Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Of er een verschil is? Ik weet het niet precies.
Maar als ik voor 50 euro ofwel de mx500, ofwel de mx510 kan krijgen, dan weet ik het wel. Waard voor je geld, toch?
Die key-strokes zijn inderdaad onhandig... vooral omdat je geen profielen kunt maken (dom dom Logitech)Misschien een domme vraag. Maar kan iemand mij nou precies uitleggen hoe ik het voor elkaar krijg om alle knoppen te gebruiken binnen games ( zoals ut2k4) Want ik wordt er een beetje moe van om eerst steeds een key te binden aan die knop om dan dus vervolgens het in het spel als die tobokey te definieren.. het moet toch anders kunnen?
Bij mij werken alle 8 de knoppen gewoon in elke game, als ik ze indruk registreert ie ze gewoon als een Mouse1 t/m Mouse8.
Mijn muis zit op usb, ik heb XP SP1 en Mouseware 9.80... voor de rest kan ik eigenlijk niks bedenken wat nog belangrijk zou kunnen zijn
//edit//
dit ben ik ook nog tegengekomen:
Gepost door McCoy - maandag 23 februari 2004 - 16:53 Score: 2
Ik werkt met al men logitech muizen nog met 9.76, omdat dat enige is waar men zijknoppen in games werken.
Net 9.79b25 en 9.80 getest, geen van beide kon ik instellen dat ze in games werkte.
Waarom hebben ze na 9.76 eigenlijk de keyboardknoppen (del, ctrl, ... ) voor op muis verwijdert
[ Voor 23% gewijzigd door w0w op 24-05-2004 18:55 ]
Als je problemen hebt met het gebruiken van de extra knoppen in games, probeer dan eens die Mouseware Advanced van Logitech!!

Lees =>
Aham brahmasmi in "Nieuwe logitech gamers muis: MX510"
[ Voor 9% gewijzigd door Aham brahmasmi op 25-05-2004 11:53 ]
Verwijderd
Verwijderd
Dan ga je helaas voor niets, hij zal er niet zijnAlieunited schreef op 26 mei 2004 @ 12:12:
Vanaf morgen 27 Mei tot 29 mei is deze muis in de aanbieding bij NoRRod, voor €37,50 Euri, ga ik maar even ophalen morgen denk ik!!
Ben meteen met de keystrokes aan de gang gegaan.
Maar ik zit nog wel met een probleem
Hetvolgende:
Ik heb op het knopje (mouse btn 7) bij de drivers gezegt dat deze de functie keystroke met gebruiken, ff een knoppie aangehangen, ipv de cruse up.
MAAR wat blijkt nou... Hij doet het nu beide

Weet iemand hoe ik enkel het knoppie kan krijgen?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Maar ET ondersteund alleen maar tm mouse5.. Als ik de overige 3 knoppies indruk dan zie ik het cruse icoon gewoon door het spel heen... Maar die keystrokes werken toch goed?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
hoezoVerwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 12:58:
Dan ga je helaas voor niets, hij zal er niet zijn
Verwijderd
Norrod medewerker is mijn buurman, deze week geen MX510 door alombekende leverings problemen
Kortom, nieuwe kleurtje, nieuwe kreet en viola we hebben een nieuw produkt
eeh, niet helemaal friend.Dispenzer schreef op 27 mei 2004 @ 12:46:
Ik heb zelf van de week een MX310 gekocht, maar de hele MX serie is hetzelfde mijns inziens, echter de 500 en 700 (nu ook de 510) zijn draadloos, maar qua techniek identiek.
Kortom, nieuwe kleurtje, nieuwe kreet en viola we hebben een nieuw produkt
Alleen de 700 is draadloos, maar de 5x0 hebben toch lekker een vertrouwd draadje eraan hangen. En de sensor van de 510 is ook nog eens een verbeterde sensor tov de vorige mx versie (zoals in de 500 300 (en mss 310?))
Kijk maar eens een paar posts terug voor de getalletjes (4,7 en 5.8 ofzo).
