[PC] Football Manager 2005

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.204 views sinds 30-01-2008

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
ChefChocolateball schreef op 11 november 2004 @ 11:37:
[...]

Huh? Ik heb em al 2 dagen binnen van Play.com?!
Geluksvogel, vandaag weeral niks in de post. Als 'ie er morgen nog niet is ga ik maar eens meelen richting dat eiland. :P
In de tussentijd ga ik nog wel even verder met Waterford United in CM0304.

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
wildhagen schreef op 11 november 2004 @ 15:15:
Rev!: heeft hij al een tijdje geen club? Hoe lang? Door gebrek aan training en wedstrijdritmekan hij natuurlijk flink zakken qua stats.
finishing van 20 naar 9 ofzo is wel erg drastisch?
en hij zat maar een paar dagen zonder club ook

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Van 20 naar 9 is idd wel extreem ja... kijk, van 20 naar 15-16 oid kan ik wel inkomen, maar meer dan halveren... zou dat een bug zijn? Of zien we hier met zijn allen wat over het hoofd? :)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Misschien had je een bijzonder slechte scout ofzo :?

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-10 12:44
Random stats? Soms beginnen ze mischien wel heel laag en met een goed trainingsregime kan je het verbeteren.

Verwijderd

Begreep dat Weah eerder in de game wel goede statts had.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Aaargh, PSV, NEC en AZ willen al mijn topspelers wegroven.... HELP! :P

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Mooi, dat heb ik best wel gemist i de vorige versie moet ik zeggen. Mijn uitblinkers werden meestal gevolg door mindere clubs, terwijl ze zat bij top ploegen mee zouden kunnen. Nu maar is ff kijken of ik Fiorentina weer aan de top kan krijgen :)

Verwijderd

Ik ben nu met Feyenoord in het 1e seizoen maar met de uitwedstrijden win ik echt bijna nooit. Heel incidenteel een keertje. :( :( Thuis win ik overigens wel tegen iedereen (inclusief #1) maar hoe kan het dat het verschil in manier van spelen tussen uit- en thuiswedstrijden zo groot is? Vaak kom ik ik uitwedstrijden amper aan de bal, bouw ik geen normale aanval op en verdedig ik alleen maar |:( . Thuis is dat bijna omgekeerd. Als gevolg hiervan kwakkel ik nationaal een beetje en ik ben benieuwd hoe ik m'n performance in uitwedstrijden kan verbeteren.

Iemand enig idee?
Ik speel meestal 4-4-2 of 4-2-4. Vaak de aanvallende variant.

Alvast bedankt. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 22:29:
Ik ben nu met Feyenoord in het 1e seizoen maar met de uitwedstrijden win ik echt bijna nooit. Heel incidenteel een keertje. :( :( Thuis win ik overigens wel tegen iedereen (inclusief #1) maar hoe kan het dat het verschil in manier van spelen tussen uit- en thuiswedstrijden zo groot is? Vaak kom ik ik uitwedstrijden amper aan de bal, bouw ik geen normale aanval op en verdedig ik alleen maar |:( . Thuis is dat bijna omgekeerd. Als gevolg hiervan kwakkel ik nationaal een beetje en ik ben benieuwd hoe ik m'n performance in uitwedstrijden kan verbeteren.

Iemand enig idee?
Ik speel meestal 4-4-2 of 4-2-4. Vaak de aanvallende variant.

Alvast bedankt. :)
Zijn meer mensen met het probleem als je het topic is leest :+

Begint op een bug te lijken

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-10 11:56

PromoX

Flying solo

@BartVee: Misschien 's meer verdedigend gaan spelen. Wat experimenteren met je tactiek en strategie kan nooit kwaad. En het zou ook best een bug kunnen zijn, dat het thuisvoordeel een beetje te goed werkt.

Waarschijnlijk zal ik het spel morgen ook maar 's gaan halen. Weet iemand wat ie kost bij de MediaMarkt?

And I'm the only one and I walk alone.

• Japser
Uh ok? Volgens mij heb ik een mega bug ontdekt. Kreeg namelijk net 10.500.000 euro voor het eindigen op de 7de plaats 8)7 :? 8)7

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Japser schreef op 11 november 2004 @ 22:36:
Uh ok? Volgens mij heb ik een mega bug ontdekt. Kreeg namelijk net 10.500.000 euro voor het eindigen op de 7de plaats 8)7 :? 8)7
Da's mooi meegenomen :Y)
Ik wil Fm 2005 uiteraard ook hebben, maar ik heb dat spel denk ik iets te vaak als cadeautip voor Sinterklaas gegeven, dus wacht ik maar tot na 11 december (dan pas Sint vieren :) ) om FM 2005 te kopen, tot die tijd nog maar even vermaken met CM 03/04.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:34

On_E

Housemusic

Geen bug :P

Je krijgt belachelijk veel geld in deze FM, ik kreeg 12 miljoen voor als 5e eindigen, en je krijgt als het nieuwe seizoen begint ook iets van 6-8 miljoen aan TV gelden !

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, dat is ook op het SIGames-forum al eens gemeld. Is idd belachelijk, ik kreeg voor de 14e plek 7 miljoen euro, en voor TV-rechten nog eens 8 miljoen...

Ik hoop dat daar in de patch ook iets aan gedaan is...

