Yamada DVX-6600

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.207 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 09:14
xabre16v schreef op 24 april 2004 @ 18:27:
Ik vind het er niet uitzien die grijze balken, ik heb net de upgrade gedaan.
Tja, maar het is al lang beter dan de ondertitels die je in de bioscoop krijgt te zien. Gisteren ook weer: Kill Bill 2 met hele stukken waar je gewoon niets van de subtitles kon zien omdat ze geen zwarte randjes hadden. Alleen wit...

Maar ik denk dat het een kleine moeite is om het grijze blok te verwijderen. De vraag is of ze er tijd in willen steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eborn schreef op 24 april 2004 @ 20:25:
[...]
Tja, maar het is al lang beter dan de ondertitels die je in de bioscoop krijgt te zien. Gisteren ook weer: Kill Bill 2 met hele stukken waar je gewoon niets van de subtitles kon zien omdat ze geen zwarte randjes hadden. Alleen wit...

Maar ik denk dat het een kleine moeite is om het grijze blok te verwijderen. De vraag is of ze er tijd in willen steken.
En misschien wil anders hier wel ergens er tijd aan besteden die er verstand van heeft :X Al lijkt me dat redelijk moeilijk zonder de sopurce codes etc B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De echte puzzelaar pakt de ISO file uit en haalt die door dis-assmblers heen. Tenzij iemand de specificaties van de chip weet te vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Weet iemand of er ook ooit nog een firmware komt met fatsoenlijke QPel en GMC ondersteuning erin? Dit staat wel mooi groot in de specs van het apparaat maar ja.. na dit debakel met deze teleurstellende ondertitels heb ik er eerlijk gezegd niet zoveel vertrouwen meer in. Ook die rare strepen in ondertitels van orginele DVD's moet echt opgelost worden. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als dit de zolang verwachte upgrade is ....amaai :(
ik volg dit hier al meer als 'n maand...zojuist de upgrade gedaan en dat is ronduit "telleurstellend"...
maar goed dat ik de meeste xvid's naar dvd omzet en kzal dat nog 'n tijdje blijven doen vrees ik....
afgekapte zinnen, ondertitels die achter 'n tijdje gewoon wegblijven...treurig
en dan ook nog het haperend beeld bij de laatste xvid releases....jawadde

soit, maar goed dat ik 'n klein beetje engels verta, zodat ik de subs nie persee nodig heb... >:)
ik vraag mij af hoe die mannen bij yamada zo'n firmware durven vrijgeven... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 06:21

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Topicstarter
w00ha, als jij beweert dat je deze topic gevolgd hebt voor meer dan een maand dan heb je dat niet goed gedaan... B)

Waarom? Omdat het al bekend was dat ze geen firmware uit zouden brengen die niet goed werkt, alleen ze hebben zo veel mails gehad over subtitel ondersteuning van daar dat ze deze firmware tijdelijk uitgebracht hebben, zonder wat aan te doen want dit is de eerste firmware die door Mediatek uitgebracht is en Yamada heeft hier niets aan gedaan.

En als je voor de gein naar Yamada site gaat zie je dat deze firmware niet eens gerealesed is. Een directe link voor je
Bovendien komt iemand van Yamada zaterdag ochtend een firmware posten om hun klanten tevreden te houden, hij had het ook maandag kunnen doen.

Oh welkom op tweakers btw ;)

SuperAars, sinds je hier langer post zou je moeten weten dat er een nieuwe firmware uit komt met verbeteringen, dit is alleen maar tijdelijk iets :)

Voor iedereen,
We kunnen met ze alle Yamada schuld geven, maar daar ligt het niet aan want als Mediatek beweert dat ze een firmware uitbrengen met wat verbeteringen en het werkt helemaal niet dan ligt het niet aan Yamada maar Mediatek.
Ik zou zeggen wees blij dat je een Yamada gekocht heb en niet een andere merk met Mediatek chipset, want bij een andere krijg je echt niet het support wat je bij Yamada krijg, wanneer je ook een mail stuurt met vragen je krijg heel snel een antwoord op.

Enige fout van Yamada is vertrouwen van Mediatek en een datum geven wanneer de firmware zou uitkomen, ze hadden dat nooit moeten doen.

No flames here, ik wou alleen de waarheid naar voren brengen.
Om eerlijk te zijn vind ik ook klote hoe het allemaal gaat, maar ik ben vol in overtuiging dat Yamada hier weinig aan kan doen, misschien alleen mediatek onder druk zetten maar daar houd het mee op.

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reptile-X schreef op 25 april 2004 @ 02:14:
w00ha, als jij beweert dat je deze topic gevolgd hebt voor meer dan een maand dan heb je dat niet goed gedaan... B)

