moet het spel nog binnenkrijgen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Tis echt gaaf :D Echt super realistisch, echt een toppertje, ook de joystick/gamepad/stuur instellingen zijn goed waardoor ik het spel ook nog fatsoenlijk met een gamepad kan spelen :D (dat was bij F1 challenge wel anders) Ik moet nog wel oefenen, maar ik kan het zeker aanraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Ik heb 'm nu ook 'binnen', maar voorlopig werken m'n stuur en pedalen niet. Het lijkt wel alsof het spel niet met meer dan 1 device werkt, want alleen m'n pedalen kan ik instellen en het stuur niet :|
(heb een momo force met act-labs pedalen)

Ik hoorde ook dat er een probleem is met combined-axis pedalen, als je dat in Windows hebt ingesteld werkt het niet, maar dat is mijn probleem dus niet (maar misschien handig voor mensen die problemen hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-06 15:35
danplo schreef op 03 september 2004 @ 22:39:
Als ik het moet instellen bij controllers, dan krijg ik of ik nu recht's of link's stuur het zelfde als keuze, en komt het in het rood te staan, dit zelfde heb ik ook met remmen en gas, deze krijg ik ook niet goed ingesteld, krijg ik of ik nu rem of gas geef in de instellingen het zelfde optie.
Dan moet je ze allebei op combined axes zetten en recht/links/brake/throttle allemaal even met delete op leeg zetten. Dan werkt het bij mij wel in ieder geval. Alleen heb ik een Momo racing, maar zat eerst met het zelfde probleem als jij.
R-B schreef op 03 september 2004 @ 19:52:
hmmz, die 1e practice van advanced, moet je overstuur creeeren, ik heb overstuur maar wordt niet goedgekeurd ofsow 8)7
Daar heb ik dus ook last van??? Ik overstuur als een gek maar hij vind dat ik mijn remmen niet gebruik?

Wat trouwens sowieso lastig is met mijn stuur want ik kan niet left foot braken, als ik het gas in getrapt houdt dan remt ie niet 8)7

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Eindelijk werken m'n controls. Beetje vaag, moest al m'n pedalen intrappen als ik een control in wilde stellen. Maargoed, eerste indruk van het spel is wel aardig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:23
danplo schreef op 03 september 2004 @ 22:39:
Hier ook een MS FFB Wheel en dat werkt perfect met RBR. Je moet echter de instellingen goed lezen:

Je kiest 1 as om te sturen (x-as)
Je kiest 1 as om gas te geven (y-as)
Je kiest 1 as om te remmen (z-rotation)

Alle andere instellingen accelerate/brake/steering laat je leeg of vul met toetsenbord toewijzing. Dan werkt het perfect.

Deze game is echt kicken _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

In 1e instantie dacht ik dat ik meer een arcade rally rijder zou zijn, maar nu ben gelijk helemaal om.

Je hebt echt het gevoel dat je in een rally beest zit en dat de auto enorm veel power heeft. Grafisch is het spel een plaatje.

Het voelt heel natuurlijk aan, maar het is wel verschrikkelijk moeilijk.

Ik had em vanmorgen pas om 8 uur binnen en moet nu werken dus ik heb geen tijd meer om verdere indrukken op te doen.

Maar de 1e indruk is echt te gek. De voldoening moet komen uit uren oefenen op een stage, de auto tunen en dan uiteindelijk een scratch tijd rijden.

Morgen ochtend, goed weer of niet, zit ik echt wel een paar uurtjes achter het stuur.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZAMoRANo schreef op 03 september 2004 @ 18:58:
[...]

Waarom lagen de console versies dan eerder in de winkel dan de PC versie? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:09
Björn schreef op 04 september 2004 @ 11:05:
[...]
Mag je 3 x raden ?

Omdat de Console game gewoon eerder hun geld op brengen dan een PC game, die toch veel ge download wordt.

EN dat klopt aardig als ik hier het topic doorleest :D

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Björn schreef op 04 september 2004 @ 11:05:
[...]
Hoeveel debuggen heeft een console versie nodig denk je?

Console: fixed hardware, één platform (nou ja, 2 dus, PS2 en Xbox) betekent dat je relatief makkelijk kan beta testen. Hardware variatie is namelijk niet aanwezig. Beta testers vinden geen bugs? Goed, die is klaar voor 'Gold'.

