hhmm...Ik vind eurocup geweldig maar dat komt, denk ik, vooral omdat ik er zelf in mee speel. Waarbij wij nog telkens voor het plezier en met plezier spelen.
zijn er filmpjes van die grotere toernooien?
Demos kan je wel downloaden, moet je even op clanbase kijken, hier bijvoorbeeld: http://www.clanbase.com/demolist.php?lid=1365&post=1 , dat zijn alle demos die gesubmit zijn voor de Eurocup. Ach ik vind het wel leuk hoor die cup, je speelt tegen wat clans die je normaal niet zou tegenkomen. Ook vind ik het best leuk verzorgd door CB.
En over die strafejump demo die Zenix poste, jonges dat zijn geen cheats ofzo, ga je maar is inlezen over strafejumpen ofzo, dit zijn allemaal jumps die onder standaard gravity en speedsettings zijn gemaakt
En over die strafejump demo die Zenix poste, jonges dat zijn geen cheats ofzo, ga je maar is inlezen over strafejumpen ofzo, dit zijn allemaal jumps die onder standaard gravity en speedsettings zijn gemaakt
What's in the case?
Die strafejumps zagen er goed uit, er valt nog een hoop te oefenen in ET.
oefenen oefenen oefenen
en nogmaals HET IS GEEN CHEATEN!
Ik doe die jumps ook zovaak samen met hem.
[ Voor 18% gewijzigd door Zenix op 16-03-2004 12:23 ]
Dat moest er even bij of niet
Het is toch gewoon, sprint + stafe + jump + cursor bewegen, en dat een aantal keren achter elkaar om het maar even simpel te zeggen?
is daar dan geen bind voor te maken, en zo ja, weet iemand die?AdrianP schreef op 16 maart 2004 @ 12:29:
[...]
Het is toch gewoon, sprint + stafe + jump + cursor bewegen, en dat een aantal keren achter elkaar om het maar even simpel te zeggen?
Ik zou niet weten wat, ik jump op men gevoel. Tja af en toe jumpen is gewoon leuk en abort is al 2 jaar online vriend dus waarom nietAdrianP schreef op 16 maart 2004 @ 12:29:
[...]
Ohja er is geen bind voor leer hetzelf maar

[ Voor 7% gewijzigd door Zenix op 16-03-2004 12:39 ]
praat eens nederlands aub, ik krijg zo hoofdpijnRev! schreef op 16 maart 2004 @ 12:36:
w0W Tr1ckJUMP I5 vE+ 5+0Er M@N

damn, die strafejump lukt maar niet, iemand tips?
een jaartje oefenen ?greatgonzo schreef op 16 maart 2004 @ 18:42:
het valt me wel op dat het nivo van de spelers langzamerhand hier beetje daald lijkt net een public server.
[ Voor 24% gewijzigd door Zenix op 16-03-2004 19:01 ]
Je hebt twee strafe knoppen, de a en de d. Naar voren springen a of d indrukken et voila. Koekje toch?greatgonzo schreef op 16 maart 2004 @ 18:42:
Sommige gotters vinden het erg moeilijk om andere mensen dingen uit te leggen.
Anoniem: 85908
Wat ik nog steeds niet snap:
Als ik loop hoor ik altijd! "Revive me" of "Heal me". Hoe doe je dat? Ik kan alleen maar "I need a Medic" selecteren! ( V -> R -> M ).
Als ik loop hoor ik altijd! "Revive me" of "Heal me". Hoe doe je dat? Ik kan alleen maar "I need a Medic" selecteren! ( V -> R -> M ).
kan alleen als je volgens mij leader van een fire team bent...
Of door de vsay aan een knop te binden:Anoniem: 85908 schreef op 16 maart 2004 @ 23:24:
Wat ik nog steeds niet snap:
http://www.kan.org/michael/RTCW/et-chats.htm
What's in the case?
Ik had bovenstaande ook geprobeerd
bind x "vsay_team [FTDisarmLandmines]"
Dit in me autoexec.cfg gezet, maar niet werken
bind x "vsay_team [FTDisarmLandmines]"
Dit in me autoexec.cfg gezet, maar niet werken
Anoniem: 42423
Je moet hem ook executen.
