[PC] RTCW: Enemy Territory - deel 5

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.881 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 11:25:
nee,

het enige wat mij te binnen schiet is dat ik een autoupdate van windows heb gedownload....verder niks bijzonders iig geen driver oid
Ook niet per ongeluk windows de nvidia drivers laten downloaden? Deze is namelijk ook beschikbaar via windows update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:20

Hu9o

Schokkend

Die windows update haalt we drivers binnen, maar weet niet van welke versie. Dat moet je ff opzoeken onder desktop>eigenschappen>settings>NVidia.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*replies trash* Zullen we het weer over Enemy Territory gaan hebben? Fijn :)

Ohja, een van degene die offtopic zaten te posten mag zijn mail checken.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2004 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 17:11
Ik heb de laatste tijd opeens last van lags in ET, gaat goed voor 1 of 2 minuten, dan weer een lag die dan 5 seconden duurt, hierbij hangt het hele spel vast en hapert het geluid.

Dit is dan te zien in de lagometer:
Afbeeldingslocatie: http://www.falconey.net/images/screenshots/et/et_lag_cropped.jpg

Heeft iemand hetzelfde of is er een oplossing?
Tot nu toe heb ik niet veel kunnen vinden er over.

Ik gebruik de catalyst 4.1 en de laatste creative drivers.
Ik ga zo even de laatste nieuwe catalyst proberen.

Edit:
Ik heb nu catalyst 4.2 erop en een router reboot gedaan, probleem lijkt opgelost te zijn. Ik denk dat het dus inderdaad aan de router lag.

[ Voor 19% gewijzigd door Falconey op 20-02-2004 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ik denk niet dat het aan je video drivers zal liggen. Dat onderste vak is namelijk voor je netwerk verbinding.

Zo als dat plaatje heb ik ook wel eens gehad. Toen lag eht aan m'n router, dus ff reboten en het was over. Wel raar, want bij @home had ik zonet ook ff een beetje lag, maarn iet zo erg las dat jij hebt.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzier
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 08:01
Sinds gister zit ik ook met een probleem.

Ik gebruik win98 om ET te spelen, en normaal had ik altijd meer dan genoeg fps. Gister viel me ineens op dat ik maar 60fps max had, en dat ie simpelweg niet hoger kwam. Niks geks geinstalleerd, geen andere gfx drivers of iets dergelijks, normaal altijd dik boven de 100 fps.

Nu ben ik erachter gekomen dat somehow ET opstart met als frequentie maar 60hz, dus zeg maar gelijk aan het refreshrate probleem van winXP. Gewoon in windows heb ik hier geen problemen mee, met andere games ook niet, ligt dus puur aan ET. Heb geprobeerd om zonder cfgs het spel te starten, maar dat mocht niet baten.

Vervolgens de ET settings gecheckt, en dat stond ook allemaal goed, dus ik heb geen enkel idee waar dit aanligt.

Hopelijk jullie wel, want 60fps op een gf4 ti4200 128mb is niet echt iets om blij over te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Je refreshrate kan je zo instellen bij de driver, ff de reso opzoeken en er 100Hz neer zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik "/kill" aan een toets binden? Ik heb het ooit is geweten en al lopen zoeken maar kan het nergens vinden. Weet niet of iemand het gelooft maar ik wil het niet op een lullige manier gebruiken alleen tegen die panzerlamers die hetzelfde doen als je ze neer wil knallen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 16:28:
Hoe kan ik "/kill" aan een toets binden? Ik heb het ooit is geweten en al lopen zoeken maar kan het nergens vinden. Weet niet of iemand het gelooft maar ik wil het niet op een lullige manier gebruiken alleen tegen die panzerlamers die hetzelfde doen als je ze neer wil knallen. :P
/bind x kill

:) Vervang x desgewenst door uw eigen favoriete zelfkill toets (MOUSE2 is ook een leuke)

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
crzier schreef op 20 februari 2004 @ 14:31:
Sinds gister zit ik ook met een probleem.

Ik gebruik win98 om ET te spelen, en normaal had ik altijd meer dan genoeg fps. Gister viel me ineens op dat ik maar 60fps max had, en dat ie simpelweg niet hoger kwam. Niks geks geinstalleerd, geen andere gfx drivers of iets dergelijks, normaal altijd dik boven de 100 fps.

Nu ben ik erachter gekomen dat somehow ET opstart met als frequentie maar 60hz, dus zeg maar gelijk aan het refreshrate probleem van winXP. Gewoon in windows heb ik hier geen problemen mee, met andere games ook niet, ligt dus puur aan ET. Heb geprobeerd om zonder cfgs het spel te starten, maar dat mocht niet baten.

Vervolgens de ET settings gecheckt, en dat stond ook allemaal goed, dus ik heb geen enkel idee waar dit aanligt.

Hopelijk jullie wel, want 60fps op een gf4 ti4200 128mb is niet echt iets om blij over te zijn ;)
r_displayrefresh 90 bijv in console doen
tis opengl dus windows heeft nix met die refresh te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ron!n schreef op 20 februari 2004 @ 17:10:
[...]

/bind x kill

:) Vervang x desgewenst door uw eigen favoriete zelfkill toets (MOUSE2 is ook een leuke)
Dank sehr! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzier
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 08:01
Rev! schreef op 20 februari 2004 @ 17:38:
[...]

r_displayrefresh 90 bijv in console doen
tis opengl dus windows heeft nix met die refresh te maken
Dit heeft geen effect :/
Als ik HalfLife ga spelen op dezelfde resolutie haal ik ook het maximaal haalbare FPS, wat in HL op 100 ligt. Dus het ligt niet aan windows maar aan ET :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Hoe geef je jezelf als Medic zo'n adrenaline-shot? Dat je zeg maar voor korte tijd ff Rambo bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

dan moet je lvl 4 zijn, dan krijg je onder "7" een spuit te zitten :)

edit: Gotter15 zet je msn eens aan man!

[ Voor 31% gewijzigd door Hu9o op 23-02-2004 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Silent Thunder schreef op 23 februari 2004 @ 19:07:
Hoe geef je jezelf als Medic zo'n adrenaline-shot? Dat je zeg maar voor korte tijd ff Rambo bent.
Ooh, is dat daarvoor :X Ik was laatst een keer level 4 medic (ik speel ET niet zo vaak, dus ik weet ook niet alles ervanaf) en toen had ik inderdaad zo'n nieuwe spuit. Dus ik experimenteren of je jezelf misschien kon healen als je voor pampus lag, maar er gebeurde niet veel bijzonders :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Ojah, nog iets over die levels. Als ik het goed begrijp heb je sowieso standaard 2 rijen van 4 sterren die je kunt halen (de meest rechtse; battle sense+shooting). En ieder player-type heeft ook nog es apart 1 rij met 4awards die te winnen zijn?

