[PC] Football Manager 2005

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.094 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:21
Grappig dat je in dit spel complete oorlogen tussen managers kan creeeren. Gelukkig zijn al die manager erg naief, als je zegt dat je hun vriend bent :D

Edit: "End of Demo" :(

[ Voor 8% gewijzigd door Jaded op 21-10-2004 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-06 20:35
Ik ben met Ajax ook al een half jaar onderweg geweest.
Ik heb meteen het spitsenprobleem opgelost door Kone van Roda JC te kopen ;)
Lekkere spits :*) Ik wilde eerst Tevez halen maar die koos voor Barca. Ik heb ook nog Robinho proberen te halen maar die accepteerde m'n contract niet.
Tactiek: 4-1-2-1-2 aanvallend. Met Stekelenburg - Trabelsi, Heitinga, de Jong, Maxwell - Galasek - Pienaar, Sneijder - vd Vaart - Rosales, Sonck (beide roterend met Kone.
Ik sta nu op het einde van de demo dik bovenaan in de competitie (1x verloren; uit NEC, altijd lastig :+ , de rest allemaal met grote cijfers gewonnen).
In de champions league eenvoudig door naar de 2de ronde; 15 punten in een poule met Juve, Deportivo en Paris SG.

Jammer dat ik het seizoen niet af kan maken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Conclusie is dat het spel (de demo) gewoon te makkelijk is. Het is leuk en aardig om veel te winnen met grote cijfers, maar wat meer uitdaging zou toch wel mogen. Het zal ook wel moeilijk te programmeren zijn, vorige versies hebben er ook wel eens last van gehad. Maarja, er zal ongetwijfeld wat aan gedaan worden in de uiteindelijke versie.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Ik dacht het inderdaad ook al. De gehele demo maar 8 doelpunten tegen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53218

mss word je gestimuleerd om lager te beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Anoniem: 53218 schreef op 21 oktober 2004 @ 20:36:
mss word je gestimuleerd om lager te beginnen ;)
Daar heeft het weinig mee te maken natuurlijk, ook al is het spel moeilijker met een minder goed team. De uitslagen zijn simpelweg lang niet altijd realistisch, zelfs niet voor een ploeg als Arsenal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Ik denk dat het puur marketingtechnisch is. Altijd winnen is in het begin leuk, en daarna is de demo toch afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dr komt vast wel weer een patch uit die t spel wat tweakt zoals de vorige keren. een spel zoals dit is nooit volledig af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126414

Ik moet de Demo van FM2005 ook nog uitproberen. Maar waar kan ik de Nederlandse Quick Load downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:59
Anoniem: 126414 schreef op 21 oktober 2004 @ 23:30:
Ik moet de Demo van FM2005 ook nog uitproberen. Maar waar kan ik de Nederlandse Quick Load downloaden?
Ja, want ik had de full demo gedownload, dacht dat daar de nederlandse competitie bij zat en de taal, maar niks hoor, nog steeds engels en nog steeds maar alleen schotland en engeland als competities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Ep0ss schreef op 22 oktober 2004 @ 09:10:
[...]

Ja, want ik had de full demo gedownload, dacht dat daar de nederlandse competitie bij zat en de taal, maar niks hoor, nog steeds engels en nog steeds maar alleen schotland en engeland als competities.
Die zijn toch niet zo moeilijk te vinden...
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=56946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Ik heb zojuist maar een pre-order geplaatst bij play.com. 28 Euro klinkt toch veel leuker dan 47 Euro zoals hier in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
Ik hoorde vandaag van iemand dat hij hier in Nederland al op sommige plaatsen te koop is. Schijnbaar bij dynabyte ligt ie al in sommige winkels.
Kan iemand dat bevestigen?? Er zit hier namelijk geen dynabyte in de buurt :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:54

Christiano007

Ich bin der champion

lochtejans schreef op 28 oktober 2004 @ 23:51:
Ik hoorde vandaag van iemand dat hij hier in Nederland al op sommige plaatsen te koop is. Schijnbaar bij dynabyte ligt ie al in sommige winkels.
Kan iemand dat bevestigen?? Er zit hier namelijk geen dynabyte in de buurt :O
Hij is toch nog niet eens uit op onze vriend ''het internet'' ?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-06 19:24
Ik moet zeggen dat de demo versie me met gemengede gevoelens heeft laten zitten. Vergeleken met cm2003/04 vond ik deze toch best tegenvallen. Op visueel gebied was ie beter natuurlijk maar de hele layout van de interface kwam iets te onwenning over voor mij maar ja dat valt aan te leren he.

Genoeg nieuwe opties alhoewel ik het commentaar wat je over andere managers kon zeggen of als reply kon geven toch erg beperkt. Zodanig om er nou nie twarm van te lopen. Er zijn nog genoeg andere opties uiteraard ik ben er iig nog niet uit helaas.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thirdeye
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-06 08:43

thirdeye

tool

Christiano007 schreef op 29 oktober 2004 @ 00:08:
[...]

