[PC] RTCW: Enemy Territory - deel 5

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.799 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

idd, krijg nu opeens de melding dat ik 2.0.0.kp3 moet hebben... verdorie :P

[ Voor 15% gewijzigd door 2Dutch op 21-03-2004 15:07 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 23:28
2Dutch schreef op 21 maart 2004 @ 15:06:
idd, krijg nu opeens de melding dat ik 2.0.0.kp3 moet hebben... verdorie :P
3.0.0.pk3? :) Demoviewer van etpro is stuk btw, dr zal wel snel een nieuwe fix komen.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

nee echt 2.0.0.kp3.. vond het maar raar? Maar goed, kan toch wel een keer :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09-2024
Hoe kun je een screenshot maken van het scherm als de map is afgelopen?
Dus van de schermen, waar een overzicht hebt van de kills, accurency, en de medails en dergelijke...?

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
AdrianP schreef op 22 maart 2004 @ 09:37:
Hoe kun je een screenshot maken van het scherm als de map is afgelopen?
Dus van de schermen, waar een overzicht hebt van de kills, accurency, en de medails en dergelijke...?
Op printscreen drukken en dan ff copypasten in je favo image editor :) F11 werkt niet op dat moment namelijk.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Damn, daar had ik zelf ook wel op kunnen komen. :)

Even de jongens hier op school laten geilen op mijn full medic, field op, covert op, engeneer ;)

F11 werkt inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:49

greatgonzo

schit-te-rend!

Ron!n schreef op 20 maart 2004 @ 21:11:
Idd, maarja, je kan de bunker met 3 man ofzo verdedigen, maarja, als er dus 6 man achter komt... Erg lastig omdat het vrij grote afstanden zijn. Download van de nieuwe ET Pro is hier over een minuut of 15 te vinden: http://bani.anime.net/etpro/download.html

Admins get your servers running :)
hoe kan ik zien of servers de patch hebben geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

greatgonzo schreef op 22 maart 2004 @ 15:32:
[...]

hoe kan ik zien of servers de patch hebben geinstalleerd?
Naar server info gaan, en dan staat er welke versie van et pro,
Waneer komt XS4ALL met 3.00?

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

als je hem niet hebt download ie automatisch, had ik vandaag. 1.88 mb. Wat ik dan niet snap is hoe ik die beta van etpro3 heb gespeeld op de zweedse server met mijn etpro 2

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:47

Zenix

BOE!

Jazzper schreef op 22 maart 2004 @ 15:40:
als je hem niet hebt download ie automatisch, had ik vandaag. 1.88 mb. Wat ik dan niet snap is hoe ik die beta van etpro3 heb gespeeld op de zweedse server met mijn etpro 2
ik moest toch echt die beta d/l op efterlyst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-05 23:28

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

shameblaster schreef op 22 maart 2004 @ 15:35:
[...]

Naar server info gaan, en dan staat er welke versie van et pro,
Waneer komt XS4ALL met 3.00?
Vanavond.
Geen garantie dat het onmiddelijk draait, er moet nog wel getest worden natuurlijk! :) Opties instellen, herstarten, spelers waarschuwen niet te schelden bij de zoveelste herstart etc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Pjotrik schreef op 22 maart 2004 @ 17:01:
[...]
Vanavond.
Geen garantie dat het onmiddelijk draait, er moet nog wel getest worden natuurlijk! :) Opties instellen, herstarten, spelers waarschuwen niet te schelden bij de zoveelste herstart etc :P
In verwachting klopt ons hart..... :P
Ik kan niej wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:26

Hu9o

Schokkend

Lijkt erop dat het allemaal goed draait nu??

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Ja het draait goe:)

Kheb net ff 6 map gedaan en ik moet zegfgen _/-\o_ _/-\o_ egt lache die hitsounds zijn wel grappig.
Alleen battery nadat ik backdoor ophadgeblzen... ik kon zo doorlopen nar de guns en kon daar lkkr planten de 1e keer werd het dan gedufesd.
Maar de tweede keer lschoot ik rifle grenade in tunnel, 2 man dood,
Naar guns lopen en 3 stuks dynammiet geplant >:)
Eitje is dat level geworden.... of axis deed het gewoon slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109554

