[PC] RTCW: Enemy Territory - deel 5

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.800 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

stond iets doms:P
[edit]
Kzie dat xs4all etpro 2 nu helemaal volzit _/-\o_
offtopic:
Pfffffffffff, alweer de 500e post

[ Voor 57% gewijzigd door shameblaster op 06-04-2004 16:07 ]

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Eindelijk mijn 9800pro binnen, start ik ET..loopt lekker..dan.pats..beeld staat stil, geluid hapert, en 2 seconden later draait alles weer zoals vanouds.
Mooi te zien aan een rood stukkie @ lagbar, maar lag is het dus niet (verbinding=toppie)

-update-
Na 3 officiele ATI drivers geprobeerd te hebben, heb ik nu de Omega drivers, die tot nu toe geen enge rode balken laten zien @ ET :)

[ Voor 78% gewijzigd door 2Dutch op 06-04-2004 22:19 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-05 19:28

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

ik heb tot nu alleen nog maar met de omega drivers gedraait en dat gaat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

2Dutch schreef op 06 april 2004 @ 00:05:
Tis trouwens toch een Zweedse (sweRTCW) site, geen Duitse? :P
ik zei DE site als in (De bank) :)
bedoelde niet DE als in Deutchsland
vandaar

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:44

Hu9o

Schokkend

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Basic Info

This mod is my atempt to come up with a fun new game mode.

Rules:
Take the ball and score it in the enemy goal, if you throw it in goal
you and your team get 3 points, if you walk though you get 7 points.

While having the ball you can't fire, the fire key is assigned to throwing
the ball while having it. After you've throwned the ball you can't fire
for 500 ms.

Hier te dloaden

deze server draaid deze mod
213.230.203.180:27916

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanandu
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Xanandu

Xan!>

voorbeeld van aimbot @ et:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/226JBEB4UG60/picserver.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb nog nooit zo'n aimbot werkend gekregen. Een groot mysterie, maar dat geeft ook verder niet. Zelf knallen is veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 23:28
Wekkel schreef op 07 april 2004 @ 17:18:
Ik heb nog nooit zo'n aimbot werkend gekregen. Een groot mysterie, maar dat geeft ook verder niet. Zelf knallen is veel leuker.
Geloof mij, dr is geen reet aan als ie werkt. Ik bedoel, 50% acc met 2 of 3 headshots per kill, weinig fun aan. Gelukkig word met de nieuwe ETpro het nog moeilijker voor cheaters om dit soort shit te doen, ik heb op Bani's forum gelezen dat alle wallhacks er door ETpro uit worden gevist. Nou nog wat doen aan die false-positives en je hebt 2 goede anticheat systemen die het spelen zo eerlijk mogelijk maken :)

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

straks breng je nog mensen op ideen :

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81948

ik weet nu weer waarom ik geen ET speelde. mensen op de server zijn zo erg. gast zat mij constant te slicen met me health (me net zo lang schieten dat de volgende kogel me dood en dan stoppen) tot ik er gefrustreerd van raakte en hem op een kogel trakteerde. Gaat ie net zo lang door kickvoten tot ik er uit lig. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Idd treurig, welke server was dat?
Ik ben het eigenlijk nog nooit tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:08
Heb op me pc wel aimbot zitten, tijdje terug even gebruikt is zeker leuk. Dan ben je echt de bom zeg maar :D

Zonder spelen is wel een stuk leuker..

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100297

ja nou! dan ben je echt de bom zeg poe poe :/ dan heb je pas echt skilz :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Anoniem: 100297 schreef op 07 april 2004 @ 23:56:
hee, wij zoeken bij BB4E nog wat mensen met zo'n instelling, interesseformuliertje mailen? ;)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:47

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Anoniem: 100297 schreef op 07 april 2004 @ 23:56:
Hee, wij zoeken bij XS4all nog wat mensen met zo'n instelling, interesseformuliertje mailen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278

Jazzper schreef op 08 april 2004 @ 00:25:
[...]

