Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] RTCW: Enemy Territory - deel 5

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.610 views sinds 30-01-2008

• Novah
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 12-11 09:04
http://home.wanadoo.nl/novagamer/logo-test.jpg
Return to Castle Wolfenstein: Enemy Territory
Enemy Territory was origineel een uitbreiding voor de populaire shooter Return to Castle Wolfenstein uit 2001. Dit spel zelf (afgekort met RTCW) is ontwikkeld door vier verschillende bedrijven. Uitgever Activision, ID Software, Nerv Software en Gray Matter Studios. Hoofdzakelijk heeft Nerv Software zich bezig gehouden met het multiplayer gedeelte en Gray Matter Studios met de singleplayer campaign. ID Software, de eigenaar van de Quake 3 engine heeft beide ontwikkel teams erg hard geholpen met hun reusachtige ervaring. Return to Castle Wolfenstein was een succes en uiteraard, dan moet er een uitbreiding of vervolg worden ontwikkeld. De twee ontwikkelteams Splash Damage en Mad Doc kregen de opdracht de uitbreiding 'Enemy Territory' te ontwikkelen. Splash Damage kreeg de taak voor het multiplayer gedeelte en Contact kreeg de zware last van de singleplayer campaign op hun schouders. Na afloop van de ontwikkel periode waren uitgever Activision en ID Software niet erg tevreden met de singleplayer campaign. Uiteindelijk heeft Contact nog iets langer de tijd gekregen maar uiteindelijk hebben ze besloten de singleplayer campaign niet te releasen en de uitbreiding te cancelen.... en toen bleven ze zitten met een goede multiplayer gedeelte. Alleen het multiplayer gedeelte te releasen als de add-on 'Enemy Territory' vonden beide ID Software en ontwikkelaar Activision geen goed plan.
Gelukkig hebben deze twee met Splash Damage besloten de multiplayer van 'ET' gratis te releasen als stand-alone game. Om deze game te spelen heb je dus niets nodig qua Return to Castle Wolfenstein origineel of dergelijke. Hier zijn wij hun natuurlijk erg dankbaar voor. :)
http://home.wanadoo.nl/mrherman/blank.gif

Minimum systeemeisen
Om Enemy Territory te laten draaien heb je minimaal deze systeemeisen nodig, maar je kent de uitgevers wel, die systeemeisen zijn altijd erg laag gegrepen. Elke PC vanaf 1.0Ghz met een GeForce 2 MX of beter kan de game redelijk draaien aangezien de engine erg goed te tweaken is.

• Windows® 98/ME/2000/XP
• 100% Windows® 98/ME/2000/XP compatible system (including all 32bit drivers)
• Intel® Pentium® III 600Mhz processor or AMD equivalent
• 128 MB RAM
• 32 MB 100% fully OpenGL® compliant 3-D video card
• Microsoft® Direct X® 8.1 or higher
• 271 MB total disk space for game files
• 500 MB free disk space for swap file
• Windows compatible toetsenbord
• Windows compatible muis
• Windows compatible geluidskaart
• 56.6k modem of sneller (sneller modem word aangeraden bij servers met meer dan 8 spelers)

Enemy Territory is grondig getest met de volgende videokaarten series:
GeForce 4 Ti, GeForce 4 MX, GeForce 3, GeForce 2 Ultra, GeForce 2 MX, GeForce256, Radeon 8500/64, Radeon 7200/64, Radeon 9700 Pro/128, Xabre 400

Vragen en antwoorden aka FAQ
Op de ET servers is het één groot kleuren feest, iedereen heeft kleuren in zijn naam, hoe doe je dat?
De kleurencode's zijn ongeveer hetzelfde als die van Quake 3 en RTCW.
Een kleurecode maak je door een ^ te plaatsen met een cijfer of letter.
^1
voor je naam, dan geeft hij je naam in het rood weer. Hiermee kan je dus ook combineren, bijv ^1W^dh^2o^ae^i.

Ik draai Linux op mijn systeem, zijn er ook binaries voor Linux beschikbaar?
Yep, deze zijn op de officiële website beschikbaar bij -> Enemy Territory -> Downloads. Tevens onderaan bij de mirrorlist kan je mirrors voor Linux Binaries vinden.

Hoe zie ik mijn fps?
Typ: '/cg_drawfps 1'

Ik vind de ingame serverbrowser niet zo handig, is er geen handige manier om mijn favorieten servers makkelijk te kunnen joinen?
Externe serverbrowsers gebruiken veel mensen, er zijn veel goede programma's op dat gebied. In de meeste programma's zitten velen extra features die erg handig zijn. Een aantal programma's die Enemy Territory zoiezo ondersteunen:

HLSW (freeware)
The All Seeing Eye (21 dagen gratis trial)
GameSpy Arcade (Adware)
PatchFinder (alleen quake 3 engine games)
Server Watch (freeware)

Help! Mijn Enemy Territory geeft een error, wat is dit en hoe kan ik dit verhelpen?
Dit draadje loopt in Games & Discussies voor vragen en problemen moet je bij Spielerij - Problemen & Vragen zijn. Voordat je daar een topic aanmaakt, gebruik eerst even de search om te kijken of iemand al een topic hierover heeft aangemaakt en voor de eventuele oplossing.

"Wie wil er komen ET-en!?"
Afspraken maken om te gaan gamen doe je maar via een chat of dergelijke, niet via GoT. GoT is er om te discussiëren en elkaar te helpen, niet om afspraakjes te maken op welke server je gaat gamen.
Sinds een tijdje is er op QuakeNet een irc channel #GoT-ET, hier heb je uitgebreid de gelegenheid met gotters te gaan ET-en of gewoon ouderwets te chatten. Als je geen irc client hebt kan je eens een kijkje nemen op mIRC.com of op NoNameScript.de.

