[PC] RTCW: Enemy Territory - deel 5

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.802 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Kep geen last van die recoil ofzo hoor(of er moet een nieuwe ETPRO uitzijn zinds 2 weken(tijdje niet gespeelt)
Daarbij hoor ik alleen mensen van dc erover, beetje placebo effect ofzo?(zeg niet dat het zo is ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113029

Ik weet niet hoe vaak er een nieuwe ET pro uit komt, maar het lijkt wel wekelijks.

Maar het is elke keer wat anders met die ET pro's.Dan is het weer een sensitivity probleem, dan is het weer fps, dan kan je ineens geen demo's meer kijken, etc etc etc.En het zullen vast niet alleen mensen uit dC zijn.Dat lijkt me nogal onzinnig.Waarom zou Bani anders elke keer weer een update uitbrengen??

Alleen voor dC?? :/

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 113029 op 11-05-2004 14:57 . Reden: Even wat typo's weg gehaald. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Dat er meer bugs zijn weet ik ook wel, maar van dat recoil probleem heb ik alleen mensen van dc over gehoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102055

Klopt rev...voor zover ik weet ben ik naast pol de enige die er last van heeft.
Ik heb er trouwens al weken last van...zelf voor ik dC joinde..volgens mij vanaf etpro 3.0

Maar neemt niet weg dat als ik nu beschoten word ik verander in zo'n drentse ja-knikker en vervolgens niets meer raak. Hier had ik anders nooit last van, wel recoil maar niet in die mate.

Maar om mijzelf er nogmaals van te verzekeren dat het geen placebo effectje is zal ik vanavond op verschillende et-pro/et-main servers spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
bij et-main zou je er dus zowiezo geen last van hebben
probeer btw als je een ati kaart hebt eens de laatste DNA-drivers (ipv de ati drivers). bij mij ging ET wat beter lopen had ik het gevoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
http://www.dna-drivers.nl/viewtopic.php?t=1929

(sorry kan niet editen, zit met verneukte browser)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb nvidia...maar nu er over begint...volgens mij heb ik vlak voor deze shit begon wel een nieuwe driver geinstalleert, zal eens zien of het daar aan ligt...lijkt mij onlogisch maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

Volgens mij worden de problemen veroorzaakt doordat er teveel servers nog een beta versie draaien van etpro 3.0.1. Die versies die tussentijds zijn uitgegeven om bepaalde bugfixes te testen.

Vaak connect je naar een server en wordt etpro opnieuw gedownload, dit betekend dat de etpro*.pk3 files niet gelijk zijn aan diegene die je op dat moment hebt. Dit kan komen omdat ze op de server of nieuwer of ouder zijn. Voor zover ik weet is de laatste versie 3.01. Zet die op je pc en zodra je toch etpro moet downloaden is dit hoogstwaarschijnlijk een oudere versie. (dit sluit een beetje aan bij dc.Pol zijn opmerking dat het lijkt of et wekelijks update)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit klinkt het meest logisch. Ja, ik heb een ati kaart en ja bij ET main heb ik nergens last van.Dan draait het als een zonnetje, geen recoil etc.

Dus was Ash zegt lijkt me inderdaad het meest logisch.Met als oplossing.Zorg verdomme eens dat er maar 1 standaard ET pro is en niet elke week 1 of andere gare Beta uitbrengen.Wat weer als gevolg heeft dat er inderdaad 20 servers zijn met verschillende ET pro's.

Gewoon, hop...Dit is hem, en dit is hem ook voor voorlopig..Net als het al bekende
osp ( rtcw. sof2 etc )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09-2024
Anoniem: 102798 schreef op 08 mei 2004 @ 15:03:
/slap robbenoot

zoiets dus:

www.ffwd.nu/et/index.php

Kan wel een zipje met files ftp'en /mailen of zo. Hoef je in principe alleen ip's te wijzigen en BB4E naam herkennings code eruit te rippen.
Ik heb dus het een en ander geprobeert, maar mijn server laat niets door omdat ik geen poorten open heb staan... en dus krijg ik time-outs
welke poorten moet ik open zetten hiervoor?

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:21
Anoniem: 113029 schreef op 11 mei 2004 @ 16:34:
Zorg verdomme eens dat er maar 1 standaard ET pro is en niet elke week 1 of andere gare Beta uitbrengen.Wat weer als gevolg heeft dat er inderdaad 20 servers zijn met verschillende ET pro's.