Dan wens ik je veel plezier, maar dan zal je muis niet echt optimaal werken. Ik heb namelijk gepsroken met Logitech op de CeBIT en die hadden mij het volgende verteld:smason schreef op 23 mei 2004 @ 12:40:
ik heb nu sinds gisteren een MX500.. maar ik heb gelezen dat de drivers van de MX510 bij games beter werken, en je deze ook voor de MX500 kan gebruiken. Iemand dit al gedaan? Ervaringen?
Na een praatje van een half uur met Logitech werd duidelijk de MX510 andere drivers nodig heeft in plaats van de reguliere MouseWare-stuurprogramma's. Het verschil in software zit in de gebruikte hardware van de muizen. De nieuwe game-muis heeft een andere CPU en hardware ingebouwd waardoor softwarematig de aansturing anders verloopt. Aangezien de MX510 op dit moment alleen gebruik maakt van deze componenten is de muis als het ware een buitenbeentje van de familie. Niet voor lang, want een andere medewerker van Logitech kon ons zeggen dat de hardware van de MX510 ook gebruikt zal worden voor een verbeterde versie van de MX310, MX500, MX700 en MX900. Daarentegen zal het uiterlijk onveranderd blijven.
Ik gevraagd of de actie op een ander tijdstip zou plaatsvinden, hebben ze een tegenvoorstel gedaan:
die 49 Euro is elf Euro Goedkoper dan in de pricewatch staat vermeld.Geachte klant,
Momenteel zijn de Logitech MX 510 optical muizen niet voorradig. Wij hebben ter compensatie de volgende opties:
- ipv mx 510 de MX 310 voor 32 euro incl. btw.
- ipv mx 510 de MX 700 voor 49 euro incl. btw.
Excuus voor deze situatie.
Vriendelijke groet,
Afdeling Verkoop NoRRoD Computers BV
Ik heb toch liever die MX510, dus wacht nog maar even. Heb nog geen haast, huidige muis doet het in princiepe nog prima.
De site is nogal rommelig, de MX510 staat bij draadloze muizen, waarschijnlijk is die 49€ dus gewoon een typo..Logitech MX 700 Cordless muis
€ 75,00
Woensdagmiddag heb ik geinformeerd naar de beschikbaarheid ervan en werd mij gemeld dat de volgende dag een bestelling van Logitech zou binnen komen en dat men dan pas meer informatie had over de MX 510.
Volgende dag dus weer gebeld en te horen gekregen dat er precies 1 muis binnen was gekomen. Natuurlijk gereserveerd en i.d. avond opgehaald. Niet voor de laagste prijs, maar ik heb er gelukkig wel eentje.
Dus mijn tip: blijf winkels in de buurt telefonisch terroriseren over wanneer een Logitech bestelling binnen komt en vraag daarna of er een MX 510 bij zit en of ze 'm voor je kunnen vasthouden...
Werk nu al ruim 3 jaar lang elke dag met een draadloze, en vind dat toch wel erg fijn werken... Maar ik zit namelijk nog te twijfelen tussen de mx510, 700 en 900...
Wat vooral belangrijk voor mij is, is het precieze werk in Photoshop (ja ik hoor jullie al zeggen, koop dan een tekentablet
Ps. heb al wel een aantal reviews gelezen maar kon dit er niet echt uit opmaken...
Hoop dat jullie me begrijpen want ben niet echt helder met typen vandaag
[ Voor 7% gewijzigd door sOid op 28-05-2004 21:04 ]
Verwijderd
Ik vind persoonlijk de draadloze varianten minder precies/snel en vooral veel zwaarder/lomper

Ze zien er bijna hetzelfde uitVerwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 21:46:
Of je last hebt van een staartje aan je muisje, is denk ik nogal persoonlijk. Ik leg de draad altijd aan het eind van mijn bureau waar de staart naar je pc duikt vast door er iets op te zetten. Daardoor is er genoeg staart over waardoor je muisje nog genoeg vrijheid kan genieten
Ik vind persoonlijk de draadloze varianten minder precies/snel en vooral veel zwaarder/lomper
Hoe lang is dat kabeltje eigenlijk? En weet je toevallig of ik hem uit kan proberen bij mediamarkt?
MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X
Het komt Flamerig over maar je hebt wel gelijk : MS muizen liggen beter in de handm0n0 schreef op 29 mei 2004 @ 01:10:
Intelli 4.0 jongensbeste aankoop van afgelopen jaar voor mij
(naast die 9800xt dan
)
Ik heb er alleen nog steeds niet 1 kunnen testen ........
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X
Maar moet ik nou wel of niet MouseWare installeren? Ik hoor verschrikkelijke verhalen namelijk.. Heeft MouseWare nog extra functies die handig kunnen zijn ofzo?
Nah ik heb em wel geinstalleerd, maar je kan er alleen de knoppen mee configureren, en de cursorsnelheid e.d. mee aanpassen.Phreak schreef op 05 juni 2004 @ 13:03:
Heb mijn MX510 ook eindelijk binnen en dat werkt prima.
Maar moet ik nou wel of niet MouseWare installeren? Ik hoor verschrikkelijke verhalen namelijk.. Heeft MouseWare nog extra functies die handig kunnen zijn ofzo?
Ik heb het niet nodig gehad aangezien het zonder dat progje ook prima werkte
Overigens heb ik mijn MX510 nu 5 dagen, en wil nooit meer een andere muis
Leave only footprints, take only memories
MW ff geinstalleerd, dat merk je wel inderdaad die stap naar 800DPI.w0w schreef op 05 juni 2004 @ 14:37:
Zonder de Mouseware functioneert de muis als een 400DPI, met de Mouseware als 800DPI, ik zou het wel installeren dus
Woei
Waar zit de dubbelklik bijv.? En die knoppen boven en onder de scrollwheel? Wat doe je daarmee?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
hij is echt perfect had hiervoor de mx300 maar hij is super goed
heb een func1030 eronder liggen en hij gaaat zeer smoothhh
Een dubbelklik heb ik niet en heb ik ook niet nodig. Knop4 is vorige pagina en Knop5 is volgende pagina, dat vind ik wel heel erg fijn voor browsen, soms gebruik ik Knop4 als praat-knop bij Ventrillo of TS2 en voor de rest gebruik ik de knopjes bij de muiswiel om omhoog en omlaag te scrollen, als ik heel veel moet scrollen bijvoorbeeld. Knop8 gebruik ik nooit, heb ik ook niet nodig en die zit inderdaad op een zeer onlogische plek. (Wil Logitech serieus dat wij die knop indrukken met het laagste gedeelt van mn midelvingerIk ben wel serieus benieuwd hoe jullie de knoppen hebben geconfigureerd. Zoals ik al eerder hier zei kan ik er niet aan wennen dat ik niet zo'n duimknop heb die wel op m'n Dual Optical zit. Er zitten twee duimknoppen op de MX510, maar die zitten onlogisch hoog vind ik. Toch wil ik het een tweede kans geven, maar wat zetten jullie achter de knoppen? (gewoon voor Windows-gebruik)
Waar zit de dubbelklik bijv.? En die knoppen boven en onder de scrollwheel? Wat doe je daarmee?
De duimknoppen vind ik wel fijn zitten want als je ze niet nodig hebt kun je je duim laten 'rusten' in de ruimte onder de knoppen, en als je aan het browsen bent kun je je duim er gewoon opleggen.
Duimknoppen staan bij mij op vorige en volgende pagina ingesteld.
Dubbelklik gebruik ik ook niet.
Verwijderd
hij is er ook in het blauwMST_Morpheus schreef op 14 februari 2004 @ 09:41:
Voor mijn dagelijkse Windows bezigheden gebruik ik mijn MX-900, deze zat zals combinatie bij mijn draadloze Logitech keyboard (MX Bluetooth).
Voor games kan de muis wel, maar is mijn MX-500 toch een stuk beter in. De 500 reageert een stuk sneller, en loopt soepeler. De MX-900 heeft weleens de neiging (net als de 700 trouwens) om met schokjes te gaan. En dat maakt een headshot al behoorlijk lastig. De 500 is hier perfect in
Ik draai hier zowel met SetPoint als MouseWare. En ik snap eerlijk gezegd het probleem niet wat iedereen met MouseWare heeft. Het enige dat ik zelf kan verzinnen is het feit dat mijn scrollwheel het niet doet met games die zijn gebasseerd op de Quake 3 engine.