Wat ook erg handig is, is een [GoT]-tag achter je naam te zetten met ET. Zo kunnen mede gotters elkaar herkennen.
De letters got horen in de kleuren rood-wit-blauw, dit doe je met de volgende kleurencodes:
^a[ ^1G ^0o ^4T ^a]

De haakjes mogen in grijs (^9) maar veel hebben ook oranje (^a).
http://home.planet.nl/~pierr023/naam.jpg

Ah, jullie spelen dus met een [GoT]-tag, zijn jullie dan een clan met wars enzo?
Het [GoT]-tag hoorde eigenlijk alleen bij het topic en het irc channel. Maar een GoT-clan bestaat inmiddels. Meer informatie volgt...

Waarom staat er een RTCW logo en geen Enemy Territory logo?
Goed opgemerkt, omdat Enemy Territory niet in retail is gegaan is er geen promomateriaal (PSD files of dergelijke) beschikbaar. Ik heb dan ook geen (goede) Enemy Territory logo's kunnen vinden om te gebruiken voor het hoofdlogootje.
Mocht jij er wel een hebben kan je me altijd contacten.

Hey je bent iets belangrijks vergeten of ik zie een spelvaut
Mailen kan altijd, ook ben ik altijd te vinden in #DawnSeekers.nl en op de Tweakers.net irc server. Maar vergeet niet dat de Enemy Territory Manual vrijwel alles uitlegt over ranks, XP, skills, rewards, campaigns enz...

Links
Hieronder vind je een aantal handige links:
Planet Wolfenstein (gamespy network)
RTCW World.com
Wolfenstein.nl
Enemy Territory for Dummies
Enemy Territory Configbuilder
RTCW Files
GameServers.net
Official RTCW website
Activision
Splash Damage
ID Software

Vorige delen:
[RTCW] Enemy Territory *
[PC] RTCW: Enemy Territory - deel 2
[PC] RTCW: Enemy Territory - deel 3
[PC] RTCW: Enemy Territory - deel 4

Mirrorlist:
• XS4ALL (FTP): Alle bestanden
• FilePlanet: Windows | Linux
• FileShack: Windows | Linux
• 3D Gamers: Alle bestanden
• Worthplaying: Alle bestanden
• RTCWFiles.com: Alle bestanden
• GamingHorizon: Alle bestanden
• BarrysWorld: Windows | Linux
• Jolt.co.uk: Windows | Linux
• Fragland.net: Alle bestanden
• RTCW City: Windows | Linux
• GameZone Online: Alle bestanden
• GameHelper: Alle bestanden
• RTCWWorld: Alle bestanden
• Ausgamers: Windows | Linux
• Gamers Hell: Alle bestanden
• SeeMePlayMe: Alle bestanden

Patch 1.02:
• FilePlanet: Windows | Linux
• GameSpot: Windows
• 3D Gamers: Alle bestanden
• Ausgamers: Windows | Linux
• RtCWFile: Windows
• IGN: Windows
• RtCW.jolt.co.uk: Windows
• WorthPlaying: Alle bestanden
• Gaming Asylum: Windows | Linux
• FileFront: Windows | Linux
• GamersHell: Windows | Linux
• SweRTCW: Windows | Linux
• GameClubCentral: Windows | Linux
• eXtreme Players (Duits): Windows | Linux
• Universe Gaming: Windows | Linux
• Wolfenstein City (Duits): Windows | Linux
• RtCWOnline.com: Alle bestanden
• GameChronicles: Windows
• FragLand: Windows | Linux
• GameZone: Alle bestanden

Map Editor mirrorlist:
FilePlanet
3DGamers
RtCWFiles
Worthplaying
3D Downloads
Gamers Hell

De officiele manual die met Enemy Territory word mee geïnstalleerd is een grote schat aan informatie. Je kan deze vinden met de link in je startmenu:
Start / Programma's / Wolfenstein - Enemy Territory / Wolfenstein - Enemy Territory Help / manual.html

RTCW: Enemy Territory FAQ/Startpost 1.1.0 door Novah
Spelvauten en opmerkingen? Mailen kan altijd!

• Jazzper
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 17-11 21:19

Jazzper

BB4E^Guerilla

eerste eerste eerste!! Wwwwoooo! krijg ik nu XP??? hehe

maar ff ontopic. Benieuwd wanneer XS4ALL weer een beetje up and running?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• 4fun
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 28-08-2009
Prachtige openingspost voor alweer deel 5 :).
Even een ervaring die ik gisteren op fd-nl mee heb gemaakt.
Spelend als medic, is het meerdere malen voor gekomen dat teamgenoten (die toch bovenin de xp-rank meedraaien) gaan complainen als je ze beroofd van hun laatste health (om ze vervolgens een mooie groene spuit te geven).
een andere (kleine) ergenis.
doodgeschoten worden, vervolgens roepen om een medic, ik kom eraan met gevaar voor eigen leven O-) en dan met 17 sec op de klok(re--inforcementtime) beroven ze zichzelf van hun laatste adem.

