At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Verwijderd
- Toevallig je eigen server? Beetje jammer van je eerste post -
Super server is dit.. super lage ping etc.!
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 23:50 ]
Verwijderd
nee alleen in screenshotsMaestro.mosjuh schreef op 04 maart 2004 @ 13:38:
zie je die strepen in het spel zelf ook ?
.....
zeg dat meteen...
probeer eens op een andere manier screens te maken. met fraps ofzo
www.fraps.com
Dat doosje heeft mijn broer ook, gewoon twee cds + key, maar koste in de filipijnen slechts 20 dollar. Mijn BF koste 49 euroFreak_NL schreef op 01 maart 2004 @ 14:24:
[...]
Ik denk niet dat ik de expansie ga gebruiken. Vanille Battlefield 1942 trekt me niet echt namelijk. Het gaat me puur om de mods en die concentreren zich doorgaans volledig op het materiaal uit vanille Battlefield 1942 en de patches daarvoor. Als het mogelijk is om gewoon kaal Battlefield 1942 te kopen voor een zacht prijsje dan heeft dat de voorkeur.
Ik kom bij een aantal internationale webwinkels de volgende titel tegen:
BATTLEFIELD 1942 JC (IMPORT)
[afbeelding]
Dit lijkt een goedkopere kale versie van Battlefield 1942. Geen boekje, geen speciaal doosje, gewoon de game. Op Froogle kom ik een aantal shops tegen die deze uitvoering hebben voor omstreeks $25. Weet iemand iets meer over deze uitvoering?
Werkt overigens perfect online verder
Verwijderd
fraps doet tzelfdeRocketKoen schreef op 07 maart 2004 @ 13:26:
[...]
.....
zeg dat meteen...
probeer eens op een andere manier screens te maken. met fraps ofzo
www.fraps.com
http://www.fragvalley.nl/~schaap2k/bf/fraps.jpg
en in een fimpje doet ie t ook:
http://www.fragvalley.nl/~schaap2k/bf/fraps.rar (uploaden is klaar)
ik ben ondertussen ook al geswitched naar de nieuwe omega drivers (draaide eerst alleen catalyst) maar ook dat verhielp t niet
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 15:42 . Reden: upload is klaar ]
Verwijderd
ik heb ondertussen ook directX geherinstalleerd, de game reinstalled en alle mogelijke resuluties/refreshrates uitgeprobeerd zonder resultaat
Nieuwe videokaart kopen..?Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 21:03:
iemand nog ideeen?
ik heb ondertussen ook directX geherinstalleerd, de game reinstalled en alle mogelijke resuluties/refreshrates uitgeprobeerd zonder resultaat
Heb je al een complete reinstall gedaan (incl windows)?
[ Voor 28% gewijzigd door Bor op 09-03-2004 21:52 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
nee ik vind niet dat dat nodig moet zijn aangezien ik in geen enkelle andere game screenshotproblemen heb.Bor_de_Wollef schreef op 09 maart 2004 @ 21:52:
Open anders even een appart topic. De "grote" topics zijn niet voor specifieke problemen bedoeld.
Heb je al een complete reinstall gedaan (incl windows)?
nieuw topic is niet nodig. zo erg erger ik me er ook niet aan en ik heb al het mogelijke eigenlijk al geprobeerd...
Hier binnen te halen: ftp://largedownloads.ea.c..._dedicated-hotfix_1.6.zip==================================================================
1.6 Dedicated Server Hotfix
==================================================================
This hotfix is intended to correct an exploit which is currently in the Battlefield 1942 dedicated
server. This hotfix will only be effective for the DEDICATED SERVER.
NOTE: Only servers need to be updated, clients do not need to install this hotfix.
Installation
Unzip and copy the "BF1942_w32ded" file into either your installed Battlefield 1942 root directory
OR into your installed Battlefield 1942 Server directory.
Battlefield 1942 default directory: C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 1942
Battlefield 1942 Server default directory: C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 1942 Server
LinuxOS Hotfix
The Linux Server also has a hotfix available. Please download it from the following location:
http://bf1942.lightcubed.com/forum/portal.php?article=0
[ Voor 8% gewijzigd door RMYuma op 10-03-2004 03:45 ]
| Specs Aurora24 | My music |
tsja, dan weet men het hier ook niet lijkt me..Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 22:42:
[...]
nee ik vind niet dat dat nodig moet zijn aangezien ik in geen enkelle andere game screenshotproblemen heb.
nieuw topic is niet nodig. zo erg erger ik me er ook niet aan en ik heb al het mogelijke eigenlijk al geprobeerd...

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
Verwijderd
xs4all servers hebben deze patch nu ookThe_Prince_of_Mu schreef op 10 maart 2004 @ 01:31:
[...]
Hier binnen te halen: ftp://largedownloads.ea.c..._dedicated-hotfix_1.6.zip
tnx!
Posted: dep @ Mon Feb 02, 2004 10:33 amThe_Prince_of_Mu schreef op 10 maart 2004 @ 01:31:
[...]