/exec autoexec.cfg
als ik me niet vergis. want ik gebruik geen binds.
/exec autoexec.cfg
ik dacht dat ie automatisch mee gestart werd bij het opstarten..
Juist de autoexec.cfg word automatisch geexecute (zet hem in je etmain en voor de zekerheid je etpro dir). Anders maak je gewoon eerst een los bestandje, genaamd vsay.cfg, en start dat vanuit de game (/exec vsay.cfg).Anoniem: 42423 schreef op 17 maart 2004 @ 10:06:
Je moet hem ook executen.
/exec autoexec.cfg
What's in the case?
bind ; "vsay_team [FTCoveringFire]"
bind ' "vsay_team [FTReviveMe]"
bind , "vsay_team [FTCheckLandMines]"
bind . "vsay_team [FTGoUnderCover]"
Die heb ik dus in me autoconfig staan, maar werken ho maar...
Of kan ik ; ' , . niet als key gebruiken om iets aan te binden?
Het wordt wel heel erg professioneel met al die binds
Zelf behelp ik mij wel met de standaard uitingen en snel chatverkeer
Hmm, ik gebruik ook maar 1 vsay bind, revive teammate, zo laat ik mijn teammates weten dat ik een kill-revive wilWekkel schreef op 17 maart 2004 @ 11:16:
Het wordt wel heel erg professioneel met al die bindsZelf behelp ik mij wel met de standaard uitingen en snel chatverkeer
What's in the case?
@Taurus: na de laatste keer 0-0 gisteren een pijnlijke 4-0 nederlaag in de cup 
Het is maar een spelletje gelukkig
Het is maar een spelletje gelukkig
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Anoniem: 85278
gisteren maar ff mirc opgehaald, maar is het altijd zo lekker rustig (5 man,die volgens mij niet eens achter hun pc zaten) p.s het was rond 22.30.
Wat mij trouwens ook opviel, is dat er steeds minder bekende van Got e.d zich bevinden op xs4al en dat het niveau naar beneden gaat/is gegaan.
Wat mij trouwens ook opviel, is dat er steeds minder bekende van Got e.d zich bevinden op xs4al en dat het niveau naar beneden gaat/is gegaan.
veel mensen spelen op public clanservers heb ik het idee. Ik wel iig. Is het niveau wat hoger en wat minder gezeik en bekend volk dus leuk.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
In de startpost staat #got-et maar inmiddels zitten de meesten in het clan kanaal #lot-clanAnoniem: 85278 schreef op 17 maart 2004 @ 12:15:
gisteren maar ff mirc opgehaald, maar is het altijd zo lekker rustig (5 man,die volgens mij niet eens achter hun pc zaten) p.s het was rond 22.30.
#bb4e zitten de meesten hoor
Je moet het wel zonder [ en ] intypen. Dit kan je in de console doen of in je autoexec zetten. Zoiets dus. Je autoexec.cfg file moet in de \etmain folder.AdrianP schreef op 17 maart 2004 @ 11:13:
bind ; "vsay_team [FTCoveringFire]"
code:
1
| bind p vsay_team FTCoveringFire |
Samen met een gozer maar weer eens begonnen met ET 
Dus tja als je ooit een DeadKnight tegen gekom weest niet bang en groet me
Dus tja als je ooit een DeadKnight tegen gekom weest niet bang en groet me

Ik heb nu bijvoorbeeld dit:
maar hij werkt niet....
code:
1
| bind l vsay_team FTGoUnderCover |
maar hij werkt niet....
You win some, you lose someJazzper schreef op 17 maart 2004 @ 12:11:
@Taurus: na de laatste keer 0-0 gisteren een pijnlijke 4-0 nederlaag in de cup
What's in the case?
Je krijgt het zeker als tekst op je schermAdrianP schreef op 17 maart 2004 @ 17:43:
ook al geprobeerd...