Nu vraag ik me af. Wat is het voordeel om 17 sec. lang mee te mogen kijken met iemand anders, als er de mogelijkheid is dat je ge-health-ed wordt en zelf verder kan spelen ? 8)7

= Laeh = SPriest = The Inner Circle @ Trollbane

• a.p.versteeg
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 09-07-2016

a.p.versteeg

Billy the Kid

quote:
Jazzper schreef op 06 februari 2004 @ 13:21:
eerste eerste eerste!! Wwwwoooo! krijg ik nu XP??? hehe

maar ff ontopic. Benieuwd wanneer XS4ALL weer een beetje up and running?
ja en sixthfloor was gisteren ook bout, telkens iedereen bij het laden naar nieuw level overnieuw erin en eruit moeten gaan.

ben jij zo`n XP g..l persoon ;)

Specs.: ASUS Rampage Formula / Intel Core2 8400/ ASUS 285GTX / 2x2048MB OCZ PC2 9200 Reaper / 2x500GB WD RE4-> Raid0 / 1,5TB green / 750W Crossfire Edition /Lian-Li 71A Black

• _Kai
  • Registratie: november 2001
  • Niet online
Toen ik weer eens Wolfie opstarte en met mijn crosshair aan het kloten was op een onbekende server werd ik weer eens beschuldigt van cheaten en ik heb geen idee waarom, aangezien we op het begin heel lang werden vastgehouden.

((lol-&^_^hey mang wats^O_O--omg2002!!1^_^&-lol))

• 4fun
"ben jij zo`n XP g..l persoon "

Ik neem aan dat dit voor mij bedoeld is ;)
Ben trouwens absoluut niet xp g**l, maar een belangrijke eigenschap van een medic is het healen van mede-spelers. En bij level 3 gaat het een stuk sneller
(en dat maakt mijn team-genoten veeeeel blijer _/-\o_ _/-\o_ ).

Mijn doel is in ieder geval niet hoog eindigen in de xp-lijst (door deze kills).

4fun wijzigde deze reactie 06-02-2004 15:09 (9%)

• Tazzy
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 17-11 20:54
Heeft er iemand een idee of die simpsons map voor ET al af is?

• BMWM3
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 09-08-2005

BMWM3

www.eurocarsforum.nl

Maanden geleden dat ik WET voor het laatst heb gespeeld :D Man wat roeleerde dat spel. Ik denk dat ik het weer eens ga downloaden :+

| EuroCars Forum | Specs |

• Ron!n
  • Registratie: juli 2003
  • Nu online
quote:
Tazzy schreef op 06 februari 2004 @ 14:21:
Heeft er iemand een idee of die simpsons map voor ET al af is?
Ik zou de forums van Splashdamage.com is checken, daar post de mapmaker het laatste nieuws over de ontwikkellingen van die map.
quote:
_Kai schreef op 06 februari 2004 @ 14:04:
Toen ik weer eens Wolfie opstarte en met mijn crosshair aan het kloten was op een onbekende server werd ik weer eens beschuldigt van cheaten en ik heb geen idee waarom, aangezien we op het begin heel lang werden vastgehouden.
Prachtig compliment toch? Ik zou het wel zo opvatten in ieder geval :D

What's in the case?

• BUBBU!
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 06-10-2009
dat doe ik ook altijd...

:x

:x :X :X

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

quote:
Maar een GoT-clan bestaat inmiddels. Meer informatie volgt...
Wel die info geven he :P (LOT en zo)
Vind het nog steeds een mooie openingspost trouwens. Heeft al veel mensen over de streep getrokken om ET te gaan spelen. Bedankt Novah, voor mijn verslaving :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• _Kai
  • Niet online
quote:
Prachtig compliment toch? Ik zou het wel zo opvatten in ieder geval :D
Inderdaad, zo vat ik het altijd op. Ik zat net ook op een server met personen zoals "dis4ea" die werkelijk denken dat ze goed zijn. Ik won elk duel, had meer headshots dan kills en had ook nog eens (iets wat mij totaal niet boeit) het hoogste aantal XP terwijl ik aan de kant van het team zat dat grondig werd ingemaakt.

Zo'n persoon als "Dis4ea" is iemand die nadat hij is neergeschoten typt "wrong bind : P". Met andere woorden, "oh, foutje, normaal had ik gewonnen". Ik reageerde met Shut Up. en vervolgens was hij niet al te blij met mijn aanwezigheid. Ik werd aan het einde van het potje ook door sommige "bb noob" genoemd. Nu weet ik waar "noob" voor staat, een aanduiding voor een persoon die nieuw is met het spel en er niets van kan, maar ik heb werkelijk geen idee wat ze bedoelden met "bb".

Heerlijk.

_Kai wijzigde deze reactie 06-02-2004 17:44 (13%)

• Rev!
  • Registratie: december 2001
  • Niet online
ken nog een paar mensen die zichzelf heel goed vinden ^^

• Martijn1991
  • Niet online
Ik heb ET, alleen die framerate ligt zo laaaaaag. 2 beeldjes per seconde ofso. Weten jullie hoe je dit weg kan halen?

Specs: Pentium I 25 Mhz, ATI Radeon 100 Pro, 1 MB intern geheugen, geloof je dit nog? ;) lol

• Tazzy
Wat voor hardware heb je ongeveer? Welke resolutie draai je in ET?

• _Kai
  • Niet online
quote:
Revision schreef op 06 februari 2004 @ 17:46:
Gelukkig heb ik veel om dit te ondersteunen.

• Ron!n
  • Nu online
quote:
Revision schreef op 06 februari 2004 @ 17:46:
Nou ik ben het niet in ieder geval, als je mij zou achter mijn pc zou zien zitten terwijl ik speel, altijd mezelf verrot schelden wat een noob ik ben hahahaha :)

What's in the case?

• dr snuggles
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
quote:
Martijn1991 schreef op 06 februari 2004 @ 17:50:
Ik heb ET, alleen die framerate ligt zo laaaaaag. 2 beeldjes per seconde ofso. Weten jullie hoe je dit weg kan halen?
Start wolfenstein. Ga naar options, dan system en kies bij video quality: "Fast". Succes :).

