Ik heb een probleempje binnen ET dus ik dacht, laat ik het hier eens proberen
Sinds ongeveer 2 weken (geen idee wat er veranderd is sindsdien) heb ik last van het volgende: tijdens het spelen op een ET-server heb ik last van muis-lag. Daarmee bedoel ik dat ik de cursor gewoon niet meer bewegen kan en dus feitelijk moet aimen door te strafen. Eigenlijk blijft de muis gewoon hangen dus...
feiten:
- ik heb dit niet in windows, alleen in ET. (ik speel geen andere spellen atm dus verder weet ik niet)
- de rest van het spel blijft niet 'laggen' als mijn muis blijft hangen dus ik neem aan dat het geen ordinaire lag is
- ik heb mijn muis nu ongeveer anderhalve maand en het is een microsoft 'basic optical mouse' met USB poort
- ik heb het niet constant of zo, maar de momenten dat het gebeurd zit ik bijna altijd in een firefight
- ik heb een pc en een i-net verbinding die ruim voldoen aan de eisen van ET
- zonder programmatjes als msn en mIRC en ventrilo aan tijdens het spelen gebeurd het nog steeds
- ik heb als muismat eerst een houten blad gebruikt dat vrij glad maar p een aantal plaatsen wat ruw was maar afgelopen week ook met een erg gladde bureaublad (zo een onderleg- schrijfding); met allebei deze ondergronden gebeurde het
- ik heb ET ook al zonder problemen en met dezelfde computer en muis gespeeld
ik hoop dat iemand een suggestie heeft want het speelt erg irritant natuurlijk zo

alvast bedankt