[PC] RTCW: Enemy Territory - deel 5

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.882 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
greatgonzo schreef op 02 maart 2004 @ 21:59:
het is natuurlijk een noobvraag, maar daar gaat tie

ik heb er last van dat het spel niet altijd de beeldscherminstellingen onthoud. Ik zal waarschijnschijnlijk een of ander ini bestand moeten aanpassen.

Welke is dat en wat moet ik aanpassen?
Een autoexec.cfg aanmaken (met wordpad), met daarin:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
seta r_ati_fsaa_samples "0" //moet van clanbase  
seta r_ati_truform_tess "0" //moet van clanbase
seta r_colorbits "0" // colordepth of graphics 0 - desktop default 
seta r_depthbits "24" // sets color depthbits (24) 
seta r_detailtextures "1" // toggle the use of detailed textures 
seta r_mode "7" // set video display mode (resolution) (7-1152x864) 
seta r_swapinterval "0" // toggle frame swapping (0) 
seta r_texturebits "32" // set number of bits used for each texture from 0 to 32 bit [0-16-32] 
seta r_texturemode "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR" //sets texture mode (GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST)

Zelf aanpassen aan je wensen. De autoexec.cfg moet in je et\etmain directory komen. Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 15:44
Bij mij is het zo dat ingame geen andere resolutie gepakt wordt als 800x600 terwijl ik um toch echt ingesteld heb op 1280x1024 in het spel zelf + in de autoconfig :?

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb complain uitstaan. Stoort me iid teveel in het spel. Na een TK roep ik als ik tijd heb sarcastisch "thank u" Ff snel 3x achter elkaar, dan volgt er meestal wel een sorry.

Speel de laatste tijd ook weer wat vaker op de xs4allservers. Gaat wel redelijk. Vind alleen die 6-map campaign niet zo leuk. Teveel mensen zijn daar aan het XP-hoeren. Je ziet mensen die alleen maar bezig zijn class voor class af te werken om maar een zo hoog mogelijke rang te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Misschien een idee om sneller promotie weer in te stellen? Voordeel is dat iedereen snel op het level zit van iemand met hoger xp, en dus een voordeel wegvalt voor iemand die net komt spelen en iemand die al lang bezig is.
Een lt is nu al beperkt in zijn airstrikes op xs4all.
Vanwege het continue airstrike gooien waar je een beetje ziek van werd. Dus een snelle 4 sterren voor lt. zou dan niet uitmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
shameblaster schreef op 02 maart 2004 @ 14:11:
Maar soms heb je ook dat iritante dat je cvops bent met een pakkie aan, en ze schieten(dat is ZO erg irritant, terwijl je al heel wat keren V-6 heb gedaan)
Dan doe ik ook nog wel f2 hoor,
Hmmja. Het probleem is met een COps dat je zo gewend bent om op die grijze pakkies te schieten dat tegen de tijd dat je doorhebt dat het iemand van je eigen team is, je al 2 kogels in z'n kop geschoten hebt. Ik heal/revive zo iemand altijd, maar dan is 'ie wel z'n uniform kwijt. Ik vind dit ook een fout in het spel, het zou beter zijn als de COps voor je eigen team duidelijker herkenbaar zou zijn, bijvoorbeeld gewoon je eigen uni zou dragen met een 'disguised' icoon boven z'n hoofd.
Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 02:25:
Je ziet mensen die alleen maar bezig zijn class voor class af te werken om maar een zo hoog mogelijke rang te halen.
Ghe, klinkt als een collega van me. Z'n voornaamste goal is zo hoog mogelijk te komen in XP om inderdaad zo'n hoog mogelijke rank te krijgen. Hij is wel een teamspeler, maar z'n rank staat voor hem op de eerste plaats. Mij boeit het dus echt helemaal niks, ik wil alleen zo snel mogelijk lvl 3 med hebben :)

[ Voor 27% gewijzigd door Hydra op 03-03-2004 10:02 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Ondanks ik een echte teamplayer ben, wil ik natuurlijk ook zo hoog mogelijk komen met mijn XP, maar alleen voor de voordelen die eraan vast zitten, als je level 4 medic + level 4 Field Op he, zo is het bijvoorbeeld echt handig als je disguised enemy ziet staan als er zo'n mo-fo aankomt in jou pakkie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdrianP schreef op 03 maart 2004 @ 00:32:
Bij mij is het zo dat ingame geen andere resolutie gepakt wordt als 800x600 terwijl ik um toch echt ingesteld heb op 1280x1024 in het spel zelf + in de autoconfig :?
Ik heb precies hetzelfde probleem. Alleen ik draai op 1600x1200. Is het nog ergens anders in te stellen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:06

greatgonzo

schit-te-rend!

AdrianP schreef op 03 maart 2004 @ 10:51:
Ondanks ik een echte teamplayer ben, wil ik natuurlijk ook zo hoog mogelijk komen met mijn XP, maar alleen voor de voordelen die eraan vast zitten, als je level 4 medic + level 4 Field Op he, zo is het bijvoorbeeld echt handig als je disguised enemy ziet staan als er zo'n mo-fo aankomt in jou pakkie :)
mwa, disguised enemy is voor mij niet zo heel belangrijk, je ziet toch vaak dat hij niet op de radar staat, en de noobs die in je basis komen beginnen toch meteen te schieten, de echte pro's steken je neer.