En dan windows: Een hele zwik aan verschillende videokaarten, moederborden, geluidskaarten, gamepads, stuurtjes, enz. enz. Ditto een complete rits aan driver versies. Om dat grondig te beta testen heb je veel meer man-uur aan spelen nodig, op veel meer verschillende systemen.

Then again... het kan ook deels of puur marketingtechnische redenen gehad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JumpStart schreef op 04 september 2004 @ 11:11:
[...]

Hoeveel debuggen heeft een console versie nodig denk je?

Console: fixed hardware, één platform (nou ja, 2 dus, PS2 en Xbox) betekent dat je relatief makkelijk kan beta testen. Hardware variatie is namelijk niet aanwezig. Beta testers vinden geen bugs? Goed, die is klaar voor 'Gold'.

En dan windows: Een hele zwik aan verschillende videokaarten, moederborden, geluidskaarten, gamepads, stuurtjes, enz. enz. Ditto een complete rits aan driver versies. Om dat grondig te beta testen heb je veel meer man-uur aan spelen nodig, op veel meer verschillende systemen.

Then again... het kan ook deels of puur marketingtechnische redenen gehad hebben.
Aan de physics is niet veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Björn schreef op 04 september 2004 @ 11:27:
[...]
Aan de physics is niet veranderd?
:?

Hoe zou ik dat moeten weten dan? Het enige dat ik kan bedenken is dat een gemiddelde PC tegewoordig heel wat meer rekenkracht heeft dan de Pentium III 700 met 128 KB L2 cache die in de Xbox zit. Dan zou je kunnen aannemen dat datgene wat er aan physics berekening allemaal plaatsvindt, op een 'recommended P4 2,6 GHz' allemaal juist nauwkeuriger en uitgebreider kan dan op de Xbox omdat er meer rekenkracht beschikbaar is.

Om nog maar niet te spreken van 64 (shared!!) MB geheugen voor de Xbox tegen recommended specs van videokaart met 128 MB ram en 512 MB systeemgeheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49932

Anoniem: 10456 schreef op 03 september 2004 @ 23:28:
Ik heb ook aardig wat random crashes naar mijn desktop..

Iemand hier ook last van?
Ja ik had hier zelf ook last van. Dus ik ben waar wat gaan proberen en heb de resolutie lager gezet, daarna nooit meer last van gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Heb hem vanacht gedownload (spel krijg ik volgende week van play.com binnen), en het is echt gruwelijk moeilijk.
De 1e de beste bocht die ik tegenkwam probeerde ik al te veranderen in een recht stuk 8)7

Maar het rijd wel zo lekker, voelt heel erg getrouw aan. Tel daar bij op dat het er erg strak uitziet, en het geluid ook erg goed is, en je hebt een hele sterke combinatie in handen.

Heb er tot nu toe zeker geen spijt van dat ik hem besteld heb (en ik koop toch niet veel games, en zeker niet blind)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Toch vind ik het jammer dat het hele spel zo console-achtig aanvoelt. Het rijdt wel goed, maar toch.. heb de hele tijd het idee dat ik achter een playstation zit. Zal ook wel door de (matige) cockpitview en hud komen. Misschien had ik er nog wel iets meer van verwacht maar toch leuk dat er nu eindelijk een goede rally sim is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Ik heb bij asfalt rally's horizontale strepen lopen, alleen over het wegdek.

Nog meer mensen met dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Ja dat heb ik ook, maar niet alleen bij asfalt maar bij alle ondergronden. Toen ik anti-aliasing uitzette was het weg maar net was het er weer, dus daar ligt het ook niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116912