• Anch
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 30-09-2004
quote:
_Kai schreef op 06 februari 2004 @ 18:21:
[...]

Gelukkig heb ik veel om dit te ondersteunen.
Fijn voor je. Stel je voor dat je niet zo goed zou zijn. Zou je daar onzeker van worden?

• _Kai
  • Niet online
quote:
Anch schreef op 06 februari 2004 @ 19:29:
[...]

Fijn voor je. Stel je voor dat je niet zo goed zou zijn. Zou je daar onzeker van worden?
Nee.

• Anch
quote:
Antwoord zegt genoeg. Dank. :*)

• DyStiC
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 21-11 21:30

DyStiC

'Atta way, baby!

Iemand deze video (divx, 7MB) al gezien? Dit filmpje is het bewijs dat er een wallhack bestaat.

• Terr
  • Laatst online: 28-11-2017

Terr

Suiker op je patat

Voordat men het vergeet: De regels van het vorige topic gelden nog steeds. Om er zeker van te zijn dat men niet weer de sfeer gaat verpesten door het te hebben over hoe goed hij/zij of hoe slecht anderen wel niet etc.

ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!

• shameblaster
  • Laatst online: 21-11 21:41

shameblaster

BB4E^Cons

quote:
DyStiC schreef op 07 februari 2004 @ 14:24:
Iemand deze video (divx, 7MB) al gezien? Dit filmpje is het bewijs dat er een wallhack bestaat.
????
Hoe kan dat, met zn messie de muur open???, kdenk dat ze dat level gemod ofso hebben hoor

Cons:::BB4E

• DyStiC
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 21-11 21:30

DyStiC

'Atta way, baby!

quote:
shameblaster schreef op 07 februari 2004 @ 14:53:
[...]

????
Hoe kan dat, met zn messie de muur open???, kdenk dat ze dat level gemod ofso hebben hoor
Heh zou je denken :) 't was ook niet echt serieus bedoeld hoor >:)

• Tazzy
Zware humor dit _/-\o_

• Coenen
  • Laatst online: 21-11 16:28

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Leuk gemaakt :) Staat binnenkort nu iedereen met z'n mes in de muur te steken? :) :)

Coenen wijzigde deze reactie 07-02-2004 15:54 (5%)

• RRR
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Een keertje doen op een pub, en als ze dan vragen waar je mee bezig bent ze verwijzen naar dat filmpje :+

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Eindelijk!

ET TV:
http://www.clanbase.com/news.php?nid=115047

Friday 6 February

Enemy Territory TV is coming
by: Ins0mnia
Goodnews for all the Wolfenstein: Enemy Territory fans. The ETpro development team that made the popular tournament mod ETpro has announced on their forums that they have been given access to the engine source code, which basicly means that they are now able to make ETTV.

They have started with the development right away but they already announced that the development will take months before a public release. However they expect it to be done before the QuakeCon 2004 Qualifiers.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Ron!n
  • Nu online
Wat een goed nieuws voor ET, na maanden onderhandelen hebben ze dus eindelijk de source _/-\o_

What's in the case?

• StephanL
  • Laatst online: 01-11 22:44
ETTV wat is dat :? Dat je mee kan kijken ofzo ?

• _Kai
  • Niet online
Ja, tijdens een wedstrijd.

• Bleet
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Je kent HLTV toch wel?
Gewoon meekijken dus :)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
"Never forget 10/23/07"

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

zou alleen erg handig zijn als er vertraging inzet.. je hebt immers geen speclock. Maar dan mag het bij een relatief langzaam spel als ET wel langer dan 30seconden, maar dan is er weer geen life tv ;)

• _Kai
  • Niet online
cl_timenudge 500

• Piels
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 28-10 21:04
Ik kan ET alleen op 800x600 spelen...
Als ik de resolutie hoger zet, dan springt ie weer terug als ik apply heb gedaan, en een ok heb gegeven in het hoofdmenu... :?

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

• Hu9o
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 07:45

Hu9o

Schokkend

Je kan ook de resolutie veranderen door in je config iets te zetten.

Kan het niet meer vinden. Maar het kon wel. Was zoiets van
/cg_joureso x
x=1 => 640x
x=2 => 800x
enz..

Misschien dat je dan wel in een andere reso kan spelen.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Hydra
  • Nu online
quote:
Coenen schreef op 07 februari 2004 @ 15:54:
Leuk gemaakt :) Staat binnenkort nu iedereen met z'n mes in de muur te steken? :) :)
*grin* Ik ga op Battery die kant van 't level 'es een beetje in de gaten houden ;)

Best knap gedaan overigens, je ziet de overgang echt/nep nauwelijks.

https://niels.nu

• Ron!n
  • Nu online
quote:
Hydra schreef op 09 februari 2004 @ 13:58:
[...]

*grin* Ik ga op Battery die kant van 't level 'es een beetje in de gaten houden ;)

Best knap gedaan overigens, je ziet de overgang echt/nep nauwelijks.
Hij is echt, hij is gewoon geedit, maar de map bestaat dus wel :)

Ron!n wijzigde deze reactie 09-02-2004 14:50 (14%)
Reden: oopstevroeggeklikt

What's in the case?

• _Kai
  • Niet online
quote:
Hu9o schreef op 09 februari 2004 @ 12:28:
Je kan ook de resolutie veranderen door in je config iets te zetten.

Kan het niet meer vinden. Maar het kon wel. Was zoiets van
/cg_joureso x
x=1 => 640x
x=2 => 800x
enz..