Ben na een afwezigheid van 3 maanden weer is te zijn begonnen aan ET. :) Wat een heerlijke game. Heeft iemand misschien tips met de Panzerfaust? Ik kan ze maar niet raken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Niet naar de mensjes mikken. Naar de ruimte er rond. Wacht tot je wat mensen bijeenziet die stilstaan (vaak medic + FO + foo die aan het uitdelen zijn). Klik, pffiiiiiii, BOEM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

racoontje schreef op 22 maart 2004 @ 21:12:
Niet naar de mensjes mikken. Naar de ruimte er rond. Wacht tot je wat mensen bijeenziet die stilstaan (vaak medic + FO + foo die aan het uitdelen zijn). Klik, pffiiiiiii, BOEM.
Ah bedankt. Goede tip. En als iemand loopt en je probeert op hem te mikken? Gewoon richten waar hij heen wil? Das ook best wel interessant om te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Anoniem: 109554 schreef op 22 maart 2004 @ 21:14:
Ah bedankt. Goede tip. En als iemand loopt en je probeert op hem te mikken? Gewoon richten waar hij heen wil? Das ook best wel interessant om te weten :)
Kogels in z'n hoofd schieten, niet ervoor (alhoewel, dit ligt aan je ping. Bij een ping van <50 ms geldt dit). Schiet op je hurken (crouched, niet phrone) om preciezer te schieten. 3 headshots en het is over met je tegenstander.

[ Voor 9% gewijzigd door dr snuggles op 22-03-2004 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wwillem schreef op 22 maart 2004 @ 21:59:
[...]

Kogels in z'n hoofd schieten, niet ervoor (alhoewel, dit ligt aan je ping. Bij een ping van <50 ms geldt dit). Schiet op je hurken (crouched, niet phrone) om preciezer te schieten. 3 headshots en het is over met je tegenstander.
Ja ok. Maar had het eigenlijk over een Pantzerfaust ;) Maar toch hartelijk dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

En als je artillery wilt gebruiken contact mij dan ff ;)

Sjek link in mn sig maar.

_Fonz aka tEh.Artillery.King aka The.Pun1sher. aka You SuCK

Edit: demo kun je er ook van krijgen trouwens (toevallig opgenomen)

zie overigens dat ik meer mp40 kills heb :)

overigens zitten _Kai en ik bij [FD-NL]elite RED.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 22-03-2004 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 22-03-2004 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

lekker die bug van etpro 3: 'willekeurige naam' is cheating, but kick cheating has been disabled...

al meegemaakt? Is erkende bug in ETPro 3, maar ik geloof dat nog niet iedereen dat gelooft :S

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Eehm, wat is dan precies het probleem? Ik heb geen rare dingen gezien met de nieuwe etpro versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Jazzper schreef op 23 maart 2004 @ 00:25:
lekker die bug van etpro 3: 'willekeurige naam' is cheating, but kick cheating has been disabled...

al meegemaakt? Is erkende bug in ETPro 3, maar ik geloof dat nog niet iedereen dat gelooft :S
Ja idd, wij net een warretje, bleken 8 man te cheaten ;) Ach alles word snel gefixed, die gasten zijn nu rond de klok bezig om alle bugs te fixen. Ps voor meer bugjes kijk hier: http://bani.anime.net/banimod/forums/viewtopic.php?t=3039

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Wekkel schreef op 23 maart 2004 @ 00:27:
Eehm, wat is dan precies het probleem? Ik heb geen rare dingen gezien met de nieuwe etpro versie.
wij hadden een cupwar en degene in onze clan die niet eens cheat kan spellen kreeg die waarschuwing --> tegenstander wilde er niet aan en we hadden 2e conflict in 3 jaar RTCW/ET... :( Terwijl het topic in het #clanbase toch echt is dat ETPRO 2 nog gebruikt moet worden. Ze zoeken het maar uit...

[ Voor 6% gewijzigd door Jazzper op 23-03-2004 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 24-05 19:28

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Bij goldrush is mij gister ook een bugje opgevallen: beide goldcrates worden "second goldcrate" genoemd. Lekker verwarrend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook een bugje: server restart na elke map.

