Wat is nou de laatste patch eigenlijk?
Batllefield 1.6.19
of
Battlefield 1.61b?
Batllefield 1.6.19
of
Battlefield 1.61b?
Bijna onderaan onder het kopje downloads...Flappie schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 11:55:
Wat is nou de laatste patch eigenlijk?
Batllefield 1.6.19
of
Battlefield 1.61b?
Sorry, dat had ik denk ik over het hoofd gezien.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Anoniem: 20789
Nee, het wordt heel veel gespeeld nog, ik speel altijd op een wake server (nogsteeds de leukste mapDe_Klusjesman schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 00:02:
Ik denk erover om dit spel te kopen en dan voornamelijk voor multiplayer. Maar wordt dit spel nog veel online gespeeld of is het inmiddels doodgebloed?
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
0110101001111010
Hmm.. dan moet je toch FH eens proberen. Authentieker kan haast nietYotta schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 00:28:
Ik vind die mods niets zo geweldig. Wat ik nou zo leuk vind aan BF 1942 is de autentique shit. Niet die snelle straaljagers waarmee je telkens de map uitvliegd.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Klopt, dat is een erg mooie mod. Erg veel snelle servers waren er alleen niet vond ik. Ik weet niet hoe dat nu is. Ik zit net voor een 1942 / DC reinstalljagermeister schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 00:42:
[...]
Hmm.. dan moet je toch FH eens proberen. Authentieker kan haast niet
[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 15-10-2005 10:35 ]
0.7 komt over niet al te lange tijd uit, wordt waarschijnlijk de laatste release voor BF1942 dus verwacht een hoop goodies en eyecandyjagermeister schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 00:42:
[...]
Hmm.. dan moet je toch FH eens proberen. Authentieker kan haast niet
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
BF-2 ben ik alweer zat. Die haalt het imho lang niet bij de origigele 1942 en DC. Ik ga straks 1942 met alle expansions en DC en FH maar installerenDenniZ schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 10:53:
[...]
0.7 komt over niet al te lange tijd uit, wordt waarschijnlijk de laatste release voor BF1942 dus verwacht een hoop goodies en eyecandy![]()
Alleen voor FH0.7 ga ik BF nog een keer installen![]()
![]()
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Ik hoor best veel spelers die BF194 weer installeren eigenlijkDenniZ schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:37:
De gameplay van BF1942 is idd beter als BF2. Plus dat als je de mods gebruikt, zeker FH, dan ziet het er ook nog eens supermooi uit.
Ik ga hem ook weer installen zometeen
Heb je de virusscanner al eens uit gezet? Laatste patch geinstalleerd? Lokale personal firewall gechecked? Drivers van je grafische kaart up2date? Ik heb het probleem nog niet eerder meegemaakt.De_Klusjesman schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:39:
Hmm, singleplayer doet het prima. Als ik echter multiplayer wil spelen kijg ik een zwart scherm met muziek maar gebeurt er verder helemaal niets. Iemand enig idee?
Dus nu kun je eindelijk aan het knallen in een van de beste shoorters ooit gemaakt voor de PCDe_Klusjesman schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 01:13:
Hij doet het inmiddels wel. Ik heb alleen mijn computer opnieuw opgestart, geen idee hoe het kan, maar het heeft gewerkt.
Ik had Battlefield Vietnam even geprobeerd, maar vond dat niet zo leuk (als ik mis met een sniper-rifle vanaf een afstand van 10-15 meter terwijl de cursor toch echt in het midden staat, volledig 'gefocused'...). Was toen weer teruggegaan naar BF1942 + DC. Het is gewoon veel vlotter en leuker.Bor de Wollef schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:22:
[...]
Dus nu kun je eindelijk aan het knallen in een van de beste shoorters ooit gemaakt voor de PC![]()
Ik ga mijn BF194 en DC vanmiddag eens opnieuw installeren. Er staat nu zo veel troep bij op van mods die ik eens 1 keer getest heb. Voor mij gewoon BF1942, DC en FH
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Ik vind normaal DC ook leuker dan BF-2 eigenlijk. De maps spreken mij gewoon meer aan. BF-Vietnam heb ik eigenlijk nooit heel erg leuk gevonden.sjakietrekhakie schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:38:
FH is gewoon 10x leuker dan dat Battlefield 2, hoe mooi de graphics enzo dan ook mogen zijn.
profiel instellen met ati tray tools.Bor de Wollef schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 08:56:
Weet iemand trouwens een truc om AA aan te zetten in BF1942? Het spel ondersteund dit zelf niet en ik wil niet elke keer moeten switchen als ik een andere game ga doen.
