Battlefield 1942 topic deel XIV

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 17.051 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Anoniem: 119829 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:33:
Ik heb hem laatst ook weer gekocht voor forgotten hope.
Moet zeggen dat de serial lastig te vinden was. Het zit niet meer op het boekje, maar aan de binnenkant van de cd-case gedrukt.

Misschien pak je de verkeerde serial ? Anders ff EA Nederland bellen en een werkende serial vragen.
er staat toch echt maar 1 key op, beginnend met 4 cijfers-7 cijfers-7 cijfers-3 cijfers
= 21 cijfers...dus 1 tekort
staat wel rechtsboven nog een getal van 5 cijfers, maar dat lijkt me niet bij de cd key horend
EA bellen heb ik al gedaan...dan kun je een kopie van je hoesje maken etc. en dat opsturen, daar heb ik dus allemaal geen zin in , ik ga wel weer terug ermee komende week

[ Voor 12% gewijzigd door SuX DeLuXe op 18-05-2007 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Nou, ik heb eindelijk een werkende key...
nadat ze bij E-Plaza eindelijk na 4 of 5 doosjes verder een hadden gevonden die wel 4 cijfers op het einde had 8)7
installatie gelukt, gepatcht naar 1.61 ofzo...kom geeneen server in
"You must enable Punkbuster"
ok ik enable
You cant connect. Download the latest 1942 patch...en hoe moet ik weten welke patch dat is????? 8)7
heb 1.6 en daarna 1.61 incremental eroverheen gegooid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119829

Misschien draaide die server een ander patch versie. who knows.

http://forums.filefront.com/fh-help-support/309441-installation-download-guide.html

Volg de installatie aanwijzingen in de link. Dan weet je zeker dat het goed gaat.
Tevens installeer je ook de beste mod voor BF1942 als je alle stappen volgt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

Kom dan eens kijken op de FH server van de TheDamnedPriests, hebben zelf ook een hele zooi maps gemaakt.
Ben er vaak te vinden en het is wel gezellig met veel duitsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja TDP is bijna altijd wel vol. Is dat trouwens je nick, Boerenlater ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
* kick * oud topic, oud spel, maar ik speel BF1942 weer regelmatig in singleplayer (lekker simpel botjes knallen ;)). Wat ik alleen jammer vind is dat de rondes aldoor zo snel voorbij zijn. Na zo'n 10 minuten is het meestal wel over omdat de tickets van de enemy op zijn. Als ik wat speel met de difficulty settings, ticket ratio en aantal bots etc. dan is het spel na een tijdje ook gewoon afgelopen (terwijl tickets nog niet op 0 staan).

Weet iemand ook een manier/cheat/hack om die limiet te omzeilen? Ik wil gewoon onbeperkt door blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148409

Anoniem: 119829 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:33:
Ik heb hem laatst ook weer gekocht voor forgotten hope.
Word dat nog wel gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Palomar schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 23:36:
* kick * oud topic, oud spel, maar ik speel BF1942 weer regelmatig in singleplayer (lekker simpel botjes knallen ;)). Wat ik alleen jammer vind is dat de rondes aldoor zo snel voorbij zijn. Na zo'n 10 minuten is het meestal wel over omdat de tickets van de enemy op zijn. Als ik wat speel met de difficulty settings, ticket ratio en aantal bots etc. dan is het spel na een tijdje ook gewoon afgelopen (terwijl tickets nog niet op 0 staan).

Weet iemand ook een manier/cheat/hack om die limiet te omzeilen? Ik wil gewoon onbeperkt door blijven spelen.
Als ik het me goed herinner (is alweer een flinke tijd geleden) kan je dat niet 123 aanpassen. De ratio's staan per map (.rfa bestanden) ingesteld voor de AI en apart 1 voor de multiplayer en ook staat er volgens mij nog wat in de ai.rfa zelf wat van belang is. Heb geen tools geïnstalleerd staan om het 1 en ander te checken.

Bovendien zit je met contentcheck als je MP wilt gaan aangezien in de MP content ook SP content zit verwerkt. Dit kan je oplossen door "patch" .rfa's te maken oorspronkelijke_naam_001.rfa meende ik of iets in die trend en die patch rfa's (tijdelijk) verplaatsen naar een temp map als je MP wilt spelen.

//edit: en mocht je het e.e.a. gaan uitproberen, test de boel dan met fullscreen 0 (windowed mode dus) aangezien je daar meestal duidelijker errormessages mee krijgt.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 09-06-2007 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

Zie ik daar opeens het BF1942 topic opduiken :D. Damn wat heb ik veel plezier aan deze game beleefd.
Speel het tegenwoordig heel af en toe en dan voornamelijk infantry. (jaja ik weet het, bf is niks zonder voertuigen). Heb me net ff ingeschreven in een 1on1 toernooitje :p.

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Anoniem: 26235 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 14:00:
[...]

Als ik het me goed herinner (is alweer een flinke tijd geleden) kan je dat niet 123 aanpassen. De ratio's staan per map (.rfa bestanden) ingesteld voor de AI en apart 1 voor de multiplayer en ook staat er volgens mij nog wat in de ai.rfa zelf wat van belang is. Heb geen tools geïnstalleerd staan om het 1 en ander te checken.

Bovendien zit je met contentcheck als je MP wilt gaan aangezien in de MP content ook SP content zit verwerkt. Dit kan je oplossen door "patch" .rfa's te maken oorspronkelijke_naam_001.rfa meende ik of iets in die trend en die patch rfa's (tijdelijk) verplaatsen naar een temp map als je MP wilt spelen.