Beste upgrade vind ik Trap Awareness, het is reuze handig als je als engineer niet steeds op een cov ops moet wachten of de hele boel met nades moet ontmijnen, voordat je naar een objective heen kunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

BP: Het zou moeten kunnen met de command voor resolutie te zetten in je autoexec. Het precieze commando vind ik echter niet :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em in RTCW op

set r_mode "4"

Welke reso het is zou ik niet weten (volgens mij 800*600), als het maar lekker knalt.

Je kan hem ook op 6 en 8 zetten.

In ET heb ik hem gewoon op 800*600. Tis aan te raden .. waarom zulke mooie graphics .. 't gaat om de performance. Hoe beter, hoe beter je knalt.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Ik heb gister LST gespeelt, dat is echt lache, op chickenhouse ofso heete de server,
Iedereen was standaard leutenant,
Echt lache is dat Last man Standing _/-\o_

de mensen letten dan nie echt op cvops'es als je pakkie aan hebt moe je gewoon met 1 iemand mee gaan en als niemand kijkt hem een salvo dor zn kop schieten zodat ie niet om medic kan roepen >:)

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Dani2001 schreef op 02 maart 2004 @ 17:11:
Ben trouwens wel van mening dat er een keer wat meer maps moeten komen. Om de afwisseling wat te vergroten.
[quote]

nou die zijn er hoor , en ze worden zelfs competitief gespeeld :
caen
supplydepot
nachteinbruch
venice

zijn goede customs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik vind venice best een leuke map. Beetje varen met de boot en goede mogelijkheden voor de mg42's. Het is echt tactisch spelen op die open vlakken waarbij het ontbreken van teamplay echt genadeloos wordt afgestraft. Met z'n allen door een gangetje hobbelen kan iedereen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylisimo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-05 16:00
nou die zijn er hoor , en ze worden zelfs competitief gespeeld :
caen
supplydepot
nachteinbruch
venice

zijn goede customs :)
Ok ik weet dat die uit zijn, maar zijn deze al gebundeld in mappacks ?

Heb 27 maart een Lan party op werk waar we ET gaan spelen.

En dan kunnen we die gewoon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:37
RTCW Files heeft een aantal mappacks samengesteld: http://www.rtcwfiles.com/...ame=WET&cat=3259&ref=2657. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het mogelijk is, maar kan je je chat menu niet zelf instellen ?
dus niet 1 key binden aan een commando maar een combi bijv. 9.1 voor heal the squad (of daar juist 2.1 van maken en need a medic zetten onder 1.1)

ALs dat zou kunnen kan je namelijk Je favoriete kreten makkelijk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 14:18:
Ik weet niet of het mogelijk is, maar kan je je chat menu niet zelf instellen ?
dus niet 1 key binden aan een commando maar een combi bijv. 9.1 voor heal the squad (of daar juist 2.1 van maken en need a medic zetten onder 1.1)

ALs dat zou kunnen kan je namelijk Je favoriete kreten makkelijk vinden.
Je kan niet het menu veranderen, wel je favoriete vsays aan keys binden (bijv /bind say_team reviveTeammate J, zoiets :)).

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ron!n schreef op 04 maart 2004 @ 14:59:
[...]

Je kan niet het menu veranderen, wel je favoriete vsays aan keys binden (bijv /bind say_team reviveTeammate J, zoiets :)).
Dat dacht ik al.
het is niet mogelijk die te binden aan 2.1 (dus een toetscombinatie) ?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 15:59:
[...]

Dat dacht ik al.
het is niet mogelijk die te binden aan 2.1 (dus een toetscombinatie) ?!?
maar waarom zou je? Je kan de vsay binden op de manier die hier beschreven is:
http://www.planetwolfenstein.com/4newbies/et-chats.htm

En nee het is niet mogelijk om het menu te redesignen, dan zou je je eigen script met vsay en toetscombinaties moeten maken :)

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:22
Ik krijg elke keer een error dat ik een oude PB versie gebruik. Zelfs op mijn eigen server wordt ik gekickt!

Ik heb 1.013 ofzo? Waar kan ik hem updaten?

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:33

Fuelke

Forza Ferrari

Deorgere schreef op 05 maart 2004 @ 10:38:
Ik krijg elke keer een error dat ik een oude PB versie gebruik. Zelfs op mijn eigen server wordt ik gekickt!

Ik heb 1.013 ofzo? Waar kan ik hem updaten?
http://www.evenbalance.com/index.php?page=support-et.php

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Deorgere schreef op 05 maart 2004 @ 10:43:
[...]

http://www.evenbalance.com/index.php?page=updatepb.php

heb ik al geweest, maar na een tijdje krijg ik een error.
De link naar pbweb is idd down, ik mirror het wel ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
Fuelke schreef op 05 maart 2004 @ 10:45:
[...]