En bij het changen van mijn wapen wil ie dat nog al eens willekeurig doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Coenen schreef op 23 maart 2004 @ 08:17:
Bij goldrush is mij gister ook een bugje opgevallen: beide goldcrates worden "second goldcrate" genoemd. Lekker verwarrend. :)
Jep ik liep met first obj. en jij met second. Maar de announcer zei twee keer second secured :)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

@Coenen&Hu9o: dus eigenlijk hebben jullie gewoon gecheat wil je zeggen :p :p :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 24-05 19:28

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

:) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Gister ook een 6 mappertje gedaan op Xs4all. Paar axis teamleden hadden idem probleem als ik: disconnect met als melding dat we niet "connected to pb server" waren. Erg irritant 3 keer achter elkaar, maar daarna geen last meer gehad.
Beviel me eigenlijk wel, etpro3: dynamitable backdoors, funny hitsounds. Ik voel me nu wel lullig als ik medkill (meestel met mes, anders kost t ammo hehe ) dat schaap/geitengeluid ..erg melig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102055

Alleen de hitboxes zijn een beetje screwed.

hitsounds zijn erg kewl alleen wel frustrerend als je 2 headshots hoord en 2-3 gewone hits en hij is nog niet dood....Weet niet waar dit aan ligt maar gebeurd me regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Jazzper schreef op 23 maart 2004 @ 00:25:

Gisteren op XS4ALL, bij ene "Thomas". Dit kon ook niet waar zijn want hij ging niet bijzonder goed ;)
Die group disconnects zijn ook merkwaardig, heb het tot nu toe alleen op goldrush zien gebeuren, maar ben er 2x doorheen geglipt.

[ Voor 4% gewijzigd door RRR op 23-03-2004 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Nog geen 3.0 ervaring, maar ik zal vanmiddag eens op xs4all connecten. Wordt een keer tijd aangezien zelf ook een xs4all gebruiker ben ;)

Hoe kun je van die web pagina's maken die laten zien wie er op de server spelen en hoeveel XP ze hebben e.d.?
b.v. zoals te zien is op www.cmdrclan.nl (bijna onderaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

RRR schreef op 23 maart 2004 @ 11:57:
[...]

Gisteren op XS4ALL, bij ene "Thomas". Dit kon ook niet waar zijn want hij ging niet bijzonder goed ;)
Die group disconnects zijn ook merkwaardig, heb het tot nu toe alleen op goldrush zien gebeuren, maar ben er 2x doorheen geglipt.
Op Pro 2 staat tijdelijk de workaround aan mbt de disconnects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278

waar ik last van heb, is dat kort na het inloggen op xs4all etpro 2, mijn ping de eerste minuten omhoog schiet naar 999.
na een aantal keer te re-connecten, deed het probleem zich minder/niet meer voor.
De reden hiervoor is mij onduidelijk, maar het is natuurlijk wel super irri.
op de xs4all etpro 1 heb ik er geen last van.

p.s mijn pr0n-download stond niet aan B)
p.s.s uiteindelijk wel leuk gespeeld op xs4all met redelijk wat GoT-ers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

AdrianP schreef op 23 maart 2004 @ 12:06:
Hoe kun je van die web pagina's maken die laten zien wie er op de server spelen en hoeveel XP ze hebben e.d.?
b.v. zoals te zien is op www.cmdrclan.nl (bijna onderaan)
Als je flink stuk terugbladerd, misschien wel vorig deel: 4, dan post een clanmate van me (Feday) een heel stuk over een php achtig iets: dit is het resultaat:
http://www.ffwd.nu/et/
uiteraard naar eigen smaak aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Jazzper schreef op 23 maart 2004 @ 09:51:
@Coenen&Hu9o: dus eigenlijk hebben jullie gewoon gecheat wil je zeggen :p :p :)
Ik weet dat je rare hersenspinsels hebt, maar deze kan ik niet volgen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

haha nou jullie waren (of course naar ik aan neem) voor jan joker gekicked wegens zogenaamd cheaten. Nu neem ik direct aan dat dat die bug is maar kan het niet laten ff te jennen. Zo moeilijk kan ie toch niet zijn? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Dacht dat je iets met die 2 keer second objective bedoelde :)

en ik werd niet gekickt btw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38844

Hallo, hoe krijg je het voor elkaar om een jasje aan te krijgen van de tegenstander.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278

Anoniem: 38844 schreef op 26 maart 2004 @ 12:49:
Hallo, hoe krijg je het voor elkaar om een jasje aan te krijgen van de tegenstander.....
als covops enemy volledig dood maken (dus dat ze niet meer ge-revived kunnen worden door enemy-medic) dan use button ingedrukt houden.
niet gaan schieten als je het pak aan hebt, anders ben je hem zo weer kwijt

staat trouwens ook in de manual !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

gisteren zo'n trickjump map gedaan op onze server. Hoe cool is dat! Heb je van de 6 basismaps van ET alle rare stukjes in 1 map (LNATrickjumpBeta3.pk3). En dan als parcours achter elkaar. Wat ben ik daar slecht in pffff... Je begint met het muurtje van radar als je onder de poort door komt links. Etc etc.. oasis walljump tot alle rare jumps. Erg cool om te oefenen maar wat frustrerend pfff... die trickjump maps was een 6 pack en heette iets van LNA trickjump geloof ik. Download hier: www.xs4all.nl/~pjve/etmain.rar (zie net dat dat de homepage van AssA is. hehe. Je kan hem ook in je eentje thuis spelen want zoals je snapt geen objectives etc..