//edit: en mocht je het e.e.a. gaan uitproberen, test de boel dan met fullscreen 0 (windowed mode dus) aangezien je daar meestal duidelijker errormessages mee krijgt.
thnx, heb even gekeken naar die bestanden, maar als ik ze open in een text editor zie ik al allemaal vreemde tekens enzo, waardoor het denk ik een heel gedoe wordt om te doen ;) Ik hoop te eigenlijk op een simpele instelling ergens. Denk dat ik het dan maar laat zoals het nu is. Dan maar om de 10 minuten opnieuw beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja zeker. Sommige mappen van deze Mod zijn ook single player gemaakt. Daar zijn de tijden gezet op een 1 uur geloof ik.

Check http://forums.filefront.com/battlefield-mod-forgotten-hope-479/
voor meer info over Forgotten hope.

Downloaden kan hier http://forgottenhope.filefront.com/main.php?module=downloads&lang=english

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:21
heb vandaag battle pack gehaald.

wat was battlefield 1942 en MOH AA super tof online. ff alles patchen. deze zomer weer vaak spelen zeg online, als er nog mensen zijn :P

Roller Coaster tycoon 1 en 2 ook gekocht, old school :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ik heb een vreemd probleem met BF1942. Ik draai sinds een tijdje Windows Vista (ultimate x64 UK) en BF1942 draaide prima. Een paar dagen heb ik het niet gespeeld en net wilde ik hem opstarten, maar er gebeurt helemaal niks. Als ik op de exe klik gaat de harddisk kort laden, maar verder nada noppes. Sinds de laatste keer dat ik BF1942 heb gespeeld heb ik eigenlijk niks aan mn pc gewijzigd, alleen nieuwe drivers voor mn onboard realtek hd audio geinstalleerd. Als ik deze disable in device manager dan blijft het zich voordoen, dus ik denk niet dat ik me hier verder op moet richten.
Verder ook geprobeerd om bf te draaien in XP en Win98 compatibality mode, maar dat helpt ook niet.

Ben een beetje door de mogelijkheden heen. Iemand tips?

[edit] na het doorlezen van mn post tot de zin 'niks aan mn pc gewijzigd' bedenk ik me ineens dat ik op het moment geen cd/dvd drives in mn pc heb zitten (draai legale bf met een cd-crackje om het leven simpeler te maken ;)). Zou misschien wel kunnen dat battlefield dat checkt. Morgen krijg ik als het goed is mn nieuwe dvd-brander, dus zal dan testen of het daar misschien aan ligt.

[ Voor 20% gewijzigd door Palomar op 04-07-2007 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-03 20:46
staat ie nog wel in je taskmanager aan?
anders ff killen en opnieuw proberen.

ik had dat wel eens met een ander spel gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Nope, stond niet meer in mn task manager. Maar omdat ik tijdelijk geen optical drives in mn pc heb heb ik even Deamon Tools geinstalleerd, zodat er weer een (virtueel) station is en nu start BF1942 gewoon weer op :) Achteraf ook wel logisch, omdat je officieel gewoon een cd'tje moet hebben om hem te spelen en dus ook een cd/dvd-drive. Dus BF niet proberen te draaien zonder cd/dvd-station ;) Altijd stom om zelf achter de oplossing te komen vlak na er een vraag over te hebben gesteld op een forum ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Palomar op 04-07-2007 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:48
bf1....bf2...man als ik al die uren die ik daar in gestoken had in mn hbo studie was ik nu klaar, cum laude:P

wel een mega vet spel overigens, zeker voor die tijd. ik heb Forgotten Hope ook nog geinstalleerd en een tijdje gespeeld. Tegenwoordig speel ik meer BF2. BF3 heeft me me niet weten te boeien....ik hou niet zo van al die futuristische shit. Hopelijk wordt BF4 weer WW2 want dat blijft toch wel het leukst:)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Het mooie aan BF1942 vind ik de uitgestrekte mappen (gazala, el alamein). Bij BF2 is het veel meer close combat, wat ik minder leuk vind (sneller op uitgekeken). BF2142 boeit me ook niet zoveel, omdat ik ook niks heb met futuristische robots e.d. Ik heb ook liever WW2 of iig realistische wapentuig.
(overigens heb ik mn hbo studie wel afgerond destijds ondanks battlefield 1942 en desert combat mod :P :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
El alamein was wel echt een top map idd:) Heerlijk om daar met een tiger als engineer zijnde tanks die je nog net kunt zien af te schieten en vliegtuigen uit de lucht te maaien:) Die twee waren ook je enige vijanden want als infantry komen niet eens bij je in de buurt als je een beetje goed om je heen blijft kijken...

Ik vond die ene map in de ardennen ook wel erg cool. Daar zaten ook tigers in... was in een beetje bebost gebied met een grote heuvel, daar begonnen de allies. Zaten ook twee kleine dorpen in geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:47

steveman

Comfortabel ten onder

1942... heeft mij ook vele studiepunten gekost :D

Priceless om die dudes uit hun Tigers te bombarderen met één bom :D

Laatst nog op een lan gespeeld, maar steeds komen we weer uit op Stalingrad (geen vliegtuigen :( ). Ze vinden de maps vaak te groot, moeten ze zo lang lopen (Neem een voertuig!)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Wat overigens wel mega-k*t was met 1942 dat als je in al alamein je tank oid kwijt was omdat ie te veel beschadigd was, of bijvoorbeeld uit je brandende vliegtuig bent gesprongen, en je in de middle of nowhere staat, je nog wel eens een verlaten ander voertuig zag staan...vervolgens loop je een minuut of 3 daar heen (:D), en als je er bijna bent ontploft ie :P
Dat was zo irritant altijd...die dingen ontplofden automatisch na x minuten geen activiteit. Volgensmij was dat in BF2 ook tot aan patch 1.4 ofzo.

Weet iemand welke van de drie battlefield reeksen het succesvolst is geworden qua verkoopt cijfers? Ik gok op BF2...die speel ik ook nog heel vaak, blijft leuk en is grafisch gezien en qua gameplay nog net iets beter dan 1942 denk ik.

