[PC] Football Manager 2005

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.102 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:03

Vos

AFCA

Haha jah is flashget :)

Hoppa net ff lopen cashen. Barca heeft Dédé van me gekocht voor 60 miljoen :7 . Bijna 29 jr dus ik denk kan nu nog flink geld vangen. En heb een goede stand-in.

[ Voor 32% gewijzigd door Vos op 04-12-2004 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

wildhagen schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 14:50:
ROFLOL, ik ga wéér Europa in, deze keer met Cambuur Leeuwarden in de UEFA Cup.

Halverwege vorig jaar toen ik aantrad als manager stonden ze nog in de middenmoot van de Gouden Gids divisie... ik promoveer naar de HCE, en word daar meteen in het 1e jaar 6e :P

[afbeelding]

Niet slecht ;)
Er gaan wel een hoop clubs europa in... :o. 15 teams 8)7.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nederland verovert Europa ;)

Nee, het zijn er idd veel... weet niet of het een bug is overigens...

Maar ik lag er de eerste ronde al weer uit... moest tegen Maccabi Tel Aviv. Thuis 1-1, ging nog wel. Uit stond ik tot de 88e minuut voor met 0-1, maar toen ging mijn keeper een vrije trap nemen en had ik dus last van die bug: de tegenstander trapte vanaf zijn eigen helft de bal het doel in... 1-1. Toen kwam er nog een counter-attack tege naan: 2-1 verloren.... kutzooi. Als die bug er niet in had gezeten had ik nu in de tweede ronde gezeten...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:37

Sebastiaan

....

wildhagen schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 14:50:
ROFLOL, ik ga wéér Europa in, deze keer met Cambuur Leeuwarden in de UEFA Cup.

Halverwege vorig jaar toen ik aantrad als manager stonden ze nog in de middenmoot van de Gouden Gids divisie... ik promoveer naar de HCE, en word daar meteen in het 1e jaar 6e :P

[afbeelding]

Niet slecht ;)
Zo te zien was je ook nog europa ingegaan als je 15e was ofzo als je kijkt naar de hoeveelheid clubs die europa in mogen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

wildhagen schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 20:18:
Nederland verovert Europa ;)

Nee, het zijn er idd veel... weet niet of het een bug is overigens...

Maar ik lag er de eerste ronde al weer uit... moest tegen Maccabi Tel Aviv. Thuis 1-1, ging nog wel. Uit stond ik tot de 88e minuut voor met 0-1, maar toen ging mijn keeper een vrije trap nemen en had ik dus last van die bug: de tegenstander trapte vanaf zijn eigen helft de bal het doel in... 1-1. Toen kwam er nog een counter-attack tege naan: 2-1 verloren.... kutzooi. Als die bug er niet in had gezeten had ik nu in de tweede ronde gezeten...
omg...das wel erg klote...als ze nu gewoon stuk beter waren ofzo

Ikzelf heb die bug volgens mij nog nooit gehad. De één krijgt de ene bug heel vaak en iemand anders een andere volgens mij. Wedstrijden kijk ik overigens nooit met de 'pitch' erbij maar alleen met commentaar, dus misschien mis ik zo ook wat 'bugs' :)

[ Voor 19% gewijzigd door Vos op 04-12-2004 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, zonder pitch zie je het idd niet nee... in het commentaar komt het namelijk niet altijd duidelijk herkenbaar terug.

Ik heb de highligts op 'Key' staan (default). Dan zie je iig niet de hele wedstrijd (is toch niet spannend voor het grootste deel), alleen de hoogtepunten.

En idd, sommige bugs (die door SI ook als zodanig zijn bekend gemaakt) heb ik zelf ook niet gezien, maar sommige zoals deze dus weer wel.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
heb nu alles gewonnen met ajax en ben door juventus gevraagd. heb het maar gedaan.
wel een kutteam wat juvents heeft in vergelijking met het ajax wat ik heb opgebouwd. Transferfuns zijn ook hetzelfde, je zou toch meer bij juvu verwachten(juvu 54mil, ajax 56mil)

wou jullie deze gozer nog laten zien btw, gast is echt ziek goed, en scoort altijd minimaal wel 1x vanaf ver buiten de 16, had hem gratiz van heerenveen toen hij 17 was :P

http://home.hccnet.nl/bobz/pics/lombardi.JPG

[ Voor 30% gewijzigd door Rev! op 05-12-2004 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Jammer van die 5 voor flair :p. Verder ziek goed....ik kom niet echt veel goede regens tegen jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hmm, ik wou weer eens wat nieuws, en heb resigned bij Cambuur... eens kijken wat er kwam aan offers... ADO Den Haag, maar die hebben zo'n shit-selectie, diep in de schulden en 0,0 transferbudget, dus die heb ik weten waar ze hun baan konden laten.

Toen kreeg een aanbod van een Argentijnse club (Arsenal de Sarandi) die uitkomen in de Premier Division... aangezien ik daar nog nooit in gespeeld heb (ook niet met eerdere versies van CM) wilde ik het wel eens proberen, daar ik geen andere offers kreeg.

Redelijke selectie, maar niet echt bijzonder. Divisie telt 20 ploegen, dus 38 wedstrijden (Copa America/Copa Libertadores etc niet meegeteld)... ploeg had 14 wedstrijden gespeeld, stond 15e. Niet zo raar, want een heel erg jong en onervaren team, en de board verwacht dan ook dat ik het team opnieuw opbouw.

