Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJkim schreef op 25 maart 2004 @ 11:03:
Hmm kan niemand nog mij vertellen wat eigenlijk beter aan voelt? PS2 of USB connect?

Ik vind persoonlijk dat PS2 toch iets nauwkeuriger werkt... want mijn aim skill bij CoD is helemaal weg.. timing is anders geworden daarom schiet ik ook met Axis Rifle hele tijd mis.. :O of lijkt het maar zo?

Het lijkt USB connect meer snelheid aan mijn muis heeft gegeven maar ja dat kan weer aan mij liggen...
Probeer het gewoon zelf ofzo :X Test het allebei even, en gebruik dan wat jij het fijnste vindt..... Lijkt me beetje overbodig om dat aan anderen te gaan vragen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03:45
Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 16:02:
[...]

Probeer het gewoon zelf ofzo :X Test het allebei even, en gebruik dan wat jij het fijnste vindt..... Lijkt me beetje overbodig om dat aan anderen te gaan vragen....
Het kan toch zijn dat het verschil bijna niet merkbaar is, maar dat hij toch de 'beste' wil hebben?
Beetje flauw dit, we zijn toch tweakers, dan wil je toch over technische details praten, toch niet over wat het beste aanvoelt? :X

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exar_Kunn schreef op 25 maart 2004 @ 16:10:
[...]

Het kan toch zijn dat het verschil bijna niet merkbaar is, maar dat hij toch de 'beste' wil hebben?
Beetje flauw dit, we zijn toch tweakers, dan wil je toch over technische details praten, toch niet over wat het beste aanvoelt? :X
Hij vraagt wat beter aanvoelt, ps/2 of usb. Dat moet je gewoon zelf uitmaken, want dat is persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 16:20:
[...]

Hij vraagt wat beter aanvoelt, ps/2 of usb. Dat moet je gewoon zelf uitmaken, want dat is persoonlijk.
hij wil denkik weten welke 't snelste is :P
volgens preatorian is dat ps/2

btw: de mijne komt vrijdag (morgen) of zaterdag binnen ! ownage :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renbro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-03 20:27
Crash-Override schreef op 25 maart 2004 @ 14:08:
[...]Ik denk dat die gewoon achter de schermen verandert worden, zonder echte aankondiging. En ik denk dat er dan op het product zelf het revisie nummer aangegeven wordt :)
Dan moet ik nog maar is zien of dat die zo goed wordt als de MX510, zie het dan nog best gebeuren dat hij nog minder goed is als de MX510 zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
dus de mx510 is slecht :?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:58
Bounzz schreef op 25 maart 2004 @ 19:01:
[...]

Dan moet ik nog maar is zien of dat die zo goed wordt als de MX510, zie het dan nog best gebeuren dat hij nog minder goed is als de MX510 zelf.
Ik zou niet inzien waarom deze dan slechter moet zijn?
Als de interne hardware van de MX500 vervangen wordt door die van de MX510, dan is het engiste verschil de buitenkant :)
dat zegt ie toch niet :)

[ Voor 16% gewijzigd door Crash op 25-03-2004 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de MX510 wel 100x zo fijn als MX 500... Ik kan er ook beter mee csen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renbro
  • Laatst online: 26-03 20:27
Crash-Override schreef op 25 maart 2004 @ 19:28:
Ik zou niet inzien waarom deze dan slechter moet zijn?
Als de interne hardware van de MX500 vervangen wordt door die van de MX510, dan is het engiste verschil de buitenkant :)
Precies daarom vind het ook zo raar dat ze de naam MX500 houden.
Nee zeker niet maar dat gladde bevalt me gewoon voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 19:31:
Ik vind de MX510 wel 100x zo fijn als MX 500... Ik kan er ook beter mee csen :P
Komt er ook een MX710?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kweenie, ik denk wel wat er is een mx 300 en 310, 500 en 510 dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm ik wil de 510 eigenlijk persé in rood hebben, denken jullie dat hij hier nog uitkomt in rood? Zoja, waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 08:58
Bounzz schreef op 25 maart 2004 @ 20:34:
[...]

Precies daarom vind het ook zo raar dat ze de naam MX500 houden.

[...]

[...]
Ik gaf toch al aan dat ze dan hoogstwaarschijnlijk het rev. nummer zullen aanpassen :)
Dus opzich heel logisch hoor :)
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 18:09:
Ehm ik wil de 510 eigenlijk persé in rood hebben, denken jullie dat hij hier nog uitkomt in rood? Zoja, waar?
Mail Logitech eens of een van hun importeurs/distributeurs :)

[ Voor 31% gewijzigd door Crash op 29-03-2004 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 20:30
Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 20:35:
[...]

