Battlefield 1942 topic deel XIV

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste
Acties:
  • 17.221 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:57

The_Scarabial

MTB for life!

Snow_King schreef op 21 juli 2004 @ 12:04:
[...]

Ik ging ook gewoon serieus op de EA ftp kijken :X 8)7
\o/, maar is er al meer info over een nieuwe update dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Is voor BF1942 toch niet echt nodig??? Behalve dan die spawn rape bug van onder de hangar liggen... nee, laat ze al hun energie maar steken in een goeie update van bf:vietnam...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik ben absoluut voor een patch om die spawn rape bug te verhelpen. Voor de rest heb ik niet zo veel wensen. Ik heb de hoop voor bf vietnam al opgegeven. Volgens mij is dat alleen maar een tussenversie (voor mij een teleurstelling). Als je ziet hoe "klein" de bf-vietnam community nog steeds is in vergelijking met 1942 dan denk ik dat een patch voor 1942 zeker prioriteit moet hebben!

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
Bor_de_Wollef schreef op 21 juli 2004 @ 15:40:
Ik ben absoluut voor een patch om die spawn rape bug te verhelpen. Voor de rest heb ik niet zo veel wensen. Ik heb de hoop voor bf vietnam al opgegeven. Volgens mij is dat alleen maar een tussenversie (voor mij een teleurstelling). Als je ziet hoe "klein" de bf-vietnam community nog steeds is in vergelijking met 1942 dan denk ik dat een patch voor 1942 zeker prioriteit moet hebben!
^^ mee eens

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Na dezelfde poll in het vietnam topic wil ik kijken of de uitslag anders word door de poll ook hier te zetten (daar komen vrijwel alleen vietnam spelers):

Poll: Ben jij gestopt met het spelen van BF-1942?
Jazeker! Vietnam all the way
Nee, ik speel vrijwel alleen 1942
Ik speel beide games even veel
Ik speel op dit moment een andere game
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=13266&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 22-07-2004 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom me net thuis, geeft me ma een pakketje in me handen, eindelijk me Battlefield WWII antology bevatte, dadelijk gelijk alles op een schone install installeren en spelen ermee.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:46
Ik heb de mods:

Battlefield 1918 v1.45
BG42 1.0
Desert Combat
Eve of Destruction.

Experience WWII 2.4 (heb hem binnen maar zie geen veranderingen)

En zijn er nog andere dingen die ik moet hebben?
Oja ik heb de Battlefield WWII antology pack zelf net gekocht.

PS de update's moeten zo wel offline als online gespeeld worden.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk83
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:51
Blackhole schreef op 08 september 2004 @ 22:12:
Ik heb de mods:

Battlefield 1918 v1.45
BG42 1.0
Desert Combat
Eve of Destruction.

Experience WWII 2.4 (heb hem binnen maar zie geen veranderingen)

En zijn er nog andere dingen die ik moet hebben?
Oja ik heb de Battlefield WWII antology pack zelf net gekocht.

PS de update's moeten zo wel offline als online gespeeld worden.
Ik speel zelf naast Forgotten Hope en Desert Combat deze 2 mods.

DCXtended
Deze is begonnen als minimod voor desertcombat. De huidige versie is erg leuk, veel extras erin.
Maar nog beter is de versie die er aan zit te komen. Dat is desertcombat met daarin ook nog het engelse leger.
DCX heeft goede ondersteuning voor bots en singleplay.

Silent heroes
Zweden tegen Noorwegen in deze tijd. Ziet er erg mooi uit en speelt vrij 'realistisch'
Of deze mod singleplay te spelen is weet ik eigenlijk niet. Ik speel alleen online.

Verder heb je nog
Galactic Conquest - Starwars mod. Wordt nog best veel gespeeld, ook komen er nog updates uit.
Interstate 1982 - Hilarische mod.

Edit: Hier nog een lijst met bijna alle mods.
http://www.planetbattlefield.com/bf1942/tweakin/mods/

[ Voor 11% gewijzigd door henk83 op 08-09-2004 22:46 ]

• ravw
henk83 schreef op 08 september 2004 @ 22:43:
[...]

Ik speel zelf naast Forgotten Hope en Desert Combat deze 2 mods.

DCXtended
Deze is begonnen als minimod voor desertcombat. De huidige versie is erg leuk, veel extras erin.
Maar nog beter is de versie die er aan zit te komen. Dat is desertcombat met daarin ook nog het engelse leger.
DCX heeft goede ondersteuning voor bots en singleplay.

Silent heroes
Zweden tegen Noorwegen in deze tijd. Ziet er erg mooi uit en speelt vrij 'realistisch'
Of deze mod singleplay te spelen is weet ik eigenlijk niet. Ik speel alleen online.

Verder heb je nog
Galactic Conquest - Starwars mod. Wordt nog best veel gespeeld, ook komen er nog updates uit.
Interstate 1982 - Hilarische mod.

Edit: Hier nog een lijst met bijna alle mods.
http://www.planetbattlefield.com/bf1942/tweakin/mods/
thx zal eens kijken.

Ik heb gelijk een vraagje zit er aan te denken om BF:Vietnam te gaan halen morgen.
Maar is het hem waard of kan ik beter deze over slaan en wachten op BF:2.
Want ik hoor wel aardige dingen over BF:V maar ook slechte dingen.

[ Voor 10% gewijzigd door ravw op 09-09-2004 00:09 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Imo is het een topgame. Vraag me niet waarom, maar ik heb er gewoon een beter gevoel bij als bij BF.
Toendertijd miste ik iets in BF wat gelukkig werd gecompenseerd door de fantastische mod DesertCombat.

Ik vind BF:V een mix tussen BF en DC, en voldoet daarom aan mijn wensen.

Wachten op BF2 lijkt me zowiezo een beetje overdreven als je nu een spel wilt kopen. Wacht dan op HL2 en koop BF2 tegen de tijd dat die uitkomt. Denk dat als je twee euro per week spaart dat je genoeg geld hebt als BF2 uitkomt... :+

• Bor

Bor

Check het BF-Vietnam topic zou ik zeggen. Persoonlijk vind ik het geen aanrader. Eigenlijk is alleen de WW2 mod leuk maar dat zijn maar 3 maps (waarvan ik philipines weer erg minder vind).

