[BC3] Belinea mensen check dit ff

Pagina: 1
Acties:

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
belinea is echt vreselijk slecht. ze zijn zò goedkoop en dan tòch prijs kwaliteit vreselijk fout.

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-06 19:29

Dizzy

Where am I?

Hoi, ik heb een belinea 17" bak gekocht, de 10 30 20

wat een rampen monitor is dat zeg.
heb em nu al 3 keer omgeruild in 1 maand tijd, en hij doet het nu alweer niet goed.

2x is die kapot gegaan omdat het beeld horizontaal superbreed werd, en de H-Size van de moitor dat niet kon herstellen.

de andere keer was iets anders, en dat is best wel vaag, als ik een venster open of minimaliseer, dan wordt het beeld ook iets groter of kleiner. De zijkanten van het beeldsherm bewegen dan gewoon een beetje, heel vaag. Nou zou je misshcien denken van Boeiuh!! nou ik kan je 1 ding vertellen, ben je een beetje flink aan het browsen fotosjoppen of met explorer aan het knoeien, dan krijg je binnen no time een gigantische koppijn daarvan.

Heb gisteren weer een nieuwe monitor van hun gekregen (die onsite service is perfect) maar nu heb ik dus weer dat die zijkanten groter of kleiner worden. Wat raden jullie me nou aan om te doen, ik kan ze wel blijven omruilen op deze toer, maar daar schiet ik uiteindelijk ook niets mee op!

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Verwijderd

ik denk dat het gewoon aan de monitor ligt..

mijn NEC monitor doet dat een heel klein beetje (dat kleiner en groter gedoe) maar zo weinig dat het niet vervelend is... iiyama doet het iets meer maar ook niet opvallend.. Highscreen(:r) doet het wel heel erg..

dus ik denk dat het aan de monitor ligt

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hmm raar ja ik zelf heb de 10 30 40 toppie ding deze verspringt ook wel iets wat maar das erg klein

http://www.belinea.nl/include/zeigemonitor.asp?sprachid=23&landid=23&lang=0&monitorid=24

ps wordt niet meer gemaakt is een vervanger voor de 10 30 60 geloof ik ?
ben zelf zeer tevreden met deze monitor vorige heeft de creative banshee niet overleeft plof rook ughe ughe

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Je had niet die goedkope moeten kopen!!
Maar een Belinea 103035 of 103065.

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:42
Dat het beeld ietsje groter en kleiner wordt bij het openen van vensters ligt aan de kwaliteit van ''t ''high-voltage regulator system''. Er zijn een paar dingetjes die je kunt doen om het probleem te verminderen:
- helderheid en contrast verlagen
- achtergrond intensiteit veranderen (van wit naar grijs bijvoorbeeld)
- primaire kleuren gebruiken.

Is dus allemaal een beetje behelpen. De enige ''echte'' oplossing is een monitor met een betere hoog spanning regulator kopen...

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:14
Op donderdag 26 april 2001 14:32 schreef Zeepoog het volgende:
belinea is echt vreselijk slecht. ze zijn zò goedkoop en dan tòch prijs kwaliteit vreselijk fout.
Vind ik niet heb zelf Belinea en heb nergens last van gewoon lekker quaken op 1600x1200 met 17" is toch niet slecht dacht ik.
En inderdaad bij mij wil beeld ook wel eens verschuifen alleen als ik compu opnieuw opstart, en dan weer 2 puntjes omhoog(of omlaag) en het is weer goed.

Verwijderd

Ik heb de Belinea 10 30 20 en hij doet het perfect heb hem nu 3 maanden en nog geen problemen mee gehad, dat wou ik maar ff melden :)

Verwijderd

ik heb de 103070, een 17" diamondtron, werkt perfect. Ik heb em nu bijna 1,5 jaar en hij werkt prefect! 1600*1200*75hz is niet slecht voor een 17"!

Verwijderd

heb al 1,5 jaar een belinea (105080), 15", maar wel 1600*1024@60hz :)

is nou toch nie echt slecht :?

en nakamichi boxjes (2*2,5 watt ;) en 6 watt "sub" (nie dus, geen sub))

maar voor zulke boxjes wel super geluid :)

dusse....
belinea is nie zo slecht hoor

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:31
Heb gisteren weer een nieuwe monitor van hun gekregen (die onsite service is perfect) maar nu heb ik dus weer dat die zijkanten groter of kleiner worden. Wat raden jullie me nou aan om te doen, ik kan ze wel blijven omruilen op deze toer, maar daar schiet ik uiteindelijk ook niets mee op!
zal wel toeval zijn hoor, anders kan nun onsite garantie nooit zo goed zijn.
Pagina: 1