Maar wat gebeurt er als je zeg maar al die 3 rijen vol hebt? (als je die dual pistol krijgt). Valt er dan nog iets te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

als je die 3 rijen vol hebt, dan ben ja Major (als allies). Dan kan je bijvoorbeeld nog overschakelen naar een andere klas en proberen dat rijtje vol te halen, lukt je dat dan ben je Hauptman (als axis). Dat laatste is trouwens ook mijn personal best, med en CO had ik vol.

Maar silent Thunder kom ff op msn met je gotter15 account....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Silent Thunder schreef op 23 februari 2004 @ 19:14:
Ojah, nog iets over die levels. Als ik het goed begrijp heb je sowieso standaard 2 rijen van 4 sterren die je kunt halen (de meest rechtse; battle sense+shooting). En ieder player-type heeft ook nog es apart 1 rij met 4awards die te winnen zijn?

Maar wat gebeurt er als je zeg maar al die 3 rijen vol hebt? (als je die dual pistol krijgt). Valt er dan nog iets te halen?
Als je een class (medic, engineer, etcetera) helemaal tot 4 sterren vol hebt gekregen kan je gewoon een nieuwe class kiezen die je dan wordt als je respawned. Je zult dan wel overnieuw moeten beginnen met dat (Battle Sense en Shooting skills hou je wel), maar je kan wel sneller meer XP krijgen om te stijgen in rank :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Ah okay, thnx voor de uitleg

@ Hu9o, ik kom eraan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

net als crzier hierboven (ook bb4e trouwens) word ik ook helemaal krankjorum van ET.

Siuatie: XP1800, 512 DDR, GF2 MX400 64Mb. Alles loopt eitje
Toen: 1 bankje kapot, dus nu 256DDR

Ping is nog steeds laag: 40 a 50 ms bv.

Maar het hele spel is niet meer vooruit te branden.. Zelfs op 640x480x16 en alles op laag niet te doen. Lijkt wel of ik lag de hele tijd, maar ik lag dus niet.. Ik heb ET (geloof het of niet) zelfs op mijn oude PII-350 met 256mb gespeeld online. Dat ging ook. Iemand nog suggesties. Heb al meerdere configs van clanmates geprobeerd. Maar niets helpt..

Symptoon is dus: lijkt op laggen, maar is het niet.. LAgometer is ook heel rustig enzo.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
dat is je hdd constant aan het laden ofzo, heb ik ook altijd de eerste 5 minuten. Hielp hier al veel door de swapfile op een andere hdd te zetten dan ET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

hee dat zou ook nog eens kunnen... 300mb over van de 40Gig kuch

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Nu online

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb er tegenwoordig ook last van, in het begin staat ie te swappen, het loopt voor geen meter. Helaas heb ik m'n swapfile op dezelfde schijf als ET. Op C heb ik nog maar 200Mb over helaas. Dit trouwens ondanks dat ik 512 Mb heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:10

Fuelke

Forza Ferrari

Hu9o schreef op 23 februari 2004 @ 19:18:
als je die 3 rijen vol hebt, dan ben ja Major (als allies). Dan kan je bijvoorbeeld nog overschakelen naar een andere klas en proberen dat rijtje vol te halen, lukt je dat dan ben je Hauptman (als axis). Dat laatste is trouwens ook mijn personal best, med en CO had ik vol.

Maar silent Thunder kom ff op msn met je gotter15 account....
Voor de rang van Major te behalen met je voor 2 functies level 4 halen (en daarbij ook nog eens Level 4 Battle Sense & Light Weapons natuurlijk ;))
Haal je voor 3 vd functies level 4 > Brigadier-General (1 ster)
Haal je voor 4 vd functies level 4 > Lieutenant-General (2 sterren)
Haal je voor alle functies level 4 > General (3 sterren)

Hoger kan volgens mij niet. Ter illustratie:

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/fuelke/Brigadier-General.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/fuelke/Lieutenant-General.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/fuelke/General.jpg

Voor de geïnteresseerden: dit was op de servers van Fragland, 10 map campaign. En het is niet zo makkelijk om alles vol te krijgen zeker niet in functies die je niet gewoon bent om te spelen. Maar doordat ik vaker lang speel lukt het steeds beter om een goede allrounder te zijn. Alleen field ops blijft moeilijk vind ik.

[ Voor 22% gewijzigd door Fuelke op 24-02-2004 00:03 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je ineens veel prestatieverlies hebt in enemy territory moet je toch eens een uitgebreide virusscan doen. Zelf ben ik flink getroffen door netsky (ofzoiets) en dat zorgde ervoor dat ik gigantisch ging laggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Het is zo:

Battle sens en Light wapon vol en:
Haal je voor 1 vd functie level 4 > Majoor (Eikenblad)
Haal je voor 2 vd functies level 4 > Colonel (Adelaar)
Haal je voor 3 vd functies level 4 > Brigadier-General (1 ster)
Haal je voor 4 vd functies level 4 > Lieutenant-General (2 sterren)
Haal je voor alle functies level 4 > General (3 sterren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 13:10

Fuelke

Forza Ferrari

Ah inderdaad, ik was een rang overgeslagen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silent Thunder schreef op 23 februari 2004 @ 19:14:
Ojah, bla bla bla.. maar al die 3 rijen vol hebt? (als je die dual pistol krijgt). Valt er dan nog iets te halen?
volgens mij krijg je je akimbo's al als je **** hebt voor light weapons , dus niet afhankelijk van je andere classes (correct me if i wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Klopt helemaal.

Volgens www.enemy-territory.com:
· What is the minimum system specs to play ET?
...
* 500 MB free disk space for swap file
...
Zit je dan met je 200, 300 MB over..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom hebben zoveel mensen (die ook op got komen) nog een ^ in hun naam ?
als je je team goed behandeld wordt je toch nooit gekicked ?!? of wel ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Laatst online: 07-09 06:47
Ik heb em er instaan vanwege optische redenen. Vind het er stoer uitzien... that's all. Een beetje bedreven Ref kicked je alsnog zonder moeite.

