Yamada DVX-6600

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.153 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 12:33

Flame17

Captur EDC 130

Tringggg, gister deze player aangeschaft en was nogal huiverig voor dit soort spelers, had gehoord dat het niet zaligmakend is en niet alles zonder meer wordt afgespeeld.

Toch de stap genomen en ben tot nu toe niet ontevreden, al me avi's worden zonder meer afgespeeld en ook het srt bestandje wordt gezien, beeld lijkt me scherper dan me JVC speler, maar dat kan ook aan mij liggen.

Subs zijn soms wat vreemd en niet helemaal kompleet, maar ik las dat daar aan wordt gewerkt.

Kortom, ik heb er 129 euro voor betaald en het scheelt me nu dus aardig wat tijd en cd'tjes, hoef geen (s)vcd's meer te maken! :*)

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il Ljama
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-02-2023

Il Ljama

Spits ya in the face!

heb hem gisteren binnengekregen via Eijnstein (115 euro incl. bezorging).

Produceert de speler na lang gebruik veel warmte? Ik heb hem namelijk in een kast staan waar ik nog maar een speling van 1 cm heb met de bovenkant.

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106436

[quote]makje schreef op 25 mei 2004 @ 23:13:
Anoniem: 106436 schreef op 25 mei 2004 @ 22:37:
Ik lees net het volgende op de site met firmware updates van yamada:

[...]

hmmm, als we dit vertalen gaan dan komt er dit uit:
[...]
Hmmm, dat kan ook ja.

Ik dacht meer ies als dat ze helemaal geen support leveren voor de grote update :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91877

Heb hem nu zelf sinds enkele weken, speelt echt alles! Behalve .mov bestanden, dat vond ik wel jammer, maar verder top apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superjef
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-07 11:04
Even mailtje naar Yamada gestuurd, dit komt er uit:

Hi,

Is it 100% certain that there will be a new firmware upgrade for the yamada dvx 6600?
If yes -> when will it be brought out approximately?
And which features will it contain?

Thanks a lot,

Antwoord van yamada:

Yes it's certain,
how long it will take i cannot say because new features like OGG codec
are not done by us, MTK company is doing this adjustments and they
didn't give any date for release.(Which is also not possible to do, if
it's done and working they can do of course)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93339

DeWaanzin schreef op 29 maart 2004 @ 15:02:
Ik heb sinds een tijdje deze player ook, en heb het volgende probleem. Als ik een dvd (gecopyde of orgineel) wil afspelen, stotterd de film. Ik moet hem dan 3 a 4 x aan en uit zetten en dan speelt hij pas normaal. Daar baal ik dus behoorlijk van.
Iemand anders dit probleem ook?

:( :( :( ... Dat heb ik dus ook, wat een ongein! Het afspelen van 'echte' DVDs stottert, niet alleen het beeld, maar ook het geluid... da's dus mega-irritant als je je receiver een beetje opendraait... bluuuu..... toch maar weer een 'echte' speler kopen ook dan? |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 93339 op 26-05-2004 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:41
sjolmers schreef op 25 mei 2004 @ 20:13:
Ik denk dat het aan je DVD ligt, want ik heb nog nooit problemen gehad met de grote van de ondertitels. Probeer eens een ander DVD'tje.
Zover ik weet doet een DVD speler ook niets met de ondertitels. Het is een aparte stream waar de subtitles al op gerendered zijn. Het font is daarmee dus al door de producent vastgelegd.

Op één van de DVD's in de Highlander box zitten bijvoorbeeld ook hele slechte ondertitels. Daar doe je dan verder niets aan helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114902

Megamind schreef op 25 mei 2004 @ 22:05:
[...]

tja ik zou nooit met zoiets akkoord gaan... Misschien keer IA organiseren, en dan zelf die dingen gaan halen
haha is dit sarcasme, begrijp ik dit verkeerd?! of heb ik de vorige pagina's niet goe doorgenomen.
zo niet dan heb je vast nog niet gehoord van het fiasco van de IA yamada 6600.
mensen die ook gedupeerd zijn moeten zeker nog ff aanifte gaan doen bij de politie!

btw. ook ik heb die speler bij pleisirung-dinges gekocht, gister net het geld overgemaakt. eerdere ervaringen met dit bedrijf zijn wel goed hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113892

Anoniem: 93339 schreef op 26 mei 2004 @ 12:18:
[...]

:( :( :( ... Dat heb ik dus ook, wat een ongein! Het afspelen van 'echte' DVDs stottert, niet alleen het beeld, maar ook het geluid... da's dus mega-irritant als je je receiver een beetje opendraait... bluuuu..... toch maar weer een 'echte' speler kopen ook dan? |:(
Heb je je speler al ge-update met de Beta-firmware?
Toen ik 'm net had, speelde bij mij ook geen enkele dvd/divx film normaal af,
om de 8-10 sec stond het beeld en geluid heel even stil.
Na de firm-ware update deed ie pas normaal.
(mocht het niet lukken, dan kun je nog altijd de originele FW terug zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113892 schreef op 14 mei 2004 @ 19:22:
:) Voor de zekerheid toch maar de update geinstalleerd. Het werkt nu perfect.
Waarschijnlijk dat de originele FW toch niet helemaal goed geinstalleerd was.

