Sapphire & Club3D 9800PRO

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.075 views sinds 30-01-2008

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-07 11:03
Ik ben van plan om of de Sapphire Radeon 9800PRO 128MB of de Club3D versie ervan aan te schaffen.

Nu wilde ik eigenlijk drie dingen weten:

1) Welke software krijg je geleverd bij elke kaart?
2) Ik kan wel foto's vinden van de Sapphire en van de Club3D, maar op iedere site zijn deze weer verschiilend. Kan iemand foto's van de Sapphire Radeon 9800PRO 128MB en foto's van de Club3D Radeon 9800PRO 128MB plaatsen?
3) Wie kan er een review posten van deze twee kaarten met elkaar in vergelijking. Ik kan op Google niks vinden (dus de 128MB versie). Ook de GoT Search leverde mij niks op.

Bedankt

Verwijderd

Ad Hox schreef op 15 februari 2004 @ 01:17:
Ik ben van plan om of de Sapphire Radeon 9800PRO 128MB of de Club3D versie ervan aan te schaffen.

2) Ik kan wel foto's vinden van de Sapphire en van de Club3D, maar op iedere site zijn deze weer verschiilend. Kan iemand foto's van de Sapphire Radeon 9800PRO 128MB en foto's van de Club3D Radeon 9800PRO 128MB plaatsen?
3) Wie kan er een review posten van deze twee kaarten met elkaar in vergelijking. Ik kan op Google niks vinden (dus de 128MB versie). Ook de GoT Search leverde mij niks op.

Bedankt
1) Bij mijn Club3d Ati Radeon 9700Pro 128mb zat een driver Cd en WinDVD
En bij mijn Sapphire Radeon 9800Pro 128mb zat een driver cd, een tweak(OC E.D.) cd en Power DVD
2) Sorry, can't help you maar dit zal toch niet zoveel uitmaken :?
3) Over het algemeen presteren de kaarten vrijwel gelijk neem ik aan, de GPU en RAM speeds zijn hetzelfde. En ALS er al verschil is zou dit hooguit 1% kunnen zijn aangezien de clocks hetzelfde zijn, het is hooguit het geheugen dat een paar *vergeten wat*/s sneller is.

Ik ben zelf enorm tevreden over beide kaarten, welke ik zou halen zou aan de prijs liggen (goedkoopste, zo min mogelijk extra dingen(games) erbij.

ik wens je sterkte met het uitzoeken van de kaart die je gaat kopen...

• Zotn_Dré174
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-04 19:18
Heb zelf de sapphire Radeon 9800 PRO en ben er zééér tevreden over...
Nu hij slechts rond de 230 € kost, zou ik er zéééker voor gaan man
Extra software.. nope. Buiten driver-cd dan :p alhoewel ik Half-Life II erbij gekregen heb maar dat is ander verhaal Sapphire 9800 pro atlantis Built by ATI?
Bij Club 3D zitten volgens mij enkele games maar of je die games de moeite waard vind, moet je zelf beslissen.
dit is hem Afbeeldingslocatie: http://www.techspot.com/reviews/hardware/sapphire_9800pro/cardfront1.jpg
Ik zou je persoonlijk de sapphire aanraden omdat de gamez die je bij de Club3D krijgt, toch nie de moeite waard zijn volges mij zeh!! :p

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-07 10:15
Ad Hox schreef op 15 februari 2004 @ 01:17:

Bedankt
Het komt op het volgende neer: software is hetzelfde, kaarten zijn hetzelfde en resultaten zijn dus ook hetzelfde. Alle 9800 pro's zijn BBA, oftewel, Built By Ati, kaarten zijn dus identiek, maar het stickertje is anders, dassal :) .

Misschien zit er op de Sapphire iets beter geheugen als op de club3d, maar zeker op stock speeds zit er geen verschil in, Drivers zijn gewoon beide de catalyst drivers van ati :)

Afbeeldingslocatie: http://www.techspot.com/reviews/hardware/sapphire_9800pro/cardfront1.jpg

De club3d 9800 pro >:) ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Henk op 15-02-2004 01:31 ]

• Ad Hox
Dankjewel (en ook voor de snelle reply).

Ik ben nog wel erg benieuwd hoe de kaarten eruit zien. Ik heb wel het een en ander gevonden, maar een aantal reviewers geven weer andere kaarten onder dezelfde naam.

Sapphire Radeon 9800PRO 128MB:
- http://www.anandtech.com/.../radeon9800/cardfront.jpg
- http://www.extremeoverclo...hire_9800Pro/IMG_0012.JPG

Welke is het nu?

Qua prijs maakt het niet uit: de Sapphire is 1 euro duurder, daar hoef ik het dus niet voor te doen :p

EDIT: Hmm jullie waren veel eerder met posten, thanks :) Maar wat is die andere kaart dan met die ronde koeler? Dit is ook een Sapphire zeggen ze.

[ Voor 47% gewijzigd door Ad Hox op 15-02-2004 01:42 ]

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:32

mace

Sapere Aude

sapphire is beter qua beeldkwaliteit, door betere condensators e.d. , ook is de tv-out vaker beter van kwaliteit, dus voor die ene euro liever een sapphire :)

• Henk
Ad Hox schreef op 15 februari 2004 @ 01:31:
Dankjewel (en ook voor de snelle reply).

Ik ben nog wel erg benieuwd hoe de kaarten eruit zien. Ik heb wel het een en ander gevonden, maar een aantal reviewers geven weer andere kaarten onder dezelfde naam.

Sapphire Radeon 9800PRO 128MB:
- http://www.anandtech.com/.../radeon9800/cardfront.jpg
- http://www.extremeoverclo...hire_9800Pro/IMG_0012.JPG

Welke is het nu?

Qua prijs maakt het niet uit: de Sapphire is 1 euro duurder, daar hoef ik het dus niet voor te doen :p

EDIT: Hmm jullie waren veel eerder met posten, thanks :) Maar wat is die andere kaart dan met die ronde koeler? Dit is ook een Sapphire zeggen ze.
Tjah, kennelijk heeft sapphire er daar een andere koeler op geplaatst (niet zo verwonderlijk ook, de std. koeler is nogal brak).