Waarom? Omdat het al bekend was dat ze geen firmware uit zouden brengen die niet goed werkt, alleen ze hebben zo veel mails gehad over subtitel ondersteuning van daar dat ze deze firmware tijdelijk uitgebracht hebben, zonder wat aan te doen want dit is de eerste firmware die door Mediatek uitgebracht is en Yamada heeft hier niets aan gedaan.
er is dus nog 'n beetje hoop.... :+
en idd, misschien heb ik de laatste pagina's niet goed gelezen....
ik zag dat er op 1 dag zoveel postings waren bijgekomen dat ik 'n vermoeden had dat het om de firmware release ging...
en idd vreemd genoeg stond er niks op hun site....
dus, reptile je hebt gedeeltelijk gelijk... _/-\o_

wat ik wel niet goed begrijp is, als thomas zegt dat ze geen slechte firmware willen uitbrengen, waarom dan deze..?
thomas zei ergens : het ziet er al goed uit, maar...etc
dit trekt in feite toch op niks....waarom niet de firmware waar ze op het ogenblik al mee bezig waren...? zou die niet beter zijn..? en ondertussen krijgen ze wat feedback over evt bugs...
geen enkele firmware/software is 100% op punt, der komen altijd verbeteringen...
ik veronderstel/hoop dus dat de firmware waar ze aan werken 'n stuk beter is...
siot, ze hadden dit zoethoudertje imo nooit mogen vrijgeven...dan wacht ik liever nog 'n maand... 8)
ondertussen converteer ik divx gewoon verder naar mpeg2/dvd...np

gr, edmond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoewel yamada (thomas) geen directe invloed heeft op de uitgebrachte firmware,
kan je wel vaststellen dat dit geen goede zaak is.
Heb het apparaat nu zo'n 7 weken in mijn bezit & ondertiteling is nog steeds een probleem.
Denk dat ze uberhaupt geen nieuw model in de markt moeten zetten indien men geen goede firmware heeft die tenminste de meest noodzakelijke dingen ondersteunt.
Ook de irritante (niet) samenwerking met ander ab's is een behoorlijk negatief punt.
Apparaat heeft prima specificaties (op papier), is zeker niet duur te noemen, maar op dit ogenblik niet de aankoop waard.
Vrees dat ze met dit model niet echt op veel waardering kunnen rekenen.
Maar ik reken erop dat ze de problemen boven water kunnen krijgen en dat ze gaan bouwen aan een goede reputatie
Yamada : succes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Heb een ontzettend irritant punt gevonden:
Wanneer ik op de afstandsbediening van mijn pioneer setje de knop voor het volume indruk, gaat de Yamada 4 nummers verder bij mp3 en CD....

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet een van julllie of de yamada 6600 ook marcovision vrij :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Bij mij kappen die ondertitels er trouwens ook spontaan mee na 10 minuten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xabre16v schreef op 25 april 2004 @ 21:17:
Bij mij kappen die ondertitels er trouwens ook spontaan mee na 10 minuten? :?
hier bij het spoelen of overschakelen naar 2e track heb vanmiddag een divX film gekeken maar dat de subs werden afgekapt was de grootste ergenis
en ook dat alle é 's werden weergegeven als _

dus woorden als Oké

zagen er uit als Ok_
:/

ik hoop dat hier nog naar gekeken word of dat er nog meer technisch mogelijk is qua firmware aanpassen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2004 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pluppie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09-2021
This is in English so that Thomas can read this too.

First of all, thank you for this beta release.
Most of us really appreciate it, no matter what anybody says, it gives an additional value to the dvdplayer. Maybe the subtitles aren't bugfree, but most of the subs are read-able.
I think that you made a good move with this, we can give you comment about bugs (makes it easier for you to test it), and we can maybe tell you what we think is really possitive and less possitive (the glass is always half full ;-) )
I'm very happy with this beta firmware and most of the people here are too.

Next time maybe add the words temporary or beta to the firmware name, so that you really pronounce that it's not a final release.

These are my remarks of this firmware:

White subtitles with gray box: GREAT solution. Better than completely white subs, and definately better than the yellow subs. White subs with a black border would be better, but this is a second best solution. If the black border is too difficult, keep this solution. It's perfect readable, even in a white frame.

Dutch language addition at settings: you thought about the belgians and the dutch people :*) Is there also a possibility to add the dutch language to the settings for dvd playback, so that dutch dvd subs are immediately selected?

Longer subs are not shown completely. Sometimes the first subtitle line continues at the second line, sometimes it cuts it off after a certain number of words.

Letters with an accent and umlaut, like é ä, ü è etc... are not shown. In stead it just gives a _

Some movies ony show subtitles for a couple of minutes, and just stop showing up. Maybe a fault in the subtitle file, maybe that there are certain incompatibilities between srt files?

For the rest, thank you for the beta version, and keep up the good work.

[ Voor 7% gewijzigd door Pluppie op 25-04-2004 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Topicstarter
Pluppie schreef op 25 april 2004 @ 22:39:
Is there also a possibility to add the dutch language to the settings for dvd playback, so that dutch dvd subs are immediately selected?
Pluppie, read the start topic ;)
.DVD menu, gesproken taal, ondertiteling Code voor Nederlands = 7876
I got this code from Thomas himself, but if you like to use another language you can download a list from start topic.

Om in Nederlands verder te gaan, is het jullie opgevallen dat beeld kwaliteit beter is geworden? Of ben ik aan hallucineren, want ik heb paar oude films getest die ik eerder getest had om te zien hoe het gaat met ondertiteling en het ziet er allemaal scherper uit lijk me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Ja, dat viel mij ook op, betere beeldkwaliteit :) ook lijkt het erop alsof het geluid nu harder is, ik heb de speler via SCART aangesloten en hij was eerst veel zachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou dan is er ieder geval wel iets goeds gekomen van de firmware upgrade ;)

trouwens.. over de beeldkwaliteit gesproken.. hoe goed is dat? want op pc bekijk i khet altijd via Divxplayer met hardware gebruiken op volluit dus beste kwaliteit.. en dat is dan ook ECHT mooi.. maar in bijv BSPlayer/andere players is het weer lelijker.. dus hoe mooi is het?