Ik zag trouwens dat ze wel met een BF4 bezig zijn: http://en.wikipedia.org/wiki/Battlefield:_Bad_Company

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
FireFoz schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 12:17:
Wat overigens wel mega-k*t was met 1942 dat als je in al alamein je tank oid kwijt was omdat ie te veel beschadigd was, of bijvoorbeeld uit je brandende vliegtuig bent gesprongen, en je in de middle of nowhere staat, je nog wel eens een verlaten ander voertuig zag staan...vervolgens loop je een minuut of 3 daar heen (:D), en als je er bijna bent ontploft ie :P
Dat was zo irritant altijd...die dingen ontplofden automatisch na x minuten geen activiteit. Volgensmij was dat in BF2 ook tot aan patch 1.4 ofzo.
hehe, herkenbaar idd :P Vaak koos ik ook het engineer poppetje (die kan repareren) en onderweg repareerde ik het vliegtuig of tank gewoon :P Alleen als je voertuig desondanks sneuvelt ben je wel de sjaak met alleen een rifle en je moersleutel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
hehe ja dan begin je echt niks daar...zelf met je mijnen niet want het was zo groot dat de kans dat er iemand overheen rijdt nihil is:)
good old times... battlefield vietnam was ook wel leuk trouwens:) ook nog wel redelijk veel gespeeld.
je had in bf 1942 trouwens ook een soort van artilerie tanks geloof ik, die heb je volgensmij alleen maar in die serie gehad of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FireFoz schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 21:40:
hehe ja dan begin je echt niks daar...zelf met je mijnen niet want het was zo groot dat de kans dat er iemand overheen rijdt nihil is:)
good old times... battlefield vietnam was ook wel leuk trouwens:) ook nog wel redelijk veel gespeeld.
je had in bf 1942 trouwens ook een soort van artilerie tanks geloof ik, die heb je volgensmij alleen maar in die serie gehad of niet?
in vientam en bf2 heb je ook rijdende artillerie tanks hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Anoniem: 91868 schreef op maandag 03 september 2007 @ 20:09:
[...]

in vientam en bf2 heb je ook rijdende artillerie tanks hoor :)
In bf2 ook? Hoe mogen die eruit zien dan?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

steveman schreef op maandag 03 september 2007 @ 20:47:
[...]

In bf2 ook? Hoe mogen die eruit zien dan?
wacht ik was in de war met desert combat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

hee cool, het topic loopt nog enigszins. Ik heb BFV en BF1942 net op bol.com gekocht. Kon het niet laten liggen voor dat geld. Vroeger zoooooveeel op LANs gespeeld dit. Prachtig echt. Ik kom er volgende week zelf wel achter maar zijn er nog actieve 1942 servers?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jazzper schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:55:
hee cool, het topic loopt nog enigszins. Ik heb BFV en BF1942 net op bol.com gekocht. Kon het niet laten liggen voor dat geld. Vroeger zoooooveeel op LANs gespeeld dit. Prachtig echt. Ik kom er volgende week zelf wel achter maar zijn er nog actieve 1942 servers?
Download Forgotten Hope! http://forgottenhope.filefront.com/main.php?lang=english
Vergroot het speelplezier echt.
Overigens zijn er meestal rond de 700 servers up bij bf1942 en zat volle ook.
Vietnam lijkt daarentegen uitgestorven :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:29

The Zep Man

🏴‍☠️

Anoniem: 91868 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 15:15:
Vietnam lijkt daarentegen uitgestorven :/
Moet je Point of Existence voor Battlefield Vietnam eens proberen en kijken of daar nog servers voor zijn. Die mod was eigenlijk de enige reden om Vietnam te hebben.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Zep Man schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 15:50:
[...]
Moet je Point of Existence voor Battlefield Vietnam eens proberen en kijken of daar nog servers voor zijn. Die mod was eigenlijk de enige reden om Vietnam te hebben.
Daarvoor heb ik BF2 om POE2 te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

En wat trof ik aan in de brievenbus gisteravond laat:

Afbeeldingslocatie: http://img171.imageshack.us/img171/1481/gamesbolcn2.jpg

Gelijk 1942 aan het installen. Lang leve bol.com!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Zo, weer even de boel gesintalleerd en weer wat gespeeld gister. Ik wilde de laatste patch van de officiele site halen maar dat gaat met 15kb/s. En toen ik wilde slapen was hij er nog niet dus kan weer opnieuw beginnen ;)
Iemand een snelle mirror?

spel doet wel iets gedateerd aan maar het blijft mooi. Omaha, market garden en nog een japanse map gespeeld. En bij market garden weer als vanouds met het jeepje full pull de brug over, hop de molen in haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-05 11:09
Je kan uiteraard altijd Gamershell even proberen.
Is het nog druk online trouwens? Ik heb laatst weer een keer Desert Combat gespeeld, ook zeer vet.
Voeg me anders ff toe @ Xfire: DutchTrouble. Ga ik ook weer eens spelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207617

Zijn er nog steeds mensen op Desert combat:D
Geniaal, die ga ik vanavond gelijk downloaden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ik was shocked over de hoeveelheid BF1942 volle servers. Veeel! Zondagavond 700+ man aan het spelen. Niet slecht lijkt me.

Aangezien ik de patch nog niet had heb ik offline gespeeld. Die AI is om te huilen. Vanavond weer rondje BF1942.

xfire: guerillabb4e, guerillanl of bb4eguerilla (weet het niet uit mijn hoofd @ work)

BF1942 servers online: http://www.game-monitor.com/search.php?game=bf1942

[ Voor 10% gewijzigd door Jazzper op 10-09-2007 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel eigenlijk alleen Forgotten Hope op TDP.
En soms de gewone in een midway only server. (voor de subs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
  • Laatst online: 04-05 11:32
Jazzper schreef op maandag 10 september 2007 @ 09:23:
Zo, weer even de boel gesintalleerd en weer wat gespeeld gister. Ik wilde de laatste patch van de officiele site halen maar dat gaat met 15kb/s. En toen ik wilde slapen was hij er nog niet dus kan weer opnieuw beginnen ;)
Iemand een snelle mirror?

spel doet wel iets gedateerd aan maar het blijft mooi. Omaha, market garden en nog een japanse map gespeeld. En bij market garden weer als vanouds met het jeepje full pull de brug over, hop de molen in haha :)
Je kan bij files.i3d.nl alle patches van Battlefield halen met prima snelheid!