Enne... ze verschillen dus echt niets, de pcb layout is precies hetzelfde. De enige die enigzins in uiterlijk afwijkt is de hercules met blauw pcb, maar zelfs die is BBA. alleen ander kleurtje dus.

Als ik een stock zou moeten kiezen zou ik (als ie dr op zit) voor de sapphire gaan omdat hij een andere koeler heeft. Maar aangezien ik dr een zalman op heb is dat in mijn geval geen criterium meer.

@MaCe1337

Dat zou alleen maar gelden bij een PBA kaart, BBA kaarten zijn gewoon in de ATI fabriek vervaardigd, het enige wat club3d/sapphire doen is er evt. een koeler op en in de doos om vervolgens te distributeren. that's it. Als mijn kaart een PBA zou zijn had ik NEVER club3d gekocht, maar omdat ie dus BBA is heb ik er geen problemen mee, hij clockt als een gek over, en op die koeler na heb ik er helemaal geen enkel probleem mee gehad.

[ Voor 14% gewijzigd door Henk op 15-02-2004 01:38 ]

Verwijderd

Deze heb ik dus :) zie sig/ondertitel voor Oc resultaten (geen mods/volt verhogingen/andere biossen)

• Ad Hox
Het grote verschil zit hem volgens jullie gewoon in de games? Aangezien ik zelf weinig tot zeer weinig games heb is het misschien toch wel leuk om de Club3D te nemen. Maar ja als het stomme demo's zijn :p. De koeler van Sapphire ziet er trouwens een stuk beter uit (lees: degelijker), of ligt dat aan mij?

Die ronde koeler ziet er wel leuk uit :) Maar zal inderdaad niet standaard dan zijn, en dat vierkante koelblok met koeler juist wel.

• Henk
Ad Hox schreef op 15 februari 2004 @ 01:43:
Het grote verschil zit hem volgens jullie gewoon in de games? Aangezien ik zelf weinig tot zeer weinig games heb is het misschien toch wel leuk om de Club3D te nemen. Maar ja als het stomme demo's zijn :p. De koeler van Sapphire ziet er trouwens een stuk beter uit (lees: degelijker), of ligt dat aan mij?

Die ronde koeler ziet er wel leuk uit :) Maar zal inderdaad niet standaard dan zijn, en dat vierkante koelblok met koeler juist wel.
De games zijn vermakelijk, zeker Messiah kan je nog een hoop lol geven :) De koeler van sapphire lijkt mij wel iets beter. Helemaal omdat de std. koeler het bij mij na een maand (precies tijdens een lan natuurlijk :( ) opgaf. Maar dr zit nu een zalman op en dat werkt echt perfect.

edit: ik moet wel ff opmerken dat ik hier op GoT vaker heb gehoord dat de std. koeler overleedt, maar denk dat ze dr iets aan gedaan hebben, want nu hoor je het helemaal niet meer :)

Het zit hem dus idd in wat je in de doos vindt, en das bij club3d weer net ff íets completer als bij sapphire (ook qua kabels ed)

[ Voor 10% gewijzigd door Henk op 15-02-2004 01:55 ]

• Ad Hox
Oke dat is ook duidelijk :)

Kan je trouwens op die 2e VGA poort ook een 2e monitor erop aansluiten? Dat je beeld zeg maar gewoon doorloopt?

Verwijderd

RedXraD schreef op 15 februari 2004 @ 01:53:
[...]

De games zijn vermakelijk, zeker Messiah kan je nog een hoop lol geven :) De koeler van sapphire lijkt mij wel iets beter. Helemaal omdat de std. koeler het bij mij na een maand (precies tijdens een lan natuurlijk :( ) opgaf. Maar dr zit nu een zalman op en dat werkt echt perfect.

edit: ik moet wel ff opmerken dat ik hier op GoT vaker heb gehoord dat de std. koeler overleedt, maar denk dat ze dr iets aan gedaan hebben, want nu hoor je het helemaal niet meer :)

Het zit hem dus idd in wat je in de doos vindt, en das bij club3d weer net ff íets completer als bij sapphire (ook qua kabels ed)
Kwa kabels heb ik geen enkel verschil gezien, hooguit dat ze bij Sapphire van iets betere kwaliteit leken (ik gebruik geen tv-out dus ;))

• Henk
Ad Hox schreef op 15 februari 2004 @ 01:57:
Oke dat is ook duidelijk :)

Kan je trouwens op die 2e VGA poort ook een 2e monitor erop aansluiten? Dat je beeld zeg maar gewoon doorloopt?
Dual screen :) jup, dat kan, bij de club3d zit er zelfs een omvormertje bij voor digitaal naar D-SUB, dus ook een gewone monitor kan eraan :) inweze heb je er niet eens speciale extra software voor nodig, want het is gewoon ondersteund door windows. Ultramon is alleen wel erg handig als je dat van plan bent ;)

edit: ik gebruik wel TV-OUT, en dat spul van club3d werkt super hier :)

[ Voor 7% gewijzigd door Henk op 15-02-2004 02:00 ]

• wippo76
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 08:32
als ik op de site van sapphire kijk zie ik ook nog ramsinks
zitten die er ook echt op?

http://www.sapphiretech.com/vga/9800proatl.asp

en zo ja geen problemen met de zalman?

thanks ik loop met de zelfde moeilijke keuze club of sapp 8)7 ;)

[ Voor 12% gewijzigd door wippo76 op 15-02-2004 17:37 ]

Ja zou ik ook zeggen

Verwijderd

deze heb ik ondertussen sinds juli vorig jaar, een kleine 8 maand dus, en ik ben er ook zeer tevreden over.. er is nog niks verkeerd gelopen met die kaart
binnenkort ga ik er wel ook een zalman opzetten om het geluid nog wat stiller te krijgen..

bij de doos zelf zaten heel wat cd's (oa. power DVD, catalyst drivers, redline oc'tool) svid kabel, dvi verloopstukjes en nog een paar dingen..

