Wat ik ook probeer, het werkt voor geen meter... Dit heb ik geprobeerd:
BF1942 server opgestart met Battlefield 1942 Server Manager. Binnen de tool de remote console Enable Remote Console en Enable Remote Admin aangezet.
Vervolgens battlefield opgestart en met de verschillende admin commands geprobeerd dingen te doen:
admin.execremotecommand "blabla"
Maar op een of andere wijze wordt ik niet als Admin herkent... wie o wie helpt mij?
Less = more
Verwijderd
eerst admin.EnableRemoteAdmin [password] en dan
admin.execremotecommand "[command]"
admin.execremotecommand "admin.kickplayer 1" enz
Less = more
Vind ik eigenlijk een beetje lamme taktiek. Ik haat het zo ontzettend als mensen met die scud beginnen te 'campen'. Wordt gewoon saai nadat je voor de 10e keer door dat ding na spawn wordt opgeblazen.Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 01:51:
Wat is die Scud toch een meesterlijk wapen, gericht op de tanken/choppers en de runway van de enemy base_/-\o_
In een DC server, el alemein met 64 man. Binnen de korste keren had ik een score van 50 - 0![]()
Als er af en toe enemy planes kwamen dan was er gelukkig een oplettende teammate die m'n scud repareerde en hij ze vervolgens neer schoot met z'n vlakbij gelegen anti-aircraft-installatie...![]()
post morgen wel een screenshot als ik erachter kom hoe ik een .tga shot kan verbeteren (allemaal blokjes maar het is nog wel zichtbaar)
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
Kan er maar 1 ding over zeggen: beetje al la n00b???L3TUC3 schreef op 08 mei 2004 @ 10:32:
[...]
Vind ik eigenlijk een beetje lamme taktiek. Ik haat het zo ontzettend als mensen met die scud beginnen te 'campen'. Wordt gewoon saai nadat je voor de 10e keer door dat ding na spawn wordt opgeblazen.

je kan ook een ander vliegtuig pakkenL3TUC3 schreef op 08 mei 2004 @ 10:32:
[...]
Vind ik eigenlijk een beetje lamme taktiek. Ik haat het zo ontzettend als mensen met die scud beginnen te 'campen'. Wordt gewoon saai nadat je voor de 10e keer door dat ding na spawn wordt opgeblazen.
a la n00bie ja
[This space is for rent]
Website: http://www.clan-tgg.nl/
Less = more
GoT clan is al een maand gestopt... te weinig amino nog.(en betalingen kon niet iedereen:/)Jamal schreef op 21 mei 2004 @ 08:28:
Onze eigen clan-server draait nu al een tijdje, en nu vroeg ik me af of de GoT clan een keertje zin heeft in een friendly op onze clan server. 8 vs 8 heeft de voorkeur (gezien de grote van onze clan), maar misschien kunnen we ook 10 vs 10 man regelen.
Website: http://www.clan-tgg.nl/
we gingen overstapen naar farcry maar clan ligt een beetje d00d
[This space is for rent]
[reclame/recruit mode]Mocht je nog een clan zoeken... The Germanic Gods is een leuke Nederlandse clan... :)[/mode]
Less = more
Jamal schreef op 21 mei 2004 @ 09:42:
Misschien dan voormalige clan GoT spelers tegen onze clanRegel ik wel een teamspeak channel voor jullie op onze server...
[reclame/recruit mode]Mocht je nog een clan zoeken... The Germanic Gods is een leuke Nederlandse clan... :)[/mode]
BF:V ? wat is dat? (heb het nog nooit gespeeldBizzarro schreef op 21 mei 2004 @ 12:55:
niet? ik wel hoor, draait stukken beter als BF:V dus ik speel het nog regelmatig
Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
Mwah.. dat weet ik niet zo zeker... en het gaat niet alleen om het winnen, wel?Roytjuh schreef op 21 mei 2004 @ 11:05:da zouden jullie makkelijk winnen denk ik, geen van ons speelt retail bf nog
Less = more
bijna in elke public server waar geen admin op speelt liggen er wel een paar van die eikels onder de hangar. is echt vet irritant, zeker als vote kick ook nog eens gedisabled is
http://www.so-fragged.com/bftv/index.php
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
Verwijderd
Maar ik heb ook getekend maar wat ik leuk vind dat er ook bump mapping effect bij komt meer detail voor meer performence. en natuurlijk voor de die andere suggesties!