Als je lol wil hebben moet je in deze league gaan spelen... damn! De eerste wedstrijd, meteen 3 zware blessures, 6 gele en 1 rode kaart (verdeeld over beide ploegen)... ok. Tweede wedstrijd een prachtig commentaar: "Miguel Rojas (een van mijn spitsen) shoved the referee with two legs). The referee has to leave the field and is replaced with the fourth official)" :P :P

Die gozer word het ziekenhuis in geslagen en hij krijgt slechts een gele kaart :P

Lekkere gewoonten daar in die competitie... ik wist dat Zuid-Amerikanen nogal temperament hadden, maar dit is wel heel erg straf ;)

O ja, dit is het divisie-overzicht... ik ken slechts een of twee clubs :P

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/arg.JPG

[ Voor 6% gewijzigd door wildhagen op 05-12-2004 15:47 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Newell's Old Boys, heeft Maradonna nog voor gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, en Boca Juniors en River Plate zijn ook bekende clubs, maar de rest... never heard of it, eerlijk gezegd.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ik word best wel goed schijtziek van spelers van mij die kwaad worden op de scheids en dan geel krijgen... Dat gebeurt fucking 6x per wedstrijd :(

En waarom krijg ik als manager in Nederland een bericht in mijn iinbox dat Arsenal de League Cup heeft gewonnen? :? Like I fucking care... :P

Moe'k ook nog beginnen over de moraal van spleers die na 1 nederlaag van superb naar very poor gaat? En dan niet bij 1 spelers, neehee, bij alle spelers die de verliesbeurt mee waren als speler of als wissel...

/edit

Right... :? Ik heb nu spelers bij Emmen die vinden dat de club ondermaats presteert :? Ik sta fucking 1e... WTF is daar ondermaats aan?

[ Voor 14% gewijzigd door King Nothing op 05-12-2004 22:22 ]

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Zo, eerste seizoen afgelopen, lekker debuut als Emmenmanager gemaakt :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/46714/thumb.jpg

Makkie :P Seizoen 2005/6 word ik "ff" kampioen in de HCE en dan de CL winnen :D

Redbridge FC had het wat moelijker halverwege het seizoen, we stonden opeens een keer 2e, maar helaas net buiten de play-offs gefinished

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/46715/thumb.jpg

7e Vind ik netjes. Blijkbaar vonden andere clubs dat ook, ik kreeg binnen een week 3 aanbiedingen om manager te worden (Shrewsbury in league 2, Wrexham in League 1 en Patrick Thistle in de Schotse First Division). Alle 3 maar afgewezen, ik wilde het seizoen bij Redbridge afmaken.
Ik zit nu alleen te twijfelen of ik door zal gaan bij Redbridge of dat ik een carriere ga opbouwen als jobhopper, kijken hoe ver ik dan kan komen :?

/edit
Dit had ik ook wel in de bovenstaande post kunnen editten :/ :P

[ Voor 5% gewijzigd door King Nothing op 06-12-2004 23:57 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 20:17

On_E

Housemusic

Ik ben met 2 games bezig op het moment, in mijn eentje met Dynamo Dresden, na seizoen 2 gepromoveerd naar de Bundesliga, waar ik nu net ben begonnen met 2 nederlagen...

En ben ook bezig met een online game met FC Utrecht, waar het superkut gaat, sta geloof ik 17e en heb een half unhappy team... :(

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

De patch is uit!! Zie http://community.sigames....6&f=212206905&m=644209218

Althans, morgen dan ;)

Morgenavond meteen even testen :P

[ Voor 52% gewijzigd door wildhagen op 08-12-2004 16:53 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Maar hopen dan dat de patch het wachten waard is geweest...

Kan ik eindelijk weer 's met een nieuw spel gaan beginnen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97376

ik heb probleem ik wil zambrotta verkopen hij is 49M waard en inter madrid milan barcelona zijn geintereseerd en ik vraag 50M sommige zijn zelfs bereid te betalen maar zeggen dat ze niet kunnen voldoen aan zijn salariseisen!

wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53218

eindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53218

Anoniem: 97376 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 17:51:
ik heb probleem ik wil zambrotta verkopen hij is 49M waard en inter madrid milan barcelona zijn geintereseerd en ik vraag 50M sommige zijn zelfs bereid te betalen maar zeggen dat ze niet kunnen voldoen aan zijn salariseisen!

wat moet ik doen?
transfer status zetten op 'not wanted by club'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

wildhagen schreef op woensdag 08 december 2004 @ 16:52:
De patch is uit!! Zie http://community.sigames....6&f=212206905&m=644209218

Althans, morgen dan ;)

Morgenavond meteen even testen :P
Als ik de buglist zo eens bekijk is de 2 match ban na 3e geel in Nederlandse competities niet verholpen :( Voor de rest, ik download de patch morgen wel en ik zie wel, andere bugs heb ik amper gezien eigenlijk :)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 15:12
Ik zag ook wat KingNothing zag....

Ik mag verdomme toch hopen dat dat wel gefixt is!!! Want het is soms knap irri......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55506

Fuck de mickeymouse competitie en trek de rest van de wereld in :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Wie heeft de patch al geinstalleerd? Zijn er echt merkbare verschillen?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
Ik moet em eerst downloaden, welke ie nu aan t doen is. Laat t je weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Tnx :)

Zit nu op mijn werk, kan pas om 18:00 ofzo weer kijken... patch is iig 14.85 MB groot, dus dat is nog wel te doen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

De enige echt vage dingen die mijn zijn opgevallen (na 3 seizoenen) is dat:

1) je twee wedstrijden schorsing bij 3 gele kaarten krijgt, zoals reeds gezegd
2) het altijd van die mislukte managers bij een kutclubje zijn die manager of the year worden, nooit degene die de prijzen wint
3) als je een speler een belangrijkere rol geeft (van rotation naar first team bijv) wordt ie kwaad, en wil ie een belangrijkere rol in het team :?
4) spelers met een aflopend contract (zeg nog 1 maand) kun je toch nog verkopen...voor een laag bedrag, maar toch mooi meegenomen :)
5) er wordt (vaak?) geen melding gemaakt van A-internationals in je team. Zo was bij mij Takak opgeroepen voor Oranje zonder dat ik het wist...