Misschien dat je dan wel in een andere reso kan spelen.
r_mode 3 = 640 x 480?
r_mode 4 = 800 x 600
r_mode 6 = 1024 x 768

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Thats the one!!! :Y)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Hydra
  • Nu online
quote:
Ron!n schreef op 09 februari 2004 @ 14:49:
Hij is echt, hij is gewoon geedit, maar de map bestaat dus wel :)
Jaja, maar ze hebben volgens mij maar een klein deel van die map nagemaakt, je ziet edit-overgangen.

• StephanL
  • Laatst online: 01-11 22:44
quote:
Blade_V schreef op 08 februari 2004 @ 21:03:
Je kent HLTV toch wel?
Gewoon meekijken dus :)
Nee ken ik niet B)

• _Fonz
  • Laatst online: 21-05-2005

_Fonz

Dream on

Martijn!! JAAAAAA .. EEEEEEEEETEEEEEEEEEEN

$&%*^^%(& Was net lekker bezig op map 6.

* Post het dan niet. Dit is gelijk weer de laatste waarschuwing voor jou *

Terr wijzigde deze reactie 12-02-2004 12:33 (110%)

Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG

• _Kai
  • Niet online
Klik de link op eigen risico.

Het kan als een optische knal je hoofd laten exploderen EN DAT WILLEN WIJ NATUURLIJK NIET, laat staan dat Terr hier warnings voor gaat geven.

_Kai wijzigde deze reactie 09-02-2004 20:27 (3%)

• Dunne_Hein
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 16-07-2013
Heb je niet in je broek geplast van opwinding?

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

quote:
_Fonz schreef op 09 februari 2004 @ 20:04:
Martijn!! JAAAAAA .. EEEEEEEEETEEEEEEEEEEN

$&%*^^%(& Was net lekker bezig op map 6.

http://members.lycos.nl/iuwr/ET.JPG

Edit ... ermm ik wil niemand provoceren ofzo, dus gelieve er ook niet op te posten.

Wil gewoon ff mijn adrenaline rush hier plaatsen ! :D

Woeiiii vanmiddag was ik weer ff flink bezig, na 2 maand niet meer te hebben gespeeld ofzo.

Nogmaals: niet op reageren. Dank u :)
2 maanden, dat kan best kloppen :)

• robbenoot
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 17-12-2004
Die drie in spec waren zeker aan het kijken of je geen aimbot aan het gebruiken was >:) :+

• qrazi
  • Laatst online: 24-10 17:41
quote:
aTrEUs schreef op 06 februari 2004 @ 13:50:
Prachtige openingspost voor alweer deel 5 :).
Even een ervaring die ik gisteren op fd-nl mee heb gemaakt.
Spelend als medic, is het meerdere malen voor gekomen dat teamgenoten (die toch bovenin de xp-rank meedraaien) gaan complainen als je ze beroofd van hun laatste health (om ze vervolgens een mooie groene spuit te geven).
een andere (kleine) ergenis.
doodgeschoten worden, vervolgens roepen om een medic, ik kom eraan met gevaar voor eigen leven O-) en dan met 17 sec op de klok(re--inforcementtime) beroven ze zichzelf van hun laatste adem.

Nu vraag ik me af. Wat is het voordeel om 17 sec. lang mee te mogen kijken met iemand anders, als er de mogelijkheid is dat je ge-health-ed wordt en zelf verder kan spelen ? 8)7
hehe... erm, veel xp is natuurlijk niet per definitie een ervaren ET speler.... als je veel FPS ervaring hebt, kun je een heel eind komen met bruut om je heen schieten... :)

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Asus EAH4870 512MB Dark Knight

• niq
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 12:02

niq

Eet nooit gele sneeuw!

quote:
robbenoot schreef op 10 februari 2004 @ 07:02:
Die drie in spec waren zeker aan het kijken of je geen aimbot aan het gebruiken was >:) :+
Een aimbot voor AirStrikes?

Boardwalk Empire | Big Bang Theory | Game of Thrones | Modern Family

• Hydra
  • Nu online
quote:
_Kai schreef op 09 februari 2004 @ 20:11:
Het kan als een optische knal je hoofd laten exploderen EN DAT WILLEN WIJ NATUURLIJK NIET, laat staan dat Terr hier warnings voor gaat geven.
Toch frappant dat hij een link post, en jij een paar minuten later ook nog eens dit bericht plaatst. Aangezien dit forum niet bedoelt is om op jezelf te zitten geilen lijkt het me volkomen nutteloos dat dergelijke screenshots hier gepost worden.
quote:
qrazi schreef op 10 februari 2004 @ 08:53:
hehe... erm, veel xp is natuurlijk niet per definitie een ervaren ET speler.... als je veel FPS ervaring hebt, kun je een heel eind komen met bruut om je heen schieten... :)
Of flink airstriken :P

Hydra wijzigde deze reactie 10-02-2004 09:25 (24%)

• Hydra
  • Nu online
-- oops ---

Hydra wijzigde deze reactie 10-02-2004 09:25 (97%)

• Piels
Hoeveel "Trick Jumps" zijn er eigenlijk?

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

quote:
AdrianP schreef op 10 februari 2004 @ 09:59:
Je bedoelt de walljump ea?

Ik ken alleen die, of je moet op de guns springen bij Oasis ook een truukje vinden?

• Piels
Nou ja, ik kan niet op de guns springen... en ken ook geen Wall Jumps...

ken alleen een trick jump bij Rail Gun, dat je in die boom kunt springen. :)

• _Kai
  • Niet online
quote:
Toch frappant dat hij een link post, en jij een paar minuten later ook nog eens dit bericht plaatst.
Ik begrijp je punt niet. Ik post geheel individueel als je dat soms bedoeld.

