Battlefield 1942 topic deel XIV

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste
Acties:
  • 17.134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:06

Snow_King

Konijn is stoer!

Anoniem: 54235 schreef op 04 oktober 2004 @ 22:42:
[...]

Ja das zou echt natte droom achtig zijn, daar kom je al haast van klaar....nu kan het met max 32 spelers..en dan vind ik het nog te ruig, 30 man meta ssault en medic oid..en dan 2 snipers die de tegestanders 1 voor 1 door hun hoofd jagen
Dan ook nog eens met mooie specs en een nieuwe engine :D

maarja, laten we niet te vroeg juichen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Misschien niet helemaal netjes om dit hier te spammen, maar als mede BF1942 spelers moet jullie begrijpen dat ik nu in zak en as zit: [rml][ BF1942] Complete systeemcrash[/rml] ;(

Oh, en voor de dromers over Battlefield 2: ga alvast maar sparen voor een nieuwe PC, want ik denk dat het een flink zwaar spel zal worden. :/ Fatsoenlijk programmeerwerk is iets waar je bij DICE niet voor hoeft aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:20
Bor_de_Wollef schreef op 04 oktober 2004 @ 11:02:
[...]

Amen,

Ik heb mijn BF-V al tijden niet meer aangeraakt. BF1942 is het wat de klok slaat. Op Vietnam heb ik mij behoorlijk verkeken. Volgens mij is er al geen "grote bf-v topic" meer hier.
Ben ik het niet mee eens, BF-V is een ander soort spel. De nadruk licht wat minder op voertuigen, wat het imho leuker maakt. Het lopen duurt in BF-V ook veel korter. Ook zonder voertuig kom je ergens in BF-V.
BF-V biedt gewoon net wat meer diepgang door de tunnels, spawnboxes en heli-lifts. Ik hou gewoon meer van de close-combat (DC_lostvillage was mijn favo BF.42 map) Daarom vind ik BF-V leuker.

Een ander ding dat ik erg mis bij BF42 is de 3D-Map, echt een superuitvinding.
De graphics zijn imho ook veel beter, dat gras doet et em net.

[ Voor 8% gewijzigd door Rostvertol-Mil op 04-10-2004 22:55 ]

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik zeg ook niet dat BF-V er niet mooier uit ziet ofzo. Alleen dat ik het nooit meer speel en dat geldt voor meer mensen die ik ken. Vergeleken met BF-1942 is Vietnam behoorlijk geflopt imho.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54235

Ik vond BF V geowon verkloot...was blij dat ik die illigaal had, anders was ik toch echt op de rand van de afgrond gaan staan....zo slecht gewoon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57975

Er is trouwens een nieuw BF1942 toernooi met een server in Europa en normale speeltijden :) Dus eindelijke 32 vs 32 met een acceptabele ping. Site: http://www.europa-at-war.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Nou gistermiddag de 1on1 match gedaan tegen Ace :)

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/BF1942_screens/sos/sos1_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/BF1942_screens/sos/sos2_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/BF1942_screens/sos/sos3_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/BF1942_screens/sos/sos4_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/BF1942_screens/sos/sos5_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/BF1942_screens/sos/sos6_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/BF1942_screens/sos/sos7_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/BF1942_screens/sos/sos8_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/BF1942_screens/sos/sos9_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/BF1942_screens/sos/sos10_2.jpg
en de laatste screen wat groter omdat ik dit toch wel bijzonder mooi vond >:)

En op verzoek nog ff:
[05-10-2004 17:42:14] <S-o-S|Ace> zeg maar dat het me wel bijna is gelukt om jouw te kniven
:P

en wees gerust hoor ik ben niet de beste van onze clan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-07 22:15

The_Scarabial

MTB for life!

ff vraagje naar aanleiding van het scoreboard in BF, wat betekenen die getallen die na de pings komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat is de ID. Je spelersnummer zeg maar. Handig voor bijvoorbeeld console commands zoals:

kick ID (kick 17) is kickspeler
kt ID (kt 4) is kickteamspeler
chat.addtoignorelist ID (chat.addtoignorelist 34) is speler muten van radiocommands en chattext

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

<S-o-S|Ace> zeg maar dat het me wel bijna is gelukt om jouw te kniven
Vooral die bijna zegt me al heel veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Anoniem: 26235 schreef op 06 oktober 2004 @ 11:44:
Dat is de ID. Je spelersnummer zeg maar. Handig voor bijvoorbeeld console commands zoals:

kick ID (kick 17) is kickspeler
kt ID (kt 4) is kickteamspeler
chat.addtoignorelist ID (chat.addtoignorelist 34) is speler muten van radiocommands en chattext
ah thnx, mijn kameraad vroeg het laatst ook al aan mij, ik dacht dat het een soort van server ranking was 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Ik krijg hem nog wel ! vrijdag heb ik weer een afspraak. Me wraak zal zoet zijn >:) .maar lighteye met welke toets maakt jij screenshots! en wat is msf onder fps?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 06-10-2004 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Anoniem: 109640 schreef op 06 oktober 2004 @ 16:23:
Me wraak zal zoet zijn >:) .maar lighteye met welke toets maakt jij screenshots! en wat is msf onder fps?
Mijn wraak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Anoniem: 109640 schreef op 06 oktober 2004 @ 16:23:
Ik krijg hem nog wel ! vrijdag heb ik weer een afspraak. Me wraak zal zoet zijn >:) .maar lighteye met welke toets maakt jij screenshots! en wat is msf onder fps?
Hij heeft Q (net zoals ik) als screenshot knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar die heb ik voor parachut :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Dan verzin je een andere knop 8)7 ( Dat speelt in een clan? B) (nofi :+ ) )

