hare,
Dit is de e-mail adres support@yamada.de (Ik heb het paar keer gepost
)
Dit is de e-mail adres support@yamada.de (Ik heb het paar keer gepost
Verwijderd
Dear Hare,
i already got the subtitle firmware as you mentioned but this is still beta version and some functions may not work, also only SRT subtitles are supported at the moment. Another thing is that you may get strange errors because of this version and some customers may not understand and think the player itself is the reason, so the best solution is to wait until we have finished, shouldn't take to long so it's worth waiting.
(We also had some trouble before with beta versions of DVX6000 firmware so i will not publish any version that is not doing fine)
I hope you could understand,
Best Regards,
Thomas
(It's always hard to say when a new firmware is finished, adding a new function can cause another function to stop working, but i guess within the next 2 weeks we will have something new)
Verwijderd
Verwijderd
HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x
Staat je player ook ingesteld op 'wide' modes?LG_Greenman schreef op 05 april 2004 @ 20:35:
Zijn de Subtitles bij een DVD ook al iets omhoog te schuiven, zodat als ik mijn 16:9 tv op 16:9 modus zet ik ook de onderste regel van de subtitles kan lezen ?
Die gaat niet weg, het is een bekende bug, word gefixd met die firmware die ooit komt...Megamind schreef op 05 april 2004 @ 17:43:
Als je je scherm zoomt met de zoomknop, hoe haal je dat pictogrammatje weg rechtsonder in je beeld?
Als hij de vorige firmware alweer terugstuurt naar de ingenieurs, kan het nog wel even duren.Hi ****,
we already know about this problem and will fix it with next firmware release.
I already got a new firmware i have tested and now i'm waiting for the engineers to fix and add some features, waiting for the next version.
Cheers,
Thomas
Turn it off and on again.
Verwijderd
jammie, meer featuresHi ****,
we already know about this problem and will fix it with next firmware release.
I already got a new firmware i have tested and now i'm waiting for the engineers to fix and add some features, waiting for the next version.
Cheers,
Thomas
Verwijderd
Verwijderd
Ja, tenzij er weer flaws zijn volgens sommige mensen.Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 10:50:
wel begrijpelijk dat er negatieve reactie's ontstaan naar Yamada omdat de Firmware nog niet eind maart is uitgebracht, zelf was ik ook wel teleurgesteld maar als ie er eenmaal is word er weer positief gedaan. (verwacht ik)
Verwijderd
Verwijderd
Nieuwe batterijen?Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 15:48:
ik heb zelf een klein probleem met de afstandsbediening dat ie niet mega lekker reageerd in elke hoek van de kamer, weet iemand nog een manier om de ir ontvanger beter te doen werken ?
Verwijderd
Helpt waarschijnlijk niks. Ik heb hetzelfde probleem, en had het ook met mijn vorige dvd speler. Daar heb ik toen nieuwe batterijen bij geprobeerd, maar dat helpt echt niks
[ Voor 3% gewijzigd door xabre16v op 10-04-2004 17:49 ]
Verwijderd
Lijkt me allemaal zeer leuk, afgezien van het feit dat ik dus echt geen Duits kanxabre16v schreef op 10 april 2004 @ 17:48:
De afstandsbediening is idd zwaar klote wat betreft afstand. Je zou kunnen overwegen om deze mod te doen: http://luller6.tripod.com/302ef494600a75d06/index.html
Toegepast op de afstandsbediening van de Elta 8883, dezelfde als bij de Yamada 6600.