Er zijn in ET nauwelijks trickjumps. Met RtCW waren er heel veel. Natuurlijk was 3/4e nutteloos, maar het was toch leuk om ze te kunnen.

Ik vind de walljump op Oasis trouwens niet echt een trickjump. Je hebt niet eens een strafe-jump nodig. Ik durf te wedden dat de makers het opzettelijk erin hebben gegooid, iets wat ze geloof ik niet bij rtcw deden.

_Kai wijzigde deze reactie 10-02-2004 11:42 (27%)

• Dunne_Hein
  • Laatst online: 16-07-2013
quote:
_Kai schreef op 10 februari 2004 @ 11:40:
[...]

Ik vind de walljump op Oasis trouwens niet echt een trickjump. Je hebt niet eens een strafe-jump nodig. Ik durf te wedden dat de makers het opzettelijk erin hebben gegooid, iets wat ze geloof ik niet bij rtcw deden.
Weet je dat zeker? Mij is het namelijk nog niet gelukt (niet dat dat veel zegt).

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

quote:
_Kai schreef op 10 februari 2004 @ 11:40:
[...]

Ik begrijp je punt niet. Ik post geheel individueel als je dat soms bedoeld.

Er zijn in ET nauwelijks trickjumps. Met RtCW waren er heel veel. Natuurlijk was 3/4e nutteloos, maar het was toch leuk om ze te kunnen.

Knappe jonge die die jump maakt zonder strafe te gebruiken !! En deze jump zal vast met opzet erin gezet zijn. De muur is niet voor niks een stukkie lager daar :)

• Piels
over welke jump in oase hebben we het?

• _Kai
  • Niet online
quote:
Hu9o schreef op 10 februari 2004 @ 12:14:
[...]

Knappe jonge die die jump maakt zonder strafe te gebruiken !! En deze jump zal vast met opzet erin gezet zijn. De muur is niet voor niks een stukkie lager daar :)
http://members.rott.chello.nl/j.brouwera/demo0011.dm_83

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

knappe jonge :Y)

• Ron!n
  • Nu online
quote:
AdrianP schreef op 10 februari 2004 @ 09:59:
Kijk ff ETmoves 1 en 2 (http://www.splashdamage.c...bb2&file=viewtopic&t=3784) en nog wat jumpmovies (http://www.swertcw.com/download.php?id=405), er zijn er best veel.

What's in the case?

• Kaastosti
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 08:51

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

En ik wordt vrolijk nog steeds binnen de minuut gekicked door punkbuster... dat ding zit toch gewoon in ET zelf ingebakken?
Bleh.. maar dan moet je natuurlijk wel zelf een beetje regelmatig updaten ;)

Kaastosti wijzigde deze reactie 10-02-2004 15:59 (25%)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• Piels
quote:
Dat ziet er dus echt wel cool uit!
Hoezo ik heb niets te doen, als je daar allemaal achter komt :)

• Rev!
  • Niet online
zijn echt talloze trickjumps gewoon in ET, ken dr alleen bijna geen 1 :+ , moet je bij Assa wezen die ken ze allemaal ofzo

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

haaaaaaaaatsjoe.. kuck.. huh wat? leeft iedereen nog? ;)

• Ron!n
  • Nu online
quote:
Jazzper schreef op 12 februari 2004 @ 12:19:
haaaaaaaaatsjoe.. kuck.. huh wat? leeft iedereen nog? ;)
Ik wel. Gisteren voor de gein op de tank dyna geplant en vervolgens die tank naar de 2e barrier gereden (stond daar om de hoek), tank komt bij de barrier aan, dyna ontploft, barrier is dus weg en hij rijd zo door. De helft van axis ging van "wtf ik hoorde niet dat er geplant was" :) In CB is dat niet verboden btw, TWL wel (noemen ze bug abuse, slaat nergens op).

What's in the case?

• 4fun
quote:
Ron!n schreef op 12 februari 2004 @ 12:58:
[...]

Ik , TWL wel (noemen ze bug abuse, slaat nergens op).
lol
zijn er nog meer 'bug abuses' die not done zijn ? })

4fun wijzigde deze reactie 12-02-2004 15:01 (4%)

• TheSolutioner
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 14-10 10:04

TheSolutioner

Enemy Terrorist

Is wel leuke tactiek voor in wars ;)

You shall not pass!!!

• Ron!n
  • Nu online
quote:
aTrEUs schreef op 12 februari 2004 @ 15:00:
[...]

lol
zijn er nog meer 'bug abuses' die not done zijn ? })
Hmm je kan ook iemand boven op die brug over de railing laten liggen (dus liggen met x), en daar een dyna op droppen (dus naast de brug eigelijk) en zodra die gearmd is kan die persoon opstaan, dyna valt naar beneden en er is geplant bij de 2e barrier. Verder weet ik het ff niet :)

What's in the case?

• 4fun
quote:
kan ik hieruit opmaken dat jij en mss nog andere spelen met de standaard instellingen ?
ik zelf heb met alle fps (bf1942,cod e.d) allles gedefineerd rond mijn numpad.
met et komt het wat moeilijk uit en heb soms problemen met de chat-functie.
zijn er meer mensen die het rond hun numpad spelen of ...? (tips graag)

• Roeligan
  • Laatst online: 08:43

Roeligan

Feyenoord

Een oude clanm8te speelt nu volgens mij bij LSD en die heeft alles met numpad. Moet je via Ronin naar bokkem vragen (als dat zn nick nog is...)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Tazzy
Heb voor de toetsen dit device naast (lees ipv) mijn keyboard staan:

http://images.belkin.com/F8GFPC001/STD1_F8GFPC001.jpg

• Piels
damn... wat zit er allemaal op?

