Ik heb een vreemd probleem met BF1942. Ik draai sinds een tijdje Windows Vista (ultimate x64 UK) en BF1942 draaide prima. Een paar dagen heb ik het niet gespeeld en net wilde ik hem opstarten, maar er gebeurt helemaal niks. Als ik op de exe klik gaat de harddisk kort laden, maar verder nada noppes. Sinds de laatste keer dat ik BF1942 heb gespeeld heb ik eigenlijk niks aan mn pc gewijzigd, alleen nieuwe drivers voor mn onboard realtek hd audio geinstalleerd. Als ik deze disable in device manager dan blijft het zich voordoen, dus ik denk niet dat ik me hier verder op moet richten.
Verder ook geprobeerd om bf te draaien in XP en Win98 compatibality mode, maar dat helpt ook niet.
Ben een beetje door de mogelijkheden heen. Iemand tips?
[edit] na het doorlezen van mn post tot de zin 'niks aan mn pc gewijzigd' bedenk ik me ineens dat ik op het moment geen cd/dvd drives in mn pc heb zitten (draai legale bf met een cd-crackje om het leven simpeler te maken
). Zou misschien wel kunnen dat battlefield dat checkt. Morgen krijg ik als het goed is mn nieuwe dvd-brander, dus zal dan testen of het daar misschien aan ligt.
Verder ook geprobeerd om bf te draaien in XP en Win98 compatibality mode, maar dat helpt ook niet.
Ben een beetje door de mogelijkheden heen. Iemand tips?
[edit] na het doorlezen van mn post tot de zin 'niks aan mn pc gewijzigd' bedenk ik me ineens dat ik op het moment geen cd/dvd drives in mn pc heb zitten (draai legale bf met een cd-crackje om het leven simpeler te maken
[ Voor 20% gewijzigd door Palomar op 04-07-2007 23:28 ]