Kent iemand de ->VvV<- clan? Ik zit dr nu in, gister war gespeelt met RAW. 4-0 gewonen
Echt goeie clan dit, past bij mij
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
??????? clans die dapper doen leven nooit lang... Venloose Vechters Vereniging? 
Succes iig..
Succes iig..
nooit van gehoord van raw ook niet....Deorgere schreef op 17 maart 2004 @ 22:37:
Kent iemand de ->VvV<- clan? Ik zit dr nu in, gister war gespeelt met RAW. 4-0 gewonenEcht goeie clan dit, past bij mij
Zie ze wel op cb (http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=493042), maar nog geen matches gespeeld ofzo. Bestaan ook pas sinds 7 feb, dus...Deorgere schreef op 17 maart 2004 @ 22:37:
Kent iemand de ->VvV<- clan? Ik zit dr nu in, gister war gespeelt met RAW. 4-0 gewonenEcht goeie clan dit, past bij mij
What's in the case?
Nee dat ook niet eenswwillem schreef op 17 maart 2004 @ 22:19:
[...]
Je krijgt het zeker als tekst op je scherm. Probeer de / ervoor te zetten.
Maar toen probeerde ik het op een andere server, en toen werkte het in 1x wel
Is dit server afhankelijk?
Dus nu heb ik bijde (zonder " en met ") in de autoexec.cfg staan, maar bijde pakt ie niet..
Nee en ik sta er ook niet op, ze wouden iets anders op cb. Niet van de UK Maar europe.Ron!n schreef op 17 maart 2004 @ 23:16:
[...]
Zie ze wel op cb (http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=493042), maar nog geen matches gespeeld ofzo. Bestaan ook pas sinds 7 feb, dus...
VVV = Veni Vidi Vici
Raw = http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=373973
Ze doen zich erg stoer voor, maar ze zijn 10x niets. Ik heb evt. een record voor de geintereseerden
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Show me the moneyDeorgere schreef op 18 maart 2004 @ 09:10:
[...]
Ik heb evt. een record voor de geintereseerdenDaar zie je o.a. hoe ik 3 man dood zonder zelf 20 hp te verliezen, hoe ik bij de south anti-tank gun iedereen revive, e.d.
Hehe, dat zal nuuul wel weer geweest zijnRon!n schreef op 17 maart 2004 @ 12:00:
[...]
Alhoewel ik wel ontzettend moest lachen om iemand die globaal achter elkaar EXPLORE THE AREA, INFILTRATE, DEPLOY MORTAR, ATTACK! als axis zei, dat klinkt zoooo lomp
wat heeft XS4ALL server 1 trouwens een lage ping-grens (hoe zeg je dat
)
Ik heb gewoon op de 2e server een ping van 23, maar mooi dat ik op 1 niet binnenkom.
Moet die lager dan 20 zijn ofzo? Dat is toch gekkenwerk?
Ik heb gewoon op de 2e server een ping van 23, maar mooi dat ik op 1 niet binnenkom.
nee (ik kan er wel spelen en hen een ping van rond de 30)greatgonzo schreef op 18 maart 2004 @ 11:08:
wat heeft XS4ALL server 1 trouwens een lage ping-grens (hoe zeg je dat)
als ik de foutmelding krijg dat de server alleen voor low-ping is, druk ik gelijk op re-connect en dan kom je 9 van de 10 keer wel binnen.
Ik heb nu een paar keer meegemaakt dat als ik net medic ben, het spuitje minder goed werkt dat als je al wat verder bent qua XP. Is dat puur omdat ik in moet komen (beter moet mikken) of krijg je met meer XP ook prikken op afstand of sneller wisselen van wapens?