hee, wij zoeken bij BB4E nog wat mensen met zo'n instelling, interesseformuliertje mailen? ;)
moet je als cl van team red gaan recruiten ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 27-05 10:27
Anoniem: 81948 schreef op 07 april 2004 @ 21:49:
ik weet nu weer waarom ik geen ET speelde. mensen op de server zijn zo erg. gast zat mij constant te slicen met me health (me net zo lang schieten dat de volgende kogel me dood en dan stoppen) tot ik er gefrustreerd van raakte en hem op een kogel trakteerde. Gaat ie net zo lang door kickvoten tot ik er uit lig. :/
Dan doe je toch gewoon hetzelfde terug? Laat die vent maar fijn rondrennen met 20 health.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49130

da's geen aimbot, da's een triggerbot. Triggerbots halen automatisch de trekker over als je met je crosshair op een bepaalde kleur komt ( in dit geval lichtblauw met een behoorlijke tollerance ). Wat dit programma dus NIET doet is automatisch richten, het nut ervan is dan ook vrij beperkt en zal een goede speler niet veel beter maken. Daarnaast wordt dit soort crap geblokt door PunkBuster omdat het alleen werkt als je 3rd party bright skins gebruikt. Niets om je druk over te maken dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49130

2Dutch schreef op 06 april 2004 @ 20:41:
Eindelijk mijn 9800pro binnen, start ik ET..loopt lekker..dan.pats..beeld staat stil, geluid hapert, en 2 seconden later draait alles weer zoals vanouds.
Mooi te zien aan een rood stukkie @ lagbar, maar lag is het dus niet (verbinding=toppie)

-update-
Na 3 officiele ATI drivers geprobeerd te hebben, heb ik nu de Omega drivers, die tot nu toe geen enge rode balken laten zien @ ET :)
dat lijkt nogal op een hitteprobleempje, probeer eens een casefan op de koeler van je kaart te richten. Mijn oude r9700pro had hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81948

Hydra schreef op 08 april 2004 @ 10:49:
[...]

Dan doe je toch gewoon hetzelfde terug? Laat die vent maar fijn rondrennen met 20 health.
ik heb geen geduld daarvoor, ik wil doorspelen. en zonder zo gelamed te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81948 schreef op 08 april 2004 @ 12:40:
[...]

ik heb geen geduld daarvoor, ik wil doorspelen. en zonder zo gelamed te worden.
doe je wel je werk ? (als fldops bijv ammo uitdelen).
zo ja dan is het gewoon superklote

gisteren gespeeld in een team met 3 fldops die misschien 1 ammo pack hebben neergelegd. Dan kan ik wel eens per ongeluk 2 a 3 kogels verkeerd schieten. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09-2024
of Medics die gewoon voorbei rennen, als je ligt te schreeuwen op de grond, "Revive Me", en die zut.... ahhh daar kan ik dus echt niet tegen!

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
dan kom je toch gewoon op de verkeerde servers :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49130 schreef op 08 april 2004 @ 11:11:
[...]

da's geen aimbot, da's een triggerbot. Triggerbots halen automatisch de trekker over als je met je crosshair op een bepaalde kleur komt ( in dit geval lichtblauw met een behoorlijke tollerance ). Wat dit programma dus NIET doet is automatisch richten, het nut ervan is dan ook vrij beperkt en zal een goede speler niet veel beter maken. Daarnaast wordt dit soort crap geblokt door PunkBuster omdat het alleen werkt als je 3rd party bright skins gebruikt. Niets om je druk over te maken dus. :)
een aimbot maak een speler ook niet beter. Het zorgt alleen voor meer kills....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

* weg

[ Voor 92% gewijzigd door White Dust op 08-04-2004 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ik moet ineens heel sterk denken aan het verhaal op de link die een BB4E'er poste....

[ Voor 7% gewijzigd door White Dust op 08-04-2004 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Anoniem: 49130 schreef op 08 april 2004 @ 11:13:
[...]

dat lijkt nogal op een hitteprobleempje, probeer eens een casefan op de koeler van je kaart te richten. Mijn oude r9700pro had hetzelfde probleem.
Heb er met ET geen last van gehad tot op heden, door die Omega drivers..merkte gister wel dat UT2k4 (dat ervoor dus goed draaide) af en toe dus laggy doet 8)7
Zou me trouwens niks verbazen als de kaart te heet zou worden, echter zou ik dat ook moeten merken aan de casetemp denk ik. Die is echter gelijk gebleven, evenals de HD en CPU temp. Nu vind ik ut2k4 zowiezo een beetje een zeurgame qua drivers :P Ik hou het wel in de gaten, ben zowiezo al aan het plannen voor aan alternatieve manier van GPU koeling..heb nu een heuse windtunnel...