Hier binnen te halen: ftp://largedownloads.ea.c..._dedicated-hotfix_1.6.zip
oud....
meuktracker: ATi Catalyst 4.3
* Texture corruption is no longer seen when playing the game Battlefield 1942
dus als je problemen had down ff catalyst 4.3 en installen maar
ofcourse als je ati hebt he
[This space is for rent]
Das wel een hele stap terug.PoweRoy schreef op 11 maart 2004 @ 13:49:
die gene die probs hadden met texture kijk snel ff naar tweakers.net
dus als je problemen had down ff catalyst 3.4 en installen maar
Verwijderd
TNX!!PoweRoy schreef op 11 maart 2004 @ 13:49:
die gene die probs hadden met texture kijk snel ff naar tweakers.net
dus als je problemen had down ff catalyst 3.4 en installen maar
dit loste mijn screenshotproblemen op!! tis btw 4.3 en niet 3.4
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 19:21 ]
De gegevens ophalen van bftracks kan op 2 manieren... eerst deed ik het met XML:
http://forums.bftracks.net/viewtopic.php?p=11198#11198
example of xml use
Maar omdat dan de informatie van wie er speelt niet beschikbaar is, haal ik nu de pagina van bftracks op en bewerk deze tot het resultaat wat ik wil hebben:
http://forums.bftracks.net/viewtopic.php?p=11457#11457
example of players currently on-line & example of stats
[ Voor 22% gewijzigd door IWriteCode op 12-03-2004 13:13 ]
Less = more
Hoe doe je een team votekick in de console?
Je moet eerst op een speler klikken als je in het score board zit.. dan werkt het wel.Bor_de_Wollef schreef op 12 maart 2004 @ 12:58:
Ik heb een kort vraagje. Bij mij zijn de buttons "add buddy, drop buddy, vote kick, vote kick(team) altijd grayed out. Map vote werkt daarintegen wel. Dit is ook zo op servers waar wel ge-team-kickvote word. Moet ik dit op een of andere manier aanzetten of configureren?
Hoe doe je een team votekick in de console?
Alle console commands
game.voteKickTeamPlayer [ID]
[ Voor 16% gewijzigd door IWriteCode op 12-03-2004 13:05 ]
Less = more
http://www.eagames.com/of.../community_message_45.jsp
Dus binnenkort (2 of 3 dagen?) weer nieuwe maps, kunnen we ons nog even vermaken totdat BF:vietnam uitkomt.
Mappack --> http://www.fileplanet.com...f-ea_winners_map-pack.exe
[ Voor 18% gewijzigd door Thunderman_303 op 13-03-2004 19:15 ]
Dr zit zelfs een winnnaar bij die zijn schaduwen heeft gerenderd met de laagst mogelijke settings van BC, nou je kunt mij niet wijsmaken dat van die 130 maps deze 5 nou de beste waren. EA heeft deze contest in mijn ogen flink verknalt.
Op die 5 winnaars na zal de overige 125 inzenders heel veel uren in hun map hebben gestoken maar om ze ff op te noemen en wat de main reden was dat ze uitvielen is dan nog teveel werk zeker
Er zit zelfs een winnaar bij die zijn map al lang released had (paar maanden oid) voordat de mapcontest begon...
Kortom deze custom maps zijn absoluut niet de moeite waard er zijn veel betere in omloop...
//edit: zal mij overigens niets verbazen als deze winnaars alleen uit de US komen omdat het makkelijker verzenden is kwa wetten e.d.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2004 19:31 ]
Ik heb ze nog niet gespeeld, maar ga dat nu doen
Waar stond die link om het spel op te starten zonder intro-filmpjes
Verwijderd
Ziet er gelikt uit, maar echt lekker spelen doet het niet. (misschien ben ik teveel gewend aan het oude Battlefield.) Bovendien kan je met deze versie vooralsnog niet online spelen.
Grafisch vergt ie een heleboel meer van je VGA-kaart mijn GF4 4200TI heeft het er erg moeilijk mee.
Ook zijn de 53.03 drivers niet compatible (keurig melding bij opstarten spel) gelukkig staat er een 56.06 driver op de cd.
Is Vietnam al uit danVerwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 15:52:
Gisteren voor het eerst een complete versie van BF Vietnam gespeeld.
Ziet er gelikt uit, maar echt lekker spelen doet het niet. (misschien ben ik teveel gewend aan het oude Battlefield. Bovendien kan je met deze versie vooralsnog niet online spelen.
Grafisch vergt ie een heleboel meer van je VGA-kaart mijn GF4 4200TI heeft het er erg moeilijk mee.
Ook zijn de 53.03 drivers niet compatible (keurig melding bij opstarten spel) gelukkig staat er een 56.06 driver op de cd.
//edit: December spel breker
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2004 15:59 ]
Voor Battefield Vietnam is een eigen topic hoorVerwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 15:52:
Gisteren voor het eerst een complete versie van BF Vietnam gespeeld.
Ziet er gelikt uit, maar echt lekker spelen doet het niet. (misschien ben ik teveel gewend aan het oude Battlefield.) Bovendien kan je met deze versie vooralsnog niet online spelen.