Virussen? Scan ze hier!

• Japser
Meeeh dus er komt nog es 8 miljoen aan binnekort van tv gelden. Lekker. En de board wil me geen extra geld geven voor transfers.

• PromoX

PromoX

Flying solo

wildhagen schreef op 11 november 2004 @ 23:05:
Ja, dat is ook op het SIGames-forum al eens gemeld. Is idd belachelijk, ik kreeg voor de 14e plek 7 miljoen euro, en voor TV-rechten nog eens 8 miljoen...

Ik hoop dat daar in de patch ook iets aan gedaan is...
Of het altijd een bug is weet ik niet. Lees op het forum een reactie van iemand dat Milan irl 50 miljoen krijgt.

En het staat ook (nog) niet op de bugs lijst :(. En als ik die lijst dan weer zie twijfel ik weer of het spel het kopen waard is op dit moment...

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ach, niet alle bugs zijn even ernstig, en sommigen treden alleen onder zeer specifieke omstandigheden op.

Vergeet ook niet dat alle spelen wel bugs hebben. Dat het hiet wat meer opvalt is dat hier een forum aanhangt waar iedereen publiekelijk zijn bugs kan melden ipv via mail oid aan de leverancier.

Daarnaast, als je hem nu koopt kan je later gewoon de patch installeren en dan is het meeste iig wel opgelost c.q. gefine-tuned.

Virussen? Scan ze hier!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Over grote scores gesproken (plaatje is clickable):

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/bigscore.JPG

Tweede ronde Amstel Cup, uit tegen Echt (een of andere amateurclub). Lekker door naar ronde nummer 3 ;)

Trekking voor ronde 3 geweest, moet weer uit spelen, nu tegen AGOVV. Moet lukken ;)

[ Voor 16% gewijzigd door wildhagen op 11-11-2004 23:37 ]

Virussen? Scan ze hier!

• C-BAS33
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 10:31
Ik vond op de dugout site FM Scout. Dit programma bevat alle informatie over de spelers. Sommigen zullen het als een cheat zien maar een betere manier om talenten te scouten is er niet.

http://www.thedugout.net/download.php?cmv=11&cat=4#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

C-BAS33: persoonlijk (maar meningen verschillen) vind ik daar dus niets aan.. het is zoveel leuker om alles zelf uit te zoeken dan tools te gebruiken :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:33
C-BAS33 schreef op 11 november 2004 @ 23:55:
Ik vond op de dugout site FM Scout. Dit programma bevat alle informatie over de spelers. Sommigen zullen het als een cheat zien maar een betere manier om talenten te scouten is er niet.

http://www.thedugout.net/download.php?cmv=11&cat=4#
Inderdaad wel een leuk programma. Heb vandaag even gekeken naar hoeveel spelers een potential hebben tussen 190 en 200. Het valt me op dat wanneer ik 5 competities met in totaal 14 divisies selecteer er echt veel en veel minder spelers zijn met zo'n hoog potential als in bijvoorbeeld 01/02. Persoonlijk vind ik dat wel een goede zaak, zo is het veel leuker wanneer je een talentje in de game vind en deze tot een superster ontwikkelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

wildhagen schreef op 12 november 2004 @ 08:40:
C-BAS33: persoonlijk (maar meningen verschillen) vind ik daar dus niets aan.. het is zoveel leuker om alles zelf uit te zoeken dan tools te gebruiken :)
Ik snap ook niet dat mensen hier komen vragen of iemand nog goede spelers kent voor een bepaalde positie. Niets is toch leuker dan dat je een goedkope speler koopt van een vage buitenlandse club en dat ie vervolgens uitgroeit tot een sterspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

PromoX schreef op 12 november 2004 @ 10:21:
[...]

Ik snap ook niet dat mensen hier komen vragen of iemand nog goede spelers kent voor een bepaalde positie. Niets is toch leuker dan dat je een goedkope speler koopt van een vage buitenlandse club en dat ie vervolgens uitgroeit tot een sterspeler.
Precies. Daarom zijn tools als FM-Scout imho ook gewoon cheats die de lol uit het spel halen.

Daar heb je nou juist scouts en de Player Search-functie voor.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een verandering t.o.v een jaar of wat terug op dit forum zeg. Toen kocht iedereen elkaars talentjes en werden er wel door 10 verschillende personen de stats van één bepaalde speler gepost om te showen hoe geweldig die wel niet was :O

Zelfs Jasper heeft de wonderen wereld van het scouten ontdekt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ziggy: ach, gebeurt nog steeds, en niet alleen hier. Moet je op SI-forum eens kijken hoeveel lui meteen Adu (proberen te) kopen... nee, da's origineel :)

Zelf vind ik Adu niet eens zo goed qua stats, ook niet voor zijn leeftijd, dus ik heb niet eens een poging gedaan.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Inderdaad is het veel leuker om zelf te scouten, ik ga altijd alle clubs langs in Zuid-Amerika enzo, en check elke speler zelf...!!

Ben erg trots op mijn gevonden talentje Oleg Kozhanov :)

Trouwens, ik ben gisteren een 2e game begonnen, nu unemployed...
Gelijk gesolliciteert bij FC Dordrecht, en aangenomen !