Gewoon, hop...Dit is hem, en dit is hem ook voor voorlopig..Net als het al bekende
osp ( rtcw. sof2 etc )
Zo worden de beta's nou eenmaal getest, ze worden voor het publiek beschikbaar gesteld waarna bani zn team hierover feedback krijgt, waarna de bugs gefixt kunnen worden. Het is even lullig voor de mensen die last hebben van die bugs, maar om nou te zeggen dat dit een slechte manier is, denk het persoonlijk niet.

Btw er zijn teveel bugs om te noemen gefixt door Etpro, en het heeft de competitie imo zeker heel erg geholpen, je wil niet weten hoeveel bugs er in etmain zitten :)

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:51

Zenix

BOE!

zozo net mijn eerste opencup final gehad (third league) tegen adm pff wat was dat heftig :P

Radar was hun map we suckten er altijd op 4 pracs op gehad en nieuwe tax resultaaat was win tegen adm ( hadden ze niet verwacht ) Toen base en onze standaard tax die normaal heel goed werken ( vorige oc war wonne we base in 1:35 ). Aanval ging goed maar toen wouden we net planten 2 tk's met ffe AAAAH!!!!!! naja hun dus full defencen en tijd gezet. Toen supplydepot nog maar 1 x gespeeld in prac we begonnen goed tijd van 9min gezet. toen defence ging fucked ze hadden de truck nog 12 sec op de klok wij spawnden ik gooi airstrike 3 dood tijd loopt af win.. Dat noem ik nou eens een finale je wil niet weten hoe hoog ik sprong toen we wonnen hehehe.. Truck stond al voor de commandpost bij supply ZO CLOSE

btw ik heb ook last van die recoil gehad dat het harder aankomt best irritant. maarja ben er nu wel weer gewend aan. :+

[ Voor 5% gewijzigd door Zenix op 11-05-2004 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik bedoel ook niet dat het een slechte manier is.Zo werkt het natuurlijk het beste.Ik vind alleen dat het wat minder vaak moet gebeuren.

En ja je hebt helemaal gelijk.ETmain zit vol met bugs.
En grotendeels is ET pro ook stukken beter.Wat ik bedoelde is dat er sinds ET pro 3 eigenlijk niet veel verbeterd is en volgens mij alleen meer kapot gemaakt.

De voorbeelden had ik al opgenoemd.

*edit*

thnx CompuFreaky, ik ben blij dat ik niet de enige ben :D
Ben er nu ook achter dat het ook server afhankelijk is.

Ik ging net op FDNL pub spelen,nergens last van
dC private server, nergens last van
Vamp private server, volop shit :x

Alle 3 dezelfde ET pro versie :|

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 113029 op 12-05-2004 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Dan is het volgens mij of iets dat met je verbinding te maken heeft (wat zijn je gem pings op fdnl, dC en de vamp server bijvoorbeeld?), of het is een server (config of performance) issue. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
als het anders zou zijn bij dezelfde versies van etpro 3 begint het wel erg vaag te worden,. ik zou zeggen dat recoil compleet clientside is, dus zou raar zijn... - lama, dacht dat jullie verloren hadden :+ - Gefeli :)

[ Voor 22% gewijzigd door Ron!n op 12-05-2004 01:14 ]

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zijn verder geen problemen met mijn verbinding.Mijn gemiddelde ping is 40 - 50 max op die servers ( maxpackets 100 ) Met maxpackets 30 zit ik op 20 / 25.

Ik heb ook geen lag oid.Lagometer slaat niet eens een beetje uit.

adsl :)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 113029 op 12-05-2004 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100297

compufreaky, net zoals toen tegen BB4E, toen wonnen jullie ook ont-zet-tend close :P op supply :) jongejonge wat een mazzel was dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Anoniem: 100297 schreef op 12 mei 2004 @ 13:08:
compufreaky, net zoals toen tegen BB4E, toen wonnen jullie ook ont-zet-tend close :P op supply :) jongejonge wat een mazzel was dat :P
Je we moesten supply als 3de map spelen omdat 1 lt bij ons als axis 3 tk's had gemaakt :P maarja its all in game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat zijn momenteel de beste drivers voor een NVIDIA kaart om ET mee te spelen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

Anoniem: 102055 schreef op 13 mei 2004 @ 14:49:
wat zijn momenteel de beste drivers voor een NVIDIA kaart om ET mee te spelen???
Dat is wel afhankelijk van welke kaart je hebt, ik heb zelf een GF4 Ti4600 en gebruik op dit moment 52.16. Zodra ik nieuwere drivers gebruik is ET één brok ellende.