The devil is in the details.
Verwijderd
Ik heb nu dus een nieuwe computer ( zie sig ) ... heb ik vandaag Battelfield + v1.6 geinstaleerd.
Nu kan ik op geen een server meer , elke keer staat er Data differens from server...bij me vorige computer had ik dat niet.
Zelfde patch als eerst , oplossingen hoor ik graag
Dat geeft aan dat je niet met een originele cd speelt. In ieder geval is de data op de server niet hetzelfde als op jouw computer. Dit kan bv komen door een crack etc.Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 18:28:
Heb weer een probleem waar ikzelf geen opslossing op weet![]()
Ik heb nu dus een nieuwe computer ( zie sig ) ... heb ik vandaag Battelfield + v1.6 geinstaleerd.
Nu kan ik op geen een server meer , elke keer staat er Data differens from server...bij me vorige computer had ik dat niet.
Zelfde patch als eerst , oplossingen hoor ik graag![]()
Verwijderd
Iemand enig id of een oplossing? bvd.
specs?Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 18:46:
Ik heb bij alles wat met bf te maken heeft een dom gezeur, m'n menu's zien er altijd gaar uit. Van intro tot menu zelf is alles helemaal verbogen en gaar (je kent het wel, zo iets als dat je je beeld nog niet goed heb gezet.) Ingame ziet alles er echter perfect uit :\
Iemand enig id of een oplossing? bvd.
Verwijderd
Waarom had ik dat eerst niet danBor_de_Wollef schreef op 14 maart 2004 @ 18:35:
[...]
Dat geeft aan dat je niet met een originele cd speelt. In ieder geval is de data op de server niet hetzelfde als op jouw computer. Dit kan bv komen door een crack etc.
Er zijn in totaal 8 speciale maps, waarvan 5 voor Conquest mode en 3 voor Objective mode. De Conquest maps zijn:
- Canyon (op Tatooine)
- Bespin (zwevende steden boven de wolken)
- Hoth (ijsplaneet, Empire Strikes Back)
- Judicator (Rebels enteren Destroyer)
- Tatooine (erg mooie map! Jabba the Hut basis, Tatooine space port !)
De Objective maps zijn:
- Deathstar (ja, die beroemde run door de goot om de Deathstar op te blazen!)
- Tanaab (compleet in de ruimte dus spacebattles!)
- Taskforce (compleet in de ruimte dus spacebattles!)
[ Voor 45% gewijzigd door Haay op 07-05-2004 14:10 ]
Omdat er nu bijna geen gecrackte servers over zijn waar je met jouw illegale versie (?) op kunt connecten sinds de release.
Echt onwijs GAAF is deze mod! Als je van Star Wars houdt tenminste
Verwijderd
Ik beleef zelf erg veel plezier met het battlefield level El Alamein. Ik zit alleen met 1 probleem. Als ik in een Spitfire of andere jager (BF109) vlieg en er komt een vijandelijke jager op m'n staart krijg ik hem maar niet afschut. Om de dogfight te ontwijken vlieg ik dan maar met veel capriolen weg, maar meestal komt hij me wel achterna. Nu is mijn vraag: Wat is de beste manier om een dogfight te winnen? Als ik piloten ervaringen uit WOII lees: val aan met de zon in je rug, helaas voor ons is de zon een beetje digitaal en helpt dat dus niet. IEMAND????
Verwijderd
Vaag , dat is dan vlug gebeurd in 1 weekBor_de_Wollef schreef op 17 maart 2004 @ 12:43:
[...]
Omdat er nu bijna geen gecrackte servers over zijn waar je met jouw illegale versie (?) op kunt connecten sinds de release.
Verwijderd
Verwijderd
"gratis" is een utopie, waar wil je anders de server & webspace kosten van betalen?Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 11:57:
Zijn er nog leuke gratis Nederlandse clan's hier? ik heb al op de GoT clan site gekeken, alleen ik vind het een beetje jammer om daar voor te gaan betalen. Zit een van jullie in een leuke clan, en zo ja, welke?
clans waarin de members niet bijdragen worden meestal niets
zie post boven mijVerwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 11:57:
Zijn er nog leuke gratis Nederlandse clan's hier? ik heb al op de GoT clan site gekeken, alleen ik vind het een beetje jammer om daar voor te gaan betalen. Zit een van jullie in een leuke clan, en zo ja, welke?
clans zijn nooit gratis, tenzij je in een clan zit zonder webpagina of clanserver

vooral de grotere clans hebben veel geld nodig --> ze vinden het nodig om 3pubs en 3 private servers te hebben etc
bij ons is het nogal goedkoop omdat we onze server+site in datapark hangt ipv huurt bij duure gs.net
[This space is for rent]
Dat is idd wel een goed argument jaVerwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 12:03:
[...]