En oh mensen zouden jullie op jullie eigen clan site willen spammen over dit aanzoek
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 18:32 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Verwijderd
Weet iemand toevallig hoe ze dat voor elkaar krijgen
Hadden ze dat niet dmv een patch gedisabled? Dat filmpje is trouwens al vrij oud, dus wellicht dat het nu niet meer kan.eghie schreef op 27 mei 2004 @ 12:30:
Ik heb hier nog een leuk filmpje (niet door mij gemaakt): NBrigade Stunt Movie
Weet iemand toevallig hoe ze dat voor elkaar krijgenIk ga elke keer dood als ik dat probeer. Ik bedoel dus dat omhoog knallen met dynamiet zonder dood te gaan. Zelfs als friendlyfire op 0% staat ga ik nog dood. Iemand een idee
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
dan ben ik bij serial number invoeren :: ik voer het nummer in (is wel goed anders geeft hij een melding, al geprobeerd
ik weet echt niet wat ik hieraan moet doen. ik had eerst multiplayer en singleplayer demo eropstaan, heb er onderhand afgegooid.
hebben meer mensen hier last van en wat kan ik hiertegen doen??
Het spel kopenVerwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 16:31:
ik heb een probleempje :: als ik de [gebrande] install cd-rom in mijn cd-rom speler doe en dan op install klik gaat alles goed...
dan ben ik bij serial number invoeren :: ik voer het nummer in (is wel goed anders geeft hij een melding, al geprobeerd), na invoeren sluit hij het install proggy af en stopt hij gewoon
ik weet echt niet wat ik hieraan moet doen. ik had eerst multiplayer en singleplayer demo eropstaan, heb er onderhand afgegooid.
hebben meer mensen hier last van en wat kan ik hiertegen doen??
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Kun je nog steeds uitzetten, je kunt verschillende soorten FF uitzetten, zoals ook de soldier FF splash damage..als je die uit zet lukt dat ook, moet je maar ff zoeken.Ik heb hier nog een leuk filmpje (niet door mij gemaakt): NBrigade Stunt Movie
Weet iemand toevallig hoe ze dat voor elkaar krijgen Ik ga elke keer dood als ik dat probeer. Ik bedoel dus dat omhoog knallen met dynamiet zonder dood te gaan. Zelfs als friendlyfire op 0% staat ga ik nog dood. Iemand een idee
edit: gevonden:
admin.soldierFFRatio # (The ratio of damage (e.g. 0.5=50%) done by Friendly Fire)
admin.vehicleFFratio # (As above for vehicle FF)
admin.soldierFFRatioOnSplash # (As above for weapon splash damage)
admin.vehicleFFRatioOnSplash # (As above for vehicle FF splash damage)
admin.kickBack # (How far player is kicked back when hit)
admin.kickBackOnSplash #(As above for splash damage)
en dat in je console
[ Voor 83% gewijzigd door Alexji op 27-05-2004 17:12 ]
Ik heb hem nu wel werkend op vehicle damage maar niet op dynamiet.AleXnl schreef op 27 mei 2004 @ 17:08:
[...]
Kun je nog steeds uitzetten, je kunt verschillende soorten FF uitzetten, zoals ook de soldier FF splash damage..als je die uit zet lukt dat ook, moet je maar ff zoeken.
edit: gevonden:
admin.soldierFFRatio # (The ratio of damage (e.g. 0.5=50%) done by Friendly Fire)
admin.vehicleFFratio # (As above for vehicle FF)
admin.soldierFFRatioOnSplash # (As above for weapon splash damage)
admin.vehicleFFRatioOnSplash # (As above for vehicle FF splash damage)
admin.kickBack # (How far player is kicked back when hit)
admin.kickBackOnSplash #(As above for splash damage)
en dat in je console(als je zelf een server gestart hebt)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ikzelf heb er niet zoveel problemen mee. Maar het is bijvoorbeeld, met een artillery van een boot/wesp maar vooral de defgun (omdat ie op een mooi vaste plaats ligt) met je cursor op een vast punt richten op een stukje van de lucht (je hebt dus wel wat variteit nodig in de sky, wolken dus). En zo je targets uitschakelen. Vereist dus wel wat oefenen, en het beste is om het met iemand anders te doen die wat geduld kan opbrengen om te wachten en te kijken of jij de targets goed raakt
//edit: whahaha ikke was lekker eerder
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2004 17:06 ]
Je richt op een bepaalde plek in het scherm, zeg een hoekje van een wolk.
je schot komt bijvoorbeeld precies op een airstrip of bij een vlag.
grrrrrrrr, lichtoog!
