Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:02

Valkyre

Kitesurf FTW!

ik heb hem ook al een tijdje, super ding, maar 1 vaag iets.
als ik CS ga spelen, en daarna gewoon netjes afsltuit, en weer in windows kom, dan staat de gevoeligheid, veel te hoog (zoals ik hem onder cs heb staan)

in configuratiescherm, staat het volgende vakje aagnegvinkt "versnelling in games uitschakelen"

als ik na een potje cs, in windows ben, hoef ik maar te denken om te muisen, en mijn pointer 8 monitoren verder :P bij wijze van spreken

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 14:22

w0w

En als je alt-tabt tijdens cs, is je sensitivity in windows nog steeds raar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurice_thalen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-08 21:46
Ik heb ook een mx510 ja je hoort het goed :) maarre ik heb een blauwe,ik wou een rooie maar ik heb gehoord dat de VS rooie muizen hanteerd en de EU blauwen
of is dit onzin,

maar moet wel wennen aan deze muiz ik speel al 5 jaar met een balletje,lijkt net of de mx510 te laat reageerd net als ik beweeg en dan een sec komt het beeld erachteraan een soort 'LAG' zullen we maar zeggen.
Of moet ik er gewoon aan wennen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
maurice_thalen schreef op 24 juli 2004 @ 21:00:
Ik heb ook een mx510 ja je hoort het goed :) maarre ik heb een blauwe,ik wou een rooie maar ik heb gehoord dat de VS rooie muizen hanteerd en de EU blauwen
of is dit onzin,

maar moet wel wennen aan deze muiz ik speel al 5 jaar met een balletje,lijkt net of de mx510 te laat reageerd net als ik beweeg en dan een sec komt het beeld erachteraan een soort 'LAG' zullen we maar zeggen.
Of moet ik er gewoon aan wennen ??
ik heb ook alleen blauwe gezien nog in NL ik kwam wel net over de grens in duitsland de rode tegen hele stapels bij een winkel dus ze zijn wel te krijgen maybe ook wel gewoon in NL als je goed zoekt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar eh waar zijn deze muizen nog te koop? Ik kan hem NERGENS aankomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Maar hoe bedoel je kan er nergens aankomen? Uitverkocht of verkopen ze gewoon niet meer?

Anders kan je ze gewoon bij de locale computerboer kopen neem ik aan. En anders naar een grotere stad waar ze meer winkels hebben en daar even goed zoeken(in alle gaten en hoeken :+ )

Self reflection is the school of wisdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:50

KhaZ

Alfa Romeo

Ze hoeven ze toch niet op voorraad te hebben? Gewoon bestellen bij de meest goedkope en betrouwbare webwinkel. Ook al hebben ze 'm niet op voorraad, dan kan het altijd besteld worden, scheelt maar een paar dagen.

[ Voor 3% gewijzigd door KhaZ op 01-08-2004 16:54 ]

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:34
www.yorcom.nl

Zeer goedkoop, 39 euri is niet veel.
Snelle levering en zeer goed verpakt.
MX-510 gister binnen gekregen en ben zeer tevreden.
Dit moet mijn muisje voor op school worden, Is verplicht op het KW1C je eigen muis mee te nemen.

/Edit: Reclame maken mag eigenlijk niet, maar ze hebben hem hier wél.. :9

[ Voor 14% gewijzigd door Napsju op 01-08-2004 17:06 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WAT? moet je je eigen muis meenemen op kw1c? Waar zit je psies op school dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Koning willem 1 college, Den Bosch.
Op de afdeling ICT is een eigen SWAP en USB muis VERPLICHT. :9

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, wat een trieste zooi op die school. Ik zit nu al 3 jaar op die opleiding, begin dus aan laatste jaar. Het 1e en het 2e jaar zijn echt zoooo super waardeloos. Niemand weet waar die het over heeft en de stof is zeer matig. Het 3e jaar is wel relaxt op zich.
Maar dat je nu ook je eige muis moete meeneme is wel heel erg blij. (hehe waarschijnlijk omdat de "voorgaande" jaren nogal wat muizen in puin hebben gestampt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn lieve muis heeft de zomer niet overleefd :'(
Gisteren mun new DFI LP gekregen en vandaag deed mun muis het niet meer, ik heb hem in andere pc gedaan deed niks en andere muis in mijne en hij deed. Wat wel is dat ik niet kan 'bewegen' maar wel klikken :? Zo ff FH mailen kijken wat hun zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 11:25
offtopic:
gebruik aub geen msn achtig nederlands

als je eerst iets anders aansluit en daarna je muis pas dood gaat dan ligt het zekers te weten eerder aan een fout van dat andere apparaat of je mobo of de usb hub etc dan dat de muis uitdroogd door de hitte..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

Brandt het ledje nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:05
Ik ben ook aan een nieuwe draadloze optische muis toe. Jammer dat Logitech niet de MX700 of MX900 uitbrengt met de nieuwe MX-motor. Ik wil er eigenlijk op wachten, maar komen die eigenlijk wel? Of is de MX510 echt alleen gericht op gamers? Ik wil namelijk een hele precieze muis hebben voor Paint Shop Pro, fotobewerking dus. Mijn oude Cordless MouseMan Optical was niet echt nauwkeurig en schoot soms zomaar naar de andere kant van het beeldscherm. Moet ik wachten op een MX710 of MX910 of komen die er gewoon niet (Logitech zwijgt in alle talen daaromtrent) en zijn er andere alternatieven zoals de muizen van Microsoft die er ook wel mooi uitzien? Maar ik vraag me af hoe hun optische technologie is. Is die minder of juist beter dan die van Logitech?

Een echte vergelijkingstest qua nauwkeurigheid van de topmuizen tussen deze twee fabrikanten heb ik nog niet kunnen vinden.

[ Voor 15% gewijzigd door Tranquility op 08-08-2004 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 11:25
jongens ik heb deze muis gister gehaald bij graficall in leiden was de laaste
en ik kan zeggen heb nog nooit zo´n topmuis gehad
supernauwkeurig in games en in window´s hij reageerd mega vlug

kortom echt een aanrader deze vind ik persoonlijk beter als alle andere muizen die ik heb gehad

ps en 400 dpi of 800 dpi merk je echt wel !!!!!!!!
800 dpi werkt alleen als je de mouseware instaleerd

[ Voor 19% gewijzigd door rjn27 op 08-08-2004 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

Ik ben ook aan een nieuwe draadloze optische muis toe. Jammer dat Logitech niet de MX700 of MX900 uitbrengt met de nieuwe MX-motor. Ik wil er eigenlijk op wachten, maar komen die eigenlijk wel? Of is de MX510 echt alleen gericht op gamers? Ik wil namelijk een hele precieze muis hebben voor Paint Shop Pro, fotobewerking dus. Mijn oude Cordless MouseMan Optical was niet echt nauwkeurig en schoot soms zomaar naar de andere kant van het beeldscherm. Moet ik wachten op een MX710 of MX910 of komen die er gewoon niet (Logitech zwijgt in alle talen daaromtrent) en zijn er andere alternatieven zoals de muizen van Microsoft die er ook wel mooi uitzien? Maar ik vraag me af hoe hun optische technologie is. Is die minder of juist beter dan die van Logitech?

Een echte vergelijkingstest qua nauwkeurigheid van de topmuizen tussen deze twee fabrikanten heb ik nog niet kunnen vinden.
Ik denk dat MX710 of MX910 er nooit zal komen, simpel omdat de MX510 is gericht op gamers, en gamers willen nu eenmaal geen zware muis (zoals de MX700 en MX900). Ws merk je het verschil niet tussen een MX500 en een MX510, dus wachten op een MX710 is imo vrij nutteloos. Er zijn haast geen tests te bekken op inet omdat het moeilijk te benchen is. Verder denk ik dat de technologie van Microsoft en Logitech elkaar niet ver ontlopen, ze zullen allebij zeer goed zijn, zolang je maar niet met Thrust rotzooi komt aanzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w0w schreef op 07 augustus 2004 @ 20:01:
Brandt het ledje nog wel?
Ja hij brandt nog wel maar met een andere muis doet hij wel en als ik mijn mx510 in mijn broers laptop doet doet hij ook niet dus lijkt het mij duidelijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Garantie :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:55
Ik heb ook een MX510 in bestelling bij een bedrijf, wacht nu al een maand denk ik :'( ..komt half Augustus weer zeiden ze. Dan heb ik net een lan-party gehad..damn... ;(

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blauwe retail mx510 gekocht op de zwarte markt voor 35 euri:)
ben er erg content mee aangezien me draadloze 700 versie niet meer echt goed werkte:P merk iig wel verschil in games op snelheid.. supermuisje is het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 17:34:
Mijn lieve muis heeft de zomer niet overleefd :'(
Gisteren mun new DFI LP gekregen en vandaag deed mun muis het niet meer, ik heb hem in andere pc gedaan deed niks en andere muis in mijne en hij deed. Wat wel is dat ik niet kan 'bewegen' maar wel klikken :? Zo ff FH mailen kijken wat hun zeggen
Opvallend, ik had exact hetzelfde probleem :( Stroom van pc, usb poort, ps2 poort, rebooten niks hielp. Soms als pc nacht uit was geweest deed die het volgende ochtend wel zomaar weer.
Probleem bij Mycom uitgelegd, die hadden hem niet meer op voorraad (volgens mij is muisje nergens meer te krijgen) dus heb ik me geld terug gehad.

Hebben we pech of misschien toch zwakke punt van die muis?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2004 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klotezooi he, een aantal maanden geleden deze muis besteld via een webwinkel, op site stond dat hij op voorraad was, maar niet dus. De levertijd bedroeg toen nog minstens 1,5 maand. Dus bestelling geannuleerd. 2 maanden later weer geprobeert want sommige webwinkels adverteerden met deze muis en hadden er nog genoeg op voorraad. Aangezien ik de schijt had gekregen van de 1e webwinkel, nu ergens anders besteld. Op site stond dus: op voorraad blablabla.
Na 2 weke nog niks gehoord, dus gemaild. Nu is de muis pas over 1 maand (1e week september hopen ze) weer leverbaar !!!!!!!!!!!!! F*CK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
www.yorcom.nl , waar ik hem vorige week tegen een zeer goede prijs heb besteld.... heeft em ook niet meer????

Je zou daar eens kunnen proberen.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:35

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 19:04:
Klotezooi he, een aantal maanden geleden deze muis besteld via een webwinkel, op site stond dat hij op voorraad was, maar niet dus. De levertijd bedroeg toen nog minstens 1,5 maand. Dus bestelling geannuleerd. 2 maanden later weer geprobeert want sommige webwinkels adverteerden met deze muis en hadden er nog genoeg op voorraad. Aangezien ik de schijt had gekregen van de 1e webwinkel, nu ergens anders besteld. Op site stond dus: op voorraad blablabla.
Na 2 weke nog niks gehoord, dus gemaild. Nu is de muis pas over 1 maand (1e week september hopen ze) weer leverbaar !!!!!!!!!!!!! F*CK
Ik weet niet waar je woont, maar als je in de buurt van een Mediamarkt zit, kun je daar evt. ook kijken. Ik heb ze daar gewoon in de winkel (Leeuwarden) zien staan :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Ik heb zo'n DiNovo setje (dus ook een MX900 muis) en dacht dat er kwa muis niets beters bestond.

Maar ik ben me dan ook maar zo'n MX510 muisje gaan halen, en ..... whoa! wat een wereld van verschil! Op de desktop maakt het allemaal niet zo veel uit, maar in Doom 3 bijvoorbeeld, je merkt gewoon dat de MX510 veel sneller reageert op je bewegingen ...

Een heuse aanrader!

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misanthropia
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:11
Voor degene die nog op zoek zijn naar de MX510. Ik was net bij Mycom en zag ze daar in t schap staan. Zo te zien stonden er een stuk of 30. De prijs was 49 euro. Dit was wel t filiaal in Eindhoven, ik weet dus niet of andere filialen ze ook op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar dagen een MX510, naar volle tevredenheid, maar mijn vraag was hoe je nou precies die geavenceerde functies werkende krijgt.
Of hoe merk je dat ze werken?

Ik heb hem via PS/2 aangesloten en mouseware 9.8 geinstalleerd btw.

Bedankt

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2004 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb jij hem gekocht dan? Ben al dik een maand op zoek naar dat kreng, en niemand heeft hem meer.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Kijk dan gewoon even in de pricewatch!!
Bel gewoon wat shops of ze de MX-510 nog hebben en bestel hem!
Niet zo moeilijk toch?

pricewatch: Logitech MX510 Optical Mouse Rood (USB)

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joh }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EINDELIJK heb ik deze muis binnen gekregen. Wel relaxt ding, alleen de back/forward knoppen zitten wel op een zure plaats. Ze hadden eigenlijk net als bij de dual optical moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styx1
  • Niet online

styx1

prutser

Hoi, ik heb vandaag de mx510 gehaald.
Als mijn windows opnieuw is gestart en ik start voor de eerste keer counter-strike is mn muis snel (zoals ik wil), maar na een 2de keer counter-strike starten is mijn muis langzamer geworden, en moet ik mijn sensivity hoger zetten. Is dit een bekende probleem?

Het is heel erg irritant

Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd probleem :

Als ik mijn pc uitzet dan blijft de MX510 aanstaan. Dus ik dacht dat is wake on lan of wake on pci. Maar dat is dus niet het geval. De muis zit via de USB poort aangesloten. Mijn toetsenbord via ps/2 en die blijft wel uit staan. (ik kan mijn muis niet via ps/2 aansluiten ivm lengte kabel). Ook heb ik de bios al rond gespeurt maar niks kunnen vinden.
Het vreemde is dat als ik er een andere Logitech muis aanhang ipv de mx510 alles wel gewoon naar behoren werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Heb je de MX510 aan een externe HUB hangen?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle mensen die graag een Mx510 willen hebben er bereid zijn er 49 euro voor te betalen....ga naar de VOBIS!! Daar heb ik 'm gister gekocht!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Lijkt mij toch wat aan de dure kant. 49E is zelfs ruim boven de hoogste prijs in de pricewatch.
Vobis is de boel dus weer lekker aan het oplichten.... :(

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Mycom betaal je ook 49,- en bij Computerland 45 euro, maar ja die hebben 'm nie meer! Overigens mag je echte winkels qua prijs nie vergelijken met een webshop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Ipodje, de prijs in de pricewatch is naar mijn mening slechts een indicatie van wat de gemiddelde prijs is van een bepaald hebbeding / apparaat. Dat er dan toevallig een winkel is die duurder is dan de prijs in de pricewatch.. ja so be it..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Laatst online: 12-09 22:29
geeft dat rode ledje bij jullie ook zo weinig licht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-08 13:59

Turkish

zhé germans

warchaser schreef op 24 augustus 2004 @ 13:36:
Leg dat eens uit :?

Ik zie geen licht als ik hem beweeg over m'n mat, maar als ik hem optil dan zie ik het toch vrij duidelijk...

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
als ie goed werkt is dat toch niet erg? het is geen lamp, het is een muis

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPodje schreef op 23 augustus 2004 @ 15:38:
Heb je de MX510 aan een externe HUB hangen?
Hij hangt aan de HUB die op mijn monitor zit (LG F700P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Laatst online: 27-08-2021
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 13:51:
Vreemd probleem :

Als ik mijn pc uitzet dan blijft de MX510 aanstaan. Dus ik dacht dat is wake on lan of wake on pci. Maar dat is dus niet het geval. De muis zit via de USB poort aangesloten. Mijn toetsenbord via ps/2 en die blijft wel uit staan. (ik kan mijn muis niet via ps/2 aansluiten ivm lengte kabel). Ook heb ik de bios al rond gespeurt maar niks kunnen vinden.
Het vreemde is dat als ik er een andere Logitech muis aanhang ipv de mx510 alles wel gewoon naar behoren werkt.
Oplossing: jumpertje +5VSBUSB of zoiets op je moederbord; SB staat voor StandBy spanning. Ik heb tenminste op verscheidene moederborden een stel van die jumpers (2 voor USB en 1 voor PS/2 zelfs geloof ik). Zoek ff op je mobo dus of nog beter eerst in je manual.
Misschien dat je eerst een Pilot Optical had ofzo? Als je zo'n ouder type optical beweegt, dan gaat het LEDje idd veel feller branden; bij de MX muizen 'brandt' de LED constant met dezelfde sterkte (optische sensor is gewoon gevoeliger).

[ Voor 20% gewijzigd door Aham brahmasmi op 24-08-2004 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 15:51:
Ik heb sinds een paar dagen een MX510, naar volle tevredenheid, maar mijn vraag was hoe je nou precies die geavanceerde functies werkend krijgt.
Of hoe merk je dat ze werken?

Ik heb hem via PS/2 aangesloten en mouseware 9.8 geinstalleerd btw.

Bedankt
Wat bedoel je eigenlijk met die geavanceerde functies?

Lees dit iig over de 'Advanced MouseWare' van Logitech=>
Aham brahmasmi in "Nieuwe logitech gamers muis: MX510"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 23:05

The_Scarabial

MTB for life!

Ik wilde ook zo'n ding kopen, maar bij de webwinkels waar ik hem zou willen bestellen zijn ze niet meer te krijgen (onbekende levertijd, ook al gemailed daarover). Waar is dit muisje nog te krijgen of worden ze niet meer verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er gister dus 1 gehaald bij de VOBIS voor 49 euro.....wat duurder maar ja ik wilde er per se 1 hebben! :P Kijk daar eens zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 17:07:
Heb er gister dus 1 gehaald bij de VOBIS voor 49 euro.....wat duurder maar ja ik wilde er per se 1 hebben! :P Kijk daar eens zou ik zeggen!
thnx, zal wel is ff kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren gehaald bij Electronic Partners (EP) voor € 44,--. In BF werkt die super, heel nauwkeurig te richten.

• Firedre
  • Laatst online: 06:10
Vandaag gehaald bij de Mediamarkt in Utrecht voor 49 Euri.

Bij m'n locale computerboer stond hij in backorder.

Heerlijke muis, met gamen is het nog wel wennen, maar dat komt wel.

M'n overleden Razer Boomslang zal ik niet meer missen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb vorige week de mx310 gehaald, maar ik vind hem toch niet zo fijn :( Hij ligt me niet lekker in de hand en ik vind hem veel te klein (terwijl ik echt niet zulke grote klauwen heb ;)). Het lijkt wel of ik accuut RSI krijg met deze muis :/ Nu denk ik om hem te gaan ruilen voor de mx510. Maar is die 510 wel groter dan de 310? Ik zie nl. alleen dat ie enkel rechtshandig is, wat voor mij geen probleem is. Maar ik kan niet echt terugvinden of ie groter is. Iemand hier ervaring mee?

[ Voor 7% gewijzigd door Palomar op 06-09-2004 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Ga als je kunt naar de Mediamarkt, daar kun je ze allemaal vasthouden en kijken hoe het aanvoelt. Persoonlijk vind ik de MX510 vreselijk aanvoelen vanwege het zweterige gladde plastic. Wat ik heb gehoord is dat de MX500, die wel een fijn aanvoelend mat zilvergrijs oppervlak heeft (waar je met je handpalm op rust) ook geupdate zou gaan worden met de elektronica van de MX510, maar dan zouden toch ook de specs van de MX500 op bv. logitech.com geupdate moeten worden. Je kunt kijken of het klopt, maar ik zou er niet van uit gaan; afgezien daarvan is de MX500 zeker ook een erg fijne muis (ik moest er ook een weekje aan wennen toen ik 'm kocht). Ik heb alleen nog nooit een MX510 echt kunnen gebruiken maar ik verwacht wel dat ik (positief) verschil zou merken.

Dus, de MX500/510 is wel een tikkie groter dan de MX310 en ligt ook lekkerder in de hand vind ik. De MX500 is iig een safe aankoop en de MX510 op zich ook, tenzij je echt een hekel hebt aan glad plastic in je hand. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Aham brahmasmi op 06-09-2004 04:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellsofwar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-05 13:49
Heb em ook, in het blauw...is wel een ok muis. Alleen die thumb buttons druk je soms wel heel gemakkelijk in, maar op den duur wen je er wel aan. Doet het wel ok in games, maar jah...je moet ook gewoon goed kunnen mikken...verbetert heus niet je skills ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 11:18

M14

Bellsofwar schreef op 06 september 2004 @ 19:36:
Heb em ook, in het blauw...is wel een ok muis. Alleen die thumb buttons druk je soms wel heel gemakkelijk in, maar op den duur wen je er wel aan. Doet het wel ok in games, maar jah...je moet ook gewoon goed kunnen mikken...verbetert heus niet je skills ;)
Heb je gelijk in. Ik heb sinds kort ook een mx510. Het is toch een hele vooruitgang tenopzichte van mn Optical Mouseman Cordless. Die reageerde af en toe echt slecht.

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Het verbetert je skills niet maar het werkt ze iig niet tegen, itt tot een muis die skipt e/o niet fijn in de hand ligt, waarbij na langdurig gebruik de knoppen slecht indrukbaar worden (Pilot Optical) etc etc etc.

• Corpii
  • Laatst online: 15-09 20:18

Corpii

Le Tostie

heb hem aan geschaft, fijn muissie :)

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

woei! heb er 1 gevonden, bij de mediamarkt in Hengelo, hadden ze er nog 3 op voorraad en nog wel een rode versie en geen blauwe, zoals de meesten hier in Europa hebben :D

edit: zeer goede muis tot nu toe, echt veel fijner dan een bal muis, ik had tot nog toe nooit een optical gehad 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door The_Scarabial op 12-09-2004 19:08 ]

Verwijderd

Damn ik MOET die muis hebben :D

weet iemand een goedkoop adressie ? ( ik bedoel niet particulier )

( onder de 40 euro )

de sites die ik heb bezocht zijn me te duur

Grtz

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2004 10:30 ]

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Erg fijne muis idd. Heb er 2 gekocht 1 voor me pc en 1 voor me notebook voor school vind het fijn om de zelfde muisen te hebben dan hoef je niet steeds te wennen aan de feeeling zeg maar

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 10:28:
Damn ik MOET die muis hebben :D

weet iemand een goedkoop adressie ? ( ik bedoel niet particulier )

( onder de 40 euro )

de sites die ik heb bezocht zijn me te duur

Grtz
pricewatch: Logitech MX510 Optical Mouse Rood (USB)

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

ok cool.. Thnx Zero

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

ik denk dat je er niet zo gauw meer 1 vind voor onder de 40 euro, want die dingen zijn zo schaars als ik weet nie wat.

Verwijderd

The_Scarabial schreef op 15 september 2004 @ 11:51:
ik denk dat je er niet zo gauw meer 1 vind voor onder de 40 euro, want die dingen zijn zo schaars als ik weet nie wat.
ja idd .. zit allemaal boven de 45 euro...

naja dat dan maar ;)

• s0nic
  • Laatst online: 14-09 19:54
w00t ben sinds 3 uur vanmiddag ook in het bezit van dit lekkere muisje :) hij is iig zeker weten beten dan mn 10eu trust muis :P (Nooit trust kopen, echt niet -_-) Had eerst wat probleempjes met de software omdat ik nog intellipoint had :\ maar het is opgelost en de 0wnage kan beginnen :)

Khad hem besteld bij een of andere pc winkel in Ermelo, 7 weken gewacht en werd het zat, vanmiddag in de stad (Hoorn) ffies kijken en meteen had ik hem, de Botman had gewoon een paar dozen liggen :)

Verwijderd

omg in Hoorn ?

lief .. ik woon in Hoorn en ik heb hem net gesteld via Logitech :(

Verwijderd

Bij informatique.nl hebben ze ze ook nog.

Heb hem vandaag voor me verjaardag gehad. Super muissie hoor!!

Verwijderd

Als het goed is komt die van mij maandag binnen!! :*)
Ik ben nou alleen eens benieuwd, wat voor een knoppen config
gebruiken jullie nou bij bvb CS...
Welke functies plakken jullie onder die 8 knoppen?

• s0nic
  • Laatst online: 14-09 19:54
Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 16:17:
omg in Hoorn ?

lief .. ik woon in Hoorn en ik heb hem net gesteld via Logitech :(
Er staan er nog een paar bij de Botman in de stad :) Een vriend van me heeft er gister nog 1 gehaald :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 11:54:
Als het goed is komt die van mij maandag binnen!! :*)
Ik ben nou alleen eens benieuwd, wat voor een knoppen config
gebruiken jullie nou bij bvb CS...
Welke functies plakken jullie onder die 8 knoppen?
Dat is NOU PRECIES wat ik me ook afvroeg :D

en sens en shit :D

ik heb hem ook net binnen.. en het is een wereldmuissie :D
alleen beetje groot vergeleken bij me vorige muis ( mx300 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s0nic schreef op 18 september 2004 @ 18:58:
[...]

Er staan er nog een paar bij de Botman in de stad :) Een vriend van me heeft er gister nog 1 gehaald :Y)
haha ja ik kon me bestelling niet meer cancelen :D
thnx anyway :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 09:23:
[...]

Dat is NOU PRECIES wat ik me ook afvroeg :D

en sens en shit :D
dat is toch voor iedereen persoonlijk, iedereen heeft alles weer verschillend ingesteld staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Ik heb om in deze muis het gewicht te verlagen het ding opengeschroefd en het gewicht eruit gevezen. Leuk en aardig, maar m'n scrollwheel heeft nu geen "tussenverdelingen" meer, maw als ik eraan draai is het volledig soepel ipv met schokjes. Dit is extreem irritant, en ik kom er maar niet achter hoe het mechanisme ineen zit. Ik heb wel al gezien dat er aan de binnenkant van het scrollwheel de nodige haakjes/hoekjes zitten en kan het effect van vroeger simuleren met een tandenstoker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Er zit een soort veertje in dat zorgt dat je scrollwiel terugveert als je klikt en ook voor die klikjes als je draait. Dat moet je er even goed in zetten (even goed kijken, 't is niet zo moeilijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Ik vrees dat ik dat kwijt ben, nog eens even kijken....

Verwijderd

klein vraagje.

welke mat gebruiken jullie onder de mx510 ?
ik gebruik een funC .. maar zit te twijfelen om een ice aan te schaffen.

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 18:50:
EINDELIJK heb ik deze muis binnen gekregen. Wel relaxt ding, alleen de back/forward knoppen zitten wel op een zure plaats. Ze hadden eigenlijk net als bij de dual optical moeten zitten.
Jah, klopt

Afbeeldingslocatie: http://www.overclockers.com.au/pic.php?pic=articles/195196/left.jpg

Maar binnen 1 of 2 dagen went het volgens mij prima, hoewel je dan wel telkens met je duim omhoog moet als hij natuurlijk ergens op het midden rust.

• Yokozuna
Verder ja korreltjes heb ik een gloeiende hekel aan op me pad, nu gebruik ik een pad met stoffen oppervlak, maar als teflon inderdaad goed glijdt op plastic dan bestel ik er natuurlijk ook gelijk 1
Op een stoffen mat slijten je voetjes minder snel, das gewoon een feit. Een stoffen mat biedt meestal wat meer weerstand, maar dat is zeker niet persé een nadeel.

Gewoon de degelijke stoffen muismatten nemen me zware rubberen onderkant, die bollen tenminste niet op. Zijn niet zo plat als sommige kunststof matten, maar daar ga je echt niet slechter door spelen.

Verwijderd

Als muismat gebruik ik een door een gerenomeerd keukenmontage-dude in elkaar gefabriekt stuk !super recht! rest-materiaal van keukenbladen.
Werkt geweldig, lekker groot oppervlak, dun, hard, glad, goeie reflexie eigenschappen en natuurlijk..... Gratis
:D:D:D:D

• Yokozuna
shaidar schreef op 11 augustus 2004 @ 14:17:
Ik heb zo'n DiNovo setje (dus ook een MX900 muis) en dacht dat er kwa muis niets beters bestond.

Maar ik ben me dan ook maar zo'n MX510 muisje gaan halen, en ..... whoa! wat een wereld van verschil! Op de desktop maakt het allemaal niet zo veel uit, maar in Doom 3 bijvoorbeeld, je merkt gewoon dat de MX510 veel sneller reageert op je bewegingen ...

Een heuse aanrader!
Mja, bluetooth verzending is ook niet echt bedoeld voor vervente gamers :) Gewoon met draad of Fast RF verzending.
Als muismat gebruik ik een door een gerenomeerd keukenmontage-dude in elkaar gefabriekt stuk !super recht! rest-materiaal van keukenbladen.
Werkt geweldig, lekker groot oppervlak, dun, hard, glad, goeie reflexie eigenschappen en natuurlijk..... Gratis
:D:D:D:D
Aha, en wat heeft dat met dit MX510 topic te maken?

[ Voor 31% gewijzigd door Yokozuna op 23-09-2004 17:40 ]

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Yokozuna schreef op 23 september 2004 @ 17:38:
[...]

Aha, en wat heeft dat met dit MX510 topic te maken?
hetzelfde wat jij hier doet:
Yokozuna schreef op 23 september 2004 @ 10:49:
Op een stoffen mat slijten je voetjes minder snel, das gewoon een feit. Een stoffen mat biedt meestal wat meer weerstand, maar dat is zeker niet persé een nadeel.

Gewoon de degelijke stoffen muismatten nemen me zware rubberen onderkant, die bollen tenminste niet op. Zijn niet zo plat als sommige kunststof matten, maar daar ga je echt niet slechter door spelen.
antwoord geven op deze vraag :P
Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 16:01:
klein vraagje.

welke mat gebruiken jullie onder de mx510 ?
ik gebruik een funC .. maar zit te twijfelen om een ice aan te schaffen.
ik gebruik trouwens geen enkele muismat want de muismat die ik eerst had werkte namelijk erg vertragend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Scarabial schreef op 23 september 2004 @ 18:40:

[...]

ik gebruik trouwens geen enkele muismat want de muismat die ik eerst had werkte namelijk erg vertragend :D
is dat niet erg gladjes tijdens bijv. gamen ?
en ik heb ook zo'n gevoel dat me mat hem erg vertraagd

ik zal eens proberen zonder mat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb ook geen muismat onder m'n MX510 :) Werkt prima !

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 09:30:
[...]

is dat niet erg gladjes tijdens bijv. gamen ?
en ik heb ook zo'n gevoel dat me mat hem erg vertraagd

ik zal eens proberen zonder mat...
mijn bureaublad bestaat uit 1 of andere kunststof, werkt juist heerlijk en de muis reageert er goed op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht er nu zeven weken op. :/ Ik had hem samen met een 120 Gig HD besteld.
Na een klacht per mail over de levertijd kreeg ik kostenloos een 160 Gig HD opgestuurd. :P Als de MX510 bij hun binnen komt ben ik de eertse waar die naar toe gaat. Ondanks de lange levertijd toch hulde. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Weet een van jullie misschien een online shop die hem WEL op voorraad heeft want kan er geen een vinden ;(
Prijs maakt niet zoveel uit.

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

logitech.com

50 euro , binnen 2 dagen binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdGnoj
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb vanmiddag eentje gehaald bij de Mediamarkt in Leeuwarden. Ze hadden nog zeker 10 rode exemplaren liggen. Prijs 49 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

f*... ik heb de mijne veel te duur...

• -elw00d
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 12:51
Weet iemand nog een winkel in de omgeving Flevoland, Utrecht, Zwolle, enz waar ze de MX510 in het schap hebben liggen?

Ben al tijdje op zoek, maar nog steeds niet geslaagd! :(

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 15:14:
Hey,

Weet een van jullie misschien een online shop die hem WEL op voorraad heeft want kan er geen een vinden ;(
Prijs maakt niet zoveel uit.

Thnx
www.komplett.nl -> 39 Euro
www.memoryplus.nl -> 39,25 Euro
www.BBSnederland.nl -> 39,33 Euro

Zo al drie die hem voor minder dan 40 Euro op voorraad hebben......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zegt Logitech dat de 9.80 driver allleen voor de MX-510 is terwijl de MX-500 er gewoon mee werkt, dit is niet erg logisch.

http://www.logitech.com/i...,CRID=1792,contentid=8027

In de setupgegevens worden dezelfde muizen ondersteund als met de 9.79.1_build_25 drivers.
:? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Laatst online: 10:50

KhaZ

Alfa Romeo

Komplett heeft 'm niet meer op voorraad, bij memplus staat hij op de site wel als voorradig, maar ik heb zon formulier ingevuld om te checken of 't klopt.

Edit: Kheb 'm bij memoryplus besteld :P

[ Voor 212% gewijzigd door KhaZ op 27-09-2004 13:26 ]

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNESSY
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

HENNESSY

Be water my friend

Weet iemand of er ergens 64 bit mouseware drivers te krijgen zijn?

Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 10:52
Kan iemand mij vertellen hoe ik die knoppen boven en onder het scroll wieltje kan gebruiken in games als doom 3 en h&d2. heb dit hele forum doorgelezen en de review gezien, maar kan het nergens vinden. Heb wel alle software geinstalleerd en ook die van de site van logitech,

mijn dank is groot

philippe

(p.s. eerste post :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Je kunt keystrokes (toetsaanslagen) aan die knopjes toewijzen. Neem een paar toetsen die je niet gebruikt in het spel [, ] en \ bijvoorbeeld; in Doom 3 bijvoorbeeld kun je dan bepaalde functies binden aan die toetsen. Nadeel is wel dat je niet meer de browserfuncties van die knoppen onder Windows/IE kunt gebruiken (doe ik toch niet maar anderen wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
dat was toch net niet de bedoeling bij deze muisdat dat via keystrokes moest ?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-08 15:16
Webgnome schreef op 07 oktober 2004 @ 23:45:
dat was toch net niet de bedoeling bij deze muisdat dat via keystrokes moest ?
Idd, dat zou nou juist het voordeel zijn t.o.v. de MX500.
Maar ik heb ook nog geen andere manier ontdekt.

Niet dat ik die knoppen zo hard nodig heb, maar toch :)
Heb genoeg aan de knoppen bij je duim voor reload en voice communication :9

[ Voor 13% gewijzigd door Laurenz op 07-10-2004 23:59 ]

Leave only footprints, take only memories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Volgens mij is er noch aan de hardware, noch aan de software/drivers van de MX510 iets veranderd waardoor die knoppen opeens wel zouden werken in games, zonder het met keystrokes te doen. Ik gebruik die knopjes toch niet in IE dus heb ik gewoon 5 keystrokes gebind. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Laatst online: 09:16

LopeZ

Too much is never enough

Ik was laatst op een lanparty, daar waren 3 510MX'en waaronder 1 van mijzelf. Wat ons opviel was dat ze alle 3 een andergevoel gaven bij het scrollen :?
Die van mij was extreem licht, je voelt geen tikken zeg maar. Bij de ander middelmatig, en de laatste voelde je het juist wel weer goed.

Beetje bijzonder als je het mij vraagt maar misschien iets om op te letten als je die hard gamer bent en je scrollt met je muis door je wapens. (wat ik dus niet doe :P
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.