*edit:

der is zeker niemand zo gek die hem met een svideo out ofzow op de video-in van zijn kaart doet en er een HQ screen van maakt :P?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2004 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er trouwens niets mis met het afspelen van gewone dvd's? Normale ondertitels (die puntjes al verholpen met deze firmware btw?), geen vastlopers, netjes beeld etc? 'k zit een beetje te twijfelen over het kopen van deze speler eigenlijk. 'k wil graag divx-support, maar gewone dvd's moet hij natuurlijk ook perfect kunnen afspelen, dat is nog steeds het belangrijkste. En de meningen verschillen toch wel heb ik gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de beeldkwaliteit van deze player is stukken beter als van mijn vorige dvd players...en dat valt je meteen op
ik heb het hier over players die meer als het dubbele gekost hebben...
ook de tracking of error correction, of hoe je het wilt noemen is zeer goed.... ;)
mijn slechste dvd+rw data schijven spelen perfect op dit toestel en je mixed gewoon divx met mpeg2 door mekaar....
ik capture veel analoog video en dat hoef je niet meer te authoren, maar gewoon branden als data...speelt gewoon perfect

anyway, deze player heeft 'n enorm potentieel en alleen de firmware kan 'm nog een 10 + + geven....
hopelijk komt het in orde met de subs en zoniet als dvd/svcd player is ie keigoed en z'n prijs dik waard....

gr, edmond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het afspelen op zich is niet veel mis (misschien de strepen bij de ondertiteling bij een normale DVD.
Beeldkwaliteit is ook keurig.
Maar ik heb deze speler puur voor MPEG4 gekocht, met ondertiteling etc. etc.
En daar mist helaas (nog ) het 1 en ander aan.
Dus op zich een prima speler, maar voor mij persoonlijk nog niet datgene waarvoor ik juist deze heb gekocht.
En wat tevens voor mij toch wel een hekel punt is de inteferentie met andere afstands bedieningen, in het gebruik legt dat behoorlijk wat beperkingen op, dit zal ongetwijfeld ook samenhangen met de eventuele andere ab's die men in bezit heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben de firmware beta versie nu ook op de supportsite van Yamada/Umax gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Topicstarter
Ik heb het in startpost verwerkt.

Dus als iemand nieuwe firmware nog niet heeft, ga a.u.b. naar startpost voor de link.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.ozen4/yamada6600/spacer.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Reptile-X :
nogmaals : hoe goed is de beeldkwaliteit? want als ik bijvoorbeeld het op pc afspeel is het in Divxplayer het allermooist .. want als ik het in mediaplayer/bsplayer/etc doe heb ik meer artifacts/minder scherpte hoe zit het op de tv? is de kwaliteit te vergelijken met de kwaliteit van de Divxplayer? (ik zet ook alles op maximaal met hardware benuttiging in instellingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Topicstarter
Het verschilt per XviD en DivX, maar om een voorbeeld te geven, had ik gisteren een film met Xvid codec en beeld was bijna niet uit elkaar te halen met een originele DVD, maar zoals ik al zei het verschilt per film.

Het is i.i.g. beter dan SVCD je kan het eigenlijk niet met een computer programma vergelijken en het is absolut niet blokkerig of wat dan ook, mits als het met minder bitrates encoded is, dan is het zelfs op de PC niet te volgen door blokjes terwijl Yamada best wel goed beeld geeft (het is slecht maar goed te volgen als je vergelijk met een PC/programma)

Het is wel moelijk uit te leggen, want ieders smaak verschilt. :)

[ Voor 1% gewijzigd door Reptile-X op 27-04-2004 14:36 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

a ok :) thnx voor het snelle antwoord :D het is in ieder geval ok ;) en met bitrates ligt het wel goed :) ik ben namelijk nu addicted to 2cd xvid/divx :) (ben nu ook Matrix aan encoded 1.4 Gb dus zit wel goed :) want ik had nog een Matrix divx liggen en dat was 3.11 + 1 cd en hij was niet echt scherp dus heb me eigen dvd maar ff geript ;))

*grmbl.. nu me pioneer dv-454 zien weg te krijgen voor genoeg geld, wil niet lukken :( + me pa moet eens die Nec-2500a halen :( )

*edit :
whaaaaaa ik word gek.. zijn er hier mensen die goed bekend zijn met encoden? ik heb nu al 2 keer Matrix ge-encode.. met DVDx en met Auto Gordian Knot en steeds bij de "lobby" scene waar Neo door de poort gaat en zijn jas open doet bij die bewaker.. herhalen 2 stukjes zich en ik weet niet wat ik er aan kan doen :S (je ziet hem 2 keer zijn jas open doen en 2 keer die bewaker van "holy shit!")