Hij is toch nog niet eens uit op onze vriend ''het internet'' ?
Jawel, hij is er wel...
En ook in bepaalde winkels schijnt hij aanwezig te zijn. Ik weet alleen niet welke... Rustig afwachten allemaal :)

Prying open my Third Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Tr!gger schreef op 29 oktober 2004 @ 00:12:
Ik moet zeggen dat de demo versie me met gemengede gevoelens heeft laten zitten. Vergeleken met cm2003/04 vond ik deze toch best tegenvallen. Op visueel gebied was ie beter natuurlijk maar de hele layout van de interface kwam iets te onwenning over voor mij maar ja dat valt aan te leren he.

Genoeg nieuwe opties alhoewel ik het commentaar wat je over andere managers kon zeggen of als reply kon geven toch erg beperkt. Zodanig om er nou nie twarm van te lopen. Er zijn nog genoeg andere opties uiteraard ik ben er iig nog niet uit helaas.
Ben ik het deels ook mee eens. Daarnaast had de lay-out van mij iets soberder gemogen. Maar goed, daar valt mee te leven. Voornaamste argument voor mij om FM05 aan te schaffen is de verkorte laadtijden ten opzichte van CM03/04.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 10:23
thirdeye schreef op 29 oktober 2004 @ 01:13:
[...]

Jawel, hij is er wel...
En ook in bepaalde winkels schijnt hij aanwezig te zijn. Ik weet alleen niet welke... Rustig afwachten allemaal :)
Ja maar, ik wil helemaal niet wachten... :) Over welke winkels gaat het???

Scorito: FC Bal op ons dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

thirdeye schreef op 29 oktober 2004 @ 01:13:
[...]

Jawel, hij is er wel...
Hij staat anders niet op nforce.nl en op FTD staat hij ook niet. *nee geen warez request*

Nog een weekje en dan eindelijk weer een nieuwe ''cm'' bij mijn collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119703

ik heb fm2005 :D
vanmiddga gedowload was wle franse versie maa rheb de engelse taal van de demo er in geknald :D en alles werkt Perfecto
Check ftd maares

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Anoniem: 119703 schreef op 31 oktober 2004 @ 20:01:
ik heb fm2005 :D
vanmiddga gedowload was wle franse versie maa rheb de engelse taal van de demo er in geknald :D en alles werkt Perfecto
Check ftd maares
Ja heb hm al sinds gisterenavond maargoed.

Het is allemaal nog een beetje wennen, scoren gaat wel héél gemakkelijk na 8 wedstrijden +30 doelpunten gemaakt.

Een contract beeindigen is wel erg handig, zo had ik een transfervrije speler laten komen, maar die kon na 2 maanden nog niet wennen aan Nederland, en aangezien ik genoeg andere opties had het contract laten verbinden, scheelde me weer 6 ton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Heb em ook, nog niet lang kunnen spelen, maar de eerste indrukken zijn uitstekend :) Spel loopt inderdaad wat sneller als CM, wat ik toch een klein minpuntje vond aan CM.

Vanavond ga ik ff serieus aan de slag :P Kan niet wachten!

offtopic:
Wat een overkill aan spellen weer, Xpand RCT3 TopSpin en dit tijdvretende spel..

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 10456 op 01-11-2004 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
Kan nog niet helemaal wennen aan de interface. Sommige knoppen zitten nu links ipv rechts.

Zo heb ik al heel wat keertjes op no ipv yes geklikt.......

Voor de rest heb ik nog niet zoveel gespeeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110824

Ik wil graag meer spelervaringen van de mensen die hem al hebben.
Hoe is het nu met de media aandacht? Met welk team speel je + welke spelers heb je aangetrokken?

Ik zit al de hele week vol spanning af te wachten tot het vrijdag is, dan ligt die eindelijk in de ''winkels''... ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 110824 op 02-11-2004 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:09

Sherlock

No Shit

Ik ben ook wel benieuwd met welke teams "iedereen" speelt. Ondertussen zit ik te wachten en stilletjes te hopen dat Play.com hem wel op vrijdag bezorgt, en niet op zaterdag of nog erger begin volgende week!

Er schijnt trouwens een "leuke" kopieerbeveiliging op te zitten, waardoor het lijkt dat het spel correct gekopieerd is, maar dat je op een gegeven moment niet meer verder kunt met je spel. Lijkt me wel netjes, hopelijk kopen meer mensen het spel nu!

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:14

Ottooo

Vuurvlieg

Voor de nieuwsgierige onder ons ^^^ ;)

Ik heb gister avond een spel opgestart met Cisco Lodigiani. De derde club van Rome die uitkomt in de Italiaanse Serie C2-B.
Als competities heb ik gekozen voor Nederland (Gouden Gids en hoger), Engeland (Conference national), Spanje (Segunda Division B ) en Italië (Serie C2). Ook heb ik ingesteld dat Duitsland en Frankrijk al hun spelers behouden met een Large database. (ik heb maar 1 divisie meer dan dat het spel mij aanbevool). Ik heb nog niet verder gespeeld dan de eerste dag (dus een beetje de selectie bekijken en aanvoerder kiezen, etc.), omdat het gister al redelijk laat was, maar vanavond als ik thuis ben ga ik nog wel een paar wedstrijdjes spelen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 13:16

On_E

Housemusic

Heb gelezen dat er Dynabytes zijn die 'm al verkopen....