Hier zijn ze te downloaden: http://www.nvidia.com/object/winxp_2k__52.16.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Ik heb met dit spel (soms) een probleem met mijn toetsen bord.
Na ongeveer 2 minuten ''switcht'' ie.
Dan kloppen de tekens niet meer, dan zit de dubbele punt waar op een normaal toetsen bord deze: > zit.
En de : Shift+1,2,3,4,5,6,7,8,9,0 zijn anders.
Ik heb het aleen maar bij E.T merk ik .
Iemand een oplossing??

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
je hebt waarschijnlijk xp? Even in configuratiescherm > Landinstellingen > tabblad talen > details > Toetsenbord nederlands verwijderen. Dus de talen kan je allebij laten staan (NL & EN) en dan moet je bij elke taal 1 toetsenbord instelling hebben staan (meestal Verenigde Staten Internationaal). ALT + Shift wisselt namelijk van toetsenbord instelling, vandaar dat je dat af en toe in ET zal merken :)

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-05 18:06
Bij Seawall Battery: wat is dat gedoe dat je opeens via de achterdeur naar binnen kunt door deze op te blazen :?

Ik stond daar leuk bij die bunker alles te verdedigen dat ze geen assault ramp bouwen; en opeens hoor ik: dynamite planted at the back door? :o

Natuurlijk was het op die manier snel afgelopen; we konden moeilijk 2 ingangen verdedigen...

[ Voor 27% gewijzigd door Silent Thunder op 16-05-2004 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sybr_E-N
  • Laatst online: 26-05 22:06
Silent Thunder schreef op 16 mei 2004 @ 14:59:
Bij Battery: wat is dat gedoe dat je opeens via de achterdeur naar binnen kunt door deze op te blazen :?

Ik stond daar leuk bij die bunker alles te verdedigen dat ze geen assault ramp bouwen; en opeens hoor ik: dynamite planted at the back door? :?
Dat is een van de feature's van ETPro 3.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-05 18:06
Sybr_E-N schreef op 16 mei 2004 @ 15:00:
[...]

Dat is een van de feature's van ETPro 3.0.
Ik vind het behoorlijk zuigen... dan is het bijna niet meer te verdedigen

[ Voor 12% gewijzigd door Silent Thunder op 16-05-2004 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR

RRR

goR

Zeker wel, sterker nog, een full hold op battery is nog steeds goed mogelijk omdat axis nu ook bij de command post kunnen spawnen. Nieuwe situatie vraagt om nieuwe tactieken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Ron!n schreef op 15 mei 2004 @ 17:50:
je hebt waarschijnlijk xp? Even in configuratiescherm > Landinstellingen > tabblad talen > details > Toetsenbord nederlands verwijderen. Dus de talen kan je allebij laten staan (NL & EN) en dan moet je bij elke taal 1 toetsenbord instelling hebben staan (meestal Verenigde Staten Internationaal). ALT + Shift wisselt namelijk van toetsenbord instelling, vandaar dat je dat af en toe in ET zal merken :)
_/-\o_ Hartstikke bedankt _/-\o_

Battery is nu beter juist voor de allies, als axis goede teamplay heeft en niet naar de backdoor gaat en bij de ramp blijft zijn de allies kansloos.
Maar nu die dynabytble is , moet axis op 2 plaatsten aanwezig zijn, dus is het spannender :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Net ff met fueldump (ik general leutnant geeindigt :) )
heerlijk potje teamplay ik (constructor , en LoT tadevil
Ik was cvops en had eindelijk een pakje, en je raad ut al lkkr deurtje open, naar boven, deurtje open naar fuel Plant :P
En zo gewonnen, egt heerlijk gewoon zo'n potje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-05 14:08
Altijd leuk die map als je een beetje teamspelers hebt.
En ipv het hek open te knallen van fueldump kan ook via dat gebouw gaan en dan het dak op (Moet je wel een covert zijn met pakje). Tegen de tijd dat ze daar achter zijn dat ze zo moeten lopen is de bom al ontploft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28513

Idd is een methode die ikzelf allang gebruik. Tenzij het niet anders kan natuurlijk. :) Je kan ook walljumpen via een teammate bij fueldump waar die axis machine gun staat bij hun basis. Ik kan wel op het randje daarkomen maar eroverheen lukt me niet echt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60418