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Vorige week zaterdag BF 1942 en BF vietnam gekocht in de Gameshop voor 2 tientjes:

Vietnam geïnstalleerd, met veel pijn en moeite een goede downloadlocatie weten te vinden om de 1.2 en 1.21 patch te downloaden. Na 4 uur wachten in de fileplanet downloadwachtrij eindelijk beide patches geïnstalleerd, het spel weten te starten, om vervolgens een 'cd-key in use' error te krijgen.

Okee, dan maar Vietnam gebruiken voor single player en 1942 maar eens installeren. Ik vul de cd-key in, krijg ik een 'u hebt een ongeldige code ingevoerd' melding. Even de error opgezocht op de ea support site waar staat dat je in dat geval een copie van de bon + cd-key moet opsturen naar 'nl-cs at ea.com'. Dat gedaan, we zijn 1,5 week verder en nog steeds niks gehoord.

Overigens vind ik op Internet programmaas waarmee je je cd-key kunt wijzigen. Is dat legaal?

PS: mochten mensen twijfelen aan mijn 'echtheid van aankoop', ik heb de kassabon nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

die files.i3d.nl site heeft alle patches teringsnel, dus dat argument kan er niet meer zijn.

Dan je key. Tja geen idee. Ik heb het van Bol.com in gesealde hoesjes dus die zijn iig niet gejat. Iets anders kan ik niet bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
OCTheEagle schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 21:52:
Vorige week zaterdag BF 1942 en BF vietnam gekocht in de Gameshop voor 2 tientjes:

Vietnam geïnstalleerd, met veel pijn en moeite een goede downloadlocatie weten te vinden om de 1.2 en 1.21 patch te downloaden. Na 4 uur wachten in de fileplanet downloadwachtrij eindelijk beide patches geïnstalleerd, het spel weten te starten, om vervolgens een 'cd-key in use' error te krijgen.

Okee, dan maar Vietnam gebruiken voor single player en 1942 maar eens installeren. Ik vul de cd-key in, krijg ik een 'u hebt een ongeldige code ingevoerd' melding. Even de error opgezocht op de ea support site waar staat dat je in dat geval een copie van de bon + cd-key moet opsturen naar 'nl-cs at ea.com'. Dat gedaan, we zijn 1,5 week verder en nog steeds niks gehoord.

Overigens vind ik op Internet programmaas waarmee je je cd-key kunt wijzigen. Is dat legaal?

PS: mochten mensen twijfelen aan mijn 'echtheid van aankoop', ik heb de kassabon nog ;)
Ik zou geen programma's vertrouwen om je key te veranderen. bf1942 key staat ongehast opgeslagen (zonder streepjes) in het register ergens in local machine ofzo onder software en dan ea games of electronic arts.

http://gathering.tweakers...ter&data%5Bboolean%5D=AND dus :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 11-09-2007 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand het al werkend gekregen op vista64?
Ik wil het zo graag nog eens spelen maar helaas krijg ik het niet werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Anoniem: 91868 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 14:10:
Ik wil het zo graag nog eens spelen maar helaas krijg ik het niet werkend.
Ik geloof je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:32
Na het lezen van dit topic heb ik dit spel ook maar weer eens geinstalleerd. Heb nu al weer wat uurtjes gespeeld en het blijft gewoon erg leuk. Het spel ziet er ook nog best goed uit.

Weet iemand of er nog ergens een mod ofzo is om het grafisch nog iets mooier te maken?

[ Voor 19% gewijzigd door Bart1983 op 30-12-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Mods zijn er genoeg. Die zijn op elke willekeurige BF site wel te vinden over het algemeen. Je blijft natuurlijk wel vastzitten aan de gedateerde engine dus echt super mooi gaat het niet worden.

Hoe is het gesteld met het aantal servers trouwens? Ik vind BF1942 nog steeds een van de beste shooters voor de PC ooit en zou het ook graag weer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Bor de Wollef schreef op zondag 30 december 2007 @ 13:23:
Mods zijn er genoeg. Die zijn op elke willekeurige BF site wel te vinden over het algemeen. Je blijft natuurlijk wel vastzitten aan de gedateerde engine dus echt super mooi gaat het niet worden.

Hoe is het gesteld met het aantal servers trouwens? Ik vind BF1942 nog steeds een van de beste shooters voor de PC ooit en zou het ook graag weer spelen.
Er zijn nog genoeg servers die ook regelmatig vol zitten. Ik heb al op diverse sites gekeken en er zijn inderdaad een berg mod's maar ik zie er geen die alleen grafish de bestaande maps upgraden ofzo.

EDIT heb er een gevonden: Battlefield: High Definition mod. Ziet er op de screenshots goed uit. Ben benieuwd of dit wel goed in mp werkt:

* Drastically increased view distances
* Increased the rendering quality of the terrain
* Increased the rendering distance of most vehicles
* Most vehicles will stay on the map permanently when destroyed
* Dead bodies remain for five minutes (you will rarely see them disappearing)
* Added blood effects
* Added third person view
* Many more minor tweaks

Werkt alleen als de server ook de mod gebruikt :(

[ Voor 41% gewijzigd door Bart1983 op 30-12-2007 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119762

Bart1983 schreef op zondag 30 december 2007 @ 13:39:
[...]