Word DCXtended wel veel gespeeld dan? Of ben je aangewezen op 1 of 2 servers?

[ Voor 18% gewijzigd door Bor op 09-09-2004 08:38 ]

• henk83
Bor_de_Wollef schreef op 09 september 2004 @ 08:27:
Check het BF-Vietnam topic zou ik zeggen. Persoonlijk vind ik het geen aanrader. Eigenlijk is alleen de WW2 mod leuk maar dat zijn maar 3 maps (waarvan ik philipines weer erg minder vind).

Word DCXtended wel veel gespeeld dan? Of ben je aangewezen op 1 of 2 servers?
DCXtended wordt op het moment niet veel gespeeld. Wat eigenlijk wel jammer is.
Dit omdat het niet zo heel veel verschilt van DesertCombat, op een stapel tweaks na.
Maar heeft wel goede bot support. :)

Van de nieuwe versie verwacht ik dat het wel veel gespeeld gaat worden, omdat het complete engelse leger er nu in gaat komen.

Pics
tornado, jaguar en jeep
marine

Het is jammer dat DesertCombat zo goed als afgelopen is doordat Dice Trauma nu heeft opgekocht. DC_Final moet de laatste versie zijn, en is helaas niet officieel. DC_Final voegt naast een aantal nieuwe (erg mooie) maps, een F-117 en een BMP-1 niet gek veel toe.

• Bor

Bor

Wanneer verwachten we DC_Final? Ik love DC!

• henk83
Bor_de_Wollef schreef op 09 september 2004 @ 11:52:
Wanneer verwachten we DC_Final? Ik love DC!
Er was sprake van dat ie dit weekend uit zou komen. Maar nu hebben ze het weer over vertraging. Ik hoop, met een beetje mazzel, volgende week. :)

• ravw
even een vraagje ik krijg PUNKBUSTER niet aan het werk .
heb hem wel er op gegooid.
:(

Maar als ik online wil spel zegt hij dta hij hem niet kan vinden, of dta ik mijn versie moet updaten.

Ik heb de hele WW2Anthology er opstaan.
plus div mods.

Hoe krijg ik hem nu aan het werk.

Verwijderd

Staat ie wel aan??? Bij mij gaat updaten automatisch (althans dat neem ik aan, nooit wat aangedaan namelijk behalve een keer aangezet)

Verwijderd

Topicstarter
http://www.evenbalance.com/index.php?page=faq-bf1942.php

http://www.evenbalance.com/index.php?page=updatepb.php hier vandaan ff pbweb.exe downloaden en installatie instructies lezen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een GoT server trouwens????, ik bedoel geen Army of Gt maar gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee is er niet en GoT als clan bestaat niet meer.

Ik kan je wel andere servers geven waar ik weleens op speel :)
Game-Servers.be - ]BuD[ Server|9999ms|217.148.166.41:14567 - is nu down en ik weet niet of die nog online komt, maar het is hier echt waar n00b heaven :X best leuk om ff lekker te 0wnen :)
EAUK 20 - Fan Favs|9999ms|159.153.178.91:14567 - is nu ook down maar is af en toe wel online, enige irritante is dat kickvote en mapvote aanstaat.
Battlefield.no BF #4 Pilots'|84ms|129.241.10.249:14567 - is vrijwel altijd online, deze server heeft server side modifications bedoeld om het alleen voor piloten interessant te maken/houden. Af en toe zie je wel een servermessage wat er zoal veranderd is aan de maps. Coral sea, Battle of Britain, Gazala, el alamein en midway staan er nu op als ik het goed heb.
RattusNorvegicus.net|80ms|128.39.95.237:14567 - dit is een hele goede server IMO, niveau is vaak uitdagend. Friendly fire staat hier uit. Ook zijn hier een paar maps server side aangepast om baserapen bijvoorbeeld tegen te gaan. Verder heeft deze 300% ticketratio en 1 speelronde per map. Enig nadeeltje is dat er een tijdslimiet opzit.

Allemaal punkbuster enabled en met content check als het goed is.

//edit: let niet op de ping ASE laat bij mij altijd te hoge pings zien...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Ik heb BF:V al maanden niet geplayed, omdat het gewoon een stuk minder leuk is dan BF1942, maar de WWII mod voor BF:V is echt super.

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Weet iemand hoe de Single play versie heet van Forgotten Hope?
want ik heb zo iets gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gamingforums.com/showthread.php?t=123531

Hier staat een discussie over singleplay en ook een linkje naar een singleplay patch. Ik heb het niet getest aangezien ik battlefield in welke vorm ook niet singleplay speel, maar succes en veel plezier ermee :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Hoe komt het dat ik bij sommige mod niets ziet aan de veranderingen?
EN ook zijn er op de screens meestal meer MAPs tezien
Die heb ik dus niet.

Vind het raar.

ik doe alleen nog singleplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Blackhole, doe in BF1942 eens het volgende:

Kies: Multiplay --> Create Game

Vervolgens kies je bij Game Type: Co-Op.
Zet wat maps (levels) met de pijltjes naar het rechtervak, en kies dan: Start Local.

Overigens als je bij een mod de game type Co-Op met Conquest vergelijkt zul je zien dat vaak maps wel bij Conquest en niet bij Co-Op staan. Het verschil is dat je bij Co-Op tegen bots speelt, en bij Conquest in je eentje bent (als je zelf de game host en niemand joint je). Wil je eens maps rustig bekijken en alle voertuigen uitproberen zonder dat iemand je stoort, kies dan voor gametype Conquest en zet de tickets hoog zodat de timer niet zo snel afloopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Haay schreef op 12 september 2004 @ 21:04:
Blackhole, doe in BF1942 eens het volgende:

Kies: Multiplay --> Create Game

Vervolgens kies je bij Game Type: Co-Op.
Zet wat maps (levels) met de pijltjes naar het rechtervak, en kies dan: Start Local.