"gratis" is een utopie, waar wil je anders de server & webspace kosten van betalen?
clans waarin de members niet bijdragen worden meestal niets
Wij doen met AoG (GoT) verder ook niet aan rangen, dr zullen misschien (soms grote) verschillen zitten in hoe goed bepaalde spelers in een clan zijn maar het is toch een beetje neerbuigend naar minder goede spelers toe imo. Zul je zeggen in het echte leger heb je die onderscheid ook maar mocht je er nog niet achter zijn: dit is het echte leger niet
En wij hebben d8 ik een minimum leeftijds grens van 16 of 18 oid, weet ik geeneens precies

Weet iemand in welke file je bf1942cdkey staat opgeslagen??
Of staat ie in het register??
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Verwijderd
Register dusEl Snorro schreef op 19 maart 2004 @ 20:23:
offtopic:
Weet iemand in welke file je bf1942cdkey staat opgeslagen??
Of staat ie in het register??
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield 1942\ergc
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 20:39 ]
Ik moet toegeven het is dikke fun, vooral het feit dat je een droid kan bemannen. TIEs. X-wings, tjeezus wat een geweld!Haay schreef op 17 maart 2004 @ 15:25:
WOOHOO!!! Net ff BF-Galactic Conquest online gespeeld. Wat HEFTIG! Kan inmiddels redelijk vliegen in de Y-wing en X-wing en Tie-Fighter/Bomber. Hun vlieggedrag zit ongeveer tussen een gewoon vliegtuig en een helikopter in, dus ff wennen, voornamelijk bij opstijgen en landen.
Echt onwijs GAAF is deze mod! Als je van Star Wars houdt tenminste
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
Ik heb versie 0.6 en kan geen 0.7 patch vinden alleen maar een full install die erg groot is
Iemand dit probleem ook??
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
zoek een server die 0.6 draait en join die danEl Snorro schreef op 23 maart 2004 @ 20:57:
desertcombat gaat connecten naar een server en dan krijg ik een return to desktop zonder foutmelding ofzo
Ik heb versie 0.6 en kan geen 0.7 patch vinden alleen maar een full install die erg groot is
Iemand dit probleem ook??
dit probleem komt vaak bij verkeerde patch/versie
[This space is for rent]
Verwijderd
hehe right said fredVerwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 15:18:
[...]
Dat is idd wel een goed argument javeelal is het zo dat als men bereid is een x bedrag (ook al is het maar weinig) over te hebben voor een clan, dat men dan ook wat serieuzer wilt meedoen en dat het de clan wat meer bij elkaar houdt
Wij doen met AoG (GoT) verder ook niet aan rangen, dr zullen misschien (soms grote) verschillen zitten in hoe goed bepaalde spelers in een clan zijn maar het is toch een beetje neerbuigend naar minder goede spelers toe imo. Zul je zeggen in het echte leger heb je die onderscheid ook maar mocht je er nog niet achter zijn: dit is het echte leger nietvirtueel en het moet ook leuk blijven.
En wij hebben d8 ik een minimum leeftijds grens van 16 of 18 oid, weet ik geeneens preciesdit omdat met oudere spelers betere afspraken te maken zijn en zich wat minder kinderachtig gedragen
ook kinderbedtijd enzo
Het is een beetje een heikel punt, maar feit blijft gewoon dat een serieuze clan een serieuze aanpak vereist; Een private server _hoeft_ niet veel te kosten als je een beetje gaat shoppen. Daarnaast vind ik ook , goed punt trouwens Lighteye , dat de clan hechter wordt en minder `vrijblijvend` als er betaald moet worden. Veelal is dit bedrag laag in vergelijking met wat je er voor terug krijgt
Een minimum leeftijdsgrens tussen de 16 en 18 jaar is toch wel het minimum IMHO, natuurlijk zijn er uitzonderingen , maar over het algemeen , naar eigen ervaring , is het overgrote deel van het 16 min volk niet geschikt om deel te nemen aan een clan waar de gemiddelde leeftijd wat hoger ligt. Simpelweg omdat ik me enerzijds verschrikkelijk irriteer aan die piepstemmetjes op Ventrilo
Een ander leuk punt is rangen; rangen voegen niets toe aan het clan-spel, ze belemmert deze alleen maar. Uit eigen ervaring kan ik spreken, de meeste clans die rangen hanteren leven niet langer dan 12 maanden. Meeste van dit soort clans gaan uit elkaar door interne strubbelingen. Daarnaast vindt ik het er persoonlijk niet uitzien om zo'n mega tag voor je naam te hebben staan met rang e.d

Ik zag het nu pas.Haay schreef op 17 maart 2004 @ 12:38:
Hallo allemaal, dit is wel heel vreemd zeg! Sinds afgelopen zaterdag (13 maart) is versie 0.2 van de Galactic Conquest mod voor BF1942 uit, en NIEMAND hier die er ook maar IETS over gezegd heeft? Ongelofelijk!!! Ik heb gisteren die mod (à 464 MB) gedownload en na installatie was ik ZWAAR onder de indruk! Deze mod is ZOOOOOOOO mooi gemaakt, met zoveel liefde voor Star Wars !
[...nog meer tekst en wat schitterende screenshots weggeknipt...]
'k Heb totaal geen ervaring met mods, maar deze lijkt me wel interessant!