* Snow_King vind het stiekem wel leuk dat hier weer leven is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Clan of niet, dat zegt me helemaal niets. Over het algemeen vind ik de clan members arogant maar dat is een hele andere discussie.

Ik speel op dit moment veel battleaxe. Welke map is jullie favouriet op dit moment?

[ Voor 41% gewijzigd door Bor op 06-10-2004 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115084

Tobruk, Aberdeen en Battle of the Bulge all the way! Eindelijk eens effe geen planes om je heen (tenzij Lighteye aan mijn kant staat natuurlijk >:) ), maar soms is het lekker dat je niet de hele tijd ook nog eens rekening met die luchtvogels moet houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Bor_de_Wollef schreef op 06 oktober 2004 @ 22:01:
Clan of niet, dat zegt me helemaal niets. Over het algemeen vind ik de clan members arogant maar dat is een hele andere discussie.

Ik speel op dit moment veel battleaxe. Welke map is jullie favouriet op dit moment?
Mijn favo map is en blijft Wake :) Ik weet niet wat het is, maar blijf het een super map vinden.

Top 3:
1. Wake
2. Battle of the Bulge
3. Bocage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farmacop
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-05 14:41

farmacop

Use the Delta Force Luke !!!!

Volgens mij heb ik zo rond deze tijd, 2 jaar terug voor het eerst BF1942 gedownload (we are talking demo here) Vond het waaaanzinnig zeg, schieten, voertuigen noem het maar op! Heb mijn pc toendertijd nog versneld een upgrade gegeven om het maar fatsoenlijk te kunnen spelen, maar ik voel weinig prikkels meer om het te spelen. Tot februari afgelopen jaar was ik nog fanatiek bezig, maar grappig genoeg heeft het installeren van BF: V mijn lol de das om gedaan... Wat een tegenvaller vond IK dat, nu met patches etc is het speelbaarder geworden maar ik hoop dat ik de spirit weer een beetje terugkrijg.

Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een fucking lame server is Telenet zeg. Dit had ik nooit verwacht! was me -8 aan het terug werken. Dit kwam door dat ik in een vliegtuig zat gooide een bom en ontplofte ineens had gelijk -4 daarna liepen er 2 mensen bij de vlag, dus ik bommaderen knall weer -4. Dus ik ging maar iets anders doen dan vliegen! dus hebben we alle bij de twee vlaggen ga ik een beetje naar voren waar al die tanks rijden over het pad dus bam! even later wordt me vriend gekickd zonder reden was gewoon aan het snipen en hielp mij als er een dp lang kwam terwijl ik mijnen aan het neer leggen was! en vraag ik waarom wordt hij gekickd 2x
en krijg ik een ban op me naam echt zielig! dus als iemand weet wie die admin is zou je dan een hartig woordje willen spreken want ik speel al jaren op die server?

de map was krusk trouwens.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 09-10-2004 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Kan je wat enters in dat verhaal doen? Echt makkelijk leest dat niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

me spatie balk is een beetje verrot ik zal het gelijk verhelpen

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 09-10-2004 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06 17:24

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Sommige servers zijn streng. Het is daarom goed verstand eerst uit te zoeken waarom je slechte cijfers haalt. Als dat risico groot is, ga dan niet vliegen, maar ga evene anders doen om negatieve getallen weg te werken. Daarna mag je nog een keer proberen waar je graag wil doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja maar ik stond eerst wel -8 en ben naar -1 gegaan! maar dat is de reden waarom ik niet geband ben(volgens mij)! want ik vroeg waarom me vriend werd gekickd 2x aan de admin ! en toen was ik ineens geband! en ik speel al een geruime tijd op Telenetserver!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 09-10-2004 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De lamste gasten die ik ken zijn toch wel de gasten van [TBT] deze menen zich veel te veel,

Ik pakte laatst een vliegtuig, en ineens BAM, knalt er een jeep bovenop me, en de hele tijd me tegen houden in de hangar. Te lame gewoon..