-edit-
gvd, nu hapert ET ook opeens..geweldig :/

Maar ja, ik zie wel....dan maar meer haast met die koeling :P

[ Voor 7% gewijzigd door 2Dutch op 08-04-2004 20:44 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

AdrianP schreef op 08 april 2004 @ 14:17:
of Medics die gewoon voorbei rennen, als je ligt te schreeuwen op de grond, "Revive Me", en die zut.... ahhh daar kan ik dus echt niet tegen!
Als med haat ik het als ik met gevaar voor eigen leven op een " Revive me /Heal me" dude afren, om met 6 secs tot respawn te zien dattie in limbo gaat.

Arggg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Hu9o schreef op 08 april 2004 @ 15:36:
[...]
Ik moet ineens heel sterk denken aan het verhaal op de link die een BB4E'er poste....
Maakt me toch erg nieuwsgierig ;)

aangezien ik de enige hier zwaar spammende BB4E-er ben haha
Welke site? clan site of BB4E Boulevard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ben ik dan de enige geweest die de tekst heeft gelezen?
...And the sadest part ever was when I heard a friend of me payed (2-3 euros an hour) to Zaf for lessons. Aiming lessons in 1on1 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

oh ja dat.. briljant idd :)
nee hoor ,alles gelezen, aim nog steeds geen aarsch beter, maar dat terzijde :)
([<<]Raziel' aiming lessons)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Een van de weinige misschien, ik heb het nooit gezien.
Vaker de headshot mod spelen, dan gaat het vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37006

* Anoniem: 37006 wacht al een half jaar op "vanzelf" :'(

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 37006 op 09-04-2004 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Als je die headshot mod gaat spelen merk je gewoon dat het "vanzelf" beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
2Dutch schreef op 08 april 2004 @ 20:13:
[...]

Als med haat ik het als ik met gevaar voor eigen leven op een " Revive me /Heal me" dude afren, om met 6 secs tot respawn te zien dattie in limbo gaat.

Arggg :P
Ach ja, als ik daar dan lig, en en zie er een aankomen, en dan druk ik alsnog op spatie balk, dan heb ik tenminste het gevoel dat ie zijn "werk" goed doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik heb jump/respawn onder de spatie. Nu wil het nog wel es voorkomen dat ik nadat ik gekilled ben uit frustratie op het toetsenbord ram.. guess welke knop de grootste kans van raken heeft. Afleren? hoe spel je dat... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23337

Is er een mogelijkheid dat je via een link bijvoorbeeld op een website direct naar een server kan gaan, zoals je ook doet via "the all seeying eye"? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109840

heee??? ik speel altijd enemy territory maar nu krijg ik opeens geen enkele server meer inbeeld waardoor ik nergens kan joinen? ik heb het 80 keer geprobeerd hoe los je dit op??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Anoniem: 23337 schreef op 12 april 2004 @ 12:16:
Is er een mogelijkheid dat je via een link bijvoorbeeld op een website direct naar een server kan gaan, zoals je ook doet via "the all seeying eye"? :)
Het probleem is dat je vanuit een website niet zo maar een .exe kan runnen. Er is wel een dll voor zodat dit wel kan. En dan hoef je alleen maar als argument mee te geven +connect <ip> .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Anoniem: 109840 schreef op 12 april 2004 @ 12:40:
heee??? ik speel altijd enemy territory maar nu krijg ik opeens geen enkele server meer inbeeld waardoor ik nergens kan joinen? ik heb het 80 keer geprobeerd hoe los je dit op??
Probeer het eens met Pathfinder, misschien zie je dan wat servers. Anders maybe een firewall prob? http://www.herrks-base.de/enemyterritory/pathfinder_et.zip

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hu9o schreef op 12 april 2004 @ 14:10:
[...]