EDIT heb er een gevonden: Battlefield: High Definition mod. Ziet er op de screenshots goed uit. Ben benieuwd of dit wel goed in mp werkt:

Misschien wil je de link met die mod met ons delen? In plaats van ons alleen maar lekker maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Bart1983 schreef op zondag 30 december 2007 @ 13:39:
[...]

Is er uberhaubt een server voor te vinden dan? Ik heb er nog nooit van gehoord en zelfs bij redelijk populaire mods is het serveraantal erg laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Bor de Wollef schreef op zondag 30 december 2007 @ 21:37:
[...]

Is er uberhaubt een server voor te vinden dan? Ik heb er nog nooit van gehoord en zelfs bij redelijk populaire mods is het serveraantal erg laag.
Nee is geen server van. Voor SP kan je hem wel gebruiken: http://bfhd.basnetworks.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269504

Begin dit jaar heeft PB zijn support voor bf 1942 beindigt , updaten via pbsetup kan niet meer , en volgens mij is het niet nodig , want ik kan gewoon online spelen zonder pb up te daten. Dus er is geen reden om bf1942 niet te spelen .BF2 lijkt erg veel op bf1942 om te spelen , maar BC2 heb ik erg veel moeite mee me aan te passen , denk niet dat ik dat spel ooit goed zal kunnen spelen , leuk is het wel :)
Anoniem: 91868 schreef op maandag 10 september 2007 @ 18:12:
Ik speel eigenlijk alleen Forgotten Hope op TDP.
En soms de gewone in een midway only server. (voor de subs)
De sub is nog steeds een geliefd vehicle , het gebeurt vaak dat er twee spelers op spawnen , dan moet er een zwemmen :)
http://www.youtube.com/watch?v=sl7bMA8fs18&hd=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

8)7

een drie jaar oude thread man...

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DenniZ schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:52:
8)7

een drie jaar oude thread man...
Maakt dat nou uit , zo een spel als bf1942 wordt toch steeds gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Ah... 1942... Wat een herinneringen. De tekortkomingen van het spel in verhouding van de echte opvolgers (niet de in-house ontwikkelde mod genaamd Vietnam): "Enemy sub detected!" op El Alamein. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Zep Man schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:07:
Ah... 1942... Wat een herinneringen. De tekortkomingen van het spel in verhouding van de echte opvolgers (niet de in-house ontwikkelde mod genaamd Vietnam): "Enemy sub detected!" op El Alamein. :>
Misschien zijn de tekortkomingen van het spel ook een goede eigenschap , het hoeft niet allemaal zo echt te zijn ,.En echte opvolgers zijn er niet , er is BF2 , wat erg goed is en veel lijkt op bf1942 , maar is geen opvolger . Gezien heel de ontwikkeling van de game markt , betwijfel ik of EA ooit weer zo een groots spel op de pc markt brengt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320196

Sinds kort ook maar weer even 1942 geinstalleerd, alleen al omdat de intro song gewoon echt mooi is! Ik vind de vliegtuigjes ook zo leuk om te besturen, het was wel weer even wennen maar het is een spel voor een gemiddelde gamer, je hoeft er geen big-addicted gamer voor te zijn om dit spel bij te kunnen houden:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Op een lanparty met (inmiddels oud-studiegenoten) spelen we deze nog wel eens.

Alleen mag ik niet meer in vliegtuigjes zitten van ze... >:)

Blijft zo mooi om door de brug van Market Garden te vliegen (daar moet je diagonaal doorheen) :9 En om met 1 bom een Tiger op te blazen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zijn nu wel een hoop problemen bijgekomen . alle servers liggen zo een beetje plat ,en met inlogen crashed bf1942 . Gamespy is kennelijk stats en servers aan het verplaatsen van oa 2142 en bf2
Enigste mogelijkheid om nu nog online te spelen is rechtstreeks met een ip verbinden , ik hoop dat het nog goed komt , anders wordt het moeilijk voor bf1942 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Good old times :) ik kan me nog herinneren dat ik op eerste kerstdag de hele dag in mn king tiger rond reed:) was erg vet. De games van tegenwoordig zijn ook wel vet maar missen toch iets. Hey enige andere spel dat ik net zo vet vond was BF2 op de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Ik was het pas ook weer opnieuw gaan spelen, jammer dat de servers er nu uit zijn. Tevens ben ik het echt verleerd, vroeger stond ik altijd bovenaan met een score van 100-1 of zo, nu ga ik toch echt wat vaker dood, terwijl de meeste hardcore spelers allang gestopt zijn.

Ook ik word ouder... ;(. :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

FireFoz schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 16:55:
Good old times :) ik kan me nog herinneren dat ik op eerste kerstdag de hele dag in mn king tiger rond reed:) was erg vet. De games van tegenwoordig zijn ook wel vet maar missen toch iets. Hey enige andere spel dat ik net zo vet vond was BF2 op de pc
Goh, ik kan me juist herinneren dat ik op eerste kerstdag steeds met 1 bom een Tiger op blies >:) (King Tiger... zat die in een expansion of zo?)

Op een lan binnenkort komt deze vast ook wel weer langs :9

[ Voor 5% gewijzigd door steveman op 30-08-2010 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf1942/home/home_ctr.jpg
Anoniem: 316512 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 15:59:
Ik was het pas ook weer opnieuw gaan spelen, jammer dat de servers er nu uit zijn. Tevens ben ik het echt verleerd, vroeger stond ik altijd bovenaan met een score van 100-1 of zo, nu ga ik toch echt wat vaker dood, terwijl de meeste hardcore spelers allang gestopt zijn.