Wat betreft de nieuwe MX-510. Hij zal het ongetwijfeld prima doen in games, maar ik houd het wel bij de MX-500.(+ het feit dat ik rood nogal lelijk vind
)
Ik wil namelijk wel het gemak van draadloos, maar ook wel een muis die accuraat is tijdens het gamen. Bluetooth verminderd de draadloze-lag tot een minimum.......dus de perfecte muis
Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex
Verwijderd
Er zijn hier ook aardig wat mensen geweest die het zware gewicht van een draadloze muis ook een nadeel vondenCentaur schreef op 22 juni 2004 @ 00:56:
Weet iemand of er nou ook een soort gamer-opvolger van de MX900 komt, een soort MX910 ofzo ?
Ik wil namelijk wel het gemak van draadloos, maar ook wel een muis die accuraat is tijdens het gamen. Bluetooth verminderd de draadloze-lag tot een minimum.......dus de perfecte muis

Tot nu toe erg tevreden over (vooral de 2 duimknoppen, die andere vind ik een beetje taai om ingame te gebruiken, maar wie weet komt dat wel...)
Tja, als zo'n muisje te zwaar is, moet je je arm maar trainenVerwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 01:51:
[...]
Er zijn hier ook aardig wat mensen geweest die het zware gewicht van een draadloze muis ook een nadeel vonden
Ik wordt helemaal gek van zo'n snoer en ik heb geen interesse in zo'n snoer-houder-geval (technische term
Ik merkte dat de blauwe bovenkant niet helemaal netjes vastgemaakt is,
aan de rechter kant steekt deze namelijk iets uit boven het zwarte gedeelte van de muis
En dat begint vanaf het Logitech logo en dan de hele rechter voorkant..
Meer mensen die daar last van hebben?
Soms erger ik me daar best aan

En ik vind het eigenlijk ook niet echt kunnen voor een muis van €45,-

Gok dat het hoogteverschil ongeveer een halve millimeter is.
[ Voor 8% gewijzigd door Laurenz op 22-06-2004 19:32 ]
Verwijderd
Ik heb dat niet... vaagMafkeez schreef op 22 juni 2004 @ 19:31:
Even een vraagje aan de mede-MX510 gebruikers hier..
aan de rechter kant steekt deze namelijk iets uit boven het zwarte gedeelte van de muis
jup heb ik ook, linkermuisknop ligt wel gelijk met rest van de muis maar rechtermuisknop steekt iets omhoogMafkeez schreef op 22 juni 2004 @ 19:31:
Even een vraagje aan de mede-MX510 gebruikers hier..
tis dat je het zegt, was me nog nooit opgevalle
Precies..DutchTSE schreef op 22 juni 2004 @ 19:41:
[...]
jup heb ik ook, linkermuisknop ligt wel gelijk met rest van de muis maar rechtermuisknop steekt iets omhoog
tis dat je het zegt, was me nog nooit opgevalleen ook geen gebruikersproblemen daardoor
Nja ik heb er ook niet echt last van ofzo, en het is verder echt een heerlijke muis
Maar soms ligt m'n vinger op dat randje en dan begin ik me eraan te ergeren enzo
heb je je muis ook vanaf het begin dat ie uitkwam? miss is ut fout van in het begin en is ie in latere producties verbeterd (gelet op dat icefreak het niet heeft)
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik heb het ook, maar ik denk dat het niet verbeterd is in nieuwere versies. Het was me zelf ook nog niet opgevallen, en ik heb me erzelf ook nog nooit aan ge-irriteerd.haha nou je ut zegt mijn vinger ligt ook altijd op ut randje, maar erger me der niet echt aan
heb je je muis ook vanaf het begin dat ie uitkwam? miss is ut fout van in het begin en is ie in latere producties verbeterd (gelet op dat icefreak het niet heeft)
Daar dus

Met dank aan Neobahamuth voor gejatte foto

Verder nog een vraagje voor de MX510 bezitters, in bv. Splinter Cell Pandora Tomorrow (als 1 van jullie die game speelt), werken alle 8 buttons dan echt in game, of moet je in windows een keyboard-button binden aan een muisknop ?