Best leuk, 0 euro transfergeld en 50.000 euro p/w teveel aan salarissen !

[ Voor 35% gewijzigd door On_E op 12-11-2004 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 21:52
Ben ook bij dordrecht begonnen (NAC wilde mij nog niet hebben...)
Sta gelijk zo'n 3 milj in het rood en krijg elke maand 750k steun van de board....

Probeer nu de "dure" spelers (relatief veel loon, weinig spelen) te verkopen en jonge talenten aan te trekken en ondertussen ook wat jonge gasten te loanen van de grotere jongens...

[ Voor 4% gewijzigd door marco_balk op 12-11-2004 11:30 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ah, het is dus toch zo dat altijd Dordt en NAC aan 't begin available zijn als je unemployed begint... !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 21:36
Ik heb ook dat probleem met die uitwedstrijden :( . Kmoes met Ajax tegen Groningen en ik kan geen 1 fatsoenlijke aanval opgebouwd krijgen. 1 keer gescoord door een corner. Maar met 2-1 verloren |:( Trouwens, waarom scoort Sonck zo vaak :| . Ben ik niet gewend ;) .

Weet iemand trouwens of Simone Padoin weer net zo goed is als bij CM 0304. Daar was hij echt 1 van de beste backs in t spel! _/-\o_.
Als ik thuis ben ga ik even wat screenshots maken en dan post ik wel eens wat.

[ Voor 19% gewijzigd door JanW op 12-11-2004 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Ep0ss schreef op 12 november 2004 @ 12:12:
Weet iemand trouwens of Simone Padoin weer net zo goed is als bij CM 0304. Daar was hij echt 1 van de beste backs in t spel! _/-\o_.
.
Zoek het uit en laat het ons vooral niet weten ;). Zoals al eerder aangegeven zoek ik liever zelf naar goede spelers Om die reden kom ik bij SI ook nooit in het 'Good Player & Team Guide' forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ep0ss schreef op 12 november 2004 @ 12:12:
Ik heb ook dat probleem met die uitwedstrijden :( . Kmoes met Ajax tegen Groningen en ik kan geen 1 fatsoenlijke aanval opgebouwd krijgen. 1 keer gescoord door een corner. Maar met 2-1 verloren |:( Trouwens, waarom scoort Sonck zo vaak :| . Ben ik niet gewend ;) .
Ik heb het juist andersom, ik win meer uit- dan thuiswedstrijden.

En idd, Sonck scoort VEEL te vaak, die legt er tegen mij altijd 4 of 5 goals in, zelfs als de rest van het Ajax-team niet meer dan een 6 scoort qua rating, scoort hij rustig 9 of 10 |:(

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 21:36
PromoX schreef op 12 november 2004 @ 12:18:
[...]

Zoek het uit en laat het ons vooral niet weten ;). Zoals al eerder aangegeven zoek ik liever zelf naar goede spelers Om die reden kom ik bij SI ook nooit in het 'Good Player & Team Guide' forum.
Sorry hoor, kwis nie da je kwaad werd :) !
wildhagen schreef op 12 november 2004 @ 12:21:
[...]

Ik heb het juist andersom, ik win meer uit- dan thuiswedstrijden.

En idd, Sonck scoort VEEL te vaak, die legt er tegen mij altijd 4 of 5 goals in, zelfs als de rest van het Ajax-team niet meer dan een 6 scoort qua rating, scoort hij rustig 9 of 10 |:(
En Koen van de Laak (gekocht van Den Bosch) Scoort helemaal niks. Komt misschien omdat zijn techniek zo laag ligt (5) en koppen (6). Maar afwerking en afstandschoten zijn dan weer respectievelijk 15 en 13, duss....... :?

[ Voor 49% gewijzigd door JanW op 12-11-2004 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Ep0ss schreef op 12 november 2004 @ 12:31:
[...]

Sorry hoor, kwis nie da je kwaad werd :) !
Tjah, ik zou het jammer vinden dat het topic verpest wordt doordat er iedereen allerlei talenten gaat noemen. Dan zou, zoals al voorgesteld is, een apart topic verstandiger zijn, net zoals ze bij SI dus een apart forum hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Die spoilertags werken toch prima ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

On_E schreef op 12 november 2004 @ 13:05:
Die spoilertags werken toch prima ?
Zolang iedereen ze gebruikt wel ja, maar ik zie ze niet overal :X :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jeuh, ik denk dat ik weer een nieuwe bug heb: zojuist is aangekondigd welke van mijn wedstrijden na de winterstop worden uitgezonden op TV. Een daarvan is de wedstrijd RBC - VVV. Sterk, als je bedenkt dat VVV niet in de HCE speelt...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
Ook nie gepromoveerd? Bekerwedstrijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nee, niet gepromoveerd. Ze zaten wel in de nacompetitie, maar daar werden ze tweede, dus gewoon in de GGD.

In de Amstel Cup vlogen ze er in de eerste ronde al uit, tegen FC Utrecht.

Kleine bug, verder helemaal niet spannend ofzo.

Andere vraag voor jullie: zijn jullie al zo ver in de game dat jullie flink wat regen's hebben gehad? Hebben jullie ook fatsoenlijke regens gezien? Ik zie meestal defender-regens met een tackling van < 10 |:(

Ik weet dat het een known issue is, maar het blijft wel lastig zo, om continue goede spelers te vinden...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

De regens in mijn game zijn juist best goed, heb er al een aantal gevonden die zo mee kunnen draaien in mijn team.