• Ad Hox
Wanneer krijg je de ronde koeler en wanneer de ruit zeg maar?

Verwijderd

De Club3d kaarten schijnen nogal vaak problemen te hebben met defecte koel fans.
Ik heb zelf de Sapphire 9800Pro. Prima kaart.

Sapphire is overigens een belangrijke partner van ATI en produceert een deel van de Built By ATI kaarten in hun eigen Fabriek.

Ik zou voor de Sapphire gaan.
De Sapphire is er overigens in twee versies, lite (zelfde kaart maar wordt alleen met driver cd zonder verdere software geleverd), en retail (met extra software).

Verwijderd

Ad Hox schreef op 15 februari 2004 @ 18:41:
Wanneer krijg je de ronde koeler en wanneer de ruit zeg maar?
dit verschilt volgens mij per winkel, de ene haalt het ene soort op ( rondje ) en de andere winkel haalt het andere soort op ( ruit ).

dit kan echt veel verschillen per winkel, dus eigenlijk weet je nooit welke je krijgt.

greetz
HEWO })

• Xu
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-04-2025

Xu

Ik was vandaag bij mycom in zwolle en heb ook een sapphire atlantis radeon 9800 pro met 128 mb ram gekocht... maar in de trein ontdekte ik dat ik wat mis... ik mistte al dat handleidingen en reklame spul :(. Hij mist ook een spel(tombraider??).

[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

makje

Professioneel prutser

Xu schreef op 17 februari 2004 @ 19:54:
Ik was vandaag bij mycom in zwolle en heb ook een sapphire atlantis radeon 9800 pro met 128 mb ram gekocht... maar in de trein ontdekte ik dat ik wat mis... ik mistte al dat handleidingen en reklame spul :(. Hij mist ook een spel(tombraider??).
Lees eens wat vaker je icon: je hebt namelijk de lite-edition, dus zonder de extra software :z

9800x3d

• Xu
  • Laatst online: 29-04-2025

Xu

makje schreef op 17 februari 2004 @ 19:57:
[...]

Lees eens wat vaker je icon: je hebt namelijk de lite-edition, dus zonder de extra software :z
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

B) Doen ze geen handleidingen meer in lite-editions? dacht dat ze altijd wel handleidingen enz. erin stopten.

[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

makje

Professioneel prutser

RTFM UTFS en dergelijke opmerkingen staan allemaal op dezelfde hoogte v.w.b. het (vrij negatief gebrachte) signaal wat je ermee afgeeft, namelijk dat mensen eerst zelf wat moeten uitzoeken voordat ze hier beginnen te vragen/klagen etc.

Als jij het blijkbaar zo belangrijk vind dat je het in je icon opneemt, dan zou je je daar ook wat meer naar kunnen gedragen. Het is van deze videokaart al heel lang bekend dat er 2 versies zijn, het staat zelfs nog 2 post boven jouw post. Daarnaast kun je voor dat geld natuurlijk nooit en zo'n topkaart krijgen én alle extra's....

Dat jij dus in jouw post zo negatief bent over je aankoop en die smilies gebruikt alsof Mycom een fout gemaakt heeft of jou zelfs 'opgelicht' o.i.d. zou hebben vind ik dan ook niet terecht en daar reageerde ik op.

Maargoed, ontopic nu: volgens mij is nu wel duidelijk dat er 2 versies zijn van deze kaart en dat de goedkope dus de lite is. Wil je de full retail dan zul je even wat verder moeten zoeken en wat meer betalen.

9800x3d

Verwijderd

De 9800 pro ( sapphire ) kost bij mycom nu 235 euro. IK ga hem denk ik morgen halen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 21:42:
De 9800 pro ( sapphire ) kost bij mycom nu 235 euro. IK ga hem denk ik morgen halen
Bij Informatique kost hij maar 222 euro.

• mace

mace

Sapere Aude

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 12:39:
De Sapphire is er overigens in twee versies, lite (zelfde kaart maar wordt alleen met driver cd zonder verdere software geleverd), en retail (met extra software).
Was het niet zo dat de lite op lagere core/mem speeds draaien?

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-08 17:30

Jabba

Firkan

Heeft er iemand bevestiging van het geval dat er verschillende geheugens op de sapphire en club3d zitten?

wil ook een 9800 pro en als de 1 wat sneller geheugen heeft geeft dat de doorbraak natuurlijk

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 14:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Nou lees ik net dit hele topic, maar er is nogal wat tegenspraak. De een zegt dat de de kaarten BBA (build by Ati) zijn en volgens mij is dat ook zo, maar dan zegt iemand anders weer dat er op die sephire kaart betere condensatoren zitten en beter geheugen, waarvan je het verschil niet merkt met stockspeed. maar wat is het nou?

Zijn de kaarten hetzelfde, ja of nee?
(dat de core hetzelfde is weet ik wel, en de clocksnelheden ook..)

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-08 22:03
samsung gc2a 2.8 ns geheugen op beide weet ik zeker

heb zelf een Sapphire 9800pro en ik zal ook zo weer voor een sapphire 9800 pro gaan

kwaliteit voorop!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08 16:10
D3LTA schreef op 18 februari 2004 @ 10:58:
samsung gc2a 2.8 ns geheugen op beide weet ik zeker

heb zelf een Sapphire 9800pro en ik zal ook zo weer voor een sapphire 9800 pro gaan

kwaliteit voorop!
tegenwoordig zit er dus hynix mem op. (iig op de club3d). dat weet ik zeker, omdat ik er 1 net en tijdje heb

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
wel ik heb zo'n 3 weken geleden een Club3D Radeon 9800 Pro gekocht met Hynix geheugen...met deze kaart was de flash naar 9800XT niet mogelijk (390/355) was wel het matje..... nu heb ik afgelopen vrijdag 2x Sapphire Radeon 9800 Pro gekocht bij Informatique...deze kaarten zijn kwa layout exact hetzelfde, dus ook Hynix geheugen met 2.8ns geheugen....maar deze 2 kaarten doen wel de flash naar 9800XT omdat beide makkelijk op 430/375 :9 draaien...dus wie het weet :?

