[PC] RTCW: Enemy Territory - deel 5

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.800 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102055

.dC!Pol of dC.Pol

blijft gewoon kut...

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

ksprak net falcony op xs4all2 :)
Als het goed is heeft hij nu op xs4all 1 ervoor gezort dat de spam filter weer aan staat, en dat de deur by battery dynabytble is en dat je bij fueldump weer in garage kan spawenen.

_/-\o_ :D to falcony :D _/-\o_

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113029

Bubbu :r

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:44

Hu9o

Schokkend

Dat water merk kan je trouwens ook weg doen. ETPRO > Hud > Watermerk (zon schuifbalk)

En dat knipperende nick script is heel erg simpel om te maken :p Stelt geen ruk voor :7

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toolzman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-07-2024

Toolzman

Wunderbar!

Een noob vraagje: hoe maak je van een voice chat zoals we need a engineer --> we need a ninja here :P

Ik heb ook andere grappige customs gezien maar hoe werken zulke bind's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanandu
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Xanandu

Xan!>

Anoniem: 85278 schreef op 27 mei 2004 @ 15:44:
[...]

weet je wat nog veel cooler is.
knipperende "admin power" na een map.
Hoe doen jullie dat ?
Geheimpje van de admins ;)
alleen admins mogen dat, rest ->ban
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100297

Inderdaad. Ik heb er hier net al verschillende voor gebanned waaronder =LoT=^Hugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-05 15:24
zow robbenoot, deze keer wist je het ban command uit je hoofd ? :+

antispam zooi en de etpro mapscripts staan nu weer aan op server 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Anoniem: 100297 schreef op 27 mei 2004 @ 23:07:
Inderdaad. Ik heb er hier net al verschillende voor gebanned waaronder =LoT=^Hugo
Zal hij blij mee zijn :Y)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278

Anoniem: 100297 schreef op 27 mei 2004 @ 23:07:
Het is toch wel een Permenant IP-ban :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toolzman schreef op 27 mei 2004 @ 22:25:
Een noob vraagje: hoe maak je van een voice chat zoals we need a engineer --> we need a ninja here :P

/bind x vsay needengineer We need a ninja here
/bind x vsay VoiceChat text

Ander voorbeeld

/bind x vsay_team needmedic dokter!!!
/bind x vsay_team needmedic Vul hier dus in wat je wil zien op het scherm!

Dat moet hem zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:52

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Hu9o schreef op 27 mei 2004 @ 17:49:
Dat water merk kan je trouwens ook weg doen. ETPRO > Hud > Watermerk (zon schuifbalk)
_/-\o_ thanx die zocht ik, weet je toevallig ook nog het commando? zodat ik hem gelijk ik mn configje kan bouwen.

[ Voor 15% gewijzigd door DyStiC op 28-05-2004 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-05 19:28

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Het is iets met het veranderen van je naam, je moet voor de grap maar eens in je console kijken als iemand het gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Coenen schreef op 28 mei 2004 @ 08:28:
Het is iets met het veranderen van je naam, je moet voor de grap maar eens in je console kijken als iemand het gebruikt.
Ik doelde eigenlijk meer op het verwijderen van dat watermerk, heb ff m'n quote aangepast was idd nogal onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

nee ik weet het niet, maar misschien watermarkalpha 0 ofzo? of ander met cg_ ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

Players may adjust the alpha transparency of the watermark
via b_watermarkAlpha Setting this cvar to 0 disables the watermark entirely.
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:08
Toolzman schreef op 27 mei 2004 @ 22:25:

Argh, dit is zooo iri :D

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Laatst online: 14:38
Vind die oops - n00bs wel grappig voor een keer maar dan houd het wel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Die "we need a ninja here" vind ik toch wel de beste :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
Vinden jullie dat watermark nou echt zo irritant ?

Ik wil em wel instellen zodat je em alleen in de eerste minuut ziet ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, watermerk is gruwelijk irritant.Op elke server.

imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

^^ im with stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toolzman

Toolzman

Wunderbar!

Deorgere schreef op 28 mei 2004 @ 12:46:
[...]

Argh, dit is zooo iri :D
Nee, dat is juist super lachen :+
BTW thx .dC!Pol!