Overigens als je bij een mod de game type Co-Op met Conquest vergelijkt zul je zien dat vaak maps wel bij Conquest en niet bij Co-Op staan. Het verschil is dat je bij Co-Op tegen bots speelt, en bij Conquest in je eentje bent (als je zelf de game host en niemand joint je). Wil je eens maps rustig bekijken en alle voertuigen uitproberen zonder dat iemand je stoort, kies dan voor gametype Conquest en zet de tickets hoog zodat de timer niet zo snel afloopt. :)
OKe zal er eens naar kijken :D

Want ik ben net een week bezig met BF op algemeen verzoek van iemand anders.
Dus heb ik het maar eens gekocht de hele set met all update's
Dus vandaar dat ik nu pas kom met deze vragen.
grin maar ik heb er wel spijt van dta ik nooit eerder er aan begonnen ben.
OOit wel eens de BF1942 gehad , maar die liep toen brak op mijn pc , en was ook een illi versie .
Dus daar was ik gauw van genezen.
:) maar nu ik hem wel heb vind ik het werelds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje

Ik heb eindelijk een Microfoon, nu wil ik team speak gaan doen, welke dingen moet ik hiervoor installen, en welke instellingen moet ik doen

bvd

Verwijderd

http://www.goteamspeak.com/news.php

Ga naar deze site en download daar de teamspeak client. Vervolgens starts je TS op en ga naar settings, en daar heb je sound input/output settings, dan heb je 2 opties, onder voice send method, namelijk push to talk, daar wijs je een toets aan en zo gauw je die indrukt ben je tehoren of je hebt voice activation, zo gauw je mic geluid waarneemt begint die te zenden. Het is aan te raden om push to talk te gebruiken omdat het nogal kan storen als je veel ruis of elk geluid van iemand hoort ;) . Dit alles is gewoon even eenmalig hoor.
Vervolgens zoek je het teamspeak adress en gegevens op van de server en ga je naar connection, met rechtermuisknop op servers en dan links alle gegevens invullen. Vaak is alleen server adress en nickname genoeg, tenzij er een wachtwoord bij staat, de rest kan je ongemoeid laten.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Heeft iemand deze map pack ergens zien staan.

DCX MapPack1

Ik vind wel deadlinks maar voor de rest niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 10:54:
http://www.goteamspeak.com/news.php

Ga naar deze site en download daar de teamspeak client. Vervolgens starts je TS op en ga naar settings, en daar heb je sound input/output settings, dan heb je 2 opties, onder voice send method, namelijk push to talk, daar wijs je een toets aan en zo gauw je die indrukt ben je tehoren of je hebt voice activation, zo gauw je mic geluid waarneemt begint die te zenden. Het is aan te raden om push to talk te gebruiken omdat het nogal kan storen als je veel ruis of elk geluid van iemand hoort ;) . Dit alles is gewoon even eenmalig hoor.
Vervolgens zoek je het teamspeak adress en gegevens op van de server en ga je naar connection, met rechtermuisknop op servers en dan links alle gegevens invullen. Vaak is alleen server adress en nickname genoeg, tenzij er een wachtwoord bij staat, de rest kan je ongemoeid laten.

Succes!
wicked, raar om je zelf te horen praten....wel ruig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/BF1942_screens/compliments_2.png

Uit verveling maar ff me screendir. bijlangs gegaan en de complimenten op 1 screen gezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 17:01:
[afbeelding]

Uit verveling maar ff me screendir. bijlangs gegaan en de complimenten op 1 screen gezet :P
ROFL :D _/-\o_
Toen ik nog bf1942 speelde kreeg ik ook al regelmatig zulke mooie complimenten :P

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

LightEye was ook niet zo'n geliefde persoon op veel publics. Niet alleen omdat ie redelijk goed was maar ook om zijn houding tegen anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bor_de_Wollef schreef op 19 september 2004 @ 17:47:
LightEye was ook niet zo'n geliefde persoon op veel publics. Niet alleen omdat ie redelijk goed was maar ook om zijn houding tegen anderen.
Oe vertel :D voorbeeldjes :)

Heb zelf wel 1 :) iedere teammate die op mij schiet maak ik altijd zelf af (paar keer ofzo) en vaak sta ik dan alsnog op nr 1 door mijn score en dat is veelal niet leuk voor de anderen :D

//edit: btw staat jouw naam ook op die pic dan :+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2004 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 17:01:
[afbeelding]

hehe, cheater :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 17:51:
[...]

Oe vertel :D voorbeeldjes :)

Heb zelf wel 1 :) iedere teammate die op mij schiet maak ik altijd zelf af (paar keer ofzo) en vaak sta ik dan alsnog op nr 1 door mijn score en dat is veelal niet leuk voor de anderen :D

//edit: btw staat jouw naam ook op die pic dan :+
Nee, mijn naam staat niet op die pics hoor maar heb je vaak zien spelen (oa op de GoT server). Dat terug tk-en herinner ik mij o.a. nog wel. De Capsones ook nog wel >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 19-09-2004 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ach ja :) Ik ben erg onaardig af en toe tegen mensen die het spelletjes niet (willen) snappen, dat geef ik toe :P

En ik durf best van mezelf te zeggen dat ik best weet hoe de engine met de gameplay e.d. inmekaar zit incl. ale glitches e.d. en als een teammate mij bijvoorbeeld zit te stangen of wat voor manier dan ook (ook al staat FF uit) dan zijn er genoeg truukjes om die persoon terug te pakken wat ik dan ook niet laat...