Ook ik word ouder... ;(. :+.
De mainbrowser van bf1942 doet het niet meer , je moet rechtstreeks met ip verbinden , dat gaat tot nu toe goed
De servers komen weer een beetje op orde , denk dat de vaste spelers er wel achter gaan komen hoe ze kunnen connecten . Vandaag alweer meer als 40 players op me favourite server :) , en die was tot vorige week goed bezet met 64 players :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:21
Server browser menu doet het niet meer -O- Dit was mijn eerst echte serieus online fps man wat was ik verslaafd daar aan geweldige maps stiekem hoop ik dat ze er een remake van maken met badcompany sloop acties 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amdwarrior schreef op zondag 05 september 2010 @ 23:08:
Server browser menu doet het niet meer -O- Dit was mijn eerst echte serieus online fps man wat was ik verslaafd daar aan geweldige maps stiekem hoop ik dat ze er een remake van maken met badcompany sloop acties 8)
De server browser is weer gefixed , ik dacht effe dat EA de stekker eruit wou trekken , als dat kan dan , maar alles doet het weer.

WE KUNNEN WEER KNALLEN :)

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/09/07/1283833740-640.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Anoniem: 269504 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 09:40:
[...]

De server browser is weer gefixed , ik dacht effe dat EA de stekker eruit wou trekken , als dat kan dan , maar alles doet het weer.

WE KUNNEN WEER KNALLEN :)

[afbeelding]
Nice!, ik vondt het laatst al jammer dat het spel steeds een CTD kreeg zodra ik op multiplayer klikte.

Jammer dat het spel niet fatsoenlijk 1920x1200 ondersteund. Ik heb het al geprobeerd met een widescreen tool maar dat werkte niet.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
Speelt iemand hier nog wel eens Battlefield 1942 vanilla of met mods?
Ik heb de game van de week weer geinstalleerd omdat ik eigenlijk wilde kijken waarom ik 1942 en Desert Combat vroeger zo leuk vond terwijl Battlefield 3 me iets minder boeit.
Binnenkort heb ik een kleine Lan Party en Battlefield 2 spelen we dan vaak ook wel maar ik blijf erbij dat het vliegen in 1942 Vanilla en Desert Combat gewoon veel leuker is ;).

Ik probeer nu om Desert Combat Extended 1c aan de gang te krijgen met 1920x1080 resolutie maar dat lukt niet. Om Desert Combat Extended onder Windows 7 te spelen moet de main executable namelijk op Windows 98 compatibility mode staan en dan start de game op met 800x600 in plaats van 1920x1080.
Verholpen met een patch uit de forgotten hope toolbox.

Ik hoop dat dit het juiste topic is voor de vraag of er nog actieve spelers zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door dutch_warrior op 17-12-2011 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Check m'n profile pic. Al 9 jaar onveranderd. :)

Ik speel nu fulltime BF3, ben echt volledig verslaafd. Wat ligt je niet aan de 'nieuwe' versie?

Wat ik zo te gek vond aan '42 was de relatieve rust aangezien alles toen niet zo snel ging. Props ipv jets, geen stingers, javalin, MAV en dat soort geneuzel. Alles kon kaput met je geweer en de tanks met domme RPG's.

Lekker duidelijk.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
Battlefield 3 is zeker wel een goede game het is precies wat je zegt, bij battlefield 1942 ging alles zo lekker rustig maar bij Battlefield 3 is iets meer chaos.

Ik heb nu net anderhalf uur BF42 en DC Final gespeeld en ik blijf het leuk vinden, er zijn zelfs nog servers met mensen erin te vinden.
DC Extended vind ik maar niks, 25% van de features daarin zijn bugged:
- parachute werkt niet goed
- missiles worden wel afgeschoten maar je ziet ze niet vliegen
- ammo reload soms niet
Dit kan ook aan mijn installatie liggen en het boeit me ook niet zoveel eigenlijk, voor moderne wapens en jets kan je net zo goed battlefield 3 spelen, alleen vanilla BF42 blijft voor mij de beste WOII shooter.
* Wolfenstein ET vond ik persoonlijk als shooter fijner spelen maar daar heb je geen voertuigen en hele andere gameplay.

* Naja genoeg classic WOII actie voor vanavond, nu nog maar even BF3 doen :P.

[ Voor 4% gewijzigd door dutch_warrior op 17-12-2011 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:16
Als ik je verhaal zo lees ben ik wel benieuwd of je Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad al geprobeerd hebt.
Erg rustig soms, en soms juist weer erg druk, maar erg tof spel. Grafisch niet super, maar hier maakt me dat niet zo veel uit. BF3 was er om afgeserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
Haha ja goed tip, die moet ik maar eens gaan proberen.
Volgens mij heb ik Red Orchestra 1 ook een paar keer gespeeld bij een vriend van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-05 14:34
En dan nu het juiste topic gevonden Wat is die zoekfunctie van tweakers toch een draak van een programma

Zo om eens eventjes een oud topicje omhoog te halen:

http://battlelog.battlefi...view/2832654787641411871/

Battlefield 1942 is nu free to play geworden en kan gratis gedownload worden via origin.

Weer lekker ouderwets knallen :)

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:41
Ook een goed moment om deze geweldige (nog steeds in ontwikkeling zijnde!) Vietnam mod voor 1942 weer even onder de aandacht te brengen. http://www.eodmod.org/

Kleine maar erg hechte community. De mod zelf is erg uitgebreid met heel veel gave voertuigen en een gigantische hoeveelheid maps (> 150).

edit: Helaas lijkt de gratis origin versie niet compatible met het disc-based origineel... :(
Q: Can I play online against players who have the original disc-based version?
A: No. This Origin digital download version can only be played against other players who are using the same version. But since it’s free for everyone, everyone can download their own copy of the game. This version of the game will only show applicable (new) servers in the server browser.

[ Voor 44% gewijzigd door cpt.skydiver op 05-11-2012 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-05 12:38

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Hier is Origin hem aan het binnentrekken voor wat old school fun later op de dag.
Is er eigenlijk een plek vanuit GoT om samen een game te maken? En TS/Mumble?