Doe maar een keer /players in de console. Aan alle ET-ers zit naast zijn eigen nick ook een door de server gegeven nummer wat ook gebruikt kan worden voor o.a. kicken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ook last van dat je na een tijdje spelen van de server wordt geknikkert met de melding disconnected from server for unknown reasons? Dit is bij mij sinds de afgelopen 2 weken en ik wordt er gek van. 8)7 Ligt dit aan de server of aan mijn verbinding (wanadoo cable?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

ff inconcole kijken, waarschijnlijk heb je dan een niet toegestane instelling in je config staan. Of je pb is niet up to date??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb geen nieuwe PB gedownload, dus daar zou het aankunnen liggen ja. Thx ik gaat het ff proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
PB updates gaan 9 van de 10 keer automatisch... Echter om dubieuze redenen niet altijd. Je ziet het vaak aankomen als er spontaan een hele golf mensen van de server valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schijnbaar was het dat inderdaad want heb vanaf 15:30 tot 17:00 zitten spelen. :P Normaal was ik er allang afgekickt. Dus bedankt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bvraagje:

Wat is een PB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

PunkBuster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Ik had hiervoor eigenlijk nog nooit deze thread opgemerkt ;)

Ik, beter bekend als [HH].rac0on?!, speel redelijk veel ET. Kan goed mikken, en zonder XPhoertje te spelen meestal oberst/generalmajor (1ster) in drie maps, valt wel mee dus :).

Het enige wat me dus niet lukt zijn (de meeste) trickjumps. Ik kan een longjump/speedjump doen, maar strafejump kan ik niet en dus lukken de meeste verre jumps zoals old city wall me *nipt* niet.
Kan iemand hier strafejumpen en, wil je het me leren? Reply hier of liefst, mail me op laurens.vanhoutven@easynet.be of MSN: mrpomegranate@hotmail.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag je clangenoten eens racoon, of ze met ene _Fonz hebben gespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Kan jij het wel dan? Oa. old city wall jump?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

racoontje schreef op 25 februari 2004 @ 21:33:
Ik had hiervoor eigenlijk nog nooit deze thread opgemerkt ;)

Ik, beter bekend als [HH].rac0on?!, speel redelijk veel ET. Kan goed mikken, en zonder XPhoertje te spelen meestal oberst/generalmajor (1ster) in drie maps, valt wel mee dus :).

Het enige wat me dus niet lukt zijn (de meeste) trickjumps. Ik kan een longjump/speedjump doen, maar strafejump kan ik niet en dus lukken de meeste verre jumps zoals old city wall me *nipt* niet.
Kan iemand hier strafejumpen en, wil je het me leren? Reply hier of liefst, mail me op laurens.vanhoutven@easynet.be of MSN: mrpomegranate@hotmail.com :)
Hoe doe je een speed jump of een long jump?? Kan je me dat eens uitleggen?

• Ron!n
Hu9o schreef op 25 februari 2004 @ 23:12:
[...]

Hoe doe je een speed jump of een long jump?? Kan je me dat eens uitleggen?
Misschien moet je dat dus niet aan hem vragen ;)

What's in the case?

• lvh

lvh

Ron!n, dat mag, want die kan ik juist WEL :D

Een speedjump == een longjump == hetzelfde als een jump met aanloop sprint. Als je het een beetje oefent, neemt het precies zoveel sprint in als een normale jump maar het gaat wel stukken verder :)

Ik neem aan dat jij (Ron!n) toevallig niet kan strafejumpen?

Verwijderd

racoontje schreef op 26 februari 2004 @ 10:03:

Een speedjump == een longjump == hetzelfde als een jump met aanloop sprint. Als je het een beetje oefent, neemt het precies zoveel sprint in als een normale jump maar het gaat wel stukken verder :)

Ja ja Nu begrijp ik het.
Kan je mss uitleggen in welke volgorde je wat doet ?!?

nb. ik kan niet strafejumpen (althans nog nooit geprobeerd)

• Ron!n

ohhh nou snap ik je :D sorryt hoor. Nouja ik kan wel een beetje strafejumpen, maar vraag niet hoe ik het geleerd heb, meer uren kloten dan dat ik wist wat ik deed. Er is ook een jumpmap voor ET trouwens (jump v1.2 heet hij, o.a. hier), misschien kan je daarop oefenen.

What's in the case?

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Nou poeh das moeilijk.... Die aanloop heb je in feite wel, maar omdat in de fysische spel omgeving nou eenmaal oneindige versnelling mogelijk is zit je op het moment dat je sprint + vooruit indrukt meteen op je max speed.

Met een strafejump maakt je gebruik van het feit dat, ook weer in de spel omgeving, zo'n soort fout zit. Als je vooruit loopt dan heb je een bepaalde vector die de snelheid aangeeft. Als je opzij loopt heb je een vector die evengroot is als wanneer je vooruit zou gaan lopen. MAAR als je nu beide vectoren bij elkaar opteld is de nieuwe vector dus langer dan een van de oorspronkelijke (wortel2 langer). Dit kan natuurlijk niet, maar het levert je wel ff wat extra snelheid die je tijdens een jump een stuk verder kan brengen.

Verwijderd

Hu9o schreef op 26 februari 2004 @ 10:28:
[...]

Nou poeh das moeilijk.... Die aanloop heb je in feite wel, maar omdat in de fysische spel omgeving nou eenmaal oneindige versnelling mogelijk is zit je op het moment dat je sprint + vooruit indrukt meteen op je max speed.

Met een strafejump maakt je gebruik van het feit dat, ook weer in de spel omgeving, zo'n soort fout zit. Als je vooruit loopt dan heb je een bepaalde vector die de snelheid aangeeft. Als je opzij loopt heb je een vector die evengroot is als wanneer je vooruit zou gaan lopen. MAAR als je nu beide vectoren bij elkaar opteld is de nieuwe vector dus langer dan een van de oorspronkelijke (wortel2 langer). Dit kan natuurlijk niet, maar het levert je wel ff wat extra snelheid die je tijdens een jump een stuk verder kan brengen.
dus als ik het goed bergijp,
als je naar voren en naar een zijkant tegelijk loopt en dan spingt, moet je verder komen (strafe-jumpen) ?!??

/noob question/
wat is de toetscombi voor 'i am an covert ops' ?
v * *
/noob question/

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

V6

Dat jump lvl net ff gedaan, kom niet verder dan op plateau 7. Tot 5 kom ik in een paar seconden maar dan is m'n speed meter leeg.