Net wel een leuk seizoen achter de rug, met 18 punten verschil kampioen geworden, en van de selecte van 25 spelers waren er precies 3 spelers die GEEN goal gemaakt hadden.

Dit is mijn selectie momenteel trouwens:

GK: Isaksson, Verhoeff, Muyters

DR: Colin, Ooijer
DC (r): Alex, Knol
DC (l): Kruiswijk, vandenBorre
DL : Danny Mathijsen, Roger

DMC: Eric Djemba-Djemba, Vogel
MC: Jasar Takak, Michael Jakobson
MC: Leandro, Ronnie Stam
AMR: Slalomon Kalou, Gasborinni, de Roover
AML: Jefferson Farfan, Boussaboun, Affelay
FC: Didier Drogba, Ruben Navarro, Lasse Qvist

Met Colin, Takak, Jakobson, Leandro, De Roover, Affelay en Qvist dus 7 zelf-opgeleide spelers. Drogba, Roger, Navarro en Boussaboun allemaal free transfers. Transferbudget inmiddels over de 100 miljoen, maar ik koop zelden wat...beetje on-PSV :)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 2557 op 09-12-2004 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 16:31

St@m

@ Your Service

Als ik de patch wil installeren geeft ie een error: Unable to read current FM2005 installation folder error 0x00000002 Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden :(

lama, moest ff FM opnieuw installeren

[ Voor 11% gewijzigd door St@m op 09-12-2004 14:34 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
Ok...de eerste 30 minuten impressie van de patch:

2 wedstrijden gespeeld: 10 gele en 1 rode kaart, goasl in de 1ste en 2de minuut en mn spitsen zijn gewoon kut nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, en op het forum worden nog andere bugs vermeld... kolommen die spontaan verdwijnen na scrollen, games die veel trager zijn dan voor de patch, known bugs die volgens de fixlist gefixed zougen moeten zijn maar dat niet zijn etc.

Lijkt erop dat de patch het dus nog erger maakt dan het was.... SI wil zeker heel erg snel van de klandizie af? Dit is de manier waarop ze het wel gaan bereiken iig.

Ik moet nog eens serieus na gaan denken of ik deze patch wel *wil* installeren...

[ Voor 10% gewijzigd door wildhagen op 09-12-2004 14:44 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
Tragere games is BS dat kan ik je verzekeren...ik denk dat de patch nog moet inkicken als mn seizoen is afgelopen. Daar waarschuwt men wel voor he, dat je eigenlijk voor beste prestaties nieuw seizoen moet starten.

Het veldspel is wel diverser geworden trouwens, dat is leuker om naar te kijken, meer variatie in goals, meer variatie in speelstijlen e.d.

Keepersdistributie is voor zover ik kon meemaken beter, niet meer stug door t midden, maar veel diverser, ook voorzetten zijn diverser e.d. En wat betreft buitenspel, ik heb er geen melding van gehad in mn afgelopen twee wedstrijden. Wel in de statistics, maar ik heb nog geen foutieve of goede meldingen gezien.

Wat dat betreft: een pluspunt.

Nu ff de derde wedstrijd spelen.

Ik zat net ff na te denken, maar mn spitsen zijn niet per definitie kutter :) Ze hebben gewoon meer kansen nodig wat ook wel weer realistisch is :)

[ Voor 74% gewijzigd door Japser op 09-12-2004 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Klopt, maar voor die gele/rode kaarten zou dat niet moeten uitmaken, is meer voor dat regen-gebeuren etc, dat duurt idd evenvoor het effect heeft.

En spelers zouden natuurlijk zéker niet ineens slechter moeten gaan spelen...

Hoe zit het met de goalkeepersbug? Schiet-ie nog steeds rechtstreeks de bal naar de tegenstander? Zijn er nog netzoveel valse buitenspel-meldingen?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Japser schreef op donderdag 09 december 2004 @ 14:45:
Ik zat net ff na te denken, maar mn spitsen zijn niet per definitie kutter :) Ze hebben gewoon meer kansen nodig wat ook wel weer realistisch is :)
Nog meer?
:'(

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wou net zeggen...ik heb gemiddeld 20-30 schoten waarvan 9 op doel en dan misschien 3 goals...dat vond ik al vrij veel, zeker met topspitsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Anoniem: 2557 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:17:
[...]

Ik wou net zeggen...ik heb gemiddeld 20-30 schoten waarvan 9 op doel en dan misschien 3 goals...dat vond ik al vrij veel, zeker met topspitsen.
Moet je maar betere spitsen halen ;)

Leuk HCE debuut gehad met Emmen. Ik mocht thuis tegen PSV beginnen en speelde 1-1 gelijk. :Y) 2e Wedstrijd uit tegen FC Utrecht met 2-0 gewonnen.
Ook voor het eerst geld betaald voor een speler, ene Fernando uit Brazilie gehaald voor het waanzinnige bedrag van 24.000euro :P Ik heb een transferbudget van maar liefst 95.000 euro en 9 miljoen op de bank... Ik krijg ook geen cent meer van mijn bestuur :/
Doelstelling van het bestuur is braaf vechten tegen degradatie, ik wil proberen om een top 10 plekkie te halen... 8)7

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hmm... vaag! Net de patch geinstalleerd en nu vraagt-ie om mijn CD erin te doen.. ja, doh... die ZAT er al in.... CD-la open, CD-la dicht en nu doet-ie het wel? :? Vage shit...

Nu ga ik hem iig eens lekker testen, met mijn huidige team (East-Belfast, uitkomende in de Second Divison of Northern Ireland).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik sta na 5 wedstrijden in de Bundesliga stijf onderaan met 0 punten in mijn Dresden game, en ondanks dat ik 20.000 euro p/w aan salaris kan bieden, wil vrijwel niemand naar me toe komen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hmm, het is idd wel heel erg veranderd...

Valt jullie het hoge aantal schoten tegen de paal of de lat ook op? Ik heb het idee dat die er meer zijn dan vóór de patch...

Gelukkig doet de keeper het qua distributie van de bal wel een stuk beter...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
Ik ben van plan om als ik thuis kom van mn werk ff kampioen te worden! Heb nog een overwinning nodig met de Graafschap, na mijn winst op PSV met 1-0 :) Dan is het puntenaantal niet meer bij te halen door PSV. Na 2 seizoenen 7de te zijn geworden is dit wel een topjaar, landskampioen en de kwartfinales van de UEFA cup gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 16:31

St@m

@ Your Service

wildhagen schreef op donderdag 09 december 2004 @ 19:24:
Hmm, het is idd wel heel erg veranderd...

Valt jullie het hoge aantal schoten tegen de paal of de lat ook op? Ik heb het idee dat die er meer zijn dan vóór de patch...

Gelukkig doet de keeper het qua distributie van de bal wel een stuk beter...
Laatste wedstrijd bij PSV 5x op de lat :P
Hierna ben ik ontslagen, stond wel bovenaan met 15 punten uit 5 wedstrijden, maar Baretto moest een nieuw contract en het bestuur wilde me niet meer dan 40000 euro geven voor lonen.
(ik speel in 2008 2x kampioen geworden, 3x de beker en 1x JC) Ik was dit een beetje zat dus heb ik een ultimatum gesteld. Diezelfde middag nog ontslagen... beetje jammer weer, maarja, nu ga ik verder met Triestino? Ofzo :P Italiaanse Serie B. Ze waren maar wat blij om zo'n gerenommeerde manager binnen te halen.
Maarja, nog ff over PSV en de lonen.. Het gaat helemaal nergens over, 4 seizoenen goed presteren veel geld verdient, bijna niets uitgegeven (50 miljoen ongeveer en 100 binnen gekomen aan transfers) Bij Ajax verdient een topspeler al meer dan 80000 euro.. Ook bij vrienden van mij, zij kopen veel meer spelers, doen het even goed en zij krijgen al rond de ton voor lonen.. dus ik was het gewoon zat.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Heeft er sowieso iemand ooit zijn doel bereikt met het stellen van een ultimatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

456 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 09:25:
Heeft er sowieso iemand ooit zijn doel bereikt met het stellen van een ultimatum?
In vorige versies werd ik er meestal uitgegooid...zelfs nadat de supporters me steunden. Een enkele keer had ik wel geluk. Je moet in ieder geval een erg goede reputatie hebben, wil je er succes mee hebben. Ik begin er maar niet meer aan, of er moet op dat moment een andere club beschikbaar zijn, waar ik eventueel heen zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik speel nu met barcelona en ik heb cavenaghi gekocht jonge argentijn
(ook italiaans paspoort) van 20 jaar maar ik kan hem niet selecteren voor mijn CL-campagne...

wat is de reden hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 97376 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 10:13:
ik speel nu met barcelona en ik heb cavenaghi gekocht jonge argentijn
(ook italiaans paspoort) van 20 jaar maar ik kan hem niet selecteren voor mijn CL-campagne...

wat is de reden hiervoor?
Kunnen 2 redenen voor zijn :

- Je hebt de spelerslijst voor de CL al ingeleverd voordat Cavenaghi bij je zat, dan is ie dus niet speelgerechtigd.

- Hij heeft dit seizoen al Europees gespeeld bij zijn vorige club, dan is ie ook niet meer speelgerechtigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 10:40:
[...]

Kunnen 2 redenen voor zijn :

- Je hebt de spelerslijst voor de CL al ingeleverd voordat Cavenaghi bij je zat, dan is ie dus niet speelgerechtigd.

- Hij heeft dit seizoen al Europees gespeeld bij zijn vorige club, dan is ie ook niet meer speelgerechtigd.
het eerste is uitgesloten maar hij zal waarschijnlijk al europees gespeeld hebben :s

bedankt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
Woei!!! Kampioen!!! In mn derde seizoen als Manager van De Graafschap, na 2x een 7de positie bezet te hebben op de eindklassering. Ik ben een blij mens :)

Nog blijer als ik Alex kan vastleggen van PSV en een topspits uit Brazilie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Aaaaargh. Waarom zijn vrije trappen bijna altijd NET buiten het strafschopgebied en waarom schiet de tegenpartij ze er bijna altijd in en ik er altijd net naast???

Damn frustrerend.

Maar verder is het wel goed hoor ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
Hmm bij worden ze soms nog van richting veranderd ook! Anyway...een updatetje:

Heb een van mn topspitsen, Kone, verkocht aan Ajax voor 15 miljoen. Had al een nieuw Brzailiaans talent gescout, Christiano, en deze is toegevoegd aan de selectie. Verder heb ik een Noor erbij gehaald voor in de spits. Daarnaast nog een goede verdediger van Club Brugge overgenomen, David Marek Rozenhal. Ben wel beetje verdrietig dat Kone weg is, maarja het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dabien
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-09-2024
456 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 09:25:
Dat ligt eraan wat je doel is he? Als je ontslagen wilt worden, dan bereik je je doel heel snel door een ultimatum te stellen.

Persoonlijk heb ik er nog nooit wat nuttigs mee bereikt. Zelfs niet toen men dolenthousiast over me was na 7 landskampioenschappen en 2 Champions League bekers. Ik vloog er gewoon keihard uit.

Die functie slaat dus helemaal nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:37

Sebastiaan

....

Bij mij heeft het wel een keer geholpen bij verhoging salaris budget. Na een ultimatum kreeg ik toch meer geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57975

Noobquestion: Hoe kan je een ultimatum stellen? Kan het niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

. Moet je onder 'je eigen naam' kijken, bij vertrouwen club. Linksonder kan je dan een ulitmatum stellen :).

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 55506 op 13-12-2004 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe zijn intussen de ervaringen met de patch? Is het er beter of slechter op geworden? Ik heb hem nog niet geinstalleerd maar wilde vanavond weer gaan spelen, dus nu twijfel ik of ik zal patchen of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Patch is zeker een verbetering! Ik vind het spel nu uitdagender, het is minder makkelijk om te winnen.

Ben maar met een nieuwe game begonnen... na eerst wat gekloot te hebben, heb ik gekozen voor het oppermachtige (*kuch*) Cremonese, dat uitkomt in de Serie C-1-A van Italie. Missie board: avoid relegation, missie supporters: achieve a safe mid-table position.

De selectie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/cremo1.JPG

De resultaten op ongeveer driekwart van het 1e seizoen:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/cremo2.JPG

We gaan dus lekker ;)

Ik speel nu met een 4-2-3-1 formatie, die blijkt voor dit team het beste te werken... hiervoor had ik een 4-1-2-2-1 formatie, maar dat liep niet lekker:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/cremo3.JPG

Voor volgend seizoen nog wel even een DMC bijkopen (heb er 3, maar één is nogal blessure-gevoelig) en een SC, want mijn beste spits (Prisciandaro) gaat met pensioen (hij is 34).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Wildhagen,
Hoe kom jij aan dat, in mijn ogen mooie, template? Die zit er toch niet standaard in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:25

Ottooo

Vuurvlieg

Dat is de Stone-skin, die kan je ergens op http://www.sortitoutsi.net/ vinden.

Ikzelf gebruik de Cappuchino-skin, maar er zijn nog een paar andere mooie ook, FMCore en Chameleon bijvoorbeeld.

Op Sortitoutsi kan je overigens hééél veel andere graphics vinden, zoals face-packs en club logo's. Bij mij hebben heel wat spelers al een foto op dit moment. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nee, dat is de Stone skin, die is veel mooier en praktischer dan het default skin. Je kan hem downloaden op http://thunder.sslsecure.com/~studiovi/skins/ (Instructies zitten in de file zelf, hoe je hem kan installeren, is niet zo moeilijk).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Hij is goed!
Hij is snel!
Hij is mooi!
en bovenal:
ik win er wedstrijden mee (torquay - The championship)

Ofwel, hij is 'steen'goed ;)

[ Voor 13% gewijzigd door 456 op 13-12-2004 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Chameleon skin is het beste IMO.

Heb aardig wat goeie aankopen gedaan met Dynamo Dresden, dus na het ontlopen van degradatie uit de Bundesliga vorig seizoen, ga ik nu voor minimaal middenmoot, en hopelijk een UEFA Cup plek !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72738

Ben nu met FC Barcelona halverwege 2e seizoen en gaat supergoed :)
(eerste seizoen ging superslecht , weet ook niet echt waardoor het kwam maargoed :? )

Hieronder zie je mn selectie zoals die nu is :) :

| Gkz | Inf | Naam | Positie | Nat | Leeftijd | Waarde |
| -------------------------------------------------------------------------------------------------|
| DM | | Sébastien Frey | DM | FRA | 25 | €9M |
| -------------------------------------------------------------------------------------------------|
| - | Nrg | Albert Jorquera | DM | ESP | 26 | €2.4M |
| S1 | Wil | Víctor Valdés | DM | ESP | 23 | €2.7M |
| - | | Edmílson | LM/V/VM C | BRA | 29 | €3.9M |
| - | | Nigel de Jong | V RLC | NED | 21 | €11.75M |
| VC | Wil | Carles Puyol | V RC | ESP | 27 | €39M |
| - | Ong | Mario | V C | ESP | 23 | €2.6M |
| - | Ong | Belletti | V/VM R | BRA | 29 | €4M |
| VR | | Philipp Lahm | V/VM RL | GER | 22 | €13.75M |
| - | Ble | Dédé | V/VM L | BRA | 27 | €23.5M |
| VC | Wil | Vincent Kompany | V/VM C | BEL | 19 | €17.5M |
| - | Bui | Rafael Márquez | V/VM C | MEX | 26 | €8.75M |
| MC | Gee | Gabri | V/M R | ESP | 26 | €7.75M |
| VL | | Giovanni van Bronckhorst | V/M LC | NED | 30 | €3.4M |
| MC | Ong | Thiago Motta | VM LC | BRA | 23 | €14.5M |
| - | Nrg | Fábio Rochemback | VM C | BRA | 24 | €3.3M |
| MC | Gee | Mark van Bommel | M C | NED | 28 | €18.5M |
| - | Bui | Ronaldinho | AM LC | BRA | 25 | €54M |
| - | Ong | Deco | AM C | POR | 28 | €18M |
| S6 | Ong | Gerard | AM C | ESP | 26 | €6.5M |
| S2 | | Andrés Iniesta | AM C | ESP | 21 | €21M |
| - | Bui | Juan Román Riquelme | AM C | ARG | 27 | €17.5M |
| S3 | | Ludovic Giuly | AM/A RC | FRA | 29 | €22.5M |
| - | | Albert Luque | A LC | ESP | 27 | €13.5M |
| - | VTl | Adrian Mutu | A C | ROM | 27 | €23M |
| AC | | Javier Saviola | A C | ARG | 24 | €55M |
| AC | | Fernando Torres | S C | ESP | 21 | €54M |
| AC | Bui | Robinho | S C | BRA | 21 | €34.5M |
| | | | | | | |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128940

ik speel het nou ook superspel alleen het gevoel wat ik had bij CM3 serie's heb ik nog niet terug zal ook nooit weer komen denk ik.

Gewoon het in het scherm spelen en tegelijkertijd internettten en winamp dat vond ik juist het mooie aan CM 01-02 die heb ik helemaal grijs gespeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-04 15:35

trixx

-CTU- SuiZide

Anoniem: 128940 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:42:
ik speel het nou ook superspel alleen het gevoel wat ik had bij CM3 serie's heb ik nog niet terug zal ook nooit weer komen denk ik.

Gewoon het in het scherm spelen en tegelijkertijd internettten en winamp dat vond ik juist het mooie aan CM 01-02 die heb ik helemaal grijs gespeeld :D
Doe ik nu nog steeds.....

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ook , maar het vergt wel wat van je pc :)

alleen springt dat malle msn steeds op bezet als ik ALT+TAB doe.. :(

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 72738 op 14-12-2004 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72738 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:13:
ik ook , maar het vergt wel wat van je pc :)

alleen springt dat malle msn steeds op bezet als ik ALT+TAB doe.. :(
Ja maar dat kun je wel uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja, maar ik heb mn msn altijd aan staan, ook om te hebben over eventuele aankopen enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
  • Laatst online: 28-05 10:53
Anoniem: 72738 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:20:
ja, maar ik heb mn msn altijd aan staan, ook om te hebben over eventuele aankopen enzo ;)
Hij bedoelt dat je kan uitzetten dat bij ALT+TAB je MSN op bezet komt te staan, moet je maar kijken onder opties. Je speelt toch wel in venster-mode, zo kan je makkelijk internetten, msn'en, winampen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kavorka schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:27:
[...]

Hij bedoelt dat je kan uitzetten dat bij ALT+TAB je MSN op bezet komt te staan, moet je maar kijken onder opties. Je speelt toch wel in venster-mode, zo kan je makkelijk internetten, msn'en, winampen etc.
Hoe doe je dat dan je resolutie hoog instellen of moet je iets toevoegen achter de snelkoppeling dat moest je meende ik bij CM4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, je moet iets achter de shotcut toevoegen: -small_screen -windowed.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kavorka schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:27:
[...]

hmm speel altijd in full-screen idd :) , zal eens windowed mode proberen (maar dit kon je toch gewoon aanpassen bij opties in het spel :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 14:10
Ik speel met Heerenveen, best goed, ik scoor heel veel, jammer dat ik net zo veel goals tegenkrijg, ik heb heel veel uitslagen zoals 4-5/4-3/5-4 enz.

Hoe kan dit? Ik speel gewoon 442, wel met een aanvallend middenveld met maar 1 DM trouwens... Maar dan nog, van RBC verliezen met 4-3 slaat echt nergens op... Trouwens, Huntelaar is in het spel ook een talent :)... Hij loopt nu bijna 2 op 1 bij mij.

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lekker veel info :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trixx
  • Laatst online: 11-04 15:35

trixx

-CTU- SuiZide

Ik ben dus begonnen zonder team. Heb vrijwel meteen een baan gekregen als manager van Dordrecht 90 . Enige vereiste was de financiële situatie verbeteren. Helaas lukte dat niet. Maar in plaats daarvan kampioen geworden en gepromoveerd. Dan vergeten ze meteen de rest. En aangezien je dan een 8 miljoen krijgt voor tv rechten meteen de financiën geregeld.

Heb nu iets van 8 wedstrijden in de eredivisie en sta 6de.

Speel een 442 systeem met 1 Verdedigende middenvelder en de buitenspelers halfopkomend. Op naar CL plaatsing. Zie je het al voor je D'90 tegen Real Madrid.

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

netjes is geeen gemakkelijke opgave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

RobertJ schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:14:
Hoe kan dit? Ik speel gewoon 442, wel met een aanvallend middenveld met maar 1 DM trouwens...
Ik heb ook maar 1 DoelMan (DM)
:+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

456 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:38:
[...]

Ik heb ook maar 1 DoelMan (DM)
:+ ;)
ik heb er 2 ik ben een cheater :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoezo?? Ik heb wel 5 keepers...

4 wissels :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72738 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:41:
[...]

hmm speel altijd in full-screen idd :) , zal eens windowed mode proberen (maar dit kon je toch gewoon aanpassen bij opties in het spel :? )
Ja maar ik dacht dat die het dan niet zomaar deed als je 1024*768 hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm klopt "het systeem kan het niet aan" stond er :? lol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72738 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:49:
hmm klopt "het systeem kan het niet aan" stond er :? lol :+
-small_screen -windowed als je dat achter je snelkoppeling plakt dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128940 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:50:
[...]

-small_screen -windowed als je dat achter je snelkoppeling plakt dan
jaja ik weet het, dat werkt ook wel :P , maar wou ff aangeven dat als je het uitvinkt in "opties" dat het dan ook zou moeten werken, maar dat dat juist niet het geval is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106850

Lees dit topic veeld oor, dus daarom ook maar eens een reactie..

Even inspringend op de actualiteit:

Zo zeg! Wist niet eens dat die skins bestonden, maar het vergroot in ieder geval mijn spelplezier. Vond de normale skins te lelijk voor worden, maar die stone skin (is ook de eerste die ik geprobeerd hebt) is een hele vooruitgang!

Trouwens, hebben jullie niet het idee dat de wedstrijden nu een stuk langzamer gaan als je ze niet bekijkt. Ben altijd wat huiverig als ik de wedstrijden zelf bekijk (stamt al vanaf CM2), en zie de wedstrijd niet, maar minimaliseer het venster altijd zodat ik ze niet hoef te zien. Bij alle cm's tot nu toe (incl. Fm2005) maakte dat niks uit qua snelheid, maar na de patch geinstalleerd te hebben gaat dat in eens heel erg traag..

Meer mensen daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Mogie: tis me nog niet zo opgevallen eigelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94195

@Moggie

Wedstrijden gaan zowieso langzamer na de patch idd... :/ (althans bij mij)

edit: ik heb trouwens ook niet het idee dat de befaamde keeperbug is opgelost? en laat ik nu nou meer gele (en rode) kaarten krijgen dan voor de patch :X

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 94195 op 14-12-2004 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 106850 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:21:
Lees dit topic veeld oor, dus daarom ook maar eens een reactie..

Even inspringend op de actualiteit:

Zo zeg! Wist niet eens dat die skins bestonden, maar het vergroot in ieder geval mijn spelplezier. Vond de normale skins te lelijk voor worden, maar die stone skin (is ook de eerste die ik geprobeerd hebt) is een hele vooruitgang!

Trouwens, hebben jullie niet het idee dat de wedstrijden nu een stuk langzamer gaan als je ze niet bekijkt. Ben altijd wat huiverig als ik de wedstrijden zelf bekijk (stamt al vanaf CM2), en zie de wedstrijd niet, maar minimaliseer het venster altijd zodat ik ze niet hoef te zien. Bij alle cm's tot nu toe (incl. Fm2005) maakte dat niks uit qua snelheid, maar na de patch geinstalleerd te hebben gaat dat in eens heel erg traag..

Meer mensen daar last van?
Yep, als FM geminimaliseerd is tijdens een match, dan gaat ie hier ook tergend langzaam idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Tja, ik denk dat het niet zozeer een 'bug' is alswel een prioriteits/windows 'probleem' (als het dat al is).
Ik draai FM ook in de windowed versie, en het valt mij juist op dat als ik (bv) winamp opstart, dit redelijk snel gebeurt. Je hoort mij dus niet klagen over deze gang van zaken.
Overigens merk ik verder idd ook niet zo heel veel van die patch. Spitsen missen wel veel meer kansen (terug denkend aan eenopmerking die hier reeds eerder is gemaakt).
Maar dat is alleen maar uitdagender zal ik maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Anoniem: 94195 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 19:01:
[...]

edit: ik heb trouwens ook niet het idee dat de befaamde keeperbug is opgelost? en laat ik nu nou meer gele (en rode) kaarten krijgen dan voor de patch :X
Keeprsbug weet ik niet, ik speel zonder de wedstrijd te zien :)
Gele kaarten is net zo erg gebleven :( Ik draaide met Emmen best lekker in het begin van de competitie, de patch geinstalleerd en nu krijg ik nog meer gele kaarten dan voor de patch :( Ik had laatst 9 spelers geschorst, 8x 2 wedstrijden vanwege 3x geel in het seizoen en 1 speler die had rood gekregen, die kreeg 3 wedstrijden :/

Wel leuk van die rooie kaart... Ik speelde uit tegen AZ en stond 2-0 achter, geen kans gehad, nog 10 minuten te spelen en Kayis kreeg zijn 2e gele kaart :( Whatever dacht ik en keek andere kant op, Leferink krijgt kans, boem 2-1 :) Jeuj... 89e minuut, Correia krijgt kans, 2-2 :Y) 93e minuut, Correia schiet weer raak, 2-3 _/-\o_ Ik helemaal blij, totdat ik zag dat het doelpunt werd afgekeurd vanwege buitenspel :(

Ik zit nu net voor de winterstop, sta 6e. Nog steeds op koers voor Europees voetbal. Jammer genoeg uit tegen Feyenoord met 4-1 verloren, Feyenoord staat 15e 8)7 ffs, ik stond toen nog 3e...

edit:

Smilie overkill :P

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
Ik denk dat ik dit spel maar nie meer spel...slecht voor mn gemoedstoestand enzo. Echt...mijn kritiekpunten op een rij (en ik speel met de Graafschap)

- goeie spelers aantrekken is een hel want geen van allen wil komen
- salarisbudget van 3.800.000 euro , waarvan 1.200.000 word uitbetaald en toch kan je max
maar 120.000 p/m betalen, waardoor je nooit topspelers zult binnenhalen.
- spelers die al in je team zitten en die een contractverlening moeten krijgen willen altijd het
meest anders is het onmogelijk ze langer aan je te binden
- het spelbeeld....soms zit je je echt helemaal kapot te ergeren aan acties van spelers
- te veel gele kaarten

En zo kan ik nog wel ff doorgaan...

Nee...ik hou t ff voor gezien :)

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:25

Ottooo

Vuurvlieg

Aangezien men het hier de laatste posts regelmatig over skins heeft gehad, ik heb hier even een overzichtje gemaakt van de meest populaire skins. :)

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
Ik gebruik de stone skin, onovertroffen gewoon _/-\o_ (panel wel weer naar links gedumpt :P)

[ Voor 27% gewijzigd door Benotti op 16-12-2004 01:56 ]

• 456
  • Niet online

456

Schumi4ever schreef op donderdag 16 december 2004 @ 01:56:
Ik gebruik de stone skin, onovertroffen gewoon _/-\o_ (panel wel weer naar links gedumpt :P)
Hoe doe je dat nu weer :?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Staat in de Instructions.TXT in de ZIp-file... ik geloof dat je twee .XML-files moet aanpassen en een JPG verwijderen oid...

Zelf vind ik rechts wat praktischer, maarja, ieder zijn smaak hé :)

Gisteren net promotie naar de Serie B misgelopen met mijn Cremonese-team... verloor in de playoffs met 1-1 (thuis) en 0-1 (uit).

Virussen? Scan ze hier!

Anoniem: 127135

Japser schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:52:
Ik denk dat ik dit spel maar nie meer spel...slecht voor mn gemoedstoestand enzo. Echt...mijn kritiekpunten op een rij (en ik speel met de Graafschap)

- goeie spelers aantrekken is een hel want geen van allen wil komen
- salarisbudget van 3.800.000 euro , waarvan 1.200.000 word uitbetaald en toch kan je max
maar 120.000 p/m betalen, waardoor je nooit topspelers zult binnenhalen.
- spelers die al in je team zitten en die een contractverlening moeten krijgen willen altijd het
meest anders is het onmogelijk ze langer aan je te binden
- het spelbeeld....soms zit je je echt helemaal kapot te ergeren aan acties van spelers
- te veel gele kaarten

En zo kan ik nog wel ff doorgaan...

Nee...ik hou t ff voor gezien :)
Ik hou het ook even voor gezien met dit spel, ik heb hier ook een aantal redenen voor:

o het spel speelt bij mij (te) langzaam
o ook ik heb te veel gele kaarten
o op een gegeven moment loopt het spel altijd vast bij mij
zeer jammer want ik had er veel van verwacht ;(

nu maar weer verder met cm03-04, met fc barcelona :)

Anoniem: 127095

wildhagen schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:39:
Ja, je moet iets achter de shotcut toevoegen: -small_screen -windowed.
Waar moet je dat precies toevoegen :?

Snap t niet zo goed.....

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Anoniem: 127095 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 15:15:
[...]

Waar moet je dat precies toevoegen :?

Snap t niet zo goed.....
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/shortcut.JPG

Daar dus :)

Ik blijf het spel spelen voorlopig, heb gelukkig minder last van bugs dan voor de patch :)

Virussen? Scan ze hier!

• 456
  • Niet online

456

Kblijd het ook nog spelen. Bugs vallen me ogenschijnlijk minder op, hoewel ik het wel veel moeilijker vind. Ook salariseisen vallen me vies tegen van met name trainers ed.

overigens werkt dat niet met die skin, om het menu links te zetten. Dan start mijn FM niet meer op.
Enfin, boeit ook niet zo.

Op zoek naar een fatsoenlijke betaalbare spits :(

Bij mij is het nu net of ik meer last van de eerdergenoemde bugs heb dan voorheen. En het scoren is inderdaad moeilijker ja, maar goed, de afgelopen acht wedstrijden met 2-0 gewonnen, ik begin me af te vragen of ik niet meer MEER dan twee keer kan scoren ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Wat zou eigenlijk de oudste speler zijn? Ik heb er nu een (een DC) van 39 jaar, en hij doet het nog heel behoorlijk, en heeft zojuist zelfs nog een contract getekend voor nog 2 jaar bij mij...

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/aponte.JPG

Ben nu dus coach bij Centauros Villavicencio FC in de Colombiaanse Second Division, waar ze een behoorlijk goede middenmoter/sub-topper zijn.

Heb eens besloten om met wat niet-typische voetballanden te spelen. Ik heb dan ook momenteel alle divisies van de volgende landen actief: Mexico, Kroatië, Tsjechië, Finland, Hongarije, Noorwegen, Zweden, Rusland, Oekraïne en Roemenië draaien. Is weer een wat anders :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je moet maar eens in de engelse conference divisions kijken. Kwam er laatst een 46jr speler tegen :P.
Ik ben begonnen in Finland, de 2e div. KuPS is de naam van de club en ik ga het Finse voetbal in de lift zetten hopelijk :). Ga voor jonkies en dan maar groeien. Speel mooi voetbal, maar ik moet ook wel zeggen dat Finland technisch zeer vaardige spelers heeft. Ik mis alleen nog een echte afmaker want ik speel te vaak 0-0. Sta dan ook nog maar 4e terwijl ik zat kampioen kan worden. Maar goed, ik wil deze club aan de top in Finland krijgen en dan Finland naar het wk coachen :P. God in Finland worden, ja dat lijkt mij wel wat 8).
Daarna wil ik de rest van Europa in trekken. Heb eng t/m div 3 (hoe die vroeger heette) sct t/m 1e, spa t/m div b, ita t/m serie b, fra en dui alleen 1e div. Genoeg concurrentie dus. Het liefst ga ik het eerst naar Brittanië en dan naar Spanje ofzo. Maar we zullen zien :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Best veel leagues draaien dus, wat heb je qua database? En geen full detail neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Full detail moet je nooit doen, veel te traag, en imho boeit het ook niet. Je kan geen goals uit die leagues bekijken... nou, boeien :P

Ik draai altijd met de Large-database, en het zijn momenteel 20 leagues. Dat werkt prima, maar is wel de limiet voor mij voor een echt soepele werking.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik draai zonder fulldetails. Ik heb een normal database, dat heb ik meer omdat ik toch niet echt veel buitenlanders wil hebben en de grote talenten zitten ook wel in een normal database. Met 14 competities in 7 landen en normal database is hij echt vet snel. Alleen de wedstrijden zelf gaan sinds de patch niet echt lekker moet ik eerlijk zeggen :{. Een must om een snellegame te hebben is toch wel je geheugen. Ik had eerst 256mb, bij aanbevolen instellingen kreeg ik 3 competities met kleine databse :). Ik heb nu een tijdje 256mb+ 512mb en dan krijg ik 22 competities met kleine databse aanbevolen. Dat noem ik nog is een verschil :P.

Ik sta inmiddels nog maar 1punt achter op de nr1, misnt gepasseerde verdediging en we scoren steeds meer :). Zal straks wel is even wat screenshots maken.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.