Komt er ook een MX710?
Nee, maar de verbeterde inhoud van de MX510 komt ook in de MX500 en MX700 terecht, dus daarvoor hoef je het niet te doen :)
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 18:09:
Hij komt in Europa alleen het blauw, misschien dat er wat winkels zijn die 'm importen, maar anders moet je het toch in Amerika gaan zoeken.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

December schreef op 29 maart 2004 @ 18:18:

Hij komt in Europa alleen het blauw, misschien dat er wat winkels zijn die 'm importen, maar anders moet je het toch in Amerika gaan zoeken.
Check maxpert.nl eens daar staat het plaatje gewoon in het rood erbij, dus het proberen waar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had gehoort dat je het gewichtje uit je mx510 kan slopen. Weet iemand hoe ik dit doe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 20:30
Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 13:18:
ik had gehoort dat je het gewichtje uit je mx510 kan slopen. Weet iemand hoe ik dit doe ?
Net zoals bij zo'n beetje alle andere Logitech muizen: muis openschroeven, zoeken naar een gewichtje (zit meestal aan de bovenkant vastgemaakt), die eruit halen en je muis weer in elkaar zetten :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNESSY
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

HENNESSY

Be water my friend

Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 13:18:
als je het gewichtje erin weg wil halen moet je 3 schroefjes losmaken, 2 zitten er boven en 1 onder, je kan als je goed naar de stickers kijkt ook kruisjes zien van waar de schroefjes zijn.

Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie de 3 kruisjes, en erachter zitten neem ik aan schroeven. maar hoe maak ik die open ? iets van, de sticker eraf krassen/trekken ofzo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 16:20:
[...]

PS2 heeft een max refreshrate van 200Hz, terwijl die van USB rond de 120Hz zit. Uit deze info zou je kunnen opmaken dat ps2 dus sneller gevoeliger is.

Zelf heb ik ook een tijdje op usb gespeeld, maar vond uiteindelijk op ps2 toch beter spelen.
Heb zelf een mx500, volgens mij zit zoiets toch tussen de oren...

zijn er al ergens gehackte drivers verschenen voor de mx500 }) ?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Gister @ Compjoeter beurs in Eindhoven een gekocht voor 42 euri! >:)
Echt chill gamen, ik had eerst een Cordless Mouseman Optical. Ik merk het verschil ZKR wel! 8) PS/2 aangesloten btw.
Sommige zeggen wat van het gladde oppervlak. Ikzelf heb hier totaal geen last van. Fijn zelfs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNESSY
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

HENNESSY

Be water my friend

Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 17:21:
[...]

ik zie de 3 kruisjes, en erachter zitten neem ik aan schroeven. maar hoe maak ik die open ? iets van, de sticker eraf krassen/trekken ofzo? :?
Ik heb de stickers eraf getrokken/gekrabt. Nadeel is wel dat je plakkerige onderkant krijgt, daar heb ik nog niet echt een oplossing voor.

Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
je kunt toch ook met een schroevendraairtje erdoorheen prikken?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:12
lijkt mij dat daarom die kruisjes er ook in zitten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.EMP3ROR
  • Laatst online: 09-06-2023

The.EMP3ROR

<3 MUSE

Exar_Kunn schreef op 25 maart 2004 @ 15:30:
Hmmm heeft iemand een idee hoeveel beter deze mx510 nou is dan een Dual Optical?
Technische gegevens van de Logitech Dual Optical zijn van de Logitech website verdwenen, maar ik vond net een persbericht van Logitech waarin de Dual Optical destijds werd aangekondigd: hij zou 2 800dpi 'ogen' krijgen....
Maar..... dan is mijn al wat oude Dual Optical toch nauwkeuriger dan deze mx510?
En ben ik de enige die denkt dat Logitech de Dual Optical heeft laten verdwijnen omdat ie waarschijnlijk 'te goed' was (teveel concurrentie voor de nieuwe mx'en)?

Edit: ik heb net mijn oude verpakking van de Dual Optical gevonden (jaja, wie wat bewaart heeft wat) en die heeft dus inderdaad TWEE 800dpi sensoren! :X
Aangezien de Dual Optical 1 sensor te gelijk gebruikt blijft het 800dpi...

(en de vorm van dat ding is om te :'( ... de vorm van de Mx500/Mx510 is niet voor nix terug gehaald.)

[ Voor 8% gewijzigd door The.EMP3ROR op 05-04-2004 20:35 ]

56 => 512 => 768 => 1024 => 2048 => 2240 => 3072 => 6144 und so weiter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein schopje want ik wou weten of er al iets bekent is over de opvolgers van de mx310/700/900 ik dacht namelijk dat die op cebit gepresenteerd zouden worden maar dat had ik dus een beetje mis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Laatst online: 24-07-2024
The.EMP3ROR schreef op 05 april 2004 @ 20:34:Aangezien de Dual Optical 1 sensor te gelijk gebruikt blijft het 800dpi...

(en de vorm van dat ding is om te :'( ... de vorm van de Mx500/Mx510 is niet voor nix terug gehaald.)
Ik had voor mn huidige muis (mx500) de dual optical en het was tot nu toe de beste muis die ik heb gehad. Probleem was dat mn dual mn icemat niet trok...Hij bleef maar flippen :/ Paar clanm8es hadden de mx500 icm icemat en toen ben ik ook overstag gegaan.