* WillyF is bezig met 'm downloaden...
Altijd al eens in zo'n scoutwalker willen zitten
maarre... die Corellische Corvetten en/of die Nebulon-B fregatten?.. kun je die ook besturen?...
The trouble of being a troubleshooter is when trouble starts to shoot back
Yup, die kun je ook besturen. Je kunt zelfs met z'n 5en of 6en in die fregatten waarbij 1 persoon de piloot is, en anderen het afweergeschut bedienen. Ook wel nodig wanneer je voortdurend belaagd wordt door fighters en bombers! Ook cool: de Imperial carrier die 4 Tie-fighters en 2 Tie-bombers aan boord heeft, en dan nog het nodige afweergeschut!WillyF schreef op 24 maart 2004 @ 18:52:
Ik zag het nu pas.
'k Heb totaal geen ervaring met mods, maar deze lijkt me wel interessant!
* WillyF is bezig met 'm downloaden...
Altijd al eens in zo'n scoutwalker willen zitten
maarre... die Corellische Corvetten en/of die Nebulon-B fregatten?.. kun je die ook besturen?...
Iemand een idee of dit voldoende is?Jamal op BF linux forum wrote
I'm considering buying a server for hosting a BF server.
The following things will have to run on the server:
- BF1942 server for 16-32 people
- Teamspeak server for 32 people
- Website of the clan
I'm thinking about buying the Dell 750 SATA:
- Intel® Celeron Processor 2.4GHz 128K cache
- 512MB ECC DDR Memory, 400MHz (2X256GB)
- 120GB SATA 7200 RPM Hard drive
The following upgrade options are available and I was wonder if they are needed to run the server:
- Pentium 4 2.8GHz 1M cache instead of Celeron
- 1024 MB instead of 512 MB
So, would the 'default' server suffice (2.4 celeron with 512 MB) or should I rob a bank because the extra options are needed?
Thanx in advance for your information
Less = more
en waarom zo'n grote hd
[This space is for rent]
uhmm.. 80 gb of 120 gb scheelt 20 euro...PoweRoy schreef op 25 maart 2004 @ 11:53:
uhm ik zou zowiezo 1024 mb ram erin doen, proc denk ik niet dat het veel uitmaakt
en waarom zo'n grote hd
die 512 mb extra kost 160 euro exc. BTW
de processor 200 exc. BTW
Tja het liefst zou ik ook die 512 extra en die P4 pakken, maar de vraag is of het nodig is... wat voor specs heeft de GoT server bijvoorbeeld?
al gevonden:
Intel 2.4Ghz
1GB DDR ram
Intel 100Mbit NIC
Debian Linux
[ Voor 9% gewijzigd door IWriteCode op 25-03-2004 12:03 ]
Less = more
512MB DDR >> 1GB DDR
120GB SATA >> 16GB SCSI
Tja, ik koop een kant en klaar systeem. Een IDE schijf is niet ideaal, maar past binnen het budget. Die celeron staat als standaard processor binnen dat server systeem. Die heeft inderdaad minder cache, maar ja, het budget is ook beperkt.RocketKoen schreef op 25 maart 2004 @ 12:07:
waarom een celeron.... die zijn ongeschikt als server. als je te weinig geld hebt, stop er dan een AMD in...
512MB DDR >> 1GB DDR
120GB SATA >> 16GB SCSI
Less = more
IDE schijven zijn gewoon niet geschikt voor servers. zelfde geld voor celerons
Verwijderd
m.u.v die nieuwe WD Raptors dan 10k en vrijwel identiek aan scisi schijven. Niet goedkoop trouwens.RocketKoen schreef op 25 maart 2004 @ 13:52:
tsja... dan bouw je toch zelf wat?
IDE schijven zijn gewoon niet geschikt voor servers. zelfde geld voor celerons
Whoopee! DAT wilde ik nu net wetenHaay schreef op 25 maart 2004 @ 09:43:
[...]
Yup, die kun je ook besturen. Je kunt zelfs met z'n 5en of 6en in die fregatten waarbij 1 persoon de piloot is, en anderen het afweergeschut bedienen. Ook wel nodig wanneer je voortdurend belaagd wordt door fighters en bombers! Ook cool: de Imperial carrier die 4 Tie-fighters en 2 Tie-bombers aan boord heeft, en dan nog het nodige afweergeschut!
(nu nog de moed verzamelen om de mod erover heen te gooien
The trouble of being a troubleshooter is when trouble starts to shoot back
Maar mijn vraag is dus of het mogelijk is meerdere add-ons tegelijkertijd te laden. Ik heb namelijk Secret Weapons of WWII en Road To Rome, en die worden via een command line optie geladen...
1
| "C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 1942\BF1942.exe" +game XPack2 |
Maar als ik er "+game xpack1 +game Xpack2 van maak, laadt ie alleen de eerste... Wie weet of en hoe het mogelijk is om dit in één keer te doen...?
2 mods tegelijk te ladenMikeyMan schreef op 31 maart 2004 @ 16:44:
misschien een vraag die al vaker langs is gekomen, zo ja, mijn excuses daarvoor, maar veertien topics doorlezen werd me iets teveel...