De link naar pbweb is idd down, ik mirror het wel ff
:) ok ik w8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Er zat een telefoontje tussen ;)

http://users.pandora.be/fuelke/pbweb.exe << in je Wolfenstein\pb map plaatsen en dan draaien. Wel eventjes geduld uitoefenen bij het updaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4p0c
  • Laatst online: 28-08 17:27
Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 10:57:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem. Alleen ik draai op 1600x1200. Is het nog ergens anders in te stellen????
dit probleem komt vort omdat er een bestandje genaamd profile.pid niet gedelete wordt uit je etmain/profiles map. Bijna elke server tegenwoordig draait 1 of andere mod, bij jouop je pc wordt ook een map aangemnaakt met die mod en je profiel wordt gekopierd van etmain naar die mod. Als jij je spel afsluit terwijl je aan het spelen was op een server met een mod dan wordt alleen het PID bestand uit die mod map verwijderd en niet uit je etmain map. En elke keer dat jij ET opstart leest die eerst uit het profiel van je etmain en zo staan je beelscherminstellingen weer terug. Ik had hier ok last van dus heb ik een batch bestandje aangemaakt die alle pid bestanden weggooid.

maak een bat bestand aan e het zet het volgende erin

del etmain\profiles\profielnaam\profile.pid
del etpro\profiles\profielnaam\profile.pid
del shrubet\profiles\profielnaam\profile.pid
del shrubmod\profiles\profielnaam\profile.pid

start et.exe %*

Vervangen Profielnaam door jouw eigen profielnaam en zet dit bestandje en de root van Enemy Territory. Maak een snelkoppeling en zet deze waar je wilt start nu het spel op via het batch bestandje en nu worden automatisch alle pid fiesl gedelete, heh je nog andere mods die je gebruikt zet er dan een regel bij. Je kan bv ook zorgen dat Et minimizer automatisch opstart voeg dan start etmin.exe %* toe aan het batch bestand en zet het onder start et.exe %* . Jemoet wel zorgen dat je etmin.exe in de root van ET heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Laatst online: 10-09 17:11
Ik had precies hetzelfde probleem, hiervoor heb ik dit in een bat bestand gezet:

code:
1
2
del *.pid /s
et.exe %*

Is wat korter ;)

Verder is het wel aan te raden een autoexec.cfg te maken zoals eerder in dit topic al vermeld wordt.

[ Voor 27% gewijzigd door Falconey op 06-03-2004 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon het niet in de startpost terugvinden, maar zijn er al leuke mods voor rtcw:et uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Laatst online: 10-09 17:11
Er zijn volgens mij geen echte mods, wel zijn er mods als etpro en shrubet die de gameplay verbeteren of het veranderen van je hud mogelijk maken.

Natuurlijk zijn er ook meer dan genoeg custom maps te vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door Falconey op 07-03-2004 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Ik snap niks van die Oasis-wall jump. Via het pad, wat boven het spawnpoint loopt, zou je dus een aanloop moeten nemen richting de muur om vervolgens te springen; maar die afstand tussen de wall en waar het pad ophoud is te groot?

Hoe werkt dat precies?

Ik ga het niet als cheat-middel gebruiken om de tegenpartij gek te maken; maar wil het gewoon ff weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 15:42:
Ik kon het niet in de startpost terugvinden, maar zijn er al leuke mods voor rtcw:et uit?
Enemy Territory is zelf eigenlijk een mod, maar zoals gezegd is er dus ET Pro en je hebt diverse matrix-mods, welke eigenlijk stiekem gewoon servers zijn waar de gravity erg laag staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4p0c
  • Laatst online: 28-08 17:27
Silent Thunder schreef op 07 maart 2004 @ 14:46:
Ik snap niks van die Oasis-wall jump. Via het pad, wat boven het spawnpoint loopt, zou je dus een aanloop moeten nemen richting de muur om vervolgens te springen; maar die afstand tussen de wall en waar het pad ophoud is te groot?

Hoe werkt dat precies?

Ik ga het niet als cheat-middel gebruiken om de tegenpartij gek te maken; maar wil het gewoon ff weten.
wat je moet leren is een strafe jump. Mij lukt de oasis wall ook niet.
Hier een quote uit een ander forum hoe je een strafe jump doet, je moet er veel voor oefenen.

jump, right before landing, press you sprint button and make a fast mouseflick, from left-bottom-corner to the upper right corner. as soon as you land, hit jump again and release the sprint button. repeat.

er zijn ook verschillende mappen om dit te oefenen, zo heb je gamma jump en lnatrickjump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ik het maar even simpeler uitleggen.

Je neemt een aanloop en je springt (shift-spatie), maar niet recht naar voren. Je springt bijvoorbeeld schuin naar rechts. Dus voordat je springt moet je snel je crosshair wijzen, naar daar waar je heen wilt springen.

Ga nog maar niet oefenen bij moeilijke trickjumps en trickjump maps zonder dat je het strafe jumpen onder controle hebt.

Ik hield mij vroeger lang bezig met trickjumpen en kan het nu dus zowat naar achter (360) terwijl ik stil sta. Handig als je plotseling een mannetje met een granaat op zijn rifle naar binnen ziet komen en je in volle vaart uit het kamertje wilt springen.