Wel stom vind ik al die user-foto's bij de regens, sommige lui hebben echt een foto ingeleverd waarvan ik me afvraag hoe die er ooit in hebben mogen komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

regens??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Naast de IRL spelers in het spel heb je fake spelers in de database, die als vervanging dienen voor spelers die stoppen als speler. En die noemen ze dus regens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Afkorting van regenerated ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ep0ss schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 12:12:

Als ik thuis ben ga ik even wat screenshots maken en dan post ik wel eens wat.
Dat zelfde had ik dus. Op aanraden hier ben ik wat verdedigender gaan spelen.
Eerste uitwedstrijd (Twente-uit) was ik lange tijd de betere en gaf ik weinig weg. Won dan ook met 1-2. Ik heb slechts één uitwedstrijd gespeeld sindsdien maar het zag er al wel een stuk beter uit. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Egt heel raar ik keek zo na het Duits nationale elftal en er staan allemaal niet bestaande random spelers in :? . Is dit een bug ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 17:38:
Egt heel raar ik keek zo na het Duits nationale elftal en er staan allemaal niet bestaande random spelers in :? . Is dit een bug ofzo?
Nee, SI Games (de maker van FM2005) heeft voor het Duitse elftal geen licentie kunnen kopen om hun namen te kunnen gebruiiken, daarom dus fake namen.

Zo heet Oliver Kahn bijvoorbeeld Jens Mustermann. De rest van het elftal weet ik niet.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

wildhagen schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 17:57:
[...]

Nee, SI Games (de maker van FM2005) heeft voor het Duitse elftal geen licentie kunnen kopen om hun namen te kunnen gebruiiken, daarom dus fake namen.

Zo heet Oliver Kahn bijvoorbeeld Jens Mustermann. De rest van het elftal weet ik niet.
Er is een fix voor, te vinden op www.sortitoutsi.net

Helaas ligt de site alleen nu plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hier kan je de fix ook downloaden: http://www.thedugout.net/download.php?cmv=11&cat=3

Krijg je als bonus nog een heleboel andere data-updates erbij ook :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
Meh ik krijg ineens 8.750.000 aan extra transfergelden in mn tweede seizoen als hoofdcoach van de Graafschap. Beetje jammer eigenlijk.

Verneukt die update niet mn savegame? Qua aangetrokken spelers en hun positie?

[ Voor 24% gewijzigd door Japser op 12-11-2004 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Japser: hier verneukte hij hem iig niet. Maar ik kan het natuurlijk niet garanderen...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
Ik maak wel ff backups want je weet t maar nooit :) En je zit natuurlijk met het feit of ie patch compatible is enzo natuurlijk.

Ok ff edit:

Wat me nu gebeurt: Ik zat in de semi-finals van de Intertoto Cup. Tegen Auxerre. In deeerste wedstrijd veel druk doorstaan, maar uiteindelijk in de 93ste minuut scoren die lullo's de 1-0. De return, zojuist gespeeld werd een thriller. Kommet 2-0 voor dus dan denk je kat in t bakkie. Op gegeven moment vliegt de 2-1 erin, met nog 3 minuten te spelen. Ik antwoord 3 minuten later in de 90ste minuut met de
3-1. Maar die eikels krijgen een corner, die gaat mis, maar wat doet aankoop Ghali. Die schoiffelt er eentje onderuit. Penalty!!! In de fuckin 93stem minuut. Deja Vu!! En hij gaat erin en ik verlies op away goals .

Stats:

Auxerre - De Graafschap 2 (1) - (0) 3 --> 3-3 op away goals.

[ Voor 74% gewijzigd door Japser op 12-11-2004 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Japser schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 18:36:
Meh ik krijg ineens 8.750.000 aan extra transfergelden in mn tweede seizoen als hoofdcoach van de Graafschap. Beetje jammer eigenlijk.
Aan de ene kant is het jammer, aan de andere kant heb ik allang gemerkt dat spelers ook een stuk duurder zijn in aankoop, dus je kan dat geld echt wel gebruiken !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
Mja maar t realisme van langzaam je club van niets tot iets bouwen gaat wel verloren. Veel spelers willen dan wel niet, maar de toppers die overal buiten de boot vallen willen maar al te graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:05

JvdM

<---->

Seizoen 2 met groningen voorbij:

3e geworden in de HCE
Halve finale Beker
3e geworden in de eerste ronde van de CL --> achtste finale Uefa Cup

Aankopen seizoen 3:
Freddy Adu
Hedwiges Maduro
Joost Terol

Verkopen seizoen 3:
Seedorf

ik heb een totaal transferbedrag van 20,5 miljoen (!) en ze zijn heel tevreden met me :P
Ik hoop dit seizoen kampioen te worden van de HCE en de beker winnen, verder moet ik eerst tegen juventus voor de kwalificatieronde van de CL dus even kijken wat dat wordt. Ver komen in Europa is nu ook mn streven. En natuurlijk wil ik ook bondscaoch worden :D

De streven van het bestuur is een acceptabele plek in de HCE

En kan ik ook bondscoach van bv Brazilie worden? of alleen van Nederland, en kan ik dan ook nog tegelijk mn huidige team blijven managen?

[ Voor 20% gewijzigd door JvdM op 12-11-2004 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

-Jordy- schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 19:07:

En kan ik ook bondscoach van bv Brazilie worden? of alleen van Nederland, en kan ik dan ook nog tegelijk mn huidige team blijven managen?
Volgens mij kan je apply-en op elke managersbaan die vrijkomt. Of je een kans hebt, is vers twee natuurlijk.

En ja, je kan je huidige team blijven managen. Anders zou je wel erg weinig te doen hebben ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM

JvdM

<---->

ik heb nu alleen de nederlandse competitie geselecteerd, dat betekend dus dat als ik ontslag neem of ontslagen wordt dat ik alleen verder kan gaan (in deze save game) met een nederlandse club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

-Jordy- schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 19:13:
ik heb nu alleen de nederlandse competitie geselecteerd, dat betekend dus dat als ik ontslag neem of ontslagen wordt dat ik alleen verder kan gaan (in deze save game) met een nederlandse club
Maar dat staat dus los van de landenteams. Hoewel het in de loop van het spel wel steeds moeilijker zal worden om voor sommige landen genoeg (goede) spelers te vinden, omdat je dan afhankelijk gaat worden van de regens. Voor een land als Brazilië zal dat niet zo'n probleem zijn, neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM

JvdM

<---->

damn net aan verloren van Juventus in de voorronde van de CL. Nu dus Uefa cup spelen...

Merken jullie ook dat dit spel super verslavend is :| ik zit nu al in seizoen 3, heb m net een half weekje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jordy: wees gerust, ik heb hem ook maar een week, en ik zit al bijna aan het eind van seizoen 4 :P

Sta nu met RBC 8e in de eredivisie, en in de Amstel Cup ben ik er in de vierde ronde uitgeknikkerd door Ajax (3-2 verloren).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

-Jordy- schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 19:54:
damn net aan verloren van Juventus in de voorronde van de CL. Nu dus Uefa cup spelen...

Merken jullie ook dat dit spel super verslavend is :| ik zit nu al in seizoen 3, heb m net een half weekje :D
Dat is met elke versie weer zo. Hoewel bij de vorige versies de lol er voor mij op een gegeven af was, vanwege een aantal bugs...

Ik ga morgen toegeven aan m'n verslaving, zal 's kijken hoever ik kan komen dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Begin seizoen 4 hier, heb m nu net geen anderhalve week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM

JvdM

<---->

ik zit wel met n probleem :P
mijn 2 talentjes Tuyp en de Witte, zijn heel erg in trek bij ajax, feyenoord en psv, ze bieden voor elk van hun zo rond de 8 miljoen. Ik twijfel dus om ze te verkopen. Wel hebben ze een contract tot 2008 (zit nu in 2006 / 2007) en Jack Tuyp tot 2009. En ik heb al n paar keer gevraagd om contract te verlengen (voor zekerheid), maar ze gaan er niet meer akkoord met het nieuwe contract.

Zal ik ze nou verkopen en nieuwe spelers aantrekken (ik heb al een transferbudget van 20.5 miljoen). Of toch behouden en zo laat mogelijk verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Laatst online: 21:39
Ik speel nu met Ajax.

Ik zag dat er nog iemand op het idee was gekomen om Freddy Adu te kopen.

Waarschijnlijk een overhyped fenomeen, maar als hij in het spel goed is dan vind ik het best.

Hij komt aan het einde van 2004.
Robinho komt einde van het seizoen naar me toe. :)

Carlos Tevez kon ik de salariseisen niet aan :)

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM

JvdM

<---->

Adu heeft bij mij (met Groningen) een basisplaats :) hij speelt echt heeel goed....
* JvdM is zeker van poulewedstrijden in de Uefa cup. net gewonnen van CSKA SOFIA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Laatst online: 21:39
Tja eerstje jaar met ajax 5-3-1-1 in cl groepsfase.

Dacht ik nog even PSG op te rollen voor een extra overwinning.
Krijg ik in 35 minuten vier goals om mijn oren van Pauleta :(

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:39
Sorry dat ik niet het hele topic heb doorgelezen (wel grotendeels) maar ik heb toch een vraagje:

in CM 03/04 kon je door middel van een paar muisklikken ervoor zorgen dat je ALLE spelers (die in CM bekend zijn) ter wereld kon laden, en op die manier kon scouten e.d. Ik heb het spel net geinstalleerd, en toen ik wilde beginnen zag ik dat ik alle landen allemaal apart kan/moet selecteren nu? *moet* ik ze allemaal selecteren als ik ook daar wil gaan scouten, en is daar geen snellere manier voor?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2004 @ 19:26:
[...]

IIG voor de hopeloze onder ons: het is dus wel degelijk mogelijk om resultaten te behalen met de training, dat heeft mijn maat wel bewezen _/-\o_ Nou ik nog ;)
Update: ja, het is mogelijk, het is me zojuist gelukt om een middelmatige voetballer om te toveren in een (zeer) goede speler d.m.v. training en opstelling in de reserves. Moet je zijn cijfers zien: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/training.JPG (als je niet van spoilers houd: don't click!).