Maar mijn vraag is dus of het mogelijk is meerdere add-ons tegelijkertijd te laden. Ik heb namelijk Secret Weapons of WWII en Road To Rome, en die worden via een command line optie geladen...
code:
1 "C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 1942\BF1942.exe" +game XPack2
Maar als ik er "+game xpack1 +game Xpack2 van maak, laadt ie alleen de eerste... Wie weet of en hoe het mogelijk is om dit in één keer te doen...?
wat wil je daarmee opschieten
als je bedoeld een map kiezen van een andere mod terwijl de mod niet draait, moet je handmatig ff de mod veranderen.
[This space is for rent]
Verwijderd
Ik draai hem wel eens als server, maar anderen nemen vaak de controle over(je wil die lastpost kicken of bannen en dan verdwijnt er totaal iemand anders, of er word een compleet onschuldige eraf gemieterd)
ik dag dat het ergens in een ini stondVerwijderd schreef op 04 april 2004 @ 11:57:
Ik heb de demo versie secret wapens of ww2, maar hoe set je een password om je console-commando's te beveiligen.
Ik draai hem wel eens als server, maar anderen nemen vaak de controle over(je wil die lastpost kicken of bannen en dan verdwijnt er totaal iemand anders, of er word een compleet onschuldige eraf gemieterd)
C:\Program Files\EA Games\Battlefield 1942\Mods\bf1942\Settings\adminsettings.con
C:\Program Files\EA Games\Battlefield 1942\Mods\bf1942\Settings\ServerSettings.con <-- die moet je hebben, ff doorspitten zal er vast tussenstaan
suc6
[This space is for rent]
Verwijderd
admin.enableRemoteAdmin
admin.enableRemoteConsole 21044008
hoe nu?
die andere "serversettings" is dat niet om een game password te zetten?
update: gevonden, thanks voor het lezen
[ Voor 10% gewijzigd door Bor op 04-04-2004 18:47 ]
Iemand deze texture fout tegengekomen in bf ism 9800pro ? zoja wat is de oplossing ?
Heb 4x AA & 16x AF, catalist4.1
Gelieve alleen een andere driver aanraden als je zeker weet dat dit effect met deze driver te maken heeft.

EDIT: net ff met renderer.mipmapbias zitten rotzooien, bij renderer.mipmapbias 0 in de videodefault.con is het nauwlijks meer te zien.
Zou er iets mis kunnen zijn met mijn videokaart aangezien ik in meerdere spellen mipmap problemen heb.
[ Voor 24% gewijzigd door Sunrise op 16-04-2004 23:38 ]
Verwijderd
Ik kan dit niet meer bf1942 installen omdat ik die 2e cd nodig heb. Ik heb geen backups gemaakt kwa cd's, doe ik haast nooit.
De enigste mogelijkheid is om het spel weer opnieuw te kopen?
shit, geen bf1942 en dc dit weekend
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2004 18:41 ]
Ik zie het als een hoax, als je naar de data kijkt. Released in june? Previewed in july? Waarom niet gelijk review? Of zit er nog een jaar tussen? Allemaal wat vaag.
Bellen naar EA, om een nieuwe vragen en je kapotte opsturen. Krijg je als het goed is een vervanging.Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 18:40:
Nadat ik vandaag windows erop nieuw heb opgezet kom ik erachter dat m'n 2e bf1942 een stukje (1cm) is gebarsten van de binnenkant naar de buitenkant.
Ik kan dit niet meer bf1942 installen omdat ik die 2e cd nodig heb. Ik heb geen backups gemaakt kwa cd's, doe ik haast nooit.
Je kan proberen met blindread oid je cd naar je hd kopieren en opnieuw mounten als cd. Werkt bij mij vaak genoeg bij oude games. Of is het sowieso onmogelijk om de cd in de cdrom speler te stoppen?Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 18:40:
Nadat ik vandaag windows erop nieuw heb opgezet kom ik erachter dat m'n 2e bf1942 een stukje (1cm) is gebarsten van de binnenkant naar de buitenkant.
[ Voor 7% gewijzigd door ubermaestro op 17-04-2004 19:44 ]
Galactic Conquest 0.3 is now available! As mirrors start to go online during the day they will be posted here. Some mirrors may not be active right away, but should be soon.
Changelog:
GC Patch 0.32
-----------------
New Additions:
--------------
- GC_MonCal map and static object resources added.
- E-Wing Fighter Craft
- Imperial Wave Skimmer
- Rebel Amphibian
- Refitted Rebel Gunship
- R2-D2 Ground Unit
- Imperial Landing Craft
- Mon Cal player model
0.32 Fixes and Adjustments:
-------
- New Lancer Frigate Interior.
- AV Hand weapons carry more ammo, better accuracy, more power, but travel much slower.
- New effect for AV rockets.
- Cloud Bus Collision fixed to prevent shooting through windshield.
- Judicator Right Tram car spawn adjusted so it's not in the wall.
- New Landspeeder Drive Code.
