Hallo,
Ik heb bijna 2 jaar geleden een complete PC gekocht (ik kende indertijd het geheim van zelfbouwen nog niet
) incl een Belinea 17" monitor. Maar ik heb er veel problemen mee.. Bij het eerste exemplaar is m'n beeldbuis gesprongen, opeens, zonder enige aanleiding. Toen heb ik m'n garantie gebruikt en kreeg ik dezelfde Belinea. Maar deze begint ook weer allerhande kuren te vertonen, beeld dat trilt en helemaal flipt. Ik zal dus vragen of het mogelijk is een ander merk dan Belinea te krijgen 
Wat zijn de ervaringen van andere tweakers met Belinea? Het is vooral met dié monitoren dat ik problemen zie, en helaas heb ik er zelf ook eentje.
Ik heb bijna 2 jaar geleden een complete PC gekocht (ik kende indertijd het geheim van zelfbouwen nog niet
Wat zijn de ervaringen van andere tweakers met Belinea? Het is vooral met dié monitoren dat ik problemen zie, en helaas heb ik er zelf ook eentje.
offtopic:
En ga nou niet roepen dat er een magnetische invloed is, al die zaken heb ik al lang gecheckt
En ga nou niet roepen dat er een magnetische invloed is, al die zaken heb ik al lang gecheckt