[ Voor 6% gewijzigd door Toolzman op 28-05-2004 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

no problem, daar zijn we voor hé :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

kvind jammer dat xs4all het bind systeem heeft uitgezet, je ziet nu gewoon Revive Me ipv <eigen tekst>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-05 18:06
jammer dat panzar's al snel worden gehaat.

en ben ik nog niet eens zo'n panzarnoob die zijn halve team terug de spawnqueue inkeept bij een schot, maar denk er wel bij na en raak vaker ook 2 a 3 tegelijk (record 6 at once!).
maar dan nog word je er hatelijk op aangekeken als je vrij vaak (en veel tegelijkertijd) dood.

En ook al heb ik 4stars na 2mappen; kennelijk ben je in sommige ogen een loser ofzo? of panzarpussy zoals ze dan zeggen :P

[ Voor 12% gewijzigd door Silent Thunder op 30-05-2004 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Laatst online: 21:50

Zenix

BOE!

Silent Thunder schreef op 30 mei 2004 @ 23:16:

en ben ik nog niet eens zo'n panzarnoob die zijn halve team terug de spawnqueue inkeept bij een schot, maar denk er wel bij na en raak vaker ook 2 a 3 tegelijk (record 6 at once!).
maar dan nog word je er hatelijk op aangekeken als je vrij vaak (en veel tegelijkertijd) dood.

En ook al heb ik 4stars na 2mappen; kennelijk ben je in sommige ogen een loser ofzo? of panzarpussy zoals ze dan zeggen :P
imo zijn dat zeikerds en ze moeten geen ET gaan spelen als ze niet tegen panzers/rifl nades etc kunnen its all part of the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28513

Is gewoon frustratie bij diegene die je telkens neerknalt. :P Maar idd zoals de buurman boven mij zegt het is part of the game. Maakt het ook wel wat uitdagender erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:47

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Gewoon de panzer dood schieten voor het einde van de piep.

Lekker die punkbuster updates, nooit automatisch updaten. En nu kick hij alles en iedereen van de server af. "Losing key packet"
Dus even geen xs4all..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100297

shameblaster schreef op 30 mei 2004 @ 21:36:
kvind jammer dat xs4all het bind systeem heeft uitgezet, je ziet nu gewoon Revive Me ipv <eigen tekst>
Te veel mensen die zich eraan irriteerden. En zeg nou zelf: de grap was wel gemaakt toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:49

Fuelke

Forza Ferrari

Werken sommige van de Level 4 rewards ook als je een andere rol aanneemt in het spel? Ik weet natuurlijk wel dat je als Engineer niet jezelf kan gaan healen met adrenaline als je L4 Medic bent geweest, maar ik doel meer op Assasins (L4 Covert Ops) & Disguised Enemy Recognition (L4 Field Ops).

Kan je dus als engineer met level 4 Field Ops status ook meteen "Disguised Enemy" te zien krijg als je op een vermomde Covert Ops van de tegenstander richt?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

PoweRoy

funky!

panzerpussies heb ik geen problemen mee WEL als ze voor je spawn gaan zitten met panzers :S :r

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Anoniem: 100297 schreef op 31 mei 2004 @ 11:26:
[...]

Te veel mensen die zich eraan irriteerden. En zeg nou zelf: de grap was wel gemaakt toch ;)
Cker jah :) en er werd veel nageaapt bijv 1 iemand starte met de Good Game -> Good Gay, en vele anderen volgden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fuelke schreef op 31 mei 2004 @ 11:55:
Werken sommige van de Level 4 rewards ook als je een andere rol aanneemt in het spel? Ik weet natuurlijk wel dat je als Engineer niet jezelf kan gaan healen met adrenaline als je L4 Medic bent geweest, maar ik doel meer op Assasins (L4 Covert Ops) & Disguised Enemy Recognition (L4 Field Ops).

Kan je dus als engineer met level 4 Field Ops status ook meteen "Disguised Enemy" te zien krijg als je op een vermomde Covert Ops van de tegenstander richt?
Ik weet dat het wel zo is bij het weapon level maar bij de andere durf ik het niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toolzman

Toolzman

Wunderbar!

PoweRoy schreef op 31 mei 2004 @ 12:11:
panzerpussies heb ik geen problemen mee WEL als ze voor je spawn gaan zitten met panzers :S :r
Als je mensen die panzers gebruiken al pussies noemt dan heb je dus wel hekel aan alle panzers.
Een beetje panzer nooben is gewoon kewl maar oke dan niet voor de spawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik animated nickname maak?