Laatst bijvoorbeeld nog zat ik in de b17 op OMG met FF uit. Constant een irri gastje die op mij wou crashen met een mustang (friendly). Het leuke is als je niet voluit gaat met je gashendel (om het zo maar ff te zeggen) dat jij nooit een teamkill krijgt. Ik ga dus langzamer met mijn b17 en die teammate crashed in volle vaart op mijn b17 (moet wel in rechte lijn maar dat is geen probleem met zulke n00bs). Resultaat is dat die persoon 'no more' is en ik geen schade en door kan vliegen :)

Of een ander verhaal dat wellicht bekend in de oren zal klinken: ik vlieg vaak en ben dan ook weleens een zogenaamde 'planecamper'. Je ziet een teammate opstijgen en die crashed bij het opstijgen :/ vervolgens wacht ik nog geduldig tot de plane weer spawned maar diezelfde gast krijgt het weer voorelkaar die plane te pakken dan krijgt ie ook een TK van mij met de gedachte dat ik langer stond te wachten en dat hij maar niet moest crashen als een n00b toen hij de plane had...

Mensen met een clantag TK ik vrijwel nooit en ook mensen die mij 'per ongeluk
getk'ed hebben nooit...

En tot slot vaar ik weleens de carrier (als axis) van de map op Wake. Als er imo teveel planecampers zijn en wij geen vlaggen hebben. Kijk natuurlijk wel eerst of de destroyer nog 'leeft' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Waarom tk je mensen zonder clantag wel maar mensen met niet? TK en om een plane vind ik ook zo ontzettend lame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je leest niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:04

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

jongens ga schieten, jullie zet net wijvuh...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ah, sorry, inderdaad niet goed gelezen.

Hoe is het eigenlijk op het mod vlak op dit moment? Nog interessante ontwikkelingen?

[ Voor 54% gewijzigd door Bor op 19-09-2004 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

bij DC heb je ook vaak van dat soort taferelen, dan zit je in een team en heb je geen 1 vlag, maar je halve team staat bij de helikopter te wachten (el ala day 2), aan dat soort lui heb ik zo'n tyfus hekel, en vaak kunnen ze dan ook nog geen eens vliegen met die heli 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lighteye, supers..wil wel eens met/tegen je spelen op Rattus

Gisteren ook, ik zit op een server lekker te gamen, opeens komt er zo een gast het channel binnen, en eerste wat die zegt....
"Ik ben in het ehct piloot, laat me vliegen"
Dus ik terug,
"Je moeder zul je bedoelen"
Dus ik vlieg in zo een plane, word ik ge-TK-ed
Meteen axis gejoind, en heel lame constant zitten basecampen met een sniper, en vooral die gast doodknallen,

Nog zoiets

Zit op een andere server, joint een Admin erbij.
En ja Meneer dacht dat als hij Admin was, dat niemand hem zou durven afknallen, dus die gast ligt te snipen, ik sta achter hem, en knife hem dood.

Meteen werd ik gekicked :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 22:32:
Nog zoiets

Zit op een andere server, joint een Admin erbij.
En ja Meneer dacht dat als hij Admin was, dat niemand hem zou durven afknallen, dus die gast ligt te snipen, ik sta achter hem, en knife hem dood.

Meteen werd ik gekicked :s
haha, wat een noob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk83
Blackhole schreef op 19 september 2004 @ 05:29:
Heeft iemand deze map pack ergens zien staan.

DCX MapPack1

Ik vind wel deadlinks maar voor de rest niets.
Mappack1 wordt niet meer gebruikt, die was voor DCX .5 :)
Mappack2 wordt nog wel gebruikt. Is te downloaden op www.dcxfiles.com.
Moet je je wel voor registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
henk83 schreef op 20 september 2004 @ 11:13:
[...]

Mappack1 wordt niet meer gebruikt, die was voor DCX .5 :)
Mappack2 wordt nog wel gebruikt. Is te downloaden op www.dcxfiles.com.
Moet je je wel voor registreren.
die laaste heb ik al.
maar nog bedankt.

Verwijderd

Ik ben weer helemaal in de stemming van battlefield. Heb het een half jaar alweer niet gespeeld.
Nu las ik vorige week iets dat was een soort uitbreidings pakket voor battlefield.

Dat elke tank nu zijn eigen geluidje heeft enz enz.
Ik dacht dat je hem gratis kon downloaden iets van ongeveer 300 mb.
Maar ik ben de link kwijt geraakt.

Wie weet welke site dit was waar al die info stond.

• Spleasure
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

Ik denk dat je Merciless Creations bedoelt. Let op dat je dan niet op pure servers kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep die zocht ik. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ik zit ff een beetje het topique door te lezen, en ik heb toch even een vraagje voor LightEye:
"vervolgens wacht ik nog geduldig tot de plane weer spawned maar diezelfde gast krijgt het weer voorelkaar die plane te pakken dan krijgt ie ook een TK van mij met de gedachte dat ik langer stond te wachten en dat hij maar niet moest crashen als een n00b toen hij de plane had..."

Nou wil ik niet heel flauw zijn, maar stel, ik heb zin om te vliegen. Ik pak een vliegtuig, mn kat loopt over mn toetsenbord, weet ik het, ik crash.. ouw.
Niet getreurd, ze respawnen toch wel weer. Vliegtuig respawned, ik zet mn kat weg, ik stap in en vlieg weg...bats, TK door LightEye.

Als ik jouw posts zo lees klinkt dat als een situatie die zomaar voor zou kunnen komen. Ik kan ook op zn kop onder bruggen doorvliegen, maar zo'n n00b crash gebeurt mij ook nog wel eens als ik iets teveel ga kloten bij het opstijgen. Nou ben ik geen wereldwonder in het spel, maar n00b toch ook weer niet. Verdien ik dan een TK als ik net als jij dat vliegtuig wil hebben? Ik zou toch zeggen van niet. Jij staat daar al een tijdje te wachten, verassing, andere mensen grijpen ook wel eens mis waar jij het vliegtuig pakt. Iedere speler heeft het recht om zo'n vliegtuig te pakken, de volgende keer grijpt een misschien na een tijdje wachten mis doordat jij em pakt en dan wil je toch ook niet geTKed worden?