Mooi, ik heb net weer een reinstall van BF-192, alle expansions en DC achter de kiezen
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
ja, heb ik nu aan. maar ook zonder AA is het erg bagger.Bor de Wollef schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:26:
Heb je AA aan staan? Dat gaat erg ten koste van de ingame text namelijk.
Zonder AA moet het gewoon scherp en goed leesbaar zijn. Kun je eens een screenshot plaatsen?Flyby_Wire schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:27:
[...]
ja, heb ik nu aan. maar ook zonder AA is het erg bagger.
Dat was het volgens mij. ik speelde in 800X600 wat denk ik te laag is. nu is het goed, bedankt allendikki dik schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:43:
net wat boris zegt zonder aa spelen. Of het kan zijn dat je op een te lage of hoge resolutie speelt?? worden de letters ook een beetje vreemd, 1024x768 doet het goed bij mij.
Anoniem: 131051
Er zijn nog flink wat servers ja. Niet meer duizenden, zoals in het begin, maar er is nog steeds een aardig aanbod. Alleen jammer dat ik nergens in kan (zie vorige bericht)Anoniem: 131051 schreef op zondag 15 januari 2006 @ 14:46:
Nu ik toch dit topic zie verschijnen...
Wordt BF 1942 nog veel online gespeeld? Of is iedereen verhuisd naar BF2, en vind je nauwelijks nog spelletjes online. Indien er nog wat te spelen is, ga ik misschien ook dit game nog halen (zal nu wel al in de budget bak liggen, daar gaat het mij om).BF2 is dan iets om later nog wel eens te proberen
Anoniem: 109640
versie 1.61b moet je hebben eh.Thanatos schreef op zondag 15 januari 2006 @ 14:49:
[...]
Er zijn nog flink wat servers ja. Niet meer duizenden, zoals in het begin, maar er is nog steeds een aardig aanbod. Alleen jammer dat ik nergens in kan (zie vorige bericht)
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Ik zelf ben weer terug verhuisd naar 1942 na BF-2 gespeeld te hebben.Ik vind zelf BF-2 toch behoorlijk tegenvallen en de speelervaring in bv Desert Combat leuker. Helaas heb ik een nieuw systeem waar ik het niet meer goed op krijg draaien. Dit schijnt een bekend probleen te zijn met directx 9.0c maar veel info vind ik er niet over helaas.Anoniem: 131051 schreef op zondag 15 januari 2006 @ 14:46:
Nu ik toch dit topic zie verschijnen...
Wordt BF 1942 nog veel online gespeeld? Of is iedereen verhuisd naar BF2, en vind je nauwelijks nog spelletjes online. Indien er nog wat te spelen is, ga ik misschien ook dit game nog halen (zal nu wel al in de budget bak liggen, daar gaat het mij om).BF2 is dan iets om later nog wel eens te proberen
Anoniem: 20789
Anoniem: 89964
Wat gaat traag?Anoniem: 89964 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 22:37:
Ik heb net een nieuwe pc
amd 64 bits 3200+
NVIDIA GeForce 600GT
1 GB ram geheugen
maars als ik dan battlefield 1942 speel dan gaat het traag dat ik niet normaal kan spelen.
Waar kan het aan liggen want als ik kijk naar task manager dan neemt hij 100% CPU in beslag
Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661
Anoniem: 119762
Ik denk dat het hele euvel is dat je de laatste versie niet gedownload hebt (1.61 B incremental als ik het goed heb). Deze lost het DirectX probleem nml ook op. Ik had zelf nml het zelfde probleem na het installeren van het spel, na lange tijd in de kast gelegen te hebben, op mijn nieuwe systeem. Na het installeren van de laatste patches was het probleem verdwenen.Anoniem: 89964 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 22:37:
Ik heb net een nieuwe pc
amd 64 bits 3200+
NVIDIA GeForce 600GT
1 GB ram geheugen
maars als ik dan battlefield 1942 speel dan gaat het traag dat ik niet normaal kan spelen.