Ik weet dat het via een soort tekstbestandje moet alleen niet hoe.
En ik heb nergens iets kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Goh, op XS4all was je ook al aan het vragen naar zo'n scriptje.... Wel een door douwer jij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Hu9o schreef op 31 mei 2004 @ 23:28:
Goh, op XS4all was je ook al aan het vragen naar zo'n scriptje.... Wel een door douwer jij :p
Jaja, wil het gewoon graag hebben ;)

Alleen ik weet niet hoe :'(

[ Voor 3% gewijzigd door adewidt op 31-05-2004 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 23:28
met /name verander je je naam, als je nou in een tekstfile zoiets zet:

name lala
name baba
name zaza

nou en dat sla je op als name.cfg in je etmain map, en ingame doe je dan /exec name.cfg (in je console ~). g/l+hf (btw sommige servers kicken voor teveel namechanges).

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Ron!n schreef op 01 juni 2004 @ 00:19:
met /name verander je je naam, als je nou in een tekstfile zoiets zet:

name lala
name baba
name zaza

nou en dat sla je op als name.cfg in je etmain map, en ingame doe je dan /exec name.cfg (in je console ~). g/l+hf (btw sommige servers kicken voor teveel namechanges).
dankje, tot zover was ik ondertussen al gekomen, maar is het mogelijk via etconfig.cfg een key te binden aan "/exec bestand.cfg"?

Want:
bind F5 "exec color-name.cfg"
werkte helaas niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

/bind x exec color-name.cfg

Als je dat in je console knalt moet het gewoon werken imo.
Zo was het in rtcw wel volgens mij..Dunno..Had nooit zoveel cfg's enzo :D
Altijd 1 grote :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:55

Haan

dotnetter

@Fuelke: Als het goed is werken alle level 4 rewards ook als je als iets anders speelt. Dat is tenminste mijn ervaring :) Ik geef mezelf bijvoorbeeld eerst een shot adrenaline en sprint dan met een flamethrower het nest van de vijand in >:)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik heb net geprobeerd om op de XS4all servers te spelen, maar na een paar minuten al liep ET gewoon vast. Nochtans heb ik niks veranderd na het spelen op de Fragland servers waar ik gisteren uren na elkaar heb gespeeld zonder problemen. Net nog PB geupdate, maar zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

ik zat net (3 min) geleden ook nog op xs4all (1) goldrush bij mij deed ie gewoon alles goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Blijkbaar ligt het aan de server, want net op Fragland de mappen Venice & Fueldump probleemloos afgewerkt (zo'n 40 minuten gespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ik was er ook niet, samen met Shame.... Maar er is niks aan de hand ofzo. Als je gekicked bent moet je ff kijken in je concole wat daar voor reden staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het kan soms ook spontaan gebeuren dat het zakie vastloopt. Heb ikzelf soms ook de reden heb ik nog niet kunnen vinden want het gebeurt sporadisch (niet eens 1 keer in een maand soms), maar valt wel mee te leven. :) :)

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 28513 op 01-06-2004 15:02 . Reden: 1000 posts! :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Hu9o schreef op 01 juni 2004 @ 14:20:
Ik was er ook niet, samen met Shame.... Maar er is niks aan de hand ofzo. Als je gekicked bent moet je ff kijken in je concole wat daar voor reden staat.
Dat heb ik gezien dat je er was :P Laatste keer dat ie vastliep kreeg ik net jouw panzer in m'n oog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Heb ook nog wel es dat t net ff lekker gaat en ineens zo'n knurft met z'n knalpaaltje schmierig in een hoekje staat -dan ga je toch wel even schreeuwen.

Maar goed, ik speel net zo lief panzerslet (record van 7 persoonlijk, stonden 2 meds en een 1 fop in een cirkeltje met nog wat lui te re-supply-en. Echt zo'n Thank You! moment :)) dus moet ik dan ook eigenlijk niet klagen.

Heb meer een hekel aan riflegrenades..ik heb echt grenade-lok-pasta aan me kont hangen merk ik vaak :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vervelend vind ik riflenades en panzers wel maar ja het is onderdeel van het spel...en je weet gewoon waar je bv. een panzer op je knar kan verwachten. Gewoon rekening meehouden. En tegen riflenades is het een kwestie van niet stilstaan en zorgen dat je niet met je rug tegen een object/muur oid staat...dan valt het best mee....

Ikzelf speel altijd puur smg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vervelend zijn panzers niet, mits ze door iemand gebruikt worden die er mee om weet te gaan.