Situatie 2, we hebben éénmaal ietwat nieuwere speler. Hij kijkt ff naar zn moeder die em roept, kijkt weer terug en ziet ineens een ventje, WAAAH, schrikt zich de pleuris, schiet een keer, en ziet oops, twas een teammate.
Voor jouw POV ziet dat eruit als iemand die om geen reden jou pijn doet, en knal je em een paar keer neer. (dat haal ik zo uit jouw woorden tenminste)
Die gast denkt "ja, je moeder, ik schoot je 1 kogel per ongeluk en jij knalt mij 3 keer neer?", en vervolgens maakt ie dr een punt van om jou een paar keer goed aan te rijden met zn jeep. Zo blijf je toch bezig?

Dit geheel is niet bedoeld als flame of offense ofzow, ik wil ff proberen te laten zien dat het TK-slachtoffer best wel eens geen evil gozer hoeft te zijn. Ik beweer niet te weten hoe het er op jouw servers en situaties aan toe gaat, maar de gozers die jouw TKen hebben daar prolly net zo'n goeie reden voor als jij. Als je 1 opzettelijke TKer krijgt blijft het beperkt als ie alleen is. Als andere mensen het terug gaan doen worden het er steeds meer, en dan krijg je op een gegeven moment dat iemand de verkeerde persoon TKed en escaleert het zaakje.
Als het als jij speelt zo niet gaat, zeg het, en ik geloof je zo op je woord. Maar je posts klinken als de standaard 'wat jij mij aandoet doe ik zo vaak terug dat je het wel uit je hoofd laat' instelling, dus ik dacht, ik kaart em ff aan. (want zo ben ik dan ook wel weer, bemoeial die ik ben :p )

Zeg nou zelf, hoe vaker een teammate een eigen vliegtuig uit de lucht schiet omdat ie het zelf wil hebben oid, hoe minder vaak dat vliegtuig gebruikt wordt om de vijand te doden.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ach ja dat ligt dus totaal aan de situatie. Maar je hebt er dus een topic over geopend kan ik beter daar in reageren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Uhm speel niet zoveel meer. Maar vliegen altijd, blijft toch wel het leukste. :)
Maar een beetje slimme pilot weet toch precies waar en wanneer zijn vliegtuig spawnt? Gewoon precies op de plek gaan staan en ''E' ingedrukt houden. Zo heb ik mijn vliegtuig altijd. Maar je hebt altijd van die gasten die dat niet kunnen hebben en op je vliegtuig gaan lopen schieten... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:16
pcies, in Desert combat ook. het is elkaar wegduwen vanaf de spawn en E ingedrukt houden. hetzelfde geld natuurlijk voor de spawnrapers: klaar liggen met je stinger en w88 tot het toestel respawnt...schoot...klabang

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als je stil blijft staan op de plek waar de plane (en ieder ander vehicle) spawned dan spawned ie dus niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He Lighteye ik wil wel is een 1 op 1 gevecht tegen jouw! in de map berlin of stalin!
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:54

Tubby

or not to be

Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 14:08:
He Lighteye ik wil wel is een 1 op 1 gevecht tegen jouw! in de map berlin of stalin!
>:)
Wens ik je veel plezier mee :>

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:42

Snow_King

Konijn is stoer!

Tubby schreef op 28 september 2004 @ 16:31:
[...]

Wens ik je veel plezier mee :>
Ik ook :P :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he ik ben geen ordinaire noob of zo, kijk maar naar me best round ever ! zeer zieklijke score want me teller wou niet veder dan 255 Lol :o :+ http://bftracks.net/appl/bft/Player/view/2576261

Het voordeel is >:) je kan geljk spawen als je 255 hebt!
en het nadeel is iedereen wilt je afknallen op de server! LOL

Meschien ken je me nog wel ik was van de eof: -=|EOF|=- Terroser

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 18:01:
he ik ben geen ordinaire noob of zo.
Lighteye is geen BF god ofzo.

[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 28-09-2004 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wil best spelen maar dan met de infantry mod ofzo zonder granaten en vehicles is dat: http://www.bfmaps.nl/~lig...finfantry-1.21-client.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 13:21

SNEAK-NL

galloooooooooooo

ik wil de screens wel zien erna dan :) :+

[ Voor 41% gewijzigd door SNEAK-NL op 28-09-2004 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure

Spleasure

Ik hier?

Ter informatie:

http://www.infantrymod.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eergisteren op een server gespeelt, die aangeraden was door Light Eye, namelijk RattusNorvegicus

Heerlijke game, we begonnen met 800 tegen 800 met secret weapons in Mymoceques ( oid) ik begon bij de Allied en kwam al eerste terrecht in de AW52 "vliegende vleugel" vliegtuig. Maar voordat ik kon opstijgen werd ik uit de lucht geknald door een geleide raket van de Duitsers.
Meteen gingen ik en nog twee andere in een boot en gingen aan land, om zodoende de geleide raket te slopen })

Ik en de tweede man waren allebei Medic, en de derde man, was Support. Na een tijdje te hebben gelopen kwamen we de eerste duister tegen die lag te snipen, dus ik naar hem toe gekropen en hem geknifed :P

Na een paar zenuwslopende minuten was alles veilig en meteen kwam het tranport vliegtuig met 6 man versterking, we namen de bovenste twee basissen in en hielde dit de hele match vol, een match die precies 60 minuten duurde, geen moment was er ook maar een lamer, en geen enkel moment was er een TK-er. ( staat disabled :P )

Na 60 minuten was het spel voorbij en had ik 50 kills, en 10 deaths, dit kwam omdat ik 5x door 1 persoon werd gekilled wegens spawn camping, maar die gast hebben we even gemold :P

Ik heb wel zin in een potje Met/tegen Lighteye op Rattus, dat brengt het niveau weer goed op peil......Ik ben er meestal tussen 18 - 21 in de avond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met Battlefield

Als ik het spel opstart zie ik alle menu's en knoppen goed maar als ik eenmaal in een online game zit en dan weer ESC in druk is alles warrig en kan ik niest meer zien. Als ik dan weer het spel inga krijg ik het spel niet terug maar allemaal kleuren en balken heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 13:48:
geen moment was er ook maar een lamer, en geen enkel moment was er een TK-er. ( staat disabled :P )
Door ff uit of auto kick? FF uit maakt de game zo veel minder leuk vind ik. Je hoeft helemaal niet meer op te letten waar je schiet dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 19:31:

Als ik het spel opstart zie ik alle menu's en knoppen goed maar als ik eenmaal in een online game zit en dan weer ESC in druk is alles warrig en kan ik niest meer zien. Als ik dan weer het spel inga krijg ik het spel niet terug maar allemaal kleuren en balken heel raar.
Nieuwe VGA drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 19:31:

Legale Versie kopen, dat hebben de illigale versies meestal...viel SpaB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 19:54:
[...]