Ik kan me haast geen muis voorstellen die nog beter/fijner is O-)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Laatst online: 27-08-2021
Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 22:36:
Klein schopje want ik wou weten of er al iets bekent is over de opvolgers van de mx310/700/900 ik dacht namelijk dat die op cebit gepresenteerd zouden worden maar dat had ik dus een beetje mis :)
Nee dat had je niet mis. In het verslag op t.net was ook te lezen dat er niet echt opvolgers van de MX500 komen binnenkort(?) maar er is dus een nieuwe gamersmuis gepresenteerd en wel de MX510. Een verbeterde versie van de MX500 met een mooi glimmend kleurtje. De MX-serie krijgt over een tijdje dezelfde hardware als de MX510 en dat is alles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-04 11:14

TheEagle

Master (of my own) universe

Webgnome schreef op 09 maart 2004 @ 14:13:
cool :D nu nog even ervaringen posten
Ervaring posten? Dit is exact deselfde muis als de mx500, met uitzondering van het kleurtje dan. Dus kijk effe naar een review van een mx500. Overigens roelleren deze muizen gewoon kei hard.

Vanwege een gebrek aan logica slaat dit bericht helemaal nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
Euh dezelfde muis als de MX510? als je het verbeterde optische systeem, de speciale software en de speciale look even buiten beschouwing laat dan is het de exact zelfde muis ja.. :|

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

tsja en ondertussen vind ik m erg gaaf en heel erg lekker werken :D

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 15-09 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Wauw! Ik heb sinds vandaag ook eindelijk de MX510 kunnen kopen (was hier nog slecht leverbaar), maar wat een HEERLIJK muisje!! Hij had van mij IETS zwaarder mogen zijn, maar voor de rest perfect! Ik had al 'n goeie (Logitech Dual Optical), die was iets zwaarder, maar die extra knoppen van de 510 zijn klasse! Deze muis is here to stay!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Gebruiken jullie de volledige mouseware met de 510 eik?

Ging laatst dat muisje halen, maar toen wassie er nog niet :| En die winkel had em wel al als "we hebben em" staan op de site :P Maarja > volgende week :Y)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Okyah schreef op 08 april 2004 @ 18:13:
Gebruiken jullie de volledige mouseware met de 510 eik?

Ging laatst dat muisje halen, maar toen wassie er nog niet :| En die winkel had em wel al als "we hebben em" staan op de site :P Maarja > volgende week :Y)
Je moet wel een aparte versie hebben van MouseWare, versie 9.80 heb ik net geinstalled. Ben er alleen nog niet uit wat ik precies met alle knoppen wil. Die QuickSwitch optie vind ik niet echt handig. Ik mis een beetje m'n duimknop van de Dual Optical, daar zijn nu twee van die UP en DOWN toetsen voor gekomen...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

spaceboy schreef op 08 april 2004 @ 17:54:
Wauw! Ik heb sinds vandaag ook eindelijk de MX510 kunnen kopen (was hier nog slecht leverbaar), maar wat een HEERLIJK muisje!! Hij had van mij IETS zwaarder mogen zijn, maar voor de rest perfect! Ik had al 'n goeie (Logitech Dual Optical), die was iets zwaarder, maar die extra knoppen van de 510 zijn klasse! Deze muis is here to stay!
Oke. Binnen 2 uur kom ik helemaal op m'n eerste indruk terug. Ik flikker die MX510 naar m'n tweede pc. De duimknop is echt onmisbaar. Die extra knoppen zitten voor mij NIET op de goeie plaats. De muis ziet er wel mooier uit, maar m'n Dual Optical blijft m'n main-mouse. Damn. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 14:22

w0w

Ik heb vandaag ook de MX510 gehaald, helaas mag ik hem pas zaterdag gebruiken (verjaardags kadootje :P ), maar het viel mij wel op dat de blauwe kleur een heel stuk donkerder is dan de plaatjes van Logitech mij doen vermoeden. Niet dat ik dat erg vind want hij ziet er super mooi uit, heerlijk.
Zou iemand mij iets kunnen uitleggen over G-krachten? Is dat niet zoiets als massa*snelheid ofso iets? omdat de MX510 5G meer kan hebben dan de MX500...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yojordi schreef op 08 april 2004 @ 21:50:
Ik heb vandaag ook de MX510 gehaald, helaas mag ik hem pas zaterdag gebruiken (verjaardags kadootje :P ), maar het viel mij wel op dat de blauwe kleur een heel stuk donkerder is dan de plaatjes van Logitech mij doen vermoeden. Niet dat ik dat erg vind want hij ziet er super mooi uit, heerlijk.
Zou iemand mij iets kunnen uitleggen over G-krachten? Is dat niet zoiets als massa*snelheid ofso iets? omdat de MX510 5G meer kan hebben dan de MX500...
offtopic:
Hehe jij ook zaterdag jarig me 2 :P. Ik krijg alleen Logitech Sphere voor me verjaardag :P. Wist niks anders :+. Enige wat ik nog niet van logitech had dus ja :P.