Laatst lag ik zo te snipen, en zo een gastje was de hele tijd aan het hoppen, ik kreeg maar geen fatsoenlijk shot. Dus ik was het een beetje zat en doe zo via Say-all

"Happy Hop, where do you come from"

Dus ineens die gast stopt met hoppen --> clear shot --> No4 kogel door zijn harses --> Evil tactiek })

Wat me vooral opvalt op sommige servers is dat ze vaak de verkeerde bannen/kicken, ik speel dus geregeld op Rattus ( Bijna altijd ) maar laatst was er zo een figuur die consant onze jeeps in het water reed, net als de tanks.
zijn score was -10 -10 60 maar nog steeds werd die niet gekicked. Dus ik denk, ik TK hem eens, had een score van 50 50 7 dus ik vlieg op hem in, en maakkte een TK, --> * Anoniem: 54235 kicked

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 54235 op 09-10-2004 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja gekickd is niet erg! maar ik heb een ban en nu kan ik niet meer op de server komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Werd net gevotekicked door m'n eigen clanleden

Hahaha wat een lol

Oh, wacht is King_Louie niet...

*Server down*

...serveradmin?

Dont fuck with the admin >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-06 13:52

Spleasure

Ik hier?

[b]Wat me vooral opvalt op sommige servers is dat ze vaak de verkeerde bannen/kicken, ik speel dus geregeld op Rattus ( Bijna altijd ) maar laatst was er zo een figuur die consant onze jeeps in het water reed, net als de tanks.
zijn score was -10 -10 60 maar nog steeds werd die niet gekicked. Dus ik denk, ik TK hem eens, had een score van 50 50 7 dus ik vlieg op hem in, en maakkte een TK, --> * Anoniem: 54235 kicked
Wie weet was hij de admin :)

En over Tele(sl/n)et: hoevaak ik daar gekickt ben, geen idee, maar vaak is het wel.

[ Voor 16% gewijzigd door Spleasure op 10-10-2004 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
op welke servers spelen jullie altijd ( met IP graag)??

ben wel benieuwd. :7

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

dikki dik schreef op 10 oktober 2004 @ 19:34:
op welke servers spelen jullie altijd ( met IP graag)??

ben wel benieuwd. :7
Ik start ASE en scan naar een server die me leuk lijkt, heb geen vaste frag place :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Er is een nieuwe cheat uit zie ik net waarbij je op de airfields onschendbaar bent voor alles behalve tanks en vliegtuigbommen. :( Het word tijd dat punkbuster update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bor_de_Wollef schreef op 11 oktober 2004 @ 21:13:
Er is een nieuwe cheat uit zie ik net waarbij je op de airfields onschendbaar bent voor alles behalve tanks en vliegtuigbommen. :( Het word tijd dat punkbuster update.
Cheats moet je opsturen naar research@evenbalance.com http://www.evenbalance.com/index.php?page=info.php

zou ook handig zijn dat je de cheat zelf meestuurt ;)

//edit: lijkt mij eigenlijk een beetje onmogelijk dat dit alleen werkt op airfields aangezien een airfield niet een bepaald gebied heeft dat 'apart' is ofzo t.o.v. de rest van de map. Bovendien wordt damage/armor/ammo door de server bepaald en niet door de client.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 12-10-2004 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar als je onschendbaar bent voor alles behalve tanks en vliegtuigbommen bommen dan ben je alleen onschendbaar voor infantrie dus, maar zeer apart dat dat alleen op een vliegveld is, is dat niet die bug bv op El ALamein waar je kan blijven spammen zonder neergeschoten te worden, ik weet niet hoe ie werkt dus kan ik hem niet heel duidelijk omschrijven, maar hij is vrij bekend. Dat klinkt ook als zoiets, maar alleen kan je daar niet door tanks geraakt worden dacht ik. Ach ja whatever, net wat lighteye zegt, doorsturen die hap, kunnen ze kortemetten maken met die gastjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Anoniem: 26235 schreef op 12 oktober 2004 @ 00:07:
[...]

Cheats moet je opsturen naar research@evenbalance.com http://www.evenbalance.com/index.php?page=info.php

zou ook handig zijn dat je de cheat zelf meestuurt ;)

//edit: lijkt mij eigenlijk een beetje onmogelijk dat dit alleen werkt op airfields aangezien een airfield niet een bepaald gebied heeft dat 'apart' is ofzo t.o.v. de rest van de map. Bovendien wordt damage/armor/ammo door de server bepaald en niet door de client.
Ik heb gezien dat het werkt. Of het alleen op een airfield werkt kan ik niet met zekerheid zeggen. De persoon die deze cheat gebruikte stond de hele tijd op het enemy airfield als hij dit deed. De cheat zelf heb ik niet, daar verdiep ik mij niet in. Bedankt voor het adres trouwens. Wellicht is dit iets om in de startpost op te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net gespeeld op een NON-PB sever voor de gein...never nooit meer...alleen maar cheaters....niet normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:14

Nyana

Who?!