Neej en die zal niet komen ook.Weet iemand al of Logitech bezig is met een MX910 (of soortgelijk model), Draadloze Gamer Muis met BlueTooth ?
Echte gamers willen namelijk geen draadloze muis maar gewoon een draadje. Het is een beetje hetzelfde als een overclock videokaart uitrusten met passive koeling... dat kan gewoon niet samen
Meer dan ik gewend ben idd..Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 15:13:
Hebben jullie ook dat er veel stof enzo tussen die naden komen?
Dat zuigt wel....
Kan ook zijn dat je het beter ziet vanwege de kleur van de muis hè
Ideale Muis!
Ik vind hem overigens niet zwaar.
Multimonitor is relax :P
* Angeloonie heeft hem ook sinds vandaag en is er ook erg blij mee.MeIsTwisted schreef op 24 juni 2004 @ 22:46:
* MeIsTwisted heeft hem ook sinds vandaag en is er erg blij mee.
Ideale Muis!
Ik vind hem overigens niet zwaar.
Ook niet zwaar, lichter dan mijn oude zelfs!
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
ik zou het niet doen, je muis wordt hier door ineens een heel stuk ligter ik zou gewoon even wennen aan de muis en dan na een tijdje wil je niet meer andersBong-One schreef op 25 juni 2004 @ 00:08:
niet zwaar, maar na 3 dagen ermee gamen merk ik toch dat iets me dwars zit... wellicht het gewicht... heeft iemand het gewichtje er al uit gehaald? ik ben zo huiverig om dat te doen gezien ik dan sowieso mn garantie kwijt ben (bij mn dual optical had ik het wel gedaan)... maar lijkt me toch de moeite waard om te proberen
Verwijderd
Ik vind het gewicht heel erg meevallen, maar dat komt omdat ik een cordless optical had en de batterijen zijn toch nog ff iets zwaarder. Denk dat het heel erg persoonlijk is, maar als je er geen last van hebt is het natuurlijk prima.Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 09:18:
Je kunt er ook van die patz (ofzo) onderzetten met een icemat bijvoorbeeld... Gaat het volgens mij wel een stuk beter mee...
Te gek, gaaf kewle MX510 padzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Verwijderd
Turkish schreef op 25 juni 2004 @ 09:42:
[...]
offtopic:
Te gek, gaaf kewle MX510 padzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Heb ik jaren lang in het diepste duister aan gewerkt..

Kwa gewicht vraag ik me echt af hoeveel lichter wil men deze muis nog hebben dan
Verwijderd
alvast bedankt
Verwijderd
Dynabyte ofzo heeft ze vaak wel (wel voor 50 euro).Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 23:40:
Beetje stomme vraag, maar weet iemand toevallig op dit moment een winkel die de 510 op voorraad heeft. Rotterdam of Breda ofzo![]()
alvast bedankt
Ik krijg het nog niet helemaal lekker, beetje met die versnelling enzo geklooit al. In UT vind ik hem nog veel te gevoellig.
Op plaatjes van deze muis zie ik helemaal geen gewone linker en rechtermuisknop. Zijn ze gewoon helemaal weggewerkt ofzo? Ik neem aan dat de mx510 toch gewoon een standaard linker en rechtermuisknop heeft?DutchTSE schreef op 22 juni 2004 @ 19:41:
[...]
jup heb ik ook, linkermuisknop ligt wel gelijk met rest van de muis maar rechtermuisknop steekt iets omhoog
tis dat je het zegt, was me nog nooit opgevalleen ook geen gebruikersproblemen daardoor
Probeer alle versnelling in game uit te zetten (dus ook bij settings).Kayz schreef op 29 juni 2004 @ 12:24:
Wat voor instellingen gebruiken jullie zodat het fijn is voor games als UT2004?
Ik krijg het nog niet helemaal lekker, beetje met die versnelling enzo geklooit al. In UT vind ik hem nog veel te gevoellig.
Dit is heel irritant, en wat voor muismat gebruik je?