Wat een prachtige game is dit. Force feedback en het sturen op m'n momo wieltje gaan perfect, zelfs nog beter dan nfs porche, je kunt het echt voelen als de auto grip verliest enzo. Remmen is helemaal leuk, in cmr4 ga je gewoon met volle vaart de bocht in en rem je als een gek, dat moet je hier niet proberen heel je wagen blokkeert dan en sturen kun je dan vergeten. Ik had natuurlijk eerst een quick rally gedaan tegen alle waarschuwingen in :) ik kwam niet boven de 100, toen toch maar de lessen gevolgt en nu kan ik al met 100 door een redelijke bocht heen. Wel handig die lessen, ik ben nu bij advanced lesson 2, waar je door een bocht moet mbv gas geven en tegelijk remmen, dat is aardig lastig. Je wagen gaat overigens wel erg hard, je zit binnen een paar seconden bij de 100, het gas pendaal helemaal inhouden lijkt mij nog niet verstandig. :Y) Draait ook perfect op m'n amd 2400 en 9700, overal 50 tot 60 fps en alles op high. Maar je hebt ig een stuurtje nodig, een momo is ig perfect! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35326

Mmmm ik krijg steeds een error, "Error creating pixelshader" iemand enig idee.. kheb al verschillende opties geprobeerd met settings...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-03 13:39

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

de screenshots zien er prachtig uit.
Nu hoop ik dat de gameplay ook super is want ik zit al lange tijd te wachten op een echt ralleyspel namenlijk

Bij sommige spellen heb ik namenlijk wel eens het idee dat de achtergrond en de tracks die super gemaakt zijn dat de auto er als het ware een beetje slecht opgeplakt is .
ik hoop dat er snel een demo uitkomt kan ik deze eens proberen :9~

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 35326 schreef op 04 september 2004 @ 14:48:
Mmmm ik krijg steeds een error, "Error creating pixelshader" iemand enig idee.. kheb al verschillende opties geprobeerd met settings...
Wat voor videokaart heb je? En wat voor directx?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GF4 MX 440 en directx 9.0 (iig de laatste..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Een mx440 heeft toch geen pixelshader support?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Daar zat ik dus ook aan te denken. Ben bang dat het gewoon aan je videokaart ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
kNarf schreef op 04 september 2004 @ 14:37:
Ja dat heb ik ook, maar niet alleen bij asfalt maar bij alle ondergronden. Toen ik anti-aliasing uitzette was het weg maar net was het er weer, dus daar ligt het ook niet aan.
Ook een ati kaart toevallig ?

Ik ben net van cat 4.9 beta na 4.7 gegaan, maar dat maakt ook geen verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Ja 9800 pro, maar het maakt bij mij ook niet uit welke drivers ik gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bedankt o rey en schnumi ik heb het even opgezocht en idd.. vidkaart is dus te brak bah.. alweer een spel wat ik neit kan spelen hehe.. nja iig thanks op na een nieuwe kaart:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

kNarf schreef op 04 september 2004 @ 15:02:
Ja 9800 pro, maar het maakt bij mij ook niet uit welke drivers ik gebruik.
hmmz, ik heb niks last van die strepen dat jullie zeggen?

ook 9800 pro @ XT.. gebruik 4.9 beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 07-07 10:13
het enige probleem wat ik heb is dat m'n clutch pedaal verkeerd om staat, dus ik moet de koppeling intrappen om te kunnen rijden, ik kan alleen nergens een optie vinden om dat om te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
R-B schreef op 04 september 2004 @ 16:20:
[...]

hmmz, ik heb niks last van die strepen dat jullie zeggen?

ook 9800 pro @ XT.. gebruik 4.9 beta :)
hmm ik zal 4.9 beta eens proberen dan
_-= Erikje =-_ schreef op 04 september 2004 @ 16:24:
het enige probleem wat ik heb is dat m'n clutch pedaal verkeerd om staat, dus ik moet de koppeling intrappen om te kunnen rijden, ik kan alleen nergens een optie vinden om dat om te draaien?
Volgens mij moest ik de controls ook anders assignen dan dat ze in werkelijkheid zijn, dus bij throttle het koppelingspedaal indrukken enz. Het is wel een gedoe maar uiteindelijk werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Die strepen op het wegdek krijg ik door AA aan te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:39
Ik vind het maar een buggy spel hoor.

Als ik de School doe, schokt het als de nete, 1 fps ofzo.

Quick Rally, onboard cam werkt wel, maar zodra ik buiten cam selecteer schokt het weer, zoals 1 fps.

Ik heb net me stuurtje aangesloten, en ik kreeg veelal een zwart beeld bij het aanklikken van een quick race of Burns Challenge.

Ik had Omega Catalyst installed, k heb net ff Ati 4.8 installed, maar helaas.