Helaas zie je die niet veel op public servers.Dus kom je van die knakkers tegen die max 2 kills krijgen met een panzer, gewoon als een wilde op je af komen, die panzer in je gezicht schieten en ook nog even zichzelf vaporizen.

Sorry, maar hier heb ik geen respect voor.
Wel respect heb ik voor iemand met een panzer die 4 man neermaait ( keer op keer ) en ook nog een stel luger of nade kills maakt.

De meeste die je op publics ziet kunnen niet eens een luger kill maken en spelen puur met panzer omdat het een makkelijk wapen is waarmee je wat meer skilled spelers ook kan pakken.

Ik vind ook, het hoort allemaal bij het spel.Maar gebruik het dan een beetje op een normale manier.

Spawnkillen hoort ook bij het spel, vind ik.Waarom krijg je dan een grote bek van mensen op publics als je 5 man neer maait met je ffe voor de spawn???

Daar hoor je niemand over..Maar die panzer is, "all in the game".
Ik ben er 100% voor om op publics, panzers / rifle nades compleet te bannen.
Dat gebeurde uiteindelijk ook met RtCW en dat zal ook gebeuren met ET.

/panzerlimit 0

Signing out,

Pol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Anoniem: 113029 schreef op 01 juni 2004 @ 17:00:
Ik ben er 100% voor om op publics, panzers / rifle nades compleet te bannen.
Dat gebeurde uiteindelijk ook met RtCW en dat zal ook gebeuren met ET.
Tjah laten we dan gelijk die irritante Fieldops ook uitzetten, die Artillery's zijn ook vet irritant, en wat dacht je van mijnen dan, die zie nog geeneens! :O :z

Wat een onzin zeg, is gewoon part of the game, staat het je niet aan moet je gewoon geen ET spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Bij goldrush ook , iedereen loopt door de snelste ingang naarbuiten , gooi je daar net een nade, of panzer, gaat iederen : $%$@!%$@% spawnkiller $%$#@% panzer schelde,

Maar zie ik het nou verkeerd, axis kan tog ook wel omlopen en de andere uitgang pakken,
Je hoort de allies ook niet klagen als er een airstrikje bij battery op de 1e spawn ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*edit*
Dit is voor Dystic :P

Uhm, ik zeg toch ook dat het all part of the game is of niet dan??

Volgens mij heb , of ik mijn post niet duidelijk genoeg getypt zodat jij er niet bij kan met je verstand, of je begrijpt het gewoon helemaal niet.

Je zal uiteindelijk zien, /panzerlimit 0 wordt uiteindelijk op meerdere pubs ingevoerd.

Over de mijnen en ffe's.

Mijnen liggen 9 van de 10 keer op logische plaatsen en zodra je er op stapt kan je vaak ook nog revived worden ( als je al helemaal dood bent )

Ffe's hetzelfde verhaal.Die komen bijna altijd op dezelfde plaatsen, plus als er een ffe verschijnt kan je altijd nog eventjes dekking nemen.Als er weer eens zo'n knaapje om de hoek staat te wachten en een panzer op je achterhoofd ramt, die kan je niet echt ontwijken en is daarom door velen "lame" genoemd.Ik durf te wedden dat jij na een uurtje spelen en elke keer die panzer op je achterhoofd krijgend ook wel anders piept.

Nou krijg ik natuurlijk toch het antwoord, neeeee daar geef ik niks om.Maar stiekem weten we allemaal wel anders.

Ik heb zelf heel veel panzer gespeeld in RtCW ( clanfights ) , op publics deed ik het vrijwel niet, ondanks dat ik er mee om kon gaan.Het verpest de sfeer gewoon voor anderen. En ja, het is all part of the game.Maar niet op de manier hoe sommige er mee om gaan. Tweaks zitten toch ook in de game gebouwd..Is dit dan ook "part of the game" ???

Tweaks worden verminderd door middel van punkbuster.Waarom worden panzers dan ook niet verminderd??

Zijn toch ook "part of the game".

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 113029 op 01-06-2004 19:44 . Reden: eventjes bij gezet dat het voor Dystic bestemd was :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Ik vind die namen van mensen trouwens wel lachen,

Kzag er gister al een paar die de naam heen en weer lieten bewegen/knipperen, en vandaag weer op xs4all, ook iemand (zal geen namen noemen :+ die liet teksten voorbij komen, ''I will get you'' en dan weer zijn naam,

Khad al iets gehoord dat je dan een stuk of 60 namen ergens moet schrijven en dan via een code in je console je, je naam kon laten bewegen.... tog :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Anoniem: 113029 schreef op 01 juni 2004 @ 19:43:
*edit*
Dit is voor Dystic :P

Uhm, ik zeg toch ook dat het all part of the game is of niet dan??

