Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand hem al ergens al besteld en misschien al ontvangen :?

en owja, nog tips over de muismat? ik heb al meerdere goede opties gehoord:

- fatpad
- steelpad
- nopjes onder de muis plaatsen (hoe heten die :?)

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
- nopjes onder de muis plaatsen (hoe heten die )
Spikes >:)

Ik heb op dit moment een gewone dunne (weet niet wat voor type het is) muismat van ATI gekregen op een lanparty en die doet het goed, ik hoop dat ie het ook goed blijft doen met de mx510 :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op 09 maart 2004 @ 08:45:
[...]

Spikes >:)

Ik heb op dit moment een gewone dunne (weet niet wat voor type het is) muismat van ATI gekregen op een lanparty en die doet het goed, ik hoop dat ie het ook goed blijft doen met de mx510 :P
Ok en waar vind ik meer info over die spikes :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 08:28:
heeft iemand hem al ergens al besteld en misschien al ontvangen :?

en owja, nog tips over de muismat? ik heb al meerdere goede opties gehoord:

- fatpad
- steelpad
- nopjes onder de muis plaatsen (hoe heten die :?)
Gewoon een stoffen mat.
Goedkoop en werkt prettig.

Al die "speciale" matten zou ik met een korrel zout nemen.
Deze matten waren origineel bedoelt om een balmuis meer grip te geven door het relief op de mat. Met een optical is dit niet meer nodig, enige wat dat overblijft is of je van veel of weinig weerstand houdt. Dat is natuurlijk persoonlijk.

Met geen enkele mat gaat je fragrate omhoog al doen sommige dat geloven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Ik heb hem toch nog niet besteld omdat ik dan wat weinig geld overhield voor skievakantie met school. Als ik daarvan terug kom bestel ik hem wel.

Ik denk dat ik zelf wel een muismat nodig heb want mijn bureau begint te glimmen van het muizen. Hele precieze muizen lijken hier wat last van te hebben, toen een vriend met zijn mx500 langskwam viel er zonder muismat niet mee te werken. Mijn broer heeft hoer ook last van en ik met mijn cheap-ass muisje niet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
aapenootjes schreef op 09 maart 2004 @ 12:39:
Ik heb hem toch nog niet besteld omdat ik dan wat weinig geld overhield voor skievakantie met school. Als ik daarvan terug kom bestel ik hem wel.

Ik denk dat ik zelf wel een muismat nodig heb want mijn bureau begint te glimmen van het muizen. Hele precieze muizen lijken hier wat last van te hebben, toen een vriend met zijn mx500 langskwam viel er zonder muismat niet mee te werken. Mijn broer heeft hoer ook last van en ik met mijn cheap-ass muisje niet :P.
Heb hem besteld bij onze zuiderbuurtjes dus ff afwachten wanneer ie binnenkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aapenootjes schreef op 09 maart 2004 @ 12:39:

Ik heb hem toch maar besteld, bij www.centralpoint.nl en daar hebben ze er nog 274 op voorraad, dus wie bestellen wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van me heeft hem ontvangen bij de winkel waar hij werkt, hier piccie, wel de blauwe

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dhr-axel/mx510.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dhr-axel/mx510-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
cool :D nu nog even ervaringen posten

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Welke winkel dan ? Hebben ze geen site ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 'n paar

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dhr-axel/mx510-3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dhr-axel/mx510-4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dhr-axel/mx510-5.jpg

Bij Progress

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat t mooie is, ik neem m zo ook nog mee naar huis *zum testen*. ff kiek'n offie m'n Dual Optical kan verslaan }). morgen weer voorraad O-)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 09:53
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 11:11:
[...]

dat zijn geen spikes :D
spikes zijn van die stalen punten voor onder schoenen enzo :P

de dingen die jij bedoeld zijn mouse skatez, die bijvoorbeeld door Everglide gefabriceerd worden en te koop zijn bij o.a. hardwarelab.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Redje schreef op 09 maart 2004 @ 11:51:
[...]

Gewoon een stoffen mat.
Goedkoop en werkt prettig.

Al die "speciale" matten zou ik met een korrel zout nemen.
Deze matten waren origineel bedoelt om een balmuis meer grip te geven door het relief op de mat. Met een optical is dit niet meer nodig, enige wat dat overblijft is of je van veel of weinig weerstand houdt. Dat is natuurlijk persoonlijk.

Met geen enkele mat gaat je fragrate omhoog al doen sommige dat geloven :)
Niet helemaal mee eens. Wel is het zo dat als je lekker muist en fragt met je huidige mat, er niet veel kans is dat je met een andere met opeens veel meer frags haalt idd. Maar andersom kan het dus wel; ik had een Steelpad 3S gekocht en die is wel lekker glad en vlak, maar de statische wrijving vond ik veel te hoog met m'n MX500 dus heb ik hem maar weer verkocht. Ik ga toch zeker op zoek naar een vlakke plastic muismat die mooi glad is.

Ook zul je als je een simpel stoffen matje hebt en een betere pad koopt (fUNC of mTw pad bijv.) toch zeker erop vooruit kunnen gaan; mouse skates of padsurfers zijn ook aan te raden aangezien je muis absoluut beter glijdt! >>>
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 11:11:
[...]

Kijk in mijn post: Aham brahmasmi in "Nieuwe logitech gamers muis"

Edit: Volgens mij ben jij gewoon geen fanatieke gamer Redje, want die merken zeker verschil en betalen graag iets extra voor een mat die niet verschuift, beter glijdt, nauwkeuriger tracking geeft en vlakker is. ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Aham brahmasmi op 09-03-2004 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
DAt van die muismatten is dus niet waar, al is de impact mijns inziens erg klein, het bepaald zeer zeker wel je performance in games. Voor de luisterende oortjes.