[ Voor 9% gewijzigd door Snow_King op 28-05-2004 17:07 ]
8 vs 8... 2 ronden op 2 kaarten... teamspeak kanaal wordt voor jullie geregeld... en dan ergens op een zondag avond (of vrijdag... ook prima)
[ Voor 44% gewijzigd door IWriteCode op 28-05-2004 17:29 ]
Less = more
Verwijderd
The Take Over
Gemaakt door de BFE-community. Vooral de camera standpunten vind ik erg fraai, filmpje duurt wel lang
Verwijderd
Ik, en een groep andere bf spelers hebben een grote behoeften om te trainen in El Alamein. En dat dan vooral met de vliegtuigen in de CTF mode.
Alleen is er 1 probleem: Er zijn te weinig vliegtuigen. Nu is mijn vraag dus hoe ik in de con files moet instellen dat de spawntijd van de vliegtuigen korter wordt, veel korter. Of misschien hoe je meer vliegtuigen erbij kan zetten.
Weet iemand dat misschien, bedankt..
Je moet dan op de server en je eigen PC die map plaatsen, punkbuster moet uit, anders wordt je geband voor cheaten.
En je kan nooit meer normaal op een punkbuster enabled server spelen aangezien jouw map anders is dan de originele.
Als je dus eerst een backup maakt van de oude El Alamein, dan is het geen probleem.
Gewoon ff met Battlecraft spelen, mapje uppen naar de server, pasen naar die andere gasten en fraggen!
Verwijderd
dat was ook mijn bedoeling. Een hele nieuwe map maken, die het zelfde is als el Alemein, maar waar de vliegtuigen sneller spawnen.
Ik zal eens wat gaan knutselen
edit: Ik heb nu de mod: '' El Ali training '' gemaakt.
Met daarin de map El Alemein gekopieerd en bewerkt.
Maar als ik nu in Battlefield naar custom game ga, en ik activeer El Ali Training, dan slaat hij terug naar de desktop. Ik neem aan dat ik nog andere standaard bestanden naar de map van de mod moet slepen. Maar welke?
edit2: Ik heb alle standaard bestanden(mods->bf1942) exclusief de mappen naar
(mods->El Ali training) gekopieerd, maar hij slaat nog steeds terug naar de desktop.
En die map is nu 510 mb. Dat is iets teveel om effe via msn door te sturen naar mijn clanvrienden.
Is er geen mogelijkheid om de map gewoon los ergens te plakken?
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2004 14:57 ]
Je moet ook de configfiles IN de map renamen met de goede paden.
Je kan via Battlecraft die config files editen.
Verwijderd
Welke files moet ik dan nog meer aanpassen?
En welke allemaal om de map een andere naam te geven?
Verwijderd
maarja, ik geef het op. Het kost me teveel tijd.
wie het nog niet kent: http://www.so-fragged.com/bftv/ om de petitie te tekenen voor een 1.7 patch. Al bijna 7700 mensen hebben getekend
op 7 juni j.l. hebben die lui de petitie gestuurt naar EA, maar nog geen reactie tot op heden

Maar er schijnt nu wat meer nieuws te komen binnenkort zoals hier te lezen in de reacties: http://www.so-fragged.com...action=archive&news_id=20
I just got feedback to a flamemail I sent them. It was from girl in DiCE, who said that she would get back to me with some better answers, as soon as the developing team had the answers or something.
But hey, at least it was a personal reply to me
dit spel is het absoluut waard, speel het nog bijna dagelijks
go DICE !
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Hoe kan dit gebeurt zijn? Mijn bf1942 cd(2) zit ong een week in me drive en ineens zit er een barst in?
Kan ik een nieuwe cd krijgen van EA? Dit is natuurlijk niet echt fijn
Foto:

zelfde scheur hier ookBjk schreef op 19 juni 2004 @ 17:19:
Ik wou vandaag een potje Battlefield 1942 gaan spelen, maar toen ik BF1942 opstarten zei hij dat hij de cd niet vond. De cd zit zoals altijd (bijna) standaard in mijn DVD drive, dit keer dus ook. Ik opende me DVD rom speler en keek of er stof op zat. Dit was niet het geval, er zit een grote barst in!