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:04
Heerlijk! Ik kan niet wachten om hier weer lekker in los te gaan.
Vroeger met vrienden altijd een BF1942 server gehad (Newbies of Death of gewoon NOD) en bij de BF1942.nl clan gezeten.
Geweldige tijden.

[ Voor 3% gewijzigd door Carthrax op 06-11-2012 13:57 ]

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-05 15:51

Turfschipper

Hup NAC

Hmmm, zou dit draaien op mijn labtoptje?

Had liever vietnam gehad, maar deze heb ik ook jaren gespeeld. Beste game ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

stalscu schreef op woensdag 07 november 2012 @ 05:57:

Absoluut, dit draaide zelfs op m'n Dell inspiron 9100 oid jááren geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-05 12:04

Demo

Probleemschietende Tovenaar

stalscu schreef op woensdag 07 november 2012 @ 05:57:

Dat ligt nogal aan de specs van je laptop hè ;) Maar aangezien het inmiddels 10 jaar oud is lijkt me de kans klein dat het niet gaat werken..
Ben wel benieuwd of Desert Combat hier ook op werkt, daar heb ik ook heel wat uren lol mee gehad.. :D

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 20:58
is er iemand die mods heeft proberen te installeren? ik heb zitten zoeken, maar tot nu toe alle mods die niet compatible zijn met de gratis versie van origin. zou wel jammer zijn als mods niet meer werken op deze manier. hopen dat er dan maar een community opstaat voor een paar leuke mods :p

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:16
Hoe vind ik hem op Origin? Ik kan hem nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-05 12:40
jopie schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:48:
Hoe vind ik hem op Origin? Ik kan hem nergens vinden.
De game staat in de Demo sectie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:50

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vind het nogal een rits acties die uitgevoerd moeten worden voordat je het binnen hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkm0nk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-05 19:02
Mijn Battlefield is geinstalleerd op mijn D:\ schijf. Origin installeert alle games op D:\
Mijn oude BF installatie staat op D:\Battlefield 1942 compleet met mods zoals Forgotten Hope en Desert Combat. Wat ik wil zeggen is dat Origin gewoon je oude BF installatie update / bijwerkt als de map al voorkomt waar Origin het wil installeren. Ik had BF1942 dan ook in 5 seconden gedownload/geinstalleerd.

Alle mods kan ik gewoon starten zodra ik in de game ben en deze gestart heb via Origin.
Ook het joinen van server met deze mods kan gewoon zolang ze maar gehost zijn via een Origin installatie. :)

Als er mensen zin hebben om Desert Combat te spelen, heb mijn DC server nog op zolder staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Cool, heb dit spel vroeger veel gespeeld (ook met desert combat mod). Maar ik had hem destijds wel netjes gekocht. Is dit dezelfde versie, of is hij geoptimaliseerd voor hedendaagse pc's?

[edit] al even geprobeerd. Is zo te zien hetzelfde als de oude versie, maar werkt prima onder win8 op een core i5 :) Even weer lekker online el alamein gedaan ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Palomar op 10-11-2012 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlee89
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Sorry voor de kick, speelt iemand dit nog en is het nog speelbaar nu gamespy offline is gegaan, alweer 3 jaar geleden. Moest aan dit spel denken omdat ik laatst RTCW heb geinstalleerd en kwam een hele waslijst aan servers, zelfs de MP demo heeft nog werkende servers. Maar na opstarten van BF42 crasht de boel natuurlijk doordat gamespy offline is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:43
sugarlee89 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 14:21:
Sorry voor de kick, speelt iemand dit nog en is het nog speelbaar nu gamespy offline is gegaan, alweer 3 jaar geleden. Moest aan dit spel denken omdat ik laatst RTCW heb geinstalleerd en kwam een hele waslijst aan servers, zelfs de MP demo heeft nog werkende servers. Maar na opstarten van BF42 crasht de boel natuurlijk doordat gamespy offline is.
Ik heb hem vanavond weer eens gedownload via origin, patch eroverheen ( https://team-simple.org/forum/viewtopic.php?id=2498 ) en de server lijst doet het weer, net als wide-screen! Genoeg keus in servers, ook een paar die vol zaten. Niet zoveel als 20 jaar geleden natuurlijk, maar wat heb ik dit spel toen grijs gespeeld zeg. Dat heeft me heel wat studiepunten gekost :D

En geen customization, skins of andere onzin. Gewoon een class kiezen en knallen, wat speelt dit toch heerlijk weg.

Ik heb de originele CD nog liggen, inclusief Road to Rome, alleen heb ik geen CD speler meer :) Of ik moet m via de HTPC installeren, maar downloaden is een stuk sneller. Alleen kun je via origin volgens mij geen RTR downloaden, maar ik gok dat de game servers daarvoor ook lastiger te vinden zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door pirke op 07-12-2021 02:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OgWok
  • Laatst online: 15:47

OgWok

U.N.C.L.E.

Wat je zegt!! Heb veel tijd op Wake doorgebracht. Ik woonde er bijna ;) ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HK6oz9MMasAso0DkrdEqqzVg_D8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nPsrTLtNG9zmmppFFzhOXMVk.png?f=user_large

[ Voor 55% gewijzigd door OgWok op 07-12-2021 09:11 ]

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
  • Laatst online: 16:43
Nostalgie :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-05 14:06

Geckoo

Good news, everyone!

Sorry voor de bump maar wij hebben met een stel vrienden in oktober een lan gehad waar we allemaal desertcombat hebben geinstallerd en zo veel lol gehad! nostalgie!

nu hebben we begin Mei er weer 1, ik kan kijken of we ook vanaf buiten de lan toegang kunnen geven zodat er ingebeld kan worden (misschien middels een VPN)
is daar behoefte aan? Misschien Army of GoT terug halen ;) Dan hoeven we wat minder bots te hebben ;)

* Geckoo wiebelt wat aan @Snow_King @SNEAK-NL @PoweRoy @Maestro.mosjuh @YoG @py.mosjuh @Bizzarro en anderen oud gediende..(@lighteye doet het niet meer...)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:14

Snow_King

Konijn is stoer!

