Belinea 10 30 10 geef raar beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Gamb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-08-2025
Ik heb een Belinea 10 30 10 en soms vervormt hij het beeld helemaal. De hoeken worden volledig uitgerokken zodanig dat je boven en onderaan een veel te uitgestrekt beeld hebt, en in het midden "normaal".

- Het veranderen van drivers voor de beeldkaart (Ge-force 2MX 32 MB) werkt niet.
- Het veranderen van de refresh-rate werkt niet
- veranderen van OS (Win 95/98/00) werkt niet
- Proberen te fixen met de OSD werkt niet
- drivers van belinea installere ==> maakt het erger. :(

De monitor is 7 maand oud en na enkele maanden is dit probleem plots opgedoken. In lage resoluties heb ik dit probleem niet maar ik speel nogal veel games en toch vind ik dat 1024x768 zeker haalbaar moet zijn (in windows). Wanneer ik een spel speel en daarna terug in windows kom heb ik het meestal voor, maar eens het begint gaat het niet meer weg, of pas na hééééél lange tijd.
Wanneer ik de games speel in hoge resolutie (1024x768) heb ik het probleem niet.

In de games gaat het allemaal goed maar als ik in windows ben is het beeld helemaal vervormd.

Kan iemand me helpen?????? (*smeek*)

Thnx

Verwijderd

bel effe met belinea (krijg je misschien mij wel aan de lijn, en dan krijg je zo snel mogelijk een andere monitor thuis.

je hebt 3 jaar onsite op die monitor

het is waarschijnlijk een defect in de monitor, ik kom dit probleem wel eens vaker tegen!

• Gamb
thnx

• Gamb
Ook is het blijkbaar onmogelijk voor deze monitor om in 85hz te draaien. Dus zal het wel aan de monitor liggen :(

Enigma: misschien heb ik je maandag wel aan de lijn :)

Verwijderd

en al gebelt?

• Gamb
DOH
vergete :( :( :( :(

Morge, beloofd :) :)

Tprobleem is dat ik het probleem met mijn monitor gisteren en vandaag helemaal niet gehad heb. Moest het een frequent voorkomend probleem zijn zou het misschien aan de software liggen. Maar het is niet frequent dus weet ik echt ni wa het is.

Wat ik ook zo vreemd vind: Op de website van Belinea is er nergens sprake van de 10 30 10
(zelfs niet bij bij het modelarchief)
Pagina: 1