Ik heb sinds een tijdje het probleem dat battlefield. of Desert Combat Mod ervan, soms afsluit en je weer terug komt in windows. |:( erg vreemd. als ik in de logs kijk sie ik er niex vreemds aan. de oorzaak zou misschien kunnen zijn dat ik sinds 2 weken een MX1000 logitech muis heb. ook gebeurt het weleens dat ik gewoon alles zie en alles beweegt nog alleen reageert mn muis/tobo niet. ik kan dan alleen alt tab doen en dan sluiten. in windows werkt et dan nog wel.

weet iemand of hier iets aan te doen is? ik heb het spel al opnieuw geinstalleerd en muis ook maar heeft niet geholpen :|

specs:
DFI Lanparty Pro875B rev.B
Club3d Ati Radeon 9600XT
Corsair 2x512mb pc3200
Zalman 400 APS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

probeer eens andere drivers van je muis, wie weet dat het daaraan ligt of gebruik de windows drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Dat heb ik gedaan maar dat verhielp et ook niet. En windows helemaal opnieuw installen is ook weer zo.... 8)7 Maar waarschijnlijk de makkelijkste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:11
Skype schreef op 15 oktober 2004 @ 10:57:
Dat heb ik gedaan maar dat verhielp et ook niet. En windows helemaal opnieuw installen is ook weer zo.... 8)7 Maar waarschijnlijk de makkelijkste optie.
nee ik heb het hier ook met bepaalde mods dat ze er steeds weer op nieuw uit vliegen.

Helaas ook moet die FH mod :(
maar ik heb zo wat een clean windows hier opstaan.

[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 15-10-2004 11:17 ]

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Staat in het videodefault.con je allowrefreshrate op 1? Zo nee zet het dan op 1.
Dit bestand is te vinden in battlefield 1942 folder - mods - bf1942- settings en dan openen met kladblok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Anoniem: 115084 schreef op 15 oktober 2004 @ 13:33:
Staat in het videodefault.con je allowrefreshrate op 1? Zo nee zet het dan op 1.
Dit bestand is te vinden in battlefield 1942 folder - mods - bf1942- settings en dan openen met kladblok.
ja dat stond hij al :( dus daar kan het niet aan liggen .

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Welke versie drivers gebruik je? Ik heb dit ook met de laatste catalyst. 1 versie eronder en het is weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blackhole schreef op 15 oktober 2004 @ 14:29:
[...]

ja dat stond hij al :( dus daar kan het niet aan liggen .
Hmm was ook te makkelijk deze oplossing.

Hoe lang heb je er al last van? Heb je ook een mx1000? Wat voor geluidskaarten hebben jullie (edit ik zie het al in de specs oops)? Zet namelijk in dxdiag je hardware accelaration eens een tikje terug (van volledig naar standaard). Veel bugs, lagspikes, crashes worden veroorzaakt door een buggy soundprogrammering

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 115084 op 15-10-2004 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

de allowrefreshrate staat bij mij ook al op 1. ik heb nu in dxdiag de waarde terug gezet naar standaard. zal vanaaf ff kijken of et probleem over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47171

Ishet jullie ook bekend dat de patch v1.5-v1.6.19 niet werkt? Ik heb em namelijk gedownload, maar hij wil niet installeren omdat ie zeegt: could not find battlefield installation en het spelletje staat er zeker op! Ik heb het alleen op de D-schijf gezet maar dat was ook geen probleem bij de vorige updates.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126055

Anoniem: 47171 schreef op 16 oktober 2004 @ 09:37:
Ishet jullie ook bekend dat de patch v1.5-v1.6.19 niet werkt? Ik heb em namelijk gedownload, maar hij wil niet installeren omdat ie zeegt: could not find battlefield installation en het spelletje staat er zeker op! Ik heb het alleen op de D-schijf gezet maar dat was ook geen probleem bij de vorige updates.

Iemand?
Klopt beste is om patch 1.6 ff full te downloaden en dan te installeren dan lukt het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126055 schreef op 16 oktober 2004 @ 09:39:
[...]

Klopt beste is om patch 1.6 ff full te downloaden en dan te installeren dan lukt het wel
Dan heb ik dus voor niks 180 mb gedownload :S lekker is dat :D

Maaruh.. THANX! :Y)

edit:
Ik heb dus nu die grote gedownload van 280 mb.. en hij zegt nog steeds hetzelfde. Hij kan geen battlefield installatie vinden.. iemand nog een ander idee?

Gloeiende!! Heb em opnieuw geinstalleerd en ook dan zegt ie hetzelfde setup

"Couldn't find an Battlefield 1942 installation."

Wel een beetje triest dat er ook nog een fout in de foutmelding zit :+

Maar goed, ik heb em nu dus gewoon op de c: schijf gezet, het werkt gewoon alleen niet met die online functie doordat de update er niet op zit. Knap klote zo op je eerste vrije zaterdag in jaren :(

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 47171 op 16-10-2004 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-07 18:10

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

schoon je register eens op met regcleaner anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bizzarro schreef op 16 oktober 2004 @ 17:06:
schoon je register eens op met regcleaner anders?
Nope, werkt ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb jij wel deze registersleutels NA installatie?
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Battlefield 1942
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA GAMES\Battlefield 1942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan ze niet vinden, heb met regedit gezocht maar er staat dan iets van:
"standaard (geen waarde ingesteld)"

Het probleem is dat een vrij cleane install heb, dat andere updates wel werken en dat ik ook BF er opnieuw op heb gezet.. :S

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 47171 op 16-10-2004 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Maak anders een screenshot, en anders via software boeltje weer verwijderen en dan opnieuw installeren. Hij moet gewoon alles goed in het register zetten bij een installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, heb em opnieuw geinstalleerd en hij doet het nog steeds niet. Ik post hieronder een screeny van de registry, staat goed volgens mij?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/remmeren/screen.JPG

(Klikbaar)

De patch die ik probeer te installeren is v1.6.19 uit de OP (die van 280MB)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 47171 op 17-10-2004 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zie geen registersleutels voor Battlefield 1942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-07 10:15
Das Battlefield Vietnam, andere game, kan je hier de patches downloaden :

http://www.eagames.com/of...field/vietnam/us/home.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik voel me momenteel ietsje blond... :P 8)7 maaruh.. is dat niet hetzelfde spel dan?