Verwijderd
Verwijderd
Assumption is the mother of all fuck-ups
Vergeet dat maar, de IR kanalen op de afstandsbediening zijn hardwarematig, dus totaal geen kans om deze kanalen te veranderen.Ik heb reeds een mail aan de Yamada support desk gestuurd. Ik hoop dat ik op tijd een positief bericht krijg, dat dit middels komende firmware versie wordt opgelost dus, anders gaat deze speler toch echt terug.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2004 22:32 ]
[ Voor 38% gewijzigd door Reptile-X op 12-04-2004 02:24 ]
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 16:53 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door fast-server op 12-04-2004 17:45 ]
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Verwijderd
ik denk het wel hoor, ik heb zelf een dvd vol gebrand met losse avi's erop iets van totaal 3 gb en dat werkte gewoon, een avi bestand van 2 gb moet ie gewoon kunnen afspelen ik heb alleen zelf geen avi's die zo groot zijn maar volgensmij moet het niet veel uitmaken zolang hij het maar vlot kan afspelen vanwege compressie e.d. maar ik denk juist dat ie minder hoeft te doen omdat het bestand groter is en de bitrate lager licht dan bijv een volgestampte divx film van rond de 700 MB, maar ik durf het wel te wagenfast-server schreef op 12 april 2004 @ 17:44:
weet iemand of de yamada 6600 een avi (xvid) kan afspelen van 2Gb als deze op een dvd gebrand is.
graag jullie reacties
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 20:59 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
En heb je die scartkabel goed erin zitten? Bij mij is het nogal eens zo dat mijn scartkabel niet goed zit, bij zowel video als de DVX6000. Dan krijg ik geen geluid, kan me voorstellen dat dat ook voor het beeld het geval kan zijn.xabre16v schreef op 13 april 2004 @ 22:53:Zowel met DVD als met DivX. Ik heb de speler aangesluiten via SCART.
gelukkigCavalera schreef op 13 april 2004 @ 23:13:
[...]
En heb je die scartkabel goed erin zitten? Bij mij is het nogal eens zo dat mijn scartkabel niet goed zit, bij zowel video als de DVX6000. Dan krijg ik geen geluid, kan me voorstellen dat dat ook voor het beeld het geval kan zijn.
Verwijderd
Verwijderd
YESSSS!!!! Eindelijk!!!!Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 11:13:
Tevens wordt tussen neus en lippen door gemeld dat de nieuwe firmware binnen 2 dagen wordt verwacht
Verwijderd
Mwa, ''expect'' is niet dat het ook zeker zo is
Verwijderd
Je kan haar ook een cursus Engels cadeau gevenPluppie schreef op 14 april 2004 @ 12:24:Mijn vriendin haat het om films te zien zonder ondertitels.
Hear hear, helemaal mee eens.eborn schreef op 14 april 2004 @ 13:55:
Je kan haar ook een cursus Engels cadeau geven![]()
Maar ik wacht persoonlijk ook nog even de firmware af. Van zowel deze speler als de Elta 8883. Er zijn nog teveel kleine probleempjes, dingen waar je je uiteindelijk vanzelf aan gaat irriteren denk ik.
Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22
Verwijderd
Nu nog niet, maar als het goed is zit er wel ogm ondersteuning in de nieuwe firmwareVerwijderd schreef op 14 april 2004 @ 13:43:
even tussendoor:
speeltie ook .ogm-files/-films?
dan weet ik of ik die zo op de cd kan zetten of of ik ze eerst om moet zetten naar een andere codec
bvd!
ps.
ik vertrouw die 2 dagen ook niet, maar ik hoop er wel op
Verwijderd
Ik zit er te twijvelen of ik hem zou halen. Op eynstein.nl staat er dat ze schaars wordenVerwijderd schreef op 14 april 2004 @ 14:43:
[...]
Nu nog niet, maar als het goed is zit er wel ogm ondersteuning in de nieuwe firmware
Verwijderd
Hij komt uit, wanneer is alleen nog ff de vraagVerwijderd schreef op 14 april 2004 @ 14:48:
[...]