Het probleem is dat je vanuit een website niet zo maar een .exe kan runnen. Er is wel een dll voor zodat dit wel kan. En dan hoef je alleen maar als argument mee te geven +connect <ip> .
Maar hoe doe je het dan op je eigen pc? Daar kan je toch ook wel een bestandje maken om direct te connecten naar een bepaalde server?

Graag uitleg gevraagd..... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

maak een batch bestand met de volgende code om meteen met XS4ALL1 te connecten.
code:
1
2
del *.pid /s
et +connect 194.109.69.40:27960

Maar je kan beter All seeing eye downloaden, die doet dit voor je + nog biedt nog veel meer functionaliteit

[ Voor 3% gewijzigd door Hu9o op 14-04-2004 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:52

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Hu9o schreef op 14 april 2004 @ 07:47:
Maar je kan beter All seeing eye downloaden, die doet dit voor je + nog biedt nog veel meer functionaliteit
Pcies zie je tenminste of de server misschien al vol zit, tevens kun je zien wie er op dat moment al op de server spelen (misschien wil je na het zien daarvan al niet eens meer op die server spelen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:44

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

ik vind het best een lache spel. Ik speel het bijna elke avond met Falconey/ erazzzer.. Bekenden van mij, en degene die altijd op de Xs4 all server komen, kennen hun / mij maybe.
Het is best mooi gemaakt.. :)

1 puntje van kritiek. Zijn er echt maar 6 levels :? want ik vind het dan wel zonde, om zo'n mooi spel een beetje te laten doodbloeden om maar 6 levels uit te brengen.
Of zijn ze bezig met een update dat er meerdere levels komen :?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 13:49

Fuelke

Forza Ferrari

outerspace schreef op 14 april 2004 @ 09:27:
1 puntje van kritiek. Zijn er echt maar 6 levels :? want ik vind het dan wel zonde, om zo'n mooi spel een beetje te laten doodbloeden om maar 6 levels uit te brengen.
Leef je uit met http://www.student.uit.no/~paalde/games/aw/maps/etmain/ ;)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Er zijn een hoop custom maps in omloop, die prima speelplezier bieden. Als je eens rondneust bij andere servers via de in-game browser kan je daar wel eens wat ervaring mee opdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

@outerspace:
tips zijn onder meer: base/Caen/supply depot/silly (voor 2op2 of 3op3)/northpole voor met kerst/en om te oefenen LNA trickjump serie en Maniac Mansion.

oh en klein opmerkingkje nog: imho kijk je niet echt langer dan je neus als je direct opmerkt dat er maar 6 maps zijn ;)
Lees maar iets terug en je had het geweten of keek op willekeurige ET site. (tot zover het wijsvinger uit ivoren torentje gedeelte :p)

[ Voor 48% gewijzigd door Jazzper op 14-04-2004 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 00:44

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

ok... ik bedoelde eigenlijk dus op de xs4all servers.. Die doen haast nooit die extra maps :( Althans ik ben nooit op een andere map gestuit met die server.

-doe dan een andere server-
nee. Ik vind dit een goede server, met een paar lui die ik ken = hartstikke leuk ;)

anyway bedankt voor de tips ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109840

Hm met die path finder vind hij ook niets. Ik heb wel een router thuis ik weet niet of hij daardoor geen servers meer kan vinden maar het begon toen ik op een een of andere mod drukte in het spel. help me ik wil echt graag spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ah op die fiets.

Zul je toch echt ff bij pjotrik of thaylor onder het bureau moeten kruipen ben ik bang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Ik las gisteren dat Team Royalty (de nr 1 clan van Engeland) ermee op is gehouden. Ons aller Bubbu zat in die clan; mocht je dit lezen, ga je nu voor een andere clan spelen? Stop je helemaal met ET? En wat gaan de andere members doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
RRR schreef op 14 april 2004 @ 11:17:
Ik las gisteren dat Team Royalty (de nr 1 clan van Engeland) ermee op is gehouden. Ons aller Bubbu zat in die clan; mocht je dit lezen, ga je nu voor een andere clan spelen? Stop je helemaal met ET? En wat gaan de andere members doen?
Ja sinds maandag zijn ze genokt idd, vind het maar vaag, zo snel al :?