Volgens mij heb , of ik mijn post niet duidelijk genoeg getypt zodat jij er niet bij kan met je verstand, of je begrijpt het gewoon helemaal niet.
Ik begrijp ook wel wat je schreef, echter eerst zeg je dat het 'part of the game' is en vervolgens zeg je dat je er 100% voor ben om rifle's en panzers te bannen :?
Je zal uiteindelijk zien, /panzerlimit 0 wordt uiteindelijk op meerdere pubs ingevoerd.
Tjah, das dan ook aardig lame, dit zijn nu eenmaal onderdelen van het spel, als je dit niet leuk vind dan vind je waarschijnlijk dus ET niet leuk.
Over de mijnen en ffe's.
[...]
Dit was dus sarcastisch bedoeld indien je dit nog niet had begrepen, ik stoor me totaal niet aan mijnen en artillery's, aangezien het 'part of the game' is ;)
Tweaks worden verminderd door middel van punkbuster.Waarom worden panzers dan ook niet verminderd??
Das heel iets anders, tweaks zijn dingen waar je individueel voordeel uit kan halen, wat dus niet eerlijk is. In ET kan je als je wilt met z'n allen met een rifle gaan lopen.
Plus dat de rifle en de panzer ook weer z'n zwakke punten heeft waardoor het toch aardig in balans is.
Panzers worden trouwens op een boel servers al gelimiteerd tot 1 stuks, wat ik opzich wel kan begrijpen, gezien het n00b gehalte op de meeste servers.

[ Voor 8% gewijzigd door DyStiC op 01-06-2004 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke, nu snap ik je verhaal beter :)

Ik bedoelde in ieder geval dat het op pubs gebanned moet worden.
In clanfights niet.Daarom zeg ik ook, all in the game.

De panzerlimit 0 of max 1 is een goeie oplossing.

Probleem opgelost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Panzerlimit 1 heeft dan weer als nadeel dat er altijd gelijk zo'n noobje dat ding grijpt en er vervolgens de beschreven "erop af hollen en mezelf vaporizen" taktiek gebruikt, terwijl je zo'n ding heerlijk kan gebruiken om t nmy team lam te leggen :(

Ik heb er zelf altijd een sadistisch genoegen in om met een granaatje achter de kisten bij axis spawn 2 alt uitgang te liggen totdat ze voorbijlopen en *boem* :P

Met een panzer meer succes maar is toch iets lamer imo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb geen panzer riflenades mines of whatever nodig om te spawnrapen...

gewoon een lieve lt die mij ammo geeft is genoeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102055 schreef op 02 juni 2004 @ 08:17:
heb geen panzer riflenades mines of whatever nodig om te spawnrapen...

gewoon een lieve lt die mij ammo geeft is genoeg....
Granaatje drop = 2 of meer gelijk dood, rest op 50 health of zo

als medic schiet dat best makkelijk neer met een smg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
true, heb tegen metal ze is goed genaaid op grush, stond bij 2e spawnexit met een nade, pakte 5 man, de 6e ging neer met de smg. Ja, en dan moeten ze dus weer 25 sec wachten :)

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kedocs
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07-2023
81.23.234.183 - leuke Nederlandse server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een vraagje over de ET performance.
Ik heb zelf het volgende systeem:

AMD XP2600+
Asus A7n8x mobo
Dane Elec 512MB pc2700
Sapphire 9800 Pro 128 mb @ XT speeds
Maxtor 120 gb 8mb Cache ( Windows XP pro )
Maxtor 160 gb 8mb Cache
Tagan 380W psu
Creative Audigy 2

Met dit systeem lijkt het me toch meer dan logisch dat ik ET toch lekker moet kunnen draaien.
Helaas is dit niet echt het geval.

Ik draai hem nu @ 1024x768 en alle details op low.Dit om te kijken of het wat in fps scheelt.Scheelde wel wat maar niet echt genoeg naar mijn mening.
Ik heb dus echt moeite om constant 76 fps te houden.

Heeft iemand anders dit probleem ook??