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-08 02:38
welke flash heb jij hiervoor gebruikt?

heb gister de Sapphire bin voor samsumg mem geflashed op mijn sapphire 9800 pro (lite), alles gaat goed, alleen bij het spelen van Generals had ik opeens kleine artifacts, in de vorm van verkleurende pixels op kleine plekken van het scherm.

Verwijderd

K heb het draadje niet helemaal doorgelezen, maar ik zou voor de Sapphire gaan!

De reden: Ik heb hem zelf en hij bevalt met goed. 'K heb hem ook geflashed naar de XT, en dat werkt ook super.

SAPPHIRE DUS! (als je het mij vraagt)

Verwijderd

Ik heb net bij mycom de sapphire gekocht. Ik deed hem thuis open en ik keek. Jammer genoeg NIET de zwarte versie maar gewoon de rode met ati logo erop.....
Maar ja dat maakt niet zo veel uit ;)

• Ad Hox
Wat bedoel je met de zwarte versie, als ik vragen mag? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ad Hox op 18-02-2004 15:47 ]

Verwijderd

hmmm, vorig week zag ik volgens mij een zwarte radeon 9800 pro met de sapphire koeler, maar nu kan ik hem niet vinden. Misschien was het de 9600xt ( die is wel zwart ).

Ik heb deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.dark-tweaker.com/Graka/sapphire-9800pro-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dark-tweaker.com/Graka/sapphire-9800pro-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dark-tweaker.com/Graka/sapphire-9800pro-4.jpg

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-08 02:38
Die heb ik dus ook. Doet het perfecto, en de fan overstemt zeker niet mijn voeding+cpu fans!

Helaas wat minder succes met flashen naar XT Bios, maja..

• naps
  • Laatst online: 20-08-2024
ik heb reedsmijn sapphire 9600xt verkocht en een sapphire 9800 pro besteld bij informatique.

Waarom sapphire? omdat ik goede ervaringen ermee heb :) en ze zijn naar mijn mening de beste kaarten om over te clocken..

Ik zit nu trouwens op mn oude ati rage II |:(

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik heb de Sapphire 9800Pro Ultimate. Dus met een heatpipe in plaats van koeler. :) Echt een perfect ding.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• mace

mace

Sapere Aude

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 16:33:
hmmm, vorig week zag ik volgens mij een zwarte radeon 9800 pro met de sapphire koeler, maar nu kan ik hem niet vinden. Misschien was het de 9600xt ( die is wel zwart ).

Ik heb deze:
*knip*
maar dus geen ramsinks :/, hoeveel van die chippies zitten er dan op? 4 voor en 4 achter?
dan kom ik nl precies uit met die 2 pentium 1 koelers die ik ga verdremelen voor ramsinks :*)

Verwijderd

er zijn ook 2 modellen van de sapphire, namelijk de lite retail en de full retail.
die is dus op het plaatje van pczaak.
Afbeeldingslocatie: http://www.pczaak.nl/catalog/images/sapphire%209800proboard++box.jpg
bij pczaak is dat een full.
een betere versie dus.. (?)
kan iemand mij dit bevestigen??
bij pczaak zie ik een plaatje van die full version.
Afbeeldingslocatie: http://www.hardavenue.com/reviews/sapphire9800_front.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hardavenue.com/reviews/sapphire9800_cooler.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hardavenue.com/reviews/sapphire9800_ram.jpg
http://www.hardavenue.com/reviews/sapphire9800pro1.shtml
ik denk dat de plaatjes van de andere postings BBA's zijn, en in sapphire zn geval is dat een lite retail, en die met een andere cooler van sapphire is een full retail?
en de lite heeft Hynix, en de full Samsung?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 11:57 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 11:49:
er zijn ook 2 modellen van de sapphire, namelijk de lite retail en de full retail.
die is dus op het plaatje van pczaak.
[afbeelding]
bij pczaak is dat een full.
een betere versie dus.. (?)
kan iemand mij dit bevestigen??
bij pczaak zie ik een plaatje van die full version.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.hardavenue.com/reviews/sapphire9800pro1.shtml
ik denk dat de plaatjes van de andere postings BBA's zijn, en in sapphire zn geval is dat een lite retail, en die met een andere cooler van sapphire is een full retail?
en de lite heeft Hynix, en de full Samsung?
uiteindelijk zal blijken dat Club3d en sapphire Lite hetzelfde geheugen heeft, namelijk Hynix.
maar de Full retail die een stoere cooler heeft, en samsung geheugen en een paar spellen er bij, kun je beter kijken naar een Full retail, zoals bij PCzaak.

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-10-2025
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 12:07:
[...]

uiteindelijk zal blijken dat Club3d en sapphire Lite hetzelfde geheugen heeft, namelijk Hynix.
maar de Full retail die een stoere cooler heeft, en samsung geheugen en een paar spellen er bij, kun je beter kijken naar een Full retail, zoals bij PCzaak.
Misschien heeft pczaak wel gewoon een verkeerd plaatje erbij staan. :)

Er staat alleen "retail" en niet met lite of full erbij. Het lijkt me ook wel erg goedkoop 226 euro voor een full retail uitvoering, waar andere zaken de lite aanbieden voor meer.

Verwijderd

ik heb een Lite Retail, die ziet er precies hetzelfde uit als een Club3D kaart. En er zit geen Samsung geheugen op, maar iets anders, staat er niet op :/ Maar voor de rest is het een ubergeil kaartje :)

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:23

Pubbert

random gestoord

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 13:26:
ik heb een Lite Retail, die ziet er precies hetzelfde uit als een Club3D kaart. En er zit geen Samsung geheugen op, maar iets anders, staat er niet op :/ Maar voor de rest is het een ubergeil kaartje :)
Dan heb je Hynix of Infineon denk ik. Maar staat er helemaal nix op? Lijkt me vrij stug. Dat je tegenwoordig ook noname vga geheugen hebt 8)7

Straks heb je Sweex geheugen ofzo :X :+

[ Voor 18% gewijzigd door Pubbert op 19-02-2004 13:49 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Ik heb ze vanmiddag dus allebei gekocht.
Ze waren bij de locale PC boer allebei 239,- dus ik dacht... We nemen ze beide.
1 voor mij en 1 voor een mijn broer.
Ikzelf heb als keuze de club3d genomen (samsung geheugen). We gaan ze testen en kijken of er *echt* verschil is.