Ik heb mijn Mx500 op mouseware op het hoogst(fijn voor in windows)
en in Ut2k4 heb ik hem op 1.
iemand zin in een potje ut? meel naar neo_fooker AT wanadoo dot
Je ziet ze niet omdat je gewoon op de plek waar normaal een knop zit je nu dat blauwe plastic indruktUltraR-pc schreef op 29 juni 2004 @ 15:58:
[...]
Op plaatjes van deze muis zie ik helemaal geen gewone linker en rechtermuisknop. Zijn ze gewoon helemaal weggewerkt ofzo? Ik neem aan dat de mx510 toch gewoon een standaard linker en rechtermuisknop heeft?
werkt prima overigens
Ik ga trouwens die "snel programma-switch-knop" uitzetten, heb nou al een paar keer in CS gehad dat ik ineens in Windows kwam op het moment dat er een counter de hoek om kwam
En die functie gebruik ik verder toch nooit, alt+tab en de windows toets voldoen wel
[ Voor 4% gewijzigd door Laurenz op 29-06-2004 16:19 ]
Ik heb de muis net vandaag binnen, dus ik gebruik nu nog mijn gewone muismat (plastic achtig oppervlak). Maakt dat veel uit dan?fooker schreef op 29 juni 2004 @ 16:08:
[...]
Probeer alle versnelling in game uit te zetten (dus ook bij settings).
Dit is heel irritant, en wat voor muismat gebruik je?
Ik heb mijn Mx500 op mouseware op het hoogst(fijn voor in windows)
en in Ut2k4 heb ik hem op 1.
offtopic:nl
iemand zin in een potje ut? meel naar neo_fooker AT wanadoo dot
Ik ben nu niet thuis, maar ik zal die instellingen es proberen.
HOE KAN DIT?
ik kan niemand vinden die hetzelfde probleem heeft
verder is het een puike muis!
www.tri-state.nl
Ik heb vanmiddag een upgrade doorgevoerd van een MX500- naar een MX510-muis. Zal niet veel schelen qua gebruiksgemak, maar de getweakte hardware zal hopelijk wel wat uitmaken. Verbazingwekkend dat deze muis twaalf euro goedkoper is dan zijn voorganger, en dat na twee jaar \o/. De reactietijd van de MX510 is een stuk beter dan de MX500, maar dat zal komen door een sensor die in staat is om meer 'foto's' te maken binnen dezelfde tijd als de oude hardware in de MX500.
Alleen jammer dat er alleen een blauwe en rode muis gemaakt worden, en niet eentje die grijs/zwart is aan de bovenkant. Nu steekt dat blauwe uit ten opzichte van het zwart bureau, zwart/witte muismat, witte monitor en wit/grijs keyboard. Ik ben ook eens benieuwd of deze ook niet na anderhalf jaar op dezelfde plekken slijt. Qua gewicht vind ik het een ideale muis. Ik heb het niet zo op lichte dingen; ik moet iets hebben wat voelbaar is (dat is pas poly-interpretabel...). Het enige wat mij nu nog rest is een fUnc surface-muismat uitproberen, aangezien de Everglide die ik nu heb na vijf maanden al slijtageplekken vertoond.

was vanmiddag bij mediamarkt den haag (in de binnenstad naast de bijenkorf) om er ook maar 1tje te gaan halen....
ik sprak een verkoper na 100x in de "showcase" van de muizen te hebben gezocht:
GEEN MUIS VOOR STEVENP DUS!....ja sorry, een fout aan de kant van logitech... we hadden laatst een gesprek met ze en toen zeiden ze dat ze over ongeveer 2 weken weer leverbaar waren...

tot die tijd maar met dit muisje:

een Microsoft Intellimouse Optical... vrij simpel 5 button muisje...
maargoed, 100 winkels gehad, maar nergens meer te krijgen, weer even wachten dus...
[ Voor 15% gewijzigd door stevenP op 01-07-2004 16:07 ]
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
hoe los ik dit nu weer op
www.tri-state.nl
Bij mij schakelt hij de versnelling uit op het moment dat ik de software van m'n Logitech Joystick & Racestuur gebruik._Supreme schreef op 01 juli 2004 @ 17:53:
hmm ik weet nu wel ongeveer wat het probleem is bij mijn MX510, soms schakeld hij de versnelling gewoon uit!