Waar kan het aan liggen want als ik kijk naar task manager dan neemt hij 100% CPU in beslag
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 119762 op 18-03-2006 10:04 . Reden: @ Dikke Dik: sorry foutje, 1.61B natuurlijk ]
[b][message=25344009,noline]
Het spel is zo traag dat het lope schieten heel lang duurt
zodra ik een tank in stap lijkt het net of het spel vast loopt dan duurt het wel een minuut voordat ik de tank uit kan.
OS? Windows XP 64 Bits
Drivers, chipset/video/geluid?
Driver NVDIA (7/20/2005)
Versie 7.7.7.7
Geluid on board(niet geinstalleerd truwens werkt wel
Andere spellen?Geen probleem (ook battlefield 2 draait perfect)
Versie/patch?geen idee hoe kan ik dit zien?
600gtVideo kaart NVDIA 6600 GT SLI
FAQNiet kunnen vinden helaas
naar 1.62 kan je lang zoeken, aangezien je 1.61b moet hebbenAnoniem: 119762 schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 12:56:
[...]
Ik denk dat het hele euvel is dat je de laatste versie niet gedownload hebt (1.62 incremental als ik het goed heb). Deze lost het DirectX probleem nml ook op. Ik had zelf nml het zelfde probleem na het installeren van het spel, na lange tijd in de kast gelegen te hebben, op mijn nieuwe systeem. Na het installeren van de laatste patches was het probleem verdwenen.
Verder ga ik er vanuit dat je de 64 bit drivers van nVidia ook geinstalleerd hebt?
Speel eens met alle geluid en muziek opties uit heb je het dan nog?
[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 10-03-2006 21:27 ]
[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 89964 op 17-03-2006 21:40 ]
Anoniem: 91868
1942 is de beste editie uit de hele reeks, zeker in combinatie met Desert Combat. Wat betreft graphics zal het erg kaal ogen op het eerste gezicht. Geef het spel de tijd en je zult er echt heel veel plezier aan hebben. Desert Combat vind ik nog steeds de beste "BF versie" (ook al is het een mod) die er is.Anoniem: 91868 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 03:14:
Misschien een erg late kick, maar morgen heb ik bf1942 eindelijk.
Terwijl ik bfvietnam en bf2 speel sinds de release.
Nou hoop ik dat dit spel ook erg de moeite waard is en dat het nog veel online wordt gespeeld.
Mee eens. En er zijn nog redelijk wat mensen die BF 1942 + Desertcombat spelen. Meer dan Vietnam.Bor de Wollef schreef op woensdag 12 april 2006 @ 09:48:
[...]
1942 is de beste editie uit de hele reeks, zeker in combinatie met Desert Combat. Wat betreft graphics zal het erg kaal ogen op het eerste gezicht. Geef het spel de tijd en je zult er echt heel veel plezier aan hebben. Desert Combat vind ik nog steeds de beste "BF versie" (ook al is het een mod) die er is.
Ter land, ter zee en in de kroeg
ok, weinig veranderd dus.. uk zat ik al vaak op, ook op duitse servers destijds... maar toen heb ik vrij weinig van cheaters gemerkt (gelukkig).Anoniem: 26235 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 22:58:
NL servers zijn nooit goed IMHO misschien 's nachts nog maar dan zijn ze meestal toch leegDuitsland (vooral cheaters, I know zonder onderbouwing maar mijn gevoel naar hun toe is gewoon niet goed, veel gemaakte cheat rotzooi komt daar wel vandaan) en Frankrijk ook niet, die spreken uitsluitend in hun eigen taal. Ik zoek meestal op UK en scandinavische servers, daar is het meestal goed vertoeven zonder idiote server regels
ik heb zelf ook veel CS gespeeld en als het je in CS lukt, dan lukt het je vanzelf ook in BF(2?).Christiano007 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 00:26:
Ben ik nou zo lomp of kan iedereen goed schieten behalve moi?
Soms heb ik een heel magazijn nodig voor een persoontje dat maar 25 meter verder staat (en dan loop ik dus niet en probeer rustig te schieten) en raak ik hm een paar keer maar hij leeft nogsteeds. Maar andersom is het natuurlijk 2 keer raken en ik ben dood![]()
Met de Sniper kan ik al he-le-maal niet overweg als iemand maar een beetje ver weg is, terwijl anderen mij zo raken (en ja ik zit op de knieen of lig).
Iemand tips voor het wél goed kunnen raken met een paar kogels ala CS?
Je moet (soms heel erg) 'leaden' met bf1942. Dat wil zeggen als een target naar rechts beweegt bijvoorbeeld, dan moet jij je crosshair nog een extra stukje rechts voor de target wijzen.Christiano007 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 00:26:
Ben ik nou zo lomp of kan iedereen goed schieten behalve moi?