- New sounds for several fighter craft.
- Fixed a bug in Tanaab which prevented imperial victory.
- Heavy Assault damage adjusted against large craft.
- Fixed a bug that caused the game to crash if another player was standing on a droid spawn.
- Elevators in Judicator now auto stop on the bridge floor.
- Cloudbus Spawns in Bespin now spawn 2 buses each, lowering wait times.
- Two new projectile damage types added.
- Tie Bomber Damage increased against infantry and light targets.
- Tie Bomb drop speed reduced for better aiming.
- Grenade pack added to Judicator.
- Capital ships will no longer move into the lower grid boundary and get "stuck".
- Capital ships no longer sink when not being crewed.
- The flag closest to the rebels in Judicator now starts as Neutral.
- Judicator now has ticket reduction for each side, depending on which bases are controlled. (Note: Controling the bridge as rebels will always cause imperial ticket drop).
- Ammo types added to weapons, which now allows refueling at certain locations.
- ATST and several other vehicles now carry a limited ammunition.
- Both Engineer classes now carry grenades and Explosion packs. -Empire and Rebel.
- Probe Droid collisions reduced greatly, proper armor added, health adjusted.
- Mouse Droid Network info optimized.
- Spawner for Tie-Advanced on Death Star adjusted so it spawns quicker.
- Launching from the bay of the NebulonB Frigate is now much easier.
- ATST Side gunner now has a better range of motion, new projectile type.
- New Mouse droid hud added.
- Gunship spawn added to Tatooine.
- Imperial Tie spawn added to 2nd hanger in Tatooine, linked to Cantina.
- Imperial Lambda in Tatooine given mobile spawn Point.
- Knifes added to all classes on Judicator.
- TL Range of motion adjusted, can shoot higher.
- Death Star Objective now easier to hit from inside trench, harder from outside.
- Beggars Canyon Valleys have been smoothed out.
- Sniper damage turned up for both weapons.
- Accuracy adjusted on Heavy Infantry Weapons, Damage over range added, so they are weaker at distance, more powerful within 50 meters.
- Damage over range adjusted on other weapons and larger vehicles as well. Closer is better.
- Unnecessary files removed from standardmesh.rfa.
- Bug with calling .sm.sm file removed.
- New sounds added for all Capital Ships.
- Engineers now repair slightly faster.
- Sail Barge Deck gun adjusted, fires faster and turns more accurate.
- The grids in space maps are now visible down to 40% texture quality. -Look slightly different in 100%.
- Slave 1 health increased, second seat given bombs, and given new missle type.
- Hoth ticket reduction changed.
IMPORTANT TIP: Make sure you have Lightmaps enabled in your graphical settings!
Bron: http://www.galactic-conquest.net/
| Specs Aurora24 | My music |
Battlefield 2 komt er aan
REDWOOD CITY, Calif., April 20, 2004 – Move out soldier! Electronic Arts (NASDAQ: ERTS) and Digital Illusions today announced that development is underway on the sequel to the award-winning Battlefield 1942™ PC game. Battlefield 2™, scheduled for release in spring 2005, moves the franchise forward in time to invade the high tech frontlines of modern warfare. Powered by an all new game engine, Battlefield 2 brings the intensity and excitement of its predecessors, Battlefield 1942 and Battlefield Vietnam™, into the modern era with the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available to man.
In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, China, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the game’s 30+ vehicles to engage in major conflicts with over 100 players in some of the largest online battles on the PC.
Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle-to-player ratio and an optimized game play experience. Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates. With in-game success, players increase their rank from recruit all the way to General and unlock awards, including new weapons, vehicle decals, medals, and more.
Additionally, Battlefield 2 showcases an all-new game engine and physics system to bring the modern battlefield to life like never before. The new material penetration feature measures weapons’ ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.
Battlefield 2 is being developed by the original Battlefield 1942 Sweden based developer, Digital Illusions. Electronic Arts will publish and distribute the game for the PC under the EA GAMES™

100 players tegelijk
Dat beloofd watdynamic lighting effects, high detail multi-texturing processes, greater ambient physics modeling, material penetration properties, normal mapping, ragdoll physics, etc., etc. "
Verwijderd
ik bedoel dus: gaat dat niet Ontzettend laggen?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2004 13:34 ]
De games gaan met de tijd mee, je kan niet altijd verlangen dat het spel op elke PC draait...
Hopelijk komt hier een vette WW2 mod voor
Ik heb redelijk wat BF 1942 gespeeld en zelfs RTR nog gekocht. BF Vietnam lijkt me wat minder dus die heb ik vooralsnog overgeslagen.Snow_King schreef op 21 april 2004 @ 13:03:
Ik weet niet of dit topic wel juist is, maar toch.
Battlefield 2 komt er aan
[...]
[afbeelding] [afbeelding]
100 players tegelijk![]()
dat is echt ziek gewoon
[...]
Dat beloofd wat
BF 2 klinkt wel erg goed moet ik zeggen.