Legale Versie kopen, dat hebben de illigale versies meestal...viel SpaB
Man ik heb de legale versie dus donder op te drammen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 20:13:
vervolgens wacht ik nog geduldig tot de plane weer spawned maar diezelfde gast krijgt het weer voorelkaar die plane te pakken dan krijgt ie ook een TK van mij met de gedachte dat ik langer stond te wachten en dat hij maar niet moest crashen als een n00b toen hij de plane had...
Ik geef de THT newbs nog 2/3 weken op top spot Infantry ladder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwah we konden het nog wel eens een tijdje volhouden denk ik ;) . Is trouwens wel erg rustig op die ladder. Zal op het ogenblik ook niet veel gespeeld worden denk ik aangezien de Open Cup bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 22:59:
[...]

Ik geef de THT newbs nog 2/3 weken op top spot Infantry ladder
Wat een eigendunk zeg....

Maar ppl, back 2 the topic :)

Ik heb een screenshot album gemaakt met al mijn BF1942 pics er in :)

http://battlefield.widodh.nl/screenshot-album/ take a look :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Net weer een potje Bocage gedaan tegen de nC0 clan. Wat een losers zeg. Toen ik al snel bovenaan stond -> kick. Dat vind ik echt zo zielig..

[ Voor 17% gewijzigd door Bor op 02-10-2004 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 22:47:
[...]

Man ik heb de legale versie dus donder op te drammen
kan ook wel wat vriendelijker hoor, plaatsgenoot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Bor_de_Wollef schreef op 02 oktober 2004 @ 16:23:
Net weer een potje Bocage gedaan tegen de nC0 clan. Wat een losers zeg. Toen ik al snel bovenaan stond -> kick. Dat vind ik echt zo zielig..
Daar erger ik me ook kapot aan.

Ik speelde een potje FH en had een lekkere score (54 48 19) en werd toen door de admin uitgemaakt voor cheater == kick :/

Erg lame..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een hele blacklist aangelegd van servers die dit soort praktijken er op na houden. Het is gelukkig de laatste tijd niet zo erg meer als het was, maar een jaar geleden was het een hel. Probleem komt vaak voor op clanservers van clans die blijkbaar niet heel veel gewend zijn en je al snel zien als cheater als je bijvoorbeeld niet doodgaat (snappen niet bv dat je op tobruk je tank kan repareren ofzo, of terugtrekken etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:54

Tubby

or not to be

Mja, werd gisteren bijna gekickt omdat ik steeds planes uit de lucht aan het schieten was met mijn destroyer B) . En ik had ook steeds dezelfde gozer die na de derde keer ofzow helemaal over de pis was :Y)

Was ook een vliegn00b omdat ie steeds in een redelijk voorspelbaar vliegpad aan kwam vliegen/weg vloog. Met echte pilots lukt me dat niet :/ . Die probeer ik gewoon te pixelen op airfield voordat ze in de lucht komen :7

[ Voor 11% gewijzigd door Tubby op 03-10-2004 09:54 ]

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja pixelshooten is niet erg geliefd in publicjes en soms ook niet in wars. Moet je eens in Aberdeen van basis naar basis spammen, nou trek dan maar een biertje open en geniet van al het geflame dat je krijgt. Ik snap nooit dat er zoveel commentaar is op het pixelshooten. Hoe denkt de rest daar eigenlijk over en waarom voor of tegen?
Ik ben voor omdat het eigenlijk hetzelfde is als met schieten met een target alleen heb je het doel uit het hoofd geleerd. Een goeie pixelshooter kan heel veel betekenen in een war (of ook op public). Het is een mogelijkheid benutten die in het spel zit.
Ik geloof dat er een tijdje geleden al een petitie is geweest om in de patch 1.7 (die niet meer komt maar goed) de wolken bewegend te maken zodat dat niet meer als referentie gebruikt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 11:31:
Ja pixelshooten is niet erg geliefd in publicjes en soms ook niet in wars. Moet je eens in Aberdeen van basis naar basis spammen, nou trek dan maar een biertje open en geniet van al het geflame dat je krijgt. Ik snap nooit dat er zoveel commentaar is op het pixelshooten. Hoe denkt de rest daar eigenlijk over en waarom voor of tegen?
Ik ben voor omdat het eigenlijk hetzelfde is als met schieten met een target alleen heb je het doel uit het hoofd geleerd. Een goeie pixelshooter kan heel veel betekenen in een war (of ook op public). Het is een mogelijkheid benutten die in het spel zit.
Ik geloof dat er een tijdje geleden al een petitie is geweest om in de patch 1.7 (die niet meer komt maar goed) de wolken bewegend te maken zodat dat niet meer als referentie gebruikt kan worden.
Dan kan je gewoon een stuk doorzichtig plastic op je monitor zetten en daar met een stift puntjes op zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep dat is ook een mogelijkheid, alleen is met die wolken makkelijker, maar goed nu patch 1.7 definitief van de baan is en elke vorm van support is opgegeven hoeven we ook niet meer blij/bang te zijn met/voor bewegende wolkjes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Mir

Ik heb een GFORCE 2 .. Asus v7700 Ultra.. nieuwste drivers + directx!!

is deze kaart niet goed genoeg??

