[PC] Football Manager 2005

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.185 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Azubike is het jonge broertje van Sunday, een een stuk minder goed ook idd.
Sunday is een echte trapper op het middenveld, altijd een goede, nuttige speler gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:41
wildhagen schreef op 09 november 2004 @ 11:21:
Overigens, iets wat ik me net bedenk. In het eerste seizoen had ik van die 'doelpunt van de week'-verkiezingen. Deze heb ik na seizoen 1 niet meer gezien?

Heeft iemand dit nog meer opgemerkt? Dit lijkt me namelijk een bug (niet zo'n belangrijke natuurlijk)...
Volgens mij is dat nu " Elftal van de Week" geworden (met Voetbal International reclame :/ )??? Doelpunt van de week ben ik iig ook niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Bluh, nog steeds niks binnen van Play.com.

Trouwens, allemaal Freddy Adu halen hè? Groot talent, transfervrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:44

On_E

Housemusic

Japser schreef op 09 november 2004 @ 13:49:
[...]

Volgens mij is dat nu " Elftal van de Week" geworden (met Voetbal International reclame :/ )??? Doelpunt van de week ben ik iig ook niet tegengekomen.
Zit er wel in, maar niet in de Nederlandse competitie...

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

ilyc schreef op 09 november 2004 @ 15:09:

Trouwens, allemaal Freddy Adu halen hè? Groot talent, transfervrij.
Heb ik geprobeerd, hij lacht me uit ("Adu has a good laugh on you" of iets van die strekking, weet niet precies meer), dus... ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 07:05
wildhagen schreef op 09 november 2004 @ 15:38:
[...]

Heb ik geprobeerd, hij lacht me uit ("Adu has a good laugh on you" of iets van die strekking, weet niet precies meer), dus... ;)
Lol, wat grappig. Ik heb hem zelf ook gehaald, volgend seizoen laat ik hem een paar keer invallen om te kijken wat hij allemaal kan.

Heeft trouwens iemand al zo'n 2D spelersfilmpje van een makelaar gekregen?

Scorito: FC Bal op ons dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:58

St@m

@ Your Service

Nope, nog steeds geen filmpje gead, nouja, ben ook pas aan het einde van mijn eerste seizoen

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik heb ook geen filmpjes gezien... misschien krijg je die alleen bij topclubs/topspelers oid?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 22:51

JvdM

<---->

Ik ben nu FC Groningen, heb in de voorbereiding gewonnen van FC Porto :|
zonder enige aankopen (alleen Katipana van Haarlem).

Momenteel sta ik derde en zit nu eind december. Gaat dus lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike-man schreef op 09 november 2004 @ 16:57:
[...]

Lol, wat grappig. Ik heb hem zelf ook gehaald, volgend seizoen laat ik hem een paar keer invallen om te kijken wat hij allemaal kan.

Heeft trouwens iemand al zo'n 2D spelersfilmpje van een makelaar gekregen?
Ja, ik heb er gisteren een gehad.... is gewoon een wedstrijd en dan zie je wat highlights van goals of voorzetten van die bepaalde speler... niet bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
FF t volgende: De scouts sucken hard!

Ik heb iig nu een goeie stap gedaan om mn team te versterken voor volgend seizoen. Paar goeie contracten verlengd, enkele nieuwe toppers aangetrokken op free transfer basis. en nog 1.500.000 te besteden voor een topverdediger. Heb nu gecontracteerd voor volgend seizoen:

- Marquihno (PSV)
- v.d. Schaaf (PSV)
- Lindomar (Gama, Braziliaanse AMC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Ik speel met PSV, Marquihno kan wel een goede worden ja.
Maar de schouts zuigen echt.. Iemand met allemaal 6en en een enkele 12 is al een topspeler.. Of soms nog erger :X

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
Of juist die met topstats zijn niet geschikt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Scouts sucken idd... Van Nistelrooy werd als "middelmatig" gekwalificeerd. Tsja, daarom speelt-ie bij ManU zeker?

Maargoed, dit is op het SI-forum ook al gemeld, vermoedelijk (hopelijk?) zal het in de patch worden opgelost :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu een tijdje bij Valence (niet Valencia, maar Valence)

Waar speelt in hemelsnaam de club Valence hoor ik jullie denken, nou in de Franse Nationale Divisie, kortom erg laag niveau.

Namen zal ik jullie maar niet mee lastig vallen :9

Nu 8 wedstrijden onderweg, ben met drie ploegen los van de rest en ik hoop in de komende tien wedstrijden echt los te komen van de rest zodat het alleen om de bovenste vier ploegen gaat en er kunnen drie promoveren, dus er valt er dan uiteindelijk eentje af. Ik heb goede hoop op promotie, ook qua financien is dat goed te doen. Heb een aardig zakcentje (nog geen aankopen gedaan) en al wat spelers verkocht, voor het schokkende totaalbedrag van 80k ! :7 Kortom een vette bankrekening :+

Om de bugs (zoals de vele kaarten) te voorkomen speel ik gewoon met voorzichtig tackelen en dat gaat vooralsnog prima. Ik heb idd ook al een vrije trap tegen gekregen van een keeper :X beetje stom, zoveel Chilaverts lopen er niet rond op de wereld dacht ik 8)7

Nog leuk om te vermelden, voor de graafschap/nec fans. Ik heb zojuist verloren door twee doelpunten van Zico Tumba, kent u hem nog dames en heren? Voor diegene die zich afvroegen waar Tumba toch is gebleven, die speelt dus in het prachtige Frankrijk bij Sète.

Wordt vervolgd...

BTW WILDHAGEN: wie was die AM R voor 7 miljoen die geblesseerd raakte voor een jaar?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 22:35:

BTW WILDHAGEN: wie was die AM R voor 7 miljoen die geblesseerd raakte voor een jaar?
Weet zijn naam niet meer, zal morgenavond eens in de history kijken, ik heb die gozer verkocht. Het enige wat ik zo nu herinner is dat het een of andere Duitser was. Geen AM R overigens, maar een AM RC, alleen speelde ik hem op rechts omdat ik voor de AM C-positie al genoeg kandidaten had (en heb) ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-BAS33
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 10:31
Het is weer een toppertje dit spel. Ik speel met PSV

@stam:

Marquinho was duidelijk een goede vervanger voor Robben wanneer die ziek/zwak of misselijk was in 2003. Dit 'jaar' zijn De Jong, Beasley en Affelay actief op links.
(tip: stel Hoogstrate ook eens op)
-----------------------------------------------

Ik speel met de strategie die over het net gaat onder de naam 'diablo'. Dit is 4-4-2 met middenveld in een ruit en de voorste c. middenvelder volledig in de aanval. Die speler staat bijna altijd vrij.

Aankomende transfers:
Arouca(in 03-04 echt super), Adu(op aanraden), Kasper Schmeichel, Ajilore (op goed geluk) en last but not least: Luke Moore (ook super in 03-04).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

C-BAS33 schreef op 10 november 2004 @ 00:12:
Het is weer een toppertje dit spel. Ik speel met PSV

@stam:

Marquinho was duidelijk een goede vervanger voor Robben wanneer die ziek/zwak of misselijk was in 2003. Dit 'jaar' zijn De Jong, Beasley en Affelay actief op links.
(tip: stel Hoogstrate ook eens op)
-----------------------------------------------

Ik speel met de strategie die over het net gaat onder de naam 'diablo'. Dit is 4-4-2 met middenveld in een ruit en de voorste c. middenvelder volledig in de aanval. Die speler staat bijna altijd vrij.

Aankomende transfers:
Arouca(in 03-04 echt super), Adu(op aanraden), Kasper Schmeichel, Ajilore (op goed geluk) en last but not least: Luke Moore (ook super in 03-04).
hehe.. ik weet wie de spelers zijn hoor 8)7 Ik zit ook weleens in het stadio bij PSV :P
Ik zei alleen dat het een goede kon worden.. in het spel..
2003 is een ander spel dan 2005 he, en je hebt bij iedereen verschillende stats over het algemeen. Bij een maat van mij is Barreto een topper en bij mij is ie niet zo heel sterk.. verschil is er meestal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09 19:39

Sherlock

No Shit

Hehe, eindelijk heb ik hem binnen gekregen van Play.com! :) De komende tijd heb ik het helaas een beetje druk (huis gekocht) dus ik wacht nog wel even met opstarten van een nieuw spel totdat de eerste patch uit is.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 22:35:

Heb het nog even nagekeken in de history. Het was Lars Ricken.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09 19:39

Sherlock

No Shit

Je hebt Lars Ricken naar RBC gehaald?? _/-\o_

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Sherlock schreef op 10 november 2004 @ 08:51:
Je hebt Lars Ricken naar RBC gehaald?? _/-\o_
Ja, hij was unhappy bij zijn club (geen basisplaats en hij werd out-of-position gespeeld).

Dat verklaart ook de voor mij hoge prijs van meer dan 7 miljoen euro.

En ach, ik heb Leandro ook naar RBC kunnen lokken terwijl hij o.a. bij Marseille en Newcastle in de belangstelling stond, dus het kan wel. Kost je alleen een hoop poen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey eerste post hier :)

Klopt het dat er al een patch uit is? 2.0??
had het ergens gelezen.. 60 mb.. is dat een officiele??

Laterss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Gijsie: nee, de patch is nog niet uit. Dat wat jij bedoelt zullen wel dingen van fans zijn, add-on's, data-updates etc. Zo is er al een pack uit om in de Premiership Division in Engeland ook spelersfoto's te krijgen. Default zitten die er niet in namelijk, omdat SI daar geen licentie voor heeft.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aha... thx dan speel ik weer lekker verder...
machtig spel trouwens _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adu is niet bijster goed.. nog erg jong ook ;)
Ben nu op zoek naar een spits, aangezien ik het met 2 talentjes niet ga redden.
Mido vroeg te veel, dus ga nu maar op zoek naar een geschikte spits.

ZOjuist de supercup gewonnen door met 3-2 van ajax te winnen. Verder is agustien erg goed op weg bij mij. En ook mn fins defence talentje is erg gegroeid (haarale ofzo)

Scouts hebben voor mij dus wel aardig werk gedaan... nu alleen nog een spits zoeken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 19:49
Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 09:54:
Adu is niet bijster goed.. nog erg jong ook ;)
Ben nu op zoek naar een spits, aangezien ik het met 2 talentjes niet ga redden.
Mido vroeg te veel, dus ga nu maar op zoek naar een geschikte spits.

ZOjuist de supercup gewonnen door met 3-2 van ajax te winnen. Verder is agustien erg goed op weg bij mij. En ook mn fins defence talentje is erg gegroeid (haarale ofzo)

Scouts hebben voor mij dus wel aardig werk gedaan... nu alleen nog een spits zoeken :(
Amoah van Djurgarden? Deed het bij mij behoorlijk goed (1e seizoen). Heeft een wedstrijdje of 15 gespeeld als invaller, knalde bijna 1op1 (13 goals) en dat als invaller, zeker niet slecht:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 16:14

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 09:54:
Ik heb in 03/04 met Betis Fernando Cavenaghi gekocht (ik geloof van River Plate). Die deed het vervolgens erg goed, zowel in Spanje als Europees. Ik weet niet of ie nog steeds zo goed is en of ie nog in het spel zit, maar het is misschien een optie?

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal vaanvond eens kijken, zie nu trouwens dat in het echt die Haarala bij Hveen zit nu en opgeroepen is voor Fins nationaal team.

Nu Vuorinen nog (mn ander fins talent )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 15:49

Vos

AFCA

PromoX schreef op 10 november 2004 @ 10:09:
[...]

Ik heb in 03/04 met Betis Fernando Cavenaghi gekocht (ik geloof van River Plate). Die deed het vervolgens erg goed, zowel in Spanje als Europees. Ik weet niet of ie nog steeds zo goed is en of ie nog in het spel zit, maar het is misschien een optie?
Cavenaghi zit bij Spartak Moskou, is zeker wel goed in FM. Kost je schat ik zo rond de 10 a 15M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik heb gisteren mijn 3e seizoen afgemaakt :

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/7CWAWSN17LL2/picserver.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/LL8Y86273ROU/picserver.jpeg

En van die high-score bug heb ik nu pas last, net op 't verkeerde moment ;)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/63FD18485191/picserver.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

high-score bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Yep, veel mensen klagen over te hoge scores, ik had daar geen last van tot aan die bekerfinale... Maar ik speelde dan ook erg aanvallend, zal daar wel mee te maken hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ow zo bedoel je :). Heb er zelf nog niet echt last van. Zelf 2x met 5-0 gewonnen en 4-2 verloren met Samp in de serie A.

Ben nu dus met Sampdoria bezig op het moment, tis een multiplayer game. Mijn kameraad is Udinese. We hebben ook nog de Spaanse comp erbij draaien.

Heb totaal voor 10M aan spelers verkocht: Kalu (Besiktas), Job (Monaco), Edusei (Valencia) en nog 3 mindere spelers.

Als aankopen (7M) heb ik gedaan Torricelli (free) voor in de breedte, Fawcett als DL/ML en Vilakazi als AMC. Verder voor de toekomst Mokoena, Adu (komt nog), Weah Jr. en VandenBorre.

Op dit moment nog maar 9 matches gespeeld, maar het gaat wel ok. Ik sta nu op een 6e plaats. De eerste pot verloor ik thuis 1-2 tegen Juventus. Hierna volgende 2 gelijke spelen tegen Lecce en Messina. Toen gingen de ballen er eindelijk in en won ik 5-0, 4-1 en 5-0 op rij. Uit tegen Roma moest ik echter in het stof bijten, een erg effectief Roma won met 4-2. De laatste pot tegen Fiorentina was echt bout. Ik mis een penal en sta tot de 85e minuut met 2-1 voor tegen 10 man. Scoort Riganó de 2-2 :(. Anders stond ik mooi 3e.

9 matches, 4 winst, 3 draw, 2 loss, 22 voor, 11 tegen

[ Voor 93% gewijzigd door Vos op 10-11-2004 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Heeft iemand nog een goede tip voor een centrale verdediger? Ik heb er het liefst 2 nodig, ze moeten iig goed tackelen en snel zijn.

Ik heb nu twee behoorlijk goede DC's (voor dit niveau dan), maar beiden hebben aangekondingd er na dit seizoen (het is nu oktober) mee te stoppen...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Een goede optie vind ik altijd nog om bij de topteams te gaan kijken wat er rondloopt in het 2e en het jeugdteam. Vaak zitten er, door de goede opleiding, genoeg goede spelers tussen, die meestal ook niet zoveel kosten. Heb je weinig geld, kun je ze proberen te huren wat meestal ook wel lukt.

Ik heb wel eens teams gehad, waarbij meer dan de helft gehuurd was. Het risico is dat je het seizoen erna in problemen komt doordat het team uit elkaar valt, maar met een beetje geluk kun je de meeste spelers wel weer opnieuw voor een jaar huren en anders zijn er genoeg alternatieven te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op 10 november 2004 @ 11:35:
Heeft iemand nog een goede tip voor een centrale verdediger? Ik heb er het liefst 2 nodig, ze moeten iig goed tackelen en snel zijn.

Ik heb nu twee behoorlijk goede DC's (voor dit niveau dan), maar beiden hebben aangekondingd er na dit seizoen (het is nu oktober) mee te stoppen...
Ik heb wel een goede tip bij Valence: Johann Chapuis (29) > lekker goedkoop ;)
Hij is potverdomme wel elke wedstrijd een rots in de branding en wint alle duels.
Een 7.88 gem. en scoort veel uit corners met het hoofd. 14 wedstrijden / 4 doelpunten.

Nee maar je speelt bij RBC, dus ik zou zeggen scout is wat in de GGD (talentjes) of bij 'topclubs' (binnen/buitenland) waar spelers niet aan spelen toekomen. Je moet er wel wat zelf voor doen wil je succes bereiken :9

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo een bug? Je bent gewoon helemaal weggespeeld, kan toch gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 12:27:
[...]

Nee maar je speelt bij RBC, dus ik zou zeggen scout is wat in de GGD (talentjes) of bij 'topclubs' (binnen/buitenland) waar spelers niet aan spelen toekomen. Je moet er wel wat zelf voor doen wil je succes bereiken :9
Uiteraard ben ik ook wat aan het scouten, maar ik wil ervaren mensen (vleugelverdedigers zijn namelijk al wat minder ervaren), maar niet ouder dan 30 (anders kan ik over 2-3 jaar weer op zoek). Alles wat ik vind is of te oud, niet goed genoeg of wil niet.

En het kon altijd zijn dat iemand een leuk koopje wist :)

Maar ik hen nu een aantal contractonderhandelingen lopen met redelijke DC's. Niet de besten, maar het ziet er wel bruikbaar uit.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 12:47:
Hoezo een bug? Je bent gewoon helemaal weggespeeld, kan toch gebeuren...
Weet ik, maar omdat er nogal veel gezeik is over te hoge scores, noemde ik het een 'bug' (inclusief knipoog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit toch wel met bibberende benen naar de wedstrijden te kijken hoor ivm de hoeveelheid bestraffingen van de scheidsrechters. "Nog maar" 4 rode kaarten te pakken dit seizoen in 18 wedstrijden (valt mee), maar wel verrot veel gele kaarten, wat indirect ook een schorsing inhoudt op een gegeven moment natuurlijk :X Ik tackel maar voorzichtig, anders zat ik nu al in de 10 rode kaarten volgens mij O-)

Dat moet idd echt snel verbeterd worden met een patch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Wat is jouw record qua schorsingen? Ik heb ooit 6 (!) schorsingen tegelijk gehad (divers, dus 2x geel, direct rood etc)... plus een hoop blessures. Toen heb ik zowat mijn reserve-elftal moeten opstellen...

Idd, dit is toch wel een van de ergste bugs waar ze iets aan moeten doen... zeker omdat veel gele kaarten komen door gezeik op de scheidsrechter. Dat is gewoon onrealistisch, zo vaak als spelers 'furious' worden 'against the referee'...

Andere zéér irritante bug is dat bij een doeltrap je doelman in veel gevallen de bal naar de tegenstander trapt ipv naar je eigen team. Ook die bug moet zsm gefixed worden...

[ Voor 15% gewijzigd door wildhagen op 10-11-2004 13:32 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
wildhagen schreef op 10 november 2004 @ 13:30:
Wat is jouw record qua schorsingen? Ik heb ooit 6 (!) schorsingen tegelijk gehad (divers, dus 2x geel, direct rood etc)... plus een hoop blessures. Toen heb ik zowat mijn reserve-elftal moeten opstellen...

Idd, dit is toch wel een van de ergste bugs waar ze iets aan moeten doen...

Andere zéér irritante bug is dat bij een doeltrap je doelman in veel gevallen de bal naar de tegenstander trapt ipv naar je eigen team. Ook die bug moet zsm gefixed worden...
Ik had in m'n vorige game 7 basisspelers gelijktijdig geschorst 8)7 Meerdink, Nelisse, El Kathabbi, Buskermolen, Opdam, Jaliens en Landzaat. Moest gelukkig tegen De Graafschap en ADO, konden de jonkies wat ervaring opdoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit inmiddels al in me 2e seizoen van AZ en heb Huysegems voor 10,5 miljoen verkocht. :)
Als je goede middenvelder nodig heb raad ik Vladimir Ivic en Harbruzi aan.
Heb overgens Koné gekocht maar die gozer mist egt veel kansen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nog maar een half seizoen, en het meeste was 4 ofzo.

Maarja met Valence (nationale divisie frankrijk) heb je al niet zoveel soeps, als je beste spelers dan ook nog is uitvallen dan zit je echt met een knuddeteam opgescheept :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

wildhagen schreef op 10 november 2004 @ 13:30:
Ja he, dat is echt zo irritant, en uit bijna iedere trap van de doelman komt dan een tegengoal.
Iemand nog tips voor doelmannen? Ik heb nu Gentenaar en v/d Sar (vrije transfer)

[ Voor 45% gewijzigd door St@m op 10-11-2004 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Ik heb halverwege het eerste seizoen een keeper uit Brazilie aangetrokken, heette volgens mij Julio Cesar. Deed het erg goed, gemiddeld een 8.2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

St@m schreef op 10 november 2004 @ 13:37:
[...]

Ja he, dat is echt zo irritant, en uit bijna iedere trap van de doelman komt dan een tegengoal.
Iemand nog tips voor doelmannen? Ik heb nu Gentenaar en v/d Sar (vrije transfer)
Ik heb als doelman Michael Aerts... die was toen ik begon 'on loan' van Feyenoord. Toen dat contract afliep heb ik hem overgekocht. Tot nu toe geen spijt van gehad...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
@ Wildhagen: Check eens Ovidu Petre, speelt bij Galatasaray. Ik ontdekte hem in het eerste spel wat ik opstartte en later kwam ik hem ook tegen in enkele shortlists van andere spelers. Schijnt een goeie te zijn, maar ik kan dat pas echt volgend seizoen beoordelen, dan komt ie pas.

Ik vind dat er een hoop goeie keepers rondhuppelen. Ik heb er ook eentje aangetrokken en die keept fantastisch. Komt uit de Oekraine.

[ Voor 20% gewijzigd door Japser op 10-11-2004 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zijn stats zien er goed uit, ik zal hem eens nader gaan bekijken.. tnx voor de tip :)

Nummer 2 heb ik iig al, Sander Keller (van FC Utrecht), best goede verdediger, en kan op alle posities worden ingezet :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
En het mooie is, ik ontdekte hem zelf :) Ben er best trots op. Ik mijdt ook de Good Player Guide op SiGames forum als de pest .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-BAS33
Alex(PSV) verdedigd echt super achterin, en scoort veel in corners. Ik heb nu Gomes nog op doel staan, Kasper Schmeichel gaat hem binnenkort vervangen.

Hou me op de hoogte van talentjes! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

wildhagen schreef op 10 november 2004 @ 15:38:
Zijn stats zien er goed uit, ik zal hem eens nader gaan bekijken.. tnx voor de tip :)

Nummer 2 heb ik iig al, Sander Keller (van FC Utrecht), best goede verdediger, en kan op alle posities worden ingezet :)
Alsjeblieft zeg, Keller was de 1e die ik de deur uit deed toen ik bij FC Utrecht begon...!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

On_E schreef op 10 november 2004 @ 15:44:
[...]

Alsjeblieft zeg, Keller was de 1e die ik de deur uit deed toen ik bij FC Utrecht begon...!!
Hallo? Op alle belangrijke punten voor verdedigers heeft hij 15+, behalve dan Jumping (13)... enige wat hoger zou kunnen zou Work Rate en Team Work, maar zo slecht zijn die nou ook weer niet.

Hij scoorde bij FC Utrecht een gemiddelde van 7.33, met 37 gespeelde wedstrijden, dus hij had ook nog een basisplaats...

Kan ik niet bepaald een miskoop noemen, voor slechts 140.000 euro ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
C-BAS33 schreef op 10 november 2004 @ 15:44:
Hou me op de hoogte van talentjes! :9~
Kunnen we niet in de TS of op een aparte pagina een "database" bijhouden met allerlei talentjes gevonden/getest door GoT-users?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

wildhagen schreef op 10 november 2004 @ 15:51:
[...]

Hallo? Op alle belangrijke punten voor verdedigers heeft hij 15+, behalve dan Jumping (13)... enige wat hoger zou kunnen zou Work Rate en Team Work, maar zo slecht zijn die nou ook weer niet.

Hij scoorde bij FC Utrecht een gemiddelde van 7.33, met 37 gespeelde wedstrijden, dus hij had ook nog een basisplaats...

Kan ik niet bepaald een miskoop noemen, voor slechts 140.000 euro ;)
Vaag, bij mij was ie echt slecht, niet zozeer zijn attributes, maar wel zijn ratings !

Maar zo te lezen heb jij er wel wat aan, gelukkig maar dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

On_E schreef op 10 november 2004 @ 15:59:
[...]

Vaag, bij mij was ie echt slecht, niet zozeer zijn attributes, maar wel zijn ratings !

Maar zo te lezen heb jij er wel wat aan, gelukkig maar dan :)
Ja, maar jij begon neem ik aan met FC Utrecht in 2004? Ik nam hem dus eind 2007 over, in die tijd kan hij natuurlijk dmv training en goede resultaten een stuk verbeterd zijn :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

wildhagen schreef op 10 november 2004 @ 16:03:
[...]

Ja, maar jij begon neem ik aan met FC Utrecht in 2004? Ik nam hem dus eind 2007 over, in die tijd kan hij natuurlijk dmv training en goede resultaten een stuk verbeterd zijn :)
Kijk, dat zal de reden dan inderdaad geweest zijn ! :)

Ik ga vanavond als ik thuis ben wel even mijn shortlist bekijken, heb vrijwel alle Zuid-Amerikaanse en Oost-Europese clubs nml. al zelf afgezocht naar talentjes, die zet ik hier wel ff neer voor de liefhebbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Hier wat talentjes, of ze bekend zijn weet ik niet(03/04 nauwelijks gespeeld), Adu is uiteraard wel bekend:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/33DIY07U4R2W/picserver.jpeg
Anthony Vanden Borre

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/3Z6K9948173D/picserver.jpeg
Cesar Augusto Fawcett

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/N19B13XM6HXD/picserver.jpeg
Freddy Adu

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/E36O46KCK9VH/picserver.jpeg
Freddy Guarin

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/Q00NUA47827Q/picserver.jpeg
Lebohang Mokoena

(Gehost @ picserver.tk,laden duurt wat lang)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
Euh ik ben het eens met een talententopic. T zijn in zekere zin toch spoilers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Freddy Guarin is egt een topper ik heb m inmiddels ook al 1 seizoen. Maar het valt me op als ik een speler bv ramzi in de spits zit altijd een 3 of 4 krijg :? Dit heb ik met alle spelers als ik hun op een positie zet wat ze neit gewend zijn. Meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 16:20:
Die Freddy Guarin is egt een topper ik heb m inmiddels ook al 1 seizoen. Maar het valt me op als ik een speler bv ramzi in de spits zit altijd een 3 of 4 krijg :? Dit heb ik met alle spelers als ik hun op een positie zet wat ze neit gewend zijn. Meer mensen dit?
Niet altijd, maar wel vaak. Logisch ook, want je speelt ze 'out-of-position'. Als je dit te vaak of te lang doet word de speler nog unhappy ook, dus je moet er wel mee uitkijken... alleen doen in noodgevallen!

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 16:20:
Klopt, dat is deze versie veel meer zo. In -bijvoorbeeld- 01/02 kon je makkelijk een AML op DML zetten, in FM05 gaat dat wat lastiger. Tenzij de AML een "hidden position" o.i.d. heeft, dan wil het weer wel. Best lastig wanneer je een tekort heb aan DL en die 2benige DR alleen maar 3tjes scoort op de DL positie ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
Volgens mij spelen ze gewoon normaal, alleen is hun rating dan gewoon kut. Staat niet mooi, maar ze doen wel hun ding geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike78
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-09 22:05

Mike78

Always

Volgens mij is het ook een known issue die lage rating van een speler op de verkeerde positie en wordt dat in de eerste patch ook opgelost

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemol
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-08 17:55
Heeft iemand al een idee hoe je het beste je training kan instellen?

ik vind dat nog steeds het moeilijkste stukje van het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nemol schreef op 10 november 2004 @ 18:11:
Heeft iemand al een idee hoe je het beste je training kan instellen?

ik vind dat nog steeds het moeilijkste stukje van het spel
Vorige versie had een maat van mij (we speelde MP) een goede training gemaakt, hij had gillespie van Liverpool van 14 naar 20 weten te krijgen met afronding _/-\o_

Ik heb voor deze versie een training in elkaar gezet, tis nog even afwachten of het werkt op de lange termijn (zoiets merk je toch pas na een jaar echt). Maar ik had al kleine verbetering zag ik net, ben benieuwd of het doorzet.

Maar het beste is iig om je spelers in te delen in verdedigers, middenvelders, aanvallers en bv ook in backs en vleugels. Dan kan je gewoon voor zijn positie het optimate trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Maar het beste is iig om je spelers in te delen in verdedigers, middenvelders, aanvallers en bv ook in backs en vleugels. Dan kan je gewoon voor zijn positie het optimate trainen.
Ziggy: dat heb ik dus ook gedaan, maar toch merk ik dat zo nu en dan de spelers met het juiste schema toch een rode pijl naar beneden krijgen ipv een groene omhoog (of op zijn minst neutraal)... is dit normaal, of doe ik iets fout ofzo? :?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op 10 november 2004 @ 18:53:
[...]

Ziggy: dat heb ik dus ook gedaan, maar toch merk ik dat zo nu en dan de spelers met het juiste schema toch een rode pijl naar beneden krijgen ipv een groene omhoog (of op zijn minst neutraal)... is dit normaal, of doe ik iets fout ofzo? :?
Kijk je moet niet verwachten dat er 4 seizoenen lang een dikke vette groene pijl omhoog wijst achter de desbetreffende speler :+ Dat heb ik na al die jaren cm/fm wel door.

Bij spitsen bv train ik helemaal niet zo zwaar en vrijwel alleen op schieten, techniek, voorzetten, koppen en overwicht aanval, gecombineerd met wat andere dingen. Dan kan het heel goed zijn dat er soms een rode pijl komt te staan, want zijn mandekking (noem maar ff iets hoor) zal er niet beter van worden natuurlijk. Die pijl is gebaseerd op meerdere facetten van de training.

Je kan bij deze versie ook weer instellen dat je enkel de aanvallende resultaten van de training bekijkt dacht ik, daar moet over het algemeen toch wel een groene pijl komen te staan. Maar ook hier zal soms een rode pijl staan hoor, dat heeft met van alles te maken. Neem de spelers van AJAX in het echt, en dan met name de talenten als Sneyder en Heitinga - die stagneren momenteel toch ook in hun ontwikkeling. Zolang de stats maar vooruit blijven gaan zullen mij die pijltjes een worst wezen, want als je bv alleen eerste elftal traint (dus standaard training) dan heb je om de week groene en rode pijltjes.

Kortom, wel in de gaten houden, maar let vooral op de stats :)

Edit: Trouwens het heeft ook met de belasting te maken. Verdedigers en middenvelers heb ik over het algemeen zware training, fysiek dan. Aanvallers en vleugels veel minder en die zullen veel minder last hebben van de belasting, wat gevolgen heeft op de trainingresultaten.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

O, dan maak ik me niet te druk :)

Ik merk het nu pas, wat in CM heb ik me nooit met de training bemoeid, vond ik veel te ingewikkeld :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op 10 november 2004 @ 19:07:
O, dan maak ik me niet te druk :)

Ik merk het nu pas, wat in CM heb ik me nooit met de training bemoeid, vond ik veel te ingewikkeld :)
Tsjah ik heb het ook heel lang links laten liggen, maar dat is toch eigenlijk wel het mooiste. Tis dat die maat resultaten behaalde met de training, daardoor kreeg ik weer hoop O-) Het geeft echt een kick als je dan na een jaar resultaten met je training behaald, en helemaal als je een 16jarige talent koopt en na drie jaar gewoon 3x zo goed is geworden :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemol
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-08 17:55
Ziggy ik zou graag willen weten wat je allemaal traint (liefst zou ik de trainig van je ontvangen)

ik vind het moeilijk om en een goede training in te stellen en de spelers niet te moe te laten worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM

JvdM

<---->

Eerste seizoen af met groningen :)
Ben 2e geworden.

Aankopen seizoen 2:
Songo'o (Barcelona)
Rob wielaert (NEC)
Darl Douglas (Utreg)
Karimi (al ???)

Heb me gekwalificeert voor de Champions League door 2-2 ( 2-1 UIT verloren, 1-0 THUIS gewonnen) van Dynamo Kiev te winnen.

Zit nu in de groep met Arsenal- Deportivo- Fenerbache

Heb 1 wedstrijd gespeeld, en wel met 2-1 van Fenerbache gewonnen :D.
Gaat dus lekker !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Maakt het ook veel uit of je bepaalde coaches gebruikt voor bepaalde schema's?

Ik maakte in het verleden altijd gebruik van de standaardschema's en koos daarbij meestal voor een combinatie van verschillende types coaches (general, fitness technique), voor de keepers keeperstrainers en voor de jeugteams coaches die hoge waardes hebben voor het coachen van jeugdspelers. Daarbij voegde ik aan de schema's altijd één of meerdere Fysio's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nemol schreef op 10 november 2004 @ 19:15:
Ziggy ik zou graag willen weten wat je allemaal traint (liefst zou ik de trainig van je ontvangen)

ik vind het moeilijk om en een goede training in te stellen en de spelers niet te moe te laten worden
ik wacht eerst even deze training af, blijkt het daadwerkelijk een succes te zijn dan post ik ze hier wel.
PromoX schreef op 10 november 2004 @ 19:18:
Maakt het ook veel uit of je bepaalde coaches gebruikt voor bepaalde schema's?

Ik maakte in het verleden altijd gebruik van de standaardschema's en koos daarbij meestal voor een combinatie van verschillende types coaches (general, fitness technique), voor de keepers keeperstrainers en voor de jeugteams coaches die hoge waardes hebben voor het coachen van jeugdspelers. Daarbij voegde ik aan de schema's altijd één of meerdere Fysio's.
Hoe beter de coach hoe beter het resultaat natuurlijk. Ik zet meestal 2 coaches per schema, maar dat houdt niet in dat je 10/15 coaches in dienst moet hebben. Gewoon een beetje overlappen, maar er wel voor zorgen dat niet één coach bij alle 5 de trainingen betrokken is. Zo verdelen dat ieder 2 trainingen verzorgt.

IIG voor de hopeloze onder ons: het is dus wel degelijk mogelijk om resultaten te behalen met de training, dat heeft mijn maat wel bewezen _/-\o_ Nou ik nog ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik heb snel ff wat talentjes voor de geinteresseerden :)

spoiler:
Benedict Vilakazi - AMC - Orlando Pirates
Francisco Guillermo Ochoa - GK - America (Mexico)
Toro - AM/F RC- Fluminense
Arouca - MC - Fluminense
Naldo - DC - Juventude
Enzo Giovanni Scorza - SC - Danubio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
Wat een dramatische ontknoping voor mijn team dit seizoen. Laatste wedstrijd. Stond 5de, maar alles zat dicht op mekaar. Moest minimaal gelijkspelen om UEFA cup voetbal veilig te stellen in mijn eerste seizoen (met de Graafschap! :) ) maar helaasch, verloren met 1-2.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga niet echt lekker met Feyenoord. Europees wel aardig maar nationaal verlies ik zowat elke uitwedstrijd. :(
Hoe vergaat het hier andere Feyenoord coaches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee welke poorten ik moet opengooien om een spel te kunnen hosten? Ik zit namelijk met een router... Ik wil weer is online spelen, maar als ik host wordt mijn game niet gezien. Dus wie weet welke poorten er open moeten voor FM, of iemand die weet waar ik dat kan opzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 23:06:
Iemand enig idee welke poorten ik moet opengooien om een spel te kunnen hosten? Ik zit namelijk met een router... Ik wil weer is online spelen, maar als ik host wordt mijn game niet gezien. Dus wie weet welke poorten er open moeten voor FM, of iemand die weet waar ik dat kan opzoeken?
DMZ aanzetten werkte voor mij

Ik heb uit bij Atalanta (nr.3) met 5-1 gewonnen!! Weekje ervoor had ik ze thuis met 1-0 verslagen voor de beker. Woei, me is blij :D. Dit resulteerde in 6 man voor team van de week, wel geinig :). Ik sta nu 3e in de competitie, maar 2 ploegen kunnen mij met inhaalwedstrijden nog inhalen. De board verwacht safe mid-table position...ik hoop hen blij te maken met europees voetbal. Ik speel met 10 Italianen in de basis, wel zo leuk ;).

Afbeeldingslocatie: http://yx.gamepoint.net/team-ot-week.jpg
Japser schreef op 10 november 2004 @ 22:06:
Wat een dramatische ontknoping voor mijn team dit seizoen. Laatste wedstrijd. Stond 5de, maar alles zat dicht op mekaar. Moest minimaal gelijkspelen om UEFA cup voetbal veilig te stellen in mijn eerste seizoen (met de Graafschap! :) ) maar helaasch, verloren met 1-2.

:(
Ai das balen, dan speel je heel seizoen en grijp je net naast 'de prijzen'. Was 1e seizoen? Dan vind ik het wel knap!
On_E schreef op 10 november 2004 @ 20:16:
Ik heb snel ff wat talentjes voor de geinteresseerden :)

spoiler:
Benedict Vilakazi - AMC - Orlando Pirates
Dit is een goeie, die heb ik ook. Gehaald voor 2,5M, nu 8M waard.

[ Voor 73% gewijzigd door Vos op 10-11-2004 23:49 ]

• C-BAS33
Na 2 avonden spelen en 17 HCD-wedstrijden verder (en nog steeds ongeslagen) weet ik zeker dat ik dit spel nog lang ga spelen _/-\o_ . volgende 'potje' neem ik ook eens een 3e divisieclub.

spoiler:
Zoals ik al eerder melde is Arouca echt een topper. ON_E zegt het ook al. John de Jong is ook in bloedvorm 8)7

Ik heb nu ook die Adu, kan die nou bij de reserves? Die kunnen hem wel gebruiken want ze staan op 2 (de schande van de club gelijk :D )

• Japser
Ach...zo knap is het niet. Ik had drie spelers erbij gehaald. Twee op loan, en twee gekocht. Heb op goed geluk een spits van Club Brugge overgenomen voor 150.000 en die scoorde er dus 19 in zijn eerste seizoen. Da's al een goeie start. Daarbij is van Beukering ook op dreef geweest met 14 doelpunten en 6 assists. En ik had een goeie supersub, eigen opleiding, Richard Haklander. Alleen stond ie eerst in het reserve team en die had ik aan de ass. manager gegeven. Was alleen ff vergeten dat de transferzaken alleen door mij geregeld mochten worden, en toen was ie transfer listed by request. En dat krijg je niet meer gechanged nadien, dus issie nu weg. En resignen lukt me dus niet. Best jammer.

Het is trouwens geweldig leuk om zelf die spelers te scouten :) Zoals een AMC uit Brazilie die ik heb gehaald voor +/- 400.000. Gewoon twee cruciale stats op 19 gezet die voor die positie belangrijk zijn en gezocht. En dan krijg je best leuke spelers, die je vanwege de attribute masking nog ff moet scouten om alles te revealen en daar komen soms briljantjes uit niet te geloven.

Heb nu ook een geweldige lijst met nieuwe aanwinsten voor volgend seizoen, en het fijne wat ik daarvan vind is dat er zelfs Nederlandse spelers bij zitten (athans ze spelen in Nederland). Of ze goed zijn? Geen idee, maar afgelopen seizoen waren die twee spelers
spoiler:
(Boussabon van NAC en Riga van Sparta)
goed voor aardig wat goals en assists. Tel daarbij enkele goede verdedigers op die ik heb aangetrokken en er moet dan wel een UEFA cup plaats te halen zijn. Da's mijn goal voor mn tweede seizoen. Oja, er moet nog wel een spits komen, ik heb mijn oog op eentje laten vallen maar da's nog niks concreets dus ik ga geen geruchten (hihi ik leef me helemaal in) in de wereld brengen. Ik ga em nog een jaartje scouten en dan issie van mij, als ie doet wat ik denk dat ie gaat doen :)

Verder wil ik nog ff weten of je een F/R (dus geen SC!!!) op een AM/R positie kan laten spelen, of krijg je dan weer allemaal 2'tjes en 3'tjes???

Ik ben wat voorzichtig met het posten van namen van spelers want ik wil jullie spelplezier niet bederven he :) En voorlopig ga ik ff niet spelen tot na het weekend, want sommige bugs moeter er eerst uit, zoals die twee wedstrijden schorsing. Dat heeft me in enkele duels wel de kop gekost omdat ik basisspelers niet kon opstellen.

[ Voor 20% gewijzigd door Japser op 11-11-2004 00:48 ]

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Japser schreef op 11 november 2004 @ 00:41:Verder wil ik nog ff weten of je een F/R (dus geen SC!!!) op een AM/R positie kan laten spelen, of krijg je dan weer allemaal 2'tjes en 3'tjes???
Anders schuif je 'm toch een linie naar voren? Kan je eventueel één van je centrale middenvelders wat naar buiten laten trekken.

Nog steeds niks binnen van Play.com. ;(

• BoB_HenK
Japser schreef op 11 november 2004 @ 00:41:
Verder wil ik nog ff weten of je een F/R (dus geen SC!!!) op een AM/R positie kan laten spelen, of krijg je dan weer allemaal 2'tjes en 3'tjes???
Soms is het mogelijk. Je kan het testen in een onbelangrijke wedstrijd. Vonlanthen wil bij PSV bijvoorbeeld best op AMR, terwijl hij als SC staat aangeschreven.

• Spike-man
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 07:05
Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 22:40:
Ik ga niet echt lekker met Feyenoord. Europees wel aardig maar nationaal verlies ik zowat elke uitwedstrijd. :(
Hoe vergaat het hier andere Feyenoord coaches?
Same problem here.....

Gisteren had ik er even genoeg van. Thuis win ik in principe elke wedstrijd (al hoewel mijn spitsen teveel kansen nodig hebben), met 1-0 of 2-0. Maar uit moet ik zelfs tegen de kleinere clubjes genoegen nemen met een gelijkspel......

Ik speel zelf 4-4-2 met Koné en van Hooijdonk in de spits, Ghaly en Ono centraal op het middenveld en Loovens, Zuiverloon als centraal duo. Maar de manier waarop we goals tegen krijgen..... De hele wedstrijd heb je een overwicht, maar je tegenstander scoort veel sneller. De shots on goal verhouding is meestal 10 tot 15 voor mij en 2 tot 5 voor mijn tegenstander. Frusterend als je dan met 2-2 gelijk speelt (zoals gisteren dus tegen Rkc).

Spelen jullie misschien met verschillende tacktieken voor uit en thuis???

Scorito: FC Bal op ons dak

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

BoB_HenK schreef op 11 november 2004 @ 07:59:
[...]

Soms is het mogelijk. Je kan het testen in een onbelangrijke wedstrijd. Vonlanthen wil bij PSV bijvoorbeeld best op AMR, terwijl hij als SC staat aangeschreven.
Omgekeerd werd het vaak overigens ook: AM's kunnen ook in de SC-positie spelen. Dat doe ik ook wel eens, omdat ik maar 4 SC's heb en als ik dan wat blessures en/of schorsingen heb, moet ik wel eens improviseren.

Maar het hangt idd helemaal af van de speler, bij sommige lukt het totaal niet, anderen kunnen wel uit de voeten.

Virussen? Scan ze hier!

• BoB_HenK
wildhagen schreef op 11 november 2004 @ 10:07:
[...]

Omgekeerd werd het vaak overigens ook: AM's kunnen ook in de SC-positie spelen. Dat doe ik ook wel eens, omdat ik maar 4 SC's heb en als ik dan wat blessures en/of schorsingen heb, moet ik wel eens improviseren.

Maar het hangt idd helemaal af van de speler, bij sommige lukt het totaal niet, anderen kunnen wel uit de voeten.
Wat ik wel typisch vind is dat een FLC op een positie van AML met een pijltje naar voren (Farfan @ PSV is daar geloof ik een voorbeeld van) echt qua cijfers gewoon slecht is, louter 3tjes en 4tjes, soms een 5..

• JvdM

JvdM

<---->

2e wedstrijd met groningen in de CL tegen deportivo met 2-1 verloren :( wel in de competitie 2-0 van PSV gewonnen, sta momenteel 3e met 7 wedstrijden gespeeld.

edit: 3e wedstrijd CL een pakkie gehad van Arsenal 5-0 :$

Talentje voor kleinere clubs ;)
spoiler:
Ali Karimi is echt een topspits, zeker een aanrader voor de kleinere clubs

[ Voor 17% gewijzigd door JvdM op 11-11-2004 11:31 ]

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 21:50
Na 2 seizoenen met AJAX (2 titels, 2x JC schaal, 1x Amstelcup, 1x kwartfinale UEFA Cup en 1x 2de ronde CL) ben na het WK 2006 gevraagd als bondscoach van het Nederlands elftal. Uiteraard kon ik dit aanbod niet afwijzen. Ik ben nog steeds trainer van AJAX en dus tegelijkertijd ook bondscoach.
Ik heb nu na 2 seizoenen bakken met geld; iets van 70 miljoen euro op de balans zonder dat ik echte belangrijke spelers heb verkocht. Ik heb wel een aantal aanbiedingen van clubs gehad op Sneijder van 30 miljoen euro, marr gewoon afgewezen. Ik heb gelukkig het contract van vd Vaart kunnen verlengen. Dat kost me nu wel 90.000 euro per week. Ik heb aan het begin van het 3de seizoen Kompagny gekocht van anderlecht voor 11 mlj euro. Ik had van de Borre al in het 1ste seizoen gekocht (lekker spelertje!!). Adu ook in het begin gekocht en mag nu elke wedstrijd invallen en regelmatig in de basis beginnen. Hij doet het goed, scoort veel en haalt hoge cijfers. Ik heb ook aan het eind van het 1ste seizoen van Bommel gesigned van PSV, z'n contract liep af.

M'n doelstelling voor het komende 3de seizoen is toch wel Europees scoren. In Nederland is het toch geen probleem om kampioen te worden. Daarnaast het EK halen met het Nederlands elftal met mooi en aantrekkelijk voetbal :P

• ChefChocolateball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 10:59
ilyc schreef op 11 november 2004 @ 01:22:
[...]

Nog steeds niks binnen van Play.com. ;(
Huh? Ik heb em al 2 dagen binnen van Play.com?!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 15:19

Ottooo

Vuurvlieg

Is het eigenlijk toegestaan om hier andere sites te noemen?

Ik ken nog wel een paar goede sites/forums namelijk die over CM/FM gaan. :)

Op één van die sites heb ik overigens een paar zelf gemaakte manuals geplaatst over het veranderen van de graphics in FM 2005 :p

[ Voor 33% gewijzigd door Ottooo op 11-11-2004 11:50 ]

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Tuurlijk mag dat, mits het geen warez-board zijn natuurlijk ;)

Als het spoilers zijn wel graag spoiler-tags gebruiken, zoals hierboven een aantal mensen ook al doen :)

Virussen? Scan ze hier!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

ok dan :)

Dit is het forum waar ik dus die manuals heb geplaatst: FM Fever
Al zeg ik het zelf redelijk handige manuals, maar feed back is natuurlijk altijd welkom :p
En er staat nog veel meer op die site natuurlijk, zoals taktieken en spelers, maar het bestaat nog niet al te lang, dus het moet nog flink groeien. ;)
De admins zelf daar beschouwen het als een soort van FM-bibliotheek.

En dit is een al wat bekendere site: The Dugout. Ook hier ben ik regelmatig te vinden op het forum (en dan vooral het NL-talige deel). :)

• BoB_HenK
Ottooo schreef op 11 november 2004 @ 11:56:
ok dan :)

Dit is het forum waar ik dus die manuals heb geplaatst: FM Fever
Al zeg ik het zelf redelijk handige manuals, maar feed back is natuurlijk altijd welkom :p
En er staat nog veel meer op die site natuurlijk, zoals taktieken en spelers, maar het bestaat nog niet al te lang, dus het moet nog flink groeien. ;)
De admins zelf daar beschouwen het als een soort van FM-bibliotheek.

En dit is een al wat bekendere site: The Dugout. Ook hier ben ik regelmatig te vinden op het forum (en dan vooral het NL-talige deel). :)
offtopic: The Dugout.tv dwaal ik ook nog wel eens rond, wat is je nick daar?

Nog wat talentjes:
spoiler:
Hatem Ben Afra (Lyon)
Samir Nasri (Marseille)
Ahmed Yahiaoui (Marseille)
Francisco Guillermo Ochoa (GK, América (MEX)

• JvdM

JvdM

<---->

jaja lekker hoor, 2-0 gewonnen van Fenerbache in de CL.
nog 1 wedstrijd te gaan tegen Deportivo,

Arsenal 15 punten
Deportivo 6 punten
Groningen 6 Punten
Fenerbache 3 Punten

het wordt dus spannend :D

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

BoB_HenK schreef op 11 november 2004 @ 12:22:
[...]

offtopic: The Dugout.tv dwaal ik ook nog wel eens rond, wat is je nick daar?
bot, botti, el botti.

zoiets meestal >:)

Maar jou hebben we daar niet zo veel meer gezien de laatste tijd of wel? ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Ottooo op 11-11-2004 13:33 ]

• BoB_HenK
Ottooo schreef op 11 november 2004 @ 13:33:
[...]

bot, botti, el botti.

zoiets meestal >:)

Maar jou hebben we daar niet zo veel meer gezien de laatste tijd of wel? ;)
Klopt, heette eerst BoB_HenK, nu dus Ralph.. Ben al een tijdje lid, ik ben er met vlagen. 1 van de redenen dat ik terug blijf komen is de humor en natuurlijk de geweldige verhalen van o.a. Guime.

Maar goed, terug on topic:

Iemand een aanrader voor een AMR of een GK? Ben op zoek naar jong talent wat binnen 1 á 2 seizoenen door ontwikelt tot 1e elftal spelers.

• On_E

On_E

Housemusic

BoB_HenK schreef op 11 november 2004 @ 13:36:
[...]

Klopt, heette eerst BoB_HenK, nu dus Ralph.. Ben al een tijdje lid, ik ben er met vlagen. 1 van de redenen dat ik terug blijf komen is de humor en natuurlijk de geweldige verhalen van o.a. Guime.

Maar goed, terug on topic:

Iemand een aanrader voor een AMR of een GK? Ben op zoek naar jong talent wat binnen 1 á 2 seizoenen door ontwikelt tot 1e elftal spelers.
Zie die spoilertags boven je, staan keepers en AMR's in die ZEKER top worden :)

• Rev!
  • Niet online
iswel een vaag spel hoor.
ik wou George Junior Weah al tijden halen. had goeie stats en had geen vast contract. Maar hij wou telkens niet omdat ik niet genoeg salaris kon bieden volgens hem
Na s1 is hij gereleased door milan, dus hij heeft geen club meer. Ik kon opeens zn stats niet meer zien, maar ik d8 nog aan de stats die ik eerder zag. Opeens wou hij wel joinen voor een veel lagerbasis salaris als eerst. maar ik weet nu waarom, zn stats zijn opeens bagger, geeneens 1 boven de 10 :X

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Rev!: heeft hij al een tijdje geen club? Hoe lang? Door gebrek aan training en wedstrijdritmekan hij natuurlijk flink zakken qua stats.

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.