Ik heb een Belinea 10 30 10 en soms vervormt hij het beeld helemaal. De hoeken worden volledig uitgerokken zodanig dat je boven en onderaan een veel te uitgestrekt beeld hebt, en in het midden "normaal".
- Het veranderen van drivers voor de beeldkaart (Ge-force 2MX 32 MB) werkt niet.
- Het veranderen van de refresh-rate werkt niet
- veranderen van OS (Win 95/98/00) werkt niet
- Proberen te fixen met de OSD werkt niet
- drivers van belinea installere ==> maakt het erger.
De monitor is 7 maand oud en na enkele maanden is dit probleem plots opgedoken. In lage resoluties heb ik dit probleem niet maar ik speel nogal veel games en toch vind ik dat 1024x768 zeker haalbaar moet zijn (in windows). Wanneer ik een spel speel en daarna terug in windows kom heb ik het meestal voor, maar eens het begint gaat het niet meer weg, of pas na hééééél lange tijd.
Wanneer ik de games speel in hoge resolutie (1024x768) heb ik het probleem niet.
In de games gaat het allemaal goed maar als ik in windows ben is het beeld helemaal vervormd.
Kan iemand me helpen?????? (*smeek*)
Thnx
- Het veranderen van drivers voor de beeldkaart (Ge-force 2MX 32 MB) werkt niet.
- Het veranderen van de refresh-rate werkt niet
- veranderen van OS (Win 95/98/00) werkt niet
- Proberen te fixen met de OSD werkt niet
- drivers van belinea installere ==> maakt het erger.
De monitor is 7 maand oud en na enkele maanden is dit probleem plots opgedoken. In lage resoluties heb ik dit probleem niet maar ik speel nogal veel games en toch vind ik dat 1024x768 zeker haalbaar moet zijn (in windows). Wanneer ik een spel speel en daarna terug in windows kom heb ik het meestal voor, maar eens het begint gaat het niet meer weg, of pas na hééééél lange tijd.
Wanneer ik de games speel in hoge resolutie (1024x768) heb ik het probleem niet.
In de games gaat het allemaal goed maar als ik in windows ben is het beeld helemaal vervormd.
Kan iemand me helpen?????? (*smeek*)
Thnx