• Tazzy
Ik heb op de bovenste toetsten 2 t/m 6 zitten.
2e rij 7, straffe links, strafe rechts, Liggen , Use.

Onder de duimknop, zit up = jump, forward = FO verrekijker + Fire, down is bukken en Back = achteruit.

Die scrollknop gebruik ik niet.

Extra hard rennen gebruik ik shift voor (kan ik met mijn duim bij) en de rest heb ik meestal wel even tijd om dat met het keyboard te doen.

Zit een tooltje bij die dit ding volledig programeerbaar maakt. Heb aan mijn config in ET niets veranderd.

• Ron!n
  • Nu online
quote:
Roeligan schreef op 12 februari 2004 @ 15:59:
Een oude clanm8te speelt nu volgens mij bij LSD en die heeft alles met numpad. Moet je via Ronin naar bokkem vragen (als dat zn nick nog is...)
Yup, zo heet hij idd nog, wel meer mensen gebruiken numpad. Ik ben inmiddels zo aan WASD gewend dat ik niet anders meer zo kunnen, toetsen QWEASDC23 Shift en Space gebruik ik daar in de buurt, dat zijn er dus 10, voor bij genoeg (aangezien ik ook mousebuttons 3 en 4 gebruik).

edit: dat ding van Tazzy is ook wel wreed, heb al speciaal voor et een headset en muis (beiden logitech) en icemat gekocht, kan er nog wel bij ;) Hoeveel heb je er voor betaald Tazzy?

Ron!n wijzigde deze reactie 12-02-2004 21:17 (16%)
Reden: toevoeging

What's in the case?

• dr snuggles
  • Niet online
quote:
Ron!n schreef op 12 februari 2004 @ 21:12:
edit: dat ding van Tazzy is ook wel wreed, heb al speciaal voor et een headset en muis (beiden logitech) en icemat gekocht, kan er nog wel bij ;)
Zo'n icemat, werkt die ook met optische muizen :? Ik las volgens mij ooit eens in de HK van niet, of loop ik al weer achter? :).

• Ron!n
  • Nu online
quote:
wwillem schreef op 12 februari 2004 @ 22:10:
[...]

Zo'n icemat, werkt die ook met optische muizen :? Ik las volgens mij ooit eens in de HK van niet, of loop ik al weer achter? :).
Yup dat werkt, maar ik heb wel een andere muis moeten kopen daarvoor, een goedkope Sweex werkte inderdaad niet. Op hun website (www.icemat.com) staat waarmee ze het getest hebben (Zie onderstaande quote). De Steelpad schijnt btw ook goed te zijn (groot oppervlak).
quote:
Optical mice
Black Icemat has been tested and approved with the following optical mice:

Microsoft:
-Wireless Intellimouse® Explorer
-Intellimouse® Explorer 3.0
-Optical Mouse Blue

Logitech:
-MX 300
-MX 500
-MX 700

Ron!n wijzigde deze reactie 12-02-2004 22:45 (27%)
Reden: leer is schrijven

What's in the case?

• stime
  • Laatst online: 20-11 16:54
weu toevallig net gisteren een black icemat besteld :p

• Rev!
  • Niet online
icemat s0x, func ownz

• Ron!n
  • Nu online
quote:
Thanx voor deze prachtig onderbouwde mededeling.

What's in the case?

• Tazzy
Volgens mij was ie eind vorig jaar bij de mediamarkt voor 19 euro te koop omdat het uit het asorti ging. Je kan em bij de fabrikant voor $24 ex verzend kopen.

Zou dan ook even naar de N52 kijken ;)

• Roeligan
  • Laatst online: 08:43

Roeligan

Feyenoord

op de volgende LAN ff kijken of ik een steelpad kan bemachtigen. Werken wel met de mx3/500 maar niet met de mx700. Ik heb een 500 en op CZ vorig jaar mee getest, werkt perfect

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Ron!n
  • Nu online
quote:
Roeligan schreef op 13 februari 2004 @ 08:14:
op de volgende LAN ff kijken of ik een steelpad kan bemachtigen. Werken wel met de mx3/500 maar niet met de mx700. Ik heb een 500 en op CZ vorig jaar mee getest, werkt perfect
Beetje lomp dat er van de 3 reviews er geen 1 het doet (links op de site van steelpad).

edit: en na lange tijd kwam er opeens inhoud in deze pagina http://www.lanparty.com/articles/steelpad3s/ :)

Ron!n wijzigde deze reactie 13-02-2004 13:56 (13%)
Reden: toevoeging

What's in the case?

• Anch
quote:
Ron!n schreef op 13 februari 2004 @ 02:30:
[...]

Thanx voor deze prachtig onderbouwde mededeling.
Hmmm. Vind het wel duidelijk hoor.

Anch wijzigde deze reactie 13-02-2004 22:18 (24%)

• Ron!n
  • Nu online
quote:
Anch schreef op 13 februari 2004 @ 22:15:
[...]

Hmmm. Vind het wel duidelijk hoor.
Zal wel aan mij liggen dan 8)7

What's in the case?

• DJ Chicken
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 31-10 12:44

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

quote:
Tazzy schreef op 12 februari 2004 @ 16:14:
Heb voor de toetsen dit device naast (lees ipv) mijn keyboard staan:

[afbeelding]
beetje doelloos ding

pure hype of geldtrekkerij

aahh durka durka durka

• Tazzy
Hoezo doelloos? Ik zat vroeger regelmatig als FO in plaats van ammo, airstrikes te gooien omdat ik net mis zat. Heb ik nu geen last meer van?

Heb het ding ergens eind vorig jaar gekocht en gebruik em iedere dag sindsdien...