Ik zie het ook net ja :S tjonge, voel me een eikel zeg :D :D :D

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 47171 op 17-10-2004 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Anoniem: 47171 schreef op 17 oktober 2004 @ 13:12:
Ik voel me momenteel ietsje blond... :P 8)7 maaruh.. is dat niet hetzelfde spel dan?
Nee wel van de zelfde makers :)

Je heb Battlefield 1942 (dit speeld zich af rond de WW2)
en je heb Battlefield Vietnam dat zich rond Vietnam war afspeeld.

Dus het zijn echt 2 verschillende game.

Maar wees gerust nu bij veel software zaken is Battlefield 1942 Anthology
tekoop voor 49.95€

Maar daar krijg je wel het org spel voor met 2 update's erbij,
1)The Road to Rome
2)Secret Weapons of World War II

En je kan voor dat spel weer heel veel mods binnen trekken.
Kijk maar eens op www.bfworld.net
Maar over BF:V en BF1942 (mods) lopen hier op GoT al heel wat topics over
De meest bekende mods voor BF1942 zijn:
1-Desert Combat: Gulfwar.
2-Forgotten Hope:ww2
3-Eve of Destruction:Vietnam war
4-Battlegroup 42:ww2

Dus je kan met BF1942 aardig wat mods dl.
en er zijn er nog veel meer zo als 1918mod ,piratenmod,Interstate 1982mod en natuurlijk een Starwars mod:Galactic Conquest.
Dus je zal zeker geen spijt krijgen als je BF1942 ook nog eens gaat aanschaffen.

[ Voor 27% gewijzigd door ravw op 17-10-2004 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Desert Comabt Final is uit !

Zijn er al mirrors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Bor_de_Wollef schreef op 17 oktober 2004 @ 18:47:
Desert Comabt Final is uit !

Zijn er al mirrors?
Ik zou zeggen neem hier eens een kijkje ;)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Skype schreef op 14 oktober 2004 @ 23:43:
Ik heb sinds een tijdje het probleem dat battlefield. of Desert Combat Mod ervan, soms afsluit en je weer terug komt in windows. |:( erg vreemd. als ik in de logs kijk sie ik er niex vreemds aan. de oorzaak zou misschien kunnen zijn dat ik sinds 2 weken een MX1000 logitech muis heb. ook gebeurt het weleens dat ik gewoon alles zie en alles beweegt nog alleen reageert mn muis/tobo niet. ik kan dan alleen alt tab doen en dan sluiten. in windows werkt et dan nog wel.

weet iemand of hier iets aan te doen is? ik heb het spel al opnieuw geinstalleerd en muis ook maar heeft niet geholpen :|
Het probleem blijkt Xfire te zijn. als ik dit programma niet gebruik is er nix aan de hand. Wel dom want Xfire is juist voor games. 8)7 maar iig, het probleem is over als dat proggie uit staat. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Het is weer eens zo ver. =DL= clan server, een ban na de partij met grote voorsprong te hebben gewonnen. Waarom zijn die clan members toch vaak zo sneu as ze verslagen worden door een normale, niet clan, speler?

Meest zielige spelers =DL=G.I.Jane en =DL=Azreil_2

Is er geen clan overkoepelende website waar je dit soort gelame kunt melden (publiekelijk)?

[ Voor 28% gewijzigd door Bor op 22-10-2004 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-07 10:13
Clanbase?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ach het is de moeite niet waard :P tegenwoordig wordt ik ook al ge-tked alleen om mijn naam :X ach ja :z :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-05 07:58

Talon

Booooom !

Het probleem blijkt Xfire te zijn. als ik dit programma niet gebruik is er nix aan de hand. Wel dom want Xfire is juist voor games. 8)7 maar iig, het probleem is over als dat proggie uit staat. O-)
Er is ook net een nieuwe versie uit ...
Als ik me niet vergis stond er iets over een fix in samenwerking met BF1942.
Ik heb zelf alles stabiel ... ook met X-fire ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Anoniem: 26235 schreef op 22 oktober 2004 @ 15:55:
Ach het is de moeite niet waard :P tegenwoordig wordt ik ook al ge-tked alleen om mijn naam :X ach ja :z :P
Kun je die eens uitleggen? Wat is er mis met jouw naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-06 12:48
Bor_de_Wollef schreef op 22 oktober 2004 @ 16:48:
[...]