Vaag :? :'(

Dit heb ik nog nooit meegemaakt met een spel.
Andere games is NP.
Of het moet komen door WinXP + SP2.

[ Voor 16% gewijzigd door Hoyden op 04-09-2004 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Machtig spel alleen als op driving school bij qualificatio tour doe, crasht hij zodra ik het water raak naar desktop, heb eigenlijk nooit problemen met games, dit is de eerste keer dat ik echt iets heb, maar ik heb al verschillende resoluties geprobeerd, omdat iemand hier zei dat het bij hem zo opgelost was. Maar nog steeds, ik ga zo ff andere videokaart drivers proberen, we zullen zien.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
kNarf schreef op 04 september 2004 @ 16:32:
[...]

hmm ik zal 4.9 beta eens proberen dan

[...]

Volgens mij moest ik de controls ook anders assignen dan dat ze in werkelijkheid zijn, dus bij throttle het koppelingspedaal indrukken enz. Het is wel een gedoe maar uiteindelijk werkt het wel.
Ik heb ook de 4.9 Beta en strepen erbij met of zonder FSAA maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Ik heb bij de drivers nu 'custom settings' uitgevinkt en heb tot nu toe geen strepen meer, misschien dus dat zowel AA als AF uit moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
slechte port deze game . en ik heb ook van die zwarte strepen :r en k heb nie eens een ati kaart. maar een gf 4ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Grafisch heb ik nergens last van. (met 9800PRO en de laatste Omega's) Alleen dat ik het er nu mooi uit vind zien, echt lage texture resolutie :/ Maargoed daar gaat het niet om, de Physics zijn gewoon UBER en daarom voor iedere sim liefhebber een must :7

edit: Net ff met AA en AF getest, maar dan heb ik idd ook last van stepen :(

[ Voor 30% gewijzigd door DaWaN op 04-09-2004 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik heb hem ook binnen. Iemand een idee hoe ik mijn Thrustmaster Farrari FF Wheel aan het verstand kan peuteren dat RBR forcefeedback ondersteunt ?
FF staat aan in het menu, maar de test doet niks bij mij en ik heb ingame ook geen FF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

trouwens, AA en AF staan bij mij op allerhoogst,,

1280*1024 en alles hoogst

en ik heb gewoon GEEN strepen..

vreemd dat jullie wel hebbe :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Erg gaaf spel, meteen clutch help uit enzo en het rijdt zo wreed :D.
Met stuurtje en force feedback :). Oh ik heb ook geen strepen :?

[ Voor 33% gewijzigd door GeforceDDQ op 04-09-2004 22:20 ]

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Hmmz, mijn spel valt ook af en toe uit naar desktop

iemand idee hoe?

iig heb nu practice completed
ken nu al stuk beter rijden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
Gaan we nog screenies posten? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Schumi4ever schreef op 04 september 2004 @ 23:42:
Gaan we nog screenies posten? 8)
oke man ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tlforce/burns1.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-07 18:42
Mooie auto. :+
Heb het net ook zitten spelen, maar ik ga deze zekers halen, speelt heerlijk, geeft tenminste 'goed' gevoel als je goed gereden hebt, bij CMR is het tja nou ja, dat ging wel erg makkelijk.

Morgen ook eens effe met de shifter van Act Labs proberen, dat wordt weer lekker wennen en RSI kweken. :D

Helaas geen clutch pedaal bij die voeten dus eens kijken of dat met knopje op stuur gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Bij de rijles waarbij je voor het eerst moet remmen (3e dus :P) druk ik soms al op enter voordat ie klaar is met praten. Dit heeft meestal tot gevolg dat het spel naar de desktop crasht. Volgens mij gebeurde dit ook als ik niet op enter drukte :X, maargoed.
Iemand anders ook last van ?

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Inderdaad zonder AF en FSAA geen strepen meer ;)

Is het iemand al gelukt om een redelijke tijd neer te zetten in een stage.
Is het iemand al gelukt om een stage te rijden zonder dwars te staan.

Ik bedoel een tijd die beneden het stage record in het spel ligt.

Het spel ziet er fantastisch uit en voelt perfect, maar jesus wat is het moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

speciaal voor dit spel een MoMo-stuurtje aangeschaft :D
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste