[CRT] Belinea 10 30 80 geeft even beeld en dan zwart beeld

Pagina: 1
Acties:

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 23:01
ik zat gewoon te internetten en ineens viel het beeld weg. heb die lui even op gebeldt en kreeg de volgende dag een nieuwe monitor precies dezelfde dus. Maar na 10 dagen doet tie monitor precies hetzelfde. ik doe de monitor aan geeft even beeld en het beeld valt weg. steeds als je hem uit doet en dan weer aan geeft tie paar seconden beeld. heb de monitor ook even getest bij maat hetzelfde resultaat.

Ik vind het vaag dat tie bij die 2de monitor precies hetzelfde probleem geeft. die eerste monitor heeft het wel gewoon meer dan een jaar goed gedaan.

Ik gebruik nu even een oude bolle monitor.

waar kan het aan liggen

systeem:
asus p4p800
radeon 9800 pro
p4 2800 (fsb800)
kingston 512 mb

[ Voor 10% gewijzigd door jaaoie17 op 20-02-2004 22:03 ]

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 22:59

Blauw

De Schreeuw

Het kan van alles zijn, een warmteprobleem ofzo? Heb je m in een krappe omgeving staan?

Verwijderd

Belinea schermen komen bij mij niet meer naar binnen.
We hadden een 17" CRT (Belinea 10 30 55) van Belinea een half jaar staan toen dat ding op een ochtend er mee kapte.
Scherpe witte streep van links naar rechts en oranje lichtje. Verder niks. Andere monitor geprobeerd; die deed het, 3dkaart godzijdank niet stuk.

Nou, die lui gebeld. Volgende dag een nieuwe. Hetzelfde type maar deze hield het 8 weken uit... WEER gebeld, andere gekregen. Deze was DOA!!!

Nu zit ik dus achter mijn zoveelste Belinea (zelfde type, andere revisie; knopjes zijn anders). Tot nu toe is deze goed, maar we schuiven hem door naar me broertje en hier komt een IIyama TFT.

Wat ik dus kan melden is dat Belinea alleen maar "gerepareerde" schermen terugstuurt, TENZIJ je gaat roepen dat je je geld terug wil en als je nu geen gloednieuw scherm krijgt je naar de consumentenbond gaat.

En eigenlijk is deze ook niet 100%. Als je overschakelt van zwart naar wit, krijg je een erg pompend effect (beeld zoomd in en uit). Daarnaast is mijn taakbalk vlak na het aanzetten van de monitor, nadat deze de hele nacht uit is geweest, voor de helft zichtbaar.
Pas na een uur of 2 warm gedraaid te hebben, is mijn normale formaat te zien.

Kortom, voor mij geen Belinea, ik wens je dan ook sterkte met het vervolg op jouw verhaal....

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 23:01
ik had niet dat het lampje op oranje sprong hij blijft gewoon groen.

Verwijderd

ok, hier toch nog ff wat links die ik wel zorgwekkend vind:

Belinea monitoren

2x monitor achter elkaar kapot < | problemen
| lijken erg
Belinea 10 30 10 tikt enkel :( < | op elkaar

[rml][ BC3] Belinea mensen check dit ff[/rml]

Belinea 10 30 10 geef raar beeld

en zo kan ik nog wel ff doorgaan :X