Weet iemand of de macrovison beveilging uitgeschakeld kan worden?
Wegens mijn oude, maar perfecte Philips bak kan ik de Yamada niet rechstreeks aanluiten op de TV. Nu heb ik'm via de videorecorder doorgelust. Bij notabene een orginele koop dvd werkt ie dus niet goed vanwege de beveiliging.
Voor de geinteresseerden die hun Yamada niet rechstreeks op hun tv kunnen aansluiten: Ik heb een beetje rondgestruind op het internet, maar kon (nog) niets vinden om de macrovisionbeveiliging via de speler uit te schakelen. Ik vond via een Engelstalige forum site het bedrijf Sonel (www.sonel.com). Deze levert een "scart-to-scart-verloopkabel" die hardwarematig de macrivison signaal uitschakeld. Niet echt goedkoop, maar voor mij goed genoeg om niet meteen een nieuwe TV te hoeven aan te schaffen. Het voordeel is dat je de kabel voor andere hardware kunt gebruiken. (En mijn vriendin is ook blij dat zij van haar dvd's kan genieten voor de buis ipv 15" pc-monitor) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114879

ey ! ik had de yamada dvx 6600 gekocht + het 5.1 setje in een. En wat denk je is die subwoofer naar de kut, dus ik terug sturen, na een week vraag ik effe hoe lang het nog gaat duren !!! ja kan nog wel 3-5 weken duren :( gvd. Gelukkig heb ik mijn divx speler niet hoeven terug sturen toen. dat hadden ze overlegd, anders kon ik 6 weken lang geen divx/xvid kijken op mijn t.v :S

maar w8ten dus,, en wie kan mij vertellen waneer die ECHTE firmware komt want ik heb nu die beta versie maar dat sub gedoe zuigt, 't word elke keer ingekort enzo

en wie kan mij vertellen wat er in die echte firmware allemaal gaat zitten ??

:r En ik haat gistron met hun retour shit :r
T-1 (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Anoniem: 114879 schreef op 27 mei 2004 @ 16:01:
en wie kan mij vertellen wat er in die echte firmware allemaal gaat zitten ??

:r En ik haat gistron met hun retour shit :r
T-1 (8>
ff lezen? we praten al een paar pagina's over niks anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71962

Ik heb meer dan de helft van de pagina's doorgelezen en zit nog met een paar vraagjes.

Vraagjes omdat ik nu een Blokker Provision 3100 van 50 pleuri heb, zonder s-video poort en geen 5.1 enz enz. Vet ding hooor, voor dat geld, alleen jammer dat huidige versie WEL s-video schijnt te hebben. Speelt alles af, tot nu toe, behalve RW (zelfs Princo dvd-r, alles met nex2500a en Herrie's nieuwste firmware.

Goed beetje side info, vind ik zelf altijd relaxed om te lezen als je geinteresseerd bent in motivaties van mensen om nieuwe dingen zoals de Yamada 6600 aan te schaffen.......hoop dat jullie dit ook vinden.

Speelt de Yamada Windows Media Files af? (video vorm) WMA wel, dat lees ik keer op keer, maar iemand ervaring met WMV/ASF?

Hoe leest de Yamada 6600 DVD-+r met daarop 4,7 gb losse Mpg, divx en WMV...(volwassen inhoud :9~ varierend van 50 tot 700 MB filegrootte)? Kom je in een menuutje en laat ie alles zien wat leesbaar is?

Kan je FForwarden/ReWinden in Divx/Xvid films, gebrand op dvd-+r of cd-r?

En deze is @MOKUM:
Waar heb jij je Yamada aangeschaft, woon ook in Mokum namelijk? Misschien een adresje waarbij ik het internet (webwinkels en verzendkosten) kan overslaan? En makkelijk garantie kan claimen dus.

Bedankt manneh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 20:17
Hoe leest de Yamada 6600 DVD-+r met daarop 4,7 gb losse Mpg, divx en WMV...(volwassen inhoud varierend van 50 tot 700 MB filegrootte)? Kom je in een menuutje en laat ie alles zien wat leesbaar is?
Ja er komt een menuutje, en dan kan je kiezen wat je wilt afspelen
Kan je FForwarden/ReWinden in Divx/Xvid films, gebrand op dvd-+r of cd-r?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sploidy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-07 08:22
Hallo beste mensen.

Zijn er meer mensen waarbij de firmware niet werkt.

Heb de .iso met drie verschillende programma's gebrand (waaronder Nero Burning Rom 6)
Maar de speler geeft "Onbekende CD" aan.

En ik krijg de afspeel / af te spelen tijd niet weg door twee keer "display" te toetsen. :-(

Verder werkte alle avi's en niet vcd-mpg's :-) die ik probeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:28

XyS

0.o.O

waar is gmc en q-pel voor?

en hoe is het gesteld met die afstandsbediening?

[ Voor 50% gewijzigd door XyS op 27-05-2004 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

Anoniem: 71962 schreef op 27 mei 2004 @ 20:58:

En deze is @MOKUM:
Waar heb jij je Yamada aangeschaft, woon ook in Mokum namelijk? Misschien een adresje waarbij ik het internet (webwinkels en verzendkosten) kan overslaan? En makkelijk garantie kan claimen dus.

Bedankt manneh!
De Firma MyCom heeft hem, en ook nog in de aanbieding voor 129 euro, en ik geloof 2 a 3 zaken in Amsterdam.

Ding speelt bijk mij alles af, enige oude svcd's had hij problemen mee, maar dat was met de DVD speler van JVC ook en waarschijnlijk te snel gebrand of iets in die richting, waren mijn eerste zelfgemaakte svcd's.

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartNL
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-07 13:01
XyS schreef op 27 mei 2004 @ 23:41:
waar is gmc en q-pel voor?

en hoe is het gesteld met die afstandsbediening?
gmc en q-pel zijn meer geavanceerde opties die in nieuwere divx / xvid versies bij de codering gebruikt kunnen worden. Een video die met deze opties is gecodeerd kun je alleen afspelen op spelers die dit ondersteunen.

Afstandsbediening op zich is prima. De ontvangst cel in de speler zelf zit wat knullig waardoor je er relatief recht voor moet zitten. Zelf heb ik deze cel wat naar voren gebogen en reageert de afstandsbediening nu vergelijkbaar aan andere apparaten die op dezelfde plek staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80654

Dit is een oproepje. Al een tijdje probeer ik de firmware van de DVX6600 te doorgronden. Als steun heb ik een paar tools nodig. Daar ik zelf géén C kan schrijven deze vraag of iemand me kan helpen.
Iemand die C kent en tijd heeft om een paar programma's te schrijven.
In eerste instantie is het doel bepaalde mogelijkheden van de speler beter te begrijpen, daarna zien we wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nl/fo
BartNL schreef op 28 mei 2004 @ 18:51:
[...]