Hoe kan dit gebeurt zijn? Mijn bf1942 cd(2) zit ong een week in me drive en ineens zit er een barst in?
Kan ik een nieuwe cd krijgen van EA? Dit is natuurlijk niet echt fijn.
Foto:
[afbeelding]

wat ik heb gedaan is aan clan maat gevraagd of hij een clonecopy kon maken en kon sturen, zo kon ik weer spelen.
je kan ook naar ea sturen maar kost je de verzendkosten alla 10euro ofzo
[This space is for rent]
Ik heb het ook gehad. Maar dan met bijde CD'sBjk schreef op 19 juni 2004 @ 17:19:
Ik wou vandaag een potje Battlefield 1942 gaan spelen, maar toen ik BF1942 opstarten zei hij dat hij de cd niet vond. De cd zit zoals altijd (bijna) standaard in mijn DVD drive, dit keer dus ook. Ik opende me DVD rom speler en keek of er stof op zat. Dit was niet het geval, er zit een grote barst in!
Foto:
[afbeelding]
Bijde cd's heb ik naar EA nl gestuurd. Zat wel een briefje van 5E in voor de
administratie en verzendkosten.
Dus gewoon opsturen en iemand blij maken met de extra seriel die je dan hebt
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Ik zie niet in waarom er een 1.7 patch moet komen, het werkt allemaal goed, hier en daar een bugje maar niks ernstigs.Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 00:54:
ff dit topic maar weer kicken
wie het nog niet kent: http://www.so-fragged.com/bftv/ om de petitie te tekenen voor een 1.7 patch. Al bijna 7700 mensen hebben getekend
op 7 juni j.l. hebben die lui de petitie gestuurt naar EA, maar nog geen reactie tot op heden
Maar er schijnt nu wat meer nieuws te komen binnenkort zoals hier te lezen in de reacties: http://www.so-fragged.com...action=archive&news_id=20
[...]
En die girl van Dice toch niet mijn annika hoop ik eej
Misschien ook een tip voor de volgende keer: Battlefield 1942 zonder CD uit de signature van LighteyeBjk schreef op 19 juni 2004 @ 17:19:
Kapotte cd
EDIT: als je em terugstuurd heb je nog kans ook dat je Road 2 Rome erbij krijgt, omdat die nu nog samen met BF1942 verkocht word (Deluxe Edition).
[ Voor 9% gewijzigd door whyz op 19-06-2004 17:43 ]
Right for all the wrong reasons.
Hehe, dat komt me bekend voor:Bjk schreef op 19 juni 2004 @ 17:19:
Foto:
[afbeelding]

BF1942 CD2, maar hij doet het nog op één of andere manier :] en ik gooi gewoon CD1 erin als ik ga spelen.
Overigens kan je gewoon EA mailen en opsturen...
Surfin' paradise!
Sorry maar dat ben ik niet met je eens. Vrijwel alle el alemein games worden er door verpest op dit moment. Dat is wat mij betreft ook het enige dat ze hoeven te fixen.primemaximuz schreef op 19 juni 2004 @ 17:40:
[...]
Ik zie niet in waarom er een 1.7 patch moet komen, het werkt allemaal goed, hier en daar een bugje maar niks ernstigs.(misschien om de nades die je onder gebouwtjes ken gooien) maar goed is niet zo erg gameplay aantastend ofzo.
Same here.Bor_de_Wollef schreef op 19 juni 2004 @ 18:56:
[...]
Sorry maar dat ben ik niet met je eens. Vrijwel alle el alemein games worden er door verpest op dit moment. Dat is wat mij betreft ook het enige dat ze hoeven te fixen.
Super irritant dat van die nade exploit
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

je moet gewoon met clonecd een 1:1 image maken en die mounten, met bijvoorbeeld deamon tools, dat werkt perfect en dan houd je je cd's goed
en wat betreft die nades exploit, dat is echt super irri en het zijn ook altijd de n00bs die dat doen.