Want elke keer als ik speel crashed hij na +- 1 minuut..
of soms wordt alles grijs en grouw.. gekke is dat dit op te lossen is door even 1 ding in de video optie's te veranderen en te saven.. totdat ik doodga, dan begint het weer..

ik heb het spel sinds gister orgineel met 4 cd's.. ik wil het spelen!! :(

PIII 1000
512 Mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 13:53:
Yep dat is ook een mogelijkheid, alleen is met die wolken makkelijker, maar goed nu patch 1.7 definitief van de baan is en elke vorm van support is opgegeven hoeven we ook niet meer blij/bang te zijn met/voor bewegende wolkjes >:)
Is patch 1.7 echt definitief van de baan? Officieel bevestigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Mir schreef op 03 oktober 2004 @ 16:55:
Ik heb een GFORCE 2 .. Asus v7700 Ultra.. nieuwste drivers + directx!!

is deze kaart niet goed genoeg??

Want elke keer als ik speel crashed hij na +- 1 minuut..
of soms wordt alles grijs en grouw.. gekke is dat dit op te lossen is door even 1 ding in de video optie's te veranderen en te saven.. totdat ik doodga, dan begint het weer..

ik heb het spel sinds gister orgineel met 4 cd's.. ik wil het spelen!! :(

PIII 1000
512 Mb
wel wat aan de lage kant, en volgens mij werken de nieuwste drivers niet echt lekker met die geforce 2, want op mijn oude pc gebruik ik nog steeds 29.xx voor de geforce 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Bor_de_Wollef schreef op 03 oktober 2004 @ 17:04:
[...]

Is patch 1.7 echt definitief van de baan? Officieel bevestigd?
Zie jij nog enige vorm van leven bij de BF1942 afdeling van EA/Dice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Snow_King schreef op 03 oktober 2004 @ 17:49:
[...]

Zie jij nog enige vorm van leven bij de BF1942 afdeling van EA/Dice?
Ik vind het jammer dat bijv MOHAA meer active servers oplevert dan BF1942original.

BF was en is in zijn soort zowel een pionier als een supermultiplayergame dat zeker nog een 1.7patch verdient om de laatste foutjes te corrigeren....

Road to rome heb ik nog gekocht maar weinig gespeeld. Secret weapons heb ik dan ook maar in de winkel laten liggen.

Ik geloof niet in de uitmelkstrategie van EA. Kopers raken teleurgesteld door relatief slechte add-ons en zijn daardoor minder geneigd om BF1942 "deel2" te kopen.
Imho kun je beter het succesvolle origineel zeer intensief met patches ondersteunen en vwb de inhoud vd patches goed naar de community luisteren. Modders zorgen wel voor extra maps. De rest van je resources zet je dan in om een tzt waardige opvolger te introduceren.
maarja ik zal wel weer gek zijn. :o :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door Help!!!! op 03-10-2004 18:07 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Nee, je bent niet gek, je denkt gezond.

Maar EA lijkt mee geïnstresseert in geld dan modders.

Maar ik zie het zo: Als jij je spel blijft patchen en de mods beter en beter worden, dan kopen mensen je spel wel om die mod te kunnen spelen. Helaas denkt EA geld te vangen met RtR en SW. Daardoor sterft BF af.

Ik vraag me ook af hoe goed BF2 het gaat doen. De geschiedenis leert, ww2 games doen het nog steeds beter dan "hedendaagse" games.

Erg jammer, maar zo gaat het nu eenmaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Snow_King schreef op 03 oktober 2004 @ 19:33:
Nee, je bent niet gek, je denkt gezond.

Maar EA lijkt mee geïnstresseert in geld dan modders.

Maar ik zie het zo: Als jij je spel blijft patchen en de mods beter en beter worden, dan kopen mensen je spel wel om die mod te kunnen spelen. Helaas denkt EA geld te vangen met RtR en SW. Daardoor sterft BF af.

Ik vraag me ook af hoe goed BF2 het gaat doen. De geschiedenis leert, ww2 games doen het nog steeds beter dan "hedendaagse" games.

Erg jammer, maar zo gaat het nu eenmaal.
JA en dan willen waarschijnlijk ook met Battlefield 2 dat je moet gaan betalen permaand.
Nou als dat zo is dan koop ik hem echt niet.
Mits er een goede Singleplay in zit, en die ook goed wordt ondersteund.
Want anders koop ik hem echt niet.

Ik heb zelf met Battlefield ook 2 jaar geweacht en pas 2 maanden geleden gekocht met alle 2 de update's er bij.
Want ik zag dat er gewoon lekker veel mods vooruit gekomen zijn.

Want zo heb ik dus al meerdere spellen gekocht waar van ze zijden dat er veel MOD voor uit zouden komen.
Maar niets.
Dus ik wacht wel een jaar, eerst wil ik het nu wel eens zien.
En dan pas geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Als je per maand moet gaan betalen koop ik hem absoluut niet. Ook niet als er single player modes in zitten die echt leuk zijn. Ik wens hier uit principe niet aan mee te doen namelijk. Belachelijke actie als dat door gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Bor_de_Wollef schreef op 03 oktober 2004 @ 20:48:
Als je per maand moet gaan betalen koop ik hem absoluut niet. Ook niet als er single player modes in zitten die echt leuk zijn. Ik wens hier uit principe niet aan mee te doen namelijk. Belachelijke actie als dat door gaat.
JA ik wijger ook om games te kopen waarvan ik maandelijks een bedrag moet neer leggen.

Want ik wil het spelen wanneer ik het wel, en dit zo wel zonder als met een internet aansluiting.

Maar ik hoop voor dat ze het niet gaan doen.
Want het lijkt me wel een goed spel worden BF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Mir

The_Scarabial schreef op 03 oktober 2004 @ 17:21:
[...]

wel wat aan de lage kant, en volgens mij werken de nieuwste drivers niet echt lekker met die geforce 2, want op mijn oude pc gebruik ik nog steeds 29.xx voor de geforce 2
jij zegt dus dat ik beter 29.xx kan installeren?