Oh trouwens, alleen je horizontale beweging heeft invloed op het springen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net Wolfenstein geinstalleerd. Maar ik zie heeeel weinig servers. Komt het dat ik hem niet gepatched heb? Is de bestand "Wolf_Update_1_41.exe" de laatste?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Het gaat hier om Enemy Territory, een losstaand multiplayer spel. RTCW op zich is de voorloper. Je moet ET los downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, bedoelde ook Enemy Territory. Sorry. Maar waarom als ik hem wil patchen dat hij zegt dat ie geen WET kan vinden op mijn schijf? Hij staat er echt. Maargoed, dan gaat het feestje niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien omdat je patch't met de Wolf_Update_1_41.exe ?

Gewoon standalone ET installeren (dus geen RTCW); en de meest recente patch daarvan is versie 1.02: http://www.3dgamers.com/d...et/et_patch_1.02.exe.html

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah dankje wel. Hij doet het. Bedankt, moet weer even wennen. Tis alweer 2 maanden geleden dat ik hem voor het laatst heb gespeeld 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:20

Hu9o

Schokkend

stil zeg, is er nog nieuws?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu9o schreef op 11 maart 2004 @ 12:18:
stil zeg, is er nog nieuws?
Ik denk dat alles al een beetje besproken is. maar vindt het wel jammer dat dit
topic een beetje aan het uitsterven is.
Ik kan nog wel iets schrijven over mijn domme acties (die gelukkig niet al te vaak voorkomen)
- als allies op een 'blanke' teammate gaan schieten (in de veronderstelling zijn dat het een fldops is), na herhaaldelijk te vragen om ammo. (uiteraard wel weer netjes gehealed).
- op fuel dump lekker snel een pak gepakt en richting de fuel dump lopen, ondertussen ff scannen voor mijnen, en dan iets te lang je rechtermuisknop ingedrukt te houden (dan kan je dus weer terug !!)

Ga vanavond maar mirc ophalen, er van uitgaande dat de discussies daar nog wel op volle toeren lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Nog maar even dan waar ik me aan erger.. :)

Het lijkt wel of steeds minder mensen door hebben wat een Covert Op is...
Heb je eindelijk een pakkie gepakt bij de Beach, wordt je neergeschoten door een mongool die bij de achterdeur staat te wachten!!! *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Waar ik me gisteren ook weer aan ergerde bij Gold Rush: slechts 2 engineers bij Allied, waarvan ik 1 van de twee was. In plaats dat de tweede engineer meehelpt om de tank te bestormen, hield die zich liever bezig met tank barriers & truck barriers op te blazen. Als je dan vroeg om mee te helpen, dan negeerde hij je gewoon.
Daar raak je ook gefrustreerd van. Uiteindelijk de map toch nog kunnen winnen, hadden minder dan een minuut over :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Dat zijn de mooiste overwinningen... nog een paar tikken op de klok :)

Ik was gister bij de Fuel Dump de ENIGE axis Engineer :? Alles geconstruced inclusief mijnen gelegd, maar doet wel goeie zaken voor je XP, ging naderhand 2 sterren omhoog, en 1x liep iemand over mijn super mijnen, en nog een sterretje erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Om toch maar IETS in het topic te posten

Veel dode links in de starters post :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de Nationscup voor ET niet een leuk onderwerp?? Wie moet captain worden, wie moeten ons land vertegenwoordigen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 14:13:
Is de Nationscup voor ET niet een leuk onderwerp?? Wie moet captain worden, wie moeten ons land vertegenwoordigen??
Ik ben idd wel benieuwd hoe dat werkt. Wie was vorige keer de captain?

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:31

Zenix

BOE!

Ron!n schreef op 12 maart 2004 @ 14:34:
[...]

Ik ben idd wel benieuwd hoe dat werkt. Wie was vorige keer de captain?
Er was 1 hoofdcaptain
Anch ( member van Wasted Clan Offense 1st squad)
En nog 2 andere captains

Azzor voor Team Massacre
en AAP voor Blackbugs
Dus de 3 beste clans op dat moment hadden alle3 een captain in nations cup en ach de grootste baas.

http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=386466 complete memberlist asjeblieft ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Zenix op 12-03-2004 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
Ok ik reageer..

Speel 5 jaar quake 3 arena, sinds Mei 2003 ET en ben clanless. Elke 'normale' game waar ik kom wordt ik gevraagt maar ik zoek geen pruts clannetjes..

Iemand een goeie clan? Hoeft niet Nederlands te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Geloof dat het team van intel dan wel iets voor jou is :)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Hu9o schreef op 12 maart 2004 @ 16:02:
Van intel :? Bedoel je 4Kings?

En thanx 4 de info Compufreaky :)

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
Hu9o schreef op 12 maart 2004 @ 16:02:
Kzal eens ff checken, ty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ffies een klein vraagje. Ik draai zelf een ET servertje maar ik ben er nog steeds niet achter met welk rcon commando ik mn upload van mn server open kan gooien. Op dit moment wordt elke mapdownload gecapped op 13 k terwijl de verbinding zekur 300 kb aan zou moeten kunnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Je kunt dan beter de webdownload aanzetten; dus de map in je webserver dir en in de serverconfig de url.