Geckoo schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 13:35:
Sorry voor de bump maar wij hebben met een stel vrienden in oktober een lan gehad waar we allemaal desertcombat hebben geinstallerd en zo veel lol gehad! nostalgie!

nu hebben we begin Mei er weer 1, ik kan kijken of we ook vanaf buiten de lan toegang kunnen geven zodat er ingebeld kan worden (misschien middels een VPN)
is daar behoefte aan? Misschien Army of GoT terug halen ;) Dan hoeven we wat minder bots te hebben ;)

* Geckoo wiebelt wat aan @Snow_King @SNEAK-NL @PoweRoy @Maestro.mosjuh @YoG @py.mosjuh @Bizzarro en anderen oud gediende..(@lighteye doet het niet meer...)
BF1942, wauw, dat is heeeeeel lang geleden! Zeker een jaar of 20 :-)

Ik heb niet eens meer een Windows PC, draai een Linux laptop en een MacOS desktop.

Als er behoefte is aan een server, daar heb ik meer dan voldoende capaciteit voor om die te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Snow_King schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 14:17:
[...]

BF1942, wauw, dat is heeeeeel lang geleden! Zeker een jaar of 20 :-)

Ik heb niet eens meer een Windows PC, draai een Linux laptop en een MacOS desktop.

Als er behoefte is aan een server, daar heb ik meer dan voldoende capaciteit voor om die te draaien.
server capaciteit heb ik ook wel genoeg, maar we draaide het gewoon lokaal op. op mijn accient i5-4e gen :X terwijl ik daarnaast ook gewoon meespeelde :X

maar klinkt als Wine installeren en weekend van 5/6/7 mei inloggen (of langs komen ;) )

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:25

PoweRoy

funky!

Leuk idee @Geckoo, echt een tijd geleden!
Begin gaat mei niet lukken ivm vakantie. Maar wil zeker een ander keertje aanhaken.

Vroeger had je nog hamachi voor vpn. Weet niet wat je tegenwoordig nog gebruikt.

[This space is for rent]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-05 20:18

SNEAK-NL

galloooooooooooo

Zow dan, iets met uit de oude doos :+
Leuk idee, maar kans is miniem dat ik er tijd/zin voor kan maken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Bump
het is weer LAN-weekend, mochten er mensen zijn die willen joinen, stuur even een DM.
dan krijg je een VPN login voor ons netwerk en kan je joinen.
tis met desert combat en eventueel hebben we wat installatie bestanden beschikbaar.

[ Voor 12% gewijzigd door Geckoo op 06-05-2023 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik moet zoiets echt wat eerder van te voren weten ivm de familie planning enzo :-)

Ook heb ik geen Windows meer in huis, dus moet eens kijken hoe die te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Snow_King schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 07:33:
Ik moet zoiets echt wat eerder van te voren weten ivm de familie planning enzo :-)

Ook heb ik geen Windows meer in huis, dus moet eens kijken hoe die te fixen.
Geckoo schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 14:28:
[...]

server capaciteit heb ik ook wel genoeg, maar we draaide het gewoon lokaal op. op mijn accient i5-4e gen :X terwijl ik daarnaast ook gewoon meespeelde :X

maar klinkt als Wine installeren en weekend van 5/6/7 mei inloggen (of langs komen ;) )
5 maanden genoeg tijd? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Geckoo schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 09:37:
[...]

[...]

5 maanden genoeg tijd? ;)
Oeps.... Dan heb ik dat gewoon niet in de agenda gezet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Snow_King schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 16:58:
[...]

vanavond na de Quali tijd? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Snow_King schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 16:58:
[...]

zet dan 3-4-5 november maar in je agenda :)
kan ook wel remote inloggen.

geldt trouwens ook voor de rest van de oude Army of Got clan ;)
* Geckoo wiebelt wat aan @SNEAK-NL @PoweRoy @Maestro.mosjuh @YoG @py.mosjuh @Bizzarro @A-Tray en anderen oud gediende..(@lighteye doet het niet meer...)

[ Voor 21% gewijzigd door Geckoo op 22-09-2023 10:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Geckoo schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 10:55:
[...]

zet dan 3-4-5 november maar in je agenda :)
kan ook wel remote inloggen.

geldt trouwens ook voor de rest van de oude Army of Got clan ;)
* Geckoo wiebelt wat aan @SNEAK-NL @PoweRoy @Maestro.mosjuh @YoG @py.mosjuh @Bizzarro @A-Tray en anderen oud gediende..(@lighteye doet het niet meer...)
Ben ik dat weekend precies een weekendje weg met de familie....

De zondagmiddag heb ik wel tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-05 12:39
Potdikkie goede oude tijd... Ik kan me ons clanuitje naar de rally in Rotterdam nog herinneren, maar dat is zeker een jaar of 22 geleden! Ik voel me ineens oud :-)

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

A-Tray schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 17:07:
Potdikkie goede oude tijd... Ik kan me ons clanuitje naar de rally in Rotterdam nog herinneren, maar dat is zeker een jaar of 22 geleden! Ik voel me ineens oud :-)
klopt inderdaad! op dat industrieterrein, grappig om toen de hoofden van de gastjes (want dat waren we toen) te zien ;)
en nu zo veel jaar later, volwassen/kinderen/werken

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Snow_King schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 11:11:
[...]

Ben ik dat weekend precies een weekendje weg met de familie....

De zondagmiddag heb ik wel tijd.
mogelijk dat we dan nog spelen maar waarschijnlijk is het dan al opruimen en douchen voor de meesten zodat we om 18":00 klaar zitten voor de F1

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste