[PC] Football Manager 2005

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.098 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Ben Feyenoord en heb ook al mijn friendlys gewonnen :) in de competitie is het wat pittiger, 1-2 van Heerenveen gewonnen en 0-0 tegen het sterke PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YozY
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

YozY

X

weet iemand welke poort(en) je moet opengooien om als server te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hmm, ik ben er zojuist met RBC in geslaagd om met 10-1 te verliezen van Ajax... 3x rood in mijn elftal (2x direct, 1x dubbel-geel), twee penalties tegen, een zwaar geblesseerde speler... en dan is die ene goal van mij nog een eigen doelpunt van de Ajax-defensie ook nog...

Is dit nu een record, of hoe zit het?

Het ging hier trouwens over de derde ronde in de Amstel-cup.

[ Voor 10% gewijzigd door wildhagen op 05-11-2004 22:12 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:06

Phydomir

Dennis

Woei. Het oude CM gevoel is weer helemaal terug.

Zat net te juichen nadat ik in de 92ste minuut de 2-1 maakte in de EUFA cup tegen Millwall :p

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:31

Sherlock

No Shit

Aaargh!! De postbode is net langs geweest, en ik heb mijn spel nog steeds niet! Nou ja, dan maar zelf de wei in :(

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06 13:21
Ook bij play.com besteld? Ze doen er inderdaad aardig lang over. Ik had niet verwacht dat het 4+ dagen duurde voordat iets uit de UK hier is via de post.

* Jaded moet ook nog even wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:21

Vos

AFCA

Ik ben even met Barca bezig, om even het spel een beetje te leren kennen straks voor multiplayer ;). Heb enkel Robinho gekocht, aangezien Barca niet echt ruim in de spitsen zit. De fans van Santos waren erg boos op Luxemburgo omdat hij hun grootste talent en playmaker weg liet gaan :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120476

Ik ga vanmiddag het spel ook maar eens halen denk ik :)

Ik ga ervan uit dat de Mediamarkt het spel gewoon heeft :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 20:17

On_E

Housemusic

1e seizoen afgesloten met een 8e plek in de competitie, en als verliezend bekerwinnaar (1-0 tegen Ajax) toch weer UEFA Cup voetbal gehaald met FC Utrecht.

Inmiddels alweer bezig met seizoen 2, en 't gaat erg lekker tot nu toe. (2e plek na 7 wedstrijden, 2e ronde UEFA cup bereikt)

In de zomer heb ik de volgende spelers aan kunnen trekken, mede doordat ik Broerse (5m -> FC Koln), Somers (2.5m -> Germinal Beerschot), en vd Bergh (8m -> PSV) verkocht heb.

Talent Bart Goossens
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/13MHHOEXVR25/picserver.jpeg

Good Old Ricky Hoogendorp
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/J5P18B7XB1DN/picserver.jpeg

Topper voor Utrecht, Stefano Morrone
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/L51LIFK830C5/picserver.jpeg

Supertalent net als in CM03/04 Evandro Roncatto
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/9E0N42YTILTG/picserver.jpeg

Mijn huidige opstelling ziet er als volgt uit :

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/25QE8PMIRK7Z/picserver.jpeg

Hoe gaat het bij jullie ? :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ben met AZ halverwegen het seizoen. Sta 9e. Board en fans very pleased.
Heb de "3e" ronde EUFA gehaald, toen verloren tegen dortmund.
Net tegen het verassende Groningen (3e) gespeeld en 2-0 gewonnen, nadat ik in een klein dipje zat qua resultaten. Hopelijk gaat het moraal weer wat omhoog want die is nu erg laag.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ben nu aan het einde eerste seizoen, en 13e geworden met RBC. Mooi resultaat :)

Ik ben nog wel een keer tegen een bug aan gelopen... weet niet of iemand die ook gehad heeft? Ik had een verdediger, genaamd Hesp. Krijg ik opeens de melding dat Hesp aan het shirtje van Hesp trok, en daarom een gele kaart kreeg :?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

wildhagen schreef op 06 november 2004 @ 16:42:
Ben nu aan het einde eerste seizoen, en 13e geworden met RBC. Mooi resultaat :)

Ik ben nog wel een keer tegen een bug aan gelopen... weet niet of iemand die ook gehad heeft? Ik had een verdediger, genaamd Hesp. Krijg ik opeens de melding dat Hesp aan het shirtje van Hesp trok, en daarom een gele kaart kreeg :?
Vergis je je niet met het shirt uittrekken? Das ook geel he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

oi oi. Het wordt nog spanned om de EUFA plaatsen.

Heb net 6 wedstrijden achter elkaar gewonnen en sta nu 5e met nog vier wedstrijden te spelen. Echter, staan NEC en Heerenveen op een gelijk aantal punten en het gat met de nummer 9 is maar 4 punten.

Woei. 4e geworden :D Achter de eeuwige top 3 :p

[ Voor 11% gewijzigd door Phydomir op 06-11-2004 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ben nu bezig met een mp game, ik AZ, kameraad Heerenveen. We draaien 3 leagues (Engeland, Spanje, Nederland) en dan alleen de hoogste competitie. Gaat niet erg hard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94195

Vos schreef op 06 november 2004 @ 18:14:
Ben nu bezig met een mp game, ik AZ, kameraad Heerenveen. We draaien 3 leagues (Engeland, Spanje, Nederland) en dan alleen de hoogste competitie. Gaat niet erg hard...
welke database en full details ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Anoniem: 94195 schreef op 06 november 2004 @ 18:35:
[...]

welke database en full details ?
Huge en alle 3 full detail :). Wat doet full detail eigenlijk precies?

Net met AZ eerst wedstrijd verloren 2-3 tegen Willem II. Een rode kaart van Huysegems in de 26e minuut werd me fataal....ondanks meer kansen toch verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je hebt trouwens 4 soorten he, klein, normaal, groot en zeer grote database

full detail is volgens mij gewoon alle details, dus dat je alle stats van de spelers kan zien ipv dat je ze eerst moet scouten, alhoewel je daar een aparte knop voor hebt om dat in of uit te schakelen...

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 94195 op 06-11-2004 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Full detail is volgens mij alleen dat je de goals van andere partijen dan die van jezelf kan bekijken, als ik me niet vergis.

Niet echt boeiend dus.

Zelf zit ik nu met 9 leagues (uit 6 landen) met een Large-database zonder full detail, en dat werkt perfect, way beter dan het met vorige versies van CM ging :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117159

weet iemand waar de dutch Languages vandaan kunt halen...
of kan iemand mij dat bestand ff doorsturen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117159

email ;) gertjankuiper@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:02
Zie http://soccer.gamez.nl/ voor de nederlandse language file :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:10

Christiano007

Ich bin der champion

Ik weet niet of ik de eerste ben maar ik heb me een bug ontdekt...

Dennis Bergkamp wil ik als speler/coach contracteren (lukt me niet eens, alleen als coach).
Ok goed, voor 1 jaar leuk.

Hij wordt trainer bij mij, staat ook als coach onder staffleden.

Klik ik op zijn naam, staat er dat hij Manager is.
Ik kan zelfs commentaar op hem geven, ik doe dat en zeg praise him als een friend.

Ik kijk bij de berichten, ja ik praise hem, en kan vervolgens reageren op dát bericht namens dennis Bergkamp.

Wat klopt hier niet......

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103069

Net begonnen, was Feyenoord.
Voorbereiding alles gewonnen behalve van R. Sociedad (2-3)
Net openingswedstrijd van seizoen gehad, 2-0 gewonnen van De Superboeren :)

Dit is eigenlijk m´n eerste voetbal manager game uit de CM/FM reeks.
Paar vragen:
-Hoe krijg je van die richtingaangevende lijnen bij spelers? Bijvoorbeel pijl naar rechts/links of boven.
-Managen jullie ook tegelijkertijd de teams U21 en de Reserves? Haal je hier ook vaak spelers vandaan?
-Letten jullie veel op de ratings van spelers? Ik vind er zo veel cijfertjes en stats staan dat ik er vaak niet echt veel aandacht aan besteed.
-Waar let je op bij het aankopen van extra spelers?

Hoop vragen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Anoniem: 103069 schreef op 06 november 2004 @ 22:25:
Net begonnen, was Feyenoord.
Voorbereiding alles gewonnen behalve van R. Sociedad (2-3)
Net openingswedstrijd van seizoen gehad, 2-0 gewonnen van De Superboeren :)

Dit is eigenlijk m´n eerste voetbal manager game uit de CM/FM reeks.
Paar vragen:
-Hoe krijg je van die richtingaangevende lijnen bij spelers? Bijvoorbeel pijl naar rechts/links of boven.
-Managen jullie ook tegelijkertijd de teams U21 en de Reserves? Haal je hier ook vaak spelers vandaan?
-Letten jullie veel op de ratings van spelers? Ik vind er zo veel cijfertjes en stats staan dat ik er vaak niet echt veel aandacht aan besteed.
-Waar let je op bij het aankopen van extra spelers?

Hoop vragen :D
- Rechts klikken en dan slepen
- Je kan bij Manager opties aangeven dat je coaches dat moeten doen. Ik doe dat niet, heb het druk genoeg met het eerste.
- Ik let er wel op, maar uit het commentaar kun je wel afleiden of ze goed spelen of niet. Soms heeft een spits bijvoorbeeld een 8 omdat ie gescored heeft, maar als ie daar 10 kanzen voor nodig had is het niet echt goed natuurlijk.
- Als ik extra speler koop kijk ik eerst wat ik mijn team wil vervangen, daarna ga ik een speler zoeken die betaalbaar is en betere stats heeft dan de huidige persoon op die positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thx!
En welke database is handig om voor te kiezen? (small,normal,large etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Anoniem: 103069 schreef op 06 november 2004 @ 22:35:
Thx!
En welke database is handig om voor te kiezen? (small,normal,large etc)
ligt er aan wat voor een pc je hebt. Ik heb large. Als je niet zo'n hele krachtige pc hebt zou ik voor medium gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een AMD 1,4 Ghz, 512MB SDRAM, GF4 TI 4400.
Ik lees ook dat veel mensen het hier hebben over dat ze speler met 12 competeties oid. Wat wordt hier mee bedoeld? Is dit te kiezen bij dat menu van : "select additional leagues"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

In het begin kan je landen en de bijbehorende competities selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 15:12
Meh wat een briljant spel :) Als vanouds. Heb een spel gestart met de Graafschap.

Twee aankopen gedaan, een keeper en een spits. Verder veel loan deals omdat ik nie veel geld heb. Maargoed, heb de seizoensopener gewonnen met 4-1 van Roda JC (thuis). Speelt lekker, dit wordt weer een geweldige winter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Ik vind de moeilijkheidsgraad nog te laag liggen. Ik heb net mijn eerste seizoen afgemaakt met Ajax en ben landskampioen geworden. Op zich niet verrassend, maar na 18 wedstrijden had ik nog niet verloren en ik eindigde met meer dan 100 doelpunten. Ik speel in een soort 4-1-2-1-2 aanvallende formatie met van der Vaart in de vrije rol (goed voor 22 doelpunten en 37 assists in deze rol). 2 Basisspelers heb ik van de vrije transferlijst gehaald: Tsiartas & Ilhan Mansiz. In de champions league werd ik uitgeschakeld in een groep met Chelsea & Inter, ik pakte de 3e plek en verloor in de kwart finale van de UEFA cup van Valencia. Nu naar het 2e seizoen, ik ben benieuwd :)
Oja, ik ben vriendjes geworden met Co Adriaanse!

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Johnny Bravo: als je dat te simpel vind, moet je eens met een kleine club spelen (ADO, FC Den Bosch, RBC, FC Groningen, De Graafschap). Dan is het opeens lastig genoeg, met een zeer marginaal transfer-budget, en middelmatige spelers :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

wildhagen schreef op 07 november 2004 @ 10:14:
Johnny Bravo: als je dat te simpel vind, moet je eens met een kleine club spelen (ADO, FC Den Bosch, RBC, FC Groningen, De Graafschap). Dan is het opeens lastig genoeg, met een zeer marginaal transfer-budget, en middelmatige spelers :)
IDD. Als ik met hele goede teams speel dan is mijn doel ook nooit om landskampioen te worden, maar wil ik in Europa minimaal de halve finales halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

wildhagen schreef op 07 november 2004 @ 10:14:
Natuurlijk wordt het dan moeilijker, maar met Ajax meer dan honderd goals maken in de competitie is nou niet echt realistisch te noemen, helemaal als je ook nog naar de stats van Van der Vaart kijkt.

Wat ik trouwens vaak doe bij een kleiner team is veel spelers huren. Vooral de jeugdspelers van de grotere teams zijn vaak een goede aanvulling.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Over die kleine clubs: Ik weet het. Bekijk het CM03/04 topic eens zou ik zeggen, daarin was ik bezig met San Marino en had ik ze vanuit de Serie C2 naar de Serie B geleid. Een nieuwe CM begin ik altijd met een relatief eenvoudige club, maar in dit geval vond ik het verhoudingsgewijs gewoonweg te eenvoudig.

edit:
Ik heb overigens nu het middenveld verkocht, door Sneijder (Barcelona) en van der Vaart (Real Madrid) te verkopen, samen goed voor zo'n 35 miljoen euro

[ Voor 22% gewijzigd door JohnnyBravo op 07-11-2004 11:25 ]

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de echte uitdaging, probeer een conference clubje maar eens naar de PL te loodsen. Kost even, maar het geeft je wel een kick als je dan landskampioen wordt, alhoewel ik het maar tot de First Division heb gehaald en toen werd ik gevraagd door Blackburn (had inmiddels een hele goee status in Engeland natuurlijk) en die maakte ik binnen 2 seizoenen kampioen.

Deze versie ga ik met twee maten in IJsland beginnen in MP, in de hoop na goede resultaten een transfer af te dwingen naar een Europese club (Ita, Spa, En) - maargoed dat kon wel is heel lastig worden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

PromoX schreef op 07 november 2004 @ 11:18:
[...]

Natuurlijk wordt het dan moeilijker, maar met Ajax meer dan honderd goals maken in de competitie is nou niet echt realistisch te noemen, helemaal als je ook nog naar de stats van Van der Vaart kijkt.

Wat ik trouwens vaak doe bij een kleiner team is veel spelers huren. Vooral de jeugdspelers van de grotere teams zijn vaak een goede aanvulling.
Mjah, 100 is idd wel wat veel ja. Zitten wel wat meer ongebalanceerde zaken in, zo zitten er imho teveel penalties tussen (aan beide kanten).

Maar volgens het Community-board van SIGames gaat dat een beetje ge-fine-tuned worden in de eerste patch. Dus we wachten eventjes af.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Meestal is de ondersteuning inderdaad wel vrij goed, alhoewel me het soms wel wat tegenviel; een aantal problemen die in cm4 zaten, zaten vervolgens ook in cm 03/04 terwijl ze ten tijde van cm4 al gemeld waren...

[ Voor 49% gewijzigd door PromoX op 07-11-2004 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

In mijn AZ game zit ik nu in het 2e seizoen. Ik sta 4e in de competitie, supporters blij, board blij maar ik zelf wil weg :o

Beetje vaag gevoel. Ik heb het echt het idee dat ik te veel verlies :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-06 19:49
Ik ben zelf -ook- bezig met AZ, gaat zeker lekker. Speel met een 4-1-2-1-2 opstelling, Elkathabbi en Huysegems (beide spelling??) in de spits, daarachter Meerdink, middenveld afwisselend Landzaad,Fleddeurs, Buskermolen,Ramzi, van Galen en Kromkamp, DMC Landzaat/Buskermolen, verdediging meestal de Cler, Opdam, Jaliens, soms Kromkamp/Buskermolen, kortom, een echt rolatiesysteem. Ben 10 wedstrijden onderweg in de competitie en sta bovenaan met 24 punten, net onder me Vitesse, Feyenoord en PSV. In de Uefa Cup Schalke ingemaakt met 3-1 en 1-1 en gelijk tegen Millwall met 2-1. Al met al ben ik dik tevreden, de fans willen me nu al niet meer weg O-)

Edit: Zojuist met 3-1 van PSV en 2-1 (of i.d.) gewonnen _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door BoB_HenK op 07-11-2004 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Weet iemand of je nog steeds kunt klagen over een scheitsrechter?

Had net echt een belachelijke wedstrijd. 1/4 finale beker tegen Feyenoord. Kom 2x voor, 2x een onterechte penalty tegen. Twee rode kaarten :o
Uiteindelijk wel na strafschoppen gewonnen.

[ Voor 10% gewijzigd door Phydomir op 07-11-2004 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Weet iemand wat "Euro Vase" is? :?

Daar speelde ik net in met RBC (vorig jaar 8e geworden in de competitie), en de eerste ronde was ik vrij. Tweede ronde tegen een of andere vage club uit de Oekraine gewonnen met 1-1 (thuis) en 0-1 (uit). Daarna er uitgevlogen tegen Olympic Marseille.. thuis was nog wel OK met 0-0, maar uit op mijn bek gegaan met 0-3...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:39

Ottooo

Vuurvlieg

^^ Intertoto-cup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ah tnx... handig, al die andere namen voor diverse wedstrijden ;)

Kennelijk doe ik het goed volgens het bestuur, want mijn transferbudget is zojuist verhoofd van 120.000 euro naar 9 miljoen euro... mooi, kan ik meteen een aanvallende rechter-middenvelder kopen, want daar heb ik maar twee spelers voor, en de ene is niet meer dan middelmatig en erg blessure-gevoelig...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

wildhagen schreef op 07 november 2004 @ 14:36:
Ah tnx... handig, al die andere namen voor diverse wedstrijden ;)

Kennelijk doe ik het goed volgens het bestuur, want mijn transferbudget is zojuist verhoofd van 120.000 euro naar 9 miljoen euro... mooi, kan ik meteen een aanvallende middenvelder kopen, want daar heb ik maar twee spelers voor, en de ene is niet meer dan middelmatig en erg blessure-gevoelig...
Hehe, sowieso weer vreemd dat je het 1e jaar veel minder inkomsten hebt dan het 2e jaar. Dan krijg je ineens geld voor je positie van vorige seizoen, tv rechten, seizoens kaarten.

ging van 4,3M naar 30M aan normale funds :o 10M erbij voor transfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt het dat er steeds de standaard formatie blijft staan bij taktiek ookal heb je zelf de spelers zo omgezet dat je bijvoorbeeld niet 3-4-3 speelt maar 4-3-3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Goddamn! Koop ik net voor dik 7 miljoen een aanvallende rechts-midden, raakt-ie zijn tweede wedstrijd voor 1 jaar (!!) gebleseerd.

Overigens kom ik er net achter dat dit spel ook de bekende Oerwoudgeluiden kent...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-06 07:01

JvdM

<---->

ik heb m ook :D.. ben haarlem.. sta 8e en net niet de 2e periode gewonnen..
In de winterstop krijg ik Ruud Kras, en kijk of ik nog wat kan huren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102217

Het is wel een drama om jonge talenten te laten tekenen. Ik wilde Abbiati benaderen, maar die weigerde zelfs € 40.000 per week. Dit terwijl zijn huidige salaris maar € 325 is :X . Hij zou bij mij ook nog key player worden. Niet echt realistisch. Ik speel trouwens met Heerenveen.

Ik wilde ook een andere speler, wiens contract in de winterstop afliep benaderen, maar toen moest ik ineens zijn huidige club compenseren omdat zijn contract onbeschermd was. Ik wilde hem gewoon een half jaar later gratis. Is hier nog iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102217 schreef op 07 november 2004 @ 17:00:

Ik wilde ook een andere speler, wiens contract in de winterstop afliep benaderen, maar toen moest ik ineens zijn huidige club compenseren omdat zijn contract onbeschermd was. Ik wilde hem gewoon een half jaar later gratis. Is hier nog iets aan te doen?
Als het een speler is die niet bepalend is bij zijn huidige club kan je het vaak afdoen met een lullig bod van (afhankelijk van zijn waarde) bv 100.000, wanneer hij echter een belangrijke speler is laten ze hem niet zomaar gaan.

Dit is bv in engeland erg handig om jonge spelers over te nemen, aangezien je voor spelers tot 21jaar, die hun opleiding genoten bij de club waar je hem van wil kopen, en die je transfervrij denkt over te kunnen nemen de opleidingskosten moet betalen en dat kan flink oplopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Neeeee! :(

Ik sta eerste met Sparta, 9 punten los van nummer 2; periodekampioen, hard op weg naar een financieel gezonde club, werd van alle kanten gepraised, gaat echt geweldig!
Even saven dus maar! Onder het saven hangt mijn PC zich op (verslepen msn venster 8)7 ) en jahoor, savegame onleesbaar.

Damn!!

Mijn backup werkt dan wel weer, al is dat van een paar maanden eerder. :/ Gelukkig hoef ik niet opnieuw te beginnen!

[ Voor 17% gewijzigd door YouKnow op 07-11-2004 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
Nou ik heb t andes knap lastig. Sta 12de in de competitie, met de Graafschap.

5 wedstrijden gespeeld, 2 gewonnen en 3 verloren.

Waaronder deze : http://212.238.247.62/Cards.JPG

Dat moet dus nog ff getuned worden, 3 rode kaarten in dezelfde minuut is bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126414

COOOLL!! Ik ben nu coach van Ajax (1e seizoen) en tot mijn verbazing zie ik dat er een Amsterdam Tournament bestaat _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Japser: kan het zijn dat ze hebben liggen zaniken bij de scheidsrechter? Sommige scheidsen zijn wat dat betreft niet te beroed om snel geel te trekken... die bovenste twee rode kaarten zijn eigenlijk 2x geel, alleen de onderste is 'echt' rood. Dat zou ook kunnen verklaren waarom het allemaal in dezelfde minuut was.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
Wildhagen: Je slaat de spijker op zn koppie :) Het begon met een overtreding van een van die gasten die al geel had, toen werden ze beiden Furious at Referee en toen ging Valeev nog es schoppen naar tegenstander ... het schijnt een known issue te zijn, maar tot op heden zit ik me gruwelijk te ergeren aan die spelers die om zowat elke beslissing van de scheids furious worden. Echt frustrerend. Maar die patch die eraan zal komen zal dit wel oplossen hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, daar erger ik me ook altijd dood aan... levert veel te veel gele kaarten op (of zelfs rood, als ze al een gele kaart hadden).

Natrappen.. lekker... is dat een speler met een hogere waarde voor Agression? Ik heb het zelf maar één keer gehad dat een speler van mij natrapte (ook rood gekregen), en die had een Agression van 19 punten, bijna het hoogst mogelijke.

Je moet hem straffen wegens Unprofessional Behaviour (evt met inhouding van een of twee weken loon), dan gaat het beter, iig tijdelijk.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Seizoen 2 net afgelopen met AZ.

7e in de competie geworden, runner-up van de Amstel Cup dus wel EUFA cup.
Ga Ramzi en Nelisse proberen te verkopen. Ramzi wil wel naar Groningen voor 9M.

Op het verlang lijstje staan Denneboom (NEC), Janssen (Vitesse) en Leandro (PSV). Al gecontracteerd is Dingsdag (Vitesse).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Ben nu halverwege de competitie, alles loopt nog op rolletjes. Moet in de kwartfinale beker tegen RKC, sta bovenaan met 16 gespeeld, 3 gelijk, 1 verlies en 12 winst, de nummers 2 en 3 (resp. PSV en Feyenoord geloof ik) staan achter me met 7 en 9 punten, mooie marge:). Het team loopt lekker, ik wissel lekker door, ik zal wel moeten, door de vele wedstrijden heb ik veel blessures en half fitte spelers. Nelisse, El Kathabbi, Huysegems en Meerdink scoren aan de lopende band, m'n aankoop van het begin v/h seizoen (Amoah van Djurgarden) is eindeiljk niet meer geblesseerd en begint ook te scoren in invalbeurten.
Verder verkoop ik Landzaat wellicht aan Feyenoord. Feyenoord wilden weten wat de mogelijkheden voor Landzaat waren, m'n reactie was "Is willing to listen to any offer".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Anoniem: 103069 schreef op 07 november 2004 @ 15:38:
Klopt het dat er steeds de standaard formatie blijft staan bij taktiek ookal heb je zelf de spelers zo omgezet dat je bijvoorbeeld niet 3-4-3 speelt maar 4-3-3?
Vraag ik me ook af, had ik ook al bij CM0304.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

De naam blijft iig altijd hetzelfde, wat je ook doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Niet online
En bij 'favorite opstelling' blijft volgens mij ook 4-4-2 staan... Dat geeft ie bij mij iig aan, terwijl ik een 4-2-3-1 speel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 10:23
ik heb hier iets over gelezen in het SI forum. Er was een jongen die een tactic had uitgedokterd, en tijdens de wedstrijd stond deze ineens iets anders....

Ik zal er zelf ook eens opletten.

Scorito: FC Bal op ons dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55506

Japser schreef op 07 november 2004 @ 23:23:
Nou ik heb t andes knap lastig. Sta 12de in de competitie, met de Graafschap.

5 wedstrijden gespeeld, 2 gewonnen en 3 verloren.

Waaronder deze : http://212.238.247.62/Cards.JPG

Dat moet dus nog ff getuned worden, 3 rode kaarten in dezelfde minuut is bizar.
Realistisch spel toch weer, Graafschap is ook zo'n schopploeg :P.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
Dat is gemeen!!! Wij zijn geen schopploeg.

Anyway, ik ben nogal voorzichtig met straffen uitdelen omdat dit me in het verleden al een hele hoop unhappy players heeft opgeleverd. En die kan ik nu ff niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YouKnow schreef op 08 november 2004 @ 11:18:
En bij 'favorite opstelling' blijft volgens mij ook 4-4-2 staan... Dat geeft ie bij mij iig aan, terwijl ik een 4-2-3-1 speel..
Ja idd, heb ik ook.

Speel 4-4-2 maar staat 4-3-3 :P

Hoe weet je trouwens wat een goed bod is op een speler? En wat zou je hem voor contract aan moeten bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Anoniem: 103069 schreef op 08 november 2004 @ 15:15:
[...]

Ja idd, heb ik ook.

Speel 4-4-2 maar staat 4-3-3 :P

Hoe weet je trouwens wat een goed bod is op een speler? En wat zou je hem voor contract aan moeten bieden?
Een goed bod is wat jij ervoor wilt hebben...of wil je iemand kopen? Je moet bij aankopen gewoon proberen zo min mogelijk te bieden he en bij verkoop vice versa. Als er meerdere kapers op de kust zijn voor een speler dan kan je of meer vragen of meer bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Niet online
Ook heb ik hier het probleem weer ontdekt dat een speler bepaalde contracteisen doet; je voldoet daar volledig aan; en dan weigeren ze toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Hebben de Play.commers al iets binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKHing
  • Laatst online: 14-06 07:48
Gaat het spel bij jullie in de 2d pitch ook zo snel? Hoe kun je dat langzamer zetten?
Het spel gaat nu 2x zo snel, het is bijna niet meer te volgen...

http://www.thekhing.cjb.net - zet iets in het gastenboek, is leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
Vos schreef op 08 november 2004 @ 15:20:
[...]

Een goed bod is wat jij ervoor wilt hebben...of wil je iemand kopen? Je moet bij aankopen gewoon proberen zo min mogelijk te bieden he en bij verkoop vice versa. Als er meerdere kapers op de kust zijn voor een speler dan kan je of meer vragen of meer bieden.
Ik heb trouwens in de winterstop van m'n eerste seizoen al twee spelers verkocht. Song en Kuijt (Feyenoord) voor respectievelijk 7,5 en 15 miljoen. Toch niet slecht dacht ik zo.....

Als vervanging heb ik Kone van Roda gekocht voor 7,5 miljoen. Best leuk dat je nu een transfer deadline kan instellen. Ik heb zo de transfer in één dag (30 januari :)) kunnen afronden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
TheKHing schreef op 08 november 2004 @ 15:56:
Gaat het spel bij jullie in de 2d pitch ook zo snel? Hoe kun je dat langzamer zetten?
Het spel gaat nu 2x zo snel, het is bijna niet meer te volgen...
Balkje linksonder, waar iets van '2D speed' of 'Match speed' bij staat naar links verschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06 13:21
ilyc schreef op 08 november 2004 @ 15:54:
Hebben de Play.commers al iets binnen?
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Ik moet zeggen dat de lol er dus nu goed af is, basta met dit rotspel. Het scenario:
Ik speel in de 1/4 finale tegen RKC (uit, nog altijd met AZ). Ik kom met 1-0 achter, geen probleem. Vervolgens krijg ik 8 (!!!!!!!) gele kaarten, waarvan er 2 voor Buskermolen. Van die 8 kaarten zijn er 7 omdat met boos wordt op de scheids.Bovendien krijgt RKC één enkele gele kaart.. Wat is dit voor !#@#!@ spel?

De wedstrijd ging na 1-1 na reguliere tijd en 2-2 in de verlenging naar penalties, waar nota bene landzaat, met penalty taking 17 mist, terwijl Meerdink met 5 'm strak in de bovenhoek legt

Ik wil terug naar 01/02 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Wat zijn in italie non-eu spelers? Wanneer vallen spelers onder de 'eu' regeling? Moeten ze x jaar voor in italie gespeeld hebben? Iemand die dat weet? Ik kan zo niks vinden in het spel...en in begin van seizoen geeft hij nog niet aan wie FGN (foreign) zijn....

WIl het mbt aankoopbeleid wel ff weten in het voor seizoen.

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 08-11-2004 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKHing
  • Laatst online: 14-06 07:48
ilyc schreef op 08 november 2004 @ 16:07:
[...]
Balkje linksonder, waar iets van '2D speed' of 'Match speed' bij staat naar links verschuiven.
dat balkje van match speed heb ik gezien en die heb ik ook helemaal naar links geschoven maar lijkt niet veel effect te hebben :?

oh wacht ik heb het al gevonden het highlight balkje moet je veranderen :P

[ Voor 14% gewijzigd door TheKHing op 08-11-2004 17:15 ]

http://www.thekhing.cjb.net - zet iets in het gastenboek, is leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-06 12:28
Vos schreef op 08 november 2004 @ 16:59:
Wat zijn in italie non-eu spelers? Wanneer vallen spelers onder de 'eu' regeling? Moeten ze x jaar voor in italie gespeeld hebben? Iemand die dat weet? Ik kan zo niks vinden in het spel...en in begin van seizoen geeft hij nog niet aan wie FGN (foreign) zijn....

WIl het mbt aankoopbeleid wel ff weten in het voor seizoen.
Voor zover ik weet zijn dat spelers die niet in de EU landen spelen. Dus italie, spanje, nederland, belgie etc dat zijn allemaal wel EU spelers. Bulgarije bijvoorbeeld is dat weer niet die vallen onder foreigners. Daar hoort natuurlijk ook alles uit azie , afrika en amerika bij etc...

Ken uw Europese Unie :+

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
Iemand ook al opgevallen dat je bij 3 gele kaarten een 2 match ban krijgt?? Wat natuurlijk niet conform de regels is! Het hoort er maar 1 te zijn. Hierdoor moet ik spelers behoorlijk lang missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:12

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Heeft er trouwens iemand al ervaring met Koné bij een grotere (Nederlandse) club?
Ik speel nu met PSV en mn scouts vinden dat-ie niks te zoeken heeft in professioneel voetbal... :) Ik ben dus benieuwd of-ie zn geld een beetje waard is, aangezien ik maar 4,6 miljoen euro te besteden heb, én Farfan en Vonlanthen (wel leuk, had in een friendly iemand onderuit getrapt en de rode kaart gekregen; dus ik m een boete geven, vindt-ie dat ik helemaal gelijk heb en dat-ie beter zn best gaat doen - wedstrijd daarna scoort-ie twee keer tegen Ajax :D ) achter de hand heb.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
Japser schreef op 08 november 2004 @ 17:12:
Iemand ook al opgevallen dat je bij 3 gele kaarten een 2 match ban krijgt?? Wat natuurlijk niet conform de regels is! Het hoort er maar 1 te zijn. Hierdoor moet ik spelers behoorlijk lang missen.
Ben ik ook tegen gekomen. Behoorlijk irri als je weet dat Ghaly nogal eens een trapje uitdeelt O-)

Oh Si, waar blijft patch numero uno??? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
Mad Marty schreef op 08 november 2004 @ 17:23:
Heeft er trouwens iemand al ervaring met Koné bij een grotere (Nederlandse) club?
Ik speel nu met PSV en mn scouts vinden dat-ie niks te zoeken heeft in professioneel voetbal... :) Ik ben dus benieuwd of-ie zn geld een beetje waard is, aangezien ik maar 4,6 miljoen euro te besteden heb, én Farfan en Vonlanthen (wel leuk, had in een friendly iemand onderuit getrapt en de rode kaart gekregen; dus ik m een boete geven, vindt-ie dat ik helemaal gelijk heb en dat-ie beter zn best gaat doen - wedstrijd daarna scoort-ie twee keer tegen Ajax :D ) achter de hand heb.
Ja, ik heb hem met Feyenoord voor 7,5 miljoen gekocht. Hij loopt nu 1 op 1 in 10 wedstrijden, maar hij kan mij nog niet echt overtuigen. Hij heeft nog teveel kansen nodig.