Lekker de komende dagen vrij, dus ik ga morgen maar eens wat winkels langs....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

On_E schreef op 02 november 2004 @ 15:55:
Heb gelezen dat er Dynabytes zijn die 'm al verkopen....

Lekker de komende dagen vrij, dus ik ga morgen maar eens wat winkels langs....
Ook op het forum van SI geweest? Miles zei daar dat die geruchten allemaal vals bleken te zijn, en dat de enige landen waar het spel al in de winkel verkocht werd Denemarken, Zweden en Italië waren. Bij de winkels die dat deden zijn de spellen uit de schappen gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Sherlock schreef op 02 november 2004 @ 15:57:
[...]
Ook op het forum van SI geweest? Miles zei daar dat die geruchten allemaal vals bleken te zijn, en dat de enige landen waar het spel al in de winkel verkocht werd Denemarken, Zweden en Italië waren. Bij de winkels die dat deden zijn de spellen uit de schappen gehaald.
Oh ? Waarom zijn er daar dan al zat mensen die de game al hebben gekocht in Zweden en Italie ???

En ik las daar ook dat ie bij Dynabyte in R'dam al verkocht werd ?

Ach, nog 1 a 2 dagen en dan zal ie overal wel liggen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

De winkels hadden het spel al liggen, maar mochten het nog niet verkopen. Toen dus bleek dat ze het spel al wel verkochten, is er een importeur oid langs geweest om te zorgen dat het niet meer verkocht wordt voor 5 november. Natuurlijk gaat er een tijdje overheen voordat men er achter komt dat het spel verkocht wordt en dat men actie kan ondernemen, vandaar dat er dus zat mensen zijn die in de tussenliggende periode het spel al gekocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
Sherlock schreef op 02 november 2004 @ 13:49:
Ik ben ook wel benieuwd met welke teams "iedereen" speelt. Ondertussen zit ik te wachten en stilletjes te hopen dat Play.com hem wel op vrijdag bezorgt, en niet op zaterdag of nog erger begin volgende week!

Er schijnt trouwens een "leuke" kopieerbeveiliging op te zitten, waardoor het lijkt dat het spel correct gekopieerd is, maar dat je op een gegeven moment niet meer verder kunt met je spel. Lijkt me wel netjes, hopelijk kopen meer mensen het spel nu!
ach, ik vind dit spel zo'n topper dat ik hem altijd koop op de dag dat hij uit komt. Even de savegame kopieren en ik heb er geen last meer van. :)

Ik speel op dit moment met Feyenoord, met een 4-3-3 opstelling. Ik heb nog geen spelers aangekocht en net met 4-2 verloren van Psv. Er is dus nog wel wat werk te doen...... :P

typo 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Spike-man op 02-11-2004 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Sherlock schreef op 02 november 2004 @ 13:49:

Ik wacht het de komende weken nog even af wat bugs en dergelijke betreft. Misschien koop ik 'm dan nog wel. Het is in ieder geval één van die spellen die het kopen nog echt waard, als je kijkt naar de tijd die je er steekt.

Meestal begin ik met een subtopper en als het goed gaat na een aantal jaren naar een topclub. Als je dan al een goede reputatie hebt, heb je toch weer kans om te slagen.

Maakt geheugen eigenlijk nog veel uit? (heb nu 512 MB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel met Psv heb net me 2e seizoen achter de rug.
2x Winnaar Ned competitie en 1x halve finale champions leauge.
Maar ik speel : 4-3-1-2.
Heb Demouge van NEC gehaald.
Van der Sar met vrij contract gehaald.
En verder nog: David Dunn, Fabinho, Anthony vanden Borre(een belgisch talent), Freddy Ady(een wel bekend talent uit Amerika) en heb Mike Zonneveld gekocht.
Conclussie: Vet goed spel!
Leuk die media heisa maar afentoe een btje irritant.
En de snelheid van t spel is heel goed wienig wachttijd enzo.
Een aanrader dus..
Ik koop vrijdag wel de orginele wnat wil de makers naatuurlijk wle steunen met het maken van patches en nieuwe versies :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laatste nieuws :P

FM 2005 released earlier - [02-11-2004] Official news
Due to some nasty retailers in Sweden and Italy, SI has been forced to hand out the forthcoming FM 2005 a day before the planned release date. So we can expect to see FM 2005 in stores on Thursday! [SIGames.com]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepoog
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07-2023
Morgen dus de officiele release, zometeen maar even shoppen in de stad om te kijken of het spel ergens misschien al verloren te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Vanmorgen alle zaken in Utrecht bezocht waar ie zou kunnen liggen, maar zonder resultaat. Gelukkig bleek PC Media in Driebergen 'm wel al te hebben, ben ik dus met de auto daar maar even heen gereden... :)

Ben nu net begonnen met FC Utrecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem nu ook :*)
Ben begonnen met m'n cluppie Ajax. Nog geen spelers gekocht, zou er graag nog een spits bij willen hebben, iemand tips?

Voor de rest valt het op dat doelpunten maken niet zo'n probleem is ;) en dat mijn collega managers het niet zo op mij hebben. Ze zien mij geen van allen kampioen worden, zo ook Frans Adelaar niet, die heb ik gelijk gezegd dat ik denk dat hij en Ado degraderen... :P

Fc Dordrecht trok Emanuel Petit aan als manager, vond ik grappig om te zien. Het komt ook voor dat clubs spelers halen en de supporters niks moeten hebben van deze aankoop, geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepoog
On_E schreef op 03 november 2004 @ 13:18:
Vanmorgen alle zaken in Utrecht bezocht waar ie zou kunnen liggen, maar zonder resultaat. Gelukkig bleek PC Media in Driebergen 'm wel al te hebben, ben ik dus met de auto daar maar even heen gereden... :)

Ben nu net begonnen met FC Utrecht...
Dat is goed nieuw.... Weet je ook of ze er meerdere hadden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37518

Bij DimensionPlus in Groningen is hij ook al te koop vandaag!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepoog
Shit... Woon vlakbij Hoofddorp maar denk erover om naar Driebergen te rijden om het te kunnen spelen : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

poepoog schreef op 03 november 2004 @ 14:27:
Shit... Woon vlakbij Hoofddorp maar denk erover om naar Driebergen te rijden om het te kunnen spelen : D
www.pcmedia.nl

daar staat het tel.nr, anders bel je ff ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepoog
On_E schreef op 03 november 2004 @ 14:31:
[...]

www.pcmedia.nl

daar staat het tel.nr, anders bel je ff ? :)
Ik ga er zo en zo wel langs, mocht ik hier in de buurt geen mogelijkheden vinden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 15:12
Kutwinkels. Geen idee hoeveel problemen ze SI Games bezorgen met het te vroeg releasen van het spel. Kost ook omzet omdat er nu al warez versie's ronddwalen.

Ik wacht tot morgen, want de officiele release is een dag vervroegd, naar 4 november.

En voor zij die hem al in hun bezit hebben: Hoe zit het met de laadtijden, de wachttijden tijdens het processen e.d?

[ Voor 21% gewijzigd door Japser op 03-11-2004 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Ik denk dat het vooral om oneerlijke concurrentie gaat als bepaalde winkels 'm een aantal dagen eerder gaan verkopen. Bezorgt hun extra omzet en kost andere winkels omzet en dat is niet de bedoeling lijkt mij.

Verder is een spel als dit echt wel het kopen waard, als je je er echt zo lang mee kunt vermaken (kost meestal zelfs nog meer tijd dan dat de bedoeling is :X). Gelukkig heeft het spel ook genoeg aanhangers die het spel ook zeker kopen.

Wat laadtijden betreft schijnt ie sneller te zijn dan de vorige versie, maar dat zal ook weer af hangen van de gebruikte instellingen, aangezien de volledige database weer verder is uitgebreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

laadtijd is gewoon super.
de tijd vliegt voor bij voor je het weet heb je al weer winterstop.
nu alleen nog ff w8en op de eerste patch(met nederlandse taal) hopelijk brengen ze die nu ook ene dga eerder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
Hoeveel competities spelen jullie eigenlijk tegelijk? Dus bijv Nederland, Engeland vanaf Division 1, Italie vanaf serie B etc???
En welke database gebruiken jullie daarbij; Small, normal, Large of Huge??

Ik had namelijk gisteren een savegame opgestart met de Nederlandse, de Engelse (vanaf first division), Spanje (beide divisies), Italie (Vanaf serie B) en Duitsland (vanaf 2de Bundesliga) met als database "Huge". Dit loopt dus voor geen meter!
De processor is steeds 100% bezig en wordt goed heet...

Wat zijn jullie ervaringen?

Zie m'n Signature voor m'n specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Mijn ervaringen zijn minder wat de snelheid betreft.

Duurde ruim een kwartier om het spel te starten (17 divisions from 7 countries) en ben nu na 3 uur spelen pas net op 1 september beland in 't spel...

Dat met een 1.8ghz P4, en 512mb RAM.

Verder heb ik een moeilijk begin met 4 nederlagen op rij en pas 1 overwinning. (die ook nog eens in een vriendschappelijk duel behaald is...)

Wel net zoals in de gold demo Joost Broerse voor 4 miljoen euro verkocht aan Besiktas, en Hossam Ghali en ene Dieter van Tornhout gehuurd van respectievelijk Feyenoord en Club Brugge.

Nu maar hopen dat ik de winterstop haal :D

[ Voor 45% gewijzigd door On_E op 03-11-2004 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

On_E schreef op 03 november 2004 @ 15:59:
Mijn ervaringen zijn minder wat de snelheid betreft.

Duurde ruim een kwartier om het spel te starten (17 divisions from 7 countries) en ben nu na 3 uur spelen pas net op 1 september beland in 't spel...

Dat met een 1.8ghz P4, en 512mb RAM.
Bovenstaande zegt natuurlijk nog niet zoveel, als je niet vermeldt wat voor een database (huge, large, normal, small) je gebruikt. En 17 divisies is sowieso erg veel naar mijn idee. Daarom vraag ik mij ook af of meer geheugen veel gaat uitmaken (van 512 naar 1024).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

PromoX schreef op 03 november 2004 @ 18:07:
[...]

Bovenstaande zegt natuurlijk nog niet zoveel, als je niet vermeldt wat voor een database (huge, large, normal, small) je gebruikt. En 17 divisies is sowieso erg veel naar mijn idee. Daarom vraag ik mij ook af of meer geheugen veel gaat uitmaken (van 512 naar 1024).
Excuus, speelde met normal database...

Ga nu overnieuw beginnen met 11 divisies, hopelijk gaat dat een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Het blijft een kwestie van uitproberen. Heb zelf een XP 2200+ met 512 MB Ram. Ik ben met een vorige versie ook 's enthousiast bezig gegaan met een large database. Totdat alles wel erg lang ging duren :Z en daarna heb ik alleen nog maar gespeeld met een small database wat lekker snel werkte. Als leagues draai ik trouwens meestal Spanje, Italie, Nederland en evt. Engeland met per league 2 divisies. Maximaal dus meestal 8 divisies.

[ Voor 22% gewijzigd door PromoX op 03-11-2004 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Kunnen jullie je CPU load eens testen? In de demo had ik continue 99% belasting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38704

da's nogal standaard voor cm :> dus voor fm ook wel lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:14

Ottooo

Vuurvlieg

On_E schreef op 03 november 2004 @ 18:25:
[...]

Excuus, speelde met normal database...

Ga nu overnieuw beginnen met 11 divisies, hopelijk gaat dat een stuk sneller.
Je kan ook altijd nog voor select recommended kiezen, om te zien hoeveel competities het spel aanbeveeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pff heb de warez versie nu, maar denk dat ik morgen maar s langs de winkel ga. geniet altijd meer van iets als ik er voor betaal en heb geen zin om bij update steeds op nieuwe cracks te wachten. alleen had ik gehoopt op een engelse handleiding ipv de nederlandse die er nu ws bij zit.

had laatst een spel gestart met database op large. niet te doen.
ook grappig om te zien dat ik als regen in t spel zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Anoniem: 53218 schreef op 04 november 2004 @ 00:48:
ook grappig om te zien dat ik als regen in t spel zit
Ik zit er ook in, ben benieuwd vanaf wanneer ik te zien ben in het spel! Hoe heb jij jezelf gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Heb 'm enkele dagen geleden bij Play.com besteld, 28.99 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sherlock schreef op 04 november 2004 @ 08:20:
[...]
Ik zit er ook in, ben benieuwd vanaf wanneer ik te zien ben in het spel! Hoe heb jij jezelf gevonden?
config.xml bestand openen in browser. ctrl + f en je naam in tikken :)

je komt als regenerated speler tevoorschijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Als het goed is, heb ik hem vandaag in de bus liggen :)

Heeft iemand de final al gespeeld? Hoe is de snelheid? In de Demo had ik geen last van grote vertragingen, maar bij CM03/04 duurde één dag soms wel 30-40 minuten (en dat met een P4 op 3 Ghz, 512 MB en slechts 3 leagues met Medium-database)..

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94195

wildhagen schreef op 04 november 2004 @ 13:38:
Als het goed is, heb ik hem vandaag in de bus liggen :)

Heeft iemand de final al gespeeld? Hoe is de snelheid? In de Demo had ik geen last van grote vertragingen, maar bij CM03/04 duurde één dag soms wel 30-40 minuten (en dat met een P4 op 3 Ghz, 512 MB en slechts 3 leagues met Medium-database)..
Daar geloof ik niks van, ik kon met een mindere computer (scheelt ook maar 0.4 Ghz :D) minmaal 10 leaques en meestal 11/12 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

En hadden jullie die leagues dan op full detail staan? Want dat zette ik altijd uit bij de competities waar ik toch niet van plan was om manager te worden, en dan was de snelheid gewoon goed te noemen.

En de specs van mijn pc zijn ondertussen niet meer om echt heel trots op te zijn ;) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Anoniem: 94195 schreef op 04 november 2004 @ 14:35:
[...]

Daar geloof ik niks van, ik kon met een mindere computer (scheelt ook maar 0.4 Ghz :D) minmaal 10 leaques en meestal 11/12 spelen.
Sja, jammer voor jou. Het is toch echt zo. Als ik maar met één league speel (de NL'se, beide divisies) doet hij er per beurt 5 a 6 minuten over. Bij twee leagues (NL+BE) doet hij er 15-20 minuten over, en bij drie (NL+BE+DE) de genoemde 30-40.

Daarom speel ik nu dus alleen met de NL-leagues. Hopelijk is dat met FM2005 beter. Zit nu op mijn werk, maar ga vanavond meteen kijken :)

Overigens: met beurt bedoel ik dus van de ene tot de andere wedstrijd van mijn team, incl alle tussenliggende UEFA-cup/CL/friendlies/etc erbij.

Heb het ook eens met Small-database geprobeerd, dan is het wel te doen (3 leagues, paar minuten per beurt), maar dan heb je zo weinig spelers vind ik.

Sherlock: Full detail heb ik idd uit staan (default).

[ Voor 24% gewijzigd door wildhagen op 04-11-2004 14:47 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
wildhagen schreef op 04 november 2004 @ 14:44:
[...]

Sja, jammer voor jou. Het is toch echt zo. Als ik maar met één league speel (de NL'se, beide divisies) doet hij er per beurt 5 a 6 minuten over. Bij twee leagues (NL+BE) doet hij er 15-20 minuten over, en bij drie (NL+BE+DE) de genoemde 30-40.

Daarom speel ik nu dus alleen met de NL-leagues. Hopelijk is dat met FM2005 beter. Zit nu op mijn werk, maar ga vanavond meteen kijken :)

Overigens: met beurt bedoel ik dus van de ene tot de andere wedstrijd van mijn team, incl alle tussenliggende UEFA-cup/CL/friendlies/etc erbij.

Heb het ook eens met Small-database geprobeerd, dan is het wel te doen (3 leagues, paar minuten per beurt), maar dan heb je zo weinig spelers vind ik.

Sherlock: Full detail heb ik idd uit staan (default).
Hmm das wel erg extreem hoor.

Bij mij duurde het echt niet zo lang (Spaanse, Nederlandse en Engelse 1e 2 divisies). Ik had ze wel op Full Detail staan maar ik weet niet hoeveel dat scheelt (het zou iig niet sneller gaan).
Op een AMD64 3200+ met ook 512MB. Een kwartier was echt wel een hoge uitzondering hoor.

maar met FM zou dit een stuk beter zijn lees ik op diverse fora, dus das wel positief.

[ Voor 4% gewijzigd door Zamorano op 04-11-2004 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

ZAMoRANo: tjsa, het is ook niet bij iedereen zo traag... op de diverse fora (niet alleen die van SI Games zelf) hebben sommigen er wel en anderen geen last ervan. Het blijft vaag.

Voor de huidige CM03/04 heb ik het altijd met CM01/02 gedaan, en die had dat probleem dus zeer zeker niet (CM4 heb ik nooit gespeeld).

edit voor jouw edit: ja, dat heb ik ook gelezen, ik hoop dat het in de final iig goed zit. De Demo van FM2005 ging bij mij ook perfect qua snelheid. Wel tegen een ander bugje aangelopen, maar dat was een known issue, staat ook op het forum van SI zelf.

[ Voor 29% gewijzigd door wildhagen op 04-11-2004 14:54 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
wildhagen schreef op 04 november 2004 @ 14:52:
ZAMoRANo: tjsa, het is ook niet bij iedereen zo traag... op de diverse fora (niet alleen die van SI Games zelf) hebben sommigen er wel en anderen geen last ervan. Het blijft vaag.

Voor de huidige CM03/04 heb ik het altijd met CM01/02 gedaan, en die had dat probleem dus zeer zeker niet (CM4 heb ik nooit gespeeld).

edit voor jouw edit: ja, dat heb ik ook gelezen, ik hoop dat het in de final iig goed zit. De Demo van FM2005 ging bij mij ook perfect qua snelheid. Wel tegen een ander bugje aangelopen, maar dat was een known issue, staat ook op het forum van SI zelf.
CM01/02 was echt perfect speelbaar ja, daarom was CM4/CM03-04 ook best wel een tegenvaller voor veel mensen.

Ik vond de demo van FM ook erg goed lopen hier, ben benieuwd of een stuk of 10 leagues nu een beetje speelbaar gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123569

Ik hoor nu wel van verschillende kanten dat het veel sneller moet gaan maar heeft dat niet als nadeel dat hij veel minder gedetailleerd is als cm01/02?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Anoniem: 123569 schreef op 04 november 2004 @ 15:10:
Ik hoor nu wel van verschillende kanten dat het veel sneller moet gaan maar heeft dat niet als nadeel dat hij veel minder gedetailleerd is als cm01/02?
Niet per se. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze hele verwerkingsproces geoptimaliseerd hebben.

Gezien de reputatie die CM heeft (en FM is gewoon een opvolger ervan) hoef je je over de detaillering waarschijnlijk absoluut geen zorgen te maken.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 15:12
Neee die is perfect :) Alhoewel ik bij sommige spelers afvragen hoe ze aan die goeie stats komen :)

Trouwens , ik heb bovenin die menubalk waar je club staat of een spelersnaam , met daaronder een vlaggetje, allemaal getallen staan. Wat is dat? Ik vind het namelijk nogal lelijk en storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Dan heb je Unique IDs ingeschakeld bij options.. moet je even uitvinken ;)

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
mensen,

kunnen die foto's van die voetballers ook uitgeschakeld worden?? Ik vind het namelijk maar niks om daar tegen aan te kijken als ik stats aan het bekijken ben......... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat Japser al aangaf; sommige spelers hebben echt belachelijk hoge waardes. Lijkt me totaal niet realistisch als Jean Paul de Jong (met alle respect :P ) een 20 voor marking heeft en een 20 voor passing. Ik ben nog geen hogere waardes tegengekomen dan 20, dit was toch wel het geval?

Afgezien van deze minpuntjes vind ik het tot nu toe wel een relax spel; ik probeerde met Ajax Bergkamp te halen van Arsenal. Ze accepteerden een bod van 850 k maar Dennis zag het niet zitten om naar een Nederlandse club te verhuizen. Hij was zelfs teleurgesteld dat Arsenge Wenger het bod geaccepteerd had en dacht dat Arsenal van hem af wilde...! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
Net een wedstrijd gehad tegen FC Utrecht. En wat denk je, scoort de keeper Terol de gelijkmaker uit een vrije trap 8)7 Moet niet gekker worden :?