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102055

Ik blijf in ieder geval ET spelen....sommigen gaan digital heresy hervormen las ik op xfire.be, jintah gaat cod doen en een klein beetje ET in BIO-clan
Btw royal heeft een dikke 7 maanden zeer intensief samen gespeeld...dus best al lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

outerspace schreef op 14 april 2004 @ 10:43:
ok... ik bedoelde eigenlijk dus op de xs4all servers.. Die doen haast nooit die extra maps :( Althans ik ben nooit op een andere map gestuit met die server.

-doe dan een andere server-
nee. Ik vind dit een goede server, met een paar lui die ik ken = hartstikke leuk ;)

anyway bedankt voor de tips ;)
Speel zelf (te)veel op de xs4all servers..zou TC base er wel graag bij willen hebben.
Het duurt toch altijd weer een tijdje voordat je een "niet standaard" map onder de knie hebt vind ik.
Trouwens: Een frisse herinstallatie van ET met ETpro3.01 met is een verademing, loopt weer prima..nu moet ik weer wennen aan de veranderde snelheid..grmpf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik kan genieten van bijvoorbeeld de map Venice waar een mg42 behoorlijk orde op zaken kan stellen. Helaas blijven airstrikes de pest voor dit wapengebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Bubbu is zerobarrier gejoint :7 (clan waar ik ook inzit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Anoniem: 102055 schreef op 14 april 2004 @ 11:49:
Btw royal heeft een dikke 7 maanden zeer intensief samen gespeeld...dus best al lang...
Hmm ok maar waarom stoppen met zo'n topteam, best zonde imo :)

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102055

als je zo lang zo intensief met elkaar speelt...heb je weleens "metaalmoeheid", op dit moment was het de beste beslissing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Laatst online: 25-05 21:29

JohnD

Bernd

ik ben zelf vaak te vinden op de firebird server van gamesunited.de

leuke (goed spelende) mensen en goede admins.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coenen schreef op 09 april 2004 @ 08:20:
Een van de weinige misschien, ik heb het nooit gezien.
Vaker de headshot mod spelen, dan gaat het vanzelf.
waar te vinden ?
(mocht de link in dit topic al gepost zijn, ik ben niet gaan terug lezen dus bij voorbaat sorry !)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52990

outerspace schreef op 14 april 2004 @ 09:27:
Nee hoor,de figuren van [LGND] bijvoorbeeld draaien andere maps waaronder een aantal uit rtcw-classic .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hu9o schreef op 14 april 2004 @ 07:47:
maak een batch bestand met de volgende code om meteen met XS4ALL1 te connecten.
code:
1
2
del *.pid /s
et +connect 194.109.69.40:27960

Ja, dat oog heb ik al gedownload, maar het ging mij er gewoon om, dat mijn Clanleden direct naar onze Clanserver kunnen gaan via de site, maar iedereen een batch bestand laten maken is inderdaad ook een oplossing!

Bedankt zover!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Anoniem: 85278 schreef op 14 april 2004 @ 14:34:
[...]

waar te vinden ?
(mocht de link in dit topic al gepost zijn, ik ben niet gaan terug lezen dus bij voorbaat sorry !)
Ik geloof dat op deze server de headshot mod draait: 212.6.108.236

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sybr_E-N
  • Laatst online: 26-05 22:06
Coenen schreef op 14 april 2004 @ 23:00:
[...]

Ik geloof dat op deze server de headshot mod draait: 212.6.108.236
De naam van de map is "et_headshot". Dus ff filteren op "Map name" en ff scrollen naar de letter "e".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Rev! schreef op 14 april 2004 @ 12:23:
Bubbu is zerobarrier gejoint :7 (clan waar ik ook inzit)
Daar heeft hij dan exact 1 dag van genoten omdat ZB er mee gekapt is geloof ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Sybr_E-N schreef op 15 april 2004 @ 21:39:
[...]

De naam van de map is "et_headshot". Dus ff filteren op "Map name" en ff scrollen naar de letter "e".
hij heeft het over de headshot mod, dat heeft niets met een bepaalde map te maken.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR

RRR

goR

Jazzper schreef op 15 april 2004 @ 23:03:
[...]