Ik zit er te twijvelen of ik hem zou halen. Op eynstein.nl staat er dat ze schaars wordenAls ik weet of~wanneer de nieuwe firmware uitkomt dan haal ik hem misschien wel
Verwijderd
Verwijderd
Er zit volgens mij ook 100% zeker een verbetering van de dvd ondertitels bijVerwijderd schreef op 14 april 2004 @ 15:21:
tnx
weet iemand ondertussen wat er zeker/bijna zeker in de firmware update gaat zitten? (naast ogm-support en srt-subs)
Ik weet het niet hoor, maar het klopt niet met het verhaal van Thomas op DVDboard.de want hij zei vanmiddag nog dat het 1 a 2 weken kan duren voordat een nieuwe Firmware uitkomt:Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 11:13:
Tevens wordt tussen neus en lippen door gemeld dat de nieuwe firmware binnen 2 dagen wordt verwacht
--Reactie Yamada--
About MP3 handling we have to wait for next firmware release i expect within the next 2 days, we are working on some improvements and additions.
Verwijderd
Pff, je wordt er zo onderhand toch een beetje moe van of niet? Twee weken geleden was het twee weken, wat dus ongeveer overeenkomt met de 2 dagen die net werden vermeld.Reptile-X schreef op 14 april 2004 @ 18:40:
[...]
Ik weet het niet hoor, maar het klopt niet met het verhaal van Thomas op DVDboard.de want hij zei vanmiddag nog dat het 1 a 2 weken kan duren voordat een nieuwe Firmware uitkomt:
Lees zelf
Dus dat wordt nog even langer wachten...
.... Ik weet het ook niet
Verwijderd
Iemand hier een antwoord opVerwijderd schreef op 14 april 2004 @ 18:30:
is de Yamada 6600 veel beter dan de Encore 2600?
Ik dacht het wel. En alweer 2 weken, dan tel er maar ineens een maand bij. Ik begin stilaan zin te krijgen om mijn 6600 te verkopen, en een ouder model te kopen.Reptile-X schreef op 14 april 2004 @ 18:40:
[...]
Ik weet het niet hoor, maar het klopt niet met het verhaal van Thomas op DVDboard.de want hij zei vanmiddag nog dat het 1 a 2 weken kan duren voordat een nieuwe Firmware uitkomt:
Lees zelf
Dus dat wordt nog even langer wachten...
Ik kan haar beter een borstvergroting geven, daar heb ik meer aanJe kan haar ook een cursus Engels cadeau geven
[ Voor 12% gewijzigd door Pluppie op 14-04-2004 21:05 ]
Yamada DVX-6600 en Encore DV-2600 hebben beide zelfde Mediatek chipset, als extra Encore DV-2600 heeft karaoke en firmware update met ondertiteling, maar zover ik weet hebben ze de standaard firmware van Mediatek gebruikt want firmware kwam vrijwel op zelfde tijd uit na release van Mediatek.Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 20:57:
Iemand hier een antwoord opBehalve dan dat deze er mooier uitziet
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Niet in de shop survey? Hij is net zo duur(deze exclusief btwVerwijderd schreef op 16 april 2004 @ 16:10:
a dankekwam ik net ook achter met de search *kuch* schaam *kuch* ....
Maruh iemand ervaring met www.dvdtheater.nl ?
Verwijderd
Verwijderd
Dan hou je die toch ook nog erbijVerwijderd schreef op 16 april 2004 @ 16:42:
a bedanktik denk dat ik dus maar eens me oude Pioneer DV-454 die me veel plezier heeft bezorgt verkopen.. of doe ik dan een grote stap terug in beeld kwaliteit van dvd's? want nu doe ik het dus op deze manier: dvds op me dv-454 en divx/xvid via lange s-videokabel uit me pc..