Afstandsbediening op zich is prima. De ontvangst cel in de speler zelf zit wat knullig waardoor je er relatief recht voor moet zitten. Zelf heb ik deze cel wat naar voren gebogen en reageert de afstandsbediening nu vergelijkbaar aan andere apparaten die op dezelfde plek staan.
Hoe heb je dat precies gedaan? Dat naar voren buigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil hem dit weekend gaan bestellen of halen bij Mycom, maar niet voor ik 1 ding zeker weet:

Speelt deze speler nou wel of niet WMV/ASF files? Ik zie dit namelijk nergens staan bij de Video-specs.

User: Westereen vertelt me 5 postjes terug wel dat er dus een menuutje komt waarin je kan kiezen welk bestand je wilt spelen, maar geen uitsluitsel of ie nou wel of niet WMV/ASF files aan kan.

Is het mogelijk dat als het niet kan, deze functie alsnog geimplenteerd zal worden in een nieuwe firmware, of houdt Microsoft dit tegen vanwege copyright op WMV/ASF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21648

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:50

makje

Professioneel prutser

Die speler is al vaker voorbij gekomen, oa. hier staat een review waar hij als minste van 5 uit de bus komt....

(De Encore DV2600 is trouwens precies dezelfde speler)

5900x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21648

In die review gaat het niet om de pro versie he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartNL
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-07 13:01
Anoniem: 106436 schreef op 29 mei 2004 @ 00:36:
nl/fo
[...]
Hoe heb je dat precies gedaan? Dat naar voren buigen?
het zilvergrijze glimmende frontje zit alleen geplakt. Bij de lade kun je er zo met je nagel achter en dan aan de rechterkant (van voren gezien) voorzichtig lostrekken. Er zit dan een 1cm rond gat met daar achter / in een "ding", de IR ontvanger. Die zit alleen aan de onderkant met de pootjes op de print en kun je dus naar voren buigen.

Natuurlijk wel voorzichtig doen maar de garantiezegel hoef je niet te verbreken op deze manier. Als je de speler trouwens zelf zou mollen bij deze actie lijkt het mij onlogisch om dan garantie te claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BartNL schreef op 29 mei 2004 @ 09:24:
[...]

het zilvergrijze glimmende frontje zit alleen geplakt. Bij de lade kun je er zo met je nagel achter en dan aan de rechterkant (van voren gezien) voorzichtig lostrekken. Er zit dan een 1cm rond gat met daar achter / in een "ding", de IR ontvanger. Die zit alleen aan de onderkant met de pootjes op de print en kun je dus naar voren buigen.

Natuurlijk wel voorzichtig doen maar de garantiezegel hoef je niet te verbreken op deze manier. Als je de speler trouwens zelf zou mollen bij deze actie lijkt het mij onlogisch om dan garantie te claimen.
Aha, dus niet met de ab kloten maar met de speler zelf. Hmm, vind dat wel een beetje lijp worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maf
  • Laatst online: 13-07 10:12

Maf

Kan je nou (met de nieuwe firmware) ook een cd met eerst de srt file inladen en dan de cd eruit en dan de filmcd? Anders moet ik heel wat cd's of gaan herfikken, of mn familie snel engels leren :P

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

Maf schreef op 30 mei 2004 @ 20:21:
Kan je nou (met de nieuwe firmware) ook een cd met eerst de srt file inladen en dan de cd eruit en dan de filmcd? Anders moet ik heel wat cd's of gaan herfikken, of mn familie snel engels leren :P
Dat zou mooi zijn, maar ik vrees voor het laatste! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Flame17 schreef op 30 mei 2004 @ 21:54:
[...]

Dat zou mooi zijn, maar ik vrees voor het laatste! 8)
Ik weet wel zeker.. net geprobeerd :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-07 00:36
Voordat ik overga tot aanschaf zou ik graag willen weten hoe het nu zit met de analoge uitgangen van de Yamada.

Ik ben al in het bezit van een US Blaster 5.1 set. Deze heeft 6 tulpingangen. Als ik deze rechtstreeks aansluit op de Yamada, geeft deze dan een goed dolby 5.1 surround? Moet hier nog een versterker tussen?

Dit is wat mijn handleiding zegt
- Ondersteuning DTS en THX signalen (ik begrijp dat voor DTS wel een aparte decoder nodig is?)
- Ondersteuning AC3

Maar als ik nou een MP3 afspeel, wordt dit dan ook weer in 6 kanalen uitgesplitst of hoor ik dan alleen iets uit de FL FR boxen? Is dit te omzeilen door een instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Jerome! schreef op 31 mei 2004 @ 11:36:

Maar als ik nou een MP3 afspeel, wordt dit dan ook weer in 6 kanalen uitgesplitst of hoor ik dan alleen iets uit de FL FR boxen? Is dit te omzeilen door een instelling?
wat wil je omzeilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Ik heb in het Yamada 6000 topic gelezen dat als je mp3 afspeelt (of een divx met mp3 ) en je de set op de analoge 5.1 uitgangen hebt zitten dat deze dan het stereo geluid alleen op de FL en FR afspeelt. Dat klinkt dus nergens naar.

Is dit bij de Yamada 6600 ook het geval? Zo ja, wat zijn de mogelijkheden om dit recht te trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
Mijn Yamada 6600 is aangesloten op een JvC Home-Cinema Set (5.1 dolby d, dts, etc.). Ik heb mijn Yamada 6600 aangesloten via een optische kabel. Als ik een mp3 afspeel dan kan ik op het display van de Home-Cinema set zien dat hij lpcm ontvangt, dat is dus gewoon stereo. Met de functies van onze Home-Cinema set mix ik het geluid wel up naar 5.1. Met xvid/divx films met ac3 word er dolby d doorgegeven, en met originele dvd'tjes dts of dolby d als dts niet aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Maar dan heb ik nog geen antwoord op mijn eerste vraag. Kan het rechtstreeks worden aangesloten op de tulppluggen? Wat is dan de geluidskwaliteit?

@ Westereen
Ik heb dus nog geen versterker... en mijn 5.1 set heeft geen optische ingang. Maar zal er over nadenken.