Volgens mij maakt dat geen drol uit, en moet je gewoon "inkomen" 
Ik krijg gister als medic een airstrike op mijn dak, bijna dood, paar pakjes naar binnen gewerkt, daarna wou ik iemand revive maar mijn spuit was weg! onder 5 zat mijn pakketjes, en onder 6 ook mijn pakketjes
Ik krijg gister als medic een airstrike op mijn dak, bijna dood, paar pakjes naar binnen gewerkt, daarna wou ik iemand revive maar mijn spuit was weg! onder 5 zat mijn pakketjes, en onder 6 ook mijn pakketjes
Of je revives waren op, je hebt er 10, en als je geen ammo krijgt gaan ze dus wel opAdrianP schreef op 18 maart 2004 @ 11:53:
Volgens mij maakt dat geen drol uit, en moet je gewoon "inkomen"
What's in the case?
Ben net nieuw, ken nog niet iedereenAnoniem: 42423 schreef op 18 maart 2004 @ 15:02:
Kwam net nog Colt tegen. Moet je vast wel bekend voorkomen
v.V.v. Lococo ofzo
Ehmm en wat moeten we hier aan zien? Ik zie dat je 6 kills hebt gemaakt met 0 headshots, maar je kill-revived een gast met een headshotDeorgere schreef op 18 maart 2004 @ 13:54:
[...]
Stukje oasis:
download: http://members.lycos.nl/izuqxs/demo0004.dm_83
What's in the case?
tja.. het ging hier weer flink aantal posts prima maar we vallen toch niet weer in het opschep genre he...
Wat moet ik zien in die demo trouwens? Het enige wat me opvalt dat Raw maar erger nog VvV de voicechat goed weten te raken....
Zullen we het weer over leuke dingen gaan hebben?
Wat moet ik zien in die demo trouwens? Het enige wat me opvalt dat Raw maar erger nog VvV de voicechat goed weten te raken....
Zullen we het weer over leuke dingen gaan hebben?
ETpro 2.1 word vannacht gereleased, wil de 1e die de volledige lijst met verbeteringen heeft die hem hier posten (release is vannacht 4uAnoniem: 102055 schreef op 18 maart 2004 @ 16:16:
Leuke dingen zoals???
edit:
Zoals iemand op swertcw zei:
a short summary off the top of my head, in no particular order:
- rifles are now balanced (garand has 10 shots/clip + reload mid clip)
- changes to fueldump and battery (spawnpoints and dynamitable backdoor)
- improved scoreboard
- enhanced demo viewer (freeview, mortar/nade/panzercam)
- trickjump tools
- bani anticheat (tm) - a supplement to punkbuster
- q3 style hitsounds
- headshot mode
- enhanced spectator mode (shoutcaster), can see names over players, mines (and whether these are spotted or not), dynamite countdown.
- more scripting options: autoexecs a plenty
- announcer saying "prepare to fight" and "fight"
- custom texts on vsays
- new config scripts for configuring servers. these can be verified to guarantee rtcw.no/clanbase settings.
[ Voor 54% gewijzigd door Ron!n op 18-03-2004 16:27 . Reden: toevoeging ]
What's in the case?
a short summary off the top of my head, in no particular order:
- improved scoreboard
- trickjump tools
- q3 style hitsounds
- headshot mode
- enhanced spectator mode (shoutcaster), can see names over players, mines (and whether these are spotted or not), dynamite countdown.
- custom texts on vsays
- new config scripts for configuring servers. these can be verified to guarantee rtcw.no/clanbase settings.
Trickjump tools ??? Woei llijkt me leuk.
Dan andere, dan kan je tijdens ene war nite meer speccen omdat je gewoon de mijnen kan zien liggen??? Dat lijkt met niet zo'n toffe verandering eigelijk.
- improved scoreboard
- trickjump tools
- q3 style hitsounds
- headshot mode
- custom texts on vsays
Trickjump tools ??? Woei llijkt me leuk.
Dan andere, dan kan je tijdens ene war nite meer speccen omdat je gewoon de mijnen kan zien liggen??? Dat lijkt met niet zo'n toffe verandering eigelijk.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
10 kogels voor een garand lijkt mij wel oké. Als je goed kan mikken is dat toch wel een sterk wapen. Dynamitable backdoor bij fueldump en battery maakt het wel flink lastiger voor de Axis. Ik vraag mij af of dat voor fueldump nodig is. Voor battery is het wel een welkome mogelijkheid.