(Niet als die geminimaliseerd is)
Mja ik gebruik die software verder niet dus heb er geen last van.
Misschien andere drivers zoeken?
hoe bedoel je andere drivers?
er is toch maar 1 MX510 driver?
www.tri-state.nl
Komen daar geen nieuwere versies van uit dan?_Supreme schreef op 01 juli 2004 @ 20:58:
bij mij begint het ook bij bepaalde programma's
hoe bedoel je andere drivers?
er is toch maar 1 MX510 driver?
* Laurenz weet het ook niet precies eigenlijk, als het bij mij werkt ga ik geen drivers updaten
[ Voor 9% gewijzigd door Laurenz op 01-07-2004 22:11 ]
In de muiseigenschappen staat een tabblad met de naam 'Motion'. Op die pagina bevindt zich een checkbox waarmee de acceleratie in games kan worden uitgeschakeld. Haal dat vinkje eens weg en kijk dan of je nog steeds last hebt van dat probleem._Supreme schreef op 01 juli 2004 @ 17:53:
hmm ik weet nu wel ongeveer wat het probleem is bij mijn MX510, soms schakeld hij de versnelling gewoon uit!
Dus wat ik gedaan heb is dat is mouseware bijna alles aangevinkt en reg patch voor mouse accelaratie uitschakelen geinstalleerd en tot nu toe geen probleem.
Lucky Goldstar
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
aahhhh tot nu werkt het (1 dag)Robin Vreuls schreef op 01 juli 2004 @ 23:31:
[...]
In de muiseigenschappen staat een tabblad met de naam 'Motion'. Op die pagina bevindt zich een checkbox waarmee de acceleratie in games kan worden uitgeschakeld. Haal dat vinkje eens weg en kijk dan of je nog steeds last hebt van dat probleem.
dankje!
hij ziet dus een aantal programma's voor games aan -_-
www.tri-state.nl
Voor wat meer tweakinstellingen van de MW-stuurprogramma's is het mogelijk om 'Advanced Settings Utility for MouseWare 9.76 and above' te downloaden en uit te voeren.This is because MouseWare disables the component responsible for retaining button assignments (EM_EXEC) when it detects gaming applications that use Direct Input and/or OpenGL. This button functionality is fully restored when you go back to non-gaming applications.
Verwijderd
Je vertaalt het niet helemaal juist volgens mij, want em_exec wordt afaik niet afgesloten, maar de button assignments worden gedeeltelijk genegeerd in games. In die Advanced Settings Utility kun je instellen wat wel en niet uitgeschakeld wordt in games...Robin Vreuls schreef op 03 juli 2004 @ 02:45:
Dat proces hoort bij de MouseWare-drivers en zorgt onder meer voor de button assigment. Bij DirectX- en OpenGL-applicaties wordt dat proces automatisch afgesloten en weer opgestart zodra de applicatie is afgesloten:
[...]
Voor wat meer tweakinstellingen van de MW-stuurprogramma's is het mogelijk om 'Advanced Settings Utility for MouseWare 9.76 and above' te downloaden en uit te voeren.
Lekkere muis wel moet ik zeggen. Ik had niet verwacht dat ik het zo'n pluspunt zou vinden dat je in spellen ook gewoon de knoppen kan gebruiken in plaats van ze eerst aan een key te moeten binden. Fijn muisje dus.
Hoe hij verder presteerd ten opzichte van andere muizen zou ik niet weten..altijd al logitech gehad en geen spijt van.
BLU3_VV
Huh?vladje schreef op 08 juli 2004 @ 11:40:
Vind het best wel een mooie muis (me case is ook rood), ook is me standaard logitech optische muis aan het versleten. Wel spijtig van het soms onbruikbare scrollwieltje.
Ik heb af en toe wel in Firefox dat ik op een brakke website niet kan scrollen..
Maar dat komt niet echt vaak voor.
Verder kan ik em overal gebruiken
Die 'cruise-knoppen' vind ik ook erg prettig trouwens, je hoeft nieteens een venster te selecteren, en toch kan je in dat inactieve venster 'scrollen'.