[ Voor 8% gewijzigd door Jerome! op 31-05-2004 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
@Jerome!

Via die tulp-pluggen is de geluidskwaliteit ook goed, ik merk nauwelijks verschil met de optische kabel. Je kan je speaker's rechtstreeks aansluiten op de tulp-ingangen, dan heb je volgens mij geen dts, maar wel dolby d (ac3). Ik weet niet of je US Blaster de mp3's upmixed naar 5.1, welke US Blaster heb je?

[ Voor 12% gewijzigd door Westereen op 31-05-2004 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
@ Westereen deze set http://www.sweexeurope.com/product.asp?pid=224
http://members.home.nl/ghg/us%20blaster.htm

Ik heb hiervoor niet in de US blaster topics geschreven omdat deze allemaal 2 jaar oud zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Jerome! op 31-05-2004 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
@Jerome!
Toch zie ik op die bovenste link staan:
-Supports DTS and THX signals
op die link van members.home.nl....... zie ik een plaatje van de achterkant, hier zie ik 6 tulp-ingangen, alleen kan niet goed lezen wat erbij staat. Heb je misschien een digitale coaxiale ingang (ziet er het zelfde uit als een gewone tulp-ingang).

Wat ik je wel met zeker-heid kan zegen je krijgt in ieder geval dolby d als je deze set aansluit op de Yamada 6600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
IK wist al zeker dat er geen coaxiale ingang inzat maar toch bedankt. De tulpen zijn allemaal gewoon rood/wit niet het oranje coaxiaal.

Belangrijkste voor mij was om zeker te zijn dat Ac3 rechtstreeks zou werken. En die mp3 downmix, tjsa dat zien we dan snel genoeg. Anders maar doorsparen voor een versterker.

Nogmaals bedankt!

[ Voor 13% gewijzigd door Jerome! op 31-05-2004 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
Ja, als je hem koopt dan weet je het snel genoeg.
Je krijgt in iedergeval Ac3 (dat is dolby d) rechstreekt aan het werk.

Veel succes!

p.s. laat je ff weten als je hem koopt, dat het werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114314

ondertiteling yamada 6600.

TIP:

Ik ontdekte gisteravond bij het bekijken van een avi met srt. het volgende.......
Na ongeveer 20 min. viel de ondertiteling weer eens weg.
Wanneer je dan de film iets terugspoeld met beeld ( 2x of 4x.) en hem dan weer op play zet, dan neemt ie de ondertiteling vanaf het moment dat ie wegviel, weer mee. Handig toch zolang er nog geen firmware is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jerome! schreef op 31 mei 2004 @ 11:36:
Voordat ik overga tot aanschaf zou ik graag willen weten hoe het nu zit met de analoge uitgangen van de Yamada.

Ik ben al in het bezit van een US Blaster 5.1 set. Deze heeft 6 tulpingangen. Als ik deze rechtstreeks aansluit op de Yamada, geeft deze dan een goed dolby 5.1 surround? Moet hier nog een versterker tussen?

Dit is wat mijn handleiding zegt
- Ondersteuning DTS en THX signalen (ik begrijp dat voor DTS wel een aparte decoder nodig is?)
- Ondersteuning AC3

Ik heb toevallig ook een US Blaster 5.1 set (Bose kloon). De analoog uitgangen van de Yamada heb ik rechtstreeks aangesloten op de analoog ingangen. Je hoeft geen versterker of decoder tussen te zetten, want de Yamada decodeert de dolby signalen via de analoog uitgang en de US blaster heeft een ingebouwde versterker.

In geval van MP3, komt het geluid uit FL & FR, omdat het normaal om stereo geluid gaat. Je kan het up-mixen naar 5.1, dan heb je wel een receiver nodig die dat ondersteund. Bijv. pro logic II of Neo dts 6.
(divx films met ac3-5.1 werkt wel via alle kanalen, magnifiek!)

In de handleiding staat dat de US Blaster DTS ondersteund. Dit is flauwekul, want het gaat om decodering van signalen en dat kan de US Blaster niet. Deze set is niet slecht, maar ik vraag me ook af of je het verschil tussen Dolby Digital en DTS kan horen op een set van EUR 100-200. Tenzij je DVD's hebt die alleen DTS geluid heeft, zou je kunnen overwegen om een decoder aan te schaffen. Ikzelf zit er over na te denken om de Creative DDTS-100 aan te schaffen. Reden voor mij is dat je er meerdere bronnen kunt aansluiten + dat ik kan genieten van surround geluid van de TV en Video. Dit scheelt een aparte surround receiver/ versterker, totdat ik genoeg gespaard heb voor een echt Home Cinema apparatuur. Hij is ook goed getest.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 113892 op 01-06-2004 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Anoniem: 113892 schreef op 01 juni 2004 @ 21:21:
[...]

In geval van MP3, komt het geluid uit FL & FR, omdat het normaal om stereo geluid gaat. Je kan het up-mixen naar 5.1, dan heb je wel een receiver nodig die dat ondersteund. Bijv. pro logic II of Neo dts 6.
(divx films met ac3-5.1 werkt wel via alle kanalen, magnifiek!)

Ikzelf zit er over na te denken om de Creative DDTS-100 aan te schaffen. Reden voor mij is dat je er meerdere bronnen kunt aansluiten + dat ik kan genieten van surround geluid van de TV en Video. Dit scheelt een aparte surround receiver/ versterker, totdat ik genoeg gespaard heb voor een echt Home Cinema apparatuur. Hij is ook goed getest.
Over dat MP3 gebeuren waren wij al bang voor.. ik heb net al een mailtje gestuurd naar verschillende bedrijven wat zij vragen voor de DDTS100, aangezien hij niet rijkelijk is vertegenwoordigd in de pricewatch. Dit ding lijkt mij ideaal... voor tv video en dvd speler. Maar goed, dit gaat anders te veel off-topic worden.
Bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115371

Ik heb een probleempje, als ik een dvd afspeel dan is het geluid een stuk zachter dan wanneer ik een divx of xvid afspeel?, en het lijkt of hij bij afspelen van dvd's
een slechter beeld dan normaal geeft. Heeft iemand dit probleem gehad?

zou het aan de 2de beta firmware kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115371

ik heb net op een forum gelezen dan als je de rgb op UIT zet dat dan het beeld beter wordt en via de s-video aansluiting zou het helemaal beter moeten zijn.