Ja ben ook wel benieuw hoe dat nou eigenlijk zit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 19:46

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ik heb er nu ook een gehaald bij dynabyte voor 39.95 >:) ( de baas zei dat het pas bij pasen was maar ik kreeg het nu al (10 euro er af )

maar wat ze claimen dat ze alle 8 de knoppies kan instellen ook in games vind ik nog niet zo alleen 1,2,3,4 maar 5,6,7,8 kan ik niet instellen ( quake3 ) en ja ik heb de special drivers ook geinstaleerd

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
Er staat ergens in je register een map waarin allemaal sleutels zitten met de waarde van een game.. je moet ff daar je favo game aan toevegen, al weet ik niet of quake3 er al standaard bij zit..

(btw ik krijg hier oko niet alle 8 knoppen aan de praat . behalve als ik er in het config scherm een gewone keyboardtoets aan bind dan lukt het wel maar ja dat was nou net niet de bedoeling :P)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

Ik heb het ff gezocht, wat G-krachten nou precies zijn, kben er niet helamaal achter, maar dit is wat ik heb gevonden;
Een ongetraind persoon valt flauw als hij 3~4G ondervind, een uiterst getraind persoon blijft net bij bewustzijn bij 10G.
Bij 5G vliegt de airbag bij een auto eruit.

Je berekent het met de formule G=v2/r

r zou iets van de scherpte van een bocht betekenen, maar dat is me nog niet helemaal duidelijk. 15G is dus eigenlijk best wel erg veel als ik dit zo bekijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ook gehaald, damn wat is dit een heerlijke muis zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 00:40:
Heb hem ook gehaald, damn wat is dit een heerlijke muis zeg!
Hmm... ik heb net m'n muis weer omgeruild. Terug naar m'n ouwe Dual Optical. De precisie heb ik dan maar niet, maar ik MOET gewoon die duimknop op die plek daaronder hebben. Helaas, 50E door de plee gespoeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
kwestie van gewenning denk ik?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Webgnome schreef op 12 april 2004 @ 15:40:
kwestie van gewenning denk ik?
Volgens mij niet. Aan een muis stel ik de eis dat ik erg makkelijk met 1 druk een dubbelklik kan uitvoeren. Met de MX510 (en ook de MX500 en MX700) kan dat niet, dan moet je een knop die niet op een hele handige plek zit configureren, zoals ik bij de MX510 had gedaan met dat pijltje omlaag boven je duim. Maar de duimknop van de Dual Optical zit gewoon op een betere plek. Je hoeft daar je duim niet vreemd voor te bewegen. Klinkt misschien als gezeik, maar de extra nauwkeurigheid en de extra knoppen van de MX510 vallen wat mij betreft weg tegen het voordeel van de duimknop van de Dual Optical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

Vind je die dubbelknop functie dan zo handig :? Dan stel je toch MOUSE3 in als dubbelklik (onder het wieltje). Ik snap overigs ook niet waarom mensen graag 8 (!!) binds in hun spellen willen. Ik gebruik alleen de linker en de rechter knop, links schieten en rechts alternative attack (CS). Zodra ik meerdere knoppen moet gebruiken op mn muis ga ik flippen en kan ik niet goed meer schieten :p Op mijn toetsenbord zitten genoeg knopjes, en die kan ik wel allemaal goed snel achterelkaar gebruiken.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke gamers (van FPS) meer dan 3 binds hebben op hun muis, bij welk spel en wat die binds dan wel niet doen, wie wil dat vertellen aan mij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

yojordi schreef op 12 april 2004 @ 19:43:
Vind je die dubbelknop functie dan zo handig :? Dan stel je toch MOUSE3 in als dubbelklik (onder het wieltje).
Ja dat zou je zeggen, maar geloof mij, als jij de duimknop van de Dual Optical gewend bent als dubbelklik ga jij ECHT nooit, maar dan ook NOOIT meer dat knopje onder je wheel gebruiken. Het is niet uit te leggen, maar als ik 'n fresh install heb gedaan dan klik ik zeker 20x tevergeefs op de duimknop totdat de Mouseware is geinstalled. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik eerst nog met een eenvoudige Microsoft Scrollmuis zat met balletje is dit een hele vooruitgang zeg, het was even wennen, maar nu zou ik niet anders willen dan mijn MX510 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag ook een MX 510 gescoord en ik moet zeggen, hij muist fantastisch, waar ik echter helemaal gestoord van word is dat ik met de nieuwe muis aangesloten (zowel op PS/2 als USB) een hoge pieptoon hoor, die ook nog eens van toonhoogte verandert als ik de muis een beetje optil.... 8)7 8)7 8)7

Zijn er mensen met hetzelfde verschijnsel?

(ps Search levert me een heleboel, behalve werkende oplossingen....)

PS, als ik mijn geluidskaart uitschakel, of van alles mute, volume instellingen maken allemaal niets uit

Edit, problem solved: kwam door mijn Recom frontje, als ik de muis direct op de achterkant aansluit is alles goed

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppleeuw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-05-2024
Ik wil een nieuwe muis/toetsenbord maar als ik dit muisje koop, kan ik dan ook een los (wel draadloos) toetsenbord van logitech kopen? die zie ik nergens staan (op site allene met draad, in pricewatch alleen sets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
spaceboy schreef op 12 april 2004 @ 20:06:
[...]

Ja dat zou je zeggen, maar geloof mij, als jij de duimknop van de Dual Optical gewend bent als dubbelklik ga jij ECHT nooit, maar dan ook NOOIT meer dat knopje onder je wheel gebruiken. Het is niet uit te leggen, maar als ik 'n fresh install heb gedaan dan klik ik zeker 20x tevergeefs op de duimknop totdat de Mouseware is geinstalled. :)
Ga anderen nou niet vertellen wat de beste plek voor die duimknop is of wat de beste manier is om te dubbelklikken... :Z

Dat die twee duimknoppen op de MX5x0/700/900 niet op de best mogelijke plek zitten ben ik wel met je eens, maar ik gebruik sinds mijn eerste Logitech drieknops Pilot (met bal) de middelste knop voor dubbelklik en sinds m'n eerste Optical met wiel gebruik ik het scrollwiel zelf. Dat bevalt mij perfect en dat is zoals al opgemerkt is een kwestie van wennen (het klikken met het scrollwiel wordt ook soepeler als je het altijd doet).

Meer dan drie muisknoppen in kunnen stellen in games is wel degelijk handig en het kan ook absoluut wel met alle 8 de knoppen!! =>>> Stel de kleine knopjes en duimknopjes in als Keystrokes. Gevolg is wel dat je de standaardfuncties van die knopjes (scrollen in IE enzo) niet meer onder windows kunt gebruiken aangezien ze als een toetsaanslag worden herkend. Bij spellen als Quake 3 wil je snel je wapens kunnen wisselen en soms (afhankelijk van je instellingen) kan het heel erg handig zijn om met een klik het juiste wapen te hebben zonder eerst langs de wapens die je niet wilt moet 'scrollen'.

[ Voor 28% gewijzigd door Aham brahmasmi op 15-04-2004 06:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-08 20:39
Ik heb em nu ook al een tijdje, de extra knoppen zijn zeeer handig maar de draad moet ik toch nog effe gewoon worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds net ook de MX510. Had hiervoor een el-cheapo Logitech Optical.
Moet zeggen dat het spelen een stuk beter gaat (in Far Cry iig).

Gebruik nou niet alle acht de knoppen.. en ook de software die erbij zat niet.
Maar werkt wel gewoon (in Far Cry dus iig).

Standaard :
Linker-knop : Fire
Rechter-knop : Jump

Links bij je duim :
Up = Zoom in
Down = Weapon Slot 2 (meestal M14)

Speelt echt lekker.. had echt niet verwacht dan een andere muis zoveel invloed zou hebben op een spel.

P.S.
gewoon USB... heb dus niet het PS2 verloopstukje gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Laatst online: 26-08 14:55
BruceLee schreef op 08 april 2004 @ 22:57:
ik heb er nu ook een gehaald bij dynabyte voor 39.95 >:) ( de baas zei dat het pas bij pasen was maar ik kreeg het nu al (10 euro er af )

maar wat ze claimen dat ze alle 8 de knoppies kan instellen ook in games vind ik nog niet zo alleen 1,2,3,4 maar 5,6,7,8 kan ik niet instellen ( quake3 ) en ja ik heb de special drivers ook geinstaleerd
Bij welke Dynabyte wasda :? Werk r ook, maar heb de muis nooit verkocht voor die 10 euro minder! Want ook al komt r een actie, t mag nie :D Je hebt mzzl dus!

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:51

Hu9o

Schokkend

Dus bij de Dynabyte kost dat ding gewoon 50 Euro?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Heb het topic ff gescand. Ik heb zelf een MX500 en vraag mij af of er geen betere manier is om alle knoppies onder games aan de praat te krijgen dan deze aan keystrokes toe te wijzen. Mag je voor en na je gamen hen een weer wisselen... bah

Als ik het goed begrijp kan dat met de MX510 (drivers!) wel gewoon. Zijn die niet gewoon te hacken (zoals Audigy2 drivers voor Audigy1 of ooit Catalyst zo dat hij je 9700Pro als 9800Pro ziet)?

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
Als ik het goed begrijp kan dat met de MX510 (drivers!) wel gewoon
nou ik ben de bezitter van een mx510 en ik heb het tot op heden nog niet voor elkaar gekregen om dit via de drivers te fixen. ik moet ze dan aan een keystroke hangen anders werkt het niet en dat vind ik erg storend

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

Ik vind het gek dat iedereen er zoveel problemen mee heeft :? Ik heb een MX510 met de bijgeleverde mouseware drivers en ik kan gewoon MOUSE4, t/m MOUSE8 binden aan in-game functie. (dus zonder die keystrokes)

[ Voor 14% gewijzigd door w0w op 25-04-2004 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
heb je hem op de usb of op de ps/2 poort zitten?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Ik heb 'n Logitech DiNovo setje ... met dus 'n DiNovo Keyboard en mediapad, en 'n MX900 muis...

Nu wil ik zo'n MX510 aanschaffen ... zou ik die 2 muizen tezamen kunnen aansluiten?

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:24

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Windows ondersteund dacht ik maar 1 muis.

Ik heb een week geleden ook de mx510 gekocht, de blauwe.
Hij zit echt goed in de hand, het is een aanradertje :)

Hiervoor had ik een logitech muis zonder draad, nog zo een simpele met trackball, ik heb die muis vandaag nog eens vastgenomen, ben ik blij dat ik de mx510 nu heb :)

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

Windows werkt gewoon met 2 muizen, echter kan er natuurlijk maar ééntje op de PS/2 zijn aangesloten.
Mijn mx510 is gewoon op de usb poort aangesloten.
Waarom wil je een MX900 én een MX510 :?

[ Voor 15% gewijzigd door w0w op 25-04-2004 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 09:05

gwystyl

Beugeltje dan maar?

jellabie schreef op 25 april 2004 @ 19:50:
Windows ondersteund dacht ik maar 1 muis.

Ik heb een week geleden ook de mx510 gekocht, de blauwe.
Hij zit echt goed in de hand, het is een aanradertje :)

Hiervoor had ik een logitech muis zonder draad, nog zo een simpele met trackball, ik heb die muis vandaag nog eens vastgenomen, ben ik blij dat ik de mx510 nu heb :)
Ik gebruik al een hele tijd een Logitech optical en wireless optical (rechtshandig) naast elkaar (een links, een rechts van mijn tobo). Werkt prima, en ze zijn met mouseware onafhankelijk van elkaar inte stellen (dubbelklik en selectiemenu zijn dus verschillend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
w0w schreef op 25 april 2004 @ 17:46:
Ik vind het gek dat iedereen er zoveel problemen mee heeft :? Ik heb een MX510 met de bijgeleverde mouseware drivers en ik kan gewoon MOUSE4, t/m MOUSE8 binden aan in-game functie. (dus zonder die keystrokes)
over welke games hebben we het? :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Heb nu 1 week geleden zo'n MX510 besteld. Weet iemand of er een lange levertijd opzit? Want op de site waar ik hem gekocht heb stond dat het 1/2 week zou duren?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
euh dat ligt eraan of het druk is bij die winkel en hoe de vooraad is? ik had hem binnen een dagje of 3 binnen.

welke winkel hebben we het over?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

w0w schreef op 25 april 2004 @ 23:52:
Waarom wil je een MX900 én een MX510 :?
Ik vermoed dat die MX510 wat beter werkt in games dan m'n MX900 ...

[ Voor 55% gewijzigd door Shaidar op 26-04-2004 10:09 ]

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Webgnome schreef op 26 april 2004 @ 00:39:
[...]

over welke games hebben we het? :)
Idd, het verschilt natuurlijk per game of alle acht muisknoppen worden herkend, of alleen MOUSE1, 2 en 3 (Quake 3 bijv. maar daar gebruik ik ze gewoon via de keystrokes; extra knopjes toch niet nodig in windows :P).

[ Voor 7% gewijzigd door Aham brahmasmi op 26-04-2004 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk muisje ;) (heb nu de dual optical van logitech :Y) ) alleen liever zwart :P weet iemand wat dit beestje mag gaan kosten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 11:46:
Leuk muisje ;) (heb nu de dual optical van logitech :Y) ) alleen liever zwart :P weet iemand wat dit beestje mag gaan kosten??
Pricewatch!

pricewatch: Logitech MX510 Optical Mouse Rood (USB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind ze er allebei wel chill uitzien. En dat de optische motor weer verberterd is is zkr mooi megenomen! :9 Wel raar dat alleen de blauwe hier te verkrijgen is in europa en de rode in de vs. Weet iemand waarom ze dit hebben gedaan? :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

over welke games hebben we het?
Inderdaad misschien wel handig om te vertellen :X
Counter-Strike, Half-Life, DoD, Renegade en mss nog wel meer spellen, maar dat heb ik nog niet echt uigeprobeerd,

shaider, waarom denk je dat een MX510 beter werkt in games dan een MX900? Is er iets aan die MX900 dat je niet bevalt in games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Ik heb hem ongeveer 1 maand en ik moet zeggen dat deze preciezer en sneller is dan MX500... alleen die plastic lak... das echt shit eigenlijk... als er eenmaal vet op zit dan haal je moeilijk weg en het wordt snel vies vergelijken met MX500 ....

Dus als ik Logitech was zou ik gewoon andere materiaal gebruiken voor buitenkant als zag die niet zo goed uit zoals nu :)

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ik heb m'n muis besteld bij perfect systems, maar daar hebben ze hem niet op voorraad en het is ook niet bekend wanneer ze hem kunnen leveren. Weet iemand nog een winkel waar hij wel op voorraad is?

[ Voor 14% gewijzigd door Hu9o op 28-04-2004 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

DJkim schreef op 28 april 2004 @ 19:44:
Ik heb hem ongeveer 1 maand en ik moet zeggen dat deze preciezer en sneller is dan MX500... alleen die plastic lak... das echt shit eigenlijk... als er eenmaal vet op zit dan haal je moeilijk weg en het wordt snel vies vergelijken met MX500 ....

Dus als ik Logitech was zou ik gewoon andere materiaal gebruiken voor buitenkant als zag die niet zo goed uit zoals nu :)
Heb je toevallig die MX500 nog liggen? als dat zo is zou ik de behuizing gewoon omwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:35

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

shaidar schreef op 26 april 2004 @ 10:00:
[...]

Ik vermoed dat die MX510 wat beter werkt in games dan m'n MX900 ...
Ik heb zelf de MX-500 en 900.

Voor de normale toepassingen en de meeste games die ik speel (RTS en RPG voldoet de 900 uitstekend, alleen voor shooters als UT2004 etc. reageert hij te schokkerig. Ik krijg het ook niet goed. De MX-500 doet het hier perfect.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb 2 mx510's 1 voor me pc en 1 voor me laptop en moet zeggen dat het echt een super muis is voor games. Ik had eerst 2 razor's boomslangs maar moet zeggen dat die toch echt onder doen voor de Mx510. Als mensen een nieuwe muis willen en ze spelen spelletjes (of met preciessie programmas zoals photoshop is het echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaargh ik kan de 510 nog steeds nergens vinden in mijn crappige stadje |:(
Wordt maar eens tijd dat ik hem ergens anders zoek nog goedkope aanraders? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 23:27:
Aaaargh ik kan de 510 nog steeds nergens vinden in mijn crappige stadje |:(
Wordt maar eens tijd dat ik hem ergens anders zoek nog goedkope aanraders? :P
www.tweakers.net/pricewatch :) . Daar staat redelijk up to date hoeveel het in elke shop kost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:P Ben geen noob :P voor vaagness sake; ik zoek iets anders dan zon online shop maar negeer alles wat ik gepost heb ik probeer nu zelf nog eens iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had hem ook overal gezocht, maar gelukkig opende een nieuwe computerwinkel haar deuren in de buurt waar ik woon. Daar hadden ze hem gelukkig wel. Eerst lieten ze mij daarvoor 54.95 betalen, maar toen zag ik dat ze hem voor 49.95 hadden geprijsd dus ff trug gegaan.

Anyway, keb hele topic niet doorgelezen, maar is de mx 510 een platinum exemplaar of maken ze daar maar een aantal van? Iig is de muis in de gewone winkels erg moeilijk te verkrijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Moeilijk te verkrijgen zeg dat wel. Dit is nu m'n 3e week dat ik op dat ding wacht en nog steeds krijg ik meeltjes van de winkel dat hij "onbekende" levertijd heeft. :'( En ik wil dat muisje zo graag!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb em vorige week besteld en eergisteren gekregen, laatste dagen druk aan het gamen B). Had hiervoor een mx500 maar was een sensor van kapot ik was van plan weer een mx500 te kopen, maar toen ik deze zag staan kon ik het niet laten. Ik vind wel dat je kunt merken dat dit een betere sensor is. Bij snelle bewegingen kun je gewoon merken dat deze versie preciezer is dan de mx500. Als er een tegenstander in de rug of een andere niet verwachte positie ( speel cs btw ) zit je gewoon veel sneller op zijn kop :)

@Chau -> Deze versie is limited ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Voor gamers

Download naast Muisdriver ook mouseware en reg fix voor acceralation disabled dan kun je veel beter aimen.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

Voor gamers

Download naast Muisdriver ook mouseware en reg fix voor acceralation disabled dan kun je veel beter aimen.
Linkje?
maarreh, die acceralation kun je toch ook gewoon in je drivers uitzetten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Waar halen jullie deze muis weg, zodat hij meteen leverbaar is en je er niet 4 weken op hoeft te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

Dynabyte breda heeft er zeker nog een stuk of 20 liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Alkmaar is er geen een meer te vinden. Bij Dynabyte zeiden ze dat er distributieproblemen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Maar bji de dynabite zijn ze natuurlijk ook weer een stukkie duurder? In de pricewatch staat dat ze ongeveer 40 euro moeten kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 19:41:
In Alkmaar is er geen een meer te vinden. Bij Dynabyte zeiden ze dat er distributieproblemen waren.
Zijn er ook. Laatst met iemand bij maxpert.nl overgesproken. 3groothandels hadden ze hem bij besteld alledrie kunnen ze ze niet leveren 8)7 . Heb maar een mx700 gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem vorige week bij Eynsteyn (of hoe je dat die winkelnaam ook schrijft) besteld. Hebben hem op voorraad.

Leuk muisje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 13:23:
Heb hem vorige week bij Eynsteyn (of hoe je dat die winkelnaam ook schrijft) besteld. Hebben hem op voorraad.

Leuk muisje :)
offtopic:
eynstein.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

Maar bji de dynabite zijn ze natuurlijk ook weer een stukkie duurder? In de pricewatch staat dat ze ongeveer 40 euro moeten kosten.
Ja een stukkie duurder, maar dan heb je ook wat! (en ook nog snel :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
DJkim schreef op 14 mei 2004 @ 18:06:
Voor gamers

Een regfix doet waarschijnlijk hetzelfde, maar Logitech biedt zelf een programmaatje dat dat ook kan en nog meer:

Lees mijn post: Aham brahmasmi in "Nieuwe logitech gamers muis: MX510" .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waar dit ding nog op voorraad is? Bij Eynstein staat ook een berichtje over moeilijk leverbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik lees hier toch nog teveel mensen die BLIND die nieuwe muis willen hebben. Mijn advies is toch om eeeven in een winkel te checken hoe je die knoppen vindt voelen. Ik heb 'm al een maandje en hij is niet echt verkeerd, maar ik heb 'm toch nog steeds aan m'n 2e pc hangen omdat m'n Dual Optical echt prettiger muist. Die duimknoppen van de MX510 zijn gewoon niet tof. En dat "minimaliseer"-knopje van de MX510 zit wel op zo'n onlogische plek dat je ook je vinger breekt als je 'm wilt gebruiken. Hij zal misschien wat precieser zijn dan de Dual Optical, maar om 'n lang verhaal kort te maken: probeer 'm eerst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Ik heb hem nu een week (MX510 blue) ter vervanging van mijn Cordless Desktop Optical Black.
(49€ bij FNAC) Hier mijn bevindingen:

--- positief:

- precisie
- extra cruise controll knoppen
- extra tussen-programma's-bladeren knop
- extra vorige en volgende knoppen
- estethica (mooi design)
- linker- en rechtermuisknop onzichtbaar weggewerkt in 1 stuk
- gewicht (geen batterijen erin zoals bij de Cordless)
- ergonomie (ligt beter in de hand)
- gliding pads op onderkant glijden beter en houden minder vuil vast

--- negatief:

- geen duimknop (ik gebruikte die om "toepssing te sluiten" --> zeer handig
- niet draadloos (doh!)
- duur
- geen speciaal materiaal op rechter- en linker muisknop --> vlekken van vettige vingers

[ Voor 4% gewijzigd door Neobahamuth op 20-05-2004 12:22 ]

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

- geen duimknop (ik gebruikte die om "toepssing te sluiten" --> zeer handig
- niet draadloos (doh!)
- duur
- geen speciaal materiaal op rechter- en linker muisknop --> vlekken van vettige vingers
- Die duimknop is maar deels waar, er zitten 2 knoppen voor je duim!
- Dit vind ik een loos argument. Dit is hetzelfde als een magnetron kopen en dan als minpunt zeggen dat ie niet als koelkast werkt. Als je een draadloze muis wilt koop je gewoon een MX700 (oid)
- Prijs vind ik ook wel meevallen, laagste prijs is dacht ik 38€ Niet duur voor een topmuis (in vergelijking met andere muizen)
- Materiaal op de muisknoppen is inderdaad een erg minpunt, het ergste als je mij vraagt. Je ziet altijd waar je vingers hebben gelegen.
:)

[ Voor 19% gewijzigd door w0w op 20-05-2004 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

- Die duimknop is maar deels waar, er zitten 2 knoppen voor je duim!
- Dit vind ik een loos argument. Dit is hetzelfde als een magnetron kopen en dan als minpunt zeggen dat ie niet als koelkast werkt. Als je een draadloze muis wilt koop je gewoon een MX700 (oid)
- Prijs vind ik ook wel meevallen, laagste prijs is dacht ik 38€ Niet duur voor een topmuis (in vergelijking met andere muizen)
- Materiaal op de muisknoppen is inderdaad een erg minpunt, het ergste als je mij vraagt. Je ziet altijd waar je vingers hebben gelegen.
:)
- Zoals ik reeds eerder postte zijn dat vorige en volgende knoppen. Ik vond die 1 duimknop van de Corldess Desktop Optical aangenamer om mee te werken.
- Dit is geen argument, dit is gewoon een feit! Vandaar de "doh!" erachter.
-> Ik wil zeker en vast geen MX700 want die is minder accuraat (Optische MX-motor 4.7) dan de MX510 (Optische MX-motor 5.8)
-> Ik kocht deze muis specifiek omwille van zijn precisie voor games enz. .

Voor en na (foto klikbaar):
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/neobahamuth/images/mouse1.jpg

(hi-res versie, 1856x1393, 180 pixels/inch, 1.41MB JPEG)

Mijn droommuis: een optische draadloze muis met de precisie en het gewicht van de MX510 in het ontwerp van de Cordless Desktop Optical Black.

[ Voor 17% gewijzigd door Neobahamuth op 20-05-2004 18:05 ]

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 09:18

BruT@LysT

Fear and Loathing

Ik houd het nog wel even bij een zeer 'oldskool' muis :)
De Razer Boomslang :P
Heb er twee, allebij glanswit gespoten. Geil :P
Laatst even potje Quake2 gedaan voor de grap, speelt nog steeds als de beste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heh jah het is allemaal geshit met de distributie mijn dynabyte heeft em al een tijd niet. ben naar almere geweest en de mediamarkt krijgt hem maandag :D dus het is gewoon en kwestie van wachten(en IETS goedkoper word ^_^)
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.