Toen hem kocht had hij nergens een hogere rating dan 10. Nu heeft hij op de belangrijkste punten voor zijjn positie allemaal scores tusen 15 en 20!

En de mooiste grap is: ik heb hem op een free transfer kunnen kopen voor 1.000 euro, en hij is nu 900.000 euro waard :P

Binnenkort komt-ie in mijn hoofd-team ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

PromoX schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 20:03:
[...]

Dat is met elke versie weer zo. Hoewel bij de vorige versies de lol er voor mij op een gegeven af was, vanwege een aantal bugs...

Ik ga morgen toegeven aan m'n verslaving, zal 's kijken hoever ik kan komen dit weekend.
Ik speel nog steeds CM 01/02 :X CM4 heb ik maar een enekel keer gespeeld. Ik speelde met Hereford United (conference) en Margate wilde een speler van mij kopen, ze boden "slechts" 2.983.000.000 euro :Y) Uiteraard geaccepteerd :D screen
Daarna was de lol er snel af, ik kon iedereen kopen die ik maar wilde hebben door ze een asociaal hoge signing on fee te geven (10 miljoen ofzo...) en dan krijg je dus spelers als Nesta in de conference... Da's niet leuk meer.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hehe :P

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-10 13:07

Vos

AFCA

netjes jongens :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
Bah...ik denk nou, ik heb een zooi goeie aankopen gedaan met het oog op Europees voetbal. Dat haalde ik dus nu net ff niet. Nu zit ik met 6 unhappy spelers, waarvan 4 omdat ik ze niet echt juist heb binnengehaald. Namelijk als Important First team player en dat zijn ze niet echt vanwege het niet halen van UEFA Cup voetbal. Maar als ik ze wil signen als rotation, dan willen ze nooit tekenen. Nu zit ik met de probs. Gaan die spelers ooit nog wel weer blij worden als ze hebben aangegeven dat ze op de transferlijst willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Japser: volgens mij niet... mij is het iig nog nooit overkomen. Pas als ze weer van de transferlijst afwillen op hun verzoek (ja, dat gebeurt af en toe ;)) worden ze weer happy. Maar of je dat kan forceren? Geen flauw ideee...

Even een andere vraag: weet iemand in welke dir de savegame word opgeslagen (filename)? Ik zoek me suf, maar ik zie vast iets over het hoofd...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike78
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:25

Mike78

Always

wildhagen schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 20:06:
...
Even een andere vraag: weet iemand in welke dir de savegame word opgeslagen (filename)? Ik zoek me suf, maar ik zie vast iets over het hoofd...
In \Mijn Documenten\Sports Interactive\Football Manager 2005\games

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mike78 schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 20:13:
[...]

In \Mijn Documenten\Sports Interactive\Football Manager 2005\games
Argh |:(

Thanks! Ik zat in \Program Files\Sports Interactive te kijken...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
Nou ik zit er maar mooi mee. Al mn aankopen zo'n beetje unhappy goddomme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-10 13:07

Vos

AFCA

Ik speel dus met Sampdoria en kan maximaal 5 non-EU spelers in mijn selectie hebben. Mijn kameraad kan met Udinese 10 non-EU spelers in zijn selectie hebben. Iemand een idee hoe dat kan? Zulke regels zijn toch landelijk bepaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sta met Feyenoord 4e nu. Verschillen zijn redelijk klein. Had een waslijst aan blessures.. :( Echt 4-5 belangrijke spelers geblesseerd voor langere tijd :(
Uitgeschakeld in UEFA Cup door Atletico Madrid ;( Speelde met twee á drie spelers uit U21 en Reserves. Dat is dodelijk op dat niveau :(
Mis erg veel kansen en heb er eigenlijk vaak teveel nodig om te scoren.
Speel vaak de tegenstander van de mat, mis zowat alle kansen en lijdt daardoor alsnog puntverlies :( .
Jaja het zat/zit me allemaal even niet mee. Vooral als dan nog twee talentvolle. Equadorianen klagen dat ze problemen hebben zich aan te passen |:( .

Des te maar pleziert het je dan dat je 3-2 wint van ajax (koploper) door het winnende doelpunt van een 16-jarige uit het U21-team _/-\o_

Herkennen jullie ook dat je veel kansen mist en puntverlies lijdt ook al ben je stukken beter?

Stellen jullie ook dingen per speler in? Bijvoorbeeld steekpassen,voorzetten, vrije rol etc?

Lucht op. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
Ik stel wel tactics in naar de capaciteiten van de speler ja. Through balls als ie goed in passing en creatief is enzo.

Ander probleem wat ik tegenkom is dat er zo' verdomde grote middenmoot is. Moet echt knokken om je plek te behouden, en 1 nederlaag tussendoor betekent alweer 2 plaatsen zakken op ranglijst. Wel leuk natuurlijk.