Maar er was tohc ook zo'n jump map waar je meteen helemaal doorheen kan rennen? Daar zijn de plateau's steeds iets lager, ooit eens in zo'n jump filmpje gezien.

• lvh

lvh

Da's gammajump/gammajump2.
Ik weet in wel hoe je het zou moeten doen, maar het lukt me gewoon niet :( Daarom vraag ik of er hier iemand is die het wel kan om het dan eens in een server uit te proberen (als iemand het voordoet is het stukken makkelijker).

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Woei op die jump map net 2 keer tot 9 gekomen :) ff onder dat tunneltje door gekropen bij 15 maar dat is nooit tehalen die afstand.

Is het eigleijk wel mogelijk in je uppie? of heb je teammates nodig waar je op kan gaan staan?

Verwijderd

hij knalt er steeds uit bij mij, ik heb windows xp. hij blijft dan hangen of hij sluit zomaar af.
ik heb de 1.02 patch.
waar ligt dit aan?

• lvh

lvh

Hu9o schreef op 26 februari 2004 @ 12:27:
Woei op die jump map net 2 keer tot 9 gekomen :) ff onder dat tunneltje door gekropen bij 15 maar dat is nooit tehalen die afstand.

Is het eigleijk wel mogelijk in je uppie? of heb je teammates nodig waar je op kan gaan staan?
Met een strafejump zou dat moeten lukken.

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Zo ik ben um ook weer aan ut ophalen:)
Is er oook een soort van mappack, zodat ik niet steeds al die maps moet ophalen als ik een server join, ik heb de 1.02 patch al:P
Is er een site waar ik et-pro 2_0_0 kan ophalen, als ik de xs4all serv join, gaat die die ophalen maar gooit me naar 40% eruit:( dus kan ik die ook gewoon van het inet op halen?

[ Voor 36% gewijzigd door shameblaster op 26-02-2004 15:15 ]

Cons:::BB4E

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-08 19:47
shameblaster schreef op 26 februari 2004 @ 14:25:
Zo ik ben um ook weer aan ut ophalen:)
Is er oook een soort van mappack, zodat ik niet steeds al die maps moet ophalen als ik een server join, ik heb de 1.02 patch al:P
Is er een site waar ik et-pro 2_0_0 kan ophalen, als ik de xs4all serv join, gaat die die ophalen maar gooit me naar 40% eruit:( dus kan ik die ook gewoon van het inet op halen?
Hier heb je een site met et-pro 2.0.7. (Official site)

Mirror
Mirror

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Bedankt:)
Kheb net weer ff wolfenstein gedaan (xs4all 1) en 2e geworden:) best enging was me :) :) en highest ranking ;)

Constructor [GoT]

[ Voor 8% gewijzigd door shameblaster op 26-02-2004 16:31 ]

• Ron!n
Hu9o schreef op 26 februari 2004 @ 12:27:

Ik kom tot 20, 21 heb ik nog niet gehaald (100x geprobeerd ongeveer). Frames cappen op 76, 125, 250 of 333 helpt erg (ligt eraan wat je haalt, instellen met /com_maxfps Nummer).

What's in the case?

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

*shameblaster red niet eens de eerste jump bij deze map: :X :X :X :X |:( |:(
Afbeeldingslocatie: http://www.et-scene.de/img/down_screens/Jump1.2(Final).jpg

:Y)kwas vergeten dat je ook nog een sprinttoets had:P

[ Voor 25% gewijzigd door shameblaster op 26-02-2004 19:07 ]

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ron!n schreef op 26 februari 2004 @ 18:07:
[...]

Ik kom tot 20, 21 heb ik nog niet gehaald (100x geprobeerd ongeveer). Frames cappen op 76, 125, 250 of 333 helpt erg (ligt eraan wat je haalt, instellen met /com_maxfps Nummer).
W00t!! echt tot 20!!

Kan je daar ff een demotje van maken? Ben wel heel benieuwd namelijk, want 10 lijkt onhaalbaar voor mij. 76 had ik ingesteld.

• Ron!n
Hu9o schreef op 26 februari 2004 @ 19:04:
[...]

W00t!! echt tot 20!!

Kan je daar ff een demotje van maken? Ben wel heel benieuwd namelijk, want 10 lijkt onhaalbaar voor mij. 76 had ik ingesteld.
Nou een demo is NIET te doen want ik probeer sommige jumps wel 20 x of meer! ik ben het vergeten te zeggen btw, maar je kan als je naar beneden valt weer omhoog! Je kan je omdraaien en dan links op dat grijze blok waar je vanaf komt zit een trap (niet zichtbaar). Gewoon ff tegen dat blok lopen, je vind hem vanzelf :)

What's in the case?

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ron!n schreef op 26 februari 2004 @ 22:41:
[...]

Nou een demo is NIET te doen want ik probeer sommige jumps wel 20 x of meer! ik ben het vergeten te zeggen btw, maar je kan als je naar beneden valt weer omhoog! Je kan je omdraaien en dan links op dat grijze blok waar je vanaf komt zit een trap (niet zichtbaar). Gewoon ff tegen dat blok lopen, je vind hem vanzelf :)
OOOH een trappie :)

Kan je trouwens ook de boel zo zetten dat je speed meten niet op gaat?? Wel zo makkelijk, anders moet je steeds wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Hu9o schreef op 26 februari 2004 @ 22:51:
[...]

OOOH een trappie :)

Kan je trouwens ook de boel zo zetten dat je speed meten niet op gaat?? Wel zo makkelijk, anders moet je steeds wachten.
Hmm weet niet, ik ben gewoon geduldig :) wat voor grafische kaart heb je btw, weet je zeker dat je je fps niet hoger kan krijgen? Maybe met wat lage settings?

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 15:44
Oke, nu wil ik even straight hebben...

Wat is nou een "Spawn Kill"

Sommige vinden het net namelijk als een spawn kill als je bijvoorbeeld een Support Fire bij de Old City Wall gooit. Dit vind ik namelijk GEEN spawn kill... maar is het dan wel een spawn kill als je een air strike gooit op de binnen plaats bij de spawn bij de old city?
Maar dan zijn er ook mensen die een air strike gooien bij het spawn point van de Duitsers van de Oasis daar bij de Anti Tank guns...