Daar heeft hij dan exact 1 dag van genoten omdat ZB er mee gekapt is geloof ik ;)
Ik heb er nog niks over kunnen vinden, maar iig is Locked Down ook al gestopt; 't gaat wel erg hard zo...misschien moest LoT ook maar eens in de Europese ladder gaan spelen, want op deze manier beland je zo in de top 5 natuurlijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
ja ZB is ermee gekapt ik ben maar weer terug bij tm Black :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR

RRR

goR

Vergeet je titel onder je username dan niet aan te passen he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-04 18:38
Rev! schreef op 16 april 2004 @ 14:59:
ja ZB is ermee gekapt ik ben maar weer terug bij tm Black :p
Dat ze je nog terug wilden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108567

Met enige regelmaat start bij mij met elk spel automatisch de demo recorder. Moet ik steeds dat ding stopzetten. Errug frustrerend. :( Als ik de gedownloade bestanden van de laatste dagen wis, gaat het weer een tijd goed. Tot ik weer op een server kom waar ik kennelijk ietrs download dat de recorder weer automatisch laat starten. 8)7
Bekend bij iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb er nog niks over kunnen vinden, maar iig is Locked Down ook al gestopt; 't gaat wel erg hard zo...misschien moest LoT ook maar eens in de Europese ladder gaan spelen, want op deze manier beland je zo in de top 5 natuurlijk >:)
locked down? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Anoniem: 108567 schreef op 16 april 2004 @ 22:26:
Met enige regelmaat start bij mij met elk spel automatisch de demo recorder. Moet ik steeds dat ding stopzetten. Errug frustrerend. :( Als ik de gedownloade bestanden van de laatste dagen wis, gaat het weer een tijd goed. Tot ik weer op een server kom waar ik kennelijk ietrs download dat de recorder weer automatisch laat starten. 8)7
Bekend bij iemand?
Options > Game > Autoaction -> none, of wat je wel wil.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Of het volgende regeltje in je autoexec.cfg zetten:

code:
1
seta cg_autoaction "0"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dank je wel. Dat scheelt weer een hoop ergernis! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oops |:( kan geen autoexec.cfg vinden en onder options staat de autoaction al uit.
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Anoniem: 108567 schreef op 18 april 2004 @ 17:58:
Oops |:( kan geen autoexec.cfg vinden en onder options staat de autoaction al uit.
:?
Klopt, die autoexec.cfg bestaat ook standaard niet, deze zul je moeten aanmaken.
Maak dus gewoon in notepad een bestand en zet daar bovengenoemde regel in, sla dit bestand op als autoexec.cfg.
Dit bestand gebruikt ET om settings uit te halen die alle ander config-bestanden overrullen, hier kun je dus nog veel meer handige commands inzetten.
Je kunt trouwens het commando ook gewoon in je console intypen, ik weet alleen niet zeker of hij het dan de volgende keer weer zal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR

RRR

goR

Locked-Down ja. :)
http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=528965

Instellingen die je met ingetypte commandos wijzigt kunnen ook opgeslagen worden in je profiel, waardoor ze hetzelfde blijven als je de volgende keer ET start.

[ Voor 30% gewijzigd door RRR op 19-04-2004 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28043

Ik speel normaal ook wel eens op sixfloor maar krijg de laatste tijd dat ik Pack 3..1 nog mis en hij begint dan vrolijk te downen met 12kb p/s , het pack bestaat dan uit 9.nogwat mb en heeft dan de leuke eigenschap om bij ongeveer 5,.mb vrolijk op een error te springen. En dus opnieuw moet beginnen waar ik dan weer de zelfde error krijg halverwege?
weet iemand een oplossing voor mij?
pb en alles is up to date.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 28043 op 21-04-2004 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Kan je die update niet van de bani site downloaden?

[ Voor 5% gewijzigd door Hu9o op 21-04-2004 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Tis waarschijnlijk niet de ETPro 3.0.1 update, aangezien die geen 9 MB is maar eerder iets van 2,5 MB.
Misschien dat het één of andere costum map pack is ofsow, kzou als ik jouw was gewoon de exacte filename opschrijven en die ff googlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DyStiC schreef op 21 april 2004 @ 14:16:
Tis waarschijnlijk niet de ETPro 3.0.1 update, aangezien die geen 9 MB is maar eerder iets van 2,5 MB.
Misschien dat het één of andere costum map pack is ofsow, kzou als ik jouw was gewoon de exacte filename opschrijven en die ff googlen
Het is beach of zoiets?