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm net in huis en meteen de firmware upgrade uitgevoerd en ik moet zeggen dat ik tot nu toe behoorlijk tevreden ben. De .avi-films die ik probeerde werkten, inclusief ondertitels. Alleen .ogm en .mkv pakt ie niet, maar wie weet worden deze nog niet zo vaak voorkomende open source-containers later nog ondersteund. Al met al lang geen slecht apparaat voor een leuke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pluppie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09-2021
Zouden ze aan het werken zijn aan de 'nieuwe' problemen?
Zoals het wegvallen van de ondertitels en het afbreken van bepaalde zinnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
en B-frames en QPel en GMC :z

ik wacht nog steeds :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja Effe een vraagje tussen door .. wanneer denken jullie dat we de EChte Firmware update kunnen verwachten... :) ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-08 23:46
Misschien kan iemand ff mailen.................
Ik hoop toch wel dat ze deze firmware blijven doorontwikkelen, dat ze er niet mee stoppen zoals "Philips" doet bij de divx-speler's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop dat bij de volgende firmware update de srt files zelf kan selecteren. en niet als bij de beta firmware update de namen van de .srt file en de .avi file gelijk moeten zijn :( maar ja tot dusver ben ik tevreden met me Yamada DVX-6600 :+ en hoop net als westereen en andere van jullie dat ze deze firmware blijven doorontwikkelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat ze nog wel een stukje support geven omdat er voor de 6000 enzo ook een nieuwe versie kwam?

verder zag ik dat ze ook een backup online hebben gezet van de oude firmware.

bij de versie van mei staat: This is a "stop-gap" release that fixes some issues and introduces some new features. A further update will appear sometime in the future.

en de backup:

This is the original firmware revision that the 6600 is shipped with -it is intended only for people who have updated to the latest beta release and are not happy with it

bron: http://www.my-yamada.co.u...&d_op=viewdownload&cid=11

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Westereen schreef op 30 april 2004 @ 17:31:
Misschien kan iemand ff mailen.................
Ik hoop toch wel dat ze deze firmware blijven doorontwikkelen, dat ze er niet mee stoppen zoals "Philips" doet bij de divx-speler's
Ik denk dat ze eerder bij ESS gestopt zijn want de firmware van de yamada 6000 is ook gestopt op 19-12, hopelijk dat ze bij MediaTek niet stoppen want anders kunnen we van yamada 6600 ook niets meer verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het niet een idee voor hun zijn om het open source te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of dat mag , of er technieken in verwerkt zijn die niet open source mogen zijn... daar heb je zometeen ook nog mogelijk problemen dan mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 17:23:
Naja Effe een vraagje tussen door .. wanneer denken jullie dat we de EChte Firmware update kunnen verwachten... :) ??
^^^^^^^
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Hier kan niemand wat over zeggen en dat moet ook niet gedaan worden want zoals al eerder te zien was klopt van de data nooit iets :z

De tijd zal het leren ;) B)

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit het trouwens met RCE protected dvd's, zijn die gewoon af te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de Setup van de speler staat in pagina [.. PAG. ALG. INST. ..] de optie "TEKST SLUITEN".
Wat houdt deze optie in?
Kan ik deze optie vertalen als "Commentaar" of beter als "Ondertiteling" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké ik heb het dus gedaan ! vond dat blauwe stripje zo stil zonder lichtjes :)

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/jj.bleeker/got/dvx6600led/blauwww.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/jj.bleeker/got/dvx6600led/IM000701.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/jj.bleeker/got/dvx6600led/IM000703.JPG

sorry voor de brakke pics

live ziet het er mooier uit :Y)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 16:37:
hoe zit het trouwens met RCE protected dvd's, zijn die gewoon af te spelen?
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de spelers zijn Regionfree toch dus maakt dit niets uit welke dvds je erin doet ?

RCE FAQ : http://www.regionfreedvd.net/rce-faq.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 22:20:
Oké ik heb het dus gedaan ! vond dat blauwe stripje zo stil zonder lichtjes :)

*knip*

sorry voor de brakke pics

live ziet het er mooier uit :Y)
Graag ff een handleiding hoe men dit gedaan heeft. Errug vet hôr _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 23:04:
[...]

Graag ff een handleiding hoe men dit gedaan heeft. Errug vet hôr _/-\o_
euhm men neme 3 led's a 3,2volt 30ma /st, parralel op eilandjes print gesoldeerd printje smal uitgezaagt [ 0 0 0 ] weerstand van 22 ohm aan de plus,. de plus en min gaan naar de voeding daar staat +5 en Gnd - hierop zijn ze aangesloten..

verder heb ik het printje met leds een beetje liniar op het plasticje gelijmt met Montage Kit :)

verder moet je wel een beetje handy zijn!

het enige minpuntje is dat de led's aanblijven als de speler met de ab is uitgeschakeld en echt uit zijn bij de powerknop !

ik heb geen volle multimeter meer dus kon dit niet echt goed meten
maar in mijn geval geen ramp aangezien ik dan mijn tv niet hoef te switchen omdat mn televisie niet automatisch op bijv Ned.1 springt terwijl ik mijn tv aanzet als de speler in zn stand-bye staat iemand nog een tip daarvoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Speelt ie ook dvd-r's af die gebrand zijn met lite-on dvd-brander.. 411s ofzo..

veel dvd-spelers spelen die dvd's namelijk niet af.... voornamelijk oudere en elcheapo (hiteker) modellen.... net zoals de oudere xboxen :(

enne... ik heb een tijd geleden allerlei divx-jes, mpeg1, xvids op dvd's gebrand....
niet onderverdeeld in verschillende mappen, maar allemaal gewoon bijelkaar...
kan ik die ook nog afspelen hierop?

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is misschien een hele domme vraag, maar het is ook laat: ik wil graag dvd's afspelen met bijvoorbeeld 10 afleveringen van een serie. Dit zijn echter meestal mpeg filmpjes. Hoe staat het hiermee, is dit mogelijk? Kan ik dan ook door jpegs erbij te voegen menu's maken e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cableguy434
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10-2023
Verkeerde forum maar probeer eens dvd lab pro.
http://www.mediachance.com/dvdlab/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:40
heeft iemand al 'amateur' fotos gemaakt of al gevonden op internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
MaStar schreef op 07 mei 2004 @ 12:30:
heeft iemand al 'amateur' fotos gemaakt of al gevonden op internet?
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eastman schreef op 06 mei 2004 @ 19:53:
Speelt ie ook dvd-r's af die gebrand zijn met lite-on dvd-brander.. 411s ofzo..

veel dvd-spelers spelen die dvd's namelijk niet af.... voornamelijk oudere en elcheapo (hiteker) modellen.... net zoals de oudere xboxen :(

enne... ik heb een tijd geleden allerlei divx-jes, mpeg1, xvids op dvd's gebrand....
niet onderverdeeld in verschillende mappen, maar allemaal gewoon bijelkaar...
kan ik die ook nog afspelen hierop?
Maakt niet uit hoe je het spul op dvd/cd zet gewoon de file kiezen en afspelen maar. Ik brand meestal op princo dvd-r "cheap stuff" en daar heeft ie geen problemen mee. (mijn oude elcheapo hiteker dvd speler deed dat trouwens ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
gewoon fotos van de Yamada DVX-6600 door een 'amateur' gemaakt op goede kwaliteit. (niet zoals hierboven) met de digitale camera. Dus niet van die fabrieksplaatjes....

[ Voor 15% gewijzigd door MaStar op 07-05-2004 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
45 x 450 x 250 mm (Opgegeven door Yamada)
50 x 430 x 250 mm (ware grootte)

is dit hoogte x lengte x diepte (naar achteren)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaStar schreef op 07 mei 2004 @ 17:49:
45 x 450 x 250 mm (Opgegeven door Yamada)
50 x 430 x 250 mm (ware grootte)

is dit hoogte x lengte x diepte (naar achteren)?
jah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
kutzooi het kastje waar ik hem in wil zetten is maar 38 breedt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 13:24:
[...]

Maakt niet uit hoe je het spul op dvd/cd zet gewoon de file kiezen en afspelen maar. Ik brand meestal op princo dvd-r "cheap stuff" en daar heeft ie geen problemen mee. (mijn oude elcheapo hiteker dvd speler deed dat trouwens ook).
Met welke brander brand jij je dvd's?

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eastman schreef op 07 mei 2004 @ 19:33:
[...]

Met welke brander brand jij je dvd's?
Kep een pioneer 105 (deze kan alleen dvd-r aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menuutje iets verfraaid :D

[afbeelding]

Sorry plaatje is slecht, maar gaat om het idee.

Wat "TEKST SLUITEN" betekend is me nog steeds een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 22:49:

[afbeelding]

kan je ook eens wat fotos maken van dat spelertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind

[afbeelding]

Ondertiteling aan of uit? Ben je soms een nederlandse firmware upgrade aan het maken?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers

sjolmers

[afbeelding]

Jij hebt de NIEUWE BETA firmware geinstalleerd? Ik heb deze namelijk ook geinstalleerd, alleen toont mijn DVD-speler niet 16:9 maar staat er bij dat menuutje wide.
opmerkelijk! :|

[ Voor 9% gewijzigd door sjolmers op 08-05-2004 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien is het handig om gewoon de versie van de firmware erbij te zetten...

is maar een ideetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een manier gevonden om teksten in de firmware aan te passsen :*)

In de afbeelding hieronder heb ik 'WIDE" vervangen door "16:9" , "TEKS SLUITEN" door "Ondertiteling" enzv enzv.
Soort verfraaien van de setup teksten dus.

Teksten kan ik veranderen qua inhoud, niet qua lengte.
Het aanpassen is niet super eenvoudig, veel handwerk.

Als basis heb ik de beta firmware genomen, maar de methode is toepasbaar op alle versies.

[Verfraaide setup]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 14:21:
Heb een manier gevonden om teksten in de firmware aan te passsen :*)

In de afbeelding hieronder heb ik 'WIDE" vervangen door "16:9" , "TEKS SLUITEN" door "Ondertiteling" enzv enzv.
Soort verfraaien van de setup teksten dus.

Teksten kan ik veranderen qua inhoud, niet qua lengte.
Het aanpassen is niet super eenvoudig, veel handwerk.

Als basis heb ik de beta firmware genomen, maar de methode is toepasbaar op alle versies.

[Verfraaide setup]
kan je ook wat fotos maken van dat spelertje zelf? want echte 'amateur' fotos zijn er nog niet....(heb ik nergens op dit forum gezien), alleen hele kleintjes in het donker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers

sjolmers

ik heb de firmware 'gelezen', en zie allemaal dingen die erin staan die niet selectable zijn, zoals Bass, Gain Bass, treble, Karaoke, instellingen voor equlizer enz enz.
Is er iemand handig met dit soort dingen en zou er iemand een manier weten om dit te enabelen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-edit-
mag niet :o

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-edit-

bericht ff weggehaald ;)

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superjef
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 17:58
Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 15:22:
voor wie een yamada wilt kopen, er is nu een inkoopactie , waar je hem voor 70 euro kunt kopen :9
Maar nadat je bestelling geplaatst is, moet je het bedrag overdragen... Welke zekerheid heb je dan dat je definitief het toestel krijgt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dat is de reden dat hier niks over inkoopacties gezegd mag worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
Ik zie hier nu foto's van een Nederlandse yamada, hoe heb je dat gedaan? Misschien kun je de firmware hier ook ff posten?
Als je de tekst kan veranderen, dan is er vast ook wel iemand die witte subs met zwarte randen eromheen kan maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:45

Bergie

Lekker belangrijk...

Westereen schreef op 08 mei 2004 @ 16:36:
Ik zie hier nu foto's van een Nederlandse yamada, hoe heb je dat gedaan? Misschien kun je de firmware hier ook ff posten?
Als je de tekst kan veranderen, dan is er vast ook wel iemand die witte subs met zwarte randen eromheen kan maken....
denk dat dat toch een tikkeltje lastiger gaat worden. Ik heb net even met een hex-editor in de .ROM file gekeken en je kan de strings er zo uitzoeken en veranderen. Heb je misschien alleen nog een probleem met een eventuele crc check bij het updaten. Maar daar is blijkbaar iets op gevonden.

Het veranderen van de kleuren van subs en er ook nog een randje omheen doen lijkt me nagenoeg onmogelijk te realiseren zonder de beschikking over de source te hebben.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
Hmmm, kan iemand ff de source regelen :P. Ik heb overigens ff met yamada gemaild:
Well, good idea, but it also takes some time and testing and this is not worth it, we better concentrate on the important things.
(Some like if blue, some yellow, we cannot do anything for anybody)

am Freitag, 30. April 2004 um 17:20 schrieben Sie:

SW> Hmmm, wy don't you bring out 2 firmware's so the costumers can
SW> choose between them, I think they would appreciate it much

[ Voor 6% gewijzigd door Westereen op 08-05-2004 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Kheb nog ff een vraagje

Kan ik er ook mp3s mee afspelen die ik op een dvd heb gebrand?

weet iemand of het mogelijk is om verschillende sessies op dvd's te branden?
net zoals op cd-rom zegmaar.. dan hoef je hem niet in 1 keer vol te branden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onlangs de Yamada 6600 dvd speler gekocht.
Speler doet het perfect echter een vreemd probleem.

Als ik vooruit/achteruit ga spoelen met mijn afstands bediening en ik druk dan weer op play dan bevriest het beeld gewoon (nee het is niet de pause ;) ).
Echter ga ik vouruit/achteruit spoelen op de dvd speler zelf en druk dan vervolgens op play dan doet deze het wel :S

Iemand hier ook problemen mee ?

--------------------------------------------------------------------------------------

mmmm heb het al gevonden voor mijn probleem.
In plaats van op play te drukken moet ik op Enter drukken :/
Beetje vaag.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
je kant met dit spelertje wel gebrande dvd's afspelen? En heeft iemand goede zelfgemaakte fotos van dit spelertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil zelf een DVD speler aan gaan schaffen...

Het gaat mij vooral om de .avi files die ze kunnen afspelen

Ik zit alleen te twijfelen tussen de:

- Philips DVD737 DVD/DivX-speler
topic Philips DVD737

- Yamaha DVX-6600
topic Yamada DVX-6600

Ik hoor over beide spelers voordelen en nadelen en wil toch zeker zijn dat ik een grandioos apparaatje op de kop tik
Kan iemand mij duidelijkheid geven over welke ik het beste kan nemen ??

Er is nu namelijk een inkoopactie gaande waar de Yamada DVX-6600 voor 70 euro te koop is.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2004 13:50 . Reden: linkje weghalen wegens problemen topicmaker :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Topicstarter
MaStar schreef op 09 mei 2004 @ 11:48:
je kant met dit spelertje wel gebrande dvd's afspelen? En heeft iemand goede zelfgemaakte fotos van dit spelertje?
Helaas heb ik een camera die zeer slechte foto's maakt, dus ik kan niet voor je betekenen in dat opzicht.

Maar, je kan met deze speler DVD-R, DVD+R, DVD-RW en DVD+RW afspelen zoals in start topic staat, als je toevallig niet weet dit zijn allemaal formaten wat je zelf moet branden, ook multi sessie word ondersteund trouwens.

heArtbeAt,

Eerst: je mag geen links naar zulke inkoop acties meer posten op GOT, omdat het paar keer goed fout ging in verleden.

Tussen Yamada en Philips moet je de keuze zelf maken.
Zover ik weet is Philips slecht in verder ontwikkeling van hun apparaten, dus je zal geen firmware upgrades zien, dat denk ik ten minste.

Yamada heeft inderdaad paar problemen, maar die zijn niet erg groot en kunnen opgelost worden, bovendien beloven ze bij Yamada GMC en QuarterPixel ondersteuning met MPEG4 wat dus absoluut niet mogelijk is met Philips.

Ik zou zegen leg de specs van deze spelers naast elkaar en lees hier en daar paar reviews dan kom je wel uit.

Maar ik denk dat lezen niet jouw sterke punt is want anders had je gezien dat hierboven al verteld was over niet posten van inkoop acties.

Voor iedereen die nieuw is in deze topic: Lees eens de start post, meeste vragen zijn al beantwoord.