Ik heb net eventgjes met informatique gebeld en die hebben hem nu ook! Echter hebben ze alleen de blauwe versie. Rood kon men niet leveren zij de persoon aan de andere kant van de lijn.,

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Aham brahmasmi schreef op 09 maart 2004 @ 14:44:
[...]
Niet helemaal mee eens. Wel is het zo dat als je lekker muist en fragt met je huidige mat, er niet veel kans is dat je met een andere met opeens veel meel frags haalt idd. Maar andersom kan het dus wel; ik had een Steelpad 3S gekocht en die is wel lekker glad en vlak, maar de statische wrijving vond ik veel te hoog met m'n MX500 dus heb ik hem maar weer verkocht. Ik ga toch zeker op zoek naar een vlakke plastic muismat die mooi glad is.

Ook zul je als je een simpel stoffen matje hebt en een betere pad koopt (fUNC of mTW pad bijv.) toch zeker erop vooruit kunnen gaan; mouse skates of padsurfers zijn ook aan te raden aangezien je muis absoluut beter glijdt! >>>
Als je muis beter glijdt wil niet zeggen dat je er beter mee kan mikken. :)

Skates en matten zijn een voorkeur, de ene vind het lekker als hij blaast dat z'n muis beweegt de ander vind het fijn om meer weestand te hebben(Ik dus).

Bijna elke ondergrond wordt goed gezien door de optische sensor. Is de ondergrond egaal, schoon en heeft deze voldoende structuur, dan is het goed.
Edit: Volgens mij ben jij gewoon geen fanatieke gamer Redje, want die merken zeker verschil en betalen graag iets extra voor een mat die niet verschuift, beter glijdt, nauwkeuriger tracking geeft en vlakker is. ;)
Pardon?
Juist wel, oke de laatste tijd wat minder (wordt een dagie ouder). :)

Ik heb zelf ook die dingen geprobeerd, Razers, Icemats, 3M's, Everglide's etc.
Maar in de praktijk maakt het voor mij niet of nauwelijks uit.
Gamen is meer een gevoel imho, voelt het spulletje goed, dan speel je goed.
Buiten dit zegt de gebruikte muis/mat of pc apparatuur niets over de fanatiekheid.

Ach ik ben denk ik gewoon minder vatbaar geworden voor die verkoop praatjes ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Redje op 09-03-2004 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Weerstand, ok, maar toch moet je een soepele beweging kunnen maken zonder horten en stoten (en inspanning om dit te voorkomen...). :) De mTw pad is bv. zo'n ruwe mat die wat statische weerstand biedt maar toch goed glijdt. Als m'n Xtrac die ik binnenkort binnenkrijg me niet bevalt dan probeer ik zo'n mTw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 18:39

bAm

Ik had deze muis besteld bij Central Point, en ik heb ook nog een email gestuurd met de vraag of dit echt de rode mx510 was, en dit werd bevestigd. Wat denk je, komt hij binnen, is het een blauwe. Niet dat dit zo een ramp is want ik vind hem eigenlijk nog mooier, maar gewoon het feit dat die mensen niet weten wat hun of hun leveranciers hebben. Maargoed, nu de muis zelf, ik vind hem lekker in de hand liggen (heb toch behoorlijk grote handen), het uiterlijk is echt top, lijkt wel metallic gespoten en hij gaat echt reuze soepel op een gewoon papieren A2 soort kladblok (misschien omdat ik een oude cordless mouseman gewend ben) en op een gladde goedkope muismat is hij helemaal snel. Als enig minpuntje, het knopje van de programma''s kiezen (Dit knopje zit het meest bonvenop) is een beetje lastig te bereiken.) Ik heb er nog niet mee gegamed, maar ik denk niet dat dat problemen zal geven. Deze muis kan ik echt aanraden !

[ Voor 8% gewijzigd door bAm op 10-03-2004 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
De mx510 heb je in BLAUW en in ROOD dus wat is je probleem in de eerste 3 regels van je reply?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAm
  • Laatst online: 15-09 18:39

bAm

Lees aub, ik heb een mail teruggekregen met de bevestiging dat het een RODE logitech muis zou zijn. Dat ik een blauwe binnenkrijg vind ik zelf geen probleem, maar wel dat die mensen of hun leveranciers niet weten wat ze precies hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit beesje nu in een gelimiteerde oplage, of gewoon voor een tijd lang verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
volgens mij gewoon normaal verkrijgbaar

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
bAm schreef op 10 maart 2004 @ 11:57:
Lees aub, ik heb een mail teruggekregen met de bevestiging dat het een RODE logitech muis zou zijn. Dat ik een blauwe binnenkrijg vind ik zelf geen probleem, maar wel dat die mensen of hun leveranciers niet weten wat ze precies hebben.
Het is inderdaad dom dat ze melden dat het de rode is, maar er werd eerder in dit topic al gemeldt dat de rode alleen voor de Amerikaanse markt is en de blauwe alleen voor de Europese markt :)
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 21:55:
Is dit beesje nu in een gelimiteerde oplage, of gewoon voor een tijd lang verkrijgbaar?
Hij is te vergelijken met de MX310, welke naast de MX300 ook gewoon te verkrijgbaar is.
Maar langzamerhand zal de MX510 de MX500 wel vervangen denk ik, aangezien de MX510 toch net ietsje beter is. Hetzelfde zie je eigenlijk ook bij de MX310/MX300 gebeuren.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 'm nog nergens zien staan (niet eens in de tweakers-pricewatch! :P) weet iemand een webshop waar die wel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
heb hem gisteren om 16:00 besteld, en net binnen gekregen :*)

ziet er goed uit, ligt lekker in de hand

pics zijn er al dus die hoef ik niet meer te maken :P
heb de blauwe versie. Zal hem zo ff aansluiten.

Wat trouwes wel raar is: overal (op de doos, vrachtbrief, muis zelf) staat dat het de logitech MX510 is (en het is hem ook :P) alleen er zit een cdrom bij met de drivers voor de MX500 :?

maja zal um dus zo ff aansluiten :P

edit: jah boekje en cdrom zijn van MX500 maar wordt gewoon als MX510 gevonden. Ook staat er op de cdrom MouseWare 9.80 terwijl op site voor MX500 9.79 staat, dus zal wel kloppen :)

[ Voor 18% gewijzigd door DutchTSE op 11-03-2004 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je even kijken of je alle knoppen in kan stellen bij spellen.

Daarvoor waren de drivers bij de MX510 onder andere, omdat dit bij de MX500 en de MX700 niet kon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTSE
  • Niet online
je kan iig via mouseware het veranderen, zal nu ff kijken of ut in games ook kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Laatst online: 13-09 20:04
Klopt, zijn gewoon dezelfde drivers als de MX500

PS: damn dat ding heeft mooie kleurtjes 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door blix op 11-03-2004 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTSE
  • Niet online
jup, vind de blauwe ook mooier dan de rode, daarom heb ik gewacht tot de blauwe verkrijgbaar was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Laatst online: 19-07-2024
DutchTSE schreef op 11 maart 2004 @ 16:08:
jup, vind de blauwe ook mooier dan de rode, daarom heb ik gewacht tot de blauwe verkrijgbaar was :)
Ehm de europese versie is blauw ;) Heb hem trouwens ook binnen en het is wel even wennen maar hij voelt lekker aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook net binnen en het is mij ook opgevallen dat 'r een MX500 boekje bijzit. Ik vraag mij wel af ondanks dat het dezelfde drivers zijn, of dat het toch niet verschilt. Dit omdat bij het installeren wel degelijk een MX510 wordt herkent.

Ingame heb ik nog niet kunnen proberen, daar heb ik nu geen tijd voor. Ik vind hem persoonlijk (eerste indruk) érrug smooth en sw33t eruit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTSE
  • Niet online
zie mijn post paar posts hierboven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Laatst online: 11-09 14:11
www.maxpert.nl deze heeft deze muis ook al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom staat ie eigenlijk niet op www.logitech.com :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een mx500, die gebruikte ik veel voor gamen, maar kreeg beetje kramp in mijn duim bij veel gebruik. Ben ik overgestapt op de MS Intellitpoint 1.1 (ja ouwe muis), die muis ligt me lekker ind e hand, lekker ligt, maar die 400 dpi is zo schijt gewoon. Je merkt wel dat die MX laser 400% beter is dan die van MS. Alleen zonder je mouseware (dus met standaard drivers) heb je toch geen 800dpi????? Zoiets ving ik een keertje op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
Waarom krijg je op de MX510 'maar' 3 jaar garantie terwijl de andere drie muizen gewoon 5 jaar garantie hebben? 8)7
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 08:36:
Ik heb een mx500, die gebruikte ik veel voor gamen, maar kreeg beetje kramp in mijn duim bij veel gebruik. Ben ik overgestapt op de MS Intellitpoint 1.1 (ja ouwe muis), die muis ligt me lekker ind e hand, lekker ligt, maar die 400 dpi is zo schijt gewoon. Je merkt wel dat die MX laser 400% beter is dan die van MS. Alleen zonder je mouseware (dus met standaard drivers) heb je toch geen 800dpi????? Zoiets ving ik een keertje op...
Yup, maar dpi zegt niet alles, de MX engine heeft ook nog andere dingen die gewoon een stuk beter zijn dan bij de concurrenten :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

800dpi zegt niet zoveel. Het gaat om detectie. Als je een muis hebt met 400dpi maar hij heeft 8dots nodig om beweging te detecteren op bepaalde oppervlakken dan is hij nog maar 50dpi effectief ;)

Over die 3 jaar garantie: geen flauw idee - ik zie het ook nu pas nadat jij erop wijst 8)7 Misschien dat ze de garantie omlaag brengen voor alle muizen in de toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ze er vanuit gaan dat die gaming muizen veel intensiever gebruikt worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb denet ff mijn MX500 er weer aangeprikt, maar die is wel 10x beter dan de MS muis :) Gelijk so smoooooooooooth, maar dit keer heb ik ff zonder mouseware gedaan (wat ik altijd wel deed) maar hij loopt perfect. Die knoppe op die muis gebruik ik toch niet... Maar ik heb wel ff het gewichtje eruitgehaald, scheelt wel een hoop. Die MS muis is kapot licht, en nu ik deze MX500 probeerde leeg het wel een baksteen... Maar nu vliegt hij weer over mijn steelpad 4d

Ik ga denk ik wel die rooie halen als die gewoon in de winkels ligt.. al is het alleen maar omdat die dan bij me vriendin der haren past :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Moet je wel ff naar Amerika... :z

Of je laat je vriendin d'r haren blauw verven. :+

[ Voor 45% gewijzigd door Aham brahmasmi op 16-03-2004 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh ziet er wel super lekker stak uit die muis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
·°|(V)ayDay|°· schreef op 04 maart 2004 @ 12:58:
waar is de 510 te koop in nederland btw? in de pricewatch zie ik nog niets staan?

@ aham? Kan jij me op de hoogte houden van je mat en teflon stripes? als het relaxed speelt heb ik ook cker interesse. Ik speel UT instagiB ; {MUTE}(V)ayday
en ik heb wel baat bij wat extra performance
offtopic:
Hé, ik heb vorige week m'n nieuwe Padsurfers binnen gekregen van Padz.nl. Ik heb een strip van 25x5 cm van de Extreme (extra glad) en de Black (extra duurzame) surfers gekocht en deze maand wordt die hoeveelheid gratis verdubbeld (50% korting dus).
Ik heb eerst de Extreme geprobeerd en ik moet zeggen dat ze nog gladder zijn dan de standaard Padsurfers maar ook al echt merkbaar duurzamer doordat ze dikker zijn. Als deze vervangen moeten worden probeer ik de Black Padsurfers...

Praktische tip: het is een rotklusje om de Padsurfers op maat te knippen, maar er is een handige methode. Knip of snij een reepje van 1,5x5 cm en knip dit in 5 stukjes van 1x1,5 cm. Dan alleen nog de hoeken rond afknippen en je Padsurfers passen zo over de voetjes (wel eerst ff schoonmaken/ontvetten) van je MX500/510/700/900 (310?). Voor andere muizen zul je andere stukjes van een andere grootte moeten maken.

Voor alle fanatieke gamers: als ik jullie was zou ik nu snel nog Padsurfers bestellen want de kortingsactie loopt tot eind deze maand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNESSY
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

HENNESSY

Be water my friend

weet iemand nog een online zaak waar die nog op voorraad is?

Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

HENNESSY schreef op 18 maart 2004 @ 04:14:
weet iemand nog een online zaak waar die nog op voorraad is?
www.informatique.nl ? En zij geven nog 60 maanden garantie :P

Heb hem zelf maandag middag besteld en had hem dinsdag al in huis. De muis is opzich heerlijk, zelfs merkbaar beter als de MX500. Ik ben eindelijk van een bibberende pointer af. Alleen wat is die 9.80 software bagger, zelfs mijn mx500 reageer met deze nieuwe versie totaal anders. Ga vavanond maar even wat sleutelen in de hoop de MX510 aan de praat te krijgen met de oudere 9.78/9.79 software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaf258
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-02 12:21

daaf258

For Aiur

Ik heb hem vandaag binnen gehad... mijn oude Intelli mouse explorer 3.0 begon het een beetje te begeven. Maar wat een verschil :)
De logitech reageert veel preciezer. En bij de oude muis moest ik altijd iets wits eronder leggen (a4 papier). Nu kan ik gewoon op me buro me muis besturen... telkens dat papier verwisslen is ook niet alles.
En hij ziet er 1337 uit ;)
Heb hem trouwens bij informatique vandaan. Dinsdag besteld (17:00) en Donderdag (12:30) binnen.

- specs - audioscrobbler -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:57
daaf258 schreef op 18 maart 2004 @ 16:05:
Ik heb hem vandaag binnen gehad... mijn oude Intelli mouse explorer 3.0 begon het een beetje te begeven. Maar wat een verschil :)
De logitech reageert veel preciezer. En bij de oude muis moest ik altijd iets wits eronder leggen (a4 papier). Nu kan ik gewoon op me buro me muis besturen... telkens dat papier verwisslen is ook niet alles.
En hij ziet er 1337 uit ;)
Heb hem trouwens bij informatique vandaan. Dinsdag besteld (17:00) en Donderdag (12:30) binnen.
heb je de blauwe :o?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me afvraag, zitten die duimknoppen niet wat hoog en ver richting de handpalm zeg maar? Het ziet eruit alsof je je duim echt moet optillen, naar achter moet bewegen en dan pas kan klikken. Lijkt me niet echt lekker gamen.
(zo'n beetje alle foto's van de mx510 (en mx500) op het internet zijn onder een schuine hoek genomen, dus het is niet echt duidelijk te zien allemaal.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaf258
  • Laatst online: 27-02 12:21

daaf258

For Aiur

joon schreef op 18 maart 2004 @ 16:48:
[...]

heb je de blauwe :o?
Ja, in europa krijg je de blauwe. Maar die kleur maakt me niet zoveel uit.
Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 17:23:
Wat ik me afvraag, zitten die duimknoppen niet wat hoog en ver richting de handpalm zeg maar? Het ziet eruit alsof je je duim echt moet optillen, naar achter moet bewegen en dan pas kan klikken. Lijkt me niet echt lekker gamen.
Het zit iets hoger dan me oude Intelli mouse explorer 3.0, maar ook daar moest ik me duim iets omhoog doen om de knoppen te bedienen. Hetgeen ik alleen maar logisch vind, want je pakt je muis wel eens op. Anders zou je bij iedere keer dat je dat doet die knoppen moeten ontwijken.
Ik vind het in ieder geval niet storend/irritant. Maar ik weet niet hoe groot je duim is ;)

- specs - audioscrobbler -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 17:23:
(zo'n beetje alle foto's van de mx510 (en mx500) op het internet zijn onder een schuine hoek genomen, dus het is niet echt duidelijk te zien allemaal.)
Ja je moet je duim inderdaad optillen en dat wat mij betreft maar goed ook. In de uitsparing voor je duim horen geen knoppen te zitten want je moet daar de muis vasthouden; bij gamen is dat vooral belangrijk want anders zou je dus bij het bewegen van de muis per ongeluk op die knoppen drukken. Niettemin is het hoe ze nu zitten niet echt gemakkelijk te bedienen; de knoppen bovenop gebruik ik wel want je hoeft daar alleen je middelvinger voor te buigen (alleen de knop die het meest naar achteren zit is wat lastig en gebruik ik niet).

Tip: ga naar de Mediamarkt! Daar liggen alle Logitech muizen (MX510 mssn nog niet) en ook andere merken zodat je kunt voelen hoe ze in de hand liggen (helaas kun je de tracking niet testen natuurlijk; niet aangesloten op een pc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu deze muis: http://download.trustrese...roducts/large/13020-3.jpg
(hier is de "pink" knop te zien, de duim knop is precies hetzelfde, alleen aan de andere kant)

Daar zit de knop echt precies op de plek waar je je duim altijd houdt. Het is niet storend ofzo, het is een stevige knop. Maarja.. ik ga binnenkort ff langs bij informatique, daar hebben ze misschien wel wat mx500/510's los in de winkel liggen.
(En bedankt voor de tip, maar de dichtstbijzijnde mediamarkt zit in Utrecht dacht ik, en een parkeerplaats vinden in utrecht duurt me te lang :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel kosten ze bij de Media Markt dan?
Ik heb wel belangstelling aangezien mijn ouwe(dual optical) last van vage trekken heeft :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Niet kopen bij de Mediamarkt, alleen kijken. ;) Bij de mediamarkt is alles, net als in alle computerwinkels als Vobis/Dixons/Dynabyte etc. een stuk duurder dan wat je in de pricewatch vind, zelfs met de verzendkosten erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-08 20:39
In België bij wallabies voor €45 das €3 minder dan de MX500 versie.
Is dit een goede prijs anders bestel ik em niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:57
Gizmoke schreef op 18 maart 2004 @ 21:59:
In België bij wallabies voor €45 das €3 minder dan de MX500 versie.
Is dit een goede prijs anders bestel ik em niet.
ik heb em voor 43€ bij informatique.nl besteld (gister om 3 uur)
en vandaag issie binne gekomen om 11 uur:) meteen uitgepakt en aangesloten en hij werkt perfect :D tis wel ff wennen maar tis echt de centen waard dit muisje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.EMP3ROR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2023

The.EMP3ROR

<3 MUSE

Heh bah, ik dacht dat ik wat nieuws had ontdekt. 17 februari stond het hier al 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech-net.com/home/EUR/logimice/image/mx510_b_3qt_mr.jpg

_/-\o_

Meer plaatjes? Mail me maar ff...

56 => 512 => 768 => 1024 => 2048 => 2240 => 3072 => 6144 und so weiter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-08 20:39
Kan er al iemand zeggen of alle knoppen werken in bv Counter Strike?

Want bij mijn MX700 werken de duimknoppen niet.

Het zou wel handig zijn mocht het met deze muis gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]

[ash]

Het is me helaas nog niet gelukt om de MX510 werkend te krijgen met de oude logitech software, opzich werkt de muis wel onder windows als de oude software gebruikt, alleen de mouseware zelf blijft maar 3 knoppen zien :(

Ik heb daarom maar weer mijn razer drivers van stal gehaald en heb mijn mx510 maar met die drivers geinstalleerd. Hier een korte how-to:
  • verwijder eerst je logitech mouseware
  • download de nieuwste drivers van razerzone (http://www.razerzone.com/winXPdriver.html)
  • installeer de razer drivers (deze zal FAILED geven, maar dat maakt niet uit)
  • pas het bestand razer.inf aan, standaard staat deze in c:\program\files\karna\razer\driver. Voeg het volgende toe
    code:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19

...

;
    ; Driver information
    ;

[Manufacturer]
    %Karna%   = Karna.Mfg

[Karna.Mfg]
    %Karna.DeviceDesc0% = razerusb, HID\VID_05E3&PID_000B
    %Karna.DeviceDesc1% = razerusb, HID\VID_05E3&PID_FE00
    %Karna.DeviceDesc0% = razerusb, HID\VID_046D&PID_C01D <---- deze regel toevoegen

;
    ; General installation section
    ;

...
  • ga vervolgens naar 'device manager', selecteer de muis en kies 'update driver...' (zit onder de rechtermuisknop ;) )
  • kies voor 'install from a list or specific location' en klik 'next'
  • kies voor 'don't search, i will choose a driver to install' en klik 'next'
  • haal het vinkje weg bij 'show compatible hardware' en klik op 'have disk...'
  • klik op 'browse...' en ga naar de lokatie van de razer.inf (c:\program files\razer\driver)
  • kies de 'razer.inf' en klik op 'open'
  • klik op 'ok'
  • selecteer de 'razer usb mouse' en klik op 'next'
  • mocht je een WHQL warning krijgen, klik dan gewoon op 'continue anyway'
  • klik op finish en je bent klaar
Je kan nu met de 'razer customizer' je mx510 instellen, niet alle functionaliteit is aanwezig binnen deze software, maar voor mij is er in iedergeval voldoende aanwezig. Knop 1 tm 5 is volledig in te stellen en je scrollwheel werkt prima. Je kan bijvoorbeeld aan een willekeurige knop een toets koppelen zodat je deze weer kan binden in een spel.

(Button 4 is de knop die het dichts bij je duim zit, button 5 is diegene die daar achter zit.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNESSY
  • Niet online

HENNESSY

Be water my friend

Wat bedoel je met oude logitech software? Heb je de bijgeleverde drivers geprobeerd?

Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ze hem wel wat "duurzamer" maken. Op mijn MX500 krijg je nu aan de zijkant waar je pink zit dat het rubber een soort van "aangevreten" wordt. Het is dus niet soepel meer daar, maar het wordt een beetje ribbelig en bobbelig. En op de bovenkant zijn de tekentjes van me knopjes en het logitech logo bovenop begint helemaal weg te slijten. En het lijkt ook alsof die "voetjes" aan de onderkant minder soepel geworden zijn. Maar de MX500 is iig een prima muis en heerlijk om mee te windowsen en gamen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]

[ash]

HENNESSY schreef op 20 maart 2004 @ 17:11:
Wat bedoel je met oude logitech software? Heb je de bijgeleverde drivers geprobeerd?
Met oude logitech software bedoel ik de 9.78 en 9.79 versies, die nieuwe bijgeleverde 9.80 speelt gewoon anders. Het klikt raar, maar ik merkte het meteen, minder headshots e.d. En dat komt echt door de software, want ik heb mijn MX500 ook nog getest met de nieuwe 9.80 software.

Ik heb net ook maar even de behuizing van mijn MX510 verwisseld met die van mijn MX500. Dat gladde oppervlak van de MX510 vindt ik maar niks, je handen worden zo plakkerig en je ziet alle rotzooi die op je muis achterblijft :r

edit: En ook meteen het gewichtje eruit gehaald ;)

[ Voor 4% gewijzigd door [ash] op 20-03-2004 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb um vanmorgen gekocht, en ik vind het heerlijk spelen. Zelfs in windows merk ik verschil, de cursor gaat veel soepeler over het beeldscherm. Een aanrader imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNESSY
  • Niet online

HENNESSY

Be water my friend

ik krijg als het goed is morgen deze muis binnen,
is het trouwens mogelijk om op een of andere manier in verschillende spellen (quake, counter strike, ut2004) dezelfde sensitivity te krijgen zonder te hoeven gokken/raden met de sensitivity-slider in de opties van de spellen ?

Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
HENNESSY schreef op 21 maart 2004 @ 10:57:
is het trouwens mogelijk om op een of andere manier in verschillende spellen (quake, counter strike, ut2004) dezelfde sensitivity te krijgen zonder te hoeven gokken/raden met de sensitivity-slider in de opties van de spellen ?
Ik denk het niet, want dit is toch spelafhankelijk aangezien niet ieder spel dezelfde standaard sensitivity heeft of dezelfde sensivity verdeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-02-2019
Heb zelf net de MS intellimouse explorer gekocht ipv van de MX700. Vind dat de MX700 wat te smal is, kon mijn hand er niet fijn op laten rusten. Daarnaast heeft het me ook heel wat eurootjes gescheelt :P

En het gamen gaat hiermee ook perfect, zonder mat of wat dan ook!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HENNESSY schreef op 21 maart 2004 @ 10:57:
errr, verschilt per spel. CS zal een lage sens van je vragen, omdat je meer richt waar je iemand verwacht. Terwijl bij Quake en UT er overal mensen vandaan komen, en je sneller moet kunnen draaien.

btw: IK HEB HEM NET BESTELD! :P zal binnen een paar daagjes met de post moeten komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Heh, bij Quake speel ik ook gewoon met low sens. Ik zit er nog over te denken om een scriptje te maken dat de sensitivity bij elk wapen anders/optimaal is. :) Supersimpel in Quake... Bij Quake is je behendigheid gewoon veel belangrijker dan tactiek... maar je aim is niet echt minder belangrijk dan in CS.

Zijn er trouwens veel mensen die het gewichtje uit hun MX500/510/700 halen? Ik ben het nu aan het overwegen, maar als die sticker die over de schroefgaten zit eraf is is je garantie denk ik ook 'eraf'. :P

[ Voor 29% gewijzigd door Aham brahmasmi op 23-03-2004 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vossie1
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-07-2024
Mijn blauwe MouseMan Wheel heeft de laatste tijd wel erg veel afwijkingen en rare bewegingen de verkeerde kant op. Ik vond die MouseMan altijd lekker in de hand liggen en die muisknop in Windows is altijd erg handig, jammer dat die nooit werkte in-game... Het word dus tijd voor de MX510 denk ik, want die duimknoppen zijn toch wel erg handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
Ik zit een beetje te kiezen tussen de 310 en de 510 zijn er mensen die beide getest hebben en geen verschil qua kwaliteiten merken ? ik heb alleen de 310 nog in me handen gehad en die vond ik super, het is overigens voor een hardcore gamer :9

[ Voor 11% gewijzigd door _MaLa_ op 23-03-2004 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Ik wacht liever totdat de oude MX-serie geupgrade is met de hardware van de MX510. Die kleuren vind ik niet echt mooi staan en eerder iets voor de kleintjes onder ons. Ik heb liever een neutraal en saai ogende muis, vooral omdat je toch meer met je hand op de muis zit dan het knaagdier ergens hebt neergezet die dan de hele tijd opvalt vanwege zijn kleuren.

reviews: CeBIT 2004: dvd-branders & input devices

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Thx Robin, das idd wel beter dat de MX500 uiteindelijk toch intern vernieuwd zal worden :)
Want het zwart-grijze staat toch iets beter bij mijn PC dan een blauwe muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Damn ik merk nu zeker in games... Call of Duty... het is voor mij nu beetje te precies :P maar ik zal eraan wennen hoop ik

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNESSY
  • Niet online

HENNESSY

Be water my friend

als je het gewichtje erin weg wil halen moet je 3 schroefjes losmaken, 2 zitten er boven en 1 onder, je kan als je goed naar de stickers kijkt ook kruisjes zien van waar de schroefjes zijn.

Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corpii
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:18

Corpii

Le Tostie

Ik heb ook intresse in deze muis maar heb mijn twijfels over het gladde uiterlijk.
mischien toch maar de mx500 kopen aangezien ik geen fanatiek gamer ben en er dus niet zoveel van zal merken.

nu nog wachten op loon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

EeuwigeDuister schreef op 24 maart 2004 @ 11:31:
Ik heb ook intresse in deze muis maar heb mijn twijfels over het gladde uiterlijk.
mischien toch maar de mx500 kopen aangezien ik geen fanatiek gamer ben en er dus niet zoveel van zal merken.

nu nog wachten op loon :)
Ik moet zeggen dat MX500 iets steviger aan voelt en MX510 beetje plasticachtig gevoel krijg je bij klikken.. maar dat houdt niet weg dat MX510 gewoon veel beter beweegt en nauwkeurig is dan MX500... ik had stiekem gehoopt dat MX510 veel preciezer was maar dit overtreft mijn verwachting!

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Laatst online: 13-09 20:04
HENNESSY schreef op 24 maart 2004 @ 11:26:
als je het gewichtje erin weg wil halen moet je 3 schroefjes losmaken, 2 zitten er boven en 1 onder, je kan als je goed naar de stickers kijkt ook kruisjes zien van waar de schroefjes zijn.
Dan is btw wel je garantie weg =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-09 11:23

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb de MX510 nu op m'n kantoordesktop. Hij is inderdaad merkbaar precieser dan de MX500 die ik thuis heb. Ik ben er nog niet over uit wat fijner is, een glad of stroef oppervlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Femme schreef op 24 maart 2004 @ 13:55:
Ik heb de MX510 nu op m'n kantoordesktop. Hij is inderdaad merkbaar precieser dan de MX500 die ik thuis heb. Ik ben er nog niet over uit wat fijner is, een glad of stroef oppervlak.
Ik had destijds ICEMAT Black gehaald en ik was beetje teleurgesteld dat ik niet echt vooruit was gegaan met mijn MX500+ICEMAT combinatie.... maar ik merk nu met MX510 toch heel anders... het glijdt uiteraard gewoon lekker MX500,MX510 zelfde uiteraard maar dat ik ook geen mouselag merk... soms als ik te snel beweeg dan merkte ik toch milliesec vertraging...alsof ik mouse lag had... maar die is nu ook weg en alles beweegt veel sneller en preciezer.

Ik zou het ook graag met andere muis matten uit willen proberen... nog suggesties naar andere muismatten?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Func muismat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renbro
  • Laatst online: 26-03 20:27
Crash-Override schreef op 23 maart 2004 @ 22:27:
Thx Robin, das idd wel beter dat de MX500 uiteindelijk toch intern vernieuwd zal worden :)
Want het zwart-grijze staat toch iets beter bij mijn PC dan een blauwe muis.
Idd wel mooi maar vraag me af of dat de muis dan wel net zo goed gemaakt wordt als de MX510, beetje raar dat ze dan met de naam mx500 doorgaan.
Opzich is de 510 gewoon percies hetzelfde als de mx500 maar dan intern een stuk beter, gewoon een grijze versie van de MX510 lijkt me wat logischer.

Ikzelf heb ook een mx500 en zou best willen upgraden naar de mx510 als hij niet zo'n glad oppervlakte had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Voor info over muismatten is dit wel een interessant topic.

De Func wordt hier idd vaak genoemd als de beste muismat, alleen schijnt ie nogal hard te slijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Bounzz schreef op 24 maart 2004 @ 17:08:
[...]

Idd wel mooi maar vraag me af of dat de muis dan wel net zo goed gemaakt wordt als de MX510, beetje raar dat ze dan met de naam mx500 doorgaan.
Opzich is de 510 gewoon percies hetzelfde als de mx500 maar dan intern een stuk beter, gewoon een grijze versie van de MX510 lijkt me wat logischer.

Ikzelf heb ook een mx500 en zou best willen upgraden naar de mx510 als hij niet zo'n glad oppervlakte had.
Ik denk dat ze de naam MX510 gebonden willen houden aan het wat flitsendere uiterlijk, dus dat ze daarom de MX500 intern gaan vernieuwen ipv dat ze een MX510 uitgeven met de looks van de MX500 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mensen met een mx510, hoe sluiten jullie je beestje aan? :) PS/2 of USB? De strijd tussen de 2 connectiemethoden woedt nog steeds namelijk ;) Onder sommige gekke mensen O-)

En gebruiken jullie de mouseware, installen jullie enkel de drivers, of pluggen jullie hem er in en laat je het daar bij? :)

Ervaringen zijn wel erg positief btw, zeker als mensen zeggen dat hij vergeleken met de mx500 duidelijk beter is :) * Okyah wil er nu ook wel een eik... :X

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]

[ash]

blix schreef op 24 maart 2004 @ 12:31:
Dan is btw wel je garantie weg =)
Moeten ze wel aantonen dat de muis defect ging doordat jij het gewichtje eruit gehaald hebt, de bewijslast ligt bij de verkoper >:) Maar als je die weg moet bewandelen, wordt het waarschijnlijk een hele lange ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op 24 maart 2004 @ 18:05:
Mensen met een mx510, hoe sluiten jullie je beestje aan? :) PS/2 of USB? De strijd tussen de 2 connectiemethoden woedt nog steeds namelijk ;) Onder sommige gekke mensen O-)

En gebruiken jullie de mouseware, installen jullie enkel de drivers, of pluggen jullie hem er in en laat je het daar bij? :)

Ervaringen zijn wel erg positief btw, zeker als mensen zeggen dat hij vergeleken met de mx500 duidelijk beter is :) * Okyah wil er nu ook wel een eik... :X
Ik heb een MX500 (mag dat ook? :P), en ik sluit hem aan op USB :) Heb hem eerst heel lang op PS/2 gehad, maar vind dat ie daarop niet snel genoeg reageert. Op usb is dat veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Nja, kvraag het me juist af over de mx510, want ik heb zelf de mx500 en kgebruik die onder PS/2 (wel even gedoe om hem daar prettig onder te laten werken... MAAR DAN!! :P)
Kvind dat gladde misschien wel minder ja, nu ik er over nadenk :/ Maar mooi issie wel :Y)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Maak PS/2 of USB veel uit? Ik heb altijd mijn muis via PS/2 poort en ik vind niet echt veel verschil eigenlijk.....

Iemand?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Nja, met PS/2 heb je een hogere maximale refreshrate, namelijk 200Hz, waar USB 125Hz heeft.
Nu was er wel het gerucht dat je de 800dpi van de mx500 enkel bij usb kon gebruiken, maar dat kan met ps/2 ook, met het nodige gepruts :+
Maar ik zit nu nog aan de PS/2 dus :P

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Okyah schreef op 24 maart 2004 @ 20:29:
Nja, met PS/2 heb je een hogere maximale refreshrate, namelijk 200Hz, waar USB 125Hz heeft.
Nu was er wel het gerucht dat je de 800dpi van de mx500 enkel bij usb kon gebruiken, maar dat kan met ps/2 ook, met het nodige gepruts :+
Maar ik zit nu nog aan de PS/2 dus :P
Dus wat is nou beter? :P

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Zelf proberen, want iedereen is een andere mening toegedaan :+ Maakt het je niets uit, gebruikt dan PS/2, want dan heb je weer een usb slot extra vrij :P
Maar mijn vraag ging eik over de MX510, net als dit topique (Hint O-))
;)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNESSY
  • Niet online

HENNESSY

Be water my friend

ik las ook nog ergens dat ps/2 op 200hz de cpu meer belast, maar is dat echt merkbaar of geld dat alleen voor hele oude pc's?

Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even ter info:

De MX510 komt in Nederland alleen in het blauw uit.

Rood volgens logitech alleen in de USA.

Is het jullie trouwens al eens opgevallen dat de vormen van de lak-kleur van elke MX510 altijd anders is.

Komt door het type lak, deze geeft altijd een ander eindresultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renbro
  • Laatst online: 26-03 20:27
Crash-Override schreef op 24 maart 2004 @ 17:54:
[...]Ik denk dat ze de naam MX510 gebonden willen houden aan het wat flitsendere uiterlijk, dus dat ze daarom de MX500 intern gaan vernieuwen ipv dat ze een MX510 uitgeven met de looks van de MX500 :)
Mja ok maar dan heb je een "verouderde" MX500 en een moderne MX500, lijk me handig dat je uit de naam kan lezen welke versie je heb.
Ow ow ik weet een goede MX500XT :P
Naja mij zou het niet boeien als die vernieuwde maar zo'm MX510 motortje heeft :D
Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 23:10:
Even ter info:

De MX510 komt in Nederland alleen in het blauw uit.

Rood volgens logitech alleen in de USA.

Is het jullie trouwens al eens opgevallen dat de vormen van de lak-kleur van elke MX510 altijd anders is.

Komt door het type lak, deze geeft altijd een ander eindresultaat
Jaja is nog maar iets van 10x gezegt hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
DJkim schreef op 24 maart 2004 @ 14:24:
[...]

Ik had destijds ICEMAT Black gehaald en ik was beetje teleurgesteld dat ik niet echt vooruit was gegaan met mijn MX500+ICEMAT combinatie.... maar ik merk nu met MX510 toch heel anders... het glijdt uiteraard gewoon lekker MX500,MX510 zelfde uiteraard maar dat ik ook geen mouselag merk... soms als ik te snel beweeg dan merkte ik toch milliesec vertraging...alsof ik mouse lag had... maar die is nu ook weg en alles beweegt veel sneller en preciezer.

Ik zou het ook graag met andere muis matten uit willen proberen... nog suggesties naar andere muismatten?
Steelpad 4D, mTw pad, Snowpad. (Steelpad 3S/4S is van aluminium en koud aan je handen, zweet condenseert erop. Bovendien vond ik de statische wrijving te hoog.)

Wat nog sterker dan een goeie muismat aan te raden is, zijn padsurfers (/mouse skates). Lees ff trug: Aham brahmasmi in "Nieuwe logitech gamers muis".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Hmm kan niemand nog mij vertellen wat eigenlijk beter aan voelt? PS2 of USB connect?

Ik vind persoonlijk dat PS2 toch iets nauwkeuriger werkt... want mijn aim skill bij CoD is helemaal weg.. timing is anders geworden daarom schiet ik ook met Axis Rifle hele tijd mis.. :O of lijkt het maar zo?

Het lijkt USB connect meer snelheid aan mijn muis heeft gegeven maar ja dat kan weer aan mij liggen...

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Bounzz schreef op 25 maart 2004 @ 01:07:
[...]

Mja ok maar dan heb je een "verouderde" MX500 en een moderne MX500, lijk me handig dat je uit de naam kan lezen welke versie je heb.
Ow ow ik weet een goede MX500XT :P
Naja mij zou het niet boeien als die vernieuwde maar zo'm MX510 motortje heeft :D

[...]
Ik denk dat die gewoon achter de schermen verandert worden, zonder echte aankondiging. En ik denk dat er dan op het product zelf het revisie nummer aangegeven wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Laatst online: 03:45
Hmmm heeft iemand een idee hoeveel beter deze mx510 nou is dan een Dual Optical?
Technische gegevens van de Logitech Dual Optical zijn van de Logitech website verdwenen, maar ik vond net een persbericht van Logitech waarin de Dual Optical destijds werd aangekondigd: hij zou 2 800dpi 'ogen' krijgen....
Maar..... dan is mijn al wat oude Dual Optical toch nauwkeuriger dan deze mx510?
En ben ik de enige die denkt dat Logitech de Dual Optical heeft laten verdwijnen omdat ie waarschijnlijk 'te goed' was (teveel concurrentie voor de nieuwe mx'en)?

Edit: ik heb net mijn oude verpakking van de Dual Optical gevonden (jaja, wie wat bewaart heeft wat) en die heeft dus inderdaad TWEE 800dpi sensoren! :X

[ Voor 16% gewijzigd door Exar op 25-03-2004 15:33 ]

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Exar_Kunn schreef op 25 maart 2004 @ 15:30:
Hmmm heeft iemand een idee hoeveel beter deze mx510 nou is dan een Dual Optical?
Technische gegevens van de Logitech Dual Optical zijn van de Logitech website verdwenen, maar ik vond net een persbericht van Logitech waarin de Dual Optical destijds werd aangekondigd: hij zou 2 800dpi 'ogen' krijgen....
Maar..... dan is mijn al wat oude Dual Optical toch nauwkeuriger dan deze mx510?
En ben ik de enige die denkt dat Logitech de Dual Optical heeft laten verdwijnen omdat ie waarschijnlijk 'te goed' was (teveel concurrentie voor de nieuwe mx'en)?

Edit: ik heb net mijn oude verpakking van de Dual Optical gevonden (jaja, wie wat bewaart heeft wat) en die heeft dus inderdaad TWEE 800dpi sensoren! :X
Dat zegt nog niet zo veel hoor... MX510 heeft sensor die 5.8 megapixels/s registreert, dus die is welis waar 800 dpi maar veel beter dan die dual optical.

Lucky Goldstar

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.