Je kunt tegenwoordig niet meer spelen of ze zeiken over spawn kills...
En voor een Field Op toch misschien makkelijk om even duidelijk te weten :+

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Spawnkill vind ik als je voor dat lage muurtje een airstrike neer zet of artillery op de 1e exit.

Spawnrape daar in tegen vind ik veel erger... van die hufters die met een groepje er voor zorgen dat je niet eens meer uit de old city komt. Komt vaak bij Railgun op publics voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Ik vind iets pas spawnkillen als de aanval alle uitgangen bij de spawn "blokkeert", iets dat per map verschilt natuurlijk. Dus een airstrike bij de Old City Wall valt niet onder deze definitie, maar dicht bij de Old City spawn weer wel. Het axis spawnpoint bij de guns is een apart verhaal, omdat ruimte die ervoor ligt een belangrijke route vormt naar de guns. Dus als je eerst de boel schoonveegt omdat je erdoor wilt lijkt me niets aan de hand. Maar als je er constant canisters neerlegt alleen om de axis een beetje te zieken dan vind ik het wel onder spawnkillen vallen.
:Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Personen die tot 20 (en meer??) raken, afspreken op een servertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://enemy-territory.4p...ules.php?name=Nick_Colors

Kun je simpel je naam in kleur samenstellen. Gewoon uit pulldown menu ff de kleur kiezen en voila. Vervolgens die ^-code kopieren en dan heb je 't :)

Gemakkelijker dan als je het in het spel zelf moet uitzoeken wat leuk staat voor in je nick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
De definitie van spawnkillen is voor mij zorgen dat je tegenstander z'n spawn niet meer uitkomt. Natuurlijk is er een groot grijs gebied, maar ik vind eigenlijk alles voor de city wall in Oasis spawnkillen. Dus ook met mortars de spawn timen, of met een panzer gaan wachten totdat mensen hun spawn uit komen.

Ik begin me trouwens steeds meer te irriteren aan het grote aantal Panzeraars op de publics. Gister weer een potje 10v10 gehad waarbij 5 man op mijn team (Axis, speel liever Allied maar Axis had 2 man te weinig) aan het panzeren was, en ik als enige Engineer bezig was de minefields te onderhouden EN de command post te bouwen EN de dynamite te disarmen. Als we dan verliezen en er gaat zo'n panzer-eikel klagen dat het team slecht is ("this team suxxx"), is voor mij de maat vol.

Het allies team was niet veel beter overigens, op Battery gingen 4 van de 10 sniperen. Nou, wh00t, dat helpt zeg |:( Ze waren zich met vier man ook nog eens zo op de bunker aan het concentreren (tunnel vision) dat ze absoluut niet door hadden dat ze ontzettend makkelijk te spotten zijn.
RRR schreef op 27 februari 2004 @ 16:10:
Maar als je er constant canisters neerlegt alleen om de axis een beetje te zieken dan vind ik het wel onder spawnkillen vallen.
:Z
Railgun is gewoon een probleemmap. Je ziet vrij vaak dat de axis na een tijdje teruggedrongen worden in een spawn en daar gewoon simpelweg NIET meer uitkomen. Als je als Allied eenmaal met een paar man op die toren zit heb je een ongelovelijk voordeel. De Axis moeten echt als een team gaan werken willen ze daar weer uit komen, en op de meeste pubs is dat gewoon teveel gevraagd. Juist dan heb je een paar slimme panzeraars nodig om in ieder geval de toren te clearen, maar die twee zijn mutually exclusive geloof ik ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Hydra op 01-03-2004 11:14 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

panzerfausters kunnen idd heel irritant zijn , zowel tegen je als met je..
dan heb je iets van drie kills achter elkaar bijv. met je gewone geweertje komt er zon gast met zo'n imo laffe panzerfaust die je dan weer ff lekker killt met een schot.

maar met je kan ook heel irritant zijn , dan denk je idd zo van maak je eens nuttig zeg . je kan bijvoorbeeld dan beter gewoon engineer worden en dan alsnog vrij gemakkelijk met een rifle grenade killen maar ook nog nuttige dingen doen voor het team.

over die gasten met flamethrowers nog maar niet te beginnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 10:59:
maar met je kan ook heel irritant zijn , dan denk je idd zo van maak je eens nuttig zeg . je kan bijvoorbeeld dan beter gewoon engineer worden en dan alsnog vrij gemakkelijk met een rifle grenade killen maar ook nog nuttige dingen doen voor het team.
Of nog erger: Dat je een shootout hebt met een tegenstander, en zo'n panzeraar ff zowel jou als de tegenstander aan gort schiet, is me gisteren ook overkomen. Ook leuk: een FOps die je ff een airstrike op je knikker gooit. Dat hij 3 mensen killed is leuk, maar hij pakte ook nog eens 4! teamleden mee! En ja, dan file ik inderdaad een complaint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Panzerfaust is echt zo lame!
Het geluidje alleen als voordat ie afgeschoten wordt... dat zijn je laatste momenten voor je sterft. Als je dat geluidje hoort, dan weet je genoeg...

Flamethrowers zijn misschien nog wel erger als Panzerfaust. Dan heb je teamleden als jij op iemand schiet, komt hij er even aan met zijn flame ding, TEAM KILL *zucht*

Ik kan me inderdaad ook dood ergeren aan mensen die allemaal 1 type mannetje kiezen...
Laastst zat ik bij 7(!!!) medic's en 1 eng, en ik als enige Field Op.

Hydra: Complains zijn lame! Het kan gewoon gebeuren... ik geef um altijd eerst het voordeel van de twijfel, maar als het vaker voorkomt, Vote ik gewoon, maar nooit een complain, omdat ik gewoon weet als Field Op dat je er vaak niets aan kunt doen...

[ Voor 21% gewijzigd door Piels op 01-03-2004 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind teamsamenstelling helemaal niet zo erg, als iedereen maar speelt in de klasse die hij heeft.
Dus lt ammo uitdelen, medic healen reviven etcetc
en flamers knal ik neer, die hebben geen nut en zijn alleen maar irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sybr_E-N
  • Laatst online: 11-09 10:47
Hydra schreef op 01 maart 2004 @ 11:20:
[...]