Is er niet een plaatsje vrij in Team-NL nu Copkiller geloofwaardigheidsproblemen heeft? :P

[ Voor 32% gewijzigd door RRR op 12-03-2004 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

RRR schreef op 12 maart 2004 @ 23:31:
Je kunt dan beter de webdownload aanzetten; dus de map in je webserver dir en in de serverconfig de url.

Is er niet een plaatsje vrij in Team-NL nu Copkiller geloofwaardigheidsproblemen heeft? :P
Ik denk dat er veranderingen komen in de line up misschien :)
Want voor mijn gevoel kan die sterker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
haha geloofwaardigheidsproblemen, prolly kicked and banned :P En ja, ben wel benieuwd naar de line-up van dit jaar, doe Zen dr maar in ;)

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Gister een heerlijk potje oasis gespeelt op xs4all:)
Ik was bij north gun alleen was ik fielops |:( maarja allochtoon was ook in de buurt en hij was eng, dus hij legtut neer, word vervolgens neer geknalt :'(
En ik kan nog net die eng van axis vermoorden, en zo hadden wij dat gun gepakt >:)
ALleen onder goldrush had ik in een keer een ping van 200 :r dus ben ik mar weggegaan omdat meer mensen last van mij kregen,
Later bleek dat mn pa op de pc beneden met shareaza aan ut downen was, en met 180 kb/s uploade :/
Maarja was in iig weer ff leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat was er met Copkiller en Team Nederland? Usede een aimbot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 12:39:
Wat was er met Copkiller en Team Nederland? Usede een aimbot?
Wallhack, gepakt op Bio pub, uit fdnl gezet. Check hier maar, staat alles: http://www.rebirthinc.co.uk/comment.php?94

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs met wallhacks waren ze dikke noobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
heb de leader van intel gemaild, en ze hebben geen ET squad? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
//Rant:

Waarom moet iedereen van die belachelijke custom maps maken. Ik probeer net weer te connecten naar public servers, maar 3 maal achter elkaar gaat 'ie één of andere bullshit map downloaden @ 2Kb/sec; wat ongeveer duizend lichtjaren gaat duren tot voltooiing. En als je 'em cancelt dan hangt 'ie zich 2 van de 5 keer half op met stotterend geluid, om vervolgens met de boodschap te komen "can't download 'die en die' map" (duh!) |:(

Is het niet 'temple.pk3', dan is het wel r2cc of whatever. Een klein watermerkje van een paar KB wat een server onderscheid is wel leuk; maar ik irriteer me mateloos dat ik een kwartier bezig ben voordat ik in één keer geconnect kom zonder veel shit te hoeven downloaden.

En wie speelt die zooi ook. Als je die 6 oogstrelend officiële maps van buiten kent; dan wil je niet meer degraderen tot die home-made mods-crap. Net ook één of andere PK3 van een Poolse, Oekraïense of whatever-server gedownload die de hele taalinstelling van het ET-menu veranderde in een Oostblok-taal. Je kunt die dan weer eruit mieteren in je ET-main; maar dan nog |:(

Oké, dat moest ff eruit. Srry voor het ongemak. Nu hervat ik mijn public-server-connecting-job weer :) *Zucht*

[ Voor 28% gewijzigd door Silent Thunder op 13-03-2004 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Silent Thunder schreef op 13 maart 2004 @ 13:28:
//Rant:

Waarom moet iedereen van die belachelijke custom maps maken. Ik probeer net weer te connecten naar public servers, maar 3 maal achter elkaar gaat 'ie één of andere bullshit map downloaden @ 2Kb/sec; wat ongeveer duizend lichtjaren gaat duren tot voltooiing. En als je 'em cancelt dan hangt 'ie zich 2 van de 5 keer half op met stotterend geluid, om vervolgens met de boodschap te komen "can't download 'die en die' map" (duh!) |:(

Is het niet 'temple.pk3', dan is het wel r2cc of whatever. Een klein watermerkje van een paar KB wat een server onderscheid is wel leuk; maar ik irriteer me mateloos dat ik een kwartier bezig ben voordat ik in één keer geconnect kom zonder veel shit te hoeven downloaden.

En wie speelt die zooi ook. Als je die 6 oogstrelend officiële maps van buiten kent; dan wil je niet meer degraderen tot die home-made mods-crap. Net ook één of andere PK3 van een Poolse, Oekraïense of whatever-server gedownload die de hele taalinstelling van het ET-menu veranderde in een Oostblok-taal. Je kunt die dan weer eruit mieteren in je ET-main; maar dan nog |:(

Oké, dat moest ff eruit. Srry voor het ongemak. Nu hervat ik mijn public-server-connecting-job weer :) *Zucht*
er zijn anders wel leuke custom maps gemaakt. Desert temple is bijvoorbeeld erg leuk, maar het blijft irritant dat je bij sommige servers zo'n trage download hebt. Er zitten echter ook servers bij waarbij ik gewoon zo'n map download met 220 kb/sec, das net zo snel als van internet, en je hoeft nix uit te pakken of wat dan ook. Kijk, dat vind ik dan wel weer relaxed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Ja goed, je hebt altijd uitzonderingen; maar ik ben er nog nooit ene tegengekomen die over de 20K ging. Dus ik neem aan dat die forse snelheden niet vaak voorkomen.