Soms heb ik een heel magazijn nodig voor een persoontje dat maar 25 meter verder staat (en dan loop ik dus niet en probeer rustig te schieten) en raak ik hm een paar keer maar hij leeft nogsteeds. Maar andersom is het natuurlijk 2 keer raken en ik ben dood![]()
Met de Sniper kan ik al he-le-maal niet overweg als iemand maar een beetje ver weg is, terwijl anderen mij zo raken (en ja ik zit op de knieen of lig).
Iemand tips voor het wél goed kunnen raken met een paar kogels ala CS?
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 03-05-2006 13:39 ]
Uiteraard is het niet hetzelfde. Maar ik heb zelf de ervaring dat als je al veel ervaring met CS hebt (en misschien andere shooters?), het niet zo'n probleem is om in BF2 wat te raken én wat te doden.Anoniem: 26235 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:38:
[...]
Ow en BF-series lijken alleen al kwa schieten totaal NIET op CS-series.
Ja ik probeer ook kleine bursts te doen, maar toch lukt het vaak niet helemaal goed (ok, ik ben net begonnen maar het is zo frustrerendAnoniem: 26235 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:38:
[...]
Je moet (soms heel erg) 'leaden' met bf1942. Dat wil zeggen als een target naar rechts beweegt bijvoorbeeld, dan moet jij je crosshair nog een extra stukje rechts voor de target wijzen.
Hoe ver je 'voor' je target moet richten hangt af van je ping: hoe lager de ping hoe minder je er voor hoeft te schieten EN het hangt af wat de snelheid van jou en je target is: bij weinig snelheid hoef je minder te 'leaden'.
Kortom het vereist nogal wat ervaring voordat je echt goed erin gaat worden ben ik bang. Wat je ook moet onthouden is dat de wapens in bf series een enorme recoil hebben, in een burst of per 1 kogel schieten is vaak efficienter. Ow en BF-series lijken alleen al kwa schieten totaal NIET op CS-series.
Dit is BF1942 niet BF2Pjoek schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 14:01:
[...]
Uiteraard is het niet hetzelfde. Maar ik heb zelf de ervaring dat als je al veel ervaring met CS hebt (en misschien andere shooters?), het niet zo'n probleem is om in BF2 wat te raken én wat te doden.
Aaaaaaah ok, ik zie dat ik een foutje hebt gemaaktAnoniem: 26235 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 18:38:
[...]
Dit is BF1942 niet BF2BF2 heeft het volgens mij veel minder dan BF1942, ik heb BF2 nog niet 100% onder de knie dus zou het niet kunnen zeggen eerlijk gezegt
En wat betreft het sniperen, die klasse heb ik nooit goed onder de knie gekregen in BF1942, zou in principe volgens dezelfde 'regels' moeten werken, ik heb wel mensen gezien die er bijzonder goed in zijn dus het is mogelijkmaar ik denk dat je heel wat meer tijd kwijt bent voordat je daar goed in gaat worden.
http://www.noizystudios.net
Anoniem: 184202
Anoniem: 109640
Je vergeet te zeggen dat de BF1942 modellen 2 hitboxes hebben.Anoniem: 26235 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:38:
[...]
Je moet (soms heel erg) 'leaden' met bf1942. Dat wil zeggen als een target naar rechts beweegt bijvoorbeeld, dan moet jij je crosshair nog een extra stukje rechts voor de target wijzen.
Hoe ver je 'voor' je target moet richten hangt af van je ping: hoe lager de ping hoe minder je er voor hoeft te schieten EN het hangt af wat de snelheid van jou en je target is: bij weinig snelheid hoef je minder te 'leaden'.