Kun je die eens uitleggen? Wat is er mis met jouw naam?
Denk dat ie naamsbekendheid bedoelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

jelleeee schreef op 22 oktober 2004 @ 20:21:
[...]

Denk dat ie naamsbekendheid bedoelt :P
Dan moet ik er erg hard om lachen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bor_de_Wollef schreef op 22 oktober 2004 @ 21:00:
[...]

Dan moet ik er erg hard om lachen...
Join the club :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat probleem ken ik dus ook, maar dan omdat ik vaak iemand te snel uitmaak voor no00b........opstijgen--->neerstorten doet een goede player niet 10x achter elkaar, als je hem dan noob noemt wordt je gekicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Mensen die anderen noobs noemen en dit denigrerend bedoelen verdienen het om gekicked te worden imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Inderdaad gewoon kicken die mensen. Die 'n00b' moet natuurlijk niet betere spelers tegen zich hebben straks leert ie nog wat of belangrijker nog door zijn score lijkt het idd een n00b dan kun je beter de goede speler kicken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Bor_de_Wollef schreef op 22 oktober 2004 @ 23:02:
Mensen die anderen noobs noemen en dit denigrerend bedoelen verdienen het om gekicked te worden imho.
sommigen verdienen het gewoon om lekker uitgemaakt te worden voor n00b hoor, weet je hoe fucking irritant het is als iemand alleen maar kan spawnkillen bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Niet alleen noobs spawnkillen hoor. Iedereen is noob geweest. Sommige mensen blijven hun leven lang noob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

nee, ok niet alleen noobs spawnkillen, maar zoiets behoord wel tot een noob actie dus verdient diegene het om uitgemaakt te worden voor noob :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Een Battlefield 1942 patch, jawel geen onzin het staat er echt Battlefield 1942 patch !
12.1.04 - Community Update

New Battlefield 1942 Update

A new update for Battlefield 1942 is now available and all official servers have moved to this new version. The update addresses an undisclosed exploit that was reported to EA by community member Luigi Auriemma. Many thanks go to Luigi for identifying and reporting the issue.

We encourage the community to report exploits to BFHQ@ea.com

Ok, time to download the update:
Download standalone INCREMENTAL 6,41 MB

Download server INCREMENTAL 3,16 MB

Er schijnt een 1 of andere exploit te zijn, ben best wel benieuwd wat deze was maar het moet dus zo belangrijk zijn geweest dat ze dus een patch uitbrengen.

Heb verder geen idee wat er updated is, zit geen readme bij en heb alle files bekeken op datum aangemaakt maar niets bijzonders zover ik kan zien alleen de init.con (met versie 1.61 erin) en de bf1942.exe gemaakt op 19-10-2004

Er zijn geen full patches alleen incrementals dus...

Bron: http://www.eagames.com/of.../community_message_51.jsp

Voor vietnam is er ook een update: http://www.eagames.com/of...p?src=community_update_28

ff zoeken op de naam van Luigi Auriemma met google bracht mij hier: http://aluigi.altervista.org/pwdrec.htm
23 Sep 2004 Password_recovery: BF1942 Server and Remote Manager passwords decoder 0.1: decodes any server and client password and sniffed data too
Misschien dat dit de bug is? het is van 23 sep. dit jaar en de executable is van 19 okt. staat verder ook niets anders op zijn pagina kwa bf1942 bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Er schijnt een 1 of andere exploit te zijn, ben best wel benieuwd wat deze was maar het moet dus zo belangrijk zijn geweest dat ze dus een patch uitbrengen.
Grote kans (en ik hoop) dat het de wallhack exploit is die veelvuldig wordt gebruikt de laatste tijd (vooral in DC). Die password hack is al disclosed dacht ik. Zal de exploit op el alamein om onder de hangar te komen ook gedicht zijn?

Wie heeft hem al getest?

[ Voor 22% gewijzigd door Bor op 02-12-2004 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb het nog niet getest, ben nog geen 1.61 servers tegengekomen. Maar het is vrij logisch te concluderen dat dit GEEN gameplay exploit fixes zullen zijn.

Waarom? We hoorden vrijwel nooit wat meer van bf1942 (officieel) en dat er nu tegelijk met Vietnam een 'speciale' patch komt mag je er vanuit gaan dat dit alleen serieuze bugs/exploits/security issues, buiten de gameplay om, die gefixed zijn.

WAARSCHUWING
Ik lees dat punkbuster je zult kicken als je met 1.61 gaat spelen omdat punkbuster nog niet updatet is en zal denken dat je een modified exe hebt. Als je eventueel al een ban zult krijgen (wat ik niet denk) zal dat vanzelf wel teruggezet worden omdat men bij evenbalance heus wel logs bijhouden van hoe en wat. Wordt dus gewoon ff wachten totdat punkbuster geüpdatet is.

Kan btw ook van de server afhangen, volgens mij controleert hij alleen op modified files als de server MD5 checks heeft aanstaan.

http://www.evenbalance.com/index.php?page=support-bf1942.php support page van evenbalance, staat nu nog niets nieuws op.