Die map is echt leuk. Vooral als je axis bent. Gisteren ook, lekker verdedigen in de tunnel en ze niet verder laten komen. Echt geniaal als je 4 machinegun hebt met de ondersteuning van panzers erachter. Twee fieldops voor de ammo en ze komen er met veel moeite langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Anoniem: 28513 schreef op 17 mei 2004 @ 00:04:
Idd is een methode die ikzelf allang gebruik. Tenzij het niet anders kan natuurlijk. :) Je kan ook walljumpen via een teammate bij fueldump waar die axis machine gun staat bij hun basis. Ik kan wel op het randje daarkomen maar eroverheen lukt me niet echt. :/
Com_maxfps 76 en 100% zeker dat jij eroverheen gaat :) (of 43 of 125, tis maar wat je haalt ;)).

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28513

Ik dacht dat het ook kon zonder iets te tweaken was iets met dat trapje dat daar zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-05 18:47

PoweRoy

funky!

woei _O_

vanmiddag ff potje et gespeeld >1800xp en was 3 sterren generaal ;) khad alle classes op full >:) was eg uber vet. als laaste fieldops maar dat gaan traag met xp :X

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Field Op traag? doe je toch iets niet goed...
Beetje ammo geven, en op de juiste plekken de air support gooien...

[ Voor 56% gewijzigd door Piels op 18-05-2004 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:27
Snap niet waarom mensen moeilijk doen, als er niet teveel luitjes zijn op battery kan je gewoon naar boven lopen.

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Waarom zijn op XS4ALL eigenlijk de Clan namen geblokt??
Voorbeeld : BB4E, en LoT , zijn geblokt????/ waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

AdrianP schreef op 18 mei 2004 @ 20:05:
Field Op traag? doe je toch iets niet goed...
Beetje ammo geven, en op de juiste plekken de air support gooien...
kijk es naar xp die je krijgt voor medicpacks en ammo :X voor ammo krijg je bijna nix. je kan alleen scoren door airstrikes en artillery maar dan is eidereen al gevlucht :P

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-05 22:47

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

shameblaster schreef op 18 mei 2004 @ 21:09:
Waarom zijn op XS4ALL eigenlijk de Clan namen geblokt??
Voorbeeld : ****, en *** , zijn geblokt????/ waarom
Geen idee, vast een geintje. ;)
Is er weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanandu
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Xanandu

Xan!>

Ik was het niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
PoweRoy schreef op 18 mei 2004 @ 22:07:
[...]

kijk es naar xp die je krijgt voor medicpacks en ammo :X voor ammo krijg je bijna nix. je kan alleen scoren door airstrikes en artillery maar dan is eidereen al gevlucht :P
Als je een beetje slimme mortar gooit, is het kassa :)
1 XP per ammo pack. Op het begin schiet dat niet op, omdat je meter filnk terug loopt, maar bij level 2 of 3 begint het toch wel te komen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278

AdrianP schreef op 19 mei 2004 @ 09:52:
[...]

Als je een beetje slimme mortar gooit, is het kassa :)
1 XP per ammo pack. Op het begin schiet dat niet op, omdat je meter filnk terug loopt, maar bij level 2 of 3 begint het toch wel te komen hoor :)
wist niet dat je als fldops een heavy weapon kon gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat maakt die XP nou uit...gewoon fraggen die handel...en dan komt xp vanzelf wel.
Ik snap er nooit wat van, van die lt's die de eerste 10minuten van een map alleen maar bij spawn ammopakjes droppen om wat xp te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102055 schreef op 19 mei 2004 @ 13:12:
Wat maakt die XP nou uit...gewoon fraggen die handel...en dan komt xp vanzelf wel.
Ik snap er nooit wat van, van die lt's die de eerste 10minuten van een map alleen maar bij spawn ammopakjes droppen om wat xp te krijgen.
vind het juist lekker, want dat zijn meestal toch mensen die airstikes op plaatsen neergooien, waaruit veel tk voortvloeien.
dan heb ik liever als bijv. medic, 2 ammo clips in me mik en dan ken ik zelf tenminste ff knallen

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 85278 op 19-05-2004 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107041

Ik heb ook eindelijk mijn server up... Connected @ 100Mbit. :9
Alleen CPU is ene beetje brak ( celeron 600Mhz ) :X