• Lord of Angmar
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 25-06-2006
speel ET nou een weekje ofzo, maar ik krijg bij behoorlijk wat servers de volgende foutmelding tijdens het connecten: Valid CDKey is not reaching GuiAuth Server

heb de nieuwste versie, andere servers kan ik gewoon op inloggen. Heeft iemand hier ook last van? ik vind het maar vervelend :(

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Er zijn er meer die dit hebben. Ikzelf heb het ook heel soms. Ik druk gewoon op reconnect en alles werkt dan wel gewoon. Maar het kan zo zijn dat je zelfs geen een server op komt met die melding. Dan was er iets met verbinding leggen naar de server om te chekken of je wel de juiste key hebt. Er is hier helemaal geen key voor, maar ik geloof dat het daar wek aan lag.

• Enthroned
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 11-09 07:48
Ik krijg het maar niet voor elkaar om op mijn Xandros bak (linux dus) geluid te krijgen, in mijn config file verwijst er iets naar "/dev/dsp" voor het geluid en dat bestand bestaat wel maar ik heb tot nu toe nog nooit ook maar één geluidje gehoord. :(

Iemand een suggestie voor me?

Updating..............

• Terr
  • Laatst online: 28-11-2017

Terr

Suiker op je patat

Ik neem aan dat XMMS en dergerlijke wel gewoon geluid afspelen? Ja? Mooi :)

Het kan zijn dat je Alsa drivers voor je geluidskaart gebruikt en dat die niet de /dev/dsp gebruiken. In bv je XMMS config kan je bij 'Output' kijken welk device die gebruikt. Daarna is het even zoeken, maar ik neem aan dat ergens in de ET config staat welk device hij wilt gebruiken. Desnoods kan je altijd een symlink maken (ln -s) van /dev/dsp naar de juiste device (dat moet je dan wel iedere reboot doen)

ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!

• Dutchie!
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 04-07 09:33
ik heb een probleempje met mijn ET. een paar weken gelden ET op een LAN gespeeld, en het ruleerde vet :D alleen nu wilde ik het ook thuis via internet spelen, dus ik via gamespy server zoeken(samen met 2 andere vrienden, wonen beide in zelfde dorp + zelde internet provider en hun hebben nergens last van), joinen en dan komt het: ééne keer zit ik er 3sec in, en krijg ik "connection interrupted" en kan ik reconnecten :/ soms zit ik 20seconden in de game en dan word ik eruit gezet, en altijd weer met: "connection interrupted".

als ik een andere game speel (battlefield 1942) dan heb ik nergens last van... weet iemand waar dit aan kan liggen ? (ik heb zelf alles uitgezet, firewall e.d.) maar dan werd ik nogsteeds gekicht, kheb ookal keer opnieuw de patch geinstalleerd. (1.2 ofzo) maar er is maar 1 patch toch ?

dus enig idee wat het kan zijn ? of misschien heel de game opnieuw installeren... ?

ik heb dus geen idee waar het aanligt omdat het op de lan masterlijk draaide, en mega bruut was :D lekker dikke aktie constant :9

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

moet je ff in het concole kijken als je eruit bent dan zie je waarschijnlijk wel iets met rode letters staan.

Ben je trouwens ook bezig geweest met je config aan het aanpassen?

• Enthroned
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 11-09 07:48
quote:
Terr schreef op 16 februari 2004 @ 11:10:
Ik neem aan dat XMMS en dergerlijke wel gewoon geluid afspelen? Ja? Mooi :)

Het kan zijn dat je Alsa drivers voor je geluidskaart gebruikt en dat die niet de /dev/dsp gebruiken. In bv je XMMS config kan je bij 'Output' kijken welk device die gebruikt. Daarna is het even zoeken, maar ik neem aan dat ergens in de ET config staat welk device hij wilt gebruiken. Desnoods kan je altijd een symlink maken (ln -s) van /dev/dsp naar de juiste device (dat moet je dan wel iedere reboot doen)
Het geluid werkt wel in alle andere programma's ja, ook in andere spellen geen probleem.

Mijn systeem gebruikt inderdaad de alsa drivers maar gezien ik nogal een newbie ben op het gebied van linux vrees ik dat ik het geluid nooit aan de praat ga krijgen in ET. :'(
Ik heb namelijk geen flauw idee waar ik een symlink naartoe moet linken met al die verschillende drivers die gebruikt worden (alsa, arts, openal en nog meer geloof ik)

Updating..............

• BUBBU!
Sinds vorige week heb ik een slechte performance van mijn ET. Mijn muis reageert langzamer en beeld ziet er iets anders uit. Ik heb al geen maanden iets in mijn settings veranderd en ik weet niet waar het aan ligt.
ET verbruikt nu 98% van mijn CPU capaciteit.
Iemand enig idee wat het kan zijn?? windowsupdateje?? virus???

whatever??

• pagani
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
quote:
BUBBU! schreef op 17 februari 2004 @ 09:35:
Sinds vorige week heb ik een slechte performance van mijn ET. Mijn muis reageert langzamer en beeld ziet er iets anders uit. Ik heb al geen maanden iets in mijn settings veranderd en ik weet niet waar het aan ligt.

whatever??
Wat zijn je systeemspecs :?

• BUBBU!
amd 2800Xp
g4 ti4200
768 mb
windows xp pro

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

quote:
BUBBU! schreef op 17 februari 2004 @ 09:35:

whatever??
toevallig ook nieuwe forceware drivers geinstalleerd?

• BUBBU!
nee,

het enige wat mij te binnen schiet is dat ik een autoupdate van windows heb gedownload....verder niks bijzonders iig geen driver oid
Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True