Geef dan duidelijk aan in de serverlist dat er op "die of die server" custom maps zitten; dan hoef ik ze tenminste niet aan te klikken voor te connecten. Nu is het gewoon gokken.

[ Voor 60% gewijzigd door Silent Thunder op 13-03-2004 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Silent Thunder schreef op 13 maart 2004 @ 14:02:
Ja goed, je hebt altijd uitzonderingen; maar ik ben er nog nooit ene tegengekomen die over de 20K ging. Dus ik neem aan dat die forse snelheden niet vaak voorkomen.

Geef dan duidelijk aan in de serverlist dat er op "die of die server" custom maps zitten; dan hoef ik ze tenminste niet aan te klikken voor te connecten. Nu is het gewoon gokken.
Zodra dr een http redirect is ingesteld (een andere plaats waar de maps staan) komen de maps gewoon snel binnen, alle goed geconfigureerde servers zullen dit hebben. Maarja, maps als tc_Base, Caen en Supplydepot kan ik wel waarderen, als beide teams te objectives weten kan ook daar een goede strijd ontstaan, daar gaat het toch om? :)

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Silent Thunder schreef op 13 maart 2004 @ 13:28:
//Rant:

veel customs zijn ook officeele warmaps geworden neem supplydepot tc_base en caen :) En die moeten natuurlijk wel geoefend worden en dat gebeurd dan meestal op publics. Je zou ook op rtcwfiles.com als een map heel sloom download hem daar kunnen downloaden

[ Voor 9% gewijzigd door Zenix op 13-03-2004 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Ron!n schreef op 13 maart 2004 @ 15:23:
alle goed geconfigureerde servers zullen dit hebben.
Kennelijk zijn er dus niet veel van die servers.
Ron!n schreef op 13 maart 2004 @ 15:23:
als beide teams te objectives weten kan ook daar een goede strijd ontstaan, daar gaat het toch om? :)
In principe wel :) ; maar breng dan een soort "update-expansion-whatever-pack" uit voor ET waar de belangrijkste en meeste customs inzitten. Zodat je niet om de haverklap weer wat moet downloaden vanaf een crappy server, omdat uit een creatief brein weer een nieuwe map is ontsproten die aan de wereld word getoond. Natuurlijk moeten er dan ook niet teveel mappen worden bijgemaakt.

Want ik zie het gewoon bij mezelf; ik moet soms 5 keer connecten voordat ik er pas doorkom. De andere 4 keren word er een 3MB of hoger bestand met een scheisse lage snelheid naar binnen getrokken. Dat kost veel tijd; en dan ga je je ergeren.

Dus er is technisch iets niet goed met downloadverbindingen; of mensen zetten teveel shit erop :o
Compufreaky schreef op 13 maart 2004 @ 15:27:
Je zou ook op rtcwfiles.com als een map heel sloom download hem daar kunnen downloaden
Daar gaat het niet om. Dan zou ik dus al die mappen handmatig moeten gaan zoeken op die site; kost me nog meer tijd voor iets wat ik niet wil spelen. Mogelijkheid tot custom: prima!, maar er moet wel een duidelijke weergave-optie zijn; waar ik kan zien of er op een server custom maps zijn die ik eventueel zou moeten downloaden. That's all :) Want dan weet ik dat ik 'em moet negeren. ET is feitelijk gewoon 6 mappen die mooi op elkaar aansluiten. De rest is bijzaak.

[ Voor 43% gewijzigd door Silent Thunder op 13-03-2004 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
je kan het automatisch downloaden van bestanden uitzetten btw, klink als wat voor jou :) Maar offcourse komt er geen mappack, er worden geen maps vanuit de ontwikkelaar uitgegeven, dus dan kan je ook geen officieel mappack maken.

oh en btw, als je niet tevreden bent moet je maar je geld terugeisen :D

[ Voor 15% gewijzigd door Ron!n op 13-03-2004 15:49 ]

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Ik heb niks tegen ET opzich; alleen tegen personen die er zoveel crap opzetten, wat het voor mij moeilijker maakt om het te spelen :P

Ik weet dat het nog altijd gratis en voor niks is; en ik niet zo moet klagen. Maar beetje kritiek en ongenoegen uiten mag wel eens. Tis nou eenmaal een menselijk trekje ;)

Ik vind het over ut algemeen nog altijd een fantastisch spel.

[ Voor 86% gewijzigd door Silent Thunder op 13-03-2004 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert-Jan
  • Laatst online: 17-02-2024
-

[ Voor 100% gewijzigd door Bert-Jan op 14-03-2004 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:45
er zijn anders wel leuke custom maps gemaakt. Desert temple is bijvoorbeeld erg leuk, maar het blijft irritant dat je bij sommige servers zo'n trage download hebt. Er zitten echter ook servers bij waarbij ik gewoon zo'n map download met 220 kb/sec, das net zo snel als van internet, en je hoeft nix uit te pakken of wat dan ook. Kijk, dat vind ik dan wel weer relaxed
Hoeveel versies van die Desert Temple zijn er eigelijk in omloop? Ik heb dat ding al x aantal keren gedownload en nog vind ik servers die bljikbaar een andere versie draaien...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Kapoen schreef op 14 maart 2004 @ 10:00:
[...]