[ Voor 2% gewijzigd door Reptile-X op 10-05-2004 01:49 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Reptile-X schreef op 10 mei 2004 @ 01:47:

Yamada heeft inderdaad paar problemen, maar die zijn niet erg groot en kunnen opgelost worden, bovendien beloven ze bij Yamada GMC en QuarterPixel ondersteuning met MPEG4 wat dus absoluut niet mogelijk is met Philips.
de Philips 720SA heeft wel GMC en QuarterPixel ondersteuning.
zie Philips DVP630/632/720SA DVD-spelers met Divx ondersteuning

[ Voor 3% gewijzigd door j-w op 10-05-2004 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Hij heeft het over de 737 dude :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al kunnen verklaren waarom de ondertiteling steeds na een tijdje wegvalt bij het bekijken van een divx film? Als ik een film aanzet dan gaat het eerst een tijdje goed, maar na verloop van tijd valt de ondertiteling weg. Het is niet steeds op hetzelfde punt, dus ik denk dat we fouten in de .srt file wel kunnen uitsluiten. Voor de goede orde, ik spoel niet vooruit of achteruit, gewoon afspelen en dan valt de ondertiteling na een tijdje (10-15 min) uit.

Weet iemand hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Topicstarter
xabre16v schreef op 10 mei 2004 @ 08:50:
Hij heeft het over de 737 dude :z
ehehe :)
Alweer iemand die niet goed B)

EDIT: Ok ik had een ding mis ze hebben bij Philips 5 mei een nieuwe firmware uitgebracht
Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 09:16:
Heeft iemand al kunnen verklaren waarom de ondertiteling steeds na een tijdje wegvalt bij het bekijken van een divx film? Als ik een film aanzet dan gaat het eerst een tijdje goed, maar na verloop van tijd valt de ondertiteling weg. Het is niet steeds op hetzelfde punt, dus ik denk dat we fouten in de .srt file wel kunnen uitsluiten. Voor de goede orde, ik spoel niet vooruit of achteruit, gewoon afspelen en dan valt de ondertiteling na een tijdje (10-15 min) uit.

Weet iemand hoe dit komt?
Bij mij komt het echt door foute .srt files ik heb het zelf vastgesteld met testen (bijvoorbeeld een derde lijn toevoegen of een foute tijd in zetten)
Ik had het zelf nog niet meegemaakt dus ik heb paar verkloot om te zien wat er gebeurd.

[ Voor 5% gewijzigd door Reptile-X op 10-05-2004 10:04 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reptile-X schreef op 10 mei 2004 @ 09:54:

Bij mij komt het echt door foute .srt files ik heb het zelf vastgesteld met testen (bijvoorbeeld een derde lijn toevoegen of een foute tijd in zetten)
Ik had het zelf nog niet meegemaakt dus ik heb paar verkloot om te zien wat er gebeurd.
Ik heb .srt file bekeken, maar zie aan de regels waar het mis gaat zo op het oog niets vreemds. Gewoon twee regels, tijd notatie is volgens mij ok. De .srt werkt verder ook prima op mijn PC. Het gaat trouwens bij meerdere films mis. Is er een programmaatje waarmee ik de .srt verder zou kunnen checken?

Maar nogmaals, het wegvallen gebeurt niet steeds op hetzelfde punt in de film. Ik denk dat er iets anders aan de hand is.

Jammer, want verder ben ik zeer goed te spreken over het beeld (RGB via SCART) en geluid (AC-3 via optische kabel naar Pioneer versterker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 10:06:
[...]
Is er een programmaatje waarmee ik de .srt verder zou kunnen checken?
Subtitle Workshop

Na installeren en laden van srt file [Greedschap] ---> [Informatie en Fouten]
Je kan tevens met deze programma andere ondertitel files om zetten naar srt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reptile-X schreef op 10 mei 2004 @ 10:14:
[...]

Subtitle Workshop

Na installeren en laden van srt file [Greedschap] ---> [Informatie en Fouten]
Je kan tevens met deze programma andere ondertitel files om zetten naar srt
Thanks voor de info. Ik ga het vanavond proberen. Ik laat nog weten of dit de problemen oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

Reptile-X schreef op 10 mei 2004 @ 09:54:
[...]

ehehe :)
Alweer iemand die niet goed B)
Ik had wel degelijk door dat je het misschien alleen over de 737 had. Maar je post suggereert dat geen enkele Philips speler QPC ondersteuning heeft...Je schreef: "met Philips is dit niet mogelijk". Om de verwarring weg te nemen heb ik daarom aangegeven dat er wel degelijk Philips spelers zijn die QPC ondersteuen.

[ Voor 3% gewijzigd door j-w op 10-05-2004 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Topicstarter
We kunnen hier leuk gesprek over houden, maar ik had over die Philips wat ter sprake kwam, en niet over alles wat Philips maakt.
En daarboven heb jij je post gewijzigd net voor dat je laatste post geschreven heb ;)

Ik had inderdaad 737 achter Philips moeten zetten, en als jij ook had geschreven dat Philips 737 geen ondersteuning heb voor GMC en QP en die andere modellen wat je genoemd heb wel, dan was deze gesprek niet eens begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

Reptile-X schreef op 10 mei 2004 @ 11:17:
We kunnen hier leuk gesprek over houden, maar ik had over die Philips wat ter sprake kwam, en niet over alles wat Philips maakt.
En daarboven heb jij je post gewijzigd net voor dat je laatste post geschreven heb ;)

Ik had inderdaad 737 achter Philips moeten zetten, en als jij ook had geschreven dat Philips 737 geen ondersteuning heb voor GMC en QP en die andere modellen wat je genoemd heb wel, dan was deze gesprek niet eens begonnen :)
:) :) :) NFI. Ik probeerde alleen verwarring te voorkomen. :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Hier nog ff ter verduidelijking. Hier kost dit spelertje nog maar 63 Euries