Scoort soms wel briliante goals, je weet wel, drie man voorbij + een keeper :)

typo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Spike-man schreef op 08 november 2004 @ 17:27:
[...]

Ben ik ook tegen gekomen. Behoorlijk irri als je weet dat Ghaly nogal eens een trapje uitdeelt O-)

Oh Si, waar blijft patch numero uno??? :P
Ik las daarstraks op het SI-forum van een SI-medewerker dat later deze week de eerste beta-versie van de patch uitkomt. Ik gok dat komend weekend of nét daarna Patch 1 gaat uitkomen.
Japser schreef op 08 november 2004 @ 17:12:
Ja, heb ik ook gehad. Is overigens een known issue, volgens het community-forum.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:31

Sherlock

No Shit

BoB_HenK schreef op 08 november 2004 @ 16:47:
De wedstrijd ging na 1-1 na reguliere tijd en 2-2 in de verlenging naar penalties, waar nota bene landzaat, met penalty taking 17 mist, terwijl Meerdink met 5 'm strak in de bovenhoek legt
Net alsof dat zo vreemd is? Dat iemand niet zo goed is in penalties wil niet zeggen dat'ie ze nooit scoort. Andersom ook: als iemand goed penalties neemt hoeven ze er echt niet altijd in te vliegen hoor!

:( Stomme play.com: ik heb hem nog steeds niet :(
(alhoewel ik me afvraag of het aan Play.com ligt of aan de Britse post, of aan de TPG...)

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Tr!gger schreef op 08 november 2004 @ 17:10:
[...]

Voor zover ik weet zijn dat spelers die niet in de EU landen spelen. Dus italie, spanje, nederland, belgie etc dat zijn allemaal wel EU spelers. Bulgarije bijvoorbeeld is dat weer niet die vallen onder foreigners. Daar hoort natuurlijk ook alles uit azie , afrika en amerika bij etc...

Ken uw Europese Unie :+
Het gaat mij er meer om wanneer non-eu spelers als eu spelers gezien worden....

woei, weah jr. had ik nog niet gezien :o

Afbeeldingslocatie: http://www.stevens.cistron.nl/jasper/weah.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 08-11-2004 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Vos schreef op 08 november 2004 @ 19:21:
[...]

Het gaat mij er meer om wanneer non-eu spelers als eu spelers gezien worden....
Wanneer ze een EU-paspoort hebben? ;)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Mad Marty schreef op 08 november 2004 @ 20:13:
[...]

Wanneer ze een EU-paspoort hebben? ;)
Dacht dat er ook nog een regel was/is dat als iemand tig jaar ergens speelt ie dan niet meer als buitenlander gezien wordt en daarvoor hoeven ze voor zover ik weet geen eu-paspoort te hebben. Ik denk dat Vos dit ook bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

PromoX schreef op 08 november 2004 @ 20:28:
[...]

Dacht dat er ook nog een regel was/is dat als iemand tig jaar ergens speelt ie dan niet meer als buitenlander gezien wordt en daarvoor hoeven ze voor zover ik weet geen eu-paspoort te hebben. Ik denk dat Vos dit ook bedoelt.
Dat bedoel ik ja, omschrijf ik het nu zo vaag of snappen jullie het niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-06 12:28
Je vraag is gewoon vaag dan als je dat bedoelt :). Ik had het goed uitgelegd. Als een speler tig jaar in een bepaald EU land speelt zal ie een dubbele nationaliteit krijgen (als ie bijvoorbeeld heel wat jaren in NL speelt krijgt ie de nederlandse nationaliteit ) waardoor ie geen foreigner meer is. Dat bedoel je dus kennelijk. (dat duurt overigens wel een jaartje of 5 minstens)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Krijgen spelers dan zomaar automagisch de nationaliteit van het land waarin ze spelen? Normaliter is dit nl niet zo en moet het helemaal aangevraagd worden enzo.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Mad Marty schreef op 08 november 2004 @ 21:57:
Krijgen spelers dan zomaar automagisch de nationaliteit van het land waarin ze spelen? Normaliter is dit nl niet zo en moet het helemaal aangevraagd worden enzo.
Ik Spanje is (in het echt, geen id of dat ook zo is in FM) het hedendaags zo:
MADRID - Real Madrid heeft Ronaldo gevraagd of hij naast de Braziliaanse ook de Spaanse nationaliteit wil aannemen. Deze maatregel geeft de voetbalclub dan de ruimte een andere speler buiten de Europese Unie aan te trekken.
Sinds kort is het mogelijk dat Brazilianen die twee jaar in Spanje wonen ook de Spaanse nationaliteit aan kunnen nemen. Roberto Carlos heeft van Real inmiddels ook een verzoek gekregen.
Dit is dus iets anders dan wat ik dacht hoe het ging. Ik dacht dat als een non-EU speler bijv. 3 jaar in Spanje/Italië gespeeld heeft dat hij dan wordt gezien als een EU speler. Dit zit wel geïmplementeerd in FM/CM, maar ik weet niet hoeveel jaar het is. Ik heb namelijk net 2 Afrikanen verkocht die al >5 jr in Italië gespeeld hadden maar mijn aantal non-EU spelers bleef gelijk.