Iemand hier ervaring mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:29

styno

Koffie? Hmmm, ja, lekkerrr

Anoniem: 115371 schreef op 02 juni 2004 @ 10:40:
ik heb net op een forum gelezen dan als je de rgb op UIT zet dat dan het beeld beter wordt en via de s-video aansluiting zou het helemaal beter moeten zijn.

Iemand hier ervaring mee??
Dat zou wel interessant zijn want, ik heb gister de speler gekocht, een DVD via s-video afgespeeld waarbij alle witte vlakken en lijnen trillen en zitten vol met rode en blauwe vlekken. Ook het setup menu van de speler trilt en het kiezen van mp's gaat lastig door het vage trillerige beeld en regenboog effecten. Is dit normaal voor s-video?

Originele versie nummers:
05.00.02.08
0B.00.00.02

Na upgrade:
05.00.03.05
0B.00.00.02

[ Voor 10% gewijzigd door styno op 03-06-2004 18:28 ]

Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109280

Anoniem: 114314 schreef op 01 juni 2004 @ 11:26:
Wanneer je dan de film iets terugspoelt met beeld ( 2x of 4x.) en hem dan weer op play zet, dan neemt ie de ondertiteling vanaf het moment dat ie wegviel, weer mee. Handig toch zolang er nog geen firmware is.
dit heb ik ook ervaren, bij verschillende films met verschillende problemen werkt het (fout in de film waar bv windows media player op vastslaat, of fout in de afsluiting van de tijdsindicatie van de sub)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64746

Flame17 schreef op 28 mei 2004 @ 07:35:
[...]

De Firma MyCom heeft hem, en ook nog in de aanbieding voor 129 euro, en ik geloof 2 a 3 zaken in Amsterdam.

Ding speelt bijk mij alles af, enige oude svcd's had hij problemen mee, maar dat was met de DVD speler van JVC ook en waarschijnlijk te snel gebrand of iets in die richting, waren mijn eerste zelfgemaakte svcd's.
wat is je adres je mag mijn bonnetje wel hebben stuur ik m!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

Anoniem: 64746 schreef op 02 juni 2004 @ 23:51:
[...]

wat is je adres je mag mijn bonnetje wel hebben stuur ik m!
Verklaar u nader? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64746

moet gaan maffen ll-]_
was een reply op blowhoofd die zijn yamada op geblowed heeft en een kassa bon nodig heeft van een mycom winkel in amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64144

miss stomme vraag maar ik vind het niet in de SP dus here we go: hoe update je de firmware? heb die bin op cd gebrand maar hij zegt onbekende cd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64144 schreef op 03 juni 2004 @ 17:53:
miss stomme vraag maar ik vind het niet in de SP dus here we go: hoe update je de firmware? heb die bin op cd gebrand maar hij zegt onbekende cd :?
ok dit is opgelost.

maar ik heb nu de nieuwe firmware en nog zie ik geen subtitels :? (heb dezelfde naam gegeven aan zowel de srt als aan de avi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
Anoniem: 64144 schreef op 03 juni 2004 @ 17:53:
Je moet de .iso branden ipv de .bin die in de .iso zit.
Hier vind je de upgrade instructies: Klik! (staat ook wel in de startpost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zoals ik al zei, het is opgelost :) maar toch bedankt.
maar nu zit ik nog steeds met dat subtitle prob, ik zie geen subtitels ookal heb ik de avi en de srt gelijke namen gegeven en gewoon naast elkaar gezet op de cd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84954

Anoniem: 64144 schreef op 03 juni 2004 @ 19:35:
maar nu zit ik nog steeds met dat subtitle prob, ik zie geen subtitels ookal heb ik de avi en de srt gelijke namen gegeven en gewoon naast elkaar gezet op de cd
moet je eerst niet de ondertitel selecteren met de angel knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
Anoniem: 64144 schreef op 03 juni 2004 @ 19:35:
Ja, graag gedaan. Zoals je ziet zit er 2 minuten verschil tussen beide berichten, 'k was dus iets te langzaam ;) met Typen etc.

Weet je wel heeeeeeel zeker dat ze dezelfde naam hebben? Dat had ik namelijk met 1 serie van Band of Brother's de .avi had de naam Band of...... en de .srt had de naam Band Of....... & dat werkte helaas niet op de speler
Anoniem: 84954 schreef op 03 juni 2004 @ 19:41:
[...]

moet je eerst niet de ondertitel selecteren met de angel knop?
Niet nodig de speler accepteert de subs meteen als je op "afspelen" drukt.

Iemand enig idee wanneer we nou een betere firmware kunnen verwachten met support voor qpel etc.?

[ Voor 38% gewijzigd door Westereen op 04-06-2004 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maf
  • Laatst online: 13-07 10:12

Maf

Er is een nieuwe inkoopactie voor de Yamada 6600:

http://www.inkoopacties.net/ia/d18hk8yy

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
Maf schreef op 04 juni 2004 @ 12:43:

Ook al ziet deze inkoop actie er erg betrouwbaar uit. Maar het mag eigenlijk niet op got omdat het in het verleden een aantal keer goed mis is gegaan, net zoals de laatste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64746 schreef op 02 juni 2004 @ 23:55:
moet gaan maffen ll-]_
was een reply op blowhoofd die zijn yamada op geblowed heeft en een kassa bon nodig heeft van een mycom winkel in amsterdam
LOL ik weet van niks, heb ik een bon nodig? Dat zei ik niet :)

Als iemand daarentegen een bonnetje van Mycom heeft om mijn pc3200 corsair terug te brengen, dan hou ik me wel aanbevolen.... beloninkje is geboden :Y)

genoeg offtopic, ik denk dat je je vergist met dat bonnetje MOKUM, ik heb nog niet eens een 6600 aangeschaft.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superjef
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-07 11:04
Vandaag speler aangekregen, maar heb een vraag:
op de doos staat bij de inhoud:

video-cable
audio-cable (2)

In de doos zitten er wel 2 kabeltjes (2 audiokabels??) maar hoe zit het met de videokabel??

Nog mensen die dit hebben? Of begrijp ik het niet goed...
Had zelf al wel een scart kabel, dus maakt eigenlijk niet zoveel uit...

En hoe kan ik er voor zorgen dat bij afbeeldingen er geen slideshow komt?
Als ik bijvoorbeeld het hoesje van een CD wil bekijken dan verspringt dat telkens... Of kan ik de tijd van de slideovergangen instellen?

P.S.: inkoopactie heeft niet echt veel zin, heb mijne via yamada besteld vanuit duitsland en heb in totaal 95eur betaald...

[ Voor 27% gewijzigd door Superjef op 04-06-2004 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Westereen schreef op 03 juni 2004 @ 19:49:
[...]

Ja, graag gedaan. Zoals je ziet zit er 2 minuten verschil tussen beide berichten, 'k was dus iets te langzaam ;) met Typen etc.

Weet je wel heeeeeeel zeker dat ze dezelfde naam hebben? Dat had ik namelijk met 1 serie van Band of Brother's de .avi had de naam Band of...... en de .srt had de naam Band Of....... & dat werkte helaas niet op de speler
ja ze hebben zeker dezelfde naam ( ctrl+c ctrl+v ;) ) en gewoon de ene .avi achter gezet en de andere .srt (omdat ik mijn extensies op laten zien heb ingesteld in windows) maar ze werken dus niet. De film waarmee ik geprobeerd heb is trouwens Van Helsing The London Assignment DVDRIP XVID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
@Superjef:
Lekker onduidelijk ben je. In mijn doos zat 1 videokabel (1 geel gekleurde s-videokabel) & 1 audiokabel (zo'n tulp kabel rood&wit).
Wat betreft die automatische slide-show, je moet gewoon ff wat omknoeien met de "display" & de "menu" knop, tenminste dat werkte bij mij (voor die paar keer dat ik er foto's op heb bekeken)

@stofke15:
Hoeveel teken's hebben de beide file namen? (mag geloof ik max 46 teken's bevatten). Probeer ander's een's te renamen naar film.avi & film.srt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

36 tekens als ik me niet vergis.
ik heb hem wel gewoon gebrand op de default ISO CD setting in nero, moet ik hem misschien op Video CD formaat zetten om te branden? Normaal toch niet he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
@sfotke15:
Nee dat hoeft niet, een gewone normale "bestand's cd" in Nero is goed. Heb je al geprobeerd op deze manier, de film ff rename naar film.avi en de ondertiteling naar film.srt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb ondertussen "timeline" gebrand met subs en die werkt perfect :) zal gewoon aan de subs zelf liggen dan ofzo bij die ene film :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

Anoniem: 64144 schreef op 04 juni 2004 @ 19:17:
ik heb ondertussen "timeline" gebrand met subs en die werkt perfect :) zal gewoon aan de subs zelf liggen dan ofzo bij die ene film :)
Heb je wel de subs gesynchroniseerd met de film en dit eerst uitgetest met WMP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114808

Maf schreef op 04 juni 2004 @ 12:43:

Beetje duur vind je niet, worden per stuk op ebay aangeboden voor 84,90 euro + verzendkosten (per 5 stuks vorige week 20 euro verzendkosten)
gisteren via e-bay DVX6600 aan 57 euro nieuw gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101381

Anoniem: 114808 schreef op 05 juni 2004 @ 09:41:
[...]

Beetje duur vind je niet, worden per stuk op ebay aangeboden voor 84,90 euro + verzendkosten (per 5 stuks vorige week 20 euro verzendkosten)
gisteren via e-bay DVX6600 aan 57 euro nieuw gekocht
dan heb je echt geluk gehad want de meeste daar liggen boven de 50 euro en ze komen vooral uit Engeland en komt dan ook nog eens 33 pond verzendkosten bij dus zo goedkoop is het verder helemaal niet daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102319

Anoniem: 101381 schreef op 05 juni 2004 @ 10:16:
[...]

dan heb je echt geluk gehad want de meeste daar liggen boven de 50 euro en ze komen vooral uit Engeland en komt dan ook nog eens 33 pond verzendkosten bij dus zo goedkoop is het verder helemaal niet daar...

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 102319 op 06-06-2004 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102319

Anoniem: 114808 schreef op 25 mei 2004 @ 22:03:
[...]

ik heb er zelf 5 besteld bij deze firma en betaald 10 mei 04, belofte gekregen op 12 mei dat ze zo snel mogelijk gingen opgestuurd woren nu 25/5/04 nog steeds niets en geen antwoord op é-mails
Hoe is het met je aankoop? Normaal gezien zouden deze spelers bij u al zijn. Ben je tevreden over de handelswijze van deze Duitse winkel en zijn de spelers optimaal?
Sorry voor zoveel vragen en alvast bedankt voor antwoord. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102319 schreef op 06 juni 2004 @ 11:22:
[...]

Hoe is het met je aankoop? Normaal gezien zouden deze spelers bij u al zijn. Ben je tevreden over de handelswijze van deze Duitse winkel en zijn de spelers optimaal?
Sorry voor zoveel vragen en alvast bedankt voor antwoord. ;)
inderdaad, de dvd's zijn geleverd met abx. de firma heeft zich bij mij verontschuldigd dat ik zo lang moest wachten, ze waren de zending vergeten. Ondertussen zijn ze aangekomen. Hun stock is echter totaal uitgeput en voorlopig worden er kennelijk geen nieuwe aangekocht. De laatste aan 57 euro heb ik ook bij preisleistung gekocht;

Heb in Duitsland nog een bieding lopen voor 5 stuks tegelijk, laat je iets weten of ik de bieding win, kan er dan wel ene komen halen

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 114808 op 06-06-2004 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101381 schreef op 05 juni 2004 @ 10:16:
[...]

aangekocht in duitsland -- verzendingskosten stuk 15 euro = totaal 73 euro.
als je er echter meerdere tegelijk besteld wordt voor elke speler extra slechts 2 euro verzendingskosten aangerekend. zodoende kwam het per 5 stuks op 20 euro bij een vorige aankoop. uitgerekend per stuk met verzending 79.10 euro bij vorige aankoop

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 114808 op 06-06-2004 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115729

Ik heb deze speler nu ook :)

Heb hem nog niet echt getest, maar al wel een (klein) probleempje ontdekt

De Yamada reageert op mijn afstandbediening van mijn Receiver (pioneer vsx-d2011). Zeer Irritant, iemand hier een oplossing voor ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Anoniem: 115729 schreef op 06 juni 2004 @ 15:43:
Ik heb deze speler nu ook :)

Heb hem nog niet echt getest, maar al wel een (klein) probleempje ontdekt

De Yamada reageert op mijn afstandbediening van mijn Receiver (pioneer vsx-d2011). Zeer Irritant, iemand hier een oplossing voor ??
Dit is pas 16x voorbij gekomen en nee er is geen oplossing voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik gebruik normaal altijd lege dvd's van EMTEC maar nu heb ik die bijgeleverde Philips DVD gebruikt om een filmje op te zetten en mijn yamada weigert die af te spelen, op de pc speelt hij perfect en op de dvd speler (magnum) beneden speelt hij ook probleemloos. Als ik hem in de yamada duw komt er wel op na het laden "DVD-Video" maar dan blijft hij gewoon op het yamada-scherm staan... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115729

Megamind schreef op 06 juni 2004 @ 15:55:
[...]

Dit is pas 16x voorbij gekomen en nee er is geen oplossing voor
Sorry, maar had niet echt zin om 30 pagina's door te bladeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stofke, probeer het nog eens nadat je yamada helemaal uit is geweest, bij mij had hij dit bij de divxen van een paar films, eerst laadde hij tot in het menu, daarna niet meer het menu in en toen uit en aan gezet en toen draaide het probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb ik ookal 1 keer voorgehad met een divx, hielp toen maar nu helpt het nix, blijft de dvd weigeren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb m net binnen. werkt tot nu toe perfect!
alleen ik heb bij de ondertitelingen van divx een raar grijzige achtergrond.
ben ik de enige of is dit normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gjgoot, dit is normaal (en de bedoeling, zo is het ook nog te lezen als je witte dingen op de achtergrond hebt, zoals in austin powers 3 ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vieze
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-11-2021
Nu ik dan toch eindelijk geregistreerd heb (dankzij het Apple Talk forum) dan toch ook hier maar even gedag gezegd: Daaaag!

Ik heb m'n DVX-6600 nu een dikke twee maanden en ik heb nog steeds geen spijt van de aanschaf (niet voor dat geld nee). Jammer dat die firmware wat duurt, maar alles bijeen ben ik er erg blij mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mylar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-07 16:44
(jarig!)
Anoniem: 113892 schreef op 26 mei 2004 @ 23:50:
[...]

Voor de geinteresseerden die hun Yamada niet rechstreeks op hun tv kunnen aansluiten: Ik heb een beetje rondgestruind op het internet, maar kon (nog) niets vinden om de macrovisionbeveiliging via de speler uit te schakelen. Ik vond via een Engelstalige forum site het bedrijf Sonel (www.sonel.com). Deze levert een "scart-to-scart-verloopkabel" die hardwarematig de macrivison signaal uitschakeld. Niet echt goedkoop, maar voor mij goed genoeg om niet meteen een nieuwe TV te hoeven aan te schaffen. Het voordeel is dat je de kabel voor andere hardware kunt gebruiken. (En mijn vriendin is ook blij dat zij van haar dvd's kan genieten voor de buis ipv 15" pc-monitor) _/-\o_
Euh ik denk dat je niet echt weet wat macrovision echt doet, lees hiervoor http://electronics.howstuffworks.com/question313.htm er maar eens op na. Macrovision heeft dus enkel effect bij het opnemen en afspelen van een videocasette waarvan de bron met Macrovision is beveiligd!
Het doorlinken langs een vcr moet dus perfect mogelijk zijn, dus je zal het probleem ergens anders moeten gaan zoeken. Er bestaan trouwens gewoon een soort van "switch boxen" om meerdere scarts op een andere scart aan te sluiten (wat je probleem dus zou oplossen).

[ Voor 3% gewijzigd door mylar op 07-06-2004 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mylar schreef op 07 juni 2004 @ 23:35:
[...]

Euh ik denk dat je niet echt weet wat macrovision echt doet, lees hiervoor http://electronics.howstuffworks.com/question313.htm er maar eens op na. Macrovision heeft dus enkel effect bij het opnemen en afspelen van een videocasette waarvan de bron met Macrovision is beveiligd!
Het doorlinken langs een vcr moet dus perfect mogelijk zijn, dus je zal het probleem ergens anders moeten gaan zoeken. Er bestaan trouwens gewoon een soort van "switch boxen" om meerdere scarts op een andere scart aan te sluiten (wat je probleem dus zou oplossen).
Op zich heb je gelijk. Alleen in mijn geval heeft mijn tv geen scart/video aansluiting. Ik moet de Yamada doorlinken via mijn VCR en daarna via coax naar mijn Tv. Vooral het laatste gaat denk ik ten koste van het videosignaal en treedt er ruis op als ik dvd's afspeel met Macrovision beveiliging. Ik heb de kabel inmiddels thuis en het werkt uitstekend.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 113892 op 08-06-2004 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mylar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-07 16:44
(jarig!)
owk sorry dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb weer een divx "Life of Brian" van monthy python die de ondertitels niet wil afspelen en op de pc wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
@stofke15
Je hebt nog al wat problemen met de ondertiteling. Is de ondertiteling .sub of .srt of iets anders, als de ondertiteling .sub was en je hebt die ge-renamed naar .srt werkt het NIET. Het ondertitelings formaat .sub heeft een andere indeling dan .srt. Op de ondertiteling us met wordpad of klabblok en zet hier us een stukje van de ondertiteling neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het zijn iig allemaal srt's die ik gebruik hoor :?
en tot hiertoe werkt 1/3 films met ondertiteling en de andere 2 werken niet die ik heb geprobeerd

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 64144 op 09-06-2004 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115986

Hallo allemaal!

Ik moet zeggen jullie hebben mijn intresse in de Yamada DVX-6600 vergroot. Ik woon in Amstelveen en ik vroeg mij af of iemand van jullie misschien een winkel weet (offline) in de buurt van Amsterdam/Amstelveen? Zo nee, een winkel ergens anders in NL? Alvast bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

Anoniem: 115986 schreef op 09 juni 2004 @ 19:26:
Hallo allemaal!

Ik moet zeggen jullie hebben mijn intresse in de Yamada DVX-6600 vergroot. Ik woon in Amstelveen en ik vroeg mij af of iemand van jullie misschien een winkel weet (offline) in de buurt van Amsterdam/Amstelveen? Zo nee, een winkel ergens anders in NL? Alvast bedankt! _/-\o_
MyCom gevestigd in Amsterdam en Haarlem en Hoofddorp............eventueel ook Online.

Neen heb geen aandeel in deze firma, is gewoon in de buurt die ik zo kan opnoemen, ben zelf uit die omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb vandaag 2x de Yamada 6600 binnengekregen voor 207 euro, vooruitgepostbankiert, anders was het €213.50. Bij de Duitse firma www.dvdrtoko.com die in Nederland vermoedelijk een soort distributiekantoortje heeft, wat mij genoeg vertrouwen ..... maandag besteld om 17 uur, vanochtend 11 uur (woe) bezorgd!

Eerste indruk: Waarom zit dat beschermfolie zo hard vastgelijmd in het laatje?! |:( 8)7 Het is al zo dun en dan nog moeten zoveel kracht moeten uitoefenen om dat folie eraf te krijgen?!
Vlak hiervoor dacht ik nog: Hij is mooi! Ik zie mezelf in het frontje :7 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb de dvdspeler een tijdje gebruikt zonder dat ik het folie eraf had gehaald, ik had heel niet gezien dat daar nog folie zat (ik las het wel maar kon het folie zelf niet vinden :P)

toen ik de folie eraf trok tilde ik eerst mijn dvdspeler op aan het laatje, daarna ben ik maar wat voorzichtiger te werk gegaan...

alles doet het nog, heb laatste tijd ook weinig last meer van subs die het af laten weten, die die ik met subtitletool bewerk (geweldig programma, mijn dank aan de persoon die het hier noemde :) ) doen het tot nu toe allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool_zero
  • Laatst online: 25-10-2022
Met die subtitletool bedoel je submagic? (zie download op http://www.sapewouda.cjb.net/ ) Want er zijn er namelijk twee tools genoemd op het forum, maar submagic komt het meest overeen met wat je zegt en ziet er inderdaad wel handig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee, ik bedoel die die ook echt "SubtitleTool.exe" heet, van Tomas Zavodny :)

khep net submagic bekeken, die is vast ook heel goed ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 109280 op 10-06-2004 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Anoniem: 109280 schreef op 10 juni 2004 @ 11:24:
ik heb de dvdspeler een tijdje gebruikt zonder dat ik het folie eraf had gehaald, ik had heel niet gezien dat daar nog folie zat (ik las het wel maar kon het folie zelf niet vinden :P)

toen ik de folie eraf trok tilde ik eerst mijn dvdspeler op aan het laatje, daarna ben ik maar wat voorzichtiger te werk gegaan...

alles doet het nog, heb laatste tijd ook weinig last meer van subs die het af laten weten, die die ik met subtitletool bewerk (geweldig programma, mijn dank aan de persoon die het hier noemde :) ) doen het tot nu toe allemaal.
Waar zit dat folie dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je het laatje opent, dan zie je het zo op je afkomen. Dwz het zit op de bovenkant van het laatje, op de 2 cm grijs plastic, voordat dat overloopt in de doorzichtig plastic dischouder. Zeg maar het gebied waar je dvd inligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Anoniem: 71962 schreef op 10 juni 2004 @ 17:28:
Als je het laatje opent, dan zie je het zo op je afkomen. Dwz het zit op de bovenkant van het laatje, op de 2 cm grijs plastic, voordat dat overloopt in de doorzichtig plastic dischouder. Zeg maar het gebied waar je dvd inligt.
waarom moet dat eraf dan (behalve omdat het erop staat :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is een goede vraag O-) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Hmm idd ik heb fijn dat stripje eraf gepulkt (die stikker alleen dus) aan het begin van de lade, maar behalve dat hij meer glimt is het best wel een doelloze stikker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno
  • Laatst online: 14:29

styno

Koffie? Hmmm, ja, lekkerrr

Megamind schreef op 10 juni 2004 @ 17:32:
[...]

waarom moet dat eraf dan (behalve omdat het erop staat :P )
Dat dacht ik ook en ik heb het folietje laten zitten -> werkt prima zo :)

Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb deze speler nu net een week.
ik ben nog geen problemen tegengekomen.
alleen wil ik even weten hoe ik de dts aan het wekr krijg.
ik heb aleen deze speler en verder nix (ja ik heb hem ook nog met het bijgeleverde kabeltje op het videokanaal van de stereotoren aangesloten), kan ik dan wel dts krijgen?!
en wat is het nu van subtitle tool voor dat verdwijn probleen. een srt sub is toch gewoon een srt sub.??
alvast bedankt!

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 114902 op 12-06-2004 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46521

Folie? Niets gezien :P
'k wacht nog steeds op de nieuwe firmware. Tot nu toe van de 10 films ofzo nog maar 2 gehad waarbij de ondertiteling wegviel na een poosje. Wel soms dat de ondertiteling niet meer helemaal klopt met de film en ook wegvallende delen en tekens. Maar over 't algemeen ben ik erg tevreden.
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.