Afbeeldingslocatie: http://imageserver.gaming-networks.net/picturepool/news/full/57d13c338fef0ec93692d565801f2062.jpg
voorbeeldje en zoals je ziet als je hem haalt kun je verder (in dit geval door dat gat erboven) en anders niet. Ik was gister een uur onderweg en op drie kwart toen een bepaalde iemand van een bepaalde clan mij eraf panzerde... ga terug naar start u ontvangt niets.. aaargg hahaha

[ Voor 25% gewijzigd door Fuelke op 26-03-2004 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Jazzper schreef op 26 maart 2004 @ 16:02:
gisteren zo'n trickjump map gedaan op onze server. Hoe cool is dat! Heb je van de 6 basismaps van ET alle rare stukjes in 1 map (LNATrickjumpBeta3.pk3). En dan als parcours achter elkaar. Wat ben ik daar slecht in pffff... Je begint met het muurtje van radar als je onder de poort door komt links. Etc etc.. oasis walljump tot alle rare jumps. Erg cool om te oefenen maar wat frustrerend pfff... die trickjump maps was een 6 pack en heette iets van LNA trickjump geloof ik. Download hier: www.xs4all.nl/~pjve/etmain.rar (zie net dat dat de homepage van AssA is. hehe. Je kan hem ook in je eentje thuis spelen want zoals je snapt geen objectives etc..

[afbeelding]
voorbeeldje en zoals je ziet als je hem haalt kun je verder (in dit geval door dat gat erboven) en anders niet. Ik was gister een uur onderweg en op drie kwart toen een bepaalde iemand van een bepaalde clan mij eraf panzerde... ga terug naar start u ontvangt niets.. aaargg hahaha
_/-\o_ Vet level om te oefenen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57857

Erg cool om te oefenen maar wat frustrerend pfff... die trickjump maps was een 6 pack en heette iets van LNA trickjump geloof ik. Download hier: www.xs4all.nl/~pjve/etmain.rar (zie net dat dat de homepage van AssA is. hehe. Je kan hem ook in je eentje thuis spelen want zoals je snapt geen objectives etc..
Hehe na 4 maandjes trickjump pratice kan ik em nu in een mooie rush beide kanten op. En ik merk je hele manier van bewegen in t spel zelf veranderd ook op het moment dat je t (circle) strafe jumpen door hebt =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

[afbeelding]
Beta6 is ook al uit hoor :D

En ze zijn allemaal super makkelijk, alleen de jump bij oasis2(?) over dat lange muurtje en ergens na het stuk met het gladde ijs, dan moet je over een hele hoge stijle muur heen. Dat wil me maar niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ik ben geen ster in dat gejump, komt vast omdat ik een vrouw ben ofzo 8)7
Strafe wat heen en weer, en dat was em dan wel denk ik :P

Heb nu al een tijdje ETpro 3 gespeeld: my 2 cents tot nu toe:

bugs
Disconnects met je team, melding "not connected to punkbuster server" maar 1 keer gehad tot nu toe.
Gold Rush map: 2 keer "2nd goldcrate"

hitsounds
Melige goatsound, de rest lekker classic q3.
Merk dat ik nu ook beter op het hoofd ben gaan richten. De sounds hebben als voordeel/nadeel (ligt eraan wie schiet en wie kogels hapt..hihi ) dat al zie je in de verte het niet goed, je kan gewoon op geluid gaan fraggen.

hudsettings
Easy te doen via het menu, bevalt me wel, hoef dat gare koppie van mezelf @ halfdood niet te zien :P En alles wat kleiner zetten als je dat wilt, ik heb graag wat meer beeld en minder vulling van rare stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

en het erge is van ETPro3 dat het ondanks zijn buggy status vanaf vandaag verplichte kost is aldus CB: http://www.clanbase.com/news_league.php?lid=1333

arg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Kvind het jammer bij xs4all dat je nie meer LEVEL 4 Field ops kan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

shameblaster schreef op 29 maart 2004 @ 13:46:
Kvind het jammer bij xs4all dat je nie meer LEVEL 4 Field ops kan worden...
Dat is voor een goede reden.
Zie http://bani.anime.net/banimod/forums/viewtopic.php?t=3039

Zodra 3.0.1 uit is gaat alles weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Pjotrik schreef op 29 maart 2004 @ 14:00:
[...]