Verwijderd
Dit heb ik gedaan omdat ik me dood ergerde aan het feit dat ik niet in alle spellen de knoppen 4 en 5 kon gebruiken (bij de duim).
Nu heb ik natuurlijk eerst de oude driver verwijderd, en de nieuwe 9.80 geinstalleerd.
MAARRR nu blijkt dat ik die knoppen nog steeds niet kan gebruiken in RTCW en Joint Operations. .. hmmmm
Nu las ik dat je eventueel de knoppen kan toekennen aan een knop van je toetsenbord. Mijn probleem is dat ik er maar niet achter kom hoe ik dit voorelkaar moet krijgen.
Kan iemand die weet/begrijpt hoe dit werkt vertellen hoe je dit zou moeten doen om die X*@ knoppen aan de praat te krijgen.
Anders breng ik die muis weer terug omdat hij niet voldoet aan mij verwachtingen die ik hiervan had.
<<Ik heb hem aangesloten aan de ps/2 (vind ik beter spelen dan usb2), winxp sp1>>
[ Voor 23% gewijzigd door w0w op 15-07-2004 22:31 ]
Ga naar muis eigenschappen, tabblad knoppen.Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 22:00:
Zo ik heb eergister mijn MX500 in de kast gelegd, en een MX510 aangeschaft.
Dit heb ik gedaan omdat ik me dood ergerde aan het feit dat ik niet in alle spellen de knoppen 4 en 5 kon gebruiken (bij de duim).
Nu heb ik natuurlijk eerst de oude driver verwijderd, en de nieuwe 9.80 geinstalleerd.
MAARRR nu blijkt dat ik die knoppen nog steeds niet kan gebruiken in RTCW en Joint Operations. .. hmmmm
Nu las ik dat je eventueel de knoppen kan toekennen aan een knop van je toetsenbord. Mijn probleem is dat ik er maar niet achter kom hoe ik dit voorelkaar moet krijgen.![]()
Kan iemand die weet/begrijpt hoe dit werkt vertellen hoe je dit zou moeten doen om die X*@ knoppen aan de praat te krijgen.![]()
![]()
Anders breng ik die muis weer terug omdat hij niet voldoet aan mij verwachtingen die ik hiervan had.
<<Ik heb hem aangesloten aan de ps/2 (vind ik beter spelen dan usb2), winxp sp1>>
Kies de knop die je wilt veranderen, ram op wijzigen en kies toetsaanslag.
Dan kan je kiezen welke toets dat moet worden..
Dan heb je het in je spellen waarschijnlijk wel werkend, maar moet je wel steeds die instellingen veranderen als je weer in Windows bezig gaat. (of in een spel waar het wel normaal werkt)

damn you w0w
geen driver niks.
de zogenaamde ALT-TAB knop werkt dan niet en de muis werk dan gewoon normaal met de snelheid in windows als in games.
Ik heb danwel de MX500, maar aangezien de MX510 precies hetzelfde is alleen een beetje is opgevoerd , zal er in drivers denk ik niks verschillen.
gewoon niks installen en dan moet ie het perfect doen.
Met dat verschil dat je muis in 400DPI mode werkt als je de drivers niet installeerd, en in 800DPI mode als je die wel installeerd.HENNEP schreef op 20 juli 2004 @ 00:56:
Om te zorgen dat je Mx500 muis of denk wel ook de MX510 muis het beste werkt in windows, gewoon simpelweg aansluiten en niks installeren.
geen driver niks.
de zogenaamde ALT-TAB knop werkt dan niet en de muis werk dan gewoon normaal met de snelheid in windows als in games.
Ik heb danwel de MX500, maar aangezien de MX510 precies hetzelfde is alleen een beetje is opgevoerd , zal er in drivers denk ik niks verschillen.
gewoon niks installen en dan moet ie het perfect doen.
Of dat verschil te merken is is natuurlijk nogal subjectief, maar alleen al bij het zien van de verschillen tussen die twee getallen ben ik al spontaan overgehaald om de drivers (lees: mouseware) te installeren
Verwijderd
Bij veel webwinkels roepen ze dat ze hem op voorraad hebben of dat hij alweer leverbaar is, maar ik wacht nu al een tijd op deze muis (online besteld).
Dit topic is gesloten.