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lochtejans/fm2005.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door lochtejans op 04-11-2004 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Aaaaaargh shit! De postbode is vandaag niet langsgeweest met een pakketje |:(

Nou ja, ik ga CM03/04 nog maar eens starten dan...

lochtejans: ach, het kan wel gekker... ik heb ooit (lang geleden alweer) een spel gedaan tussen RBC (mijn team) en Ajax... een van mijn spelers (Molenaar, een DRC) scoorde een goal. Op zich niet zo bijzonder, ware het niet dat hij ver op mijn eigen helft een pass deed naar een van mijn spitsen, maar die pass kwam niet aan. In plaats daarvan rolde de bal in het doel van Ajax. De keeper stond erbij en keek ernaar...

[ Voor 62% gewijzigd door wildhagen op 04-11-2004 18:58 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wildhagen schreef op 04 november 2004 @ 18:56:
Aaaaaargh shit! De postbode is vandaag niet langsgeweest met een pakketje |:(

Nou ja, ik ga CM03/04 nog maar eens starten dan...

lochtejans: ach, het kan wel gekker... ik heb ooit (lang geleden alweer) een spel gedaan tussen RBC (mijn team) en Ajax... een van mijn spelers (Molenaar, een DRC) scoorde een goal. Op zich niet zo bijzonder, ware het niet dat hij ver op mijn eigen helft een pass deed naar een van mijn spitsen, maar die pass kwam niet aan. In plaats daarvan rolde de bal in het doel van Ajax. De keeper stond erbij en keek ernaar...
Dat heb een meerdere keren meegemaakt idd. Kan me opzich nog voorstellen dat een diepe pass die de spitsen dan niet bereikt over de uitkomende keeper stuitert ofzo, maar bij deze goals stond de keeper dan echt op de lijn en ruim voor de 16 was het al duidelijk dat de spitsen de bal niet onder controle kregen en dan zag je hem heel langzaam in het goal rollen :X dat heeft mij heel wat poltloden gekost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Vandaag maar even naar de stad reizen dan, ik wist niet dat ie al een dag eerder uitkwam :X

Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, hij kwam donderdag uit ipv vrijdag. Dat omdat in Italië en Zweden enkele retail-winkels de dozen een dag te vroeg in de verkoop gooiden.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37518

Heerlijk spel is mijn eerste indruk! Super ook dat je gewoon op zoek kan gaan naat spelers of andere acties kan uitvoeren op het moment dat er wedstrijden op de achtergrond gespeeld kunnen worden.
Kleine spelerstip; ik ben met FC Groningen begonnen en heb Donny de Groot als free agent gecontracteerd. Hij is zonder contract verkrijgbaar en heeft de 1e wedstrijd, tegen Vitesse, een nette hattrick neergezet in de eerste helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
YouKnow schreef op 05 november 2004 @ 07:57:
Vandaag maar even naar de stad reizen dan, ik wist niet dat ie al een dag eerder uitkwam :X

Ik ben benieuwd!
Ik hem iig al gekocht bij een Free Record Shop. Ik zo even op mn gemakje de handleiding doorbladeren...... 8)

typo...

[ Voor 3% gewijzigd door Spike-man op 05-11-2004 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Spike-man schreef op 05 november 2004 @ 11:07:
[...]

Ik hem iig al gekocht bij een Free Record Shop. Ik zo even op mn gemakje de handleiding doorbladeren...... 8)
Is het ook een echt boekwerkje waar je nog wat aan hebt, of valt het tegen?

Heb zojuist melding gehad dat de postbode "een onbekend pakje" heeft gebracht, dus dat word weer een lange avond vanavond ;)

[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 05-11-2004 11:21 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
wildhagen schreef op 05 november 2004 @ 11:21:
[...]

Is het ook een echt boekwerkje waar je nog wat aan hebt, of valt het tegen?
Ik ben nooit kapot geweest van die boekjes. Het bevat weinig nieuwe info voor de speler die al een tijdje speelt. Deze versie is daar geen uitzondering op.

Er zit trouwens ook reclame van Sega bij.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heerlijk spel weer :) Ik heb net met Feyenoord Freddy Adu gekocht :P kostte me maar 600.000 euri :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24969

Ik heb ook Adu gekocht, maar hij kan niet in het 1e spelen? en contract loopt maar tot juli 2005. Of heb ik nu gewoon wat verkeerd gedaan bij de transfer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg hem pas op 1 januari dus kan nu even niet kijken hoe het bij mij wordt maar dan zet je em toch gewoon ff in het tweede :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Precies. Kan-ie in het tweede meteen wat wedstrijdritme opdoen en profiteren van de training.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb mijn scouts hem nog ff laten bekijken en die zijn laaiend enthousiast :D

Eens kijken hoe ik deze speler zo lang mogelijk kan vastleggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Laatst online: 14:04
Ik heb twee vrienden van mij ook laten toevoegen, die staan nu ook idd in het xml bestand. Maar kun je er ook achterkomen wanneer ze waar in het spel optreden? Of gebeurd dat gewoon @ random.

Bij het opgeven kon je ook opgeven wat je favoriete club was, maar volgens mij hebben ze daar verder niks mee gedaan.

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

JP de Jong inderdaad nogal overgewaardeerd hehehe, en bij mij scoorde Gentenaar uit een vrije trap tegen me, gebeurt dus blijkbaar wel vaker dat keepers uit vrije trappen scoren :)

Het gaat bij mij ook erg wisselvallig, de ene week win ik met 3-0 van Feyenoord, week erop verlies ik met 5-0 bij Ajax...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefChocolateball
  • Laatst online: 11-06 10:04
Mensen die em bij play.com besteld hebben, hebben die em al binnen? Ik zit namelijk op mijn werk en ik zit stiekem te hopen dat er een pakketje op mij ligt te wachten als ik thuis kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Niet online
Neeeeee, ze hebben het niet binnen gekregen gisteren en vandaag... "Misschién" volgende week, dat is echt balen.. Hele stad afgezocht, en ik kan 'm gewoon nergens krijgen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het gaat lekker met mij en Ajax...

* 7 wedstrijden gespeeld, 5 gewonnen en 2 gelijk --> 17 pnt, 2 pnt voorsprong op het verrassend sterke Fc Groningen dat op 15 pnt staat.
* Champions league ; uit bij Lyon 3-1 verloren, thuis tegen Rosenborg 2-0 gewonnen, nu hebben we een uitwedstrijd voor de boeg tegen het United van Ruud, ben benieuwd.
* Van Der Vaart is de man in vorm (vreemd issie in het ''echt'' al een tijd niet meer ;) ) , Sonck legt ze der ook makkelijk in.
* Mooiste overwinning tot nu toe; http://www.virtual-life.net/img/getimg/Mooie_overwinning.JPG moet het helaas effe zo doen, misschien zou iemand mij nog willen uitleggen hoe ik een image zonder url verwijzing post...
* Speel met de volgende tactiek; http://www.virtual-life.net/img/getimg/Tactiek.JPG

Ik wacht op meer ervaringen van collega managers !

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 110824 op 05-11-2004 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

ChefChocolateball schreef op 05 november 2004 @ 12:58:
Mensen die em bij play.com besteld hebben, hebben die em al binnen? Ik zit namelijk op mijn werk en ik zit stiekem te hopen dat er een pakketje op mij ligt te wachten als ik thuis kom :)
^^^^ Met minder snugger is.
In plaats van url tags img tags gebruiken:

Afbeeldingslocatie: http://www.virtual-life.net/img/getimg/Mooie_overwinning.JPG

[ Voor 34% gewijzigd door Sherlock op 05-11-2004 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-04 09:53
Zijn er trouwens mensen die dit spel spelen met een CPU die onder de specs van het ligt? (P4 1.8GHz processor)
Ik namelijk weten of het loont om het spel te kopen voor mijn 1GHz CPU...
Kan me namelijk niet voorstellen dat de specs zo drastisch zijn gestegen ivm de vorige versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Niet online
@ Bacardi4: Ik zie dat je met Heitinga als sweeper speelt. Werkt 't niet beter als je Galasek & Heitinga naast elkaar als 'D C' neerzet?

Spelen meer mensen met een sweeper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24969

Adu speelt inderdaad eerst even in het 2e bij mij. 1 wedstrijd tot nu toe en 2 goals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Niet online
Coachen jullie je reserve- en jeugdteams zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik laat dat over aan mijn trainers, alleen het hoofd-elftal train ik zelf.

Althans, zo doe ik het in CM03/04, dus zo zal ik het denk ik ook wel blijven doen. Veel te veel werk.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Anoniem: 24969 schreef op 05 november 2004 @ 11:54:
Ik heb ook Adu gekocht, maar hij kan niet in het 1e spelen? en contract loopt maar tot juli 2005. Of heb ik nu gewoon wat verkeerd gedaan bij de transfer
De reden dat je hem niet in het 1e elftal kan opstellen is dat je geen speler < 16 jaar kunt opstellen.

Zie http://community.sigames....465&r=170204465#170204465

Je moet dus wachten tot-ie ouder is :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
edit: Laat maar

edit2: Play.com bestelling is overigens nog niet binnen, kans lijkt me ook vrij klein dat 'ie vandaag nog komt, tenzij de pakketpost 'm brengt, dan zou het nog kunnen. Maar eerlijk gezegd reken ik pas op volgende week. ;(

[ Voor 74% gewijzigd door ilyc op 05-11-2004 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de mensen die zich ergeren aan speler foto's, die functie kan je gewoon uitschakelen bij opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
Anoniem: 94195 schreef op 05 november 2004 @ 16:01:
Voor de mensen die zich ergeren aan speler foto's, die functie kan je gewoon uitschakelen bij opties
dank, dat is het eerste wat ik ga doen vanavond! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:12

Phydomir

Dennis

Ben vanmiddag begonnen met AZ. 4 friendlys gespeeld, 4 gewonnen :D

Anyway, mijn top spits moet de eerste wedstrijd missen van de competities. Hij is over een pilonnetje gestruikeld |:(

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.