[ Voor 48% gewijzigd door Japser op 13-11-2004 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Ben net begonnnen met PSV (daar begin ik elk jaar weer mee, heb er in de demo ook mee gespeeld..). Heb net m'n 2e vriendschappelijke wedstrijd gespeeld en gewonnen met 0-3 ;).
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 20:39:
Stellen jullie ook dingen per speler in? Bijvoorbeeld steekpassen,voorzetten, vrije rol etc?
Ik heb Vennegoor (of Sibon) als Target Man. Een goede aanvallende middenvelder zou je misschien een vrije rol kunnen geven, zoals Leandro bij mij als ie speelt. Voor mij blijft het een kwestie van kijken naar de kwaliteiten van de spelers en de tactiek die ik speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb soms een aantal ongelukkige spelers als gevolg van de prestaties die tegenvallen. Heeft zijn "gemoedstoestand" dan geen invloed op zijn spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik begin het steeds meer gehad te hebben met dit buggy rotpakket... ik heb nu 6 (!) wedstrijden achter elkaar verloren door die rotbug dat mijn keeper de doeltrap recht in de voeten van de tegenstander geeft.

Ik hoop dat die patch ZEER snel komt, anders gaat ding terug in de kast. Dan maar naar 03/04 terug |:( |:( |:(

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
Vreemd dat ik daar geen last van heb. Wie is je keeper? Hoe staat zn Distribution? Wat is zn rating voor Kicking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dit zijn zijn stats (clickable)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/keeper.JPG

Wel niet het allerbeste, maar zo slecht zijn de ratings nou ook weer niet, dacht ik zo...

Dit is overigens een bekende bug (zie het topic in het bug-forum), en Xerxes heeft al gezegd dat het in de patch verholpen is, maar het is DAMN frustrerend als je een goed spelende ploeg hebt die ook scoort, maar je altijd in de laatste paar minuten zo'n stomme tegengoal krijgt ivm die klotebug.

Edit: en zijn Distribution staat op "Defender collect".

[ Voor 7% gewijzigd door wildhagen op 13-11-2004 21:47 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( Fantastische verdediger van Kiev overgenomen, dik tevreden erover. Juist nu ik hem het hardst nodig heb in de cruciale fase van de competitie lees ik dat hij z´n enkelbanden gescheurd heeft op de training. Damn daar wordt je boos van :( Veel spelers zijn echt super blessuregevoelig. Gaandeweg het seizoen heb je bijna nooit beschikking over een fitte slectie |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zucht.... en als je keeper eens een keer wel goed meewerkt besluiten er twee van je verdedigers achter elkaar dat ze het gras moeten gaan maaien, terwijl er een tegenstander boven op staat -> penaltie, twee keer dus.

Daar ging verloren wedstrijd nummer 8, op rij...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
Hehehe had net ook twee penalty's tegen, alleen zij missen er een.Waardoor ze (die ander ging er wel in) op 1-1 komen. Ik kreeg in de 91ste minuut toen ook maar pingel \o/ 3de winst op rij. En ik sta nog steeds 8ste (7-4-4).

Die keeper, ik denk dat het in jou geval wat hidden stats zijn dat ie zo beroerd is. Mijn keeper heeft ook zulke stats, alleen physical stuk hoger, en doet t prima. Distribution staat op mixed.

edit: oja wildhagen, je moet de uitdaging erin zien. Alles winnen is ook saai :) komop!

[ Voor 11% gewijzigd door Japser op 13-11-2004 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ach, we gaan door... maar om aan te geven hoe diep de crisis is: bij de laatste redelijk goede wedstrijd stond ik 7e in de competitie, nu sta ik 17e en moet ik dus stevig tegen degradatie/nacompetitie vechten.

Tsja, ik worstel me d'r wel doorheen :+

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

wildhagen schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 22:09:
Zucht.... en als je keeper eens een keer wel goed meewerkt besluiten er twee van je verdedigers achter elkaar dat ze het gras moeten gaan maaien, terwijl er een tegenstander boven op staat -> penaltie, twee keer dus.

Daar ging verloren wedstrijd nummer 8, op rij...
Wat vinden het bestuur en de supporters ervan? Sta je niet op het punt om ontslagen te worden?

Ik heb net Claudio Lopez gekocht. Nouja, gekocht....komt ie pas per 1 juli 2006 |:(, omdat ie tot die tijd nog ergens on loan is....Cancelen dan maar weer en op zoek naar een ander...

edit:
Ook lekker realistisch. Dordrecht dat Emmanuel Petit (die Franse oud international) contracteert als Manager 8)7.

[ Voor 9% gewijzigd door PromoX op 13-11-2004 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

PromoX schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 22:18:
[...]

Wat vinden het bestuur en de supporters ervan? Sta je niet op het punt om ontslagen te worden?
Nee, ik denk dat dat komt omdat ik vorige seizoenen beter dan verwacht heb gepresteerd (muv seizoen 2006/2007 waar ik matig presteerde door enorme blessurelijsten).

Board is "pleased with performance as manager", "delighted with finances" en "satisfied with HCE performance".

Supporters zijn "pleased with your management".

Dat zit wel snor dus :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Yeuh, ondanks alle problemen (zie hierboven) heb ik het gered, mede door twee hele mooie overwinningen. Heb niet eens nacompetitie moeten spelen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/gered.JPG

Alleen jammer dat ik 2 van mijn 3 topspelers moet laten gaan, omdat ze zelfs mijn hoogst mogelijke bod nog te laag vonden (waaronder Leandro, helaas, die ik op een free transfer heb kunnen halen destijds)... dat word volgend jaar weer vechten!