bij mij ook al twee bf1942 cd's omzeep, eentje volledig te barsten, de ander begint van binnenuit langzaam in te scheuren
met clonecd een backupje gemaakt, gaat gelukkig prima
Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ
Paar week terug BF opnieuw geinstalleerd omdat ik me schijf ff grondig had opgeruimt, kon mijn cd's alleen niet vinden, iso gedownload (had nog wel mijn legale key ofcourse
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 14:48 ]
ow... ik dacht me te herinneren dat dat ook in BF42 was. jammer...
misschien heb ik dan toch iets te veel gevietnamt
Met stom.. wat is die grenade exploit?Spleasure schreef op 19 juni 2004 @ 21:48:
Hmmm, ken ik niet. Wat is die exploit precies?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
[rml]Lighteye in "[ PC]Battlefield: Vietnam deel IV"[/rml]Bor_de_Wollef schreef op 28 juni 2004 @ 17:16:
Hoe gaat het met het aantal servers voor BF-1942? Ikzelf heb bijvoorbeeld al een tijd lang niet meer gespeeld (nu met BF-Vietnam bezig). Daalt het aanbod of is daar niets van te merken?
Verwijderd
light eraan ook voor wat voor server je zit want als ik mee deed dan was je helemaal geowendSnow_King schreef op 28 juni 2004 @ 19:05:
Net weer lekker potje Iwo Jima gedaan38 - 30 - 8, ben het nog niet verleerd
De scheepjes zijn al richting europa...
[ Voor 26% gewijzigd door Falcon op 29-06-2004 01:01 ]
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Verwijderd
deze spuit elf verslaat je
Kom maar op als je durft! 2de rangese spuitelf
--------------edit---------------------
ik kan nu even niet want ik loop stage ben pas om rond 7 uur online dan kunnen we het wel effe bespreken waneer! als ik er niet om 7 uur dan ben ik dan rond 8 uur
---------------edit---------------------
en oh ik kan je niet zien als ik je me heb toegevoegd op msn dus dan moet je effe tegen me praaten.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 12:10 ]
Lezen is ook een vak: dat stond al een aantal keer vermeld hierboven, alleen niet helemaal gratis, je moet 5 Euro meesturen voor de afhandelingskosten (maar dat stond ook al eerder vermeld) Ik heb hjet een half jaar geleden ook gehad en had binnen een week nieuw setje cd's binnen liggen!GNIFFEL schreef op 28 juni 2004 @ 15:53:
Over die kapotte cd's, gewoon de kapotte opsturen en dan krijg je gratis een nieuwe. Bij m'n 2de cd was er een scheurtje in het plastic aan de binnenkant gekomen, nu gelukkig een nieuwe die het toppie doet.
Da's 1 van de weinige pluspunten de EA van mij krijgt, dit is iets wat ze wel goed afhandelen!

Zo heb mijn bf screendir ff opgeruimt

En voor de rest maar online gezet wat wel een beetje interessant is en om het topic maar weer te kicken met screens
//edit: leuk verhaaltje bij screen 22 waar ik met score -18 sta: autoteam had mij van team gewisselt waardoor ik dacht ik ik bij het andere team hoorde dus ik druk bezig xpacks leggen en boem
screen 7: wel grappig als je die ff 'bestudeerd' hoe die genomen is (ook hoe de richting is van de plane), kan aan mij liggen maar een beetje duizelig wordt ik ervan
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2004 07:48 ]

Verwijderd
-
**[THT]**Spleasure
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.
kijk op evenbalance.com ofzo, of als je eigen server hebt ff je logs bekijkenDinX schreef op 10 juli 2004 @ 15:20:
Weet hier iemand toevallig hoe je aan je key hash kan komen ?
sorry.
[ Voor 96% gewijzigd door Spiller op 16-07-2004 20:49 ]
Ioniq 5 P45
Toevallig je FOV (Field Of View) instelling aangepast.Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 10:21:
screen 46 en 47 had ik wat gekloot met renderer is wel een grappig effect
Ben je nog een beetje bezig met bf 1942 en DC of heb je nu meer andere spellen die je intresse tonen
Toen BF:V uitkwam waren kort daarna ook de official EAUK servers verdweneneghie schreef op 16 juli 2004 @ 23:23:
[...]
Toevallig je FOV (Field Of View) instelling aangepast.Verder wel grappige screenies.
Ben je nog een beetje bezig met bf 1942 en DC of heb je nu meer andere spellen die je intresse tonenOmdat je eerder nog wel eens actief was met dit spel, maar nu iets minder.