Ik meot hem aleen nog een beetje configgen, ETpro enz enz, Als ie klaar ik post ik hem el een keertje hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
Anoniem: 102055 schreef op 19 mei 2004 @ 13:12:
Jah precies, ik medic ook aleen meestal mezelf. Fraggen is heerlijk.. XP boeit me steeds minder. Het zegt wel wat natuurlijk. Maar als je van 133 XP 98 XP hebt van het uit delen van paketjes zegt dat ook wel genoegen ;)

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Grmbl..denk ik net alles gehad te hebben na lagbars zonder lag, niet willen draaien op 32 bit, wederom lagbars zonder lag...kom ik op xs4all 2 (etpro) om vervolgens te horen dat "2Dutch is cheating, kicking suspended blab bla" als melding bij iedereen over het scherm rolt. Zucht..tis dat ik de game graag speel, maar ik word er wel een beetje erg moe van.

"ATI Tool will cause false violations. Don't use it. "

Great :/
Uninstallen dan maar!

[ Voor 13% gewijzigd door 2Dutch op 20-05-2004 17:06 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

We kunnen het kicken ook aanzetten, dan ziet iedereen het maar 1 keer. ;)

Et pro heeft nog zijn foutjes, helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Pjotrik schreef op 21 mei 2004 @ 01:03:
We kunnen het kicken ook aanzetten, dan ziet iedereen het maar 1 keer. ;)

Et pro heeft nog zijn foutjes, helaas..
Het zijn er helaas nogal veel..ik vind het gewoon zwaar k..err vervelend ( :P ) dat ik op een xp2500+ met een 9800pro nog steeds framedrops krijg. En dat is vooral met etpro, wat doen ze er toch mee? Leuk die extra huds/hitsounds en andere toei, maar maak het een beetje lichter verteerbaar voor pc's.. Zal eens kijken of er op dat ETpro forum een topic loopt over de framedrops. Overigens geeft Catalyst 4.5 bij mij wat texturefouten (de bekende zwarte strepen) dus ik ga binnenkort maar weer terug naar 4.4... leuk is dit toch :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
de meeste false-positives (zoals ati-tool en fraps) zijn in de laatste testbugfix er uit gehaald`(alle fixes: http://etpro.anime.net/testbugfix/). Bij de nieuwe release van Etpro zal je er dus geen last meer van hebben. Wel klote dat je zo'n message krijgt, iedereen denkt meteen dat je cheat :/

[ Voor 11% gewijzigd door Ron!n op 21-05-2004 11:58 ]

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Ron!n schreef op 21 mei 2004 @ 11:54:
de meeste false-positives (zoals ati-tool en fraps) zijn in de laatste testbugfix er uit gehaald`(alle fixes: http://etpro.anime.net/testbugfix/). Bij de nieuwe release van Etpro zal je er dus geen last meer van hebben. Wel klote dat je zo'n message krijgt, iedereen denkt meteen dat je cheat :/
Ik heb het ook maarja heb er geen last van wacht dus wel weer op etpro nieuwe eiditie ofzo ga me pc niet aanpassen alleen voor et ;) Die cheat message achja de meensten mensen weten toch wel dat ik niet cheat :Y)

BTW er is ook een provincie cup van nederlandse en belgische provincies

op quakenet kan je de channels joinen
#provcup.et main channel
#team.flevoland
#team.utrecht
etc....
:*)

Dus als je er zin in hebt kan js miss daar aan mee doen

[ Voor 6% gewijzigd door Zenix op 21-05-2004 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
hé, das wel grappig, ik ga is kijken bij #team.zuidholland :) Door wie is dat georganiseerd? En is er ook een site?

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-04 18:38
Dooie boel :

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~poste165/teamgron.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

* Anoniem: 42423 alias You SuCK komt ook uit Groningen. Wat zou je zeggen van een 2mans army Stime .. Moet lukken dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95639

Is het mogelijk om RTCW ET in software mode te draaien? Ik heb hier een server (dedicated) maar ET klaagt dat er geen OpenGL subsytem aanwezig is, dit is ook niet zo gek er zit een Ati rage 2C PCi VGA kaart in :*) en daar zijn geen WinXP OpenGL drivers voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Ron!n schreef op 21 mei 2004 @ 13:14:
georganiseerd? En is er ook een site?
Ja Ron!n, die is er: http://why.iglobal.be/prov/index.php?page=news

:*)

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Ja niet alle provincies doen mee maarja stime of fonz kunnen idd samen een team oprichten voor team.groningen ;)