[ Voor 7% gewijzigd door DeX op 20-02-2004 01:07 ]

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-08 17:30

Jabba

Firkan

Ben benieuwd wat eruit komt!

• mace

mace

Sapere Aude

Ik heb een mailtje naar PCzaak gestuurd met de vraag of de sapphire daar de full of lite retail is en welk merk mem er op zit, ik edit deze post wel als ik antwoord krijg van ze.

edit: nog niks, grr :(

[ Voor 8% gewijzigd door mace op 24-02-2004 21:58 ]

• J0J0
  • Laatst online: 24-10-2025
buiten de cooler maakt het geen fuck uit...

vrijwel alle radeon kaarten rollen nu uit de sapphire fabriek....

BBA my ass oke de gpu maar die kaarten toch echt door sapphire :Y)

specs

Verwijderd

Op mijn lite retail zit ook Hynix geheugen en die rechthoekige koeler

Perfecte kaart overigens :)

(En vanaf morgen hangt ie aan een nieuwe 19 inch flatron met 1280x1024 bij 100hz :P :P )

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 00:17 ]

• Zotn_Dré174
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 12:07:
[...]

hmmm op mijn Sapphire RADEON 9800 PRO LITE RETAIL
zit dus wel degelijk ook Samsung geheugen :d (komt van EMPC.nl)
BTW heb er ook nog HL II bij gekregen en
vindt die andere gamez die bij FULL RETAIL zitten eigenlijk
nie de moeiteh maarjah das natuurlijk persoonlijke keus hé... ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Zotn_Dré174 op 24-02-2004 00:17 ]

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:27
Zotn_Dré schreef op 24 februari 2004 @ 00:16:
[...]
BTW heb er ook nog HL II bij gekregen en
vindt die andere gamez die bij FULL RETAIL zitten eigenlijk
nie de moeiteh maarjah das natuurlijk persoonlijke keus hé... ;)
tJa die HLII schijnt de single-player versie te zijn... hebje ook echt zoveel aan. Het gaat mij om de multiplayer versie.

• Zotn_Dré174
Karel2001 schreef op 18 februari 2004 @ 13:00:
wel ik heb zo'n 3 weken geleden een Club3D Radeon 9800 Pro gekocht met Hynix geheugen...met deze kaart was de flash naar 9800XT niet mogelijk (390/355) was wel het matje..... nu heb ik afgelopen vrijdag 2x Sapphire Radeon 9800 Pro gekocht bij Informatique...deze kaarten zijn kwa layout exact hetzelfde, dus ook Hynix geheugen met 2.8ns geheugen....maar deze 2 kaarten doen wel de flash naar 9800XT omdat beide makkelijk op 430/375 :9 draaien...dus wie het weet :?
Heb vraagje ivm geheugen...
is het normaal dat je je vinger niet op de geheugenchip kan houden??? heb men geheugen zonder heatsinks of wat dan ook op 367 MHZ lopen en het krijgt echt wel warm maar ik zie TOTAAL geen artifacts?? 8)7

• wippo76
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 08:32
van de week een sapphire 9800pro gekocht,
werkt leuk al vind ik het verschil met mijn 9500pro niet echt denderend, op het overklokken na dan

gekocht bij memory plus (goeie shop trouwens)
er zit wel zon standaard k*t koeler op maar wel samsung _/-\o_ geheugen.
de koeler gaat er af en er gaat gewoon een zalman op.

memory word wel erg warm kan je je vinger haast nie op houden.
jullie dat ook?
draait nu op 405/365 maar kan nog veel harder denk ik van de week eens de limiet eens opzoeken :P iemand een richtlijn?? :9~

update:: net even mijn zalman er op gemeubeld maar is geen vooruitgang (op het geluid na dan)
de stralings warmte van de elementen zorgen ervoor dat mijn geheugen veel sneller warm worm en ik kan het geheugen nu ineens niet meer zover klokken.

mmmm kijk het ff aan en anders gaat hij er weer af heheh

[ Voor 43% gewijzigd door wippo76 op 24-02-2004 16:07 ]

Ja zou ik ook zeggen

• mace

mace

Sapere Aude

Heb zojuist een emailtje terug gekregen van pczaak:
...

Geen full retail en geen samsung geheugen :(

[ Voor 80% gewijzigd door Oscar the Grouch op 16-02-2017 10:23 ]

Verwijderd

Mijn sapphire 9800pro had ook geen standaard ati cooler.
maar die "stoere" sapphire cooler die ik heb vervangen door een zalman heatpipe. hp80c. was trouwesn zo eentje met een grote doos met meerder games en een schijf met software ( driver, oc tools, etc.)

en ff gechecked ik heb samsung geheugen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 11:38 ]

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:09

mymind*

A Beautiful Mind

Even offtopic misschien, maar ik heb problemen met mijn sapphire 9800 pro, en ik weet niet waar het vandaan komt.

Last van slechte performance met mijn sapphire 9800pro. ik haal nu 30 frames in ut 2004 demo terwijl ik met mijn ti4200 75 frames gemiddels haal. Ook in het menu van Ut2004 haal ik maar rond de 100 frames terwijl ik met die Nvidia dik door de 350 haalde :-(

Ik heb mij systeem helemaal opnieuw geinstalleerd. Alles erop gezet zoals het hoort, chipset drivers etc.