Laatste paar weken ben ik weer flink bezig met bf1942
battlefield.no heeft ook nog wel andere servers:
Battlefield.no BF #1 Conquest|43ms|129.241.62.138:14569
Battlefield.no BF #2 Favourites|68ms|129.241.10.249:14569
zijn één van de betere public servers imo die je kunt vinden vandaag de dag
en als er mensen zijn op publics met de infantry mod ben ik daar ook weleens op te vinden mits het een goede ping heeft. Infantry mod is een mod waar je geen granaten en tanks e.d. hebt
En DC speel ik al helemaal niet
Verwijderd
de clan is momenteel idle maar speelt nog wel veel op publics (geen tijd voor wars door campzone4, werk, vriendin, hobby's en eigen lanparty's)
ook zit ik vaak op:
195.54.132.55:14567:23000 FADER BF 1.6 100Mbit
en:
217.67.239.180:14567:23000 EA 44 - The 44th Army
en ik blijf het erg fijn vinden dat je via bftracks altijd kunt zien waar je maten aan het spelen zijn!
Bf-V heeft bij mij een tijdje aan top gelegen mocht t niet zo zijn dat ik er nu toch alweer op uitgekeken ben en eigenlijk alleen nog maar 1942 en farcry speel..
het is dat ik de bf-v server bij xs4all moet kunnen adminnen, anders had ik me spelletje allang weer doorverkocht
het valt me op dat EA-games over het algemeen met bijna elk spel te snel met een "vervolg" over de brug komt, wat dan vervolgens wel veel mooier is enzo.. maar het dan toch niet helemaal maakt als zijn/haar voorganger omdat de gameplay vaak niet helemaal is uitgedacht en/of er het een en ander aan bugs/onduidelijkheden in zitten.
anyway bf1942 for me!
Zit meestal op de BOOMTOWN servers... en natuurlijk onze eigen clan-server: clan-tgg.nl
Less = more
Change log:
Version 1.8 :
-Added the all wanted SAVE THE PRISONER gameplay, release your mate from the enemy hand (CTF).
-New vehicles : Dauphin 2, Snowmobile & Snowmobile with mounted MG, Speed Boat,
Austin DBS70 ( Dual MG+Fire dropper), Austin DBS70 racing (blue & orange skin)
-New environement : Snow, City
-New building System : Bobsleigh, Dock, City, Aerial Track large
-New cars physics
-New damage system
-Fixed T_* buildings collision exploit
-New maps : -Snowpeak CTF/Conquest
-LakeSide Conquest
-Streets CTF/Conquest
-Streetsrace Conquest
-Tsunami Conquest
Client version (404 mb)
big-war.com
club-internet.fr
BF-News.de
FPSCentral
GamesCom.de
Server version (42 mb)
big-war.com
club-internet.fr
BF-News.de
FPSCentral
Changelog:
Mirrors:Teams:
Blue - "PegLeg" Pirates.
Red - "SkullClan" Skeletons.
Classes:
Huntsman
Raider
Cannoneer
Carpenter
Drunkard
Handweapons (not sorted by class):
Musket
Musketoon
Blunderbuss
8pdr deployable cannon
Tankard (Yes, you can fight with a mug of ale!)
Throwing Knife(blue) Stone Axe(red)
Pistol
Ducksfoot Pistol
Grenade
PowderKeg
Wrench (the one weapon we still haven't changed)
And of course the actual "main" weapon of any self-respecting Pirate, The Cutlass.
Units:
Dinghy
Gnat (Dinghy with huge cannon)
runabout
Sloop
Privateer
Galleon
Montgolfier Balloon
10pdr Cannon Tower (non movable)
12pdr Cannon Tower (non movable)
8pdr mobile Cannon (spawned as a normal unit on BlackBeards Booty)
Falconet
24pdr
GrenadeMortar
FortressCannon
KomodoDragon
Maps:
BFP_Black_Sand_Buccaneers
BFP_Blackbeards_Booty
BFP_Cannonball_Coast
BFP_Dead_Calm
BFP_Domes_Of_Doom
BFP_High_Tide
BFP_Iron_Seas
BFP_King_Of_The_Carribbean
BFP_Komodo_Island
BFP_Mr_Coconuts_Island_Getaway
BFP_Mysterious_Mountain
BFP_Penninsula_of_Pain
BFP_Prison_Isle
BFP_Scurvy_Cove
BFP_Shark_Haven
BFP_Shiver_Me_timbers
BFP_Tides_Of_Blood
BFP_Tortuga
BFP_Two_Forts
All maps that aren't standard conquest have descriptions on how to play posted right in the description screen, so be sure to read them.
In addition we have new sounds, textures, effects, and even a loading movie and music.
Fileplanet
Gamershell
FPSCentral
BF2.org
Ik ging ook gewoon serieus op de EA ftp kijken