Waar zit die backdoor?
- trickjump tools
Like over de wall springen bij Oasis
- q3 style hitsounds
Wat moet ik daar van verwachten?
Waar zit die backdoor?
- trickjump tools
Like over de wall springen bij Oasis
- q3 style hitsounds
Wat moet ik daar van verwachten?
announcer saying "prepare to fight" and "fight"
Deze doet toch wel wat afbreuk aan de origine van het spel wat mij betreft. Het is toch geen streefighter, dit spel? Meer een spel vol tactiek en teamplay.
Deze doet toch wel wat afbreuk aan de origine van het spel wat mij betreft. Het is toch geen streefighter, dit spel? Meer een spel vol tactiek en teamplay.
is wel fun hadden ze in rtcw ookWekkel schreef op 18 maart 2004 @ 17:29:
De backdoor op Battery, die normaal alleen door covert ops kan worden geopend. Nieuwe ETPro is erg gericht op Clanwars, en daar is zo'n backdoor met covertops eigenlijk nutteloos. Vandaar de dynamitable backdoor, ben benieuwd.greatgonzo schreef op 18 maart 2004 @ 17:26:
Waar zit die backdoor?
Die nieuwe Clanbase/rtcw.no settings ben ik ook wel benieuwd naar; minder landmines geloof ik, tank rijdt sneller, maptijden nog korter. Heeft iemand de precieze veranderingen??
Inderdaad zeg.Wekkel schreef op 18 maart 2004 @ 17:29:
-Opblaasbare backdoor in Battery is ook niet echt tof. Het leuke was juist dat je daar een CO voor nodig had.
-Trickjump tools: Wat moet ik mij hier bij voorstellen? Kan nu iedereen die trickjumps maken of is het gedisabled op de 1 of andere manier?
-custom texts on vsays ???
Zou je nu attack enz kunnen toevoegen aan het vsay menu?
Tis wel mooi dat die rifles zijn aangepast, dit vond ik nooit zo eerlijk in de oude versies van ET(pro)
Edit: Rete irritant dat het aantal voice commando's niet meer gelimiteerd is op xs4all zeg
[ Voor 14% gewijzigd door dr snuggles op 18-03-2004 18:57 ]
Er staat ook.. Stukje Oasis.Ron!n schreef op 18 maart 2004 @ 16:04:
[...]
Ehmm en wat moeten we hier aan zien? Ik zie dat je 6 kills hebt gemaakt met 0 headshots, maar je kill-revived een gast met een headshotMeer kan ik dr niet uithalen
(nofi)
Idd zeg, kmoes ut vanaaf ook aanhoren:Pwwillem schreef op 18 maart 2004 @ 17:55:
[...]
Edit: Rete irritant dat het aantal voice commando's niet meer gelimiteerd is op xs4all zeg. Vervelende boedha's die het leuk vinden om te spammen.
Maar gaat xs4all nu meteen etpro V2.1 draaien?
[ Voor 4% gewijzigd door shameblaster op 18-03-2004 20:52 ]
Cons:::BB4E
Aha, die map had ik wel eens eerder gezien dacht ik
Stond ergens op cb dacht ik, komt erop neer dat de mijnen worden gelimiteerd naar 6, de vehicles (ik dacht alleen niet op Railgun) 50% sneller rijden, waardoor ook de maptijden iets naar beneden kunnen. Ook word het behalen van upgrades gelimiteerd, Fops gaat tot lvl 2 (minder artyspam), Soldier tot level 1 (maar is nog moeilijker te bereiken), alle classes verliezen wat kracht. Allemaal om "full holds" zo goed mogelijk te minimaliseren en zo veel mogelijk competitie te behoudenShartar schreef op 18 maart 2004 @ 17:47:
[...]
Die nieuwe Clanbase/rtcw.no settings ben ik ook wel benieuwd naar; minder landmines geloof ik, tank rijdt sneller, maptijden nog korter. Heeft iemand de precieze veranderingen??