Het kan aan mij liggen maar het lijkt haast alsof Pentium's beter presteren in ET.
Een vriend van me heeft een p4 2.0 ghz en een Geforce TI 4200 en die draait ET met maxfps 125 zonder problemen....

:x

Een lieve clanmaat ( pennywise ) heeft een XP3200 ( als ik me niet vergis ) en een 9800 XT en daar draait ET ook gewoon KUT..
Is er misschien een command dat ik over het hoofd zie of iets in de richting??

Enige hulp zou op prijs gesteld worden ^^

Bedankt!

Greetz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mandroid
  • Laatst online: 30-05 06:25
amd's moeten zeker niet onderdoen voor pentiums hoor :P
hier speel ik op een 2000+ met Ti4200 @ high settings gemiddeld zo'n 90 fps >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
speel op 800x600 (met erg veel tweaks..) En heb 211 fps ongeveer.

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Anoniem: 113029 schreef op 03 juni 2004 @ 11:24:

Heeft iemand anders dit probleem ook??
Ik ken je leed, xp3000+, 1gb ddr, 9800pro@xt, 8mbcache disk. Low details, 1024*786,16 bits.

Capped @ 76, maar outdoor performce dropt soms (radar gras, fueldump, oasis old city) naar 40. Binnen komt ie volgens mij wel tegen 200 aan soms, maarja, daar heb je in ET weinig aan :)

edit: @ Deorgere, buiten op bovengenoemde locaties? Knap met die kaart...

[ Voor 9% gewijzigd door Ron!n op 03-06-2004 11:48 ]

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-05 19:28

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

@.dC!Pol, Ik draai ook met een XP3200, 9800pro en 512Mb geheugen.
Ook bij mij is het moeilijk om constant op de 76 FPS te blijven.
Geen idee waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Had eigenlijk nooit problemen met een Sapphire 9600XT 256Mb, 512MB RAM en een AMD 2800XP, liep vrij goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
btw ik neem aan dat Pol bedoeld dat hij het wel redelijk kan draaien maar net als ik te veel drops heb die niet echt acceptabel zijn voor de hardware die hij heeft, tenzij dit normaal is (aka bij anderen met vergelijkbare hardware ook gebeurt). Gemiddelden van 90 fps of 297 fps binnen op tc base halen is met deze hardware echt wel mogelijk, dus dat is niet het punt imo :). Maar goed, dat kan Pol het best zelf zeggen, dit is in ieder geval wat ik bedoel.

[ Voor 13% gewijzigd door Ron!n op 03-06-2004 12:00 ]

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Echt onzinnig slecht in mijn ogen.
Ik ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben met het probleem.

Bij mij zijn de ergste drops op Oasis.
Bijna overal.Maar ik ging het laatst eens testen..

Boven Axis spawn heb ik echt flinke drops naar 40 fps.
Ik ging laatst bij de North gun zitten.Ik zat net op de "drempel" van de gun zeg maar.De grens tussen binnen en buiten.Als ik net binnen zat had ik netjes 76 fps.
Crouchte ik 10cm naar rechts ( neeeet naar buiten ) had ik meteen een drop naar 40 fps..

Het is in ieder geval per map verschillend.Grush heeft het minder.Radar en Base bijna niet.

Vooral Oasis!!

Vreemd spel imo :x
Maar het lijkt echt alsof de Pentium's beter presteren al moeten de amd's zoals al eerder vermeld hier in de reacties, niet onderdoen..

Als er nog meer mensen zijn met het probleem en eventuele oplossing dan hoor ik het graag.

Ik ben er wel achter dat ET heel erg cpu gevoelig is.
Met men 9600 pro had ik zelfde fps als met men 9800 pro :D:D
Geheugen scheelt misschien ook nog wel wat.

Toch een keer Dual Channel gaan gebruiken..Misschien dat ik daar nog wat winst uit kan slaan....

:(

*edit*

Ronin, dat bedoel ik precies. Ik draai het spel redelijk maar als het te "druk" wordt op mijn scherm dan krijg ik dikke drops + het verhaal wat hier boven staat.

Ik vind zelf dat het niet moet kunnen met deze hardware.Maar het spel is gratis en niet afgemaakt, dus wat kan je verwachten :D
Het rare vind ik dat er waarschijnlijk gewoon iets niet lekker zit want er zijn mensen met mindere systemen die het wel perfect draaien.Dat vind ik het vreemde.

En zoals al eerder gezegd.Het lijkt alsof het aan AMD / Pentium ligt.Zou wel heel lomp zijn natuurlijk. Maar zo lijkt het :)

Heb alleen mensen met AMD 64 horen zeggen dat ET goed loopt.
Maar ik weet het dus niet meer :) Heb alles al dik getweakt etc. maar niks werkt.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 113029 op 03-06-2004 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
ik ga vanavond is even mijn fps tijdens de clanwar in de gaten houden en daarna ff zelf een server opzetten zonder pb en etpro, en pb ook clientside uitschakelen. Ik wil zo veel mogelijk uitsluiten...

offtopic:
30 te gaan voor deeltje 6!

[ Voor 12% gewijzigd door Ron!n op 03-06-2004 12:24 ]

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Drops of niet, ik speel hier met een AMD Athlon 2200+ en een Geforce 4 TI 4200 + 512 mb 266 mhz geheugen. Weet je wat het beste werkt? Draw_fps uitzetten en je er niet aan storen :p

Probeer eens in je bios dingen aan te zetten (als je dat al niet gedaan had). Zoals Fast Write, AGP 8x enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fastwrite , AGP 8x staat allemaal aan.
Dat is het probleem niet.Wat je zegt over het locken van de fps.Daar heb ik meer over gehoord.Blijkt ook een stuk beter te gaan als je gewoon maxfps 0 doet.
Zo blijkt r_displayrefresh xx ook een stuk beter te zijn als die hetzelfde is als je windows.

Maar men fps gelockt is toch wel makkelijk wil je een beetje snel voortbewegen / lekker jumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
fastwrite moet juist uit met een ati, met maxfps 0 haaldi k binnen soms 250 fps en buiten meestal tussen de 70-125 ofzo (soms lager) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Laatst online: 21:50

Zenix

BOE!

Hehe,

Ik heb een 2200+ @ 2,3ghz 13,5x170 = ongeveer 3000+ amd
en ik heb dat ook met mijn Ati Radeon 9800SE @ pro @ XT
Weet je hoe dat komt ? Nvidia kaarten zijn het allerbeste in OpenGl en dat is ET ( alles gebaseerd op quake engine ) Dat is gewoon zo in Direct3d spellen zoals in farcry is het weer andersom. Maar nvidia ownd gewoon in games zoals ET kwa fps. Zoek maar op het internet na opengl's tests 9 van de 10 x wint nvidia die zeer dik.
Behalve kaarten zoals de geforce 4 mx natuurlijk he ;p Maar Alle geforce fxen ownen de ati's in opengl. Plus de de Ti servie van Geforce 4

[ Voor 17% gewijzigd door Zenix op 03-06-2004 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rev, dan zal ik vanavond even controleren of Fastwrite ook daadwerkelijk uit staat.Thnx

@ laatste post,

Het kan goed mogelijk zijn wat je zegt.Het vreemde vind ik dan alleen.Ik heb hiervoor Rtcw gespeeld sinds de mp_test 1 en altijd met maxfps 125 en NOOIT drops.Daarvoor Q3 gespeeld en ook nooit last gehad met de Q3 engine.

Call of Duty , Medal of Honor AA speel ik bijv. ook allemaal met alle details op het hoogst.CoD zonder problemen @ 1280x1024 en ALLES high..
En die spellen zijn toch ook allemaal open GL en Q3 engine.

Heel vreemd imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Compufreaky schreef op 03 juni 2004 @ 13:02:
Plus de de Ti servie van Geforce 4
Ik moet zeggen dat de upgrade van gf ti4200 naar 9800 pro minder opleverde dan van xp2000 naar xp3000... Ik zal het eens met een nvidia kaartje proberen van mn werk van dezelfde prijsklasse, en kijken of het veel verschil maakt.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed idee..

Laat ons horen hoe het afloopt Ronin :)
Thnx alot..

Maar toch heb ik het idee dat de videokaart niet zoveel uitmaakt met ET.
ET is voornamelijk cpu + geheugen volgens mij.

Als je ET aan hebt staan, moet je eens kijken..Bijna constant 100% cpu gebruik.
Stom voorbeeld misschien, maar max payne 2 gebruikt +/- 5%

Scheelt nogal :D

*edit*

Nu moet ik plots denken aan iets wat ik laatst ergens heb gelezen.Al sla je me dood waar ik het heb gelezen maar het ging om het volgende.

Er was een gast die ging ET testen op dezelfde server met de ene keer ET pro 2. nog wat en later met ET pro 3. nog wat.

Het scheelde gemiddeld zó'n 20 fps...De ET pro 3. nog wat was dus een stuk lager elke keer....

Iemand dit toevallig ook gelezen??

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 113029 op 03-06-2004 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
ik post het idd even als ik het heb getest. Op de forums van etpro is er btw een topic over, maybe kan je zelf ook het verschil testen tussen 2.0.7 en 3.0.1? http://bani.anime.net/banimod/forums/viewtopic.php?t=3577

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
Ron!n schreef op 03 juni 2004 @ 11:46:
[...]
edit: @ Deorgere, buiten op bovengenoemde locaties? Knap met die kaart...
Jep, maar ik heb dan ook aardig wat tweaks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
@ .dC!Pol:

er is een heel topic over etpro 3 fps issues op het etpro forum. (Zelfde topic als die wat Ron!n gaf)

Het topic over netlag issues is ook wel interessant om eens door te nemen (b_antiwarp bijvoorbeeld).

[ Voor 6% gewijzigd door Falconey op 03-06-2004 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278

Falconey schreef op 03 juni 2004 @ 15:00:
@ .dC!Pol:

er is een heel topic over etpro 3 fps issues op het etpro forum.
Ga je nu gewoon naar iets verwijzen wat 2 posts geleden ook al is gedaan !! :+ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

.dc!Pol:

Waar heb je com_hunkmegs, com_soundmegs en com_zonemegs op staan? Meeste mensen passen alleen de com_hunkmegs aan, maar vergeten de andere. In vergelijking met RTCW en Q3 heeft ET veel meer behoefte aan com_soundmegs. Kijk eens met /s_list en /meminfo hoe alles ervoor staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat zal ik vanavond meteen nakijken.Ben nu op mijn werk :)

Dat forum zal ik vanavond ook meteen even checken..Thnx allemaal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:36

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Deorgere schreef op 03 juni 2004 @ 11:43:
speel op 800x600 (met erg veel tweaks..) En heb 211 fps ongeveer.
Dan kan je je resolutie toch net zo goed een stap hoger zetten. Speelt nog altijd even goed denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
Bij mij maakt het iig niks uit of ik nou 1280x1024 of 1600x1200 draai.
com_maxfps heb ik op 76 gegooid, daar zit hij ook best vaak tegenaan, meestal iets tussen 50 en 76 fps volgens het tellertje.
Alleen heb ik nog steeds last van framedrops naar 10-15 fps soms.

[ Voor 2% gewijzigd door Falconey op 03-06-2004 17:07 . Reden: blah ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Speel in 800*600 ofzo :/ Sjees, tis wel mooi die 1600*1200 of 1280*1024, maar je bent echt in het nadeel tegen mensen die gewoon 600*400 of 800*600 spelen. Comp trekt het gewoon veel beter. Als je competief wil zijn speel je gewoon lage resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toolzman

Toolzman

Wunderbar!

Ik speel altijd op 1024*768 dat gaat ook nog wel snel genoeg als je alle settings op low hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beetje onzin dat als je competief moet zijn je een lage resolutie moet spelen.
Check op dit moment maar eens de cfg's van de zogenaamde "topclans".

Die gasten spelen echt niet met 640x480 of 800x600.
Puur en alleen omdat het beeld er gewoon korreliger op wordt.En om op men 19" scherm 640x480 te spelen zuigt gewoon aars imo.

Ik ga zo de rest even checken

*edit*

Deze settings gebruik ik:

seta com_soundMegs "24"
seta com_maxfps "76"
seta com_hunkMegs "128"
seta com_zoneMegs "24"

Dunno of dat goed is verder :)
Ik heb trouwens ook het idee, dat als je ET installed op de partitie waar je Windows hebt installed dat ie ook beter loopt.
:x
Of praat ik nu wartaal ?? B)

**Edit2**

Men fastwrite was dus Enabled en nu Disabled.Hoop ik dat dit ook nog iets uit maakt :)

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 113029 op 03-06-2004 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 00:44

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

* Outerspace heeft het nieuwe deel al klaar ;)

dus ik openen hem vanavond dus wel ff ;)

verder ga ik weer vanavond op xs4all 1 / xs4all 2 ;)

/edit: toegang verleend door terr :)

[ Voor 15% gewijzigd door Outerspace op 03-06-2004 19:59 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.