ET pro 3.0.1 speel ik al op XS4all servers en ik dacht ook op de tiscali servers.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 28043 op 21-04-2004 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR

RRR

goR

Die map is hier vandaan te halen. Let wel op dat 6th Floor de 1e versie draait, dus die van 9.49 MB.

Helaas heeft de eerste versie last van een lightening bug, waardoor in de gangen slechts silhouetten te zien zijn (zal sommigen hier bekend in de oren klinken :) ), de 2e versie lost dit op.

[ Voor 34% gewijzigd door RRR op 21-04-2004 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RRR schreef op 21 april 2004 @ 15:04:
Die map is hier vandaan te halen. Let wel op dat 6th Floor de 1e versie draait, dus die van 9.49 MB.

Helaas heeft de eerste versie last van een lightening bug, waardoor in de gangen slechts silhouetten te zien zijn (zal sommigen hier bekend in de oren klinken :) ), de 2e versie lost dit op.
Thanks, jij knalt lekker trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:50

Zenix

BOE!

xs4all tiscalli vind ik servers voor massa publiek voor mensen die met panzer veel willen killen en FFE omdat er veel mensen zijn. Ik speel liever op servers waar goede spelers zitten. En waar geen complainers etc zitten. Want die zitten namelijk wel op dat soort servers.

inque is wel leuk
bio public server
en efterlyst
en af en toe fd-nl
dat zijn servers van nivo
xs4all heel zeldzaam soms een redelijk nivo maar dan zitten er altijd nog stuk of 7 gasten op die helemaal niet et kunnen spelen. En dat heb je op die servers een stuk minder. Want ik erger me eraan als ik als enigste van het team alles moet doen en iedereen van de tegenstander afschiet maar de rest van mijn team raakt geen hond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Compufreaky schreef op 21 april 2004 @ 15:32:
xs4all tiscalli vind ik servers voor massa publiek voor mensen die met panzer veel willen killen en FFE omdat er veel mensen zijn. Ik speel liever op servers waar goede spelers zitten. En waar geen complainers etc zitten. Want die zitten namelijk wel op dat soort servers.

inque is wel leuk
bio public server
en efterlyst
en af en toe fd-nl
xs4all heel zeldzaam soms een redelijk nivo maar dan zitten er altijd nog stuk of 7 gasten op die helemaal niet et kunnen spelen. En dat heb je op die servers een stuk minder. Want ik erger me eraan als ik als enigste van het team alles moet doen en iedereen van de tegenstander afschiet maar de rest van mijn team raakt geen hond.
helemaal met je eens, ik speel nu een half jaar ongv. 2 a 3 uur per nacht als engineer en merk dat het steeds makkenlijker wordt om lekker aan de gang te zijn.
Ik ga nu dan ook denk ik maar eens proberen op andere servers waar het niveau hoger ligt. Daar wilde ik niet direct gaan spelen omdat begrijpenlijk mensen die het wel snappen en lekker spelen zich dan aan mij hadden ge |:( , zoals jij al verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik zie die elitevorming niet zo. Het is juist de kunst ook een paar slechte jongens mee te krijgen op je stormloop. Met goeden is het leuk winnen, maar echt uitdagend is het dan ook niet meer (op de klok racen na). Het is juist leuk om met veel moeite een beslissing te forceren. Geen problemen, maar uitdagingen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wekkel schreef op 21 april 2004 @ 15:44:
Ik zie die elitevorming niet zo. Het is juist de kunst ook een paar slechte jongens mee te krijgen op je stormloop. Met goeden is het leuk winnen, maar echt uitdagend is het dan ook niet meer (op de klok racen na). Het is juist leuk om met veel moeite een beslissing te forceren. Geen problemen, maar uitdagingen :7
tuurlijk, maar als die uitdaging inhoud dat je Piiiiiii >> boem hoort en dan SORRY door je speakers klinkt terwijl je op de grond ligt voor de zoveelste keer vind ik het minder.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Compufreaky schreef op 21 april 2004 @ 15:32:

inque is wel leuk
bio public server
en efterlyst
en af en toe fd-nl
Ik ben het met je eens dat het niet fijn speelt als je teamgenoten niet eens de objectives weten en geen pakje boter raken, maar voor alsnog vindt ik het leuker dan op bijv. fd-nl waar je iedere keer gespawnkilled wordt door 3 flops die om de beurt een airstike voor de deur flikkeren. dat zijn echt klasse kills ! :r
Nee, dan speel ik toch liever op xs4all waar altijd wel een [Got]-er te vinden, die makkelijk af te slachten is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR

RRR

goR

Congrats met de 1e overwinning! Go Team-NL! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Feli :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:08
Heb Bubbu wel zien spelen op Eftrlyst, vent is goed :)

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een probleempje binnen ET dus ik dacht, laat ik het hier eens proberen :D ;)

Sinds ongeveer 2 weken (geen idee wat er veranderd is sindsdien) heb ik last van het volgende: tijdens het spelen op een ET-server heb ik last van muis-lag. Daarmee bedoel ik dat ik de cursor gewoon niet meer bewegen kan en dus feitelijk moet aimen door te strafen. Eigenlijk blijft de muis gewoon hangen dus...

feiten:
- ik heb dit niet in windows, alleen in ET. (ik speel geen andere spellen atm dus verder weet ik niet)
- de rest van het spel blijft niet 'laggen' als mijn muis blijft hangen dus ik neem aan dat het geen ordinaire lag is
- ik heb mijn muis nu ongeveer anderhalve maand en het is een microsoft 'basic optical mouse' met USB poort
- ik heb het niet constant of zo, maar de momenten dat het gebeurd zit ik bijna altijd in een firefight
- ik heb een pc en een i-net verbinding die ruim voldoen aan de eisen van ET
- zonder programmatjes als msn en mIRC en ventrilo aan tijdens het spelen gebeurd het nog steeds
- ik heb als muismat eerst een houten blad gebruikt dat vrij glad maar p een aantal plaatsen wat ruw was maar afgelopen week ook met een erg gladde bureaublad (zo een onderleg- schrijfding); met allebei deze ondergronden gebeurde het
- ik heb ET ook al zonder problemen en met dezelfde computer en muis gespeeld

ik hoop dat iemand een suggestie heeft want het speelt erg irritant natuurlijk zo ;)
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:50

Zenix

BOE!

Anoniem: 85278 schreef op 22 april 2004 @ 08:44:
[...]

Ik ben het met je eens dat het niet fijn speelt als je teamgenoten niet eens de objectives weten en geen pakje boter raken, maar voor alsnog vindt ik het leuker dan op bijv. fd-nl waar je iedere keer gespawnkilled wordt door 3 flops die om de beurt een airstike voor de deur flikkeren. dat zijn echt klasse kills ! :r
Nee, dan speel ik toch liever op xs4all waar altijd wel een [Got]-er te vinden, die makkelijk af te slachten is ;)
tja dan heb je nog bio efterlyst etc of je doet aan een gather mee #et.gather op quakenet is ook hoger nivo en speel je 6vs6 net zoals met clanwar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

@robbenoot:

Heb jij toevallig een videokaart van nvidia ? Ik heb precies hetzelfde probleem gehad, het bleken uiteindelijk de videokaart drivers te zijn. Op de één of andere manier krijgt USB door deze driver niet de nodige cpu prioriteit. Ik gebruik op dit moment versie 52.16 zonder problemen, zodra ik nieuwere gebruik komt het probleem weer terug.

linkje: http://www.nvidia.com/object/winxp_2k__52.16.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
* :Z *

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 23-04-2004 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Rev!, ik krijg die demos niet afgespeeld...
Heb etpro 3.0.1. en hij begint te blaten dat de versies niet overeen komen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rev! schreef op 22 april 2004 @ 23:36Terr wijzigde dit bericht
? :X

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 100297 op 23-04-2004 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

Ben wel benieuwd wat je te zeggen had :+

Ik hoor het wel een keer op IRC.

@Robenoot: Heb je wat aan mijn oplossing?

[ Voor 8% gewijzigd door [ash] op 23-04-2004 09:47 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.