Of nog erger: Dat je een shootout hebt met een tegenstander, en zo'n panzeraar ff zowel jou als de tegenstander aan gort schiet, is me gisteren ook overkomen. Ook leuk: een FOps die je ff een airstrike op je knikker gooit. Dat hij 3 mensen killed is leuk, maar hij pakte ook nog eens 4! teamleden mee! En ja, dan file ik inderdaad een complaint.
Ow jij bent er z'n eentje :)

Ik ben eigenlijk altijd Field Ops, dat bevalt me het beste. Soms heb je wel eens dat je ff met je bino's een target aan het spotten bent. Je bent op moment dat je op de schietknop gaat klikken jumpt er net een teammate voor je neus in beeld. Klik......argh. Dan komt dus die airstrike op de verkeerde plek :) Maar de meeste team mate's op de public's snappen dan niet, nadat je herhadelijk hebt geroepen om per direct weg te wezen, dat ze weg moeten gaan anders krijgen ze die airstrike op hun hoofd, maar dan wel gaan complainen. Maar ja, shit happens.

Daarom zorg ik er tegenwoordig voor dat ik pas een airstrike tevoorschijn tover als er verder geen teammate's in de buurt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik field ops ben, roep ik altijd ff 'fire in the hole', dan kunnen ze aan de hand van de radar zien waar hij ongeveer terecht komt. en aangezien je altijd een airstrike voor je gooit, is het dan niet zo handig om voor mij te gaan lopen
(ik weet het lekker duidelijk maar als ik in e4 loop en de ander in e5, en de vijand komt uit e3, dan weet je toch wel dat er een airstrike komt in e3)
als je er dan toch door heen loopt, is het je eigen schuld.

"adrianp zegt .. Hydra: Complains zijn lame! Het kan gewoon gebeuren... ik geef um altijd eerst het voordeel van de twijfel, maar als het vaker voorkomt, Vote ik gewoon, maar nooit een complain, omdat ik gewoon weet als Field Op dat je er vaak niets aan kunt doen..."

wat is nu het verschil van een vote en complainen ?
die gast wordt echt niet gekicked als jij alleen complaint en met een vote zijn er altijd mensen die niet nadenken en dus soms ja stemmen op iemand die dat niet verdient maar ook nee stemmen op zo figuur dat al redelijk wat teamkills achter zijn naam heeft staan.

ik complain dus gewoon bij de 2 of 3de keer, en als hij je af schiet met een panzer, zoals hydra hierboven zegt dan heeft hij hem al gelijk te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Als ik vote, dan heeft ie al 10x een team kill gedaan, en dan ben ik um dus echt stront ziek...
maar ik zal nooit complainen als hij de eerste keer mij neer maait, en daarmee 5 andere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdrianP schreef op 01 maart 2004 @ 14:12:
Als ik vote, dan heeft ie al 10x een team kill gedaan, en dan ben ik um dus echt stront ziek...
maar ik zal nooit complainen als hij de eerste keer mij neer maait, en daarmee 5 andere...
jij bent veel te aardig O-)
ik kijk meestal per geval, maar na 3 keer druk ik toch ff op pf2.
het is trouwens, na een tk, niet te veel moeite v45 in te drukken. voorkomt veel ergenis en wss ook een complain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Een "Sorry" MOET er zo wie zo achteraan na een Team Kill, anders erger ik me eigen kapot als ik geen Complain heb gefiled. Dan is ie de volgende keer zo wie zo aan de beurt >:)
Aan mensen die op een tegenstander schieten als ik ervoor sta, en ook op die tegenstander schiet, die krijgen meteen een complain, die fuckers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdrianP schreef op 01 maart 2004 @ 14:58:
Een "Sorry" MOET er zo wie zo achteraan na een Team Kill, anders erger ik me eigen kapot als ik geen Complain heb gefiled. Dan is ie de volgende keer zo wie zo aan de beurt >:)
Aan mensen die op een tegenstander schieten als ik ervoor sta, en ook op die tegenstander schiet, die krijgen meteen een complain, die fuckers
waarvoor is ie dan aan de beurt? toch wel een complain? :/
Ik doe persoonlijk niet aan voten. Veels te omslachtig. Gewoon op f1 rammen als het een domme/irritante tk is. Maar ik ben wel best vergevingsgezind wat tks betreft behalve bij flamers. Die krijgen wat mij betreft elke keer een complain als ze tken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
AdrianP schreef op 01 maart 2004 @ 11:20:
Hydra: Complains zijn lame! Het kan gewoon gebeuren... ik geef um altijd eerst het voordeel van de twijfel, maar als het vaker voorkomt, Vote ik gewoon, maar nooit een complain, omdat ik gewoon weet als Field Op dat je er vaak niets aan kunt doen...
Ik complain ook alleen als het echt dom gedrag is, en er geen 'sorry' achteraan komt. teamkills gebeuren, maar dan niet 3 tegelijk ofzo, dan ben je gewoon te stom voor dergelijke wapens. Een hoop mensen gaan alleen maar voor 'highest fragger' en zitten te braggen terwijl je wel als team de map verloren hebt, en daar kan ik absoluut niet tegen.

Ook leuk: types die op je gaan schieten als je niet healed, die kunnen van mij ook een paar kogels in hun knar krijgen, ik heal echt wel en als ik geen charge over heb laat ik dat weten met een "Sorry". Als je dan gaat schieten mag je van mij fijn in de respawn queue gaan wachten.

Ook leuk 2: types die gaan zeiken als je ze niet als eerste healed. Sorry maar medics gaan voor, daarna komen engineers en ergens helemaal achteraan komen panzeraars.

Maar verder vind ik 't een leuk spel hoor :D
AdrianP schreef op 01 maart 2004 @ 14:58:
Ook leuk: mensen die ondanks de zichtbare tracers voor je gun duiken. :P

[ Voor 14% gewijzigd door Hydra op 01-03-2004 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Hydra schreef op 01 maart 2004 @ 17:21:
[...]

Ook leuk: types die op je gaan schieten als je niet healed, die kunnen van mij ook een paar kogels in hun knar krijgen, ik heal echt wel en als ik geen charge over heb laat ik dat weten met een "Sorry". Als je dan gaat schieten mag je van mij fijn in de respawn queue gaan wachten.
Argh ja dat is echt irritatie nr1, super maar dan ook SUPER irritant dat. Meestal draai ik me dan ff om en knal een keer terug en loop vervolgens weer vrolijk verder. Misschien moet ik de volgende x voor de gein eens een nade gooien }) kijken of ie blijft staan.
Sybr_E-N schreef op 01 maart 2004 @ 11:57:
[...]

