Ik heb de A75 ook, en heb 'm van het weekend eens naast de A80 van m'n vader gezet. Dan zie je goed dat het schermpje van de A75 groter is, en om eerlijk te zijn vind ik dat handiger dan de draaifunctie die het scherm op een A80 heeft.
Een andere, heel handige functie welke ik op de A70 en A80 mis, is de pictbridge functie. De camera heeft een knop (met 1337 blauwe led) voor deze functie. Dit houdt in dat als ik 'm inplug op mijn computer, dat er dan op de camera automatisch een menu verschijnt waarin ik kan kiezen om alleen de nieuwe foto's, of alle foto's naar de computer te transporteren.
Als je bv. een laptop hebt, deze hoef je niet eens open te klappen. Gewoon even snel de foto's van je cam af halen, en doorgaan met fotograferen.
//edit
even een webcam shot hiervan genomen:
Dan wat foto's welke deze non-fotograaf in de 1e week met deze camera gemaakt heeft (klikbaar):
Ik weet niet of 'rode ogen' ook opgaat voor dieren, maar beide beesten keken niet in de camera toen de foto gemaakt werd
De foto's zijn niet nabewerkt, anders dan een kleine resize met fotoshop (en opgeslagen met .jpg kwaliteit 7), om ze op het t.net fotoalbum te krijgen.
Als er nog andere foto's moeten komen, hoor ik het wel..
Weet iemand welke oplaadbare accu's ik het beste kan kopen? Is 500 mA 1.2 V genoeg?
Nee.. ik zou gewoon de zwaarste nemen die je vinden kunt, bv. 2100mAh. Met 2100mAh kun je minstens 500 foto's maken met dit toestel (mijn ervaring).
[
Voor 24% gewijzigd door
Verwijderd op 22-05-2004 15:44
]