Wel eens 2 goede clans tegen elkaar zien spelen op battery? Full hold is de enige result, map is simpelweg niet competetief genoeg. TWL had in hun competitie bijvoorbeeld de constructable ramp die opgeblazen kan worden met een satchel, alleen maar opblaasbaar door dynamiet gemaakt. Die map is gewoon onspeelbaar in zijn originele vorm. Bij fueldump zit men met hetzelfde probleem, er zijn 2 entry's waar men door naar binnen kan komen die te makelijk (door heavy weapons als mg en panzer) te verdedigen zijn. Vooral omdat de defence zat tijd heeft om zijn defensieve linie weer op te bouwen, aangezien allies op 20 sec loopafstand zit (als het niet meer is).wwillem schreef op 18 maart 2004 @ 17:55:
[...]
-Opblaasbare backdoor in Battery is ook niet echt tof. Het leuke was juist dat je daar een CO voor nodig had.
Lol natuurlijk niet, de tools kunnen volgens mij enkelvoud zijn, wat ik begreep was dat er een speedmeter bij zou komen, zodat je ziet of je optimaal strafejumpt of dat je maar wat aankloot-Trickjump tools: Wat moet ik mij hier bij voorstellen? Kan nu iedereen die trickjumps maken of is het gedisabled op de 1 of andere manier?
Nee, volgens mij kan je de text veranderen die bij een vsay in de chat verschijnt.-custom texts on vsays ???
Zou je nu attack enz kunnen toevoegen aan het vsay menu?
edit: Efterlyst draaide al een weekje op ETPro 2.1 d8 ik (beta)
Efterlyst ET
et.efterlyst.org:27960
Livestats
[ Voor 4% gewijzigd door Ron!n op 18-03-2004 20:56 . Reden: toevoeging ]
What's in the case?
Wordt alles dan automatisch geupdate als je de server joint?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
ik weet het nu al 
ETPRO nieuw isse fijn! jawel jawel
automatisch geupgrade
wat ik tot nu toe merkte:
- bij downloaden map geen ET crash
- nieuwe menuutjes onder ESC
- hitsounds (geil)
- rare rode rondjes bij de eindscore (geen id wat het is)
- en die fight geluiden das cool
gespeeld op zweedse Dsky server dacht ik
ETPRO nieuw isse fijn! jawel jawel
automatisch geupgrade
wat ik tot nu toe merkte:
- bij downloaden map geen ET crash
- nieuwe menuutjes onder ESC
- hitsounds (geil)
- rare rode rondjes bij de eindscore (geen id wat het is)
- en die fight geluiden das cool
gespeeld op zweedse Dsky server dacht ik
jammergenoeg nog geen geupdate servers tegen gekomen, maar dat zal dit weekend wel gebeuren.
Ik erger me wel steeds meer aan die servers die van alles aanpassen, always run uit, brightness aangepast.
Heel irritant
Ik erger me wel steeds meer aan die servers die van alles aanpassen, always run uit, brightness aangepast.
Heel irritant
Release uitgesteld tot zaterdag.
Due to scheduling errors with x-cast and last minute bugs, we have rescheduled the release to Saturday, March 20 @ 2pm EST. This will also accomodate european listeners better.
We felt it better to delay release with bugfixes than to release it with the current bugs.
What's in the case?
sorry maar ik heb het gisteravond toch echt gespeeld:
hier het IP: 213.115.128.60:27960
Zweedse server met niveau.
Zoals ik al eerder zei, efterlyst bijvoorbeeld (waarschijnlijk die server waar jij hebt gespeeld) draait al de testversie.Jazzper schreef op 19 maart 2004 @ 10:13:
sorry maar ik heb het gisteravond toch echt gespeeld:
What's in the case?
Anoniem: 102055
Op de zweedse server efterlyst draait sinds enige tijd de beta versie van etpro2.1....deze heb je waarschijnlijk gespeeld.
check
we zullen zien wat exact de de voor- en nadelen zijn van de nw etpro, maar ik denk dat vooral op battery het voordeel is gekeerd van axis naar allied.