alleen 1 ding is zwaar klote.. de dv 454 kostte me 250 euro regiovrij.. en kan hem maar kwijt voor 100 ongeveer
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2004 22:00 ]
Verwijderd
ik denk dat dit erg meevalt.. als je er een goeie set op aansluit via scart en het geluid via optisch of coaxiaal verbind let je niet eens meer op het beeld,. qua scherpte en kleur / contrast moet dit volgensmij wel hetzelfde liggen als bij (merk)spelers als die pioneer oid.Verwijderd schreef op 16 april 2004 @ 17:11:
maar mij gaat het hier om: heeft de yamada slechtere beeld kwaliteit dan zo'n redelijk hoogkwaliteits dvdspelertje als de Pioneer dv-454?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2004 22:35 ]
Verwijderd
Ik weet niet of de jvc xv302 een hoog kwaliteits spelertje is, maar ik vind de beeldkwaliteit van de Yamada toch een stukje beter. Scherpere, helderdere kleuren.Verwijderd schreef op 16 april 2004 @ 17:11:
maar mij gaat het hier om: heeft de yamada slechtere beeld kwaliteit dan zo'n redelijk hoogkwaliteits dvdspelertje als de Pioneer dv-454?
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2004 08:42 ]
Verwijderd
ik zou voor de 6600 gaan en hopen dat ie beter bevalt dan je pioneer vanwege de ietwat logge maar wel fijne afstandsbedieningVerwijderd schreef op 17 april 2004 @ 08:41:
hmm
nu nog 1 vraag:
welke moet ik nemen? de 6000 of de 6600? 6600 is nieuwer en zou me beter lijken maar de 6000 ondersteunt wel weer subtitles.. of zal ik gewoon de 6600 halen en dan maar op de firmware update w88?
ps:
subs die moeten toch zo: film heet film1.avi dan moet de sub film1.srt heten toch?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb niet ff in de gebruiksaanwijzing zitten bladeren, maar je kunt van ondertiteling switchen, dus waarom ook niet van audiokanaal...Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 18:03:
nog een vraagje waar ik nog geen antwoord op gevonden had:
als ik een divx met 2 audiosporen heb, kan ik daar dan op de yamada ook tussen switchen?
bvd!
Verwijderd
bestaan er dan DivX'en met meerdere audiosporen?Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 18:03:
nog een vraagje waar ik nog geen antwoord op gevonden had:
als ik een divx met 2 audiosporen heb, kan ik daar dan op de yamada ook tussen switchen?
bvd!
Cigarette + Coffee = Breakfast of champion
Verwijderd
stuur dr maar 1 dan test ik m voor je
Verwijderd
Knip anders minuutje eruit dan brand ik m wel even op een rwVerwijderd schreef op 18 april 2004 @ 16:54:
ik moet een brander met overburn hebben wil ik er een kunnen testen, daarom moet ik weten of hij ze kan afspelen (of ik dus een nieuwe (dvd)-brander ga kopen of niet), dus een cdtje met zo'n filmpje opsturen gaat ook niet(ik zou natuurlijk ook het eind eraf kunnen knippen en hem dan op een cdtje zetten, maar da's veel meer werk dan het aan jullie te vragen en zonde van mijn cdtje
)
Verwijderd
Normaal kan je 30 mb overburnen (=82 min), maar dan moet de functie wel aanstaan in nero en moet je als disc@once branden.Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 16:54:
ik moet een brander met overburn hebben wil ik er een kunnen testen, daarom moet ik weten of hij ze kan afspelen (of ik dus een nieuwe (dvd)-brander ga kopen of niet), dus een cdtje met zo'n filmpje opsturen gaat ook niet(ik zou natuurlijk ook het eind eraf kunnen knippen en hem dan op een cdtje zetten, maar da's veel meer werk dan het aan jullie te vragen en zonde van mijn cdtje
)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 17:48 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
In z'n 5.1 set zit toch meestal een versterker? Natuurlijk kan je er niet gewoon 5 luidsprekers en een subwoofer rechtsstreeks op aansluiten.xabre16v schreef op 18 april 2004 @ 22:24:
hij heeft wel die 6 analoge tulp uitgangen voor 5.1 alleen zijn die onversterkt, je kan er niet zomaar even je dikke 5.1 set op aansluiting
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq