Met een paar extra sokken en sjaal vertrok ik dit keer naar Finland. De club Kuopion Pallosseura (zeg maar KuPS
) leek mij wel wat. Met het idee om Finland te veroveren nam ik de leiding over het team. Met slechts 3 buitenlanders, die ook nog eens de oudste waren, begon ik mijn avontuur. Aangezien de club kampioen wil worden heb ik niets verkocht, wel 2 spelers aangetrokken voor de verdediging. Met dit team moet ik het doen:

Met wat orginele tactieken begon ik aan het seizoen. Maar aangezien ik het team niet echt aan de praat kreeg ben ik toch weer op het saaie 442 terecht gekomen, enfin, ze spelen op dit moment de sterren van de hemel en ik ben de nr 1 tot op 1 punt genaderd.
.

Met als uitblinker qua cijfers ene meneeer Holopainen.

Vraag mij niet waarom maar hij is het meest constant en zeer allround. Qua statts stelt hij niet veel voor dus wanneer er een bod komt mag hij zijn koffers pakken, genoeg talent voor die positie
.
De beker was te veel gevraagd en in de 5e ronde zijn wij uitgeschakeld..
KuPS heeft volgens mij een redelijke jeugdopleiding want er lopen wat talentjes rond. Allemaal rond de leeftijd van 17/18 jr. Als het ff kan staan ze in de basis.
Dit zijn talenten die er nu al staan, en die meemoeten groeien naar uit eindelijk de trots van Finland
. Kivilä is zeker een talent voor dit niveau, hij is alleen vaak geblesseerd
. Matsi wordt een topper, check de cleansheets
.

Met wat orginele tactieken begon ik aan het seizoen. Maar aangezien ik het team niet echt aan de praat kreeg ben ik toch weer op het saaie 442 terecht gekomen, enfin, ze spelen op dit moment de sterren van de hemel en ik ben de nr 1 tot op 1 punt genaderd.

Met als uitblinker qua cijfers ene meneeer Holopainen.

Vraag mij niet waarom maar hij is het meest constant en zeer allround. Qua statts stelt hij niet veel voor dus wanneer er een bod komt mag hij zijn koffers pakken, genoeg talent voor die positie
De beker was te veel gevraagd en in de 5e ronde zijn wij uitgeschakeld..
KuPS heeft volgens mij een redelijke jeugdopleiding want er lopen wat talentjes rond. Allemaal rond de leeftijd van 17/18 jr. Als het ff kan staan ze in de basis.
Dit zijn talenten die er nu al staan, en die meemoeten groeien naar uit eindelijk de trots van Finland