Soms heb je wel eens dat je ff met je bino's een target aan het spotten bent. Je bent op moment dat je op de schietknop gaat klikken jumpt er net een teammate voor je neus in beeld. Klik......argh. Dan komt dus die airstrike op de verkeerde plek
Ja ook dat overkomt me welles, beetje jammer is dat. Maar zo heb je ook nog de knuppels die door je mijne veldje lopen terwijl je nog een mijn aan het planten bent, KLABAM, jij dood, hij dood en dan nog complainen ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Autocomplain is een van mijn grootste ergernissen, vooral als ik mijn baantje als medic uitvoer..jezus ..zit ik daar met weinig pakketjes maar wel al mn medic skillbalk vol..pak mesje...tsjak | complaint | spuit in z'n sodemieter... :/
Meestal snappen ze het wel als ik ff msg gelukkig, maar de nieuwelingen krijgen de autocomplain niet uit :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegenwoordig heb ik het beleid, complaint iemand op mij door op mijnen te lopen doe ik eerst nog niks behalve als die mij neerknalt oid dan is het ook gelijk complain ondanks een sorry van die gene, loopt die nog een keer over de mijnen is het kickvote, misschien lullig, maar heb het te vaak meegemaakt dat ik net de mijnen heb liggen en dan komt er zo`n kip zonder kop overheen rennen. |:(

Ook zo leuk als je bij oasis de waterpomp aan het maken bent en bijna klaar bent komt net een andere engineer eraan rennen en gaat ook aan het fixen gaat die met alle XP ervan tussen. Het is niet dat ik het voor de XP speel maar het is gewoon het feit dat die gene dat ziet en dan toch doen. Erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik complain alleen als me irriteer aan iemand of aan piemels die er geen reet van snappen en op alles en iedereen schieten.
ik probeer als er iemand voor mij loopt en daarna komt een tegenstander dan probeer ik er altijd zodanig er omheen te lopen en dan te schieten. en als ik dan perongeluk de final shot geef aan de verkeerde. dan zitten ze altijd ze complain. dat is waar ik een hekel aan heb. en ook als het omgekeert gebeurt maar dan lopen ze er nooit omheen of wat dan ook. neuyh gewoon lekker door mijn rug heen schieten. als dat vaker dan 2 of 3 keer gebeurt door dezelfde persoon dan ga ik wel complainen.
ik speel atijd field ops. maar heel af en toe engineer.
ik heb nog nooit gecomplaint als ik over een mijn loop van iemand anders. ik zeg dan juist meestal sorry omdat ik zijn mijn omver heb gelopen.
en waar ik ook ziek van word als ze gaan complainen als ik een airstrike gooi of artillerie. en hij komt er aan en je ziet de rook. dat ze dan nog gaan complainen. ik heb nog nooit meegemaakt dat er iemand bij een artillerie bij de eerste "bom" al dood was. dan word ik echt pist off.
verder ist een mooi gratis spel!!
en je kan op 2 manieren een walljump doen. via 2 wegen kun je. je kan de traditionele gaan doen met dat rennen en dan maar hopen dat je net goed springt en je bent eroverheen. of via de andere kant.dus dat je via de uitgang van de eerste tunnel. via dat dakje en die stokjes die uitstkene op dat plateu komt tegen over je spawnpoint. en dan met z'n tweeen naar die deur toe loopt. dan de eene op het randje gaat zitten (gebukt) en dan springt ie andere erop. dan allebei tegelijk springen. zodat de onderste kan staan. dan springt de bovenste op die paaltjes van dat hoogste plateu. en dan nog op het randje naar de andere kant lopen. en dan ben je er ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had laatst een lamer op xs4all:

Situatie: ik join , kom binnen op goldrush. Allies met tank bij TB1. Kijk naar de classes. Veel medics en FO's en een paar EN's. 1 soldier die met een MG rondhuppelt. Dus ik denk: mooi moment voor een panzer.Flink aant schieten op de EN die wat later bij TB proberen te planten. Wat later met de panzer maar in de bank gaan staan toen het wat kritiek werd.

Wordt ik opeens geTKed door die andere Soldier. Hij legt er ook nog een nade naast zodat ik de limbo invlieg. Ik:wtf? Hij:ja ik heb al 4 keer gezegd dat je me de panzer moet geven. Ik:Wrom? Hij: omdat ik meer sterren heb.

Volgende map. Ik lekker panzer houden natuurlijk. Hij: ik ga je kapot maken. En dus kreeg ik TK na TK. Maar omdat ik complain uit heb staan gebeurde er dus nix.

Op een gegeven moment gaatie steeds in mijn lof staan wanneer ik schoot. Gevolg: complains. Totdat ik eraf gekicked werd voor te veel TK's.

Hij heette iets van Scalineo of zo. Naam in licht en donker groen.

Daar zakt je broek toch vanaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 02:23:
Had laatst een lamer op xs4all:

Situatie: ik join , kom binnen op goldrush. Allies met tank bij TB1. Kijk naar de classes. Veel medics en FO's en een paar EN's. 1 soldier die met een MG rondhuppelt. Dus ik denk: mooi moment voor een panzer.Flink aant schieten op de EN die wat later bij TB proberen te planten. Wat later met de panzer maar in de bank gaan staan toen het wat kritiek werd.

Wordt ik opeens geTKed door die andere Soldier. Hij legt er ook nog een nade naast zodat ik de limbo invlieg. Ik:wtf? Hij:ja ik heb al 4 keer gezegd dat je me de panzer moet geven. Ik:Wrom? Hij: omdat ik meer sterren heb.

Volgende map. Ik lekker panzer houden natuurlijk. Hij: ik ga je kapot maken. En dus kreeg ik TK na TK. Maar omdat ik complain uit heb staan gebeurde er dus nix.

Op een gegeven moment gaatie steeds in mijn lof staan wanneer ik schoot. Gevolg: complains. Totdat ik eraf gekicked werd voor te veel TK's.

Hij heette iets van Scalineo of zo. Naam in licht en donker groen.

-> #xs4all@Quakenet

ff admin erbij roepen, wordt meestal wel snel geregeld :)

speel sinds ik de UT2K4 demo heb eigenlijk geen RTCW meer :) mischien maar weer eens doen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Gister zat ik me eigen ook weer lekker te ergeren.
Mensen die niet spelen naar de functie van het mannetje... AAHHHGR. Een Medic die vooraan het front staat te rellen, een Field Op die geen air strikes gooit, een Engeneer die nix fixt, nix onschadelijk maakt, damn... dan maar naar een andere server!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 02:23:
Inderdaad, helaas herinner je zulke dingen sterker dan de goeie potjes die je gespeeld hebt. Ik vind Xs4All overigens niet echt een geweldige server, hoop gezeik over en weer. Ik spring meestal gewoon in de pub met de laagste ping, en dan maar hopen dat 't een leuk potje wordt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Ja het nivo op de XS4all server is de laatste tijd niet zo. Inderdaad hoop gezeur, ipv spelen.
Ook eeuwig gezeik over complainen, dus complainen over het complainen. Men doet dat niets anders dan over en weer berichten sturen maar spelen ho maar. Waardoor het spelnivo daalt, er geshuffled moet worden etc..
En sommige clans hebben er wel eens een houtje van om zelf de regels te bepalen, wat het spelplezier ook bederft.

Helaas zijn er niet veel referees actief in de late uurtjes. Zelf kan ik ook niet adminnen, ik moet het even doen met een prehistorische 28k8 verbinding.. Dus ik ben niet voorlopig niet aanwezig.

Jullie kunnen je nog steeds opgeven om referee te worden op de xs4all servers. De enige eisen zijn:
1) geduld hebben
2) cheaters kunnen spotten
3) objectief kunnen zijn
4) zelf goed gedrag vertonen
5) weten wat wel en niet kan qua gedrag op de servers
6) zeer regelmatig aanwezig zijn op de XS4ALL RTCW:ET servers

Je kunt aanmelden bij thaylor@xs4all.nl en een cc naar yomama@xs4all.nl

Clanleden kunnen zich ook aanmelden, maar moeten wel weten dat de servers dan geen clanservers worden. Een public is ook voor n00bs. Dus objectief zijn telt dan extra mee. Je zou bij vervelend gedrag je eigen clanleden moeten kunnen verwijderen uit het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op 02 maart 2004 @ 07:51:
[...]

-> #xs4all@Quakenet

ff admin erbij roepen, wordt meestal wel snel geregeld :)
Mja ik heb tot nu toe eigenlijk weinig tijd doorgebracht in die channel maar het is op zich best een idee.
dus als je voortaan problemen hebt opxs4all (lees: irritant gedrag, tkers die niet weg te voten zijn, veel afkers, langdurig oneerlijke teams) probeer me even te pmen in #xs4all of 1 van de admins en je maakt goed kans dat ik even langs kan komen B)
We zullen inderdaad eens proberen wat vaker een referee op de servers te hebben zodat we wellicht het onraad snel uit kunnen roeien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

We pakken het kwaad bij de wortel aan en weren alle gebruikers :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Gister was er een rotgast: Quicksilver
Eerst in Radar dynabyte disable en zelf dynabyte neerleggen :(
Daarna werd die medic, start je schiet ie je net niet dood, en gaat je vervolgens medic packs geven, voor een hoger xp :( , ik tegen falcony gezegt >:) aleen hij ging uit zn eigen weg:P

En over complainen,
Het ligt eraan, als ik in vuurgevecht zit, en loop door een teammate zn kogels heen , duw ik op f2,
Maar soms heb je ook dat iritante dat je cvops bent met een pakkie aan, en ze schieten(dat is ZO erg irritant, terwijl je al heel wat keren V-6 heb gedaan)
Dan doe ik ook nog wel f2 hoor,
Maar als ze je gewoon zonder reden doodschieten of een medic die dat doet terwijl je nog volle levens heb, en je een spuit geeft dan doe ik tog egt f1.

En als ik iemand tk't doe ik altijd nog ff sorry of oops erachter aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Ik TK zelden en als het gebeurd zeg ik eigenlijk nooit sorry. Tenzij ik zelf kort erna dood ga, anders gaat het spel gewoon door. Jammer dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Het zou simpeler zijn als iedereen gewoon zijn complaint venster standaard uitzet :).
Ik heb hem altijd uit staan en complain nooit. Mensen moeten zich niet zo druk maken bij het spelen. Je speelt een stuk beter als je je hoofd koel houdt ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_UnAnimouS schreef op 02 maart 2004 @ 15:40:
Het zou simpeler zijn als iedereen gewoon zijn complaint venster standaard uitzet :).
Ik heb hem altijd uit staan en complain nooit. Mensen moeten zich niet zo druk maken bij het spelen. Je speelt een stuk beter als je je hoofd koel houdt ;).
hoe zet je dat uit ?!?

see you all tonight at xs4al !? (het wordt tijd mirc te installeren)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 15:45:
[...]

hoe zet je dat uit ?!?

Options -> Game -> Complaint Popup = off

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 15:45:
[...]

hoe zet je dat uit ?!?

Ik ben er vanaaf wel:), op XS4ALL 2 serv ( of degene die het volst zit0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mr_UnAnimouS schreef op 02 maart 2004 @ 15:40:
Heb anders vaak genoeg dat mensen, wanneer ik een covert in vermomming ben, eerst een paar seconden naar me kijken (slome reaktie) en me dan afknallen, dat vind ik toch wel een complaint waard imho...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik ga 'm ook maar uitzetten, denk ik. Teveel nodeloze energie. Ik vermaak me overigens nog prima op de xs4all server. Het niveau is daar meestal toch ruim voldoende, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Nexus of zo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylisimo
  • Laatst online: 31-05 16:00
Zit er ook vaak op. Omdat ik daar altijd met een collega speel.

Anders zit ik op de tiscali server.

Vroeger heette ik StylisimoStar. Nu is het <-SeiSmiC->.

Mijn collega speelt onder de naam <-ToBiaS->.

Moet zeggen dat ik me nog steeds redelijk vermaak. Af en toe gebeuren er inderdaad vervelende dingen.

Zit meestal tussen de 600 en 700 xp puntjes spelend als medic, soms soldier om even een paar frustraties eruit te gooien ( e.g Panzerfaust :) )

Ben trouwens wel van mening dat er een keer wat meer maps moeten komen. Om de afwisseling wat te vergroten.

Vanavond ben ik er weer op de xs4all server.

Misschien tot dan.

[ Voor 20% gewijzigd door Stylisimo op 02-03-2004 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:06

greatgonzo

schit-te-rend!

het is natuurlijk een noobvraag, maar daar gaat tie

ik heb er last van dat het spel niet altijd de beeldscherminstellingen onthoud. Ik zal waarschijnschijnlijk een of ander ini bestand moeten aanpassen.

Welke is dat en wat moet ik aanpassen?
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.