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 10:37
Japser schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 20:21:
Nou ik zit er maar mooi mee. Al mn aankopen zo'n beetje unhappy goddomme.
als je volgend seizoen goed speelt, en je staat hoog op ranglijst dan is het heel goed mogelijk dat zo'n speler weer happy wordt. Mij is dat iig al een paar keer gelukt in Engeland. Mijn tactiek had daar altijd wat wedstrijdjes nodig om aan te slaan. 1 of 2 spelers begonnen dan te zeuren (disapointed about the clubs poor league position), maar aan het eind van het seizoen als we promoveerden was er niks aan de hand!

typo.....

[ Voor 3% gewijzigd door Spike-man op 14-11-2004 12:19 ]

Scorito: FC Bal op ons dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
Yeah! He gewoon botweg hun status veranderd naar Rotation en nu zijn ze weer blij :) Trouwens, ik heb 9 miljoen te besteden voor een AM/LC die zowel scoort als asists geeft. Tips? :) En geen Adu :P

Oja , wildhagen, heb jij nou je naam verkeerd ingevoerd??? Jurgrn?

Ben trouwens overgestapt op een 3-1-3-3 tactiek. Zeer aanvallend mag ik wel zeggen, nu nog geen resultaat na 2 wedstrijden (0-1-1) maar dat komt wel.

[ Voor 23% gewijzigd door Japser op 14-11-2004 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Japser: ja, een type-foutje... maar ik was al zover in het spel toen ik erachter kwam dat ik het zonde vond om opnieuw te beginnen, en AFAIK kan je je naam niet meer aanpassen...

En ik heb zojuist een top talent uit Italie weten te halen op een free transfer en een loon van 6000 euro per week. Die gozer is pas 17 jaar, maar heeft nu al ratings van bijna 20 in de relevante gebieden... heb hem zelf ontdekt :P

spoiler:
Massimo Marini, bij Inter, een AM RC

[ Voor 49% gewijzigd door wildhagen op 14-11-2004 16:28 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
Grmbl...best lastig om met de Graafschap voor 9 miljoen een AM/LC te kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Japser schreef op zondag 14 november 2004 @ 16:31:
Grmbl...best lastig om met de Graafschap voor 9 miljoen een AM/LC te kopen :(
Ik vind het sowieso lastig om een linkspoot te kopen, voor welke positie dan ook.... praktisch alle goeden zijn R's, C's, of RC's. En de L's die er zijn zijn vaak niet de besten, of wel goed maar veel te duur...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beasley
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-09 13:22
M'n spel maar begonnen met PSV. :)

Het eerste seizoen makkelijk kampioen geworden. Helaas wel in de 1e ronde van de Champions League uitgeschakeld. :'( Gelukkig daarna wel heel goed gespeeld in de Uefa Cup (heet nu Euro Cup geloof ik) en met wat geluk zelfs de finale gehaald. Daarin met 1-0 verloren van Deportivo.
Meest opvallende speler vond ik wel Alex. Hij haalde een gemiddelde van 7.42 en scoorde 11 (!) keer als centrale verdediger. Praktisch allemaal uit corners.

In het tweede seizoen gaat het ook weer lekker. Na 17 wedstrijden sta ik 1e met 6 punten voorsprong op Ajax. In de zomer heb ik Marcelo Salas kunnen aantrekken van Juve voor € 1,3. :9~ Die voegt wat scorend vermogen toe en hierdoor heb ik de 2e ronde van de CL kunnen bereiken. Nu moeten we tegen Man. U. ...

Wat ik wel grappig vond is dat de Zuid Koreaanse voetbalbond mij de baan van bondscoach heeft aangeboden. Misschien hebben ze me met Guus Hiddink verward? Of zou het komen doordat Lee en Park nog bij mij in het team zitten en dat ik daardoor in beeld ben gekomen? Ik vond het wel erg toevallig, helemaal random zal het wel niet zijn in ieder geval. O, ik heb het aanbod afgeslagen trouwens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
Ik heb er eentje gekocht eindelijk voor 3.500.000 euro, te weten :

spoiler:
Leonardo Pischulichi uit Argentinie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

ROFL, op dit moment (Winterstop seizoen 2009/2010) zijn 9 van de coaches in de HCE ontslagen! Ik dacht het in het echt al erg was met ontslagen coaches, maar dit is wel heel erg :P

Edit: en nu heb ik met zowat mijn reserve-elftal PSV met 1-0 in kwartfinale de AmstelCup uitgegooid :P :P

Moest zowat mijn hele reseve-squad opstellen omdat het grootste deel van mijn main squad of geblesseerd was of internationale verplichtingen had...

Edit: moet je hier kijken, wat een drama:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/drama.JPG

Kan iemand mij vertellen hoe in jezusnaam ik hier een goed elftal uit kan samenstellen? Zo gaat het dus al constant sinds de winsterstop, reden dat ik gedaald ben van een mooie 6e plek in de HCE naar de gevaarlijke 15e plek :(

[ Voor 71% gewijzigd door wildhagen op 14-11-2004 20:47 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
Ik zou met alleen die Karimi in de spits gaan spelen, en dan een extra DMC of DC erbij gooien. Beetje meer verdedigend, maar t moet maar ...
(attamotdamotta zeggen we in de Achterhoek :) )
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.