Dat is voor een goede reden.
Zie http://bani.anime.net/banimod/forums/viewtopic.php?t=3039

Zodra 3.0.1 uit is gaat alles weer normaal.
DAt weet ik .... maar het is tog jammer ;)

laatst zat ik tot 1000xp fops ik werd helemaal boos van waarom nou geen lvl 4 totdat er een ref kwam en het me vertelde :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Kwam er laatst achter dat het gras bij Radar ook weg is. Dat scheelt weer fps-jes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Hu9o schreef op 30 maart 2004 @ 17:55:
Kwam er laatst achter dat het gras bij Radar ook weg is. Dat scheelt weer fps-jes.
Is niet weg, maar is nu door de server te forcen (de cvar drawfoilage). Staat op de server van inque (holy) volgens mij ingesteld. Maar niet veel servers hebben het ingesteld.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Oh dat zou kunnen, was op xs4all of op fdnl iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Op Xs4all was gisteren gewoon gras aanwezig bij Radar. Ik heb een campaign met de mobile mg42 gespeeld, maar dat ding is wel erg beperkt bruikbaar. De schiethoeken zijn erg krap en omhoog klimmen met xp gaat erg langzaam. Met field ops is het beduidend sneller scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-05 12:15

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Wekkel schreef op 31 maart 2004 @ 12:00:
Op Xs4all was gisteren gewoon gras aanwezig bij Radar. Ik heb een campaign met de mobile mg42 gespeeld, maar dat ding is wel erg beperkt bruikbaar. De schiethoeken zijn erg krap en omhoog klimmen met xp gaat erg langzaam. Met field ops is het beduidend sneller scoren.
Ja pcies, wat ik ook een groot nadeel aan dat ding vind, is dat als je ergens hoog gaat liggen op een berg bijv. je eigen gun in de weg zit als je wilt mikken. (kweet dat je drawgun kan uitzetten, maar toch) Toch kan zo'n ding aardig lastig tegen je zijn, bijvoorbeeld in die watertunnel bij oasis, als er daar een ligt aan het einde kom je d'r bijna niet door heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Hoe kan ik instelle met bind command:
Dat als je im a soldier zegt: niet dat maar zoals nuul heeft: im a ........................ dat je zelf iets op de puntjes in kanvullen , en dat als je bijv op ''m'' klikt dat je hoort: im a soldier maar dat je iets anders leest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

bind m vsay_team IamSoldier

dan zegt die dat maar dan:P ik wil dat je hoort van im a soldier maar dat je bijvoorbeeld im a mg42noob leest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

DyStiC schreef op 31 maart 2004 @ 13:56:
Ja pcies, wat ik ook een groot nadeel aan dat ding vind, is dat als je ergens hoog gaat liggen op een berg bijv. je eigen gun in de weg zit als je wilt mikken. (kweet dat je drawgun kan uitzetten, maar toch) Toch kan zo'n ding aardig lastig tegen je zijn, bijvoorbeeld in die watertunnel bij oasis, als er daar een ligt aan het einde kom je d'r bijna niet door heen.
Het is een machtig wapen op de juiste plek, maar goed aan de kant te krijgen in het open veld door te kleine schiethoek en mogelijkheid van airstrikes. Overigens is het met panzer punten scoren ook langzaamaan geblazen. Alleen de flamethrower lijkt echt een puntenscoorder te zijn in kleine ruimten, maar dan moet je wel veel vrienden hebben bij je team. De TK's vliegen af en toe in het rond :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanandu
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Xanandu

Xan!>

shameblaster schreef op 01 april 2004 @ 16:04:
[...]

bind m vsay_team IamSoldier

dan zegt die dat maar dan:P ik wil dat je hoort van im a soldier maar dat je bijvoorbeeld im a mg42noob leest
misschien zoiets?

bind m "vsay_team IamSoldier;say_team I am a mg42noob"
weet niet of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Probeer de laaste tijd steeds meer allrounder te worden...

Bij medic had ik 151/140 maar toen nog steeds niet level 4 :S

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pielsa/GoT.JPG

Nog even oefenen dus :)

Dit was trouwens op een 6 Maps server van Fun 4 Evermore

[ Voor 13% gewijzigd door Piels op 02-04-2004 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Post maar geen screenies over je XP aantal, been there, done that ;) (mocht niet meer van mod). Hoe lang moet het nog duren voor ETpro 3.0.1, het is af en toe vreselijk om op de servers met 3.0.0 te spelen zonder antilag aan (Zoals 6maps XS4all).

btw WTF lees ik nou?? ETPRO CANCELLED http://bani.anime.net/banimod/forums/viewtopic.php?t=3170

Nouja gelukkig was het gister 1 april :)

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Als ik een demo terug kijk dan kan je met F1 t/mF5 een avi opnemen. Maar als ik dit gedaan heb, staat er in m'n screenschots dir een gigantische hoeveelheid tga plaatjes (die samen het filmpje vormen). Hoe kan ik er voor zorgen dat er toch een avi gemaakt wordt?

[ Voor 86% gewijzigd door Hu9o op 02-04-2004 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-04 18:38
Hu9o schreef op 02 april 2004 @ 10:44:
Als ik een demo terug kijk dan kan je met F1 t/mF5 een avi opnemen. Maar als ik dit gedaan heb, staat er in m'n screenschots dir een gigantische hoeveelheid tga plaatjes (die samen het filmpje vormen). Hoe kan ik er voor zorgen dat er toch een avi gemaakt wordt?
adobe premiere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Kheb ff een overzichtje op mn ftp gezet:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/forzasjoerd/Rankings.JPG
Iets voor in de startpost????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Kan je net zo goed naar de manual verwijzen :)

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77658

Bij mij loopt ET sinds mijn nieuwe XP installatie steeds vast. Dit gebeurt soms wanneer ik naar "play online" ga en altijd wanneer ik een server aan mijn favoriten probeer toe te boegen. dit is erg irritant.

PC:
xp
1800 XP amd
512 ram
9700 radeon catalyst 4.3
direct x 9

zelf zou ik zo echt niet weten waar het aan kan liggen. misschien iets met rechten? of een tijdelijk probleem (hij vind ook zo weinig servers)

kan iemand mij please helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Klinkt misschien dom, maar probeer het is met je zijplaat van je kast er af. Veel problemen van mensen die ik op andere fora zie zijn gerelateerd aan warmte, aangezien ET veel van je systeem vereist. Probeer het is en laat weten of het iets uitmaakt.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuip
  • Laatst online: 07-03-2024
Ik heb sinds gisteren precies hetzelfde probleem. Ik had daarvoor nog m'n pc gescand op Netsky, dacht dat het wellicht daar aan lag, maar niet dus.
Heb ET al een paar keer ge-uninstalled en weer geinstalleerd, zowel met virusscanner aan als uit voor de zekerheid, maar het mag niet baten.

Ik kan je dus geen oplossing geven helaas, alleen zeggen dat je niet de enige bent! Wellicht dat het dan niet aan onze pc's ligt :?

XP2500+
MSI KT4V-L
512 MB pc3200
Abit Ti4200 64mb
Nvidia 56.72 drivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77658

fieuw, das een opluchting.. ik dacht dat er iets mis was met m'n pc :)

btw, mijn kast staat al open in verband met het uitvallen van de pc (poep AMD werd soms te heet).

Nou ja, ik probeer het over een paar dagen nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Ligt ut nou aan mijn pc of krijg ik vergeleken met een week ervoor minder servers in mijn list te zien 8)7
Ik zie bijv de xs4all niet meer enzo :'( :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Gewoon Ally Seeing Eye gebruiken, of pathfinder, of Gamespy, of........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Hu9o schreef op 04 april 2004 @ 12:40:
Gewoon Ally Seeing Eye gebruiken, of pathfinder, of Gamespy, of........
Ja.... kvond ut altijd makkelijker gewon via rcwt et zelf maarja, khad A.S.E er tog al op dus nu gebruik ik die:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

weer ff et gedaan vanmiddag:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/forzasjoerd/scoreet.jpg
Was heerlijk potje radar, khad 13 mine kills gemaakt waaronder 4x de man met de radar dingen :)
I love Mines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4p0c
  • Laatst online: 25-05 20:38
wat ik en een paar anderen mensen hebben ondervonden is dat sinds gister of eergister ET crasht zodra je op play online klikt. Ik heb op verschillende forums naar dit probleem gezocht en iedreen kwam tot dezelfde conclusie dat het aan de master server ligt.

de problemen die ik had was dat et crasht zodra ik op play online klik. ik krijg dan een memory read problem. Wat ik ook had is dat ik op play online klikte en dat ik maar een stuk of 6 server zag met een redelijk hoge ping.

Ik heb nog nergens een oplossing kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuip
Toch raar, als je bv ziet dat shameblaster vanmiddag nog een pot gespeeld heeft en hem hoor ik nergens over. Ik krijg dus echt het win-xp scherm te zien "ET heeft een fout veroorzaakt en wordt afgesloten......"

Gaat het morgen maar weer eens proberen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Leuke screenie shame, maar er is al wel eens gezegd, geen screenies van punten en xp enzo. :)

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4p0c
Kuip schreef op 04 april 2004 @ 23:06:
Toch raar, als je bv ziet dat shameblaster vanmiddag nog een pot gespeeld heeft en hem hoor ik nergens over. Ik krijg dus echt het win-xp scherm te zien "ET heeft een fout veroorzaakt en wordt afgesloten......"

je kan wel spelen maar dan moet je et opstarten via bv pathfinder of je typt in je console /ip xxx.xxx.xxx.xxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

werkt /ip ook, doe soms /connect maar ip is korter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik werk altijd via Pathfinder. Gisteren ging het via de ingame browser inderdaad fout. Het spel werd pardoes afgesloten. Misschien vanavond nog eens een poging wagen. Ik zie al verdere varianten verschijnen voor Nuuuls 'Enemy in the skies' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110742

tastingw schreef op 04 april 2004 @ 22:19:
wat ik en een paar anderen mensen hebben ondervonden is dat sinds gister of eergister ET crasht zodra je op play online klikt. Ik heb op verschillende forums naar dit probleem gezocht en iedreen kwam tot dezelfde conclusie dat het aan de master server ligt.

de problemen die ik had was dat et crasht zodra ik op play online klik. ik krijg dan een memory read problem. Wat ik ook had is dat ik op play online klikte en dat ik maar een stuk of 6 server zag met een redelijk hoge ping.

Ik heb nog nergens een oplossing kunnen vinden
heb hetzelfde probleem maar weet mij geen raad zie veel minder servers en crasht op het moment van play online drukken??????
Ik hoop dat er hier een oplossing voor komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
lees dan! Iedereen raad je aan om een externe serverbrowser te gebruiken, ASE is een goede: http://www.udpsoft.com/eye2/

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Kuip schreef op 04 april 2004 @ 23:06:

Ja, ik krijg die fouten ook als ik via het spel zelf connect :(
Maar als ik met ASE connect niet :)
[offtopic]
Ik heb ase nu al maar als 3 maanden denk ik alleen het was tog een trial 8)7 8)

[ Voor 12% gewijzigd door shameblaster op 05-04-2004 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Ik heb op Splashdamage.com een thread gevonden die over dezelfde problemen gaat, Rain van het ETPro team is erachter waar het aan ligt (teveel servers worden doorgegeven aan client, client kan er max 4096 aan), er is nog geen workaround voor. http://www.splashdamage.c...s=0&postorder=asc&start=0

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuip
Bedankt voor de info, weet nu in ieder geval waar het aan ligt. Ik ga maar even dat ASE installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

het is nog veel simpeler. Een beetje RTCW/ET speler leest dagelijks http://www.swertcw.com (DE site) en had allang gezien dat de harde schijf van de ET master server kaput was... duh :)

haha ok iets te blaat i know :p

Oh ja aanrader waar ik gister tegen aan liep:

http://www.swertcw.com/default.php?c=download&id=493
Raziel van Rewind heeft een heel pakket gemaakt om je beter te maken.. Best leuke tutorials. Gewoon die txt bestandjes doorlopen. Doet ie leuk overigens ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Jazzper op 05-04-2004 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100840

Hey,

Ik krijg zelf ook wel eens het commentaar dat ik zou cheaten en/of een aimbot zou gerbuiken, maar ik betwijfel zelf of zulke aimbots wel bestaan voor ET. Volgens mij is het gewoon een mythe en een slap excuus voor noobs. Tenzij iemand mij kan laten zien waar je zo`n aimbot dan vandaan zou moeten halen ofzo geloof ik er geen zak van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ROFL, is dit een serieuze opmerking markdking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Laatst online: 28-05 11:54
lol, vraag dan gewoon waar je een aimbot kan downloaden :P
En ja die dingen zijn er echt wel voor ET..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Laten we maar geen links gaan geven he, lijkt me zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108567

Ik heb gisteren opnieuw windows (XP prof) moeten installeren en sindsdien kan ik ET niet meer spelen (terwijl ik juist NIETS anders wil!!!). :(
Mijn systeem voldoet ruimschoots aan de eisen die aan het begin van dit forum genoemd zijn. Ik heb het tot eergisteren ook altijd prima kunnen spelen.

Heb het spel geinstalleerd, evenals de patch 1.02. Mijn firewall uitschakelen helpt ook niets. :?

Ik kan een profiel aanmaken, maar als ik in het menu aangeef dat ik online wil spelen verschijnt wel het volgende scherm, maar er komen geen servers. (Ik heb alle filters uitstaan). 8)7 Ik word gek 8)7

Is er iemand die een gelijk probleem heeft gehad, of de oplossing weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4p0c
Anoniem: 108567 schreef op 05 april 2004 @ 21:07:
Ik heb gisteren opnieuw windows (XP prof) moeten installeren en sindsdien kan ik ET niet meer spelen (terwijl ik juist NIETS anders wil!!!). :(
Mijn systeem voldoet ruimschoots aan de eisen die aan het begin van dit forum genoemd zijn. Ik heb het tot eergisteren ook altijd prima kunnen spelen.

Heb het spel geinstalleerd, evenals de patch 1.02. Mijn firewall uitschakelen helpt ook niets. :?

Ik kan een profiel aanmaken, maar als ik in het menu aangeef dat ik online wil spelen verschijnt wel het volgende scherm, maar er komen geen servers. (Ik heb alle filters uitstaan). 8)7 Ik word gek 8)7

Is er iemand die een gelijk probleem heeft gehad, of de oplossing weet?
als je een klein beetje naar boven leest dan had je het geweten, maar ter info, ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108567

Helaas tastingw, dat is het probleem niet. Mijn broer kon en kan prima spelen. Als ik op gamespy inlog zie ik ook servers en mensen die daar spelen.
Het vreemde is dat als ik op gamespy inlog hij zegt dat ik een update nodig heb, maar wanneer ik deze nogmaals wil installeren, het programma zegt dat dat niet nodig is.
:? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Jazzper schreef op 05 april 2004 @ 18:18:
het is nog veel simpeler. Een beetje RTCW/ET speler leest dagelijks http://www.swertcw.com (DE site) en had allang gezien dat de harde schijf van de ET master server kaput was... duh :)
Oh ja aanrader waar ik gister tegen aan liep:
http://www.swertcw.com/default.php?c=download&id=493
Raziel van Rewind heeft een heel pakket gemaakt om je beter te maken.. Best leuke tutorials. Gewoon die txt bestandjes doorlopen. Doet ie leuk overigens ;)
Ga ik morgen eens rustig bekijken, ben altijd wel in voor een bijlesje :)
Tis trouwens toch een Zweedse (sweRTCW) site, geen Duitse? :P
Inderdaad een leuke informatieve en complete site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:46

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Gisteren een tijdje op een USA-server deze Map 'ge-ET-ed'. Heeft een heerlijk LotR-feel.

Zicht op de burcht, lijkt onneembaar voor de Axis:
Afbeeldingslocatie: http://theburrow.fragland.net/maps/images/helmsdeep/060204/river.jpg

En even een bovenaanzicht:
Afbeeldingslocatie: http://theburrow.fragland.net/maps/images/helmsdeep/stuff/new1.jpg

Map: Helms Deep (mml_helmsseep_a2
Story: he Axis forces, in their desperate search for power to stop the inevitable Allied onslaught, have been working on the ability to travel in time.

The Allies, learning of these plans, create a force to storm and capture the Axis laboratories where the research is being done.

Unfortunately, the Allies attack during a crucial experiment, and the resulting fighting causes an uncontrollable surge in the equipment, throwing everyone in the immediate area back in time!

Appearing six thousand years ago, in a history that was only thought to be mythical, both sides now have a new battleground to continue their war in.

Allies must defend Helms Deep, keeping safe the means of travelling back to the modern day, while preventing Axis from dominating this new land and altering the future completely.

Nog in Alpha stage, maar al prima te spelen!

Download-Link

[ Voor 1% gewijzigd door niq op 06-04-2004 08:31 . Reden: /-vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Post komt me bekend voor :Y)

In het begin heb je net het gevoel dat je connon fodder bent ;)

Maar je kan ook met de obj. lang een tunneltje dat scheelt weer wat kogels happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Is er geen Eicar test voor Punkbuster of iets dergelijks? Kan ik testen of de beveiliging nog wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Ik zou zeggen download een aimbot en kijk of je gekicked wordt :X

What's in the case?

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.