//edit: het heeft wel weer een voordeel die nieuwe patch, je kunt misschien wel voor een hele dag 0wnen op publics omdat er nog geen cheats zijn :)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 02-12-2004 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure

Spleasure

Ik hier?

Ik heb ff gemaild met de persoon die de exploit gevonden heeft:
Jorrit Schippers <jorrit at gameparty.net> wrote:
> Hi,
>
> I read on the EA page that you found out about a bug in Battlefield
> 1942 and Vietnam. I looked up your website, and I must say that I'm
> very impressed about your work in gamesecurity. My question is, can
> you comment a little further on this security issue? What could be exploited with it?
> In what situation? I know that you can't be too specific, but I'm sure
> there is more to say then that it is an "undisclosed exploit", as the
> EA website reads.
>
> I hope you can provide me, and the community, with more information,

Hey Jorrit,

I will release the detailed informations Monday probably (so people have all the time to patch their games and I have already some other bugs to release in these days).
However the bug is a broadcast client crash bug, so it affects ONLY clients and not servers.
Info and effects about this special type of bug are here:

http://aluigi.altervista.org/adv/broadinfo.txt

BYEZ

---
Luigi Auriemma
http://aluigi.altervista.org

[ Voor 5% gewijzigd door Spleasure op 02-12-2004 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

WTF? Een patch voor BF? Soort van hemel uit de engel oid.

Ik had echt nooooit verwacht dat dat nog kwam!

Hopelijk zijn we nu weer ff cheat vrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

I have already some other bugs to release in these days
Lol! Dit is iemand die geen exploits maakt maar zelf bugs uitgeeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Snow_King schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:53:
WTF? Een patch voor BF? Soort van hemel uit de engel oid.

Ik had echt nooooit verwacht dat dat nog kwam!

Hopelijk zijn we nu weer ff cheat vrij :)
beetje overdreven niet? Het is een kleine updat die echt nodig was.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
dikki dik schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:09:
[...]

beetje overdreven niet? Het is een kleine updat die echt nodig was.
Nee hoor :P de huidige cheats zullen sowieso niet werken, zal misschien een kleine aanpassing zijn om de DMA (o.a.) op te zoeken om nieuwe te maken, daarnaast moet men nog wachten totdat ze de nieuwe PB scanranges weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Startpost een update gegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Wat voor impact heeft het installeren van de patch op mods als desert combat? Ik heb net de patch geinstalleerd en kan geen DC servers meer joinen :(

Overigens lijkt het of ik ook minder servers zie ik ASE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Poll: Ben jij al over op 1.61?
Jazeker!
Nee, nog lang niet.
Deze week nog!
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=28735&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 16:36

SNEAK-NL

galloooooooooooo

gister een hele tijd op een BG42 mod server zitten spelen met 1.61

ik denk dus dat je met mods weinig zult merken, tis ook alleen een security patch dus er veranderd verder weinig denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ik krijg ineens weinig servers in ASE. Komt dit ook door de patch en moet ik bv de versie anders zetten of wachten op een nieuwe filters.txt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58862

Bor_de_Wollef schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:59:
[...]
Lol! Dit is iemand die geen exploits maakt maar zelf bugs uitgeeft!
Ja, lol, lache zeg!
Als je de code van "bfsmpwd.c" http://aluigi.altervista.org/pwdrec/bfsmpwd.zip bekijkt springen de tranen je vanzelf in de ogen!
C:
1
2
if(fread(buff, 66, 1, fd) != 1) break;
printf("  CD-Key hash:  %s\n", bfsmdec(buff, 66));
Als we een melding over een ongeldige CD-Key krijgen, weten we waarom.
Ik vraag me af wat je dan nog kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure

Spleasure

Ik hier?

CD Key Hash != CD Key

CD Key hash kun je zo opvragen trouwens:

http://www.infantrymod.com/tools/bfkeys/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Lol wat doet de totale code eigenlijk?

[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 04-12-2004 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68393

Mocht er iemand willen switchen tussen 1.6 en 1.6.1 dan zou dit de oplossing moeten zijn. Er werd me gevraagd een eenvoudig tooltje te schrijven om dit te doen, aangezien mensen wilden spelen op hun 1.6 Linux server EN een normale 1.6.1 public.

Even dit programmaatje downloaden en in de map van Battlefield 1942 installeren.

Icoontje op de desktop aanklikken en doen zoals er staat.

Heb nog geen klachten erover gehad en het werkt met zowel Win98/ME als Win2000/XP

Download:
http://bfmaps.nl/~sauron/PatchSwitcher_1.0.exe

Veel plezier ermee :) .

Gisteren werd er trouwens iemand van de battleserver gekickt voor een gamehack die hij helemaal niet had (althans dat beweerde hij)... Volgens het laatste bericht van PunkBuster is hun server versie nu geupgrade, dat zou het moeten oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Wat doet die util GoTSauron (technisch bedoel ik dan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68393

Bor_de_Wollef schreef op maandag 06 december 2004 @ 21:18:
Wat doet die util GoTSauron (technisch bedoel ik dan)?
De normale beschrijving staat hierboven, maar dit doet het uiteindelijk.