Systeem:
P4 1.5 gig 100FSB(williamette) @ 2gig 133FSB
ASUS P4PE-BP
512 MB DDR333
Windows XP pro

Ik zag in een ander topic dat iemand anders ook problemen had en die heeft ook een P4PE mobo. Zou het aan het moederbord kunnen liggen? of is het toch gewoon m'n processorsnelheid of fsb?

Ik ben nu aan het testen met een ander systeem. Een athlon XP 2400. die is nu bezig met installen. Kijken wat die doet.

Zijn er misschien mensen die met een systeem vergelijkbaar als dat van mij met deze kaart de UT2004 demo spelen? en zo ja, welke framerates halen die?

Verwijderd

Om terug te komen op de koelers, als ik me niet vergis heeft de Saphire 256MB versie RAMsinks en een ronde heatsink, en de 128MB versie die ruit. Club3D heeft dacht ik ook meestal die ruit maar ik ben ook wel eens plaatjes tegengekomen met een zwarte dubbele! koeler. Tweemaal de herrie dus.

Overigens Club3D maakt gebruik van BGA DDR, en Saphire niet (kon er in ieder geval niks over vinden op hun site). BGA was DACHT ik beter maar dat weet ik dus NIET ZEKER. Hangt ook gewoon van de kwaliteit van het geheugen af. Als je een Saphire met Samsung geheugen hebt zit je goed.

Verwijderd

Heb zelf de lite versie van Sapphiretech bij EMPC gehaald (3 maanden geleden).
Ik had ze nog gebeld of de kaart wel hetzelfde was vergeleken met de full versie. Dat was inderdaad zo. Je krijgt alleen enkel de install software met een tv kabel, een dvi naar svga adapter.

• Chello200
  • Laatst online: 20-05 19:00
Mycom heeft ook de Saphire 9600. Deze draait volgens de info op 324/406.
Wie heeft deze ook en kan mij er meer over vertellen ? Hoeveel bits geheugen is het ? 64 of 128 ? En tot hoever kon jij met stock overklokken ?
Op de site van mycom staat dat deze 4 pipelines heeft. Op site van Saphire staat dat dezelfde kaart er 8 heeft.

[ Voor 21% gewijzigd door Chello200 op 29-02-2004 15:57 ]

dikzak

Verwijderd

Je haalt de 9600 en 9800 door elkaar, dit staat er op de sapphire site over de 9600: http://www.sapphiretech.com/vga/9600.asp

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:24

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 19:05:
Om terug te komen op de koelers, als ik me niet vergis heeft de Saphire 256MB versie RAMsinks en een ronde heatsink, en de 128MB versie die ruit. Club3D heeft dacht ik ook meestal die ruit maar ik ben ook wel eens plaatjes tegengekomen met een zwarte dubbele! koeler. Tweemaal de herrie dus.

Overigens Club3D maakt gebruik van BGA DDR, en Saphire niet (kon er in ieder geval niks over vinden op hun site). BGA was DACHT ik beter maar dat weet ik dus NIET ZEKER. Hangt ook gewoon van de kwaliteit van het geheugen af. Als je een Saphire met Samsung geheugen hebt zit je goed.
hmmm sapphire bouwt de kaarten ook voor ati ;)

Ik heb beide kaarten, en beide presteren eigenlijk gelijk op elk nivo, op standaard settings.
dus het grootste verschil zal toch zijn wat je er bij krijgt. en dat pakket was iets uitgebreider bij m sapphire 9800 pro ultimate edition dan me club3d 9800 pro.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Ik had nog een vraag,ik heb gisteren een club3d 9800 pro in retail doos bij systemen.org bestelt, ( http://www.systemen.org/?p=artikelen ) voor 219 euro

Is die nu full retail met samsung geheugen,of hoe zit dat precies?

• Chello200
  • Laatst online: 20-05 19:00
Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 16:31:
Ik had nog een vraag,ik heb gisteren een club3d 9800 pro in retail doos bij systemen.org bestelt, ( http://www.systemen.org/?p=artikelen ) voor 219 euro

Is die nu full retail met samsung geheugen,of hoe zit dat precies?
Wat ik uit de reviews kan opmaken is dat je net mazzel moet hebben. Dus tis afwachten op je kaart. :)

dikzak

Verwijderd

Ik heb net men club 3d 9800 pro gekregen,met samsung geheugen erop :)

Geluk gehad dus :P

• Arunia
  • Laatst online: 22:20
Ik heb zelf de Sapphire Ultimate 9800 pro.
Die heeft standaard al de Zallman passieve koeling. Is goed dat ding. Je merkt alleen wel het verschil in temperatuur wanneer je alles grafisch omhoog zet. Is echt erg gewoon. >:)

Maar, hoe komen jullie aan die Half Life II? (al dan niet een bon hiervoor) Ik heb em namelijk vorige jaar in december gekocht, maar er is niets te vinden.
Denk dat ie alleen bij de standaard gekoelde Radeon 9800 zit.
Ach, heb ik weer eens pech (ook omdat ie nog geen week later 100 eurie was afgeprijst!)

Verwijderd

ik heb vandaag mijn Sapphire 9800pro hier gekregen van www.tones.be

het is de light retail met de vierkante koeler (wordt toch eraf gesmeten voor waterblok)

zit samsung geheugen op, straks eens wa benches draaien als hem erin steekt.

Verwijderd

NielsOveres schreef op 02 maart 2004 @ 13:53:
Ik heb zelf de Sapphire Ultimate 9800 pro.
Die heeft standaard al de Zallman passieve koeling. Is goed dat ding. Je merkt alleen wel het verschil in temperatuur wanneer je alles grafisch omhoog zet. Is echt erg gewoon. >:)

Maar, hoe komen jullie aan die Half Life II? (al dan niet een bon hiervoor) Ik heb em namelijk vorige jaar in december gekocht, maar er is niets te vinden.
Denk dat ie alleen bij de standaard gekoelde Radeon 9800 zit.
Ach, heb ik weer eens pech (ook omdat ie nog geen week later 100 eurie was afgeprijst!)
misschien omdat je hem in december heb gekocht dat die daarom niet erbij zat?