[ Voor 87% gewijzigd door Zenix op 22-05-2004 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR

RRR

goR

Amun (wco!), Guerilla (BB4E) en Sting3r (w@co) hebben zich ook al aangemeld voor Groningen, dus _Fonz & stime tegen 't soepie zal niet nodig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

ik speel vaak et online iig laatste 2 maandne :P
onze clan (army of GoT is erg d00d dus ik heb hier wel interesse in :))
limboland btw :P

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Gister weer een heerlijk potje met LoT Tadevil, en weer op fueldump :)
Precies hetzelfde als eerst, ik cvops, hij eng,
COmmand gemaakt, ff naar tunnel gelopen en pakje gepakt, Tadeevil binnnen gelaten, BAckdoor open, naar boven, 2e deur open , dyna op fuel, en axis uitlachen :P

Maar daarvoor, in de middag, er was toen een gast <n00b> Tomac dat was ze naam kdenk n00b clan ofso ?
Maar die gast ging op mijn mijnen staan 1 voor 1, en dan springen F1, steeds zo door.
Uiteindelijk ben ik maar weggegaan aangezien kickvote geen oplossing was, Falcony kwam wel later maar die wist van niks, die had het niet gezien dus kon hij niet kicken , maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-05 12:31
nou mensen, mijn eerste post hier in deze topic...

cool spel! echt rete gaaf speel al tijdje bij mn broer op zijn pc (de mijne trekt t niet :X ) en ik heb ouders die helemaal !oorlog zijn... dus niet eens red alert, tomb raider mag nog net wel.... :+

maargoed, cool spel!

btw, mijn favo servers:

* [ N E X U S ] - 3 (zo geloof ik, in ieder geval nexus 3 met zwart-rode ansi)
* xs4all (nog iets maar met paarse ansi)

ja sorry weet geen volledige namen maargoed ze staan in de favo's daar dusse...

btw, mijn favo combo:

moffe
engineer
riflenates

echt heerlijk! vaak ook nog wel panzer ook echt heerlijk :9

nick: [NL] SchietSchijf

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ahh liev =]. ;). heheheh. Ik wist niet dat er ouders konden zijn die panischer dan die van mij zijn :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo vader zo zoon??

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 21:26

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

* Outerspace speelt bijna elke avond online ;)

Nick: outerspace
Clan/etc. : geen ;)
Favo char: engineer ;)
Server:xs4all server 1 + 2.. Eeerder 2 dan 1 ;)
Bekenden: Erazzzer, Falconey, Robbenoot en ttadevil ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel meestal op FDNL, soms op xs4all maar persoonlijk vind ik het niveau op fdnl meestal iets beter, waarbij het de laatste week wel naar beneden gaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

outerspace schreef op 24 mei 2004 @ 09:24:
* Outerspace speelt bijna elke avond online ;)

Nick: outerspace
Clan/etc. : geen ;)
Favo char: engineer ;)
Server:xs4all server 1 + 2.. Eeerder 2 dan 1 ;)
Bekenden: Erazzzer, Falconey, Robbenoot en ttadevil ;)
En bedankt hè! :/

Nu tijdelijk tc_base stopwatch op XS4ALL et:pro 2.
Hopelijk krijgen we het voor elkaar om wat customs in een campaign te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:24

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Pjotrik schreef op 24 mei 2004 @ 14:15:
[...]

En bedankt hè! :/

Nu tijdelijk tc_base stopwatch op XS4ALL et:pro 2.
Hopelijk krijgen we het voor elkaar om wat customs in een campaign te stoppen.
Costum maps zijn leuk hoor daar niet van, maareh tc_base met 20 man? Dat word vrij 'apart' denk ik. Ik stel voor Venice, Ice (en hoe heet die andere ook alweer?) die we ook in de DGL gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanandu
  • Niet online

Xanandu

Xan!>

Jaja, komt allemaal nog wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

DyStiC schreef op 24 mei 2004 @ 14:45:
[...]

Costum maps zijn leuk hoor daar niet van, maareh tc_base met 20 man? Dat word vrij 'apart' denk ik. Ik stel voor Venice, Ice (en hoe heet die andere ook alweer?) die we ook in de DGL gebruiken.
Base werd vroeger met wolfenstein altijd met 20 man gespeeld. Prima partijtje knokken.
Beach, ice, base, wat nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-05 19:28

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Caen is ook een DGL map. Venice, maar die was al genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

over rtcw gesproken....gisteren voor het eerst sinds bijna 1 jaar weer rtcw gespeeld....

Ik raakte niks

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
Anoniem: 102055 schreef op 24 mei 2004 @ 16:00:
over rtcw gesproken....gisteren voor het eerst sinds bijna 1 jaar weer rtcw gespeeld....

Ik raakte niks

:(
:S Meestal zijn oud RTCW'ers de betere ET spelers. Maare, quakers hebben mijn voorkeur.. Na 5 jaar weet je wel hoe je moet schieten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Xanandu schreef op 24 mei 2004 @ 14:57:
Net draaide base nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-05 21:44

Hu9o

Schokkend

Welke dombo schrijft overrijsel zo:?

voor diegene die het nog niet weten, het is overijssel

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Xanandu schreef op 24 mei 2004 @ 14:57:
XS4ALL - PubLic ETPro 1 194.109.69.40:27960
Draait de 2 standaard campaigns in rotatie.

XS4ALL - PubLic ETPro 2 194.109.69.41:27960
Draait een aangepaste campaign.
TC_Base
Goldrush
Supplydepot2
Oasis
Caen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Hu9o schreef op 24 mei 2004 @ 17:47:
[...]

Welke dombo schrijft overrijsel zo:?

voor diegene die het nog niet weten, het is overijssel
site is door een belg gemaakt daarom denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pjotrik schreef op 25 mei 2004 @ 23:09:
[...]

TC_Base
Goldrush
Supplydepot2
Oasis
Caen
Gisteren ff gespeeld op versie 2, maar moet nog ff oefenen. Denk ik
Gelukkig waren we met een leuke groep mensen en hebben we ze allemaal ......
verloren :(

Vanavond weer ?!!?
Kan dat irri muziekje in supply ?! niet uit. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

IN a.s.e zie ik xs4all -1 niet :(
la maar, kzie al dat je handmatig kan toevoegen

[ Voor 43% gewijzigd door shameblaster op 26-05-2004 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Pjotrik schreef op 25 mei 2004 @ 23:09:
[...]

TC_Base
Goldrush
Supplydepot2
Oasis
Caen
Hmm das wel een leuke custom campaign, alhoewel ik Caen nooit echt lekker op een pub heb zien werken, het is een echte frag map (wat dan wel weer leuk is ;)). Ik kom weer is kijken binnenkort. Oh en 22 slots is die server he, dan is base niet zo heel erg leuk imo :)

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ik zat net ff op XS2 en ik zat in Railgun :?

Denk dat de campain er weer is afgegooit? Of had ik moeten voten voor die campain?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanandu
  • Niet online

Xanandu

Xan!>

Hu9o schreef op 26 mei 2004 @ 14:14:
Ik zat net ff op XS2 en ik zat in Railgun :?

Denk dat de campain er weer is afgegooit? Of had ik moeten voten voor die campain?
Vreemd,
naja als het goed is moet het nu weer werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278 schreef op 26 mei 2004 @ 09:31:
[...]
Kan dat irri muziekje in supply ?! niet uit. ?
Dat is geen vervelend muziekje, het is prachtig :< (en btw, die in caen is ook mooi \o/ zit er in supply wel een muziekje trouwens? ja he? :P)
Ron!n schreef op 26 mei 2004 @ 14:11:
[...] Oh en 22 slots is die server he, dan is base niet zo heel erg leuk imo :)
Gaat altijd prima in pubs als fdnl ofso hoor. Je krijgt wel een andere situatie dan in een war wat verdedigen betreft maar het is blijft een goede map imo, ook met 11v11 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100297 schreef op 26 mei 2004 @ 15:24:
[...]

Dat is geen vervelend muziekje, het is prachtig :< (en btw, die in caen is ook mooi \o/ zit er in supply wel een muziekje trouwens? ja he? :P)

[...]

Gaat altijd prima in pubs als fdnl ofso hoor. Je krijgt wel een andere situatie dan in een war wat verdedigen betreft maar het is blijft een goede map imo, ook met 11v11 :+
in 1 van die nw maps die gisteren gespeeld zijn, zit een muziekje.
dacht in supply.
vanavond eerst maar ff offline de weg zoeken en objectives na gaan want liep gisteren maar een beetje te schieten zonder al teveel weet te hebben wat er precies moest gebeuren. 8)7
is wel leuk weer eens andere maps te spelen dan de standaard 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raps
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-04 19:16
Na een jaar lang niet meer ge-ET'd te hebben heb ik het gisteravond maar weer eens geinstalleerd. Wel leuk :)

Maaruh, op veel servers moet ik allerlei extra's downen voordat ik kan knallen. Op zich niet erg, maar meestal duurt die download toch ffkes. Die ProET ofzo heb ik, maar al die andere zooi niet. Kan ik alles op een plaats downloaden?

Verder werd ik 2x gekicked van de XS4All server zonder enige reden... (ik denk dat iemand ruimte nodig had voor zijn vriendjes)

Wat zijn verder wat hoogwaardigere public servers (voor zover die bestaan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Zou een ref / admin of wat dan ook :> op xs4all 1 de voice spam functie aan kunnen zetten, net moesk ff 30x i need a medic aanhoren, dat is geen pretje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100297 schreef op 26 mei 2004 @ 15:24:

fdnl server is max 18 man als ik me niet vergis, dus dat scheelt nogal.

Vind zelf 11v11 ook een beetje veel voor die map..

*edit*

Weet iemand hoe ik mijn nick hier kan veranderen op het forum??

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 113029 op 26-05-2004 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113029 schreef op 26 mei 2004 @ 16:20:
[...]

Weet iemand hoe ik mijn nick hier kan veranderen op het forum??
kan eenmalig in Het "schop een modje" gedeelte

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 85278 op 26-05-2004 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Poll, hehe idd das waar daar dacht ik niet aan :>

@ raps "Verder werd ik 2x gekicked van de XS4All server zonder enige reden... (ik denk dat iemand ruimte nodig had voor zijn vriendjes)"

Kijk volgende keer als dat weer gebeurd ff in je console wat de reden voor je kick was want ik vermoed dat dit niet een van de refs was eerlijk gezegd. Die hebben namelijk geen van allen vrienden :<

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 100297 op 26-05-2004 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR

RRR

goR

Alleen vissen.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja maar zelf zijn ze geen vissen hoor \o/. Dat laten zij aan hun vrienden over :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

wat ook jammer is van xs4all-1 is dat je bij fueldump niet in garage kan spawnen :(
en de spam doordat je onbeperkt kan voicen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278 schreef op 26 mei 2004 @ 16:33:
[...]

kan eenmalig in Het "schop een modje" gedeelte
Thnx alot :)
Zal zo meteen ff gaan zoekenb :D

@Robbenoot: :P soz was weer lekker aan het mieren neuken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
shameblaster schreef op 26 mei 2004 @ 20:20:
wat ook jammer is van xs4all-1 is dat je bij fueldump niet in garage kan spawnen :(
Pronto, fixen zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 21:26

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik had gisteravond ook een heel lekker potje gespeeld. Die missies in Africa gingen heel goed, maar ik moet toch ff wennen aan die Custom Maps. Daar ging het niet zo super goed mee.
Het was een leuk cluppie: 4fun, tadevil en allemaal LoT lui ;) Dunne Hein enzo
was best gezellig

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi, nick change is gelukt,
thnx alot BalusC

:D

Soz, beetje offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113029 schreef op 27 mei 2004 @ 14:01:
Mooi, nick change is gelukt,
thnx alot BalusC

:D

Soz, beetje offtopic.
wat een verschil die .! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_/-\o_

Men nick moest ook hetzelfde blijven.Dat is ie al een aantal jaren, en aangezien men achternaam van de Pol is zal die ook wel ff zo blijven :)

In real life wordt ik btw ook Pol genoemd :D
Maar deze tag wordt door dC ook gebruikt in-game.En zeg nou zelf, .dC!Pol ziet er toch beter uit dan dC.Pol 8)

( again mierenneuken >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:24

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

shameblaster schreef op 26 mei 2004 @ 20:20:
Jep en backdoor van Battery is ook niet meer te slopen, beetje slorig adminnetjes van XS4ALL ;) . Jullie zijn natuurlijk te druk bezig geweest om dat ranzige XS4ALL-logo watermerk in beeld te fabriceren })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DyStiC schreef op 27 mei 2004 @ 15:40:
[...]

Jep en backdoor van Battery is ook niet meer te slopen, beetje slorig adminnetjes van XS4ALL ;) . Jullie zijn natuurlijk te druk bezig geweest om dat ranzige XS4ALL-logo watermerk in beeld te fabriceren })
weet je wat nog veel cooler is.
knipperende "admin power" na een map.
Hoe doen jullie dat ?
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.