--->> http://www.inkoopactie.net/ia/72n3mcy8 (Geen spam, maar gewoon handig als mensen dit spelertje willen aanschaffen, want hij is echt goedkoop)

[ Voor 3% gewijzigd door MaStar op 10-05-2004 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
MaStar schreef op 10 mei 2004 @ 20:43:
Hier nog ff ter verduidelijking. Hier kost dit spelertje nog maar [b]63 Euries[b/]

--->> http://www.inkoopactie.net/ia/72n3mcy8 (Geen spam, maar gewoon handig als mensen dit spelertje willen aanschaffen, want hij is echt goedkoop)
k vind t maar flauw want heb er het dubbele voor betaald :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonder vervelend te willen zijn............
Duurt wel errug lang met die firmware update, heb de speler nu zo'n 10 weken in mijn bezit, en voor zover als ik overal kan lezen is er voorlopig nog geen goede firmware op komst.
Dat de .srt files fouten zou bevatten geloof ik zelf niet, elke andere speler (PC weliswaar) vreet ze allemaal wel.
Mag hopen dat ze nu met enige voortvarendheid enige actie gaan ondernemen bij Yamada, in 10 weken kan je heeeeeeel veeeeeel software schrijven & testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
buiten subs om, die ik heel erg mis, mis ik ook nog GMC, QPel, B-frames, ik heb heel wat afleveringen van TV series enzo die veelal dit hebben.. speler staat best al z'n beetje 10 weken ongebruikt op de plank :|

[ Voor 6% gewijzigd door xabre16v op 10-05-2004 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
xabre16v schreef op 10 mei 2004 @ 21:56:
buiten subs om, die ik heel erg mis, mis ik ook nog GMC, QPel, B-frames, ik heb heel wat afleveringen van TV series enzo die veelal dit hebben.. speler staat best al z'n beetje 10 weken ongebruikt op de plank :|
Subs zijn voor mij niet belangrijk, maar het is inderdaad wel noodzaak dat er snel een oplossing voor de extra features komt. Zonder betere ondersteuning voor deze 'nieuwe' coderingsopties heb je (bijna) niets aan zo'n speler. Dan sluit ik uiteindelijk toch weer mijn laptop aan, en daar is het niet voor bedoelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus jullie zijn eigenlijk helemaal niet blij met jullie DVD speler ?

heb idd een vriend van me (die deze al wel heeft) gevraagd wat hij ervan vond en wat dinge uitgetest...
Xvid deed ie perfect.. ondertitels liepen super + geluid & beeldkwaliteit was ook goed

maar TV series deed hij idd niet goed.. :(

Hoewel ik deze toch niet kijk vind ik het toch wel belangrijk dat ALLES werkt en dus tevreden ben met mn aankoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 23:04:
Hoewel ik deze toch niet kijk vind ik het toch wel belangrijk dat ALLES werkt en dus tevreden ben met mn aankoop
Tja, het nadeel van dit soort spelers is altijd dat je minder flexibel bent. Op een PC installeer je even een nieuwe versie en je hebt de nieuwste snufjes. Op een stand-alone ben je altijd afhankelijk van fabrikant. De kans is volgens mij enorm groot dat je over 12 maanden met een speler zit die eigenlijk de nieuwste files niet meer afspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meeste series komen toch ook in mpeg uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 23:51:
meeste series komen toch ook in mpeg uit
Klopt, maar heel vaak alleen in VCD. En dat is een wereld van verschil met een goeie HDTV XVid. Bovendien merk ik vaak dat spelers met (S)VCD meer moeite hebben.

En je koopt natuurlijk geen Divx speler om vervolgens je series alsnog als (S)VCD te branden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
Wanneer komt nouw precies de nieuwe firmware uit, ik vind het niet echt opschieten. Zit daar 1 iemand 1 uur per dag ofzo aan te werken?
Wat voor futures kunnen we nog ver8en in de nieuwe firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het echt Kut wat ze daar allemaal beloven gooien ze een update waar je maar enkele regels van je film kan lezen en dan gedaan en verder is er geen kloten aan die kutspeler ja dit maakt mij vreselijk boos voor mij nooit geen yamada meer enneuh sorry mensen maar als ze beloven dat die einde maart de definitieve update uitkomt en we zijn ondertussen al 2 maand verder da maakt mij pas boos :( :( :(

ps.. had beter een kiss gekocht die updates komen wel als ze iets beloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eborn schreef op 11 mei 2004 @ 10:22:
[...]

Klopt, maar heel vaak alleen in VCD. En dat is een wereld van verschil met een goeie HDTV XVid. Bovendien merk ik vaak dat spelers met (S)VCD meer moeite hebben.

En je koopt natuurlijk geen Divx speler om vervolgens je series alsnog als (S)VCD te branden ;)
doelde meer op een dvd met gewoon 10 afleveringen. Laatste tijd zijn sommige mpeg rips beter dan de hdtv (vooral geluid), niet dat ik dit soort films download ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Modbreak

Meerdere keren per pagina verwijzen naar een IA is wel spam. Laat berichten over de IA voortaan dus achterwege.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2004 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak

Flamen is niet nodig hoor ;)

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2004 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom hoor ik de ene keer dat het wel perfect werkt met de ondertitels terwijl de ander zwaar zit te klagen... :?

misschien ligt t aan het soort medium wat ie kijkt maar dit is nog steeds slecht
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.