Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 16:38:
logitech.com

50 euro , binnen 2 dagen binnen
Woei ik heb de muis voor een luttele 35 eurotjes besteld en krijg em eind van de week binnen. Wat kunnen prijzen toch zakken...heb tevens gelezen dat als je dus een vervent gamer bent (zoals ik dat ben) dat je beter een 510 kan nemen dan een MX1000, deze schijnt voor gamen waardeloos te zijn i.v.m. "lag" ook wel pickup delay genoemd.

Just a tip :)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2004 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 23:05

The_Scarabial

MTB for life!

ik gebruik de muis nu ongeveer 2 maandjes ofzo, maar echt een super fijn muisje, wil nooit meer wat anders (tot er wat beters komt uiteraard :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:08
ik heb hem ook een maand of twee, gebruik hem direct op mijn bureau (gefineerd spaanplaat) en dat gaat prima.

Een beter muis heb ik nog niet in handen gehad.

En jammer dat je zo snel verwend bent, op school erger ik me nu mateloos aan die cheapass muisjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LopeZ schreef op 08 oktober 2004 @ 13:50:
Ik was laatst op een lanparty, daar waren 3 510MX'en waaronder 1 van mijzelf. Wat ons opviel was dat ze alle 3 een andergevoel gaven bij het scrollen :?
Die van mij was extreem licht, je voelt geen tikken zeg maar. Bij de ander middelmatig, en de laatste voelde je het juist wel weer goed.

Beetje bijzonder als je het mij vraagt maar misschien iets om op te letten als je die hard gamer bent en je scrollt met je muis door je wapens. (wat ik dus niet doe :P
kan je instellen d8 ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 13:11
voor de liefhebbers:

ik zag bij media markt rijswijk de rode mx510 liggen, verder geen blauwe dus ik denk voor de zelfde prijs! weet niet zeker of het bij alle MM's zo is hoor!

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

stevenP schreef op 28 oktober 2004 @ 20:59:
voor de liefhebbers:

ik zag bij media markt rijswijk de rode mx510 liggen, verder geen blauwe dus ik denk voor de zelfde prijs! weet niet zeker of het bij alle MM's zo is hoor!
ik heb ook een rode bij de mediamarkt in Hengelo gekocht was wel duurder, maar een blauwe hadden ze niet meer. Rood is wel minder verkrijgbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarmaniaK
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-07 11:58
The_Scarabial schreef op 28 oktober 2004 @ 21:25:
[...]

ik heb ook een rode bij de mediamarkt in Hengelo gekocht was wel duurder, maar een blauwe hadden ze niet meer. Rood is wel minder verkrijgbaar :D
heb zelf een blauwe, zag idd een rode in de mediamarkt leeuwarden liggen toenk daar vorige week was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SymbianFan schreef op 28 oktober 2004 @ 17:18:
ik heb hem ook een maand of twee, gebruik hem direct op mijn bureau (gefineerd spaanplaat) en dat gaat prima.

Een beter muis heb ik nog niet in handen gehad.

En jammer dat je zo snel verwend bent, op school erger ik me nu mateloos aan die cheapass muisjes...
Ja idd dat heb ik dus ook op mijn stage bedrijf dit is echt de fijnste muis die ik ooit heb gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 16:37:
[...]

Ja idd dat heb ik dus ook op mijn stage bedrijf dit is echt de fijnste muis die ik ooit heb gehad
offtopic:
hey, een plaatsgenoot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:50
Sinds vandaag ook eigenaar van een nieuwe mx510, hiervoor had ik een Logitech MouseMan Optical, zo'n blauwe, eerste generatie optische muizen van Logitech. Die vond ik ergonomisch gezien misschien wel fijner, duimknop op de perfecte plaats, geen overbodige knoppen...

Afbeeldingslocatie: http://www.pctip.co.il/pictures/mousemanoptical/mouseman.gif

Maar de mx510 beweegt wel echt heerlijk en ik heb het gevoel dat ie beter en nauwkeuriger reageert, ik heb vooralsnog alleen een tijdje counterstrike mee gespeeld om het te testen...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 23:03

Smarron

The bend

Ik heb ook maar de MX510 aangeschaft. Wat een ding zeg! Gamen kon dus nog fijner! Heerlijk licht over mijn bureau en haarscherp en secuur! Nog even alle knoppen op een goede manier toewijzen en ik ben helemaal tevreden!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen vrijdag ook de mx510 gekocht (ook de rode, ook mij de mediamarkt, blijkbaar hebben ze een voorraadje ingekocht), maar nu zit ik een beetje ergens mee, de linker muisknop heeft een beetje speling, (als je zegmaar je met je vinger er zachtjes op tikt zonder dat je de knop indrukt kan je m horen tikken) anyway ik vind het een beetje goedkoop overkomen, is er iemand hier die dit ook heeft?

Oja, beetje twijvelachtig dat ze "maar" 3 jaar garantie geven ipv 5 jaar bij de rest van hun producten, ik snap wel dat de 510 waarschijnlijk veel intensiever gebruikt gaat worden maar toch een beetje raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurice_thalen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-08 21:46
Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 19:53:
Ik heb afgelopen vrijdag ook de mx510 gekocht (ook de rode, ook mij de mediamarkt, blijkbaar hebben ze een voorraadje ingekocht), maar nu zit ik een beetje ergens mee, de linker muisknop heeft een beetje speling, (als je zegmaar je met je vinger er zachtjes op tikt zonder dat je de knop indrukt kan je m horen tikken) anyway ik vind het een beetje goedkoop overkomen, is er iemand hier die dit ook heeft?

Oja, beetje twijvelachtig dat ze "maar" 3 jaar garantie geven ipv 5 jaar bij de rest van hun producten, ik snap wel dat de 510 waarschijnlijk veel intensiever gebruikt gaat worden maar toch een beetje raar.
Ik zou je muisje ff terug naar de dierenwinkel brengen ;)
die van mij doet dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Laatst online: 15:15
Sperenvanger schreef op 14 februari 2004 @ 02:39:
:(

[...]

Kan ik nog steeds niet alle knoppen gebruiken op mijn MX700 :'(
Hey, ik kan je misschien wel helpen. Ik weet niet zeker of het zal gaan, maar misschien kan ik de messages van de mouse buttons opvangen in een programma, en er zelf een actie of keyboard functie aan toewijzen. Ik heb zelf zo'n programma voor me gemaakt waarmee ik al die buttons op me Logitech keyboard herprogrameerd heb om zodoende met eigen software een keyboard wat helemaal naar mijn wensen werkt. (Ik heb het niet op de drivers van Logitech) Het werkt retesnel, en ik kan het programma zo maken dat je het niet ziet, of JUIST wel. Tis maar net wat je hebben wilt. PM me ff als je zoiets wilt, ook andere mensen kunnen me hierover contacten als ze dit soort wensen met betrekking tot muis/keyboard hebben. (Als ik genoeg diversiteit heb kan ik misschien wel een algemeen programma maken waarmee je zelf kan kiezen welke muis/keyboard je hebt en dan actie's kan toewijzen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:40
Bij de Vobis in Nijmegen hebben ze een stuk of 50 exemplaren (blauwe versie) binnen gekregen. Niet bepaald de goedkoopste winkel (€ 49), maar als je em nergens meer kan vinden...

[ Voor 5% gewijzigd door Mawlana op 04-11-2004 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 23:03

Smarron

The bend

sylvesterrr schreef op 04 november 2004 @ 20:56:
Bij de Vobis in Nijmegen hebben ze een stuk of 50 exemplaren (blauwe versie) binnen gekregen. Niet bepaald de goedkoopste winkel (€ 49), maar als je em nergens meer kan vinden...
Volgens mij hebben we er genoeg in omloop?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:05
Heb hem zelf gekocht en moet zeggen dat hij ten opzichte van men OEM optical muis van microsoft waarlijk zweeft over men bureau :D . Ergonomisch gezien ligt hij perfect in de hand en hij reageert gewoon heel snel. (in hoeverre dit meetbaar is natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:40
Smarron schreef op 04 november 2004 @ 21:56:
[...]
Volgens mij hebben we er genoeg in omloop?
Volgens mij hebben de meeste winkels deze muis niet op voorraad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Laatst online: 15-09 13:11
nou, mijn broer heeft een 510... hij zit verschrikkelijk lekker in de hand, soms een beetje zwaar naar mijn mening dat wel, maar hij reageerd ook echt 100%! alleen: als je een dagje gegamed heb, dan gaat dat blauwe vlak bovenop helemaal plakken en je ziet gewoon de strepen maar je vinger heeft gezeten! bij de mx700 oid zie/voel je niks! iemand?

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellsofwar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-05 13:49
Ze zijn ook nog te vinden bij de Mediamarkt. Althans, de laatste keer dat ik daar was (maandag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Heren, ik heb vandaag mijn rode Mx 510 gehaald en ik vind de soepelheid geweldig. Er zijn wel twee dingen die me storen:

- klikken maakt luid geluid (luider als bij mijn oude 310)
- oneven aantal voetjes! de muis kantelt dus een beetje als je je hand erop legt

Hebben jullie daar geen last van?

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Twisted schreef op 08 november 2004 @ 18:19:
- oneven aantal voetjes! de muis kantelt dus een beetje als je je hand erop legt

Hebben jullie daar geen last van?
je moet ook niet drukken op de muis zorgt alleen maar voor een zeer gespannen beweging wat weer rsi tot gevolg kan hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
GoldieLox schreef op 30 oktober 2004 @ 00:45:
Sinds vandaag ook eigenaar van een nieuwe mx510, hiervoor had ik een Logitech MouseMan Optical, zo'n blauwe, eerste generatie optische muizen van Logitech. Die vond ik ergonomisch gezien misschien wel fijner, duimknop op de perfecte plaats, geen overbodige knoppen...

[afbeelding]

Maar de mx510 beweegt wel echt heerlijk en ik heb het gevoel dat ie beter en nauwkeuriger reageert, ik heb vooralsnog alleen een tijdje counterstrike mee gespeeld om het te testen...
Deze heb ik nu nog steeds, maar niet voor lang meer. De Mouseman optical heeft blijkbaar nogal moeite met snelle bewegingen, dan gaat hij flippen (bijv. als je heel snel om wilt draaien in shooters). Erg kut als je met een lage sensitivity werkt.

De mx510 staat er wel bekend om hier geen last van te hebben toch... Trouwens, bijna alle nieuwe generatie Logitech muizen lijken geen last meer te hebben van dat flip-probleem. De Logitech Wheelmouse Optical (15 euro ofzo) van m'n pa is vrij nieuw en flipt ook niet meer bij snelle bewegingen.
je moet ook niet drukken op de muis zorgt alleen maar voor een zeer gespannen beweging wat weer rsi tot gevolg kan hebben
Klopt, maar het blijft schandalig dat een muis van 45 euro zo'n kinderschoen-probleem heeft.

[ Voor 15% gewijzigd door Yokozuna op 08-11-2004 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Ik heb trouwens de voetjes van mijn Mx 310 gehaald en op mijn 510 geplakt. Nou heeft mijn 510 9voetjes :D

Ik druk trouwens niet op mijn muis maar rust mijn hand erop. En als de muis schommelt dan irriteert me dan. Ik denk ik schrijf een briefje naar Logitech met een klacht over het ontbrekende voetje.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Verwijderd

Heb sinds kort de MX510, ben er zeer tevreden over.. alleen maken de knoppen idd te veel geluid. Dat ie naar een bepaalde kant zou overhellen merk ik niet op welk punt van de muis ik ook druk.. dus gewoon een prima unit :)
maar nou hoorde ik laatst dat de muis nog sneller zou reageren als ik em op de usb in plaats van ps/2 gebruik, klinkt logisch, maar is t ook daadwerkelijk zo... jullie mening graag.

grtz

• s0nic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 19:54
Ik moet gewoon even wat kwijt over een muismat want dat is toch een veel besproken onderwerp in dit topic:

(Ja, gekopieerd uit andere thread, functioneel berichtje dus ;))

Ik muis al 2 jaar op een stoffen muismat van de Stumpel

Het muismatje kost 2,95 en ik koop dan ook elk half jaar een nieuwe :)

Ik heb nu 3 maanden de MX510 en glijd HEERLIJK... geen gedoe met stalen platen, dit vind ik veel lekkerder. Het is een flexibel rubberen muismatje (die echt niet glijd dus) met een stoffen bovenkant. Hij is lekker warm (naja.. t.o.v. die stalen platen dan) en je hebt ook niet zo'n 'kras' gevoel als je aan het muizen bent.

Ik heb de steelpad en de corepad ff getest op de HCC en vond het NIKS :(

dus het simpele Stumpel muismatje voor 3euri is echt een aanrader, hoe stom het ook klinkt :)

(voor de nieuwsgierigen; bij de Stumpel moet je ff kijken naar een in folie verpakte muismat op een kartonnen 'bord' die aan het rek hangt :) weet echt niet hoe ie heet :P hij is verkrijgbaar in 4 kleurtjes :))

-s0nic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:50
Ik heb een raar probleempje met mijn paar weken oude MX510:

De linkermuisknop klikt 'raar'; het klinkt alsof ie dubbelklikt als je 1x klikt, doet ie overigens niet, hij werkt normaal. Maar het lijkt wel alsof het knopje licht aanloopt of zo, waardoor je een rare extra klik hoort. Heel maf...

Iemand ervaring mee? Ik vraag me af of ze me voor gek verklaren als ik naar de Paradigit ga met de aankoopbon en zeg dat 'ie een raar klikje geeft... :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

hier geen last van met mijn mx510, ik zou zeggen wie niet waagt wie niet wint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

GoldieLox schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 19:55:
Ik heb een raar probleempje met mijn paar weken oude MX510:

De linkermuisknop klikt 'raar'; het klinkt alsof ie dubbelklikt als je 1x klikt, doet ie overigens niet, hij werkt normaal. Maar het lijkt wel alsof het knopje licht aanloopt of zo, waardoor je een rare extra klik hoort. Heel maf...

Iemand ervaring mee? Ik vraag me af of ze me voor gek verklaren als ik naar de Paradigit ga met de aankoopbon en zeg dat 'ie een raar klikje geeft... :)
Zit een kleine schroef los dacht ik. Dat had ik ook maar door beetje hard aan te drukken was ie weg bij mij.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneaky_Dill
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-02 22:23
Ik heb dit beestje ook sinds kort, maar ik heb een vaag probleem met de drivers/software. Alles doet het prima (in spellen, MSIE), heb de 2 extra knoppen ingesteld als Copy en Paste. Alleen in MSN Messenger en verkenner doet hij het niet goed, dan beweegt de cursor erg langzaam en zijn de 2 extra knoppen weer standaard Back en Forward :| Heeft iemand zelfde probleem/oplossing?

[ Voor 7% gewijzigd door Sneaky_Dill op 24-11-2004 21:53 ]

Heb een upgrade nodig =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Kheb hierzo 'n typhoon optical knaagdier.
Dat was een hele verbetering ten opzichte van m'n Logitech balmuisje ...
Zou deze muis hetzelfde kunnen doen ten opzichte van m'n typhoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

cker weten, deze muis is echt fijn, maar goed, het is vaak natuurlijk wel iets persoonlijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 08:47
ik heb zelf mx 510 maar dan in het blauw
en als ik nou ga kijken op verschillende sites zie ik dat de rode versie duurder is ?
hoe kom dat nou eigenlijk

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

wesleytjuh schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 20:31:
ik heb zelf mx 510 maar dan in het blauw
en als ik nou ga kijken op verschillende sites zie ik dat de rode versie duurder is ?
hoe kom dat nou eigenlijk
blauw is voor de europese markt, rood voor de amerikaanse markt, rood is dus duurder ivm het importeren :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-08 15:16
Edit:
Wat hier stond was niet echt meer van belang.

Wegens problemen met m'n MX510, en het niet kunnen vinden van het bonnetje (:X) heb ik een nieuwe gehaald.
Ik heb alle bonnetjes van pc + randzooi nog, behalve deze blijkbaar :'(

Maargoed, qua sensor werkte die oude prima op m'n Coolermaster alloy muismatje,
maar bij deze nieuwe wil de cursor nog wel eens onverwacht verspringen :(
Ik heb even een plastic muismatje gepakt, en daar werkte hij prima.

Denken jullie (ervaring maybe?) of men dit als reden zal accepteren om hem te ruilen?
Hope so.. ;(

Gekocht bij de mediamarkt..

Update: Deden ze niet moeilijk over, heb een nieuwe meegekregen :)

[ Voor 104% gewijzigd door Laurenz op 15-12-2004 18:31 ]

Leave only footprints, take only memories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Ik heb een tijdje zitten denken om m'n MX500 te vervangen met een MX510, maar dat ga ik zeker niet meer doen. Ik ben het zat dat de toewijzingen van de extra knoppen niet meer werken onder games. Het werkte eerst meestal wel, maar ook niet altijd (moest ik even naar configuratiescherm>muis>een van die toewijzingen aanklikken en appy). In Quake 3 wordt mijn muiswiel nu altijd als dubbelklik herkend terwijl dat eerst niet zo was.

Afgelopen week heb ik de Razer Diamnondback (Chameleon) zien liggen in de MM voor 54 euro, wat ik toch nog wat teveel vond om hem mee te nemen maar het is goedkoper dan in de webshops. :) Als ik mijn MX500 moet vervangen wordt het die Diamondback...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

MX510 hier (1 van de eersten AFAIK) en hij werkt nog steeds heerlijk... wel moet ik zeggen dat de mijne al wat ouder begint te worden (helt over, linkermuisknop 'tikt' en rechtermuisknop is soms niet in te duwen) en daardoor zoek ik ook nog een paar leuke teflonvoetjes... ik zag bij perfect-systems.nl een stel staan die me wel bevielen en daarnaast was ik van plan de func surface muismat te bestellen... kan iemand me dit aanraden dan wel afraden ??

Deze plek is te koop.

Verwijderd

ik heb hem ook een prima muisje alhoewel ik er wel over zit te denken om een MX1000 aan te schaffen maar ik hoor steeds dat deze zwaar in de hand licht en dat je dit na een avondje gamen wel kunt merken dus ik ben er nog niet uit. Maar de MX510 is een prima muisje :)

Verwijderd

Als je nu vindt dat de MX510 te zwaar is, schroef het ding open en haal (voorzichtig, om te voorkomen dat je muiswiel-constructie losschiet) de cover eraf. Het gewichtje zit een tikje achterin en is gemakkelijk los te schroeven. Kheb 't uit al m'n MX-en gehaald, volstrekte lulkoek dat die dingen zwaarder worden gemaakt dan strikt nodig.

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-08 15:16
Hoe schroef je dat ding open dan?
Ik ben opzoek gegaan naar schroeven, maar onder die drie puntjes aan de onderkant heb ik niets kunnen vinden :P
Hoewel, misschien in dat echte gat, onder die sticker waar MX510 op staat..
Maar onder die twee andere "kruisjes" vond ik geen schroeven :P

Btw, bij de Mediamarkt Hengelo hebben ze de rode variant atm in de aanbieding voor €44,95.
(Blauw is €49,95).
Weet niet hoe goed die rode te krijgen is, vandaar

Leave only footprints, take only memories

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:03

Coldcat

HODL

Ik lees hier dat veel mensen denken dat de MX510 alleen in rood leverbaar is. Dat is hij NIET. Hij is ook in het blauw leverbaar. Dan is hij ook veel mooier vind ik zelf

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Sneaky_Dill
Mafkeez schreef op donderdag 16 december 2004 @ 17:40:
Hoe schroef je dat ding open dan?
Ik ben opzoek gegaan naar schroeven, maar onder die drie puntjes aan de onderkant heb ik niets kunnen vinden :P
Hoewel, misschien in dat echte gat, onder die sticker waar MX510 op staat..
Maar onder die twee andere "kruisjes" vond ik geen schroeven :P
Die zitten niet precies onder die puntjes, gewoon even eromheen wat graven vind je ze wel ;)

Heb een upgrade nodig =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:03

Coldcat

HODL

Als je hard op het papier durk zie je wel schroefafdrukken zitten. Daar zitten de schroeven

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Coldcat schreef op donderdag 16 december 2004 @ 18:24:
Ik lees hier dat veel mensen denken dat de MX510 alleen in rood leverbaar is. Dat is hij NIET. Hij is ook in het blauw leverbaar. Dan is hij ook veel mooier vind ik zelf
Jij bent ook lekker op de hoogte. :z Blauw is idd de kleur geweest die alleen leverbaar was voor de EU en rood was voor de VS. Een rode MX510 heb ik echter ook in de MM zien liggen nu (was wel showmodel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneaky_Dill
Coldcat schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 14:39:
Als je hard op het papier durk zie je wel schroefafdrukken zitten. Daar zitten de schroeven
Ik heb de hele stikker weggetrokken, pech voor de garantie 8)7

Heb een upgrade nodig =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Sneaky_Dill schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 19:58:
[...]

Ik heb de hele stikker weggetrokken, pech voor de garantie 8)7
als je hem openschroeft heb je toch zowiezo geen garantie |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even mogen spelen met zowel de rode als de blauwe mx 510,
het verschil zit namelijk in het gewicht, de blauwe is 10 procent lichter wat ook
op de doos vermeld wordt.
Misschien is het exstra gewichtje wat in de rode zit verwijderd, heb het nog niet kunnen bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
KeeZ schreef op woensdag 15 december 2004 @ 09:22:
MX510 hier (1 van de eersten AFAIK) en hij werkt nog steeds heerlijk... wel moet ik zeggen dat de mijne al wat ouder begint te worden en daardoor zoek ik ook nog een paar leuke teflonvoetjes... ik zag bij perfect-systems.nl een stel staan die me wel bevielen en daarnaast was ik van plan de func surface muismat te bestellen... kan iemand me dit aanraden dan wel afraden ??
Ja. :) Koop Hyperglides voor je MX510 bij http://www.ncthestore.nl/. Kijk bij de muismatten. Hyperglides zijn teflonvoetjes die echt veel langer meegaan dan teflontape (die je vaak eerst nog op maat moet knippen). Veel praktischer dan teflontape die steeds doorslijt en steeds verwisseld moet worden.

Zie ook http://www.hyperglide.net/ .

[ Voor 3% gewijzigd door Aham brahmasmi op 21-12-2004 02:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

We zijn al ruim over de 500 posts, dus deze gaat dicht. Als ik het zo zie is de topic wel nog levend zat, dus als iemand zin heeft een mooie topicstart neer te zetten mag deel 2 gelijk :)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.