Verschil tussen 1.6 en 1.61 zijn 4 bestanden en een registry sleutel.

Deze bestanden:

BF1942.exe
BF1942_w32ded.exe
Mods\bf1942contentCrc32.con
Mods\bf1942\init.con

En deze sleutel:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Battlefield 1942]
"INSTALLEDVERSION"="1.06.*01"
* = 1 voor 1.61 en 0 voor 1.6

De bestanden en sleutels zitten voor beide versies apart in een map (Patchswitcher\New and Patchswitcher\Old). Een bat bestandje gestart via de desktop link kopieerd de 4 bestanden en voert een reg-bestand uit de die sleutel aanpast. Voor details open de patchswitcher.bat even in Kladblok. Je zal daar o.a. een uninstall functie te zien, die gewoon de bestanden van Patchswitcher verwijderd. Ook zitten er twee code-draadjes die later samenkomen, omdat Win98/ME en Win2000/XP andere manieren gebruiken om een keuzemenu te gebruilen.

Dat zou het moeten zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 68393 op 07-12-2004 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Klinkt goed. Ik kan het grootste deel van de servers niet meer op namelijk na het installeren van de patch. Ik verwacht dan een melding van incompatible functie ofzo maar niets... Is het nu al bekend wat die exploit doet? Volgens mij is vrijwel niemand over gegaan op 1.61

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure

Spleasure

Ik hier?

Waarom de Linux patch vertraagd is:
Hi folks,

let me give you some background to why the Linux patch is late. The bug
1.61 fixes is a bug affecting game clients only. The patch was produced at the DICE Canada office, and a slip of communication made them forget all about the Linux versions.

Once the mistake was discovered we had a big problem. We're in the middle of a BF2 crunch in Stockholm, my dev boxes are all upgraded for
BF2 and wouldn't compile BF1942 no matter the amount of force you used.

Furthermore, to get the Linux codebase compiling in Canada Andy had to downgrade his entire environment too and ran it to a series of problems.
He's up and running now so expect new executables shortly.

In short, there was a communications mistake and now the Linux server has to pay for it in terms of patch turnaround time. It was not a deliberate attempt to try to discontinue the Linux server or anything like that. I've forwarded my concerns to all parties involved already.

Andreas Fredriksson
==============================
Programmer, Battlefield II

"The only thing in life achieved without effort is failure." -- Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109040

Er is weer meer info over de sploit..

TITLE:
Battlefield 1942 / Battlefield Vietnam Denial of Service Vulnerability

SECUNIA ADVISORY ID:
SA13368

VERIFY ADVISORY:
http://secunia.com/advisories/13368/

CRITICAL:
Moderately critical

IMPACT:
DoS

WHERE:
From remote

SOFTWARE:
Battlefield Vietnam 1.x
http://secunia.com/product/4358/
Battlefield 1942 1.x
http://secunia.com/product/1182/

DESCRIPTION:
Luigi Auriemma has reported a vulnerability in Battlefield 1942 and Battlefield Vietnam, which can be exploited by malicious people to cause a DoS (Denial of Service).

When a client enters the "Multiplayer" menu, it sends a request to the master server for available servers. Each server then returns a reply containing information about the server.

However, an unspecified error exists in the client within the routine for handling these replies. This can be exploited via a malicious server by returning a specially crafted reply with an extremely high value in the "numplayers" field.

Successful exploitation causes clients to temporarily freeze and then crash.

SOLUTION:
Apply patches.

Battlefield 1942:
Update to version 1.61b.

Battlefield Vietnam:
Update to version 1.21.

PROVIDED AND/OR DISCOVERED BY:
Luigi Auriemma

ORIGINAL ADVISORY:
EA Games:
http://www.eagames.com/of.../community_message_51.jsp
http://www.eagames.com/of...p?src=community_update_28

Luigi Auriemma:
http://aluigi.altervista.org/adv/bfcboom-adv.txt

----------------------------------------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Zolang je ASE gebruikt is er niets aan de hand begrijp ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-03 13:39

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

had al een tijdje geen aandacht besteed aan dit topic maar dit is ook nieuw voor mij dus installeer ik hem even.
Voor de mensen die graag een BF Mod willen downloaden met een goede snelheid heb ik nog even een link:
http://firstpersongamer.com/download.php?list.4

Met mijn 4480kb verbinding haal ik hier een download van rond de 420kb per seconde dus dat is niet slecht :)

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb die nieuwste patch geinstalleerd, maar sindsdien crasht BF42 meteen terug naar de desktop als ik het wil starten. Ik heb al gekeken naar dat bestandje videodefault.com of allowallrefreshrates op 1 staat, maar dat stond al goed. Ook nog even voor de zekerheid refreshrate override in de nvidia drivers uitgezet, maar dat mocht ook niet baten.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

[edit] laat maar, was ff vergeten dat ik een nocd-crack gebruik :o (heb BF wel legaal hoor). Even nieuwe nocd-crack gedownload en toen werkte het weer :)

[ Voor 17% gewijzigd door Palomar op 11-12-2004 23:58 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste