Ach...zo knap is het niet. Ik had drie spelers erbij gehaald. Twee op loan, en twee gekocht. Heb op goed geluk een spits van Club Brugge overgenomen voor 150.000 en die scoorde er dus 19 in zijn eerste seizoen. Da's al een goeie start. Daarbij is van Beukering ook op dreef geweest met 14 doelpunten en 6 assists. En ik had een goeie supersub, eigen opleiding, Richard Haklander. Alleen stond ie eerst in het reserve team en die had ik aan de ass. manager gegeven. Was alleen ff vergeten dat de transferzaken alleen door mij geregeld mochten worden, en toen was ie transfer listed by request. En dat krijg je niet meer gechanged nadien, dus issie nu weg. En resignen lukt me dus niet. Best jammer.
Het is trouwens geweldig leuk om zelf die spelers te scouten

Zoals een AMC uit Brazilie die ik heb gehaald voor +/- 400.000. Gewoon twee cruciale stats op 19 gezet die voor die positie belangrijk zijn en gezocht. En dan krijg je best leuke spelers, die je vanwege de attribute masking nog ff moet scouten om alles te revealen en daar komen soms briljantjes uit niet te geloven.
Heb nu ook een geweldige lijst met nieuwe aanwinsten voor volgend seizoen, en het fijne wat ik daarvan vind is dat er zelfs Nederlandse spelers bij zitten (athans ze spelen in Nederland). Of ze goed zijn? Geen idee, maar afgelopen seizoen waren die twee spelers
spoiler:(Boussabon van NAC en Riga van Sparta)
goed voor aardig wat goals en assists. Tel daarbij enkele goede verdedigers op die ik heb aangetrokken en er moet dan wel een UEFA cup plaats te halen zijn. Da's mijn goal voor mn tweede seizoen. Oja, er moet nog wel een spits komen, ik heb mijn oog op eentje laten vallen maar da's nog niks concreets dus ik ga geen geruchten (hihi ik leef me helemaal in) in de wereld brengen. Ik ga em nog een jaartje scouten en dan issie van mij, als ie doet wat ik denk dat ie gaat doen
Verder wil ik nog ff weten of je een F/R (dus geen SC!!!) op een AM/R positie kan laten spelen, of krijg je dan weer allemaal 2'tjes en 3'tjes???
Ik ben wat voorzichtig met het posten van namen van spelers want ik wil jullie spelplezier niet bederven he

En voorlopig ga ik ff niet spelen tot na het weekend, want sommige bugs moeter er eerst uit, zoals die twee wedstrijden schorsing. Dat heeft me in enkele duels wel de kop gekost omdat ik basisspelers niet kon opstellen.
[
Voor 20% gewijzigd door
Japser op 11-11-2004 00:48
]