MP is trouwens al stukken beter! Dan heb ik het soms.. dan moet ik gewoon even terug naar het menu en dan weer terug naar het spel en dan is het goed!.. maar niet echt een lekkere oplossing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het zo is dat battlefield 2 per maand betalen wordt haak ik ook af. Ben echt fan van de serie (heb ook de expansionpacks, jaja ik weet het ;) ), maar dat gaat me te ver. Ik heb best een 50 euro over voor een goed spel en als ik weet dat het 2 jaar lang supergoed onderhouden wordt dmv patches updates etc dan zou ik zelfs nog een 75 euro of zo overwegen, maar dat is wel de ulitieme max. Ga toch voor een cd van de Rolling Stones toch ook niet per maand betalen of zo, of als je een boek herleest een extra donatie geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pay to play gaat imo niet werken, dan moeten ze de masterservers eruit halen van alle zogenaamde 'gratis' games zoals bf1942 e.d. nu gespeelt worden en alleen pay to play aanbieden zolang dit niet gebeurd zal IMO het huidige systeem altijd populairder blijven en zal battlefield 2 een flop worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure

Spleasure

Ik hier?

Ik heb wel het idee dat EA leert van de fouten die ze met BF1942 gemaakt hebben. IPV een addon uit te brengen voor BF:V, stoppen ze veel nieuwe maps en voertuigen in de volgende patch. Hiervan hadden ze net zo goed een addon kunnen maken, maar toch doen ze dat niet, toch iets om in je achterhoofd te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mja alleen een beetje jammer dat Vietnam eigenlijk ook tot de flops behoort :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Mja, BF:V gaat het niet meer redden vs 1942, daar zijn ze echt te laat voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Snow_King schreef op 03 oktober 2004 @ 22:36:
Mja, BF:V gaat het niet meer redden vs 1942, daar zijn ze echt te laat voor.
Ze hadden met 1942 een geweldig concept in handen. Als je echter niet doet wat de community wil dan wordt je daar uiteindelijk voor gestraft. Gamers kunnen nu eenmaal erg slecht tegen uitmelken.

Mensen zijn gewoon murf gebeukt met al die add ons en eigenlijk ook BF:V.

Het is nu 2 jaar en 2 mnd geleden dat 1942 uitkwam en in die tijd zijn er al 2 add onsjes en 1 ADD ON uitgekomen terwijl de prijzen voor met name RTR en SW toch niet mis waren.

1 add on halverwege was genoeg geweest en na twee/drie jaar kom je dan met een echt vernieuwd produkt. Je hebt nl gewoon tijd nodig om een echt goede opvolger te ontwikkelen.

Wil EA de oorspronkelijke fanbase terugwinnen dan moet BF2 echt wat bijzonders worden.

[ Voor 12% gewijzigd door Help!!!! op 03-10-2004 23:08 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Help!!!! schreef op 03 oktober 2004 @ 23:02:
[...]

Ze hadden met 1942 een geweldig concept in handen. Als je echter niet doet wat de community wil dan wordt je daar uiteindelijk voor gestraft. Gamers kunnen nu eenmaal erg slecht tegen uitmelken.

Mensen zijn gewoon murf gebeukt met al die add ons en eigenlijk ook BF:V.

Het is nu 2 jaar en 2 mnd geleden dat 1942 uitkwam en in die tijd zijn er al 2 add onsjes en 1 ADD ON uitgekomen terwijl de prijzen voor met name RTR en SW toch niet mis waren.

1 add on halverwege was genoeg geweest en na twee/drie jaar kom je dan met een echt vernieuwd produkt. Je hebt nl gewoon tijd nodig om een echt goede opvolger te ontwikkelen.

Wil EA de oorspronkelijke fanbase terugwinnen dan moet BF2 echt wat bijzonders worden.
ja dat zeker.
Want nu ook nog eens en soort loke a like is uit gekomen van BF1942 genaamd Star Wars Battlefront.
En deze toch behoorlijk goed is.
Kunnen ze het met BF:V wel vergeten.
Of er moeten gewoon erg goede mods aan komen.
maar ik ben daar erg bang voor dat het niet zal gebeuren.

dus ik denk dat iedereen gewoon een te hoge verwachtoing gaat krijgen van BF2.
En daarom dat het waarschijnlijk een grote flop gaat worden.
Dus ik denk dat ze het eens over een andere boeg moeten gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik mij wel lichtjes op kan verheugen is als Forgotten Hope zou omgezet worden naar die engine van Battlefield 2, met die graphics dan en op 100 mans server. Mmm daar kan ik lekker bij wegdromen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 22:32:
Mja alleen een beetje jammer dat Vietnam eigenlijk ook tot de flops behoort :+
Amen,

Ik heb mijn BF-V al tijden niet meer aangeraakt. BF1942 is het wat de klok slaat. Op Vietnam heb ik mij behoorlijk verkeken. Volgens mij is er al geen "grote bf-v topic" meer hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

EA probeert nu het succes wat de Desert Combat mod heeft te gaan overtreffen door die lui af te kopen, naar mijns inzien wordt dat niet wat, volgens mij gaat de gameplay die BF1942 heeft en ook DC, verloren bij BF 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 01:30:
Waar ik mij wel lichtjes op kan verheugen is als Forgotten Hope zou omgezet worden naar die engine van Battlefield 2, met die graphics dan en op 100 mans server. Mmm daar kan ik lekker bij wegdromen ;)
Zie je het al voor je? Omaha Beach opstormen met 50 man! :D [/einde droom] :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snow_King schreef op 04 oktober 2004 @ 15:58:
[...]

Zie je het al voor je? Omaha Beach opstormen met 50 man! :D [/einde droom] :P
Ja das zou echt natte droom achtig zijn, daar kom je al haast van klaar....nu kan het met max 32 spelers..en dan vind ik het nog te ruig, 30 man meta ssault en medic oid..en dan 2 snipers die de tegestanders 1 voor 1 door hun hoofd jagen
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste