Aham brahmasmi schreef op 09 maart 2004 @ 14:44:
[...]
Niet helemaal mee eens. Wel is het zo dat als je lekker muist en fragt met je huidige mat, er niet veel kans is dat je met een andere met opeens veel meel frags haalt idd. Maar andersom kan het dus wel; ik had een Steelpad 3S gekocht en die is wel lekker glad en vlak, maar de statische wrijving vond ik veel te hoog met m'n MX500 dus heb ik hem maar weer verkocht. Ik ga toch zeker op zoek naar een vlakke plastic muismat die mooi glad is.
Ook zul je als je een simpel stoffen matje hebt en een betere pad koopt (fUNC of mTW pad bijv.) toch zeker erop vooruit kunnen gaan; mouse skates of padsurfers zijn ook aan te raden aangezien je muis absoluut beter glijdt! >>>
Als je muis beter glijdt wil niet zeggen dat je er beter mee kan mikken.
Skates en matten zijn een voorkeur, de ene vind het lekker als hij blaast dat z'n muis beweegt de ander vind het fijn om meer weestand te hebben(Ik dus).
Bijna elke ondergrond wordt goed gezien door de optische sensor. Is de ondergrond egaal, schoon en heeft deze voldoende structuur, dan is het goed.
Edit: Volgens mij ben jij gewoon geen fanatieke gamer Redje, want die merken zeker verschil en betalen graag iets extra voor een mat die niet verschuift, beter glijdt, nauwkeuriger tracking geeft en vlakker is.

Pardon?
Juist wel, oke de laatste tijd wat minder (wordt een dagie ouder).
Ik heb zelf ook die dingen geprobeerd, Razers, Icemats, 3M's, Everglide's etc.
Maar in de praktijk maakt het voor mij niet of nauwelijks uit.
Gamen is meer een gevoel imho, voelt het spulletje goed, dan speel je goed.
Buiten dit zegt de gebruikte muis/mat of pc apparatuur niets over de fanatiekheid.
Ach ik ben denk ik gewoon minder vatbaar geworden voor die verkoop praatjes
[
Voor 53% gewijzigd door
Redje op 09-03-2004 18:59
]