Kortom het vereist nogal wat ervaring voordat je echt goed erin gaat worden ben ik bang. Wat je ook moet onthouden is dat de wapens in bf series een enorme recoil hebben, in een burst of per 1 kogel schieten is vaak efficienter. Ow en BF-series lijken alleen al kwa schieten totaal NIET op CS-series.
http://www.noizystudios.net
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
Heel veel lurken, heel weinig posten..
lol kan ook, maar geen zin om terug te lopen (edit: en by the way: het is nu 6 uur de winkels zijn dicht...heb gewoon geen zin om terug naar de stad te gaan lopen omdat ze me een cd hoesje met daarop te weinig getallen geven)SPEEDDRAGON schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 17:44:
vandaan toveren werkt nooit;) omdat je hem niet legaal heb en hij op de black list staat, volgens mij lul je en heb je nooit gekocht:P maar dat kan ik niet nagaan
ga terug naar de winkel en ruil hem
[ Voor 8% gewijzigd door SuX DeLuXe op 16-05-2007 17:58 ]
ik bedoel als de server een andere versie dan ik draait, worden de letters van de serverlist toch rood...Anoniem: 26235 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 18:01:
1234567-1234567-1234 is de layout van een key, heb je die key niet volledig ga terug waar je het gekocht hebt, kunnen wij ook niks aan doen...
en wat voor rode letters?
ok, ik ben nu die patch 1.6 aant dl'enAnoniem: 26235 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 18:07:
Volgens mij geeft bf1942 dat niet weer, maar hij moet dacht ik wel een melding geven als de server<>client een conflict geeft.
RBK-Server.de - Midway only|32ms|80.190.253.135:14567 is waar ik nog weleens speel (is up bij mij), heeft versie 1.61b kun je testen of alles goed is.
[ Voor 15% gewijzigd door SuX DeLuXe op 16-05-2007 19:24 ]
Anoniem: 119829
er staat toch echt maar 1 key op, beginnend met 4 cijfers-7 cijfers-7 cijfers-3 cijfersAnoniem: 119829 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:33:
Ik heb hem laatst ook weer gekocht voor forgotten hope.
Moet zeggen dat de serial lastig te vinden was. Het zit niet meer op het boekje, maar aan de binnenkant van de cd-case gedrukt.
Misschien pak je de verkeerde serial ? Anders ff EA Nederland bellen en een werkende serial vragen.
[ Voor 12% gewijzigd door SuX DeLuXe op 18-05-2007 15:28 ]
Anoniem: 91868
Anoniem: 148409
Word dat nog wel gespeeld?Anoniem: 119829 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:33:
Ik heb hem laatst ook weer gekocht voor forgotten hope.
Als ik het me goed herinner (is alweer een flinke tijd geleden) kan je dat niet 123 aanpassen. De ratio's staan per map (.rfa bestanden) ingesteld voor de AI en apart 1 voor de multiplayer en ook staat er volgens mij nog wat in de ai.rfa zelf wat van belang is. Heb geen tools geïnstalleerd staan om het 1 en ander te checken.Palomar schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 23:36:
* kick * oud topic, oud spel, maar ik speel BF1942 weer regelmatig in singleplayer (lekker simpel botjes knallen). Wat ik alleen jammer vind is dat de rondes aldoor zo snel voorbij zijn. Na zo'n 10 minuten is het meestal wel over omdat de tickets van de enemy op zijn. Als ik wat speel met de difficulty settings, ticket ratio en aantal bots etc. dan is het spel na een tijdje ook gewoon afgelopen (terwijl tickets nog niet op 0 staan).
Weet iemand ook een manier/cheat/hack om die limiet te omzeilen? Ik wil gewoon onbeperkt door blijven spelen.
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 09-06-2007 14:02 ]
TnI 4 Life
thnx, heb even gekeken naar die bestanden, maar als ik ze open in een text editor zie ik al allemaal vreemde tekens enzo, waardoor het denk ik een heel gedoe wordt om te doenAnoniem: 26235 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 14:00:
[...]
Als ik het me goed herinner (is alweer een flinke tijd geleden) kan je dat niet 123 aanpassen. De ratio's staan per map (.rfa bestanden) ingesteld voor de AI en apart 1 voor de multiplayer en ook staat er volgens mij nog wat in de ai.rfa zelf wat van belang is. Heb geen tools geïnstalleerd staan om het 1 en ander te checken.
Bovendien zit je met contentcheck als je MP wilt gaan aangezien in de MP content ook SP content zit verwerkt. Dit kan je oplossen door "patch" .rfa's te maken oorspronkelijke_naam_001.rfa meende ik of iets in die trend en die patch rfa's (tijdelijk) verplaatsen naar een temp map als je MP wilt spelen.
//edit: en mocht je het e.e.a. gaan uitproberen, test de boel dan met fullscreen 0 (windowed mode dus) aangezien je daar meestal duidelijker errormessages mee krijgt.
Ja zeker. Sommige mappen van deze Mod zijn ook single player gemaakt. Daar zijn de tijden gezet op een 1 uur geloof ik.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq