nou, ik heb er bij divx'en ook wel last van hoor het is bij meer dan drie regels enzo. maar ik las pas nog op een ander forum dat deze problemen ook met de phillips spelers waren dus technisch is het vrij nieuw en moeilijk om subs af te draaien net zo snel als op een pc? misschien dat het daarom niet in het eerste firmware zat ?
ik wil yamada niet afkraken oid. alleen de mensen die gaan klagen op de kwaliteit van een vrij onbekend en niet al te "duur" merk weten ook best wel dat ze er niet teveel van moeten verwachten..
je kan niet voor een paar cent op de eerste rang zitten
ik schaam me dood als ik weer een divx moet afdraaien voor de famillie en er dan weer bij moet zeggen dat het nog niet op te lossen is. ik sluit daarom nog maar even me pc aan op me 2,4ghz zendertje
ik wil yamada niet afkraken oid. alleen de mensen die gaan klagen op de kwaliteit van een vrij onbekend en niet al te "duur" merk weten ook best wel dat ze er niet teveel van moeten verwachten..
je kan niet voor een paar cent op de eerste rang zitten
ik schaam me dood als ik weer een divx moet afdraaien voor de famillie en er dan weer bij moet zeggen dat het nog niet op te lossen is. ik sluit daarom nog maar even me pc aan op me 2,4ghz zendertje
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2004 17:58 ]