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn sapphire 9800 pro gehad van perfect systems, en het is dus de versie met plastic bevestigingspennen op de heatsink :(

Ik heb de winkel al gemailed dat ik graag een andere wil

• PhuSioN
Iemand toevallig die laatst bij mycom de sapphire heeft gehaald? Ben benieuwd of daar samsung geheugen zit.

Verwijderd

Ik denk dat je niet kunt zeggen "deze winkel levert de kaart met Samsung" of "deze winkel lever de kaart met Hynix". Ze zullen die kaarten met grote hoeveelheden binnenkomen en ik denk niet dat ze specifiek voor samsung geheugen vragen. Als ik hier de replies lees dan komt het er volgensmij idd op neer dat je geluk moet hebben. Als je het zeker wilt weten, bel je winkel en vraag of ze je kunnen garanderen eentje met Samsung geheugen te leveren.

• The Evil Brain
  • Laatst online: 02-07 11:32
heeft dat dan echt nut? is Samsung (naast dat het dan bekender merk is) echt beter tov van Hynix etc.?

en, alle 9800 Pro's zijn dus BBA, maar dan met een ander kleurtje of fannetje van de producent zelf? En de verschillen zitten 'm dus in de extra's die je erbij krijgt?

Verwijderd

Ik heb dus ook een 9800Pro, van club3d, een maat van mij kocht laatst een sapphire, wij de kaarten naast elkaar gelegd, en ik kan er geen verschil in opmaken, M.U.V een stickertje :)

allebei het zelfde geheugen, samsung 2.8NS, dus naar mij weten geen verschillen :P

/Edit

en ook geen andere fan of iets erop

/Edit

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 00:06 ]

• PhuSioN
Bij Mycom hebben ze de Sapphire met samsung 2.86ns mem (K4D263238E-GC2A) en plastic pinnetjes bij de cooler.
Mij persoonlijke ervaring is dat samsung mem veel harder gaat dan hynix mem. (samsung op 405 en hynix maar tot 370)

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-08 11:10
:o :o :o :o bij Mycom kost die Sapphire Atlantis Ati Radeon 9800pro nog maar 199 euro

• JaPa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-12-2025
Tripwire999 schreef op 03 maart 2004 @ 22:13:
:o :o :o :o bij Mycom kost die Sapphire Atlantis Ati Radeon 9800pro nog maar 199 euro
huh hij staat daar 2x in de lijst :| ::
41523 Sapphire ATLANTIS 9800 PRO ATi Radeon 9800 Pro 128 378 AGP 8X € 235,00
60273 Sapphire ATLANTIS 9800 PRO ATi Radeon 9800 Pro 128 378 AGP 8X € 199,00

??
foutje?...

Verwijderd

D8 het niet want gisteren stond alleen nog maar eentje van 235 euries.

Dat wil dus zeggen dat de 1 met software (Lara Croft) is en de ander niet.

Nou die Lara Croft mogen ze van mij hebben.. Ik ga voor de lite versie.

Dat domme spel kan ik ook wel downloaden ;) Scheelt me ff 36 euries.

Mycom here i come :D

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 22:39 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 22:37:Dat domme spel kan ik ook wel downloaden ;)
Foei ;).

• The Evil Brain
maar, kan aub iemand nog ff op een rijtje zetten welke accessoires bij welke kaart geleverd worden? Dus welke kabels etc. bij de Club3d en de Sapphire (en evt. andere Radeon 9800 Pro's) :>

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:30
Hmm had al bijna besloten om toch maar een 9600xt te halen, maar als zo'n 9800pro nu nog maar 199E kost, wordt die wel heel interessant.

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:24
Hoi ik heb even bij www.sallandautomatisering.nl nagevraagd wat voor een geheugen, koeler, bevestiging koeler en accesoires er op/bij de 9800 pro van Sapphire en Club3D zitten.

even opsommen:

Club3D 9800 Pro: 223,99 euro
1. Ati Koeler met koperen bevestigingen.
2. Hynix geheugen
3. Alleen drivers en kabels bijgeleverd

Sapphire 9800 Pro: 234 euro
2. Samsung geheugen

wordt dus de Sapphire.
straks maar even bestellen

p.s. dit is even ter info voor de mensen die niet precies weten welke ze moeten nemen en bij salland (waar ik dus onderdelen wil gaan kopen) zijn dit de specs. dit is dus geen spam :)

Groetjes Frank

• The Evil Brain
Frank Jansen schreef op 04 maart 2004 @ 09:42:
Hoi ik heb even bij www.sallandautomatisering.nl nagevraagd wat voor een geheugen, koeler, bevestiging koeler en accesoires er op/bij de 9800 pro van Sapphire en Club3D zitten.

even opsommen:

Club3D 9800 Pro: 223,99 euro
2. Hynix geheugen

Sapphire 9800 Pro: 234 euro
2. Samsung geheugen

wordt dus de Sapphire.
straks maar even bestellen

p.s. dit is even ter info voor de mensen die niet precies weten welke ze moeten nemen en bij salland (waar ik dus onderdelen wil gaan kopen) zijn dit de specs. dit is dus geen spam :)

Groetjes Frank
hartstikke bedankt! ik denk dat ik dan ook maar voor de Sapphire ga (over een paar weken, als ik wat meer geld heb ;))

• Tripwire999
  • Laatst online: 12-08 11:10
nouwe ik zou um bij mycom halen voor 199 euro! die sapphire dan!

Verwijderd

Tripwire999 schreef op 04 maart 2004 @ 11:43:
nouwe ik zou um bij mycom halen voor 199 euro! die sapphire dan!
sjonge jonge, wat baal ik dat ik een maand geleden een 9600xt voor 179 euro hebt gekocht |:( |:( |:( |:(

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:09

@r!k

It is I, Leclerq

Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 11:47:
[...]

sjonge jonge, wat baal ik dat ik een maand geleden een 9600xt voor 179 euro hebt gekocht |:( |:( |:( |:(
Ik heb hm een week geleden voor 235 bij Mycom gekocht, de lite versie |:(

En dan heb ik ook nog eens de versie met plastic koelerbevestiging

[ Voor 11% gewijzigd door @r!k op 04-03-2004 11:51 ]

Een hele rij microsoft certificeringen.