Ik zit te denken een n52 aan te schaffen maar ben ook een aantal andere (misschien handigere) dingen tegen gekomen.
LEuk om ff te kijken
http://productsen.terrate...News&file=article&sid=169
http://be.thrustmaster.com/nl/products/pc_mac/homab.php
iemand ervaring met et ?!?
Ik zit te denken een n52 aan te schaffen maar ben ook een aantal andere (misschien handigere) dingen tegen gekomen.
LEuk om ff te kijken
nou mis je net de mooiste zin in je copy/paste:
We apologize for the delay and promise ET Pro will be released before Duke Nukem Forever!
hehe briljant echt!
Jazzper schreef op 19 maart 2004 @ 12:53:
[...]
nou mis je net de mooiste zin in je copy/paste:
We apologize for the delay and promise ET Pro will be released before Duke Nukem Forever!
hehe briljant echt!
Die bovenste heeft te weinig knoppies. Die andere heeft lekke veel knoppies. Maar het schijnt dat die niet lekker zijn in te drukken. Dus de beste keus zal zo'n nostromo ding zijn. Maar dan wel die met 3 rijen knoppies.Anoniem: 85278 schreef op 19 maart 2004 @ 12:15:
we zullen zien wat exact de de voor- en nadelen zijn van de nw etpro, maar ik denk dat vooral op battery het voordeel is gekeerd van axis naar allied.
LEuk om ff te kijken
wwillem schreef op 18 maart 2004 @ 17:55:
[...]
Edit: Rete irritant dat het aantal voice commando's niet meer gelimiteerd is op xs4all zeg. Vervelende boedha's die het leuk vinden om te spammen.
Vaag.. Wist niet dat het uit stond. Ik zal het op de todo lijst zetten. Ook asapshameblaster schreef op 18 maart 2004 @ 20:52:
[...]
Idd zeg, kmoes ut vanaaf ook aanhoren:P
Maar gaat xs4all nu meteen etpro V2.1 draaien?
[ Voor 32% gewijzigd door Pjotrik op 19-03-2004 13:40 ]
Hope dat die vandaag wel doorgaat de release
http://www.x-cast.net/listen.plsshameblaster schreef op 20 maart 2004 @ 11:34:
Hope dat die vandaag wel doorgaat de release
Shoutcast van de release, is 15 minuten geleden begonnen d8 ik.
What's in the case?
Khoor net dat als je backdoor bij battery heb opgeblazen, axis um NIET meer kan her bouwen,Ron!n schreef op 20 maart 2004 @ 20:13:
[...]
http://www.x-cast.net/listen.pls
Shoutcast van de release, is 15 minuten geleden begonnen d8 ik.
Dat gaat moeilijk worden voor Axis...
[ Voor 7% gewijzigd door shameblaster op 20-03-2004 20:54 ]
Idd, dat dacht ik dus ook, ben heel benieuwd hoe die map dan gaat worden, totaal andere defenceshameblaster schreef op 20 maart 2004 @ 20:45:
[...]
Khoor net dat als je backdoor bij battery heb opgeblazen, axis um NIET meer kan her bouwen,
Dat gaat moeilijk worden voor Axis...
What's in the case?
Ja staat onderaan op je balk bij winamp ik las het...Ron!n schreef op 20 maart 2004 @ 21:02:
[...]
Idd, dat dacht ik dus ook, ben heel benieuwd hoe die map dan gaat worden, totaal andere defenceHet is btw ET Pro 3.0 geworden.
Die map gaat denk ik zelf makkelijker worden,
Als je teamplay hebt bij axis is het te doen maar als je maar 2 eng hebt

Idd, maarja, je kan de bunker met 3 man ofzo verdedigen, maarja, als er dus 6 man achter komt... Erg lastig omdat het vrij grote afstanden zijn. Download van de nieuwe ET Pro is hier over een minuut of 15 te vinden: http://bani.anime.net/etpro/download.html
Admins get your servers running
What's in the case?
mmmmmm 2.07, ik dacht dat ut 3.0 werdRon!n schreef op 20 maart 2004 @ 21:11:
Idd, maarja, je kan de bunker met 3 man ofzo verdedigen, maarja, als er dus 6 man achter komt... Erg lastig omdat het vrij grote afstanden zijn. Download van de nieuwe ET Pro is hier over een minuut of 15 te vinden: http://bani.anime.net/etpro/download.html
Lol, 2.0.7 was de laatste release toen ik dat bericht poste, daarom zei ik over iets van 15 minuten. Nu staat hij er dus wel
Ziet er wel leuk uit, ben vooral benieuwd naar de anticheat, headshot en shoutcast specmode.