Wel vind ik de nieuwe wapens wat minder, dan wordt het weer zo DC achtig. Die oude ww2 sfeer spreekt me gewoon erg aan. Ook de veranderingen in de gameplay waarbij je bijvoorbeeld in rank moet klimmen om wapens te unlocken? Ik weet het nog niet.
Ragdoll physics en alles kunnen kapotschieten klinkt echter wel weer erg mooi. Evenals allerlei vershillend mappen, jungle dessert enz. ook tof.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Nieuwe engine met vette ww2 mod
http://pc.gamespy.com/pc/...2/507635p1.html?fromint=1
http://pc.ign.com/articles/507/507685p1.html?fromint=1
Bijvoorbeeld, of XWWII of BG42
Verwijderd
Wel 5 euro extra bijbetalen
Zojuist binnengekregen en er wat krijg ik te zien: BF1942 Deluxe Editie
R2R had ik nog niet
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Vandaag heeft Electronic Arts de titel Battlefield 2 officieel aangekondigd. Samen met deze aankondiging ontvingen we ook de eerste feiten over het spel. Zoals eerder bekend zal Battlefield 2 zich niet in het verleden afspelen zoals zijn voorgangers maar gewoon in het heden. Voor Battlefield 2 is een totaal nieuwe engine ontwikkeld.
Er zal uit drie partijen gekozen kunnen worden: de Verenigde Staten, China en een alliantie van verschillende landen in het Midden-Oosten. Het spel zal dertig verschillende voertuigen kennen, zoals tanks, boten en vliegtuigen. Er zullen meer dan honderd mensen op één server kunnen spelen. De gevechten zullen plaatsvinden in verschillende delen van de wereld. De omgevingen verschillen van kleine dorpjes tot bossen.
In tegenstelling tot zijn voorgangers zul je in Battlefield 2 ook als commandant spelen. Als commandant speel je Battlefield 2 als een strategie spel en zul je de spelers op het speelveld op verschillende manieren moeten helpen. Voor de spelers die gewoon als soldaat spelen is er ook het één en ander veranderd. Hoe beter je speelt, hoe hoger je komt in rang en hoe meer mogelijkheden je krijgt. Denk hierbij aan het gebruik maken van nieuwe wapens.
Net zoals veel spellen uit deze tijd zal ook Battlefield 2 gebruik gaan maken van een uitgebreid physics systeem. Deze nieuwe physics techniek moet er in Battlefield 2 voor zorgen dat alle soorten materiaal op juiste manier reageren op de omgeving. Zo zul je met een machinegeweer door hout heen kunnen schieten en met een tank muren kunnen vernietigen. Wanneer we Battlefield 2 in de winkels kunnen verwachten is nog niet bekend, een release in 2004 is echter uitgesloten. Electronic Arts heeft onderhand goede kwaliteit screenshots van Battlefield 2 vrijgegeven.
grappig
vind t meer bullshit maarja. vind t knap als ze een engine like crytek goed online krijgen. je moet veels te veel dingen rekening mee houden met de banbreedte. als je een muur kapot shiet dan moet ie dat naar iedereen sturen (red fraction anyone:?) dat haal je nevernooit voor ppl die nog adsl lite hebben oid. we zitten nu al aan de 9KB van bf. dan nog een betere engine mooiere levels en muren kunnen kapot
eerst zien voordat ik het geloof
[This space is for rent]
Ze moeten zo veel verwerken en laat staat het dataverkeer dat een 100ppl server trekt

no way dat dat screenshots zijnBor_de_Wollef schreef op 29 april 2004 @ 10:45:
Als dat screenshots zijn en geen renders zijn ze al erg ver.
denk gewoon ff mooie screens gemaakt met een progje om product aan te prijzen
[This space is for rent]
Dat is gewoon ingame met een highend machine!
Zie het probleem niet. Joint Operations laat in de demo alleen al 100 man toe, wat naar de 128 wordt uitgebreidt in de volledige versie. Uiteraard zullen speciale EA/Nvidia/weetikveelwelke servers die 150 man toelaten, en zal de huis-, tuin-, en keukenPC dat niet trekken. Ragdoll zegt me persoonlijk niets, weet alleen dat Joint Ops ze niet gebruikt.Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 13:33:
100 man in een server en dan ragdoll physics? vergt dat niet heel veel rekenkracht van de server???
ik bedoel dus: gaat dat niet Ontzettend laggen?
En ik hoop dat de makers van Forgotten Hope bezig gaan met een Mod voor BF2. Speel Forgotten Hope tot op de dag van vandaag nog steeds (terwijl ik DC en BF weinig tot niet speel).
*smiles & dreams :D*
Surfin' paradise!
Verwijderd
In een DC server, el alemein met 64 man. Binnen de korste keren had ik een score van 50 - 0
Als er af en toe enemy planes kwamen dan was er gelukkig een oplettende teammate die m'n scud repareerde en hij ze vervolgens neer schoot met z'n vlakbij gelegen anti-aircraft-installatie...
post morgen wel een screenshot als ik erachter kom hoe ik een .tga shot kan verbeteren (allemaal blokjes maar het is nog wel zichtbaar)