• Falcon Heavy
ErikH schreef op 04 maart 2004 @ 11:50:
[...]

ruilen! de plastic koelerbevestiging is zeker een reden om een andere te eisen!

Grtz

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Frank Jansen schreef op 04 maart 2004 @ 11:54:
[...]

ruilen! de plastic koelerbevestiging is zeker een reden om een andere te eisen!

Grtz
Meteen kijken of ik hem terug kan brengen en meteen een metalen bevestiging meenemen voor 199 euro,

Keep you informed

• Dr_Frickin_Evil
wat maakt het precies uit, die plastic koelerbevestiging?

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Dr_Frickin_Evil schreef op 04 maart 2004 @ 11:59:
wat maakt het precies uit, die plastic koelerbevestiging?
Die schijnt nogal eens te smelten waardoor de koeler van de kaart afvalt.

Maarreh de voorwaarden van mycom zijn binnen 8 dagen ruilen, vandaag is de 8e dag dat ik dat ding heb, zou ik hem dan nog terug kunnen brengen?

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 11:42

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Ik heb laatst de Club3D Ati Radeon 9800Pro bij salland gekocht voor 238 en daar zat ook tomb raider bij (duitse versie, maar ja...speel t toch niet) en ook een vga->dvi adapter, iig meer dan alleen kabels en drivers. Heb er nu een Zalman passive cooler met fan erop en dat bevalt prima. Ik weet alleen (nog niet) welk geheugen erop zit... gewoon nog niet naar gekeken.

• Dr_Frickin_Evil
Werkt dat goed die passieve koeling? Hoe warm wordt dat ding? Ik heb een barebone, en zou hem liever ook passief koelen, maar ik weet niet of dat wel lukt (ivm hitte).

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 11:42

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Ik heb niet echt een representatieve temp, want ik meet op de heatpipe (ga ik nog wel veranderen, maar beetje druk met andere dingen). Maar die temp is nog niet boven de 40 uitgekomen. Maar ik gebruik dus die optionele fan erbij en dat wordt misschien wel een probleem in een barebone. Als je een goede airflow erin hebt kan het misschien wel.

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Ben net ff bij mycom geweest en ze wisten mij te vertellen (2 filialen) dat ze een hele batch met plastic bevestiging binnen hebben gekregen. Die van 199 zal dan ook wel met plastic zijn gok ik zo

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-07 17:53
Er wordt regelmatig gesproken over "ik zet er een Zalman op". Welke koeler is dit dan (type) en wordt dan ook het koelblok vervangen?

• Falcon Heavy
Jochem schreef op 04 maart 2004 @ 13:26:
Er wordt regelmatig gesproken over "ik zet er een Zalman op". Welke koeler is dit dan (type) en wordt dan ook het koelblok vervangen?
zullen ze niet deze bedoelen? Afbeeldingslocatie: http://www.zalman.co.kr/images/0311/ZM80C-HP/ZM80C-HP3_b.gif

grtz

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-07 17:53
zie ook Cooling 9800 Pro (Geen Zalman) zie ik net.

[ Voor 61% gewijzigd door Jochem op 04-03-2004 15:18 ]

• PhuSioN
Gister dus de de sapphire voor 235 gekocht bij de mycom Apeldoorn. Vandaag teruggeweest om te zeggen dat ik ik de 199 versie wil. Werd dus verteld dat een fout was op de website en deze helemaal niet meer verkocht werd. Kon wel gewoon me geld terug krijgen als ik wou maar dat hoefde niet.
Dit is de inhoud:
Afbeeldingslocatie: http://home.concepts.nl/~pc102105/IMG_1249.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door PhuSioN op 04-03-2004 16:58 ]

• PhuSioN
ErikH schreef op 04 maart 2004 @ 11:50:
[...]

8 dagen niet, goed geld terug. dus je kan er nog mee terug. maar die 199 versie is gewoon een fout op de site wat ik te horen kreeg.

Verwijderd

patryk schreef op 04 maart 2004 @ 16:49:
[...]

8 dagen niet, goed geld terug. dus je kan er nog mee terug. maar die 199 versie is gewoon een fout op de site wat ik te horen kreeg.
Absoluut niet want ik heb vandaag dus gewoon een Sapphire 9800pro gekocht
voor 199 bij MYCOM in Apeldoorn.

Wel met plastic bevestiging maar dat wissel ik wel even om.
Dit is gvd de 3e kaart in 2 maanden voor mij.

Eerst de 9600XT toen de 5900XT en nu de Pro..... :D

Oja de details : Samsung geheugen type GC2A op het eind ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 17:01 ]

• PhuSioN
Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 17:00:
[...]

Absoluut niet want ik heb vandaag dus gewoon een Sapphire 9800pro gekocht
voor 199 bij MYCOM in Apeldoorn.

Wel met plastic bevestiging maar dat wissel ik wel even om.
Dit is gvd de 3e kaart in 2 maanden voor mij.

Eerst de 9600XT toen de 5900XT en nu de Pro..... :D

Oja de details : Samsung geheugen type GC2A op het eind ;)
ggrrrrrrrrr... vieze leugenaars daar zeg... ik dus gister 235 betaald. wat zat erbij dan? anders ga ik gewoon weer terug en wil 36 euro terug!!

[ Voor 5% gewijzigd door PhuSioN op 04-03-2004 17:05 ]

Verwijderd

patryk schreef op 04 maart 2004 @ 17:04:
[...]

ggrrrrrrrrr... vieze leugenaars daar zeg... ik dus gister 235 betaald. wat zat erbij dan? anders ga ik gewoon weer terug en wil 36 euro terug!!
Echt niet man, Jij hebt die ene gekocht met Lara Croft...
Deze heeft alleen de driver-cd en de kaart natuurlijk ;)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.