What's in the case?
Simpel om Battery te defenden. Geef gewoon die Forward Bunker op.
Spawn altijd bij de normale spawn. Verdedig de enigste doorgang naar de gun controls.
Moet lukken met 6 man.
Spawn altijd bij de normale spawn. Verdedig de enigste doorgang naar de gun controls.
Moet lukken met 6 man.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 20-03-2004 23:10 ]
Dat zijn er dus zowiezo 2 (1 back 1 front). Maarja geeft de map in ieder geval een heel ander gezicht.Anoniem: 42423 schreef op 20 maart 2004 @ 23:06:
Verdedig de enigste doorgang naar de gun controls.
What's in the case?
Dit bedoel ik.

Let maar niet op hoe donker het is, zo frag ik altijd.
Als je toch dood mocht gaan, ben je binnen no time weer op die plek, in tegenstelling tot allies die weer kilometers moeten lopen
Tax maken is al het halve werk van een overwinning ladies & gentlemen.
Edit: zonder cov ops, kom je die deur boven zeker ook niet in bij de spawn .. heb het nog niet getest.
Let maar niet op hoe donker het is, zo frag ik altijd.
Als je toch dood mocht gaan, ben je binnen no time weer op die plek, in tegenstelling tot allies die weer kilometers moeten lopen
Tax maken is al het halve werk van een overwinning ladies & gentlemen.
Edit: zonder cov ops, kom je die deur boven zeker ook niet in bij de spawn .. heb het nog niet getest.
[ Voor 107% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 20-03-2004 23:14 ]
jah en dan gaan ze fijn over de axis spawn en bovenlangs naar de guns
Protip: je hoeft niet langs die deur om bij de guns te komen.Edit: zonder cov ops, kom je die deur boven zeker ook niet in bij de spawn .. heb het nog niet getest
[ Voor 58% gewijzigd door stime op 20-03-2004 23:57 ]
Sjah ik kom haast nooit daarbinnen hehe. Ik ga ff kijken hoe het zit.
Edit: je hebt gelijk.
Kheb ff een hele kleine demo opgenomen, hoe lang je erover doet om bij de gun controls te komen via de spawn. Tis niet zo lang. Als je daar zit (mannetje of 3), zit je wel goed (daar waar de demo stopt). De andere 2 kunnen de andere kant defenden (wel in zicht van waar demo stopte) (is een deur, dus makkelijker defenden).
http://members.lycos.nl/iuwr/demo00.dm_83
En om de tactiek te verfijnen, plaats je er een panzer bij (zoals op Beach werd gedaan in originele RTCW). Zodra ze spawnen, rag je die hele zooi naar de kloten + je pakt de vlag.
Edit: je hebt gelijk.
Kheb ff een hele kleine demo opgenomen, hoe lang je erover doet om bij de gun controls te komen via de spawn. Tis niet zo lang. Als je daar zit (mannetje of 3), zit je wel goed (daar waar de demo stopt). De andere 2 kunnen de andere kant defenden (wel in zicht van waar demo stopte) (is een deur, dus makkelijker defenden).
http://members.lycos.nl/iuwr/demo00.dm_83
En om de tactiek te verfijnen, plaats je er een panzer bij (zoals op Beach werd gedaan in originele RTCW). Zodra ze spawnen, rag je die hele zooi naar de kloten + je pakt de vlag.
[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 21-03-2004 01:04 ]
Nu hope dat XS4ALL 3.00 er snel op zet
Dit topic is gesloten.