[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 09-11-2004 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

ROFLOL... ik heb net met mijn treurige RBC Leandro, toch niet de minste, kunnen aantrekken op een Free Transfer... die gozer speelt meteen superieur...

Overigens voor mensen die nog een aanvallende rechter/linker-middenvelder zoeken voor weinig geld: kijk eens naar Fernandez van het belgische KV Kortrijk... die gozer kost geen drol en is erg, erg sterk bezig bij mij...

Ben in mijn derde seizoen op de 16e plek geëindigd, nacompetitie dus (tegen MVV, FC Eindhoven en Go Ahead Eagles). 1 gelijkspel, de rest winst, en ik ben weer in de erecompetitie :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
bij mij scoort iedereen, behalve de spitsen :X (ben met ajax)
Maar cone is in aantoch :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Leandro doet het bij mijn AZ in het 3e seizoen ook erg goed. IS alleen nu 2 maanden gebleseerd :o

Trouwens, mijn team wordt nu nogal snel moe. Is daar iets aan te doen?

[ Voor 28% gewijzigd door Phydomir op 09-11-2004 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55506

In Nederland zijn de regels zo, dat wanneer je 4 jaar hier hebt gespeeld, een voetbalnederlander bent. Geen idee of het in FM zit, zou wel mooi zijn natuurljik :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Phydomir schreef op 09 november 2004 @ 08:40:

Trouwens, mijn team wordt nu nogal snel moe. Is daar iets aan te doen?
Ja... geef ze meer rust, stel andere spelers op voor een paar wedstrijden die niet in je vaste basis staan. Eventueel kan je zelfs spelers uit je reserve-elftal halen om ze in minder belangrijke wedstrijden wat first-team ervaring op te laten doen. Is nog goed voor hun moraal ook.

Hoe staat je snelheid van de match ingesteld? Niet op hoog zetten! Dat is het meest vermoeiend voor de spelers, gewoon op Normal houden.

Je kan ook iets meer rust-periodes inbouwen in je training-schema. Geef spelers ook de dag na een wedstrijd rust (is een vinkje ergens).

Als je veel friendlies regelt kan je daar evt ook in schrappen. Niet teveel wedstrijden organiseren, behalve natuurlijk in de voorbereiding.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53576

Gisteren ook maar eens begonnen, met mijn favo team Inter.
Best lastig om dat zooitje ongeregeld in het gareel te krijgen, was echt een bende toen ik daar kwam....
Eerst maar eens schoon schip gemaakt en wat spelers die overbodig zijn verkocht of laten gaan en een paar nieuwe spelers gehaald, allemaal jonge gasten ;)

Waaronder Kalou van Feyenoord en Roncatto. Doen het nog niet geweldig maar goed.
Ook een Zuid Afrikaan gehaald: Mokoena, die is pas 17 en heeft nu al Veron uit de basis gespeeld!! ;) In 10 wedstrijden al 8 goals en 9 assists, hij speelt als schaduwspits achter Adriano/Martins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Overigens, iets wat ik me net bedenk. In het eerste seizoen had ik van die 'doelpunt van de week'-verkiezingen. Deze heb ik na seizoen 1 niet meer gezien?

Heeft iemand dit nog meer opgemerkt? Dit lijkt me namelijk een bug (niet zo'n belangrijke natuurlijk)...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94901

Willem II

Eerste seizoen in de competitie 6e geworden en de beker gewonnen. Ben vriendjes met Koeman en heb ruzie met Gullit (heb m twee keer verslagen en heb m twee keer uitgelachen :) )

Eerste seizoen speler van het jaar Redan van me, topscoorder ook, 35 goals, 35 matches. tweede in de lijst was Kolsi (welke het erg goed doet!), deze was dan ook gelijk talent van het jaar, en heeft ervoor gezorgd dat de beste jeugdopleiding naar mij ging.

Redan verkocht aan Ajax (8.5 mlj), Caulwe wil weg maarn iemand wil hem hebben.
Heb nu in het tweede seiozen Sunday Oliseh aangetrokken op vrije transfer (als vervanger voor kreek alvast)
en heb 2 spelers uit Finland gehaald die mn scouts noemde, maken aardige progressie.

Heb ook Freddy Ady, maar hij moet snel 17 worden dat ik m een echt contract kan aanbieden, is nu gewoon wachten tot de grote clubs komen :(

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 94901 op 09-11-2004 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Je bedoelt de Oliseh van RBC? Want die heet geen Sunday maar Azubike ;)

Je mag hem van mij overnemen, hij is overtollig, transfer-listed, listed for loan, unhappy, hij wil weg, maar niemand wil hem hebben... aargh!

Zo goed is-ie overigens niet... goed, hij is goed in corners, en hij is snel, maar hij mist me te veel en doet te veel schoppen die nergens op slaan (poging om te scoren vanaf de middellijn, terwijl er een spits zowat recht voor het doel vrij staat, dat soort grappen).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zeg toch.. SUNDAY :p

die oud ajacied ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Anoniem: 94901 schreef op 09 november 2004 @ 12:26:
Ik zeg toch.. SUNDAY :p

die oud ajacied ja ;)
Hmm, die ken ik niet... ruilen? Jouw Oliseh tegen mijn Oliseh? ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

speelt geloof ik bij dortmunt.. 29/30 jarige verdediger, had geluk dattie transfervrij was en ik door mn redan deal wat zakged had voor salaris
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.