Hoeveel versies van die Desert Temple zijn er eigelijk in omloop? Ik heb dat ding al x aantal keren gedownload en nog vind ik servers die bljikbaar een andere versie draaien...
Desert_temple 2, Desert Temple 3 & Desert Temple Final zijn beschikbaar. Final is de beste imho met variable tijdslimiet (15 minuten, dan 10 minuten extra als je de command post area bereikt, en nog eens 7 minuten extra als je het fort bereikt. Op de fragland servers draait enkel temple_final nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

weet iemand hoe ik in een toetsenbord shortcut 'playdead' snel kan toetsen?
op dit moment doe ik dat in console...niet handig dus.

handig site voor nieuwe maps:www.etmaps.de

[ Voor 19% gewijzigd door GrittyKitty op 14-03-2004 15:44 ]

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
GrittyKitty schreef op 14 maart 2004 @ 15:37:
weet iemand hoe ik in een toetsenbord shortcut 'playdead' snel kan toetsen?
op dit moment doe ik dat in console...niet handig dus.
Playdead in de console? Die optie bestaat niet in ET.

Bedoel je misschien "phrone" (liggen op je buik) :?
Verder kun je dingen binden als:
code:
1
bind k +phrone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Als je phrone'd dan heb je duidelijk je hoofd een beetje omhoog in een kijkende stand en lig je op je buik. Dus een enemy ziet duidelijk het verschil tussen een phrone-stand en een echte casualty (die overigs altijd op de rug ligt met optionele stuiptrekkingen).

De enige optie waar je in ET "voordeel" kan halen d.m.v. het zogenaamde 'playdead'; is door je dood te laten schieten door je eigen medic, die zich vervolgens ergens gaat verstoppen nabij jou. Jij tapped dan niet out (stuiptrekken); om je ffies later door die medic te laten reviven.

Maar dan loop je nog altijd de kans om door een enemy volledig te worden neergestoken als 'ie je tegenkomt. En ik zie overigs niet echt in hoe je hiermee je voordeel kan halen in een bepaalde situatie. Maar het kwam ff in me op :P

[ Voor 72% gewijzigd door Silent Thunder op 14-03-2004 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik speel sinds kort weer graag Enemy Territory. Nu mijn vraag. Hoe kan/mag ik de GoT clan joinen? Wil het graag namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 17:54:
Hoi, ik speel sinds kort weer graag Enemy Territory. Nu mijn vraag. Hoe kan/mag ik de GoT clan joinen? Wil het graag namelijk!
Iedereen van GoT mag vrij naar eigen keuze de GoT tag voeren. Wanneer je in een clan wil, dan zijn er verschillende opties. Probeer tijdens het spelen (op xs4all) eens toegang te vragen. Dan kunnen ze meteen zien of je wel of niet kans maakt op lidmaatschap. Verder is er ook een echte GoT clan, genaamd LoT. Hiervoor geldt hetzelfde als voor de andere clans. Op xs4all spelen veel lotters :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 14 maart 2004 @ 18:09:
[...]

Iedereen van GoT mag vrij naar eigen keuze de GoT tag voeren. Wanneer je in een clan wil, dan zijn er verschillende opties. Probeer tijdens het spelen (op xs4all) eens toegang te vragen. Dan kunnen ze meteen zien of je wel of niet kans maakt op lidmaatschap. Verder is er ook een echte GoT clan, genaamd LoT. Hiervoor geldt hetzelfde als voor de andere clans. Op xs4all spelen veel lotters :).
Bedankt ik ga vanavond is op de XS4ALL servers kijken ;) Moet ik dan tevoren de GoT achter mijn naam/nick ( BMWM3 ) neerzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 18:26:
Bedankt ik ga vanavond is op de XS4ALL servers kijken ;) Moet ik dan tevoren de GoT achter mijn naam/nick ( BMWM3 ) neerzetten?
't Moet niet, het mag. Het is gewoon leuk om allemaal GoT'ers te zien lopen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

wat ik bedoel met playdead is dat je, als je speel, tijdens het spel het tilde toets drukt & /playdead typt, dan ga je plat op de grond liggen op je rug. Sommige medic die daarvan niet snap probeer je dan te reviven.. :9 nogmaals /playdead en sta je weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

GrittyKitty schreef op 14 maart 2004 @ 20:23:
wat ik bedoel met playdead is dat je, als je speel, tijdens het spel het tilde toets drukt & /playdead typt, dan ga je plat op de grond liggen op je rug. Sommige medic die daarvan niet snap probeer je dan te reviven.. :9 nogmaals /playdead en sta je weer op.
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
GrittyKitty schreef op 14 maart 2004 @ 20:23:
Ligt hij dan helemaal stil of doet 'ie nog stuiptrekken?

*gaat uitproberen.... *

Edit: hij zegt 'unknown cmd' :?

[ Voor 72% gewijzigd door Silent Thunder op 14-03-2004 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Deorgere schreef op 13 maart 2004 @ 13:22:
heb de leader van intel gemaild, en ze hebben geen ET squad? :(
LOL, die hebbne ze wel, het heet three kings 3K(?) In dit of het vorige topic staat zelfs een filmpie van hun bij een groot toernooi. Maar verwacht niet dat je erbij komt hoor :p 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
/playdead is een Shrubmod optie; je bent zogenaamd dood, als je wilt kun je weer opstaan door weer /playdead te gebruiken. Zijn wel meer van dit soort opties in de laatste Shrub, zoals doublejump, classchanging(medic kan engineerkleding van teamgenoot pakken en zo engineer worden) etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
waar kan ik die laatste schrub downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

o ja..vergeet dat ook te vermelden: moet gespeeld in shrub server zijn om te kunnen werken. en je kan niet downloaden (kan wel, maar heeft geen zin). Shrub is allen op server zijde. dus als je jin op server die shrub mod heeft, dan download je vanuit die server

voorbeeld van die server:
chigc (met double jump, laatste tijd veel deathmatch players)
goat (volgens mij katholieke server, gevloekt & je meteen ge-kicked ;) )

[ Voor 25% gewijzigd door GrittyKitty op 14-03-2004 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
The shrub mod is echt tof. Wanneer je van een toren af op iemand springt heeft ie pijn of istie zelfs dood :P. Vrij zinloos, maar wel leuk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit.. Kreeg ik de kans om iemand van de XS4ALL server toe te voegen op MSN, weet ik de mail niet meer uit mijn kop..

Kon ik eindelijk is praten over een clan!!

Me = Stupid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Laatst online: 01-08 20:13
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 22:04:
Shit.. Kreeg ik de kans om iemand van de XS4ALL server toe te voegen op MSN, weet ik de mail niet meer uit mijn kop..

Kon ik eindelijk is praten over een clan!!

Me = Stupid :(
probeer et es op et forum: http://www.turnhout.net/forum/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
wwillem schreef op 14 maart 2004 @ 21:46:
The shrub mod is echt tof. Wanneer je van een toren af op iemand springt heeft ie pijn of istie zelfs dood :P. Vrij zinloos, maar wel leuk :).
Ja lachen idd, heb nog wel een leuke demo van die fall damage: http://www.shartar.nl/demo/ETdemo.avi.

Shrub is echt meer een fun mod, veel leuke dingen maar ook veel dingen die de game niet echt ten goede komen. Doublejump zorgt ervoor dat je bijvoorbeeld de Oasis walljump makkelijk kunt doen, op Battery geen ramp meer hoeft te bouwen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

ik heb nog tof filmpje van clanmate van me w@co.abort2k

http://www.gameserverhost.nl/abort2k.wmv

dat is strafejumpen in et >:) enjoy it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Hu9o schreef op 14 maart 2004 @ 20:31:
[...]

LOL, die hebbne ze wel, het heet three kings 3K(?) In dit of het vorige topic staat zelfs een filmpie van hun bij een groot toernooi. Maar verwacht niet dat je erbij komt hoor :p 8)7
4 Kings. Maarrr die zijn idd close, dus daar zal je niet snel tussenkomen :) Je zal in 4k komen door een invite, maar das bij de allergrootste jongens over het algemeen zo denk ik :)

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, vaak alleen invite bij de grote clans of je moet echt rete goed zijn. Btw wil je weten wat de grote clans zijn, zie dan op clanbase welke team eurocup spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compufreaky schreef op 14 maart 2004 @ 23:32:

Die walljump @ oasis achterwaarts doet ie wel leuk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Laatst online: 21-01-2023
zulke dingen zijn wel leuk, maar heb je niet van die mensen die dit kunnen toepassen bij normale servers en er dan cheatshit van maken ofzo of filtert PB dit?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Stranglem schreef op 15 maart 2004 @ 20:12:
zulke dingen zijn wel leuk, maar heb je niet van die mensen die dit kunnen toepassen bij normale servers en er dan cheatshit van maken ofzo of filtert PB dit?
??? waar heb je het in godsnaam over
Die jumps dat is gewoon normaal heeft ie gewoon geoefend en kunnen dus gewoon op public worden toegepast is geen cheaten ofzo ;\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compufreaky schreef op 15 maart 2004 @ 22:22:
[...]

??? waar heb je het in godsnaam over
Die jumps dat is gewoon normaal heeft ie gewoon geoefend en kunnen dus gewoon op public worden toegepast is geen cheaten ofzo ;\
Hij bedoelt waarschijnlijk gewoon de servers waar die mod niet is toegepast. Dan wordt het inderdaad cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 23:06:
[...]

Hij bedoelt waarschijnlijk gewoon de servers waar die mod niet is toegepast. Dan wordt het inderdaad cheaten.
Tis geen mod tis puur jumpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Gister de Gold Rush in 4:30 minuut :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Compufreaky schreef op 14 maart 2004 @ 23:32:

wtf, hoe doe je dat?? (als het geen cheat is!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 08:13:
Yup, vaak alleen invite bij de grote clans of je moet echt rete goed zijn. Btw wil je weten wat de grote clans zijn, zie dan op clanbase welke team eurocup spelen.
Mwah, persoonlijk vind ik de europacup geen zak an. Een clan als Dsky of GS zegt mij minder dan bekende benelux clans, maar ok * Jazzper is dan ook meer een gezelligheidsmens ;)